Karanlık

OĞUZHAN UĞUR - Soru Cevap (Kariyer Zirvesi)

BaBaLa TV
Abone ol
görünümler 433 779
98% 25 520 462

OĞUZHAN UĞUR - Soru Cevap (Kariyer Zirvesi)
Oğuzhan Uğur un kariyer zirvesinde gençlerin tüm sorularına yanıt verdiği açık oturum videosu, iyi seyirler
Sosyal Medya Hesaplarımız;
TRvid Kanalımız ► goo.gl/2Vnde5
Instagram ► goo.gl/fz5NeG
Facebook ► facebook.com/babalativi/
Twitter ► goo.gl/7MFzrM

katma

 

13 Jan 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 220
Ecevit Er
Ecevit Er 2 saatler önce
güzel olan şey hakettiği değeri görür gerçekten de diğer "abone ol, beğen, yorum at" gibi dilenci ergen youtuberlar giib değilsin helal sana kardeşim
Alihan İrhan
Alihan İrhan 6 saatler önce
Helal lan
Yesim Akkoyun
Yesim Akkoyun 8 saatler önce
Abi ben senin fılmine gidemiyorum çünkü Kayseri'de yayınlanmıyor
Muhammed kLeq
Muhammed kLeq 8 saatler önce
Pezeberk koltuga sıgamamış :D
Enes ERDEM
Enes ERDEM 9 saatler önce
Sen hiç alemin kralında oynadın mı
Vay Canına
Vay Canına 9 saatler önce
Abi Çok iyi Yaaaa 😁
ugur yucel
ugur yucel 11 saatler önce
Gençlik ve Spor müdürü duruyormu makamında hâlâ ??
MehmetPro
MehmetPro 16 saatler önce
Gerçekten helal olsun iyi ki seninle beraberiz. KONUŞMAYA DEVAM ET ABİ 💙👏👏
THE Arda Tv
THE Arda Tv 16 saatler önce
Parti kur oy verelim
Şevval Y
Şevval Y 22 saatler önce
Off be ne konusmus ama
OZ man kcbyk
OZ man kcbyk Gün önce
😎😎😎▶️▶️▶️
Gülseda Yaşar
Gülseda Yaşar Gün önce
Abi çok güzel konuşuyorsun biraz yavaş konuşsan çok hızlı konuşuyorsun
mehmet aras
mehmet aras Gün önce
olum ses ten kulaklarım sagar oldu
MSP MİNİ
MSP MİNİ Gün önce
56 56 57 HADİ BILHN PERİYODİK TABLODA
Arif Uğuz
Arif Uğuz Gün önce
👏👏👏👏👏👏👏 abi sonuna kadar haklısın.adeta hislerimin tercümanı olmuşsun
Tolgahan FALCI
Tolgahan FALCI Gün önce
Oğuzhan Adamsın!! her konuşman da bizlere bilmediğimiz öğrenemediğimiz yeni bilgiler ve anektodlar kattığın için teşekkür ediyoruzz... bu yolda gönlünde bahtında açık olsun.. İyi çalışmalar..
Tarot ASA
Tarot ASA Gün önce
Aşk acısı çekenleri kanalıma beklerim❤️ yüzde yüz etkili👊🏻
Kağan Kayaklı
Kağan Kayaklı Gün önce
Adammm😅
Mustafa Ceylan
Mustafa Ceylan Gün önce
gönderilen hediyeleri ne zaman açıcaksın oğuzhan abi
Hızır İLYAS
Hızır İLYAS Gün önce
Sen de artık belli gruplar sayesinde 300 milyonluk keleş ihalesine girebilirsin.
ogulcan göktaş
ogulcan göktaş Gün önce
müq👌🏿
Nihat Kişkiş
Nihat Kişkiş Gün önce
Yanlış sorular mı yoksa zorunda kaldıkları sorular mı
NURULLAH EMİN AKSU
İnsanların çoğu niye çocuk gibi uzatarak/heceleyerek konuşuyor? Sinir oldum izlerken
ARGO OFFICIAL
ARGO OFFICIAL Gün önce
discord.gg/aU59twD Sohbet Muhabbet Yeridir Oyun Oynuyoruz Gelmek İsteyen Gelebilir
Efe Asaf Yüce
Efe Asaf Yüce Gün önce
Abi önceki videolarda yazamamıştım ama bu videoda yazıyorum bi kaç videonda çocuk sevmiyorum felan dedin ben 14 yaşındayım sen öyle diyince ben direk kapatıyorum videoyu böyle ifadeler kullanma
cntrkmn
cntrkmn Gün önce
38 yasindayim :) Baban (Atilla UĞUR) parti kursun oy verelim :) Yeter ki kisiler degil, ülkem artik kazansin :)
Reco Başkan
Reco Başkan 2 gün önce
At gözlüğüyle bakmayın etrafınıza gençler teşekkürler Oğuzhan bey
DeNiz 723
DeNiz 723 2 gün önce
Sen ne güzel bir insansın
God of F.
God of F. 2 gün önce
Kaç ay oldu hala MEVZULAr yok. Saçma salak zırvalarla kafamızı şişiriyorsunuz.
Emre Sarıkaya
Emre Sarıkaya 2 gün önce
Abi bu kadar samimi konuşacağını düşünmüyordum helal olsun 👍
Efe Sen
Efe Sen 2 gün önce
8.03 de berk abının koltuktan tasması
Head Program
Head Program 2 gün önce
Abi ben 15 yaşındayım seni çok seviyorum seninle görüşlerimiz ortak abi ben televizyonda tarafsız haber izlemek istiyorum babala tv yi televizyona da açsan olmaz mı ?
Nazife Şahin
Nazife Şahin 2 gün önce
👍👏🏻👏🏻👏🏻
Nazife Şahin
Nazife Şahin 2 gün önce
Açıklamalarınızı çok samimi boldum oğuzhan bey yüreğinize sağlık bukadar insana açıklama yapmak sabır işi sizi tebrik ediyorum👏🏻💐😊
Esra Cengiz
Esra Cengiz 2 gün önce
Pinç cek abi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Pinç bekliyoruzz.
Batuhan Yürekli
Batuhan Yürekli 2 gün önce
Oğuzhan abi gerçekten hakkını yemişler 144p izledim çok yakışıklıydın :)
Ayşe Koman
Ayşe Koman 2 gün önce
Abi sen dişleri ne zaman yaptırdın yâ ben orayı kaçırmışım😁
Hasan Kaya
Hasan Kaya 2 gün önce
Telefondan alkışlayan kendini belli edemeyen her beğeni bir alkış olsun Oğuzhan abime 👏👏
Sevgi Abdullah Türkdönmez
merhaba babala tv adresini öğrenebilir miyim kargo göndermek istiyorum oğuzhan bey e
FootballMIX
FootballMIX 2 gün önce
Kanalıma hala abone olmadin mi çok şey kaciriyosun futbol videoları sevenler begenebilir hemen tıkla ve abone ol
Rüya Akkurt
Rüya Akkurt 2 gün önce
Ay bide estağfurullah diyo allahım tatlılığı boyundan uzun.
İrem Demiroğlu
İrem Demiroğlu 2 gün önce
Bir programa gitmeden önce veya gideceğiniz belli olduğu zaman biz takipçilerinize İnstagram olur veya o hafta ki videonuz olur haber verseniz bizlerinde haberi olsa ne güzel olur. Böylelikle gelme fırsatım doğar.
Şifa Demirhan
Şifa Demirhan 2 gün önce
guncuk shooowww seviyorım seni oğuzhan
Ahmet Can Okuducu
Ahmet Can Okuducu 2 gün önce
nasılsın abi kısayım
HAN-Z
HAN-Z 2 gün önce
Deli mi ne gibi sahneye atlayıp sarılan olmamış iyi ki 😁
Merve Dikmen ¿
Merve Dikmen ¿ 2 gün önce
Ne kadar ben mi yol gösterecem? desende birçok insanın fikrini ,düşüncesini, yorumlarını değiştirdin bu ise bir insanın hayatına eşit iyi ki varsınnn OĞUZHAN UĞUR🌸
ates ates
ates ates 2 gün önce
Bunlar uni ogrencisimi? Kaci ayni soruyu sordu.
Kemal Bagcivan
Kemal Bagcivan 2 gün önce
👑👑🇹🇷🇹🇷👑👑
berk erix
berk erix 2 gün önce
Adam kendini yakıp geçmişi ve geleceğimizi Işık tıtıyo. Son cümlelerini aldık .seni seviyoruz kral
tolga doğan
tolga doğan 2 gün önce
Y.r.k gibi sorulara bile efsane cevaplar kimsenin soramadığı soruların bile cevabı var bu huyunu seviyorum .. Ocağına buğday düşsünde çuval bulamayasın varooll
kübra aydoğan
kübra aydoğan 3 gün önce
O kadar saçma sorular ki ne işin var ne vakit harcıyorsun Oğuzhan
Yasin Metin
Yasin Metin 3 gün önce
Ülkenin bakanı bir youtuber a sırf haklı şeyleri konuştuğu için "ipini çekerler" demiş bu sadece görünen kısmı görünmeyen kısmı siz düşünün
İrem Özer
İrem Özer 3 gün önce
Abi pinç gelsin lütfen
HİYAPSU
HİYAPSU 3 gün önce
21:45 nokta atışııııı ...... her konuda böyle bütün partilerde maalesef :(
HİYAPSU
HİYAPSU 3 gün önce
14:50 harbiden bu örneği anlayamayanlar var mı ?
HİYAPSU
HİYAPSU 3 gün önce
12:00 :D
Sema Çetinarslan
Sema Çetinarslan 3 gün önce
Guncukkkkk heyecanlı seni iyi ki varsın 🤗🤗🤗
Murat Başar
Murat Başar 3 gün önce
Ulan boş yerlerde varmış keşke gidebilseydik😍
Şevket Yakak
Şevket Yakak 3 gün önce
Çok iyi sin senin gibi bir yutubır yok başarılı örnek 🤙
Rahşan Kaya
Rahşan Kaya 3 gün önce
Ah şu yarım bıraktığın cümleleri bir tamamlasan ...!😄
Sonraki
Kırkyalan Film Özel Sohbet !
15:47
10 KASIM (Babala Hafıza)
5:15
Babala RÖNT - 7
29:59
görünümler 1
MEVZULAR 32 - Deprem
14:48
görünümler 789