Karanlık

New Generation Warfare || Russo-Ukrainian War || What's happening in Ukraine?

DFT Tarih
Abone ol
görünümler 207 446
98% 11 000 185

New Generation Warfare || Russo-Ukrainian War (2014- ) What's happening in Ukraine?

💣 Conflict of Nations'ı ücretsiz oynayın: con.onelink.me/kZW6/d5747394
Hemen 13.000 altın 🎁 ve 30 gün boyunca geçerli premium 🎁 paketini ücretsiz kazanmak için oyuna kayıt olun.

🔔ABONE OL!: goe.gl/F3uaq
🔔ÜCRETLİ ÜYELİK: goe.gl/OG5Lm
📬 İLETİŞİM VE REKLAM: tarih.dft@yandex.com
🟣DİSCORD BAĞLANTISI: discord.gg/n9wUZm3



🔵TWİTTER: @DftTarih
🔴İNSTAGRAM: @dfttarih
🟢FACEBOOK: DFT Tarih

💥Osmanlı Nasıl Kuruldu?: bit.ly/3iJZtPt
💥Türkler Nasıl Müslüman Oldu?: bit.ly/2PYMNb3
💥2.DÜNYA SAVAŞI BELGESELLERİ: bit.ly/3h4QDLY
💥Kunuri Muharebeleri 1950: bit.ly/2PXhwoZ
💥SELÇUKLU KURULUŞ SERİSİ: bit.ly/2Q9SdjT
💥Tarihin İlk İmparatorluğu AKADLAR: trvid.com/video/video-3BaLBEM4LdI.html​
💥En Çılgın Türk BABÜR ŞAH: trvid.com/video/video-FWQpdVMW2oY.html​
💥ÜÇ KRALIN SAVAŞI 1578 || Osmanlı-Portekiz-Fas trvid.com/video/video-9kIhiyT8MJ4.html​
💥Yunan Tarihi: trvid.com/video/video-8_C4glHqQsQ.html

katma

 

21 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 795
İlgen Oğuz
İlgen Oğuz 2 gün önce
Liberal Dünyanın bildiği tek şey fiili çıkardır kullanırlar arkandayız derler sonra yardımına koşup kendini tehlikeye atmazlar taa ki 4 büyüğe dokunana kadar; İngiltere ABD Fransa Almanya
Devrim Sayla
Devrim Sayla 9 gün önce
Gerçekten insan izlemek istiyor 10 yaşındayım videolarını çok seviyorum
Xəyyam Rzayev
Xəyyam Rzayev Aylar önce
TRvid platformunda keşif etdiyim güzel kanallardan birisiniz.Böyle dolgun malumatları hiç bir kanalda bu günedek izlemedim.Emeğine, yüreğine sağlık admin:)
Vuqar Huseynli
Vuqar Huseynli Aylar önce
Abi kodu nerden girə bilirim ? Premium ve 13.000 gold codunu
Gezgin Gezgin
Gezgin Gezgin Aylar önce
Oyun ülkeye yasaklı indirilmiyor
Sakit Xelilov
Sakit Xelilov Aylar önce
Neçənçi əsirdə olduğumuzun heç bir fərqi yoxdur güclüsənsə işğal et. heç bir qanun güc qarşısında dayana bilməz.
Kayra'nın kanalı 20
Olan Ukraynaya oluyor. Avrupanın için rahat sonuçta. Onların sınırlarına birşey olmuyor
Yaw noluyor
Yaw noluyor Aylar önce
Rus varsa Sicak denizler vardir
Ahcyus Ajjcjc
Ahcyus Ajjcjc Aylar önce
@DFT Tarih Bağımsızlık oylamasına %83 katılım olmamıştır, olduğu Rusya tarafından belirtilmiştir. Muhaliflerin gözetmenleri seçimlerde yer almamıştır. Gerçek katılımın %50 dahi olmadığını Kırım Tatarları belirtti.
Doğukan Tuncalp
Doğukan Tuncalp Aylar önce
Sizi temin ederim yeni Amerikan Hükümetinden bir b*k olmaz ki bu bizim de işimize gelen bir şey
Poyrazın Sesi
Poyrazın Sesi 2 aylar önce
Bazı bilgiler yanlış ama olsun. Emeğinze sağlık.
Amosby
Amosby 2 aylar önce
Önce mağdur politikası sonra basını kontrol altına alacaksınız olmuyorsa buna zemin oluşturacaksınız. Orada hata yapmış rusya yanlısı ukrayna başkanı.Reklam önemli 😉.Ayrıca bir sesi susturmak gerekiyorsa önce tüm ülkenin sinir uçlarına dokunacak karalama kampanyası başlatıp basını kullanmalısınız. Böylece hem haklı görünür hemde garanti iktidar ve takipçi kazanırsınız.Ekonomi kötüye gitsede halka karşı artık mağdur politikası ile kendinizi haklı çıkartarak devamlılığı biraz daha sağlayıp sonuna kadar sömürmeye devam edebilirsiniz.Herşey tam bitti noktasına gelirse durumlar ordu ve vatan adı altında girişimlerde bulunup bir kaç milyon dolar harcamanız gerekebilir fakat bu hareket devamlılığı sağlar sürekli sömürmenin bir sınırı var bazen az da olsa biraz vermek gerekir. Bunları basit bir şekilde her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı bilir.Nereden mi yaşıyoruz 😆 Dipnot; İnanç yenilmesi en zor silahtır bunuda ukrayna ve rusya bilmiyorsa bir Türk vatandaşı ile istişare toplantısı yapsın 🤣
MJOLNİR PUBG
MJOLNİR PUBG 2 aylar önce
Putın çok kral bı lıder bızımkıde putın gıbı olsa
Abdurrahman Ölmez
Abdurrahman Ölmez 2 aylar önce
Oyunu yüklemeye çalıştım telefona bu öğe bu ülkede kullanılmıyor diyor
Serhafiye-i Şehriyari
Ona gizli operasyon değil örtülü operasyon denir.
Nazim Öztürk
Nazim Öztürk 2 aylar önce
Başarılı video
Burak Girgin
Burak Girgin 2 aylar önce
Bizim liderimizin fotosunu kapatmasaydın keşke.
Tanju Akyıldız
Tanju Akyıldız 3 aylar önce
ABD'nin yüm dünyada egemenliğini devam ettirebilmek için sürekli kaos çıkarma tutkusu demokrasi denilen bir maske ile kanlı senaryolar uygulaması asla kabul edilemez durumdur ve ABD treniyle hareket eden avrupa devletlerinin de iki yüzlü ve samimiyetten uzak olduğunun göstergesidir.Kaldı ki avrupa ile Rusya'nın tarihine baktığımızda zaten rusyayı avrupalı görmemişlerdir.Tıpkı türkiye ve suriyede de gördüğümüz gibi sunni oluşturulmuş durum vw unsurlarlarla çıkarılan kaosların haklı bir tarafı yoktur.unutulmamalıdır ki global ideolojik ve siyasi dengeler korunmazsa kutuplardan birinin tamamen tek başına egemen olması çok daha vahim tabloların oluşmasına sebep olur.
Halil Adigüzel
Halil Adigüzel 3 aylar önce
2 Emperyalist güç arasinda olan yine Ukraynaya olmus
Yusuf ozbek
Yusuf ozbek 4 aylar önce
Yusuf kayaalp tan bu kanalı örendim çok başarılı bir kanal
shadow
shadow 4 aylar önce
Oyun çıkmıyor ve link den girmeyi de ben bilmiyorum ne yapıcam şimdi oyun güzelmişte
Gokhan Gökhan
Gokhan Gökhan 4 aylar önce
Hocam Ukrayna yeni birlikler hazırlıyor bizden siha lar satın aldılar bu sihalar bölgede ki dengeleri değiştirebilir mi Ukrayna donbas da üstünlük sağlayabilir mi bana çokda gerçekçi gelmiyor
sagrina nicatli
sagrina nicatli 4 aylar önce
cok iyi video Allah razi olsun
Hasan Sever
Hasan Sever 4 aylar önce
Ahmet kardeşime tavsiyelerinden dolayı teşekkür ediyorum. Çok güzel bir anlatım ve video olmuş emeğinize sağlık...
OYUN DÜNYASI
OYUN DÜNYASI 4 aylar önce
Abi siz ne kadarda akilli ve bilgili video yapiyorsunuz ya helal olsun
neponu
neponu 5 aylar önce
İyi veya kötü adam işi biliyor. KGB farkı
Duygu Dogan
Duygu Dogan 5 aylar önce
4x5
Abdussamet Bozdemir
Abdussamet Bozdemir 5 aylar önce
.
SHY0319
SHY0319 5 aylar önce
peki bütün bunları yapab putinin bir zamanlar türkiyede işçi olması
focse
focse 5 aylar önce
3. dünya savaşı çıkacak vaziyet alın
oğuz can yalçın
oğuz can yalçın 5 aylar önce
Amerikancı bir ağızla yorumlamışsın. Hala sıcak deniz saçmalığıyla rusyayı ele alıyorsunuz.
Emine Tuncay
Emine Tuncay 5 aylar önce
Abi Google Play de bu oyun 🇹🇷Türkiyede🇹🇷 kullanılamaz diyordu
Mehmet Akif isabet
Mehmet Akif isabet 5 aylar önce
abi çok kaliteli ve bilgi verici videolar yapıyosun inşallah kısa zamanda 1 milyon aboneye ulaşırsın
Muhammed Mustafa BİLİK
eller cepte
Mert
Mert 5 aylar önce
Videoyu izlerken sanki bu olaylar geçmişte yaşanmış gibi hissediyorum örnek tarih 1600lü yıllar gibi ama öyle değil günümüzde yaşanan durum bunlar. Barış içinde yaşamak varken neden savaşıyorlar gerizekalılar.
Kemal Baha Demir
Kemal Baha Demir 5 aylar önce
Başlıktaki sponsorı öncedende oynayan tek benmiydim.
Mr.Reptus
Mr.Reptus 5 aylar önce
Yine DFT Tarih ve yine harika videolar
Asker
Asker 5 aylar önce
3:02 abi call of duty ounuyonmu 🤔
Güven Akyol
Güven Akyol 5 aylar önce
Harika video olmuş :)
Bünyamin Akbulut
Bünyamin Akbulut 5 aylar önce
Reklamını yaptığın oyun Türkiye'de kullanımda değil neden reklamını yaptın ki
Eren Coskun
Eren Coskun 5 aylar önce
Iyisin abi
ENDER HAKAN
ENDER HAKAN 5 aylar önce
Araştırmacı insanlar doğruluğuna ve kalitesine şüphesiz yaklaşmak isterse sizin kanalinizi takip etmesi yeterlidir . Siz çok eğitimli ve çok bilgili bir kanalsiniz.
EMRE İPEK Excel Videoları
Bayraktarlar yeter ukraynaya. Türkiye de kırımı girse de orayı özgürleştirsek bir güze olur. :)
Fikret Numan Emir
Fikret Numan Emir 5 aylar önce
Güzel video
Emre Yıldırım
Emre Yıldırım 5 aylar önce
Usta kırım hanlığı ile ilgili video çeker misin
Mehmet Ali Nar
Mehmet Ali Nar 5 aylar önce
İşin her yerinden kalite akıyor
Wolfpack
Wolfpack 5 aylar önce
Ruslar düsmanimizdir
Wolfpack
Wolfpack 5 aylar önce
13:05 FSB, FSO, GRU veya SWR olmasi lazim. KGB yok ki daha!
yusuf
yusuf 5 aylar önce
Abi 3. Haçlı seferini detaylı bir biçimde anlatırmısın
yusuf
yusuf 5 aylar önce
Abi büyük iskenderin ve selehaddin eyyübinin savaşları ne zaman gelecek
KAFKAS
KAFKAS 5 aylar önce
Online derste senin videolarını izliyoruz, başarılar
metrix pubg mobile
metrix pubg mobile 5 aylar önce
abi cevap verirmisin bişi sorcam
metrix pubg mobile
metrix pubg mobile 5 aylar önce
abi onerdin oyunun saaeti gerçek saatemi bahsediyoe eyer ondan bahsediyorsa hızlandırma varmı
Deniz Yeni
Deniz Yeni 5 aylar önce
nasıl böyle haritalama yaptığını bilen varsa söyleyebilirmi
yağız samaras
yağız samaras 5 aylar önce
Tam oyuna girecektim bu videoyu yaridabiraktigim aklıma geldi
Murat
Murat 5 aylar önce
Yusuf Kayaalp videonuzu çalmış olabilir mi acaba?
Murat
Murat 5 aylar önce
@МАНЧУРИЯ ЖАСТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДАРЫ Bu
EMN Akc
EMN Akc 5 aylar önce
Mükemmel bir videoydu ellerine sağlık
Enes Malik Uçar
Enes Malik Uçar 5 aylar önce
oyun androidler de yok mu
Enes Malik Uçar
Enes Malik Uçar 5 aylar önce
@МАНЧУРИЯ ЖАСТАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДАРЫ beceremedim vazgeçtim
Laputu Dongela
Laputu Dongela 5 aylar önce
Çok doğru anlatdin hocam.
Tarık Vahit Atılan
Tarık Vahit Atılan 5 aylar önce
Çok güzel video çekmisin oyunu oynadım ama ne odaya girebildim ne de altın aldım
Hamza Yerlikaya
Hamza Yerlikaya 5 aylar önce
Harika bi video devami gelsin
Arda
Arda 5 aylar önce
Napolyon videosu gelsin. Çok uzun zaman oldu.
Yusuf işsever
Yusuf işsever 5 aylar önce
ABİ ARAKDAKİ OYUN NE SOYLEYEBILIRMISIN
Kitap Kurdu Tibet
Kitap Kurdu Tibet 5 aylar önce
Sizi severek izliyorum ama 1. Dünya savaşı çekseniz çok daha iyi olacak😄
T-Bone Jack
T-Bone Jack 5 aylar önce
Napolyon tarihi noldu :((
Mehmet Eren Göztaş
Mehmet Eren Göztaş 6 aylar önce
Oyun artık kullanım dışı mobilde
MERKEZ BURASI
MERKEZ BURASI 6 aylar önce
Suriye iç savaşı ve türkiyenin meselesini anlatırmısınız
Beyazıt Yiğit
Beyazıt Yiğit 6 aylar önce
Ellerinize sağlık hocam
x o
x o 6 aylar önce
Hamasete karşıyım ama dış yardımla Osmanlı'dan bağımsız olan bir devlet bile bugüne kadar belini doğrultabilmiş değil.
Fatih Burak Elmacioglu
Kür
white walker
white walker 6 aylar önce
napolyon serisi ne zaman devam edecek
KC
KC 6 aylar önce
Türkiye nin Azerbaycan dan başka dostu yoktur ve olamaz
Kadirhan Dülger
Kadirhan Dülger 6 aylar önce
"Bosna-Herkes"
Sinan Yi
Sinan Yi 6 aylar önce
Kırım bir başlangıç ileride sıra bize gelecek
Ahmet Osmanoglu
Ahmet Osmanoglu 6 aylar önce
kanal istanbul kesinlikle ABD'nin bize dayattığı bir proje ve bu izlediklerinizle alakalı
LoeS
LoeS 6 aylar önce
Abi eric von manstein yapar mısın yanlış yazmış olabilirim
Ömer Büyükpatlak
Ömer Büyükpatlak 6 aylar önce
1915 ermeni tehciri gelsin.
Ozcan Akbasak
Ozcan Akbasak 6 aylar önce
Bağımlılık yapan bı anlatım ve ses çok iyi
Mehmet Eren Turann
Mehmet Eren Turann 6 aylar önce
Çok iyi anlatıyorsun abi diline sağlık
SEFA EYMEN BEŞİKÇİ
Videon çok güzel eline sağlık çok iyi siyasetin ve tarihin var çok kaliteli bir kanalsın helal en kısa zamanda hak ettiğin yeri bulursun :-)👍👍👍😁😁
Galapagos
Galapagos 6 aylar önce
Güzel bir çalışmaydı.
tepsi tepsi
tepsi tepsi 6 aylar önce
ABONE OLDUM KNK
tepsi tepsi
tepsi tepsi 6 aylar önce
SANKİ DÜNYANIN EN SÜPER TARİH ÖĞRETMENİ ANLATIYOR BEYNE TEKER TEKER İŞLİYOR
Yener Apaydın
Yener Apaydın 6 aylar önce
Çok güzel video çok güzel anlatmişsiniz ciddi ciddi ukraynanin içinde rus yanlilari devlet kurmuş öyle
murat cay
murat cay 6 aylar önce
Türkiye'nin yeri 15 Temmuz Darbe Girişimi'nin arkasındaki güç olan ABD'ye karşı, komşumuz Rusya'nın yanında yer almaktır. 2. Dünya Savaşı'nda faşist NAZİ'lerle işbirliği yapan Ukrayna şimdi de emperyalist ABD ile işbirliği yapmaktadır.
Sansarın Amatör Kaleciyken Yaptığı Degaj
Rusya durmıycak Kırım sonrası hedef biziz adamlar boşuna mı aldı orayı zamanında Fatih Sultan Mehmet'de söylemiştir Kırım, azov (azak) gibi yerler düşerse karadeniz tamamiyle Rus kontrolüne geçer ve buda adamlara boğazların ve Anadolunun kapılarını açar. Rusya güçlü ama abarttığınız kadar güçlü değil Putin öldükten sonra iyi bir lider başlarına gelmezse iç karışıklıklar çıkabilir daha yeni Özerk cumhuriyetlerde ana dil rusça olsun teklifini pek çok cumhuriyet reddetti hatta bir Türk özerk cumhuriyeti olan Başkurdistan bunu internet sitesinden açıkladı yani Putinin biraz çöküş yaşadığını ve düşme yolunda olduğunun herkes farkında eğer Putinden sonra iyi bir lider gelmezse Rusyanın sıkıntısı büyük.
[Tvr] Ayetullah
[Tvr] Ayetullah 6 aylar önce
Lütfen abi 639 diyarbakır fethi gelsin
Mono
Mono 6 aylar önce
Dft Tarih cok iyisin sen hatta Tarihi senin sayende sevdim
Someone
Someone 6 aylar önce
yilan yaa
GENERAL NOYAN SUBUTAY
GENERAL NOYAN SUBUTAY 6 aylar önce
Aga bende tarih videolari çekiyom ama emeğimin karşılığını alamiyom destek olur musunuz özür dilerim rahatsızlık için
AhmetSevimli
AhmetSevimli 6 aylar önce
Rusya ve Ukrayna savaşı 3. Dünya savaşi demek Allah sonumuzu hayır etsin
Elvin Garayev
Elvin Garayev 6 aylar önce
Emeğinize sağlık
Ölmez BEY
Ölmez BEY 6 aylar önce
Bu oyunu ben zaten oynuyom abi 😂😂
Turkish Comrade
Turkish Comrade 5 aylar önce
napim
Transfer Destek
Transfer Destek 6 aylar önce
DETAY VE EKLEME Bu meselede tüm yorum ve bakış açısı batı NATO bloğu bakış açısı ile yürütülüyor. Haklı olan taraf seçimle başa gelen Yanıkovic tarafıdır. Kendisine ABD, İngiltere, Fransa ve İtalya desteği ile darbe yapılan Yanıkovic'i devirenler, Gamalı haçlı bayraklarla ortada dolanan ırkçılardı. Bunların Avrupa tarafından nasıl donatıldığını ve finanse edildiğini gözler önüne seren bir çok videoda yayınlandı ama tabi ki de NATO bloğu medyası ağar bastı ve bunlar geride kaldı. Ukrayna'da sadece Rusya'nın arka bahçesini emniyete alma durumu yok. Ukrayna'da gerçek bir iç savaş var ve iktidarda 1940 dan kalma faşizm zihniyeti iktidarda, her zaman olduğu gibi NATO bloğu faşizmi finanse ediyor. Bu tayfa sokaklarda müslümanmı diye çevirip insanları linç eden, yabancıları kovalayan bozuk bir zihniyet. Darbe ile iktidarı aldıkların beride ABD ve diğer NATO üyelerini kıçlarını yalayarak kendi ırkdaşlarına karşı kıçlarını başkalarına dayayıp Rusya 'ya karşı kalkan olarak kullanılmaktalar. Donetsk, Luhansk ise SSCB döneminden beri bilinçli işçi ailelerin bulunduğu bölgeler, bu bölgelerde insanlar aslında Hem Ukrayna'da ki faşistlerden hem de Putin'den nefret eden Komünist ve Sosyalistlerden oluşan Darbeden sonra bağımsızlığını ilan eden bölgelerdi. Rusya çıkarlarına uygun odluğu için başta kısıtlıda olsa destek verdi. Fakat orada ki komünist ve sosyalist gruplar Putin ve Rusya'sının güdümüne girmek istemediğinden Rusya tarafından bir süre yalnız bırakıldılar. Normalde Donbass ve Luhansk Çok daha geniş bir alana hakimken bu sayede Ukrayna ordusu içlere kadar girdi. Bu bölgede ki gruplar, Putin'ne mecbur kaldılar. Rusya'da son 9 aydır tekrar tam destek vermeye başladı . Ucunda Rusya'nın kuşatılması riski de söz konusu çünkü, şu an ise gerilim hat safhada bu özerk bölgelerin ise akıbeti belirsiz. ABD ve NATO ise bura üzerinden büyük rakibi olabildiğince yıpratıp kuşatmak istiyor ve Ukrayna'da ki darbe dönemini olabildiğince finanse etmeye çalışıyor. Darbeden sonra Ukrayna nüfusunun önemli bir bölümü Rusya ve çevre ülkelere göçtü.
Logo evi
Logo evi 6 aylar önce
Ukrayna:Sen napdığını sanırsın Rusya Rusya:Seni hiç alakadar etmez..
Nazım Türkseven
Nazım Türkseven 6 aylar önce
Her şeyin taş kömürü için olması çok kötü
Matematikçi Abi
Matematikçi Abi 6 aylar önce
Şuanki neslin bilgisizliğine ilaç gibi gelecek bir kanal çok teşekkürler
Emiralp Cura
Emiralp Cura 6 aylar önce
Rusya’dan aşırı nefret ediyorum.
DeepSeaBlue
DeepSeaBlue 6 aylar önce
ukraynanın tek yapması gereken ordusunu modern şartlara uygun bir biçimde silahlandırmak ve faşist cücenin saltanatının sona ermesini beklemek. birincisi kolay ama ikincisi gerçekleşene kadar sabırlı davranmazlarsa ellerindekileri de kaybederler.
Metin Zeren
Metin Zeren 6 aylar önce
Midway muharebesi istiyoruz.
Ahmet Işık
Ahmet Işık 6 aylar önce
Güzel anlatım güzel video helal olsun ❤️
osman kazan
osman kazan 6 aylar önce
Poltavanın öcünü almalıyız ve daha nicelerinin. Bizi çökerttiğiniz gibi siz de çökeceksiniz
BIYIK TV
BIYIK TV 6 aylar önce
Inş 3.dünya savaşının fitillerini açmaz açma ihdimali var tüm batı bloğu saldirır ise belkide rusya şangay birlidi devreye geciri türkiye ins dahil olmaz boş yere gücunu tuketmez stratejikmen hata olur onu yerine azerbejjan ve ora uzerinden orta asya ulkelerinde hem filmler hem diziler hemde kuktur akisverisiyle piskolojik gucu arttirp turk oldunu hatikatmakdir hemde cesitli askeri antkasnakarla o 7 bagimsiz devletke askeri antkasma yapıp bir sekikde en azinda 1 tane onemli sehirkerine askeri yığina yapip yani us kurup oradan turk olduklaribj hatirlatip onlarin savas taktiklerini ogrenip bizimde ogretip rusyayla tam anlamıyla bir sekilte kulturel ve diplomasi bagini kopara biliriz buda asimile olmus turkleri kendine getiriri ve dahi dogu turkistanın yolunu acar bu kısaltım.aslında tam olarak boyle deyil ama ukranayat girmemeliyiz birbirlerini yesinler bizimkiler manyakgibi kazanim olmucagi icin girer onu yerine azerbajjamdad askeri varligi artirmaliyiz ama ekonomiksel ve diplomisiksel ve egitimsel ve hukekekn reformlarda yapmaliyiz daha turkiyebin cok yolu var elinize eneginize saglık dft tarih
Sansarın Amatör Kaleciyken Yaptığı Degaj
Şangay Birliği Nato veya Varşova Paktı gibi bir askeri kuruluş değil ordaki ülkeler ekonomik yardım çıkabilir gidip de Avrupaya veya Amerikaya saldırmaz.
Sonraki
Bloxorz speedruns are extremely satisfying
16:04
Yargı 6. Bölüm 2. Fragman
1:02
görünümler 1 877 730
Måneskin - MAMMAMIA (Official Video)
3:18
Gönül Dağı 37. Bölüm 2. Fragmanı
0:59
Yasak Elma 117. Bölüm 1. Fragmanı
1:01