Karanlık

Namazda Sûre Sıralaması, Sehiv Secdesi ve Kırâat Nasıl Olmalıdır? | Mehmet Yıldız

Hayalhanem
Abone ol
görünümler 753 937
99% 22 000 1

katma

 

5 Eki 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 821
Hayalhanem
Hayalhanem 3 aylar önce
Üstte çıkan KATIL butonuna tıklayıp daha fazla insana ulaşmamız adına destek olabilirsin :) Bize Ulaşın: Yurtiçi ve yurtdışından iletişim için; +90 (539) 653 52 96 +90 (533) 417 33 41
Cemil ESİN
Cemil ESİN Aylar önce
Allah razı olsun kardeşim
qarrqa
qarrqa 3 aylar önce
Abi bide sehiv secdesinin nasıl yapıldığını gösterseniz
lnr02
lnr02 3 aylar önce
Selamlar türkçe yazmaya çalışacam .Azərbaycannan yazıram .Allah rizası üçün namazın düzgün surelerin bana yazarmısız .yəni harda nə deyecem ..Namazı kılıyorum ama nedense kallbimde şüphe var sanki neredeyse yalnış yapıyorum .
Meleğim
Meleğim 3 aylar önce
@Dgn evet zaten olması gereken bu sırasıyla atlamadan farklı süre olacak şekilde okursanız namazınız kabul olur.
Meleğim
Meleğim 3 aylar önce
@Çakır yok gerek yok uzun bir süre zaten. Onu okumanız yeterli olur. Şafiye göre vecahtü duası, fatiha ve bir zammı süre istediğin bir süre veya uzun bir ayet okunması gerekiyor.
İzzet Demir
İzzet Demir 3 aylar önce
"Namaz kılacak kadar gücünüz mü yok, Yoksa namaz kılacak kadar imanınız mı yok" 🍂
Furkan Yahya
Furkan Yahya 3 aylar önce
@Zeynep Kaplan evt yeterki biz namaz kılmak isteyelim Allah yardım eder
Zeynep Kaplan
Zeynep Kaplan 3 aylar önce
Namazı gercekten kılmak ısteyen her sekılde ALLAH yardım eder
EfuL!m’ Ce
EfuL!m’ Ce 3 aylar önce
Namazları, özellikle orta namazı vaktinde, eksiksiz ve şartlarına uygun olarak kılmaya devam edin. Allah’ın huzurunda derin bir saygıyla el bağlayıp divan durun.(Bakara Sûresi(2) 238. Ayet)
Murat Kutlay
Murat Kutlay Aylar önce
Orta Namaz derken günün ortası öğlen vakti kastedilmiyor. 5 vakit namaz olduğuna göre ilk iki Sabah ve öğlen, son iki akşam ve yatsı namazları olduğundan orta namaz İKİNDİ NAMAZI oluyor.
b
b Aylar önce
@Malatya 2023 ikindi
yakamoz
yakamoz Aylar önce
Bende anlamadım ama bence ikindin namazi
Malatya 2023
Malatya 2023 2 aylar önce
Orta namaz derken öğlen namazımı
Enbiya Kuran Merkezi
Enbiya Kuran Merkezi 3 aylar önce
Allah göklerin ve yerin nurudur." Nur Sûresi, 24:35
Kırlangıç
Kırlangıç 3 aylar önce
Allah razı olsun çok açıklayıcı ve öğretici bir video olmuş. Allah ne muradiniz varsa en kısa zamanda hayırlısıyla versin😊
Özge Yağmur
Özge Yağmur 3 aylar önce
Çok ihtiyacımız olan bir konuydu. Allah razı olsun abim. 🤲🍀
ipek gök
ipek gök 3 aylar önce
Bu tarz derslere daha çok ihtiyacımız var, aileden ve etraftan öğrenilen yanlışlarımızı doğrularla düzelttik sizin vesilenizle ben sizden razıyım rabbimde sizden razı olsun inşallah
Malatya 2023
Malatya 2023 2 aylar önce
Aminn
Barem Vs.
Barem Vs. 2 aylar önce
Allah (c.c) senden razı olsun. 40 yaşına geldim senin videolarını izlemeye başladıktan sonra ne kadar boş ve hayatımı ziyan ettiğimin farkına vardım. İçimde var olan imanın farkına vardım. Namaz, oruç, kurban, şükür etmek ve bunun gibi yapmak isteyipte yapamadığım içimdeki nefisin beni nasıl oyaladığını farkettim İnşaallah bundan sonraki kalan ömrümü Allah (c.c.) istediği şekile yakışır bir kul olarak yaşamaya çalışacağım
kaniye karadağ
kaniye karadağ 2 aylar önce
amin amin amin ecmaiyn yarabbim
Seyhan Simsek
Seyhan Simsek 2 aylar önce
İnşallah Allah yeni başlayanların yardımcısıdır 🕋🕊🙏
murat uysal
murat uysal 3 aylar önce
Namazda doğru bildiğimiz ne çok yanlış varmış bu dersler sayesinde öğrendik elhamdulillah
Meral Bozkaya
Meral Bozkaya Aylar önce
ALLAH KILMIŞ OLDUĞUMUZ NAMAZLARIMIZI KABUL ETSİN İNŞALLAH
Zeynep Koşar
Zeynep Koşar 3 aylar önce
Çok gerekliydi,çok güzel olmuş. Allah sizlerden razı olsun inşallah 🤲
Soner Oskay
Soner Oskay 3 aylar önce
Allah bizi namazlarımızdan ayırmasın
Abdullah Mesut
Abdullah Mesut 3 aylar önce
Bunun gibi temel fıkıh dersleri çok verimli oluyor elhamdülillah
fetih unal
fetih unal 3 aylar önce
Namazsız bir hayat yaşa’Namaz!!! Allah razı olsun
Mehmet Yaman
Mehmet Yaman 3 aylar önce
Allah azze ve celle riyasız namazlar kılmayı ameller yapmayı nasip etsin inşaAllah 🌹♥️🤲
ömer çeçen
ömer çeçen 26 gün önce
Aminnn
Husniyye Hemidova
Husniyye Hemidova 3 aylar önce
Amin
Suna Elciyörük
Suna Elciyörük 3 aylar önce
Rabbim sizlerden razı olsun inşallah bütün sıkıntılarınızı gidersin inşallah 🤲🤲🤲
şeyda Bulut Arıca
şeyda Bulut Arıca 3 aylar önce
Bu dersler daha çok olsun inşallah 🤲🏻 Rabbim razı olsun 🇹🇷
NURAY EZGÜ
NURAY EZGÜ Gün önce
Ne kadar faydalı oldu ..Ne kadar güzel anlattın kardeş Cansın.. ALLAH ebeden razı olsun
Furkan Özdemir
Furkan Özdemir 3 aylar önce
Fıkıh videoları güzel oluyor. Bilmediğimiz şeyleri öğreniyoruz hamdolsun.
_Cennet ehli_🤍💫
Ya abi ya diye bileceyim tek şey abi bütün yaptıklarınız için Allah sizdən razı olsun abi ya Allah yüreyinizce versin her istediyinizi Amin 🤲🏻
AbdulKadir Yücel
AbdulKadir Yücel 3 aylar önce
Abim Allah razı olsun iyiki varsınız Elhamdülillah
Nurcan
Nurcan 3 aylar önce
Gerçekten merak edip, araştırdığımda anlamadığım konulardan biriydi Allah razı olsun video için
Suat Sari
Suat Sari 3 aylar önce
Rabbim sizlerden de bizlerden de razı olsun inşallah 🤲🤲
Fahri HACICAFEROĞLU
Emeğinize sağlık. Rabbim sizleri bu gayretlerinizden dolayı razı olacağı kullarından eyler inşaAllah.
halkmarket
halkmarket 3 aylar önce
Allah hayırlarınızı arttırsın inşallah
Fatih Koyuncu
Fatih Koyuncu 3 aylar önce
Namaz kılarken Fıkıh kurallarına çok dikkat etmek lazım
Gülhan Ergüt
Gülhan Ergüt Aylar önce
Dilinize yüreğinize sağlık hocam
Tospik
Tospik 3 aylar önce
Allah razı olsun senden bu çok kafama takılan bir şey'di açıklık getirdiğin için teşekkür ederim Mehmet Abi..
Sinem Çaglayan
Sinem Çaglayan 3 aylar önce
Allah razı olsun hocam bizi aydinlatginiz için 🤲
Ömer Yıldız
Ömer Yıldız 3 aylar önce
Rabbim namazı hakkıyla kılanlardan eylesin inşallah 🤲🏻
Tuğçe Kara
Tuğçe Kara 3 aylar önce
Allah Allah'ı unutmayanlarin yanındadır inşallah 🤲🏽
Seyithan Çelik
Seyithan Çelik 3 aylar önce
Çok isabetli bir konu olmuş. Namaza sonradan yetişip imama uyanların durumunu anlatan bir video da olsa çok güzel olur.
Fatma Ayyildiz
Fatma Ayyildiz 2 aylar önce
Namaz iste bu kadar guzel anlatilir. Allah razi olsun sizden islama verdiginiz hizmetten.⚘🥀
İsa Tunçdemir
İsa Tunçdemir 18 gün önce
Maşallah değeri ödenemez bilgilendirme Allah razı olsun
Samet Erdogan
Samet Erdogan 3 aylar önce
Haftada bir fıkıh dersleri çok iyi olur Allah razı olsun 😊🤲🏻
Ulusal Video Kanalı
Ulusal Video Kanalı 3 aylar önce
Aklıma takılan birçok soruya cevap bulabildim. Allah'ım sen bu kanalı senin rızanı kazanmak için izlediğimiz Türkiye'nin en popüler kanalı yap. Amin.
Sibel CAGLAYAN
Sibel CAGLAYAN 3 aylar önce
Amin amin ecmain
yasin bilekyiğit
yasin bilekyiğit 3 aylar önce
sürekli bu şekilde videolar bekliyoruz. Allah razı olsun sizlerden...
ERCAN CEYLAN AKADEMİ
ERCAN CEYLAN AKADEMİ 3 aylar önce
Allah razı olsun hocam çok güzel anlattınız şafii olanlar için video çekebilir misin hocam
Süheyla Çetintas
Süheyla Çetintas 3 aylar önce
Allah'ım sizden ebeden razı olsun hocam. Rabb'im ilminizi ve salih amellerinizi artırsın.
Gülten Kazındır
Gülten Kazındır 3 aylar önce
Teşekkürler, Allah ilminizi artırsın biz de sizden faydalanalim.
Bayram Yıkılmaz
Bayram Yıkılmaz 3 aylar önce
Ya Allah dünya ve ahiret inizi kurtarsin insAllah güzel abilerim ve Kardeslerim bu kadar bozuk bir dünyada sizzin gibi hayırlı insanlarin olmasi çok güzel böyle devam edin 😊
AVENGERS
AVENGERS 3 aylar önce
Namaz Allah'ın huzuruna kabulündür
Suskun Suskun
Suskun Suskun 3 aylar önce
Elinize emeğinize yüreğinize sağlık
Nevin Özek
Nevin Özek Aylar önce
Hocam benim büyüksıkıntım vardı allahrazı olsun hocam çökgüzel aydınlattınız🕋
Nurten Atik
Nurten Atik 3 aylar önce
Allah razı olsun çok merak ettiğim konulardı çok şey öğreniyoruz sizlerden iyiki varsınız Rabbim sayılarınızı artırsın🤲🍀
Osmanlı Türkü
Osmanlı Türkü Aylar önce
Allah cc. razı olsun , güzel bilgiler verdiniz :)
Razer Mouse
Razer Mouse 3 aylar önce
Kar, kış demez, irkilmez, üzülmez, acı duymaz; Mevsim, bütün ömrümce ılık gölgeli bir yaz. Said Nursi
Nasiba Sadiyeva
Nasiba Sadiyeva 3 aylar önce
Her defa telefonumun ekraninda seni gordugumde kendi kerdesimi gormus kadar mutlu oluyorum.Benden yasca kiciksin ama ogrendigim sey buyuktur.Allah yolunu acik etsin.
Melisa Esmer
Melisa Esmer 3 aylar önce
Rabbim sizdeki samimeyeti bize de versin
Ozan Gösek
Ozan Gösek 3 aylar önce
Allah herkese namaz nasip etsin, ibadetlerimizi kabul et Allahım.AMİN
melimel kaya
melimel kaya 3 aylar önce
Yine namaz yine kanayan yaram.. Allah razı olsun. Namazımızı kabul et ya Rab:(
Ayşe Durdu
Ayşe Durdu Aylar önce
Mehmet kardeşim Allahım seni cennetine koysun. Sohbetinden yararlanıyorum.
haydar46 Eskici
haydar46 Eskici 2 aylar önce
Yüreğinize dilinize sağlık allah razı olsun sormamız gereken bilmemiz gereken tüm sorularımızı öğreniyoruz
Gülcan Uygur
Gülcan Uygur 19 gün önce
Allah ebeden razı olsun sizlerden çok şey öğreniyoruz
fcaia fca
fcaia fca Aylar önce
ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN
nazenin
nazenin 3 aylar önce
Ya Rab, Eksik, noksan kıldığımız namazlarımızı sen kabul eyle. Ya Rabbel Alemin.. (Amin, Amin, Amin 🤲🏻)
Menekşe Karahan
Menekşe Karahan 2 aylar önce
Selamünaleyküm rica etsem sure sıralamasını sabah ,öğle,ikindi..olarak net şekilde yazabilirmisiniz🌹
Canak, Turan
Canak, Turan 2 aylar önce
Kızım Namazda makbûl olan bildiğin ayetlerdir o an hangi ayet aklına geliyorsa
Songül
Songül 3 aylar önce
Rabbim razı olsun inşAllah 🌸
Gülten ÖZDEN
Gülten ÖZDEN 3 aylar önce
Hocam Allah razı olsun . Acizane bir ajanda oluşturdum hamd,sabır,şükür,şifa,haksızlığa uğrama,muhabbet......gibi konularla ilgili ayetleri listeledim ezberledim bakıyorum o günün ağırlıklı mevzusu ne ise o gün o ayetlerle namazımı kılıyorum hastamıyım şifa ayetleri, maddi sıkıntı mı var onunla ilgili ayetleri okuyorum bu yöntem bana ilaç gibi geliyor.
Yasmomy
Yasmomy 3 aylar önce
Bilmediklerimizi öğrendik doğru bildiklerimizi düzelttik sayenizde. Namazı kılmak yermiyor dosdoğru kılmak nasip olsun hepimize.
zeki nergiz
zeki nergiz 2 aylar önce
Gayet başarılı anlatım. Teşekkürler...
canan sarımehmet
canan sarımehmet Aylar önce
Allah razı olsun bimedigimiz çok şey varmış sayenizde aydinlaniyoruz
Rabia Yeni
Rabia Yeni 3 aylar önce
Beni aydınlatmada o kadar faydan oldu ki Allahım senden Razı olsun Hocam ❤
Yasin Çubuk يسن
ALLAH c.c. Razı Olsun çok güzel detaylı olarak izah ettiniz.
İbrahim Gök
İbrahim Gök Aylar önce
Yüce Mevlam sayımızı bereketlendirsin inşaAllah.
YouTube benim işim
YouTube benim işim 2 aylar önce
İlkinde izledim fazla kulak vermedim dikatlice dinlemedim içimde kalmıştı, şimdi ise purdikat dinledim anladım hepsini ALLAH razı olsun❤️
SiberNinjax
SiberNinjax 29 gün önce
Allah razı olsun hocam. Genç kızlarımız sokaklarda yarı çıplak sanki Müslüman bir ülkede yaşamıyoruz gibi. Allah'a dua ediyorum gençlerimiz bu durumdan kurtulsun diye çünkü elimden başka bir şey gelmiyor okadar çoklar ki.Sadece yakın çevremde görürsem uyarıyorum. İnşallah Yüce Allahımız bizi mesul kılmaz.
Elegancee 777
Elegancee 777 3 aylar önce
Hocam Allah razı olsun🤍
Esra Kelleci
Esra Kelleci 3 aylar önce
Allah'ım razı olsun razı bulsun kardeşim 💎🌹💎
Ali Affan Batu
Ali Affan Batu 3 aylar önce
Namazlarımızı usülüne göre kılmanın önemi🤲
Hatice.A
Hatice.A 3 aylar önce
İyi gidiyorsunuz daha fazla gençlere ulaşıyorsuz onun için de hem bizler hem sizler sorumluyuz şikayet yok fedakarlık edeceğiz büyüklerin yaptığı gibi Allah razı olsun kardeşim ilminizi artırsın yolunuz açık olsun
Gökmen Karalı
Gökmen Karalı 3 aylar önce
Selamın aleyküm 😊 Allah herkese iyilik versin ❤️
Şeyma Nur Kılıçoğlu
Aleykümselam
İslam Mirzəyev
İslam Mirzəyev 3 aylar önce
Aleykümselam
Zeynep Büşra Kaya
Zeynep Büşra Kaya 3 aylar önce
Aleykümselam
Halil Furkan Tunç
Halil Furkan Tunç 3 aylar önce
Aleyküm selam
Umutsuz Vaka
Umutsuz Vaka 3 aylar önce
Aleyna ve aleyküm selam mutlu vakitleriniz olsun amin 🤲
Mukaddes Etgüer
Mukaddes Etgüer 3 aylar önce
Allah'ım ümmeti yoluna çağırdın inşallah hocam ağzına saglik
MURAT AYDOĞAN
MURAT AYDOĞAN Aylar önce
Allah (c.c) sizden razı olsun Mehmet kardeşim. Hayalhanem çok yaşasın.
Emrah Erol
Emrah Erol 3 aylar önce
Inşallah bunun gibi fıkıh dersleri olursa cokkk güzel olur çünkü daha çok okuyan değilde dinleyen bir milletiz
Adım Soyadım
Adım Soyadım 7 gün önce
Aaaaf Allah’ın af Kolaylıklara bak kolaylıklara Allah’ım cümle ümmeti affet,yalvarıyorum yarabbi affet bağışla ve bizi daima son nefesi verene dair doğru yola ilet, çünkü biz fazlaca gafiliz hemen unutanlardanız hemen gaflete dalanlardanız bizi dalmayanlardan eyle, bize hayrlı olanları ver ve verdiklerine ise gönlümüzü razı eyle ve ferahlat AMİN
Hatice Karatağ
Hatice Karatağ Aylar önce
Maşallah çok güzel tane tane anlatmışsınız .Allah razı olsun sizden 🤲
Murat Uğurlu
Murat Uğurlu 2 aylar önce
Allah razı olsun Mehmet hocam yaptığınız hizmetlerden dolayı emeğinize sağlık .Rabbim samimi olanlardan eylesin .Amin...
M.A.K
M.A.K 3 aylar önce
Allah razi olsun tamda bunu düşünüyordum namazlarda 🌹 Allah Allah ya sehiv secdesi felan… tamda bu sıralar vesvese gelen ve bilemediğim şeylrr hakkında Allah razı olsun
Sena Utanç
Sena Utanç Aylar önce
Çok teşekkürler sayenizde çoğu şeyi öğrendim çok yanlışım varmış Allah razı olsun
sanat aky
sanat aky 3 aylar önce
Allah razı olsun çok güzel anlatıyorsunuz
Nurdan UĞURLU
Nurdan UĞURLU 2 aylar önce
Allah razı olsun ebeden daimen Rabbim yollarınızı açsın genişletsin amin amin amin...
Hasan Ozkan
Hasan Ozkan Aylar önce
Allah razi olsun cok degerli bigiler Allah biz kullarini korusun ınseallah Allah imandan kurandan ayirmasin amin
Erdem Yok
Erdem Yok 3 aylar önce
Değerli Hayalhanem Ve Sayın Mehmet Yıldız Yüreğinize Sağlık.
ALMAN
ALMAN 3 aylar önce
ALLAH SIZDEN RAZI OLSUN
Mesut Yılmaz
Mesut Yılmaz 2 aylar önce
Ağzına diline yüreğine sağlık sağolasın varolasın inşaAllah
Erol Samsun
Erol Samsun 3 aylar önce
ALLAH Razı olsun Hocam
İbrahim Hancı
İbrahim Hancı 3 aylar önce
Rabbim bizi namazlarını dosdoğru kılan kullarından eyle Amin
TARKAN OSMANOĞLU
TARKAN OSMANOĞLU 3 aylar önce
Allah razı olsun. Çok faydalı bilgiler. Eksiklerimi öğrendim
Erdal TAŞ
Erdal TAŞ 3 aylar önce
Allah razı olsun Hanefi fıkhı için ders yapmışsınız ama ya biz Şafii’ler ☺️ Bizde isteriz. Eğer bizim için de Namaz ile ilgili bir ders yapmazsanız, Cennette bunun hesabını sorarız size ona göre ☺️ Allah sizden razı olsun. Vesselam…
Nesli Gursel
Nesli Gursel Aylar önce
Hocam ,Bulgaristanda yaşayan Muslumanlardanım ...iyi ki varsınız...videolarınızı izliyor kizıma izletiyorum ve akrabalara...Hakkınızı helal edin.ALLAH C.C SIZDEN RAZI OLSUN
Zeki Karakılıç
Zeki Karakılıç 2 aylar önce
Maşallah üstat. Bu kadar ilmi nasıl aldın gıpta ediyorum. Rabbım ilmini çoğaltsın . Bizede nasip etsin inşallah
Kenan Sahan
Kenan Sahan 3 aylar önce
Hayra vesile olan yapan gibidir." (Tirmizî, İlm, 14.)
Turhan Bulut
Turhan Bulut Aylar önce
Allah senden RAZI olsun Kardeşim
Tunci Baba
Tunci Baba 2 aylar önce
Namazın amacının Allah'ı yüceltmek olduğu Kuran'da yazılıdır. Sen namaz sırasında anladığın dilde Allah'ı içtenlikle yücelt, içtenlikle rüku ve secde et, yeter.
Emine Önder
Emine Önder 17 gün önce
Allah razı olsun RABBIM HERKEZE NAMAZ NASIP ETSIN
E.M.F Fidan
E.M.F Fidan 2 aylar önce
Bide hocam göstererk kılıp bize gösterin kimse yanlış yapmaz ALLAH, razı olsun sizi dinledikçe içimiz çok rahat
Ömer Öncel
Ömer Öncel 3 aylar önce
Manasını anlamayı nasip et Allah’ım bu hakikatlerin 🤲🏻
Nejla Ertn
Nejla Ertn 3 aylar önce
Allah razı olsun değerli bilgiler için teşekkür ederim 🌹🌹🌹🌹🌹
Ilham Salahov
Ilham Salahov Aylar önce
Allah sizlərdən razı olsun inşəallah
Mehmet hanifi Gözükızıl
Ağzına ve tüm emeği geçenlere teşekkürler Allah razı olsun
Kemal Gürel
Kemal Gürel Aylar önce
Allah işinizi rast getirsin
Sonraki