Karanlık

Nate Diaz reflects on win vs. Anthony Pettis | UFC 241 Post Show | ESPN MMA

ESPN MMA
Abone ol
görünümler 2 302 919
95% 28 433 1 419

During the UFC 241 Post Show on ESPN , Nate Diaz joins the set to discuss his victory over Anthony Pettis at UFC 241 and why Jorge Masvidal is a worthy future opponent.
Watch the full show here: www.espn.com/watch/player?bucketId=13157&id=f152726b-793e-4ea2-94f9-1680cf4ec18a
✔ For more UFC, sign up for ESPN plus.espn.com/ufc
✔ Get the ESPN App: www.espn.com/espn/apps/espn
✔ Subscribe to ESPN on TRvid: es.pn/SUBSCRIBEtoTRvid
✔ Subscribe to ESPN FC on TRvid: bit.ly/SUBSCRIBEtoESPNFC
✔ Subscribe to NBA on ESPN on TRvid: bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
✔ Watch ESPN on TRvid TV: es.pn/TRvidTV
ESPN on Social Media:
► Follow on Twitter: twitter.com/espn
► Like on Facebook: facebook.com/espn
► Follow on Instagram: instagram.com/espn
Visit ESPN on TRvid to get up-to-the-minute sports news coverage, scores, highlights and commentary for NFL, NHL, MLB, NBA, College Football, NCAA Basketball, soccer and more.
More on ESPN.com: www.espn.com

Spor

katma

 

18 Aug 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 7 577
Aaron Filip
Aaron Filip 4 saatler önce
The dudes brain is trying to recover and your slapping him with serious questions man leave that dude alone
Now The End Begins
Now The End Begins 5 saatler önce
Nate is the reason why I still watch MMA....always real and always satisfying to watch him fight.
Pablo Escobar
Pablo Escobar 20 saatler önce
Connor mcgregor is the goat
Daniel Faust
Daniel Faust 2 gün önce
Cejudo looked pissed when Nate said all these 3 year champs let’s see where they are in 3 more years I bet they’ll all be gone and I’ll still be here 😂😂
E K
E K 2 gün önce
Diaz bros are future UFC hall of famers for sure
TALON
TALON 2 gün önce
Cejudo looking wide-eyed while Nate talks lol
Kuey_ v
Kuey_ v 3 gün önce
diaz is such a g! lol
Tushar Anand
Tushar Anand 3 gün önce
Oh they know what you're saying!
cnniz fakenewz
cnniz fakenewz 3 gün önce
He has taken to many shots..
Jeremy Conner
Jeremy Conner 3 gün önce
Damm Needs to check your brain. Alice n chains
Vinny
Vinny 3 gün önce
Wow this fucking high level warriot retard doesn't even know what month it is. U and me both
Abraham deleon
Abraham deleon 3 gün önce
I got it! Nate vs masvidal main event co main nick vs gsp
GregZ123
GregZ123 3 gün önce
I hate it when active fighters commentate. If you want to commentate, retire first. Just a wired look
Paul Daley
Paul Daley 4 gün önce
If nate wont be a hall of fame’r ill sue them
BenbanksTV
BenbanksTV 4 gün önce
need subtitles
David Peasel
David Peasel 4 gün önce
Henry looked uncomfortable when Nate said let's see if these new champions are here in 3 years.
David Peasel
David Peasel 4 gün önce
Nate needs to fight Khabib. Nate fights D1 without even knowing it and puts them against the wall in practice.!
Fearless PlayzFortnite
Diaz V.S khabib I feel like Diaz can shock the world again Lemme know🤔
Tony Lao
Tony Lao 2 gün önce
Khabib would eat him alive.
froggy Dineen
froggy Dineen 4 gün önce
THE KING IS BACK 👑
O G
O G 4 gün önce
Mike Tyson and Nate Diaz are sitting in a bar... Help finish the joke
lando hoth
lando hoth 4 gün önce
I love chael hahaha
tubesockets120v
tubesockets120v 4 gün önce
So what is a D1 wrestler?
E K
E K 2 gün önce
NCAA Division 1 collegiate wrestling, cream of the crop wrestlers that are usually gunning for the olympics
zook nut
zook nut 5 gün önce
F'ck you how bout that.. Ya know what I'm sayin Nate f'ckn Diaz represent!
Emil Antonsson
Emil Antonsson 5 gün önce
You can tell Chael is such a huge fan of Nate haha, I love it.
Gavin
Gavin 5 gün önce
Am I alone they were all 3 so hesitant to shake his hand lol...?? Did it in the end cause he's a bfm and gonna win that title too :)
Dalibor Dupor
Dalibor Dupor 6 gün önce
They should really put subtitles when Nate talks.Same goes for Stipe of course.
buyerofsorts
buyerofsorts 6 gün önce
Diaz still bitching that he's not the champ because of politics, money, popularity, etc. No Nate, its because you didn't win the fights that would have made you champ...
Matt kawoski
Matt kawoski 6 gün önce
Does Nate have brain damage?
Matt kawoski
Matt kawoski 6 gün önce
I'm surprised Nate even knew who his opponent he just faced was.
Peter Anthony
Peter Anthony 6 gün önce
This guy is one punch away from being mentally retarded
Antony Fitzgerald
Antony Fitzgerald 6 gün önce
You know what I'm saying hahahaha you go hard brother.
Aaron Filip
Aaron Filip 6 gün önce
Hahaha I didn't know but we had 4 d1 wrestlers I didn't even know cause I didn't even know what that was hahahah legend
P M
P M 6 gün önce
🌼
armando ramirez
armando ramirez 7 gün önce
Nate vs cejudo
Marc A
Marc A 7 gün önce
Nate: I'm in no hurry but I'm not trying to sit out either Me: *confused*
Bank Head
Bank Head 7 gün önce
A genius fighter... Crazy he has a great perspective on things
Brandon White
Brandon White 7 gün önce
Love jon anik "that's alright, I think we're on the internet"
Pizza Baratheon
Pizza Baratheon 7 gün önce
Accidental D1 wrestler
Lance Marzula
Lance Marzula 7 gün önce
Love how all these dickriders talking about how much they love the Diaz Bros. Y'all been talking shit for years, get off the bandwagon. War Diaz don't need you.
Tara Walsh
Tara Walsh 7 gün önce
I love me sum Nate DiaZ!!!
johntiessen
johntiessen 8 gün önce
Diaz win or lose is still the MMA & UFC 209 mofo I'll be watching Nate Diaz vs. Jorge Masvidal live November 2nd
Cenyon
Cenyon 8 gün önce
Henry’s internal monologue when he follows Diaz with his eyes at 4:47 : «Did this motherfucker intentionally diss me straight to my face? Wait, maybe he doesn’t know who I am...? Is he fucking with me or something? Man, this shit sucks.»
nqi87
nqi87 8 gün önce
Blue belt.....blue belt.....blue belt........blue belt
No name
No name 8 gün önce
"Boy I got wrestlin' on accident" ..lol how can you not love this guy! It certainly tickled Sonnen :D
Bass Fishing with the AntiChrist
I'm here because of the Diaz Bros, I follow this stuff because of them and I don't think I'd care as much without them. They are MMA to me. The UFC is the controversy.
garry v#
garry v# 9 gün önce
gotta love Nate! keeps it 100 & real
Agua Flow
Agua Flow 9 gün önce
nate about to get crakced with jorge... "not a new name, been in longer than me ;)" good luck cant wait. Nate sounds like he "drunk"... or punch drunk but i feel he far beyond punch..
The lower life
The lower life 9 gün önce
Lol funniest guy ever
Filip Regitko
Filip Regitko 10 gün önce
Where is the "MVP" of UFC (TRIPLE C) now? :D When big guy´s speaks pussycat´s is allways quiet :D Oh sorry you absolutely deserve to be first intergender champ :D of course :D and then please go to PSYCHIC CLINIC.
FISH ON
FISH ON 10 gün önce
Nate made these fools look like complete *DORKS* Atta boy Nate
Grandmaster CHOODA
Grandmaster CHOODA 10 gün önce
Henry forgot to mention his gold medal 🥇
Arcel 313
Arcel 313 10 gün önce
Nate is a goat fr fr 💯💯💯
Chris Ashe
Chris Ashe 11 gün önce
"I don't even know what month it is" -Nate Diaz
TRUTH SEEKER
TRUTH SEEKER 11 gün önce
I like how Nate shook the fighters hands like a G and the worker like a business man...lol...REAL AS IT GETS
Psychic Bubblegum Man
Psychic Bubblegum Man 11 gün önce
Nate and Conor never fight so of course they will be around in 10 plus years lol. Fight 1 or two fights and disappear for 2 or 3 then fight a fight or two and disappear for 1 or more years . try fighting like cowboy cerone doing 3 to 5 fights a year. That's shut wears on you big time . fighting like nate and Conor does , that could keep em around for 15 more years really.
brandon s
brandon s 11 gün önce
this should be a psa warning for smoking pot
Darren Loftus
Darren Loftus 11 gün önce
I don't know what month it is 😂😂😂 gotta love Diaz 😂
Dave Pallant
Dave Pallant 11 gün önce
"I don't even know what month it is" a man after my own heart, fuck months and dates.
Jon Davis
Jon Davis 11 gün önce
I underestimated him he’s good standing up becuz of his boxing and chin. Great on the ground becuz of his Gracie shit. He’s hard to beat
Jon Davis
Jon Davis 11 gün önce
He can reflect all he wants he fukin dominated and I don’t like him
Sonraki
Nate Diaz Top 5 Finishes
5:10
görünümler 1 231 187
Nate Diaz Highlights (HD) 2019
4:44
görünümler 266 018
UFC 241: Nate Diaz Octagon Interview
2:41
Nate Diaz- All Eyez On Me ᴴᴰ
5:56
görünümler 1 943 337
Nate Diaz hl - I'm a soldier
3:16
görünümler 2 786 144
Falcao antrenmana damga vurdu!
5:02
görünümler 250 515