Karanlık

Norm Ender - Konu Kilit'e Gelen Tepkiler

Hiphop Magazine
görünümler 180 846
83% 2 773 560

Dün gece Norm Ender'in Konu Kilit isimli single'ı yayımlandı. Bazı rapçiler ise şarkı hakkındaki yorumlarını twitter üzerinden belirtti.

Müzik

katma

 

10 Jul 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 826
Deleteskop Dark Hacker
Deleteskop Dark Hacker 20 saatler önce
Sondaki intro muzigi gibi adı nedir hocam ?
Emin Odabasoglu
Emin Odabasoglu 4 gün önce
sansar salvoyu andıkça khontkar aklıma geliyor çıldırması falan hem bak sana şarkı yapacaktı khont kendi şirketinde
Coverguy
Coverguy 4 gün önce
arkadaşlar ben genelde rap dinlemem ama arada bakarım kim nasıl şarkı yapıyor diye Norm Ender ona burada saydıranların çoğundan daha başarılı bir şey yapmış. Ben dinlemem telefonuma indirip de ama sansar ın falan laf etmesi komik geliyor ki diğerleri sansardan da kötü
Bero
Bero 5 gün önce
%90’ı norm üzerinden prim kasmaya çalışıyor işte Tr Rap özeti
Toprak Varlık
Toprak Varlık 7 gün önce
tekir- deli-konu kilit- norm un bu şarkılarını ard arda dinleyin yeni rap geliyo 3 ündeede beni salın lafı var KoyuCAK size norm 4-5 ay sonra özellikle keişana adamı ilk defa duydum o kadarki ünsüz :D
Whıte Rose
Whıte Rose 8 gün önce
Kardeşim konu kilit karma karışık bir diss herkez anlayana kadar yeni şarkı geliyor
Açelya Erdoğan
Açelya Erdoğan 12 gün önce
Peki bok atmaya çalışanlaarın normun kesip attığı tırnağı bile olamayacağı gerçeği😂😂😂
Mehmet Ali Kıyıcı
Mehmet Ali Kıyıcı 13 gün önce
Olum oyuna gelmeyin peşin peşin konuşmayın. Ender hakikaten Türkiye'de kalemi en güçlü olan mcdir halen daha. He neden o zaman böyle yarak kürek şarkılar yapıyor öyleyse diyen olacaktır. Öyle göte böyle yarak çünkü. Türkiye'de suanki aktif dinleyici kitlesini; sosyetikleri, veletleri bi düşünün hangi tarzda yapılan parçalar hangi soundlar milyonlarca tıklanıyor, hangi sikikler rap müzikten dünyalari kaldırıyor. O zaman hak vereceksiniz. Şuan ender de parasını kazanma peşinde yalan yok. Hayatını devam ettirmesi lazım. Yıllardır bu işlerden ekmek yiyemedi bu old school adamlar. Şimdi youtube gibi bi imkan var. Tabiki herkes değerlendirecek bunu. Ama bak buraya yazıyorum biraz daha cash yapsın ondan sonra öyle bir parçayla girecek ki ortalığn anasini sikecek. Eleştiren herkese de kapağı koymuş olacak. Belki o parça hazırdır bekliyordur bile kenarda. Ama yine de o parça 100 milyonlarca tiklanmayacak. Niye çünkü bizim ülkemizde gerçek rap parçaları asla tutunamaz.. yoksa saianlar mode xller karacalilar silinip gitmezdi.. Bu adamlarda tarzindan ödün veriyorsa bunun sebebi ekmek kavgasıdır arkadaşlar. Bugün en kral rap dinleyicisi olduğunu iddia eden adam bile arabada yada manitanin yanında vs bangır bangır popüler şarkılar dinlemiyorsa picim. Kimse lagaluga yapmasın o yüzden. Bu ülkede rap bu hale geldiyse; bunun sebebi mcler değil ne yazikki dinleyicilerdir. Saygılar
FatiH 1453
FatiH 1453 13 gün önce
Norm dahil çoğunu sevmem ama adam tek şarkıda hepsinin iflağını sikti attı...her şarkısı güzel olacak diye bişey yok...
Zeynep Akgül
Zeynep Akgül 14 gün önce
Atinin Laf güzel
KIRIK KLAVYE
KIRIK KLAVYE 15 gün önce
Modd joker olayını konu al
OK Troller
OK Troller 16 gün önce
Şarkı güzel, sadece Norm'un haterlarına ve "parası bitti" ,"kocaman repçi telif yemiş ahah" diyenlere bu şarkıda koymasını alamamışlar.
fılobırt reis
fılobırt reis 17 gün önce
Şarkı lan bu altı üstü bokunu cikarmayin. güzel, melodili, hoplatan ziplatan bisey yapmış adam
Yusuf Kaygisiz
Yusuf Kaygisiz 19 gün önce
Bu adam zekanıza ters köşe yapıyor."konu kilit "bir tavşan kaldırma taktiğidir "herkez bilirkişi" vurgusu ileriye atılmış ağa bir gondermedir asıl parça pusuda,oluşturulmak istenen atmosferi bekliyor.Normun büyüleyici tarafı parçaları değil zekasıdır.
Yusuf Kuşçu
Yusuf Kuşçu 19 gün önce
Norm ender aptal
Hakan Bal
Hakan Bal 20 gün önce
Hem şarkı iyi olmayabilir ama keişan sanki harika şarkı yapiyoda konuşuyo
Murat Rozybayev
Murat Rozybayev 20 gün önce
Son gülen iyi güler derler
Taylan SLT
Taylan SLT 23 gün önce
KANALIMDAN ŞARKIMI DİNLEYİP YORUMLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM 🚀
Bir Deli
Bir Deli 23 gün önce
Sansar hariç Türkçe Rap'e hiçbirinin elle tutulur bir katkısı olmaması?
Bir Deli
Bir Deli 23 gün önce
Keişan, gördüğüm en vasıfsız insansın
metin gunduz
metin gunduz 23 gün önce
Mekânın sahibinden sonra bu yapılır mı be...rezalet
gogo lence
gogo lence 24 gün önce
Bu adamla dalga geçen rapçiyim diye geçinen tayfanın büyük bir çoğunluğu bu adamın yanına bile yaklaşamaz tamam son zamanlarda kötü şarkılar çıkarıyor kabul de bi ceza sago ya da mazisine saygıdan killa hakan değilsen konuşma bilader burada yani konuşmayın
bayram can
bayram can 24 gün önce
Norm endere diss attillar.simdi onlar dusunsun hahajaa
Fatih Demircioğlu
Fatih Demircioğlu 24 gün önce
Hastayım boş boş kasılmalarınıza. Şarkı 100 milyon izleme alınca da siz hala boş yapıyor olacaksınız muhtmelen 😉
Fatih Demircioğlu
Fatih Demircioğlu 24 gün önce
Norm Ender in parçasına laf edenlerin hiçbirini dinlemiyorum ama Norm Ender i dinliyorum. O dediklerinizden de bişi anlamadım anlamam da. Kulağıma hoş gelirse dinlerim bu kadar. Banane rhyme sinden bilmemnesinden. Boş muhabbet yapmayın. Ben parçayı sevdim ve dinliyorum
DOGANPASA:D :D
DOGANPASA:D :D 24 gün önce
Hacılar fuchsun son gönderisine gelin
Beyza m. Gozutok
Beyza m. Gozutok 25 gün önce
Ben neden çok beğendim
Güncel Medya Gündem
Güncel Medya Gündem 25 gün önce
Norm Ender Sagopa Kajmer ile barişti ! Gelen Tepkiler Ve Norm Ender'den Gelen Destek Kanalimda Yayinda😉 izlemeden geçme !
Morpheus Boreâs
Morpheus Boreâs 25 gün önce
Keişanın eleştiriye hakkı olmaması? 😂
Rap Cap
Rap Cap 25 gün önce
Selam rap ile ilgili videolar çekiyorum abone olursanız mutlu olurum
Rap Cap
Rap Cap 25 gün önce
Selam rap ile ilgili videolar çekiyorum abone olursanız mutlu olurum
Rap Cap
Rap Cap 25 gün önce
Selam rap ile ilgili videolar çekiyorum abone olursanız mutlu olurum
Rap Cap
Rap Cap 25 gün önce
Selam rap ile ilgili videolar çekiyorum abone olursanız mutlu olurum
İbrahim Köse
İbrahim Köse 26 gün önce
benim anlamadığım şu kötü yorum yapanların çoğu mekanın sahibini ezbere biliyodur
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Sürekli gelip norm fanları na gülüyorum
Alp Argu
Alp Argu 26 gün önce
Ya şarkı kötü tamam ama bu adam iyi veya kötü bir şey yaptığında tüm rapçiler kuduruyor nedense. Herkes bir şey deme ihtiyacı duyuyor. Norm fanı felan değilim, gördüğümü söylüyorum.
Efe Burak Dedemoglu
Efe Burak Dedemoglu 26 gün önce
Rota iblis nere bu nere
Olympos Records
Olympos Records 26 gün önce
1:54 her zaman haklı ❤️
game tivi
game tivi 26 gün önce
Madem kovboyoysun gelen geçen sana köy sun☺
by andrei
by andrei 26 gün önce
Şarkı gerçekten beklenenin altında ama bu eleştirenlerin çoğu norm kadar olamadıkları için sallama derdindeler
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Hangi çoğu canka mi server mi red mi sansar mi
kid
kid 27 gün önce
bu hangi naruto müziği beati arkaplanda kullanılan
Beytullah Kurtlu
Beytullah Kurtlu 27 gün önce
Onlar babalarının prensesi lakin NORM"AK-47 Dur Yada Anlayacaginiz Dilden Yazayim Kalaşnikof, Sovyet yapımı 7.62 mm piyade tüfeği" NOKTA.
JACK WİLL
JACK WİLL 27 gün önce
Keişan 10 yıl once diyo ulan kei 10yıl once sen kumda sikinle oynarken adam cezaya sagoya diss atıyordu
Pentagon
Pentagon 27 gün önce
hepsi kudurmuş :)
azerkerimbaycanlı
azerkerimbaycanlı 27 gün önce
Bak kanal sahibi arkdaşım küfürleri sansürlemeden içten gelerek okursan takipçin bir milyonunu vurur. Sesini titreterek "Hıııammmınaqoyim" diyeceksin.
Tunç Tunç
Tunç Tunç 27 gün önce
Laf atan rapcilarin kaçı cok sağlam şarkı yapıyor?
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Server,sansar,ayaz,red,kurşun birde videoda olmayanlar var canka,yeis
GLOB Sadiq
GLOB Sadiq 27 gün önce
La keişan kendine bakmiyo norm a lavik diyo.Lan bi kendine baksana
Jolers
Jolers 27 gün önce
Norm eskiden böyle değildi ne oldu bu adama böyle cidden üzülüyorum ;(
Exxiztance Selim
Exxiztance Selim 28 gün önce
arkadaki şarkı naruto samidare
inziva Kadir
inziva Kadir 28 gün önce
Bu yorumu yapanlar kendilerini yanlişlıkla rapçi sanıyor galiba , norm gayet kaliteli bir adamdır, sagopa kajmer den sonra dinlediğim ikinci rapçi.
Mrs. Shucfergerb
Mrs. Shucfergerb 28 gün önce
Oo kanal patliyo mu , yürü be helal
Çağan
Çağan 28 gün önce
bipleme abi
Esra Utuş
Esra Utuş 28 gün önce
Kim ne norm ender derse desin en iyi rapcilardan biri
genç harry
genç harry 28 gün önce
Tamam şarkı kötü olmuş da tepki gösterenlerin çoğunun ismi 2-3 yıl önce piyasada yoktu şimdi gelmişler burda kendilerini sanatçı üstad sanıp eleştiri artistlik mi yapıyorlar gerçekten komik en azından norm 2002 den beri bu camianın içerisinde (norm hayranı değilim ama doğruya doğru)
EREN GÜLBAŞ
EREN GÜLBAŞ 28 gün önce
Şarkı acayipküzel
Yunus emre Döner
Yunus emre Döner 28 gün önce
Norm endere küfür edenler kendinize bi bakın
Seyfullah Altunel
Seyfullah Altunel 28 gün önce
şarkıda iyi düşün taşın ağrimasın başın bu kötü yorumu yapanlar hiç düşunmemizler!!
MERT GÜLER
MERT GÜLER 29 gün önce
1:57 fjfgfjgfgfhjf
Batuhan Firat
Batuhan Firat 29 gün önce
RAP SOYTARILIKTIR
CUMBUR KRAL
CUMBUR KRAL 29 gün önce
Ohhooo
CUMBUR KRAL
CUMBUR KRAL 29 gün önce
Usjsjjs
Sahipsiz Ghetto
Sahipsiz Ghetto 29 gün önce
Ztn bu twiter rapçilerin adını bu videoda yeni duyan kaç kişi vardır umarım
Sahipsiz Ghetto
Sahipsiz Ghetto 29 gün önce
Ulan gelmişin burda iki günlük tanınmayan salak rapçierle 2010 yılında türkiye ye autone nu getiren adamı ezdiriyorsun ayıp be
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Autotune ı u ilk sahtiyan getirdi galiba ki iki günlük rapçi orda bir tek ati var
Sahipsiz Ghetto
Sahipsiz Ghetto 29 gün önce
Niye şarkı trendlerfe değil
Sahipsiz Ghetto
Sahipsiz Ghetto 29 gün önce
Lan o değil de şarkı giremedi trendlere bu saçma video girdi
Murat Şen
Murat Şen 29 gün önce
Keişan ve atiyi çözmüş değilim bu halleri ile norma laf söylemek mi 😂😂 baya ironik
Mahmut Aslan
Mahmut Aslan 29 gün önce
Norm gerçekten iyi rapcı ve tüm rap camiası onu çekemiyor ve bu anı beklemişler sallıyor ama hepside bi cacık etmez heleki keişan normun çeyreği bile olamazsın açık ve net .
Asi. A
Asi. A 27 gün önce
Bizden daha hevesli beklemişler
os enes mayyak
os enes mayyak 29 gün önce
Ark mekanın sahibi calinti
Shouto Todoroki
Shouto Todoroki 29 gün önce
Arkadaki Naruto Shippuuden ostu mu? :D 2:07 (bknz. Samidere) .d
TUNOSCH BABY
TUNOSCH BABY 29 gün önce
Abi hayatımda görüp görebileceğim en kötü rap şarkısı
Muhammed Alataş
Muhammed Alataş 29 gün önce
Norm ender şu kitleye komple diss yazıp eskisi gibi zirveye oynasa üff
Olympos Records
Olympos Records 29 gün önce
12 senedir Pusata, 5 senedir Jokere, 1 senedir Rede ve Ezhele cevap veremeyen adam gidip bu videodaki tüm mc lere diss atsın eksik etek mc sinin en büyük fanı ben olucam.
Yusuf kaya
Yusuf kaya 29 gün önce
Çok abartmışlar şarkı çok da kötü değil çok güzelde değil fena değil şarkı
Vyper
Vyper 29 gün önce
Şarkının trende girmeyip bu videonun trende girmesi ne bilim...
Elcin Frnc
Elcin Frnc 29 gün önce
02.08 den sonra çalan şarkının ismi nedir ?
baran king
baran king 29 gün önce
samidare
İsmail woodd
İsmail woodd 29 gün önce
Sansar hariç çöp
Rap Cap
Rap Cap 29 gün önce
Selam rap ile ilgili videolar çekiyorum abone olursanız mutlu olurum
Muhammet Kavak
Muhammet Kavak 29 gün önce
Yazılanları okuyunca sosyal medya düzenlemesini acilen çıkarmamız gerektiğini düşünüyorum...
Muhammed Çakmak
Muhammed Çakmak 29 gün önce
Bu eleştirenler rapçi mi ilk defa duydum
Harun Kulaksız
Harun Kulaksız 17 gün önce
Sen cahilsin kardeş server uraz ak partiye bile diss atıp kendisine 20 tane mahkeme açılan biri
Kuzey Tukur
Kuzey Tukur 22 gün önce
Baran Sünger Bilirim Severimde Saindan 100 tane 1 Pusat etmez
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Duymaman senin sorunun bir soru sorcam pusat ı bilir misin
Eğlence Bulur
Eğlence Bulur 29 gün önce
Arkadaşlar kanalımda ilk videoma bakarmısınız
HASTAG
HASTAG 29 gün önce
şarkı trende girmedi tepkiler girmiş shhjhhs
Eray ulus
Eray ulus 29 gün önce
Norm ilk şarkıda popüler rapçilerden prim kastın ikincidede yapmaya çalışmışsın ama bok gibi bir şarkı
ismet turhan
ismet turhan 29 gün önce
sondaki şakının adı ne
baran king
baran king 29 gün önce
samidare
Ali Polat
Ali Polat 29 gün önce
Ya Keişan jxbsbshs
fırat Karakuzu
fırat Karakuzu Aylar önce
Norm ender fanlarina sevenlerine dinleyenlerine dicegim tek şey sizin başarıdan anladığınız insanların beğenisi ise bu dünya ghandi ve makavelileri mevlana lari zamanından sonra tanıdı sizin adını duymadım dediğiniz rapcileri dinleyen len var merak etmeyin Bebeler her boku biliyorlar merak etmeyin :)
Mert Tomo
Mert Tomo Aylar önce
Tüm tepkiler de sövülmesi yanlış önce kendi kişilikleri düzeltilmeli ardından diğer kişilerin işlerine bakmalı
Mirza Alp
Mirza Alp Aylar önce
Ulan Sansar yaa
theeyeofworld
theeyeofworld Aylar önce
Hızımı alamayıp buna bile disslike atıyorum
Buse Yıldırımçakı
Şarkı trendlerde değil bu video nasıl trendde döpcödk
Ben Rabia
Ben Rabia Aylar önce
Şarkı trende girmedi ama bu girdi
Mert Ercan
Mert Ercan Aylar önce
19 Temmuzda norm asıl şarkısını paylaşınca hepsi göt olacak ona üzülüyorum 😂
Baran Sünger
Baran Sünger 26 gün önce
Server siker
Zehra Köz
Zehra Köz Aylar önce
1:27 adam çok açık ve net konuşmuş 😂
TREND FENOMENİ
TREND FENOMENİ Aylar önce
NORM ENDER NASIL KOYDUYSA HEPİNİZ ONA GICIKSINIZ ADAM RAP YAPIYOR :)
Arda Macit
Arda Macit Aylar önce
Şu bok gibi beatini değiştir artık
Habib Mukri
Habib Mukri Aylar önce
Nasıl nasıl oldu atıyor dislike her kişi Bence Çekildi artik Norm Ender’in fişi # RotAile
1234 Demirel
1234 Demirel Aylar önce
norm ender hakkaten niye böyle kötü birşey yaptı şanışer türkiyenin tüm sorunlarını bir parçada toplar norm ender normalde iyiydi ama bu konu hakkaten kilit
mutsuz birisi
mutsuz birisi Aylar önce
Keişan robot sesiyle şarkının %90 ında ne bakıyon dayı dayı diyip Norm'a laf atmış güldüm gece gece
killerman34 X
killerman34 X Aylar önce
şurada ki adamların hiç birisi rapçi değil ne bakıyon dayı dayı istanbul trap trap trap trap falan diyip müzik yapmaya çalışan asalak tipler belki norm şarkısında ismimizi geçirir bize diss atar diye bir ihtimal heves edip orada sallıyorlar ama çok acınası haldeler
Asi. A
Asi. A 27 gün önce
Çoğu öyle
Melikenin Doğa Sevgisi
Bütün sözleri bütün herşeyianlamli
Istanbul CityOfCats
يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍 سلام يا احبابي الاتراك 😊 😍
• Tefiye
• Tefiye Aylar önce
Ati 'tetris müziği gibi' demiş. Ulan sen elinde tetris oynarken o adam Rap yapıyordu velet.
Sonraki
Norm Ender - Konu Kilit
3:34
30 Minutes of Norm Macdonald
27:45
Norm Ender - Mekanın Sahibi
3:10
Norm Ender - Kaktüs
3:24
görünümler 73
NORM x BUSTER
2:17
görünümler 135