Karanlık

Ne Süzdün Be Bora... 😂 - Baht Oyunu 10. Bölüm

Baht Oyunu
Abone ol
görünümler 2 438 888
100% 30 000 0

Baht Oyunu 10. Bölüm - Ada ve Bora kıyafet provasına gitti.

Ada, Bora'nın evinde Meltem'i bornozla görünce çılgına döner. Bora'yı kıskandığını kendine bile itiraf edemeyen Ada ile Meltem arasında amansız bir yarış başlar. Bora iki kadın arasındaki savaşta kalır. Ada, Meltem'i yıldırmak için kurduğu plana Tuğçe'yi de dahil eder. Ada'nın planı işler ve ikili Meltem'i şirketten uzak tutmanın bir yolunu bulur. Ada ve Tuğçe'nin çabaları Rüzgar'ın da dikkatinden kaçmaz. Rüzgar, Tuğçe'nin Meltem'e olan öfkesinin sebebini sorgulamaya başlar. Ada, Maltem'e dair iz sürerken yanı başında Bora'yı bulur.

Ada, Meltem'in foyasını ortaya çıkaracak deliller bulur ve delilleri Bora ile paylaşır. Sonunda Bora'yı ikna etmeyi başardığını düşünürken işlerin daha da karışacağından habersizdir.

'Baht Oyunu', ilk aşkıyla mutluluğu bulamayan ve sonsuza kadar mutsuz olacağına inanan Ada'nın hikayesidir. Gönlünü çalıştığı şirketin sahibi olan Bora'ya Aşık olan Ada, ilk aşkıyla evlenmezse ömür boyu mutsuz olacağı inancı ile yaşamıştır. Ada için rüyalarda ve aşkta imkansızlık söz konusu değildir.

Eğlence

katma

 

23 Ağu 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 788
Bidebayılistersenferiha
Selin: Kankacım yalnız o kestiğin şey Meltem değil kaşar Ada: Aa, karıştırmışım dlwöağqşsğqlsğwöspi
İrem Keser
İrem Keser 3 aylar önce
UŞDGSLPTDTOSFOD
Meryem Tellioğlu
Meryem Tellioğlu 3 aylar önce
@Baht Oyunu haha
Tavşik giller
Tavşik giller 4 aylar önce
@Baht Oyunu ay keşke ada kendine çiçek yollatsa bora kiskanirdi ne güzel
Araz Adel
Araz Adel 4 aylar önce
😂😂😂
Rabia közoğlu
Rabia közoğlu 4 aylar önce
@esra bayraklı aynn
Orhan Usta
Orhan Usta 4 aylar önce
Peki Ada Fermuarı Kapattığında Bora'nın Yüz İfadesi 😂😂
Xeyale Mirzeyeva
Xeyale Mirzeyeva 3 aylar önce
@Savita Vishwakarma karetsinnnnnnnn
Savita Vishwakarma
Savita Vishwakarma 3 aylar önce
Allah karitsin😆😆😆
Xeyale Mirzeyeva
Xeyale Mirzeyeva 3 aylar önce
@Ertug Silitalay Aha aladım ben sini
Ertug Silitalay
Ertug Silitalay 4 aylar önce
Allah Kahretsin dedi duydunuz mu?
Xeyale Mirzeyeva
Xeyale Mirzeyeva 4 aylar önce
çok iyi olmuş
ayber💟sonsuzum
ayber💟sonsuzum 4 aylar önce
Saat yönünün tersine dön 😂 İç sesi; -Bu ne güzellik Dış sesi; -Olmamış..
Luna🌙
Luna🌙 28 gün önce
😂👍🏻
Bidebayılistersenferiha
Bora: Noldu Ada? Yırttın mı? Ada: Eğer yırtarsan ben de senin sülaleni yırtarım gibi bakıyor slaöalwlspa
ASİQEM DİVANEYEM HUSEYNE
😂
CEMCEL&
CEMCEL& 4 aylar önce
Ama pahalı 5000 tl 😂😂
zeynep
zeynep 4 aylar önce
Ada: Gözünüzü kapatarak çekin Bora: Yine mi gözümü kapatacam Ada: Hih halletim bora bey Bora: Allah kahretsin wjiw
wiawys
wiawys 4 aylar önce
Yoksa gözünü kapatmak istemiyor musun bora bey KDLKGEOKGELKEKGW
Fatimə Məmmədova
Fatimə Məmmədova 4 aylar önce
Ada : Oldu ya kapattım Bora : Kahretsin küjskskshüjsh
🌙🌌Always
🌙🌌Always 3 aylar önce
İkimizde isimsiziz🍇
ravza uzdu
ravza uzdu 4 aylar önce
Kahretsin diyo nfkeklrş
Sema Hesenzade
Sema Hesenzade 4 aylar önce
Hay ben demiyor ya Allah kahretsin diyor kzjxkxkxkd
Nazlı can
Nazlı can 4 aylar önce
🤣🤣
Gamze Şahin
Gamze Şahin 4 aylar önce
Bora'nın tavırları, Ada'nın güzelliği harikasınız...
Firəngiz Heydərli
Firəngiz Heydərli 4 aylar önce
Ada :Elim acidi ama kapatdim Bora:KAHRETSİN Bunu duyan sadece benmiyim?
Luna🌙
Luna🌙 28 gün önce
Ben o sahnede sırıtdığımı farketdiğim an kendime tokat attım sonra kendime gelmeye başladım yine sırıtıyom bağk🙈
İrem Keser
İrem Keser 3 aylar önce
No
Merjen Gurbangeldiyeva
Ben
Roblox_kumsi
Roblox_kumsi 4 aylar önce
Tek değilsin karişim
semush kzmva
semush kzmva 4 aylar önce
Demekki kapatmak istiyomuş 😁
Zuxra Rustamoffa
Zuxra Rustamoffa 4 aylar önce
Ada: Yırtamıyorum... Beni yırtarsan ben senin tüm sülaleni yırtarım diyar bana... Sıfırı koydukça koymuşlar koydukça koymuşlar 🤣🤣🤣🤣😍💕💕
Halit KASEM
Halit KASEM 4 aylar önce
Aklıma asiye geldi sıfır sıfır dedigınde altın alırken
Binali Coşkun
Binali Coşkun 4 aylar önce
Selin: Kanka yalnız o kestiğin meltem değil kaşar. Ada: Aaa karıştırmışım. (HAAHHSSHAHDHSHAHAHA)
Bahar Canyılmaz
Bahar Canyılmaz 4 aylar önce
İkiside aynı şey
İlayda Ceylan
İlayda Ceylan 4 aylar önce
Bencede ikiside aynı şey
esra bayraklı
esra bayraklı 4 aylar önce
Hakaşar ha meltem fark etmez😆
Gülşen Yıldız
Gülşen Yıldız 4 aylar önce
"Akıllı şüpheci mantıklı..." "Yakışıklıı..." "Konumuz bu değiiilll." Ada Bora, Bora Ada. Ne güzel isimler.
Azra Çakmak
Azra Çakmak 4 aylar önce
Aradığım yorum
Hilal Kurtuluş
Hilal Kurtuluş 4 aylar önce
Boranın sırf adayı biraz daha izleyebilmek için olmamış demesi😍
Serin Aytürk
Serin Aytürk 4 aylar önce
Kıyafet aşşşıırı iyi durduğu için öyle söyledi. Kıyafet sorunlu değil ama çıkartmasını da istiyor. Siyah her zaman daha fit, şık, parlayan, kırmızı da her zaman iddialı ve kolayca göze çarpan renklerdir. Bu yüzden "renkli bir şeyler getirin" dedi.
just a.r.m.y love
just a.r.m.y love 4 aylar önce
Ayyy😍😍
Binali Coşkun
Binali Coşkun 4 aylar önce
Ada siyah elbiseyi giyince "çok iyi" demesi 😍 ama sonra olmamış demesi ve yalandan 😬😂
Defne Altin
Defne Altin 4 aylar önce
Ada “ben elin adamıyla aynı kabinde olmaz öyle şey” dediği anda Bora’nın yüz ifadesine öldüm ya birden “ben boyumdan büyük işlere mi kalkıştım acaba” der gibi yutkundu djdndnn
AZRA IŞIK
AZRA IŞIK 4 aylar önce
@Almira Başaran Meltem den kıskandırmak için Hem de adanın söylediği yalanın intikamını almak için 10.bölümde son sahneyi izlersen anlarsın orda kavga ediyorlar
Almira Başaran
Almira Başaran 4 aylar önce
Bora niye adayı manken yapıp kıyafet denetti ben anlayamadım
Defne Altin
Defne Altin 4 aylar önce
@Sinem Srp aynen ya çok komik baktı dnndndd
Sinem Srp
Sinem Srp 4 aylar önce
Aynen ama bence birazda kıskandı 🤣🤣
Batman 7221
Batman 7221 4 aylar önce
Peki ada fermuari kapattiginda boranın üzüntüsü😂😂
Berra Aksu
Berra Aksu 4 aylar önce
Kıskandığı için değiştir mi dedi yoksa neden desin ki değiştir diye
azra
azra 4 aylar önce
ayy bölum cok iyi yaa ada: fermuarı kapattım bora: hay allah
ravza uzdu
ravza uzdu 4 aylar önce
Kahretsin diyo orfa
azra
azra 4 aylar önce
@_moonlightedits_#TürkiyeYanıyor pardon ben bölümü sonunu izlemedim cidden sonu iyi bitmedi
_moonlightedits_#TürkiyeYanıyor
sonu hiç iyi değil bölümün izlemediysen
Zeynep Rabia Şölen
Zeynep Rabia Şölen 4 aylar önce
"Elin adamıyla aynı kabinde olmaz öyle şey" diyen Ada'ya Bora'nın da elin adamı olması şoku LEKFKDJVKDCKDKFN
Sema Özdemir
Sema Özdemir 4 aylar önce
@Zeynep Rabia Şölen aynen katılıyorum 👍
🍸'mary
🍸'mary 4 aylar önce
@adbor#aycem o zaman da yine çok yaşanmışlıkları olmasa bile patronuydu
adbor#aycem
adbor#aycem 4 aylar önce
O zaman şöyle diyim ilk bölümde boranında elin adamı olması dnsndnd
Türkiye 55
Türkiye 55 4 aylar önce
@🍸'mary ayn
🍸'mary
🍸'mary 4 aylar önce
Elin adamı değil aslında baya bir yaşanmışlıkları var.
Leyla Güven
Leyla Güven 4 aylar önce
Ben elin adamıyla aynı kabinde diyince Boranın yüz ifadesi SHNWBDJWJQQM
Leyla Güven
Leyla Güven 4 aylar önce
@İrmnr Akkrt borayı tanıyor amaaa
İrem Kaya
İrem Kaya 4 aylar önce
Adayı Her elbiseyle gördüğünde boranın erimesi
Furkan Edits
Furkan Edits 4 aylar önce
Şu diziye iyi bir oyuncu ve Bora'ya güzel bir rakip bekliyorum. Birazcık o kıskansın.
Baht Oyunu Fan🥰
Baht Oyunu Fan🥰 4 aylar önce
Noluyo Bora bey."Yinemi gözü kapalı," kapattığında "Kahretsin" Neler oluyo be
Baht Oyunu Fan🥰
Baht Oyunu Fan🥰 4 aylar önce
@Azra nur 😂
Azra nur
Azra nur 4 aylar önce
Sapıh sapıh
Tuğba⚡
Tuğba⚡ 4 aylar önce
"Ada'nın fermuarı kapattıktan sonra Bora'nın kahretsin" demesi detayı mükemmelsiniz #adbor
Naz
Naz 4 aylar önce
Bora: "N'oldu Ada yırttın mı?" Ada: "Yok Bora bey. Beni yırtarsan ben de senin sülaleni yırtarım bakışı attı.." Ya bu sahne aşırı iyiydi 😂😂
yavbah ASDOR 🎼
yavbah ASDOR 🎼 4 aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂
Nazlı can
Nazlı can 4 aylar önce
Fermuarı kapatan ADA BORA: Kahretsin Ben: bora beyy bora beyyy "hayırdır"😆🤣
Nazlı can
Nazlı can 4 aylar önce
@Uzaydangelenhazan Quenn ne biliyim😅
Uzaydangelenhazan Quenn
Ada'nın sesiyle okudum normal mi hhffxnj
Sadece Zeynep
Sadece Zeynep 4 aylar önce
Nobody: Realy Nobody: Bora: Yine mi.. Yine mi gözümü kapatacağım?
Roblox_kumsi
Roblox_kumsi 4 aylar önce
Oldu olacak gözün açık gir bora
Parkour Azerbaijan
Parkour Azerbaijan 4 aylar önce
Peki ada fermuari kapatdiginda boranin allah kahretsin demesi😂😂
Ne bakıyon karşim
Ne bakıyon karşim 4 aylar önce
Bişi dicem adanın fermuarını kendisi kapatabildiğinde boranın dediği "Allah kahretsin"
Never Give Up
Never Give Up 4 aylar önce
Selin: Kankacım yalnız o kestiğin şey Meltem değil kaşar Seyirciler: Biz bir fark göremedik
Never Give Up
Never Give Up 4 aylar önce
@beren Sorun değil :))
beren
beren 4 aylar önce
afedersin bende sadece 3 gün önce yazıyor hangi saat hangi dakika hangi saniye olduğu belli olmuyo
Never Give Up
Never Give Up 4 aylar önce
@beren Kardeşim o sahne çıkmadan önce atmışım neyin kafası?
beren
beren 4 aylar önce
evet Meltem iyi bir kız babası için nelere kalkisiyor kendinizinden utanin
avokadolu kek
avokadolu kek 4 aylar önce
Meltem gayet iyi bir kız siz akılsızsınız
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 4 aylar önce
Nobody: Ada:"Eğer yırtarsan ben de senin o sülaleni yırtarım gibi bakıyor." AJWÖQKEJCMKSMDJD
Beril Çiftçi
Beril Çiftçi 4 aylar önce
Boranın 'Yine mi gözümü kapatcam' ve 'kahretsin' demessii aşıksın işte
by _Z
by _Z 4 aylar önce
Adan'n cansız manken oluşu koptum ya🤣🤣🤣🤣
Lovely
Lovely 4 aylar önce
Salak gibi bu sahnelerden sonra Bora’nın Ada’yı özür yemeğine götüreceğini zannettim. Bu yüzden kıyafeti ona denettiriyor, onun rezervasyon yapmasını istiyor vs. Odun ya. O kadar sinir oluyorum ki bazen. Çok kırıyor kızı.
Rabia Uzun
Rabia Uzun 4 aylar önce
Ada:Siz gözünüzü kapatarak şey mi yapsanız Bora:Yinemi gözümü kapatıcam
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 4 aylar önce
Ada : Ferman Çekiniyorum Bora Bey Bora : Kadınlar Çeksinler Ada : Olmaz Bora : Göz kapatıp Geleyim 🤣🤣
Serin Aytürk
Serin Aytürk 4 aylar önce
Kadınlar çeksinler demedi. Birazdan biri gelir yardım eder sana Kim Görevli işte. Görevli erkekti, Ada o yüzden "ben elin adamıyla aynı kabinde, olmaz öyle şey" dedi.
sude
sude 4 aylar önce
yoksa neden yazdın ki ? Ama adanın orda kadın görevli yerine bora beyi çağırması da saçmaydı
StrawberryGirl
StrawberryGirl 4 aylar önce
Bruh böyle bir konuşma olmadı bile ?
Asude Spencer
Asude Spencer 4 aylar önce
Öyle bi konuşma olmadı
sude
sude 4 aylar önce
dk kaçta bu sahne
BEYZA BAHADIROĞLU
BEYZA BAHADIROĞLU 4 aylar önce
Bora'nın Ada'ya yakışan kıyafetleri Meltem'e almaması😊
Esengül sucu
Esengül sucu 4 aylar önce
Ada:bora bey siz gözünüzü kapatın Bora:yine mi gözümü kapatıyorum ya 😂😂😂
Sariye Kurt
Sariye Kurt 4 aylar önce
Ada tam 3 kez kabinden çıktı bora adanın her kabinden çıkışında offf çok iyi olmuş deyip düşmesinden sonra bu olmamış demesi.😄
Sinem Çakıroğlu
Sinem Çakıroğlu 4 aylar önce
Nobody: Ada: He mankenim ben. Beni böyle vitrine koy, canlı mı cansız mı aırt edemezsiniz, ah (manken gibi donup kalma taklidi yapar) çok iyiydi 💞😂
Mina
Mina 4 aylar önce
Boranın Allah kahretsin deyişi yüz ifadesi çok tatlı
Queen SY
Queen SY 4 aylar önce
Adayla selinin arkadaşlığına aşığım ya
Büşra Balık
Büşra Balık 4 aylar önce
Ada’nın görevliye bakışları koptum orda 😂😂
Alone dark Butterfly
Alone dark Butterfly 4 aylar önce
Boranın fermuarı kapatmasına gerek kalmayınca kahretsin demesii aşıksın işte oğlum kabul etttt
esra bayraklı
esra bayraklı 4 aylar önce
Bora da fermuarı çekemedi diye içi gitti resmen
Okyanus Dalğası
Okyanus Dalğası 4 aylar önce
Bora :Çok iyi Ada:Olmuşdu Bora :Çok iyi olmamiş
Esengül sucu
Esengül sucu 4 aylar önce
Ada:ah tamam fermuarı kapatım Bora:Allah kahretsin 😂😂😂
Hayal kız
Hayal kız 4 aylar önce
A: Yırtamadım beni yırtarsan ben senin sülaleni yırtarım der gibi bakıyor sıfırı öyle bol bulmuşlar ki koydukça koymuşlar..." ahaha koptum 😂😂😂
Sude's Diary🍯🧸
Sude's Diary🍯🧸 4 aylar önce
Ada:Bora bey yakışıklı ama o konumuz değil sjsjsjsj
Sila Özşahin
Sila Özşahin 4 aylar önce
Boranin adayi kiskandirmasi❤
Eda Kayhan
Eda Kayhan 4 aylar önce
Ekin adamıyla aynı kabinde dediğinde biraninda siniroenmesi mükemmel yaaa ama boranın kıskançlık sahneleri gelsin
Zeyns
Zeyns 4 aylar önce
Boranın kapatmadığı için üzülmesi allahım SKALFNODNFOFNGKSNFOSNLGMWPFNEOGMSLFNOFNFOSNG
mirayasskm
mirayasskm 4 aylar önce
Adanın cümlelerinin sonuna “biraz” kelimesini eklemesine bayılıyorum ya😩😋
Binali Coşkun
Binali Coşkun 4 aylar önce
Ada: Ne diyo? Selin: Kahve istiyo. Ada: Ağğğğ. (AHAHASHDHAHSHH)
Sinem Çakıroğlu
Sinem Çakıroğlu 4 aylar önce
Bora: Naptın ada, yırttın mı? Ada: Yook yırtamadım... Bora: Ha, neden? Ada: Beni yırtarsan ben senin sülaleni yırtarım der gibi bakıyor bana SKSKSJDJKKDMS 😂
Serdar Kılıçaslan 🇹🇷
Oh be kapatım derken boranın yüz ifadesi çok tatlı değilmi❤️bora dünden meraklı maşallah 😄
Kübra Yolcu
Kübra Yolcu 4 aylar önce
Peki Ada elbisenin fermuarını kapatabildikten sonra Bora’nın Kahretsin demesi😅
Angel Akbari
Angel Akbari 4 aylar önce
Üzülüyorum ada gerçekleri açıkladığında... Yine ikisinin canu yancak ama daha ağır😓😢
Princess
Princess 4 aylar önce
Ada: bora bey gözünüzü kapatıp siz çekseniz Bora:ben bu sahneyi yaşamıştım yine mi gözümü kapatıcam? Ada: Aaa bora bey elim acıdı ama çektim Bora:Allah kahretsin
Kamile Bulut
Kamile Bulut 4 aylar önce
Ada: Aaa ben elin adamiyla aynı kabinde olmaz öyle şey Dedikten sonra boranin hemen değişmesi kıskanması 😂😂
~LALE❤
~LALE❤ 4 aylar önce
Ada fermuarini cekince Boranin allah kahretsin demesi😂
hovay noty
hovay noty 4 aylar önce
Ada fermuarı kapattiginda boranin kahretsin demesiiii
İlahə Bəşirova
İlahə Bəşirova 4 aylar önce
Bora: bana bir çarpıtıcı kıyafet lazım Ada: şimdi bir çarpıcam sana(iş ses)
Özlem Yaman
Özlem Yaman 4 aylar önce
Ada fermuarı kapattığında boranın kahretsin demesi😅😅
Гулька Канатбекова
Bu kızın haraketleri insanın moralin düzeltir ya, harika oynuyor
Huda Sohail
Huda Sohail 4 aylar önce
😂 😂 Bora literally said: god damn it, when she was able to zip up the dress 😂
Huda Sohail
Huda Sohail 4 aylar önce
@hundmsa yes
hundmsa
hundmsa 4 aylar önce
Yeah he did, he was so pissed as to why the zipper worked and he was also saying why closed eyes as he wants to be near her and yet he does not want to admit he feels for her 🙄
GLY🌹
GLY🌹 4 aylar önce
"Yakisikli evet cok yakisikli" Ada yaa😂😂
jamelia _
jamelia _ 4 aylar önce
Yalnız en saçma elbiseye çok güzel demesi.siyah ve kırmızı olan baya iyidi
Dilara Demir
Dilara Demir 4 aylar önce
AYN YA TEK BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM
Kübra Bektaş
Kübra Bektaş 4 aylar önce
Ada fermuarını kapatınca boranın suratına ne demeli 🥺🤣
Hayal kız
Hayal kız 4 aylar önce
Adanın vitrn mankeni gibi durması koptum yaa 😂😂😂
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 4 aylar önce
Cemre Baysel'in güzelliği...
BTS Jeon Jungkook
BTS Jeon Jungkook 4 aylar önce
Ada fermuarı kapattıkdan sonra Bora'nın " Allah Kahretsinn " demesii))
ARMY💜BTS
ARMY💜BTS 4 aylar önce
Nobody: Bora:yinemi yinemi gözümü kapatcam Tekrar nobody: *ada fermuarı çeker Bora:kahretsin *bidaha fermuarı çekem diye bekleyen bora👁👅👁
Gülçin Yurdakul
Gülçin Yurdakul 4 aylar önce
Adanın telefon konuşmasıni uzatmasina bayılıyorum
MİNECRAFT
MİNECRAFT 4 aylar önce
Ada: Heh kapatdım fermuarı Bora: Kahretsin Me: Bora bey Bora bey hayırdır 🤣🤣
Elif
Elif 4 aylar önce
Boradan "yine mi gözlerimi kapatacam" serzenişi
Ferhad Mustafayev
Ferhad Mustafayev 4 aylar önce
Ada fermuarini kapattikda Boranin yuz ifadesi ve sozu: Kahretsin!;(😂😂😳
Ayşenur K.
Ayşenur K. 4 aylar önce
Ada'nın cansız manken taklidine gülmekten öldüm.
Fatime Xaspoladova
Fatime Xaspoladova 4 aylar önce
Kiyafet seceyim adina doya doya Adayi izlemek icin kiza bir suru kiyafet denetdiren koca yurekli Bora😂.
Fatima Aliyeva
Fatima Aliyeva 4 aylar önce
Bora : " Dejavu.Ben bu anı daha önce yaşadım" 😂😂😅
Samiksha Raj
Samiksha Raj 4 aylar önce
Bora's expression when Ada zipped the 👗dress herself 🤣🤣🤣🤣🥰😘🤣🇮🇳🤣
𝖍𝖆𝖒𝖔ş𝖚𝖓𝖚𝖟
HAYATIMDA BU KADAR GÜLMEMİŞTİM IYIKI VARSINIZ LAANN 😅😅😅🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂
Yaren
Yaren 4 aylar önce
Ya bölüm bitti sinirden tansiyonum fırladı ve sinirden ağladım
Mas Sal
Mas Sal 4 aylar önce
Ada: aAaaa bende el'in adamı aynı kabinde olmaz öyle şey Bora: "doğru ya , olmaz öyle şey izin vermem" gibe bakış
Busenaz Yazıcı
Busenaz Yazıcı 4 aylar önce
Ada: sen gözlerini kapatarak yapsan Bora: yinemi gözümü kapatcam ya Ada: çektim bora bey elim acısada Bora: allah kahretsin Seyirciler: yuh ya buraz daha erken girseydin nazlanmasaydın bora sen kapatirdin allah ne etmeye
Eliyeva elnure
Eliyeva elnure 4 aylar önce
Ada fermari kapatinca boranin Allah kahretsin deyisi beni benden aldi 🤣🤣bora bey bora bey aklinizdan neler geciyo acaba cok merak ediyorum 🔥🤣
~Zeynep
~Zeynep 4 aylar önce
Bora bey de pek meraklı kabine girmeye 😌
ilay sözütok
ilay sözütok 4 aylar önce
Ada Fermuarı Kapatamayinca Boradan Yardım İstemesi Ve Yine Gözünü Kapatmasını istemesi Bora'nın da yine mi yine mi gözümü kapatıcam demesi ve Ada Fermuarı kapatığında Bora'nın Allah Kahretsin Demesi Beni Benden Aldı Yeminle 🤭🤭
ayber💟sonsuzum
ayber💟sonsuzum 4 aylar önce
Ada -Hah kapatdım😉 Bora -Tüh yaa😞..
Kübra Bektaş
Kübra Bektaş 4 aylar önce
Bora:Ne oldu ada yirttinmi elbiseyi Ada:yirtarsam bende senin sülaleni yırtarım gibi bakıyor 🤣🤣🤣
Papatya SOL
Papatya SOL 4 aylar önce
Ada yapma Ada bari burda yapma rezil etme beni😂Adanın yüzünden düştüğü hallere bak kıyamam Boraya
Leman Bayramova
Leman Bayramova 4 aylar önce
Fermuarı Ada kendisi kapattığında peki Boranın " Allah kahretsin " demesi 😂
Busra Alayli
Busra Alayli 4 aylar önce
Yine mi gözümü kapaticam? Deyip kabine girmeye can atarken Ada fermuari kapatinca Bora'nin kahretsin deyişine düşenler burda mi?? 🤩🤩🤩
Azize reyya Turan
Azize reyya Turan 4 aylar önce
Peki ya ada fermuarı kapatınca allah kahretsin demesi 😌
Adem gamze Saydam
Adem gamze Saydam 4 aylar önce
Dizi mükemmel ada cemre Bay sel oldukça dizi bora Aytaç şaşmaz oldukça dizi mükemmel
MİNECRAFT
MİNECRAFT 4 aylar önce
Ada: ben bu elbisey yırtarım Bora: Noldu ada? yırtınmı? Ada:Ben bunu yırtarsam oda benim sülalemi yırtar gibi bakıyo🤣🤣🤣🤣
Theresa
Theresa 4 aylar önce
I really do hope it has an English sub i'll definitely recommend this to my friends. I love Ada'nin! 💖💖💖
Honey. _Cemrem💞
Honey. _Cemrem💞 4 aylar önce
Selin,Ada ve Tuğçe mükemmel üçlü olurlar
Serhat Doğarmacı
Serhat Doğarmacı 4 aylar önce
Cemre Baysel Aytaç Şaşmaz Uyumu Efsaneyidi 🔥😎
Asya
Asya 4 aylar önce
Ada : A valla kapattım Bora: Darmadağın Hayat Bitiyor Umudum Yorgun 🚬
Remus LupiN
Remus LupiN 4 aylar önce
Çalışan görevlinin adayı baya beğenmesi detayı 🤣🤣
Elmas Yakut
Elmas Yakut Aylar önce
Yiaaa keşke bu dizi bitmeseydi diğer dizilerden ayrı bı konusu ve farklı bı enerjileri eğlenceleri vardı cemre bayseli çok seviyorum
Sonraki
PRIME Drink Did This To My Training!
9:53
Baht Oyunu 12. Bölüm - Kamera Arkası
8:51
Baht Oyunu - Baştan Sona #AdBor
2:25:24
MAVİ OYUNCAK BİR CANAVAR MERT SARI
8:46
MAVİ OYUNCAK BİR CANAVAR MERT SARI
8:46
EKİPTEN KOVDUM KAVGA ÇIKTI !
17:03
görünümler 253 347
Angry boy 🙀😹 #shorts #fyp
0:14
görünümler 16 088 266