Karanlık

OSMANLI İMPARATORLUĞU

Yusuf Kayaalp
Abone ol
görünümler 914 007
100% 51 000 0

🧨 Oyun ve Davet linki: tanks.ly/3lv8TCQ
🧨Oyunda kullanacağınız kod: TANKMANIA
🏆 (Yukarıdaki link otomatik olarak kodu aktif ediyor!)
💥 Bu kod sayesinde:
💥 V Excelsior Tankı
💥 250Bin Kredi
💥 7 Günlük Premium Hesap
💥 3 Kiralık Tank (VI Tiger 131) (VI Cromwell B) (VI T34-85M)

💰 Kanal`a katılın: trvid.com/u-YusufKayaal...
🔔 Kanal`a abone olun: trvid.com/u-Yus...
🗽 İnstagram: instagram.com/yusufkayaal...
🔴 Twitch: www.twitch.tv/yusufkayaalptw
💭 Twitter: twitter.com/YKayaalp07
🎮 Discord: discord.gg/YusufKayaalp
🔷 Facebook: facebook.com/YusufKayaalp07

📬 İletişim (For business): yusufkayaalpiletisim@gmail.com

🎥 Yusuf Kayaalp Tüm Videoları: trvid.com/u-YusufKayaal...

🎞️ Öneri Video: trvid.com/video/video-jgrcvJ0C-2s.html
🎞️ Öneri Video: trvid.com/video/video-AYisEmDDKX0.html
🎞️ Öneri Video: trvid.com/video/video-K9lso2BgdIs.html

🧠 İlham Kaynağı: trvid.com/u-Webzwithaz

🖊️ Yusuf Kayaalp`in kalemi: bit.ly/32mdyxh

🛠️ Bu videolar nasıl yapılıyor?
🎙️ Mikrofon: bit.ly/2AbSpdR
🖥️ Programlar: adobe.ly/3cHZlg2

📸 Görseller;
Freepik: bit.ly/379puTP
Shutterstock: shutr.bz/30fAXzT

🎵 Müzikler ve Ses efektleri
bit.ly/2A2JITi
bit.ly/2AeKI6B
bit.ly/378uIz8

🔎 Kaynak;
📠 Metin;
📁 Arşiv;

📌 Videoların ve tasarımların hiçbir şekilde başka bir mecrada paylaşılmasına izin vermiyoruz. Bu konuyla ilgili iletişime geçin.

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

00:00 Kuruluş Dönemi
03:56 Yükselme Dönemi
5:04 Sponsor
8:30 Duraklama Dönemi
10:48 Gerileme Dönemi
13:28 Dağılma Dönemi
16:22 Yıkılış Dönemi

katma

 

15 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 4 406
Yusuf Kayaalp
Yusuf Kayaalp Aylar önce
Sırat köprüsünü geçip geldim hala kamuoyu sponsor diye iftira atıyor. Yazıklar olsun! Parasız iş yapmadığımı mı düşünüyorsunuz? Çok doğru düşünüyorsunuz.
BTF YK OMAN_PASHA
BTF YK OMAN_PASHA 2 gün önce
Amın
Berat Öztürk
Berat Öztürk 3 gün önce
Sadece ben mi gaza geldim
Alp Ünal
Alp Ünal 8 gün önce
Kod nerde
Head & Shoulders
Head & Shoulders 14 gün önce
@Adolf Hitler bane
Hamiyet Bildirici
Hamiyet Bildirici 25 gün önce
Küfür ettiğinizden dolayı bu eğlenceli şeyi izleyemiyorum rica edersem birazcık daha dikkat ederseniz sevinirim
Tobi adam
Tobi adam 45 dakika önce
abi az like dilen ve sponsor al yeter ya iyi anlatıyorsun ama yeter
Abdullah Taşpınar
Abdullah Taşpınar 3 saatler önce
Kardeşim emeğine sağlık bazı bölümler aşağılayıcı olsa da bi çok konuda maalesef haklısın ama o anlatım içindeki oyun reklamı bence hiç olmamış benim tavsiyem koymaman bunu konunun bütünlüğünü bozmaması açısından daha uygun olur diye düşünüyorum
aytac bugra kaya
aytac bugra kaya 6 saatler önce
Biraz yavaş konuş la
Ceren Za
Ceren Za 2 gün önce
aniniyorum ahah
Burhan ünlü
Burhan ünlü 3 gün önce
1:52 plosnik savaşı kaybediliyor
Two Kuzenler
Two Kuzenler 3 gün önce
Abi oyunu yükledimde kod yazılmıyo ya
Lütfiye Mammadov
Lütfiye Mammadov 3 gün önce
abi okulda anlattılar anlamadım (1 ay boyunca) ek ders aldım 1 hafta ondada anlamadım burda 17 dkde anladım hll olsun hakkını helal etmesen 1.13M kişiden fazla kişi cennete giremez
Squad -mastared-
Squad -mastared- 3 gün önce
Sonda Azerbaycan'ın bı kısmı yok
Dabi
Dabi 3 gün önce
TUBORG SELIM 💃🏻💃🏻
fatıma uysal
fatıma uysal 4 gün önce
bAyıldım
Savaş Gezer
Savaş Gezer 4 gün önce
Hıç güzel olmamış
Özgür
Özgür 4 gün önce
6:37 Beyazid 10ıq 😂
Zeynep Bedia Aktaş
Zeynep Bedia Aktaş 4 gün önce
Adam 624 yıllık imporotorluğu 17 dk da anlattı 3 dakika sponsor 1 dakika selçuklu 17-3=14 14-1=13 yani Oha
İ.A İ.Ö
İ.A İ.Ö 4 gün önce
oglum sen adam mısın :D Tuborg selim ne aq ahahah
ÜMIDIM VAR GUBARIGAM
Timura ana avrat sövdü sesli güldüm bu iyiydi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Emir Kerem İşçi
Emir Kerem İşçi 5 gün önce
Aga be ben bu videoyu bırakamiyorum
Music HD
Music HD 5 gün önce
Bizde Azerbaycanda tarih kitaplarımızda Osmanlı büyük bir yer alıyor ve severek sona kadar ezberliyoruz bir çok türk vatandaşından Osmanlı tarihini iyi biliyoruz.) Ağızına salık Yusuf Kayaalp.
𐰑𐰀:𐰸𐰆𐱃𐰖
Heralde Şah İsmail’de atamız Yavuz Sultan Selim’de Osmanlı’da atamız Safevilerde ne mutlu Türküm diyene.🇰🇿🇰🇬🇺🇿🇹🇲🇦🇿🇹🇷
MASTER DARK
MASTER DARK 5 gün önce
amk öğretmenler 80 dk boyunca 2 padişahı anlatamıyor sen 623 yıllık osmnalıyı 17 dakkaya sığıdırıyorsun HELAL OLSUN
yusuf menek
yusuf menek 5 gün önce
6. SINIFA GİDİYORUM BU KONUYU ANLAMADIM SENİN SAYENDE ANLADIM TŞK
Fatih Gala
Fatih Gala 5 gün önce
1:53 plosnik muharebesi ni osmanli kazanmadi, kaybeti yanlis bilgi !!!!
İ N G İ L İ Z - uşağı - V A H İ D E T T Î N
623 yıllık zulüm bitti
TOLGA AKYILDIZ
TOLGA AKYILDIZ 5 gün önce
Bir de selçuklusunu yap
Ege eğlence TV BS
Ege eğlence TV BS 5 gün önce
Senin sayende tarih öğretmeni oldum..
Guldeniz Onegul
Guldeniz Onegul 5 gün önce
Bu nasıl ders anlatma şekli aman zaten anlamıyorlar hızlıca anlatayım geciyim dercesine anlatıyor bir şey anladıysam ben ne olayım 🤨🤨
mafya adam
mafya adam 6 gün önce
Moğol Haracıyla başladı iş Atatürkle bitti...
3T Ghost
3T Ghost 6 gün önce
40 yıllık tarihçiyim böyle kayaalp göremedim
3T Ghost
3T Ghost 6 gün önce
8:12 Tuborg selim tahta geçti 🤣🤣😂
Shadow
Shadow 7 gün önce
kısacası paşalar bi doğu bi batı bi doğu bi batı
Sevim Erdinc
Sevim Erdinc 7 gün önce
Sadece ve bam diyişini dinleyebilirim ve bam
Abdullah Şen
Abdullah Şen 7 gün önce
Lan yusi
Abdullah Şen
Abdullah Şen 7 gün önce
Lan gıda bana öyle mesaj atma ve Osmanlı ya karışma sende kendine bak
Tuğba Sarı
Tuğba Sarı 7 gün önce
Hayatımda izlediğim en dolu 17 dkydı 1 saat geçtiğini düşünerek izlediğim video da sadece 17dk mı harcamış oldum teşekkür 🙂❤️
Nea-chan
Nea-chan 8 gün önce
sosyal 2. üniteyi beynim almıyor
Tayfun Bsbs
Tayfun Bsbs 8 gün önce
sardı
S C H İ Z O P H R E N İ A EFSANESİ
Tuborg selim ve 3. Muratı anlatışın DŞARĞSŞFİSFÇSŞŞ
SAFAVI
SAFAVI 8 gün önce
Cok hizli anlatiyorsunuz.
Levi Ackerman
Levi Ackerman 8 gün önce
10:12 one hız
Burak Ercan
Burak Ercan 8 gün önce
Ulan Yusuf çala çala sen de özgün oldun ya herkes her şeyi başarabilir :D
Yusuf ÖRNEK
Yusuf ÖRNEK 8 gün önce
ağzına sağlık.
muhammed emin
muhammed emin 8 gün önce
benim boğazım kurudu yavaş evliya kayaalp
Muhammed Talha Türk
8:10 tuborg selim ASDDASASD
sena
sena 9 gün önce
sultan murat'in 131 cocugu vardi. biri de bendim
Caner Ozan
Caner Ozan 9 gün önce
Yavaş konuş be
Servet Ozturk
Servet Ozturk 9 gün önce
Beni de ismim beyazıt
çay perisimsi
çay perisimsi 10 gün önce
bütün cümleleri ödev için kopyaladım hakkını hellalll et
Engin kurt
Engin kurt 10 gün önce
Abi hiç birşey anlamadın ya
Ömer Gökalp
Ömer Gökalp 10 gün önce
5:03 computer i şerifte patldım😂😂😂😂😂😂😂
Ömer Gökalp
Ömer Gökalp 10 gün önce
0.75 te dinleyin
Mustafa Çalışkan
Mustafa Çalışkan 10 gün önce
Arkadaşlar benim bildiğim Osmanlı ilk balkanlarda kaybettiği muharebe ploşnik yanlış ta biliyor olabilir ya da Yusuf reis yanlışlık yaptı çünkü ilk balkan mağlubiyetini yaşamıştı Osmanlı ordusu Bosna kuvvetlerine karşı hatta ondan sonra diğer haçlı seferi yaptılar diye biliyorum
Murat Coşkun
Murat Coşkun 10 gün önce
Niye hızlı konuşuyorsun
cool anime
cool anime 10 gün önce
az yavaş anlat lütfen anlamıyom ya
Cavus Çavuş
Cavus Çavuş 10 gün önce
İyi olmuş da biraz yavaş söylesen anlayacağım
Emirhan Etegül
Emirhan Etegül 10 gün önce
Tarihi sevmem=YUSUF KAYAAALP
Osi Lewo
Osi Lewo 11 gün önce
2:36 OLM HAYKIRDIM YAA
SonKral Official
SonKral Official 11 gün önce
8:40 ahahahahahaahaha :D
RADOME
RADOME 11 gün önce
Tubork Selim ejehsjauhwdow
Mr. Liberal
Mr. Liberal 11 gün önce
6:24
Muhammed Dogan Altunyurt
Bizim yanlışımız dogru adamı seçemedigimizden dolayı olmu ve ayrıca bizim atalarımız savunmayı degil savaşmayı çok iyi başarıyolardı
derya ağtürk
derya ağtürk 11 gün önce
abi keske biraz yavas anlatsaydın ya
Elif Şimşek
Elif Şimşek 11 gün önce
tuborg selimde patladım
Norm Erman
Norm Erman 11 gün önce
600 seneyi niye bi videoya sığdırmaya calisiyorsun ki zor yani ne kadar uğraşsan da
ArianaSub's
ArianaSub's 11 gün önce
Asiri hizli gonusuyon ab
xCemBaskan
xCemBaskan 12 gün önce
Abi senin sayende tarihi çok güzel öğreniyorum eline sağlık güzel videolar yapıyorsun
cengizhan erkan
cengizhan erkan 12 gün önce
abi bir yanlışın var 3.mehmed sefere çıkmiş hatta eğri fatihi olmuş haçovada 300.000 kişilik haçlı ordusunu yenmiştir.
emre boran
emre boran 12 gün önce
2. Beyazıd yeni keşfedilen topraklara ve kendisi keşfetmeye önem verseydi belkide şimdi çok daha iyi bir yerdeydik
oynatma listecisi
oynatma listecisi 12 gün önce
Osmanlı İmpararatorluğu. Yorumu beğenmeği unutmayın! 1. Osman dönemi. Osman Bilecik i fetetti.Karacahisar ı elegeçirdi.Ve birkaç şehir daha fetetti.Ardında Bursa ya dalıcaktı öldü. 1. Orhan dönemi. Bursa yı fetetti.Sonra bizans ittifalık istedi.Hayır dedi. Ozaman bizans.Müttefiklik karşılığında kızımı vereyim dedi.Orhan kabul etti.Ne yapacaksın.Kızı kaçırmak yani gelini.Evet.Damaaat.Ben keşke Osmanlı ya güvenmeseydim.Böylece kale aldı.Devam edecek...
kuru kum
kuru kum 12 gün önce
Tuborg Selim KWKDJSKXNWKXNE
SAMET BS
SAMET BS 12 gün önce
0:02 ceza olurkene
Murat Kaygisiz
Murat Kaygisiz 12 gün önce
Kardesim yavas konus az bu sekilde ne anlayacak insan?
Yüksel Cankaya
Yüksel Cankaya 12 gün önce
1.selimden sonra Osmanlı bitmişti zaten
Celal Yaşar
Celal Yaşar 12 gün önce
Hayatımın en kaliteli en iyi 17dk sıydı
yusuf öztürk
yusuf öztürk 12 gün önce
hakkan yavaş cigerimi söktün
Süleyman Kaan Haşlak
arkadaşlar tarihi okuyarak öğrenin bu soytardıan deyil
Celal Yaşar
Celal Yaşar 12 gün önce
Kim bilir bu video için ne kadar uğramıştır tamam önermeyebilirsin ama bu dediğin doğru değil
Müjdat Solbek
Müjdat Solbek 13 gün önce
Sürekli değindiğin o Rus u hangi abartılmış beceriksiz başımıza bela sardı acaba???
Azze Neval ERTAN
Azze Neval ERTAN 13 gün önce
Osmanlı devleti speedrun
Yunus Emre Ünlü
Yunus Emre Ünlü 13 gün önce
Ne 120 si karsm 131!!!!!
Erdoğan Bal
Erdoğan Bal 13 gün önce
2:40 ABİ AMA BAK YILDIRIM BEYAZIT İKİ KERE İSTANBUL'U KUŞATTI ALAMADI ONU NEDEN SÖYLEMEDİN
Erdoğan Bal
Erdoğan Bal 13 gün önce
:)
Pqueenin kırmızı tokası
TUBORG SELİM DKAFJOATJOSNTJSJD
ilker aydın
ilker aydın 13 gün önce
Rapçiler gibi hızlı konuşuyorsun, anlamakta zorlanıyorum
kral mq
kral mq 13 gün önce
abi eyvallah videonu 0.50 de izledim
Onur
Onur 13 gün önce
Tuborg selim 😂😂
Yunus Sahin
Yunus Sahin 14 gün önce
bizim hoca daha 11 padişahı 3 4 ayda anlatamıo adam 17 dk da anlatmış helal olsn
Erdoğan Bal
Erdoğan Bal 14 gün önce
16:51 YANİ İZLEMEMİZ GEREKEN "KABACA" TEK YOL: EĞİTİM, YENİLİKÇİLİK,LAİKLİK
Erdoğan Bal
Erdoğan Bal 14 gün önce
:)
Emir yılmaz
Emir yılmaz 14 gün önce
yusuf abi 50k aboneden beri takip ediyorum cansın
MERT ALİ ÇOLAK
MERT ALİ ÇOLAK 14 gün önce
ben batmış bir gemiye kaptan olarak verdiler sultan vahteddin han
Ahmet Ahmet
Ahmet Ahmet 14 gün önce
Abi Allah razı olsun seni açtım dönerci de adam hesabı ödedi
cuBERAT
cuBERAT 14 gün önce
Bizim okulda tarih öğretmeni olsana abi
XxPoighxX
XxPoighxX 14 gün önce
Edit:Ne kadar montaj yapıyım? Yusuf Kayaalp:ÇOK!
ishak kaya
ishak kaya 14 gün önce
Yavuz Sultan Selim den sonra devlet adeta SIÇMA dönemine girmiş
Oğuz Han Soysal
Oğuz Han Soysal 14 gün önce
4:12 fatih nickname inimi
Emirhan Albayın
Emirhan Albayın 14 gün önce
sezhzade mustafa tahta gecseydi hersey farkli olabilirdi be magam
Furkan-GM
Furkan-GM 14 gün önce
Gerçekten Osmanlı zamanında yaşamak isterdim merak etmiyor değilim
hellixe
hellixe 15 gün önce
Abi allah rızası için biraz daha yavaş anlat
arif avşar
arif avşar 15 gün önce
Bu nasıl bir anlatım şekli arkadaş
Süleyman Baha Baştan
Abdülaziz bu kadar kısa sürmemeliydi
Relax Mustafa
Relax Mustafa 15 gün önce
Ceza bı kıskandı galiba🤣🤣
zehra tüfekçi
zehra tüfekçi 15 gün önce
Osmanlı imparatorluk değil.Bence böyle adlandırılmamalı.İmaparatorluk sömüren devletlere deniliyor.En azından ben öyle biliyorum.
Entel keko
Entel keko 15 gün önce
Ne olduysa tuborgdan sonra oldu
Azra Tezel
Azra Tezel 16 gün önce
biz bunu kaç ünitede görüyoduk? al işte hepsi burda
Sonraki
En GÜÇLÜ OSMANLI Padişahları!
16:21
TÜRKİYE CUMHURİYETİ
11:59
görünümler 1 300 000
ÇAKMA HALİFE SUUDİ AMERİKA!
12:04
görünümler 888 000
how tiktok saved my life #shorts
0:28
görünümler 2 870 949
Crayz Adolf Hitler - Accelerated History
11:00
Korean War - Simplified History
11:58
görünümler 812 000
Azerbaijan - Simplified History
15:00
görünümler 1 300 000
Turks' most Troll War
15:06
görünümler 848 000
Tozkoparan İskender 28. Bölüm
1:10:22
görünümler 1 027 232
Ballon d'Or Ödül Töreni | Canlı
1:58:21
Destan 1. Bölüm @atv
2:23:29
görünümler 3 283 031