Karanlık

Mucize Doktor 23. Bölüm Fragmanı

Mucize Doktor
Abone ol
görünümler 4 657 478
98% 45 787 788

Mucize Doktor yeni bölümüyle Perşembe 20.00'de FOX'ta!
Mucize Doktor Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Hazal Türesan
Özge Özder
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Korhan Herduran
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #kurtaronu #GoodDoctor

Eğlence

katma

 

13 Feb 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Birant Tatli
Birant Tatli 3 aylar önce
12334679
Shadow Dream
Shadow Dream 6 aylar önce
0:04'te Ali'nin "Nazlı'ya bazı şeyleri veremeyeceğim" dediğinde hemen ardından Adil'in "Çocuk" demesiyle benim yüzümün şekli O_O gibi olmuş olabilir.
Şirin Şirin
Şirin Şirin 7 aylar önce
Uyuşdurucudan korunmak icin acıya katlanıyor keşge butun bağımlı olanlar öyle yapsalar.herkes kurtulsa o illetden
Mine Yusra Doganay
Mine Yusra Doganay 7 aylar önce
0.21 çocuğun adını bilen var mı
Elsever Memmedeliyev
Elsever Memmedeliyev 7 aylar önce
Fraqmanı belə 4 milyondan fazla bu diziyi çıkaranları alkışliyoruz
Batuhan Graphics
Batuhan Graphics 7 aylar önce
Ya bu kadar güzel bir dizi yok ya acayip guzel
Emir Çakır
Emir Çakır 7 aylar önce
Fwjge
Sati Yurdakul
Sati Yurdakul 7 aylar önce
Perşembe Günü =Mucize Doktor🙂😇
Azra Karataş
Azra Karataş 7 aylar önce
Ali müthişş
Kader ERGUN
Kader ERGUN 7 aylar önce
Beçeçe çok güzeldir beğendim👍👍👍👍👍👍👍⚘⚘⚘⚘⚘🐞🐞🐞🐞🎁🎁🎁🎁🎁🎁
Kader ERGUN
Kader ERGUN 7 aylar önce
Doktülar çok güzeldir💐💐💐💐
Рауф Микайлов
Salamu Aleykum. Azərbaycandan Kim Baxır Mucize Doktora ❓ Mən Baxıram. 👨‍💻👉❤🇹🇷🇦🇿❤
efe aslan
efe aslan 7 aylar önce
.
المنشد اسامه الداوؤدي
Mucize doktor ❤❤❤❤
Garyeb Al-bayati غريب البياتي
Umarım komik bir bölümdür çünkü son üç bölüm çok üzücüydü.
Fadime Ak
Fadime Ak 7 aylar önce
Sınavda ben işler ya kötü gidecek yada korkunç...
İrem İlaya
İrem İlaya 7 aylar önce
Öğretmen mucizeler her zaman muhteşemdir deyince o yüzden Ali Vefa mucizedir dedim bana ne Ali Vefası dedi...😅😅😅😅😂❤
USTA TV
USTA TV 7 aylar önce
Yav bir tek ben mi düşünüyüyorum kız neden ameliyatta bağırıyor acaba anestezi farkındalığı mı var diye
Hasan G
Hasan G 7 aylar önce
0:04 mood..
Romantik-aYi Şirin
Romantik-aYi Şirin 7 aylar önce
Kizlar siz severmiydiniz sarila bilmeyeceginiz erkeği?
Adı Aşk Sebebimin
Adı Aşk Sebebimin 7 aylar önce
B
Mina Hüseynova
Mina Hüseynova 7 aylar önce
Bu fraqman 22de idiye
Emirhan Şahin
Emirhan Şahin 7 aylar önce
TRvid premium sunar
nurcihan kastrati
nurcihan kastrati 7 aylar önce
Çok Seviyorum bu Diziyi 💖💖💖 Ali Vefa 💓
BeyTor
BeyTor 7 aylar önce
Sene olmuş 2020 hala Fox'un internet sitesinden reklamsız izlendiğini bilmiyorsunuz 😀 öğrenin şunu artık. Google chrome'a da AdGuard Rekalm Engelleyici koydun mu kesintisiz izliyorsun.
SENAA crn
SENAA crn 7 aylar önce
Yaaa bayılıyorum bu diziyeeee❤️❤️❤️
Gökdeniz Şimşek
Gökdeniz Şimşek 7 aylar önce
NoBody: Herkes: NoBody 🐝
Muhammed Kılınçlı
Muhammed Kılınçlı 7 aylar önce
Muht3sem bi bölüm daha😎😎😎
kadir er
kadir er 7 aylar önce
Eeee hadi 2. Fragman gelsin artik
usta yorumcu
usta yorumcu 7 aylar önce
Nazlı ali aşkı başlarsa zaten dizide fazla konuda yok erken final yapabilir
Aslıhan BALABAN
Aslıhan BALABAN 7 aylar önce
Bence Ali'liyle Nazlı hiç yakışmıyor 💔👎
Muhammet ali eren
Muhammet ali eren 7 aylar önce
sen deli olmalısın heralde nesi yakışmıyor :D birbirleri için yaratılmışlar
Master Prophet
Master Prophet 7 aylar önce
MÜTHİŞ
Sakin Hokkabaz
Sakin Hokkabaz 7 aylar önce
Atın şu yeni fragmanı..
Bade Buki
Bade Buki 7 aylar önce
Bugünü perşembe sanan ben (günleri asla bilmem)mutluluktan havalara ucarim daha sonra anneme gidip bugün MUCIZE DOKTOR var diye bağirinca annem bana bugün pazartesi diyince yere doğru çöken ben kendimi teselli etmenin yollarini ariyorum Kendini teselli etme yollari : 1- En azindan iki günde p ile basliyor yani az var 😂😂 2-En azindan bugun ikinvi fragman cikacak
Mert AKYOL 🎶
Mert AKYOL 🎶 7 aylar önce
Bu ferman hocanın boyu kaç beya
emre yılmaztürk
emre yılmaztürk 7 aylar önce
195
Ebru Akar
Ebru Akar 7 aylar önce
Hadi gelsin artık ikinci fragman
FrezerdWork
FrezerdWork 7 aylar önce
Keşke kendileri senaryo yazsalar
Sevim Şanlı
Sevim Şanlı 7 aylar önce
Ali, Adil hocaya sarılsın
I'm an Alien
I'm an Alien 7 aylar önce
Ya delirecem yaaa, neden Ali Ferman ın yanında kötü oluyor ve Ferman Hiçbişeyin farkında bile değil!!!! 😭😠😡O senarist var ya sjjsjsjsnsnskks
Bayram Işık
Bayram Işık 7 aylar önce
Seyirci:ohh bee Senarist:nasıl bi ibnelik yapsam???
White Pace
White Pace 7 aylar önce
"The Good Doctor"un 3.Sezon'dan ilk alınan bölüm/sahne ne yazık ki bizleri üzebilir :( 2-3 saat kadar 2.Fragman'da belki vardır parti sahnesinde ; 3 sezondan Melendez (Ferman ) ile Claire (Nazlı) nın dans sahnesi olacağı konuşuluyor :( "Ali" tabiki doğal olarak bunu masumane bir dans sanıp anlamayacak "Beliz"de geçen bölümde "Nazlı"ya güvenip gözleme işini verdiği için o da masumane dans diye yorumlar :( Ama belki ; Kore ile Amerika versiyonlarını karıştırabilirler ilk "Nazlı"dan Koredeki "Hoşlanıyorum İtirafı" gelir sonra Amerika daki "Dans Sahnesi" gelir... En kötü böyle umulsun...
zeynep gurbuz
zeynep gurbuz 7 aylar önce
Bence Dan's etmezler
Alf B
Alf B 7 aylar önce
Bu ne biçim fragman 😂😂😂
Nisa Büyük
Nisa Büyük 7 aylar önce
Ali ferman a sarılır ses çıkmaz Nazlı Ali ye sarılır yapamammm der ve kaçar .
serdal Işık
serdal Işık 7 aylar önce
Ferman=Allah Allah ne oluyor bugün size Ali=bir abi kardeş meselesi hdhddhfdhdh
Saadet Yanc
Saadet Yanc 7 aylar önce
Tunceliliyim✌🏽
`Møøn_ _Ąřćhəřxđ Ø_o
Kadın ameliyat sırasında uyanıyor :(
Sevde Nur Savaş
Sevde Nur Savaş 7 aylar önce
2. Fragman gelmezse patlicam şimdi
veli can aydın
veli can aydın 7 aylar önce
O değilde dizinin lokomotifi ferman hocaymış geçen bölüm bunu anladim
Muhammet ali eren
Muhammet ali eren 7 aylar önce
hayır dizinişn lokomotifi ali vefa. ali vefa kaybolsun ortalardan o zaman gör sen
Yavuz Kerem Güneş
Yavuz Kerem Güneş 7 aylar önce
Herkez sevdiğini özlermiş biz geçen perşembe gördük ki insan tutamadığı eli daha çabuk bırakıyormuş
Sercan Tekbalkan
Sercan Tekbalkan 7 aylar önce
Coh gozel bir dızı en sevdigim
Mavi Deniz
Mavi Deniz 7 aylar önce
Aliyle Ferman sahneleri bi izin verse de rahat rahat reklam izlesek.. arnicam benim jkjkjk
Muhsin Topuz
Muhsin Topuz 7 aylar önce
2 fragman ne zaman cikacak
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
Bu akşam 7 gibi
Tufan Ikizler
Tufan Ikizler 7 aylar önce
Olmaz
Cemal Can Canseven
Cemal Can Canseven 7 aylar önce
Nazlı estetik mi yaptırmış eski çene siyle şimdiki aynı değil
Ebru Akar
Ebru Akar 7 aylar önce
İkincisi fragmanı bekliyoruz sabırsızlıkla
MİRAÇ ÇELİK
MİRAÇ ÇELİK 7 aylar önce
Lütfen bunuda aşk dizisi yapmayın
Yaşar Evmez
Yaşar Evmez 7 aylar önce
Ali: Sanırım kabullendim Adil hoca: Neyi çocuk? Ali: Nazlı ya bazı şeyleri veremeyeceğimi! Kskvkdlvldkvogpeh 😭😱😭😩💔
a-wanderingcloud 0-0
a-wanderingcloud 0-0 7 aylar önce
💙
Reyn men
Reyn men 7 aylar önce
Çok Etkili Bir Dizi, Ağlamak'ta😭 1 Numara⭐
Sibel Özcan Hakyemez
Sibel Özcan Hakyemez 7 aylar önce
19. bölüm ve sonrası neden yok acaba? Bilgisi olan var mı?
Sibel Özcan Hakyemez
Sibel Özcan Hakyemez 7 aylar önce
@Kaan Baş Teşekkür ederim.
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
TRvid kanalında 4 bölüm geriden geliyo fox tv nin google daki resmi sitesinden bulabilirsiniz
LALE Quleyeva
LALE Quleyeva 7 aylar önce
Bu diziyi cok seviyorum cunki bende engelli biriyim
Ömer Karşı
Ömer Karşı 7 aylar önce
Sürekli elektirik gidiyo artık gidecek alacak bilgisayarı caminin avlusunda izleyecem
Belin Yücener
Belin Yücener 7 aylar önce
0:45 bittin sen ali bakışı😉
Metin Kurt
Metin Kurt 7 aylar önce
Kimse: Hiç kimse: Nazlı:Portegü! Tanju:Aferin, iyi iş çıkardın Ferman:MÜTHİŞ! Adil Hoca:Bak çocuk... Ali:YeMİn E t
levent özen
levent özen 7 aylar önce
0:27 kızın (veya oğlanın) beyninde gülen yüz oluşmuş acaba benim beynim nasıl? (Inşallah görmem beyninde tümör olanları cektiriyolar çoğunlukla 😵)
Halid Uyghur
Halid Uyghur 7 aylar önce
Yaaa nezaman çıkacak bu 23 bölüm
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
Bu hafta perşembe günü
Ceren Cagan
Ceren Cagan 7 aylar önce
mucize doktorun diğer bölümünü merak edip THE GOD DOCTOR u izlemeye karar veriyorum sonra ben bunu izlersem diğer bölüm aksiyonsuz geçer diyerek geri kapatıyorum bu nebiçim bi dizi be allah kahretsin şaka şaka coh guzel
Anıl Yılmaz
Anıl Yılmaz 7 aylar önce
Ali dayağı yedi ferman abisinden 😂😂
Selahattin Kapaln
Selahattin Kapaln 7 aylar önce
Ferman abi seni çok seviyorum
Rovshan Bahramli
Rovshan Bahramli 7 aylar önce
Bence Ferman çokk kizacak.
Starsonearth Kpop
Starsonearth Kpop 7 aylar önce
Sayın Mucize Doktor ekibi lütfen Mucize Doktor filmini cuma veya cumartesi gününe almanızı istiyoruz .Çünkü biz öğrenciler sizin mükemel ötesi filminizi akşam 12.00 'a kadar izleyip sabah uyanamıyoruz.Bu yüzden sabah okula geç kalıyoruz.Sizden ricamız bu diziyi cuma veya cumartesi günleri yayınlarmısınız?
Starsonearth Kpop
Starsonearth Kpop 7 aylar önce
@Bahadır Arslan belki ben zamanında izlemek istiyorum ve gördüyseniz zaten sayın mucize doktor ekibi diye başladım ve bunun sizinle bir alakası olduğunuda düşünmüyorum
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
@Bahadır Arslan çok doğru eğer gün değiştirirse reytinglerde problem de olabilir
Bahadır Arslan
Bahadır Arslan 7 aylar önce
Kardeşim sende okuldan gelince cuma günü tekrarını izle adamlar niye gün değiştirsin hem öyle reklamda olmaz
Ali Baran Sizer
Ali Baran Sizer 7 aylar önce
Şu yardımcı oyuncuları biraz iyi seçin flash tv dizilerine dönüyo iyice
Umut Orhan
Umut Orhan 7 aylar önce
Nazlı ve Ali bu bölümde sevgili olmazsa senarist hayatında yemediği küfrü yiyecek !
Sirazi Qasimzade
Sirazi Qasimzade 7 aylar önce
Serenay gelicek deniliyodu neden gelmediyini bilen varmi?Bu arada fragman cok iyi.Mucize doktoru cok severek izliyoruz.Azerbaycandan hamiya salamlar🖐
Ümit Kocabaş
Ümit Kocabaş 7 aylar önce
Serenay sarıkaya mı lütfen gelmesin 2 tane konuk oyuncu var zaten kadro çok büyük
Omer Huseynli
Omer Huseynli 7 aylar önce
Ali fermana komek ediyot
Omer Huseynli
Omer Huseynli 7 aylar önce
Bu bolum cok iyi
Malati44
Malati44 7 aylar önce
Müthiş
Şimal Saka
Şimal Saka 7 aylar önce
Ferman beye bak beş bölümdür yatiyor İzliyiciler şöyle der Dört dönüm bostan yan gelir osman Ferman:müthiş
Seher İslek
Seher İslek 7 aylar önce
Size iki kelimeyle mucize doktor anlatayım 1.Asla vaz geçmezler 2.bilinki gönülerin tacıdır ❤👑
Seher İslek
Seher İslek 7 aylar önce
Sanırım bende kabulendim ali & nazlı asla olamıyacak gönül isterdiki olsun 💔
f e y z a
f e y z a 7 aylar önce
*No One:* *Ali:* _GöZyAşLaRıN bOyNuMa DeĞiYo..._ *Me:* 😟😓😢😭😭
BenVeBen
BenVeBen 7 aylar önce
Mucize doktor çekim hataları kanalımda devamı Gelcek Tutarsa
Hazal Akin
Hazal Akin 7 aylar önce
fragmani izlemeden önce:😍 Izledikten sonra:lan bende bişey oldu sandim😑
Fehmi Bahadır
Fehmi Bahadır 7 aylar önce
Görevli:Ali bayıldı Ferman:müthiş Nazlı:napcaz şimdi Tanju:aliyi çağırın Adil hoca:kapıya kilit taktıracağım
onur öztürk
onur öztürk 7 aylar önce
Otizmli bir insan ilişki yaşayamaz çok doğru
Emircan Gezgin
Emircan Gezgin 7 aylar önce
Bir bölümde bütün cerrahlar kim milyoner olmak ister e gitsinler kim kazanır acaba. 👇 👇 Tabiki Ali Vefa
The Real Sonic Hedgehog TR
Geç gelen bir yorum olacak ama Açi , Demirin babasıyla konuşurken ne dedi? Kural bu: Demiri seviyoruz, değer veriyoruz ama sevdiğimizi söylemiyoruz. (hemen hemen böyle bir şeydi) Çünkü Demir ailesinden sevgi mi gördü? Kendisi için zor ama aşamayacağı bir şey de değildi. Sonra ne oldu? Demir seni seviyorum dedi Açelya da ona. Dolayısıyla Ali ile Nazlı da benzer. Alinin aşılması zor kuralları var ama aşacak yavaş yavaş. Aşıyor da. İlla hasta veya otizmli olmak şart değil. Hepimizin sınırları var. Alinin ki bizden biraz daha ötede. O kadar...
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
Haklısın aslında 22 bölümdür Ali'yi Nazlı ile ilişkiye hazırlıyorlar
Redux Gaming
Redux Gaming 7 aylar önce
Bu diziyi her izlediğimde nedense aradan 50 bölüm geçtiğini sanıyorum vay be
Kaan Baş
Kaan Baş 7 aylar önce
Sanırım sevdiğin için perşembenin bir türlü gelmediğini söylemek istedin
Ümit Kocabaş
Ümit Kocabaş 7 aylar önce
İyi mi kötü mü?
Giti Rohin
Giti Rohin 7 aylar önce
Resmen her perşembe halay çekiyorim
Umahan Namlı
Umahan Namlı 7 aylar önce
Ay fermanin burcu kovaaa ( veya balık bilmiyorum) ama benim kova😁
Qpoev Lertam
Qpoev Lertam 7 aylar önce
iyice aşk meşk oldu dizi hekimoğlu daha iyi
Ümit Kocabaş
Ümit Kocabaş 7 aylar önce
Günleri farklı zaten boş eleştiri yapmayın
yusuf tunçer
yusuf tunçer 7 aylar önce
Abi kardeş meselesi
onur u
onur u 7 aylar önce
AlNaz birbirlerini çok sevecekler ama sanırım kavuşmaları zor olacak. 5 6 bölüm beklememiz gerekebilir. İmkansızların birlikteliği. Not: Beğeni almak için yazmıyorum. Beğenmeyin.
Samet. y
Samet. y 7 aylar önce
Hekimoglu izleyin HEKIMOGLU DAHA IYI
Ümit Kocabaş
Ümit Kocabaş 7 aylar önce
Günleri farklı kardeşim kafan mı güzel onuda izle bunuda izle ne seçim yapıyon
Beyza
Beyza 7 aylar önce
Matematik sınavına girerken ben: "İşler ya kötü gidecek ya da korkunç gidecek"
Giray Brawl Stars
Giray Brawl Stars 7 aylar önce
ŞUNU ANLAMADIM : 1- NAZLI MADEM ALİ'Yİ SEVİYOR NİÇİN ALİ'Yİ DAHA ÇOK ÜZÜYOR? (belli olmuyo mu yapamam diyo) 2- ALİ NEDEN BEN BÖYLE DAHA ÇOK ÜZÜLÜYORUM DEMİYOR? SEBEP: SENARİST:(
Sunset
Sunset 7 aylar önce
Miren asena keskinci mi
Abdllh İs
Abdllh İs 7 aylar önce
Merhaba ben Sümeyye sultan şuan muzice doktoru izliyorum bunu izlerken aklıma bişey geldi benim sınıf arkadaşım var 11 yaşında oda bu diziye katıla bilirmiş haberiniz olsun iyi günler ❤️muzice
İREM BUĞLEM
İREM BUĞLEM 7 aylar önce
Dün gece 01:00 da Hesapta aşkı izledim ama sırf içinde demir vardı diye
O Ses 4 te 4
O Ses 4 te 4 7 aylar önce
Ali nasıl Nazlıya sarılmadı daha önce Fermana kendisi sarılmıştı??? *WTF* ??????
littlebodybigheart 2929
Bir Adil Hoca atasözü der ki:Çocuk...
Sonraki
Mucize Doktor 22. Bölüm
2:15:08
görünümler 3 500 000
Hercai 41. Bölüm Fragmanı
01:04
görünümler 1 000 000
Hercai 40. Bölüm
2:12:37
görünümler 1 200 000
Hercai 40. Bölüm
2:12:37
görünümler 633 000