Karanlık

MOTOSİKLET DİSK KİLİDİ TAVSİYESİ

GorkaWorld
Abone ol
görünümler 896 409
100% 10 000 0

Motosiklet kullananların en büyük kaygısı güvenliktir. Ya motorum çalınırsa korkusuyla bir sürü şey deniyoruz. Bana da kendi motorumu nasıl güvende tuttuğum sürekli soruluyor. Ben motosikletimi alır almaz ilk önce disk kilidi aldım. Öyle ucuza da kaçmadım çünkü daha önce kardeşimin motosikleti çalınmıştı. Disk kilidi tavsiyesi isteyenlere de direkt olarak bu video ile cevap vermek istedim. Abus'un disk kilidi ve zincirlerine gözünüz kapalı güvenebilirsiniz fakat biraz pahalı. Bu durumda da size şunu söylemek istiyorum motosikletinin çalınma ihtimalini ne kadar göze alırsın?
TEKERNİZ DÜZ BASIN!

Otomobiller ve Araçlar

katma

 

8 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 114
GorkaWorld
GorkaWorld 4 aylar önce
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM:)
Emre Temel
Emre Temel 25 gün önce
doninar 250 d sela altına sığıyormu
Alperen Kurt
Alperen Kurt 4 aylar önce
Bende de vardı güzel kardeşlerim , adamlar transportera 8 saniyede yükleyip kaçtı.bağlayın gençler.En az 16mm kilit kullanın bu seviyede bir zincir ancak hidrolik makas ve türevleri ile kesilebiliyor.İnşaat makası ile kesmek bir hayli zor.
Alperen Kurt
Alperen Kurt 4 aylar önce
@Mazarat Sadece başına gelirse anlayabilirsin.
Mazarat
Mazarat 4 aylar önce
@Alperen Kurt en azından yerini belirlersin. Birde herkes gömmüyo kimisi biniyor. Oda senin nasibin.
Alperen Kurt
Alperen Kurt 4 aylar önce
@Mazarat Adamlar motoru kuma gömüyor.2 gün içinde kimse gelip almazsa parçalıyorlar.
Mazarat
Mazarat 4 aylar önce
Gps kullanın arkadaşlar
Alperen Kurt
Alperen Kurt 4 aylar önce
@Zeromen Malesef.Çoktan parçalanıp satılmıştır.Asayiş de öyle tahmin ediyor.
gölge
gölge 4 aylar önce
Kapının önüne koyacaksanız, disk kilidide takın, alarmda takın, kesilmesi zor ve zaman alam emniyet zinciride takın. Disk kilidi tekerin döndürmez. Alarm yaygara kopartır. . Zincirde kucaklanıp gidilmesini önler. En güzel çözüm otopark.
Mazarat
Mazarat 4 aylar önce
En güzeli gps
A. C.
A. C. 4 aylar önce
ucuz disk kilidi,ultra hassas sensorlu motosiklet alarmi ve gps takip cihazi ile 😀
Çağlar Düz
Çağlar Düz 4 aylar önce
Kucaklayıp götürdükleri için orda kilit olduğunu bile fark etmezler
Takım TC
Takım TC 3 aylar önce
@Mehmet Ali Çelik Evet, motor minibüsün içindeyken kaçarlar.
Alper
Alper 3 aylar önce
@Barıs Özkan Türk'e imkansız de otur izle aga
bhuraqe
bhuraqe 3 aylar önce
@alessampiyonu kendileri de mangalda tavuğa döner hiçbir hırsız kıvılcımın gazı tutuşturmasından daha hızlı kaçamaz
Soda
Soda 3 aylar önce
@Barıs Özkan hajahahaj valla adamlar 1 ton kasayı kucaklıyor
Serhat Orgorun
Serhat Orgorun 4 aylar önce
Arkadaşlar bütçeniz az ise en etkili yol alarm. Kipirdadigi anda çalar. Alarmı çalan motoru çalma ihtimalleri yok denecek kadar az. Kesinlikle en etkili yöntem ve ucuz.
Se Uzunpınar
Se Uzunpınar 4 aylar önce
400₺'lik kilit ve Allah'a emanet 🤲😬😅
MUSTAFA BARAN DİRİK
MUSTAFA BARAN DİRİK 3 aylar önce
Gps alın arkadaşlar . Motorun 3-5 yerine saklayın. Elinizle koymus gibi bulursunuz . Bütün paranızı kilide harcamayın.
Sadık Arel Sevinç
Sadık Arel Sevinç 4 aylar önce
Ben lüks 4 katlı 10.000 m2 havuzlu ve sinema odasına sahip malikanemin 18 araç kapasitesine sahip garajına koyuyorum.
baba yorgun
baba yorgun 4 aylar önce
azmış benim ev 31 katlı 62.000 m2
Can
Can 4 aylar önce
Her gün 4 5 motor hırsızlık haberi rahat görüyorum tüm önlemleri alın başınız yanar
Ay Yıldız41
Ay Yıldız41 4 aylar önce
30 40 binliralık moto gidiceğine 5 bin abusa helali hoş olsun
Oktay Kaya
Oktay Kaya 4 aylar önce
Hocam nerede ikamet ediyorsunuz? Saygılar
Selim Ozdere
Selim Ozdere 4 aylar önce
İki kişi tutup arabaya atsa disk kilidi ne işe yarayacak?😀
idris güngör
idris güngör 4 aylar önce
Elin iti geliyor iveco minibüs ile üç dört kişi kaldırıp içine atıyor, topladan 15 saniye sürüyor, istersen dört tane ön tarafa, istersen 4 tane arka tarafa tak,mutlaka dandik dahi olsa zircir mutlaka olmalı
ahmet topalgil
ahmet topalgil 3 aylar önce
Şimdi şarjlı metal kesiciyle tam takım geziyorlar zincir halat hiç bir engel yok hirsiza
Oktay Kaya
Oktay Kaya 4 aylar önce
İt falan ayıp oluyor abi. Ortada emek var + kim ister böyle şeyler yapmak ekmek parası
BATMAN TATVAN
BATMAN TATVAN 4 aylar önce
Sağol tavsiye için...
Tolga Duran
Tolga Duran 4 aylar önce
İki üç kişi kapalı kasa araca koyuyorlar öyle götürüyorlar. Sen gene de Sabit bir yere kitle.Motor hırsızlığı kamera kayıtlarından bakabilirsin.
efe KOÇAK
efe KOÇAK 4 aylar önce
Motor yerine disk kilidini çalmasınlar dikkat et
Engin Orakçı
Engin Orakçı 4 aylar önce
Ben ayda 300 liraya güvenlikli kapalı otoparka bırakıyorum
Ali Burak Özkök
Ali Burak Özkök 4 aylar önce
Ayy bunu çıkartmayı unuttuğunu düşünemiyorum ya acele bir işte falan dikkat etmek lazım
Semih Okuyan
Semih Okuyan 4 aylar önce
Hatırlatma kablosu al
Strafil
Strafil 3 aylar önce
Ürün linkini atarmısn hediye olarak birisine varcem trendyol veya hepsiburada da varsa
Strafil
Strafil 3 aylar önce
@GorkaWorld teşekkürler abi
GorkaWorld
GorkaWorld 3 aylar önce
Attığım link içerisinde mevcut 👍
GorkaWorld
GorkaWorld 3 aylar önce
ty.gl/akdy7272vi
Fraktal Fraktal
Fraktal Fraktal 3 aylar önce
Isteyen varsa ben bunun aynısını satıyorum, ikinci el
KÜRŞAT ARI
KÜRŞAT ARI 3 aylar önce
Anahtarı üzerinde apartmanin açık otoparkında bırakıyorum
SENDE YAPSANA 🖐️
SENDE YAPSANA 🖐️ 4 aylar önce
Merhaba öğrenciyim sınavlara hazırlanıyorum bu süreçte aileme destek için buradan bir şeyler yapmaya çalışıyorum destek olanlardan Allah razi olsun bir kişinin desteği bile beni cok mutlu eder 😍😍🤗🤗 herkesten Allah razı olsun ☺️☺️ baya bi ilerlemeyi sayenizde kaydettik ☺️☺️
Mehmet İlhan Sönmez
Mehmet İlhan Sönmez 4 aylar önce
Önce transporter veya benzeri pikap araç çalıyorlar sonra bu araçla motor çalıyorlar disk kilidi çöptür. Sağlam kesilmez Çelik zincirler var
asad sdaf
asad sdaf 3 aylar önce
1. katta oturmayı bu yüzden seviyorum direkt evin içine sokuyorum
anthony yavyum
anthony yavyum 4 aylar önce
Sana kötü haberim var artık onları bile kırıyorlar abiminkini kırdılar kamera ile görülebilecek bir yere koy
Cu
Cu 4 aylar önce
2 tane güçlü adam kaldırir kamyona atar o motoru
burak akkaya
burak akkaya 4 aylar önce
Bilmediğimden soruyorum tekeri söküp motoru götürseler?
Okan Kurt
Okan Kurt 4 aylar önce
@Kerem çelik dızcılar bu işleri bilir zaten kardeşim ama yinede siliyorum yorumumu
Kerem çelik
Kerem çelik 4 aylar önce
@Okan Kurt iyi bir niyetinin olduğunu da düşünsem, dızcılara bi fikir vermiş olmandan dolayı şaşırmış karşılıyorum. 🤔🤨
Okan Kurt
Okan Kurt 4 aylar önce
@GorkaWorld o sensoru bi şekilde basıtce iptal yapabilirler kardeşim şuana kadar birine denk gelmesinden bu gelmiycen manasına gelmez sana tavsiyem kapı önünde bırakma yada başka ek koruma yöntemleri kullan
GorkaWorld
GorkaWorld 4 aylar önce
hassas sensörlü alarm var kedi bile geçse ötüyor:)
Zulfikar
Zulfikar 4 aylar önce
Motoru çalıştırıp çalmıyolar kamyona atıp çalıştırıyolar
Ustat Lulu Efendi
Ustat Lulu Efendi 4 aylar önce
Video cekilirken 1.200-1.500, editlenirken 2.000-2.500
Fatıh Özdemir
Fatıh Özdemir 3 aylar önce
Enflasyonu 10snde aciklamislar hala anlamayanlar var ama
Mücahit Çalışkan
Mücahit Çalışkan 4 aylar önce
Ben GPS takip kullanıyorum mobiliz firmasından aldım oldukça memnunum
Mert Aslan
Mert Aslan 4 aylar önce
Eyvallah çok teşekkür ederim
Mücahit Çalışkan
Mücahit Çalışkan 4 aylar önce
@Mert Aslan aylık ücret ödeniyor 2 yıl taahhüt ben 49 lira ödüyorum. Daha sonda kontörlü hatta geçiş yapabilirsiniz. Bir defa ödenenler GPS uydu cihazı çok sağlıklı degil ve neredeyse aynı paraya geliyor. Bunda sürüş sırasından her dakika yer bildirimi var onun dışında sabit durduğunda saatte bir rapor veriyor.
Mücahit Çalışkan
Mücahit Çalışkan 4 aylar önce
@Mert Aslan aktif bir hat var aylık 49 lira ödüyorum. Firma olmaniz gerekiyor veya bir firma üzerine alıyorsunuz. Motosiklet icin özel cihaz var. Mobiliz yazarsanız Google da ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Mert Aslan
Mert Aslan 4 aylar önce
Yoksa bir defami aliyorsunuz sadece
Mert Aslan
Mert Aslan 4 aylar önce
Surekli para oduyormusunuz
Samet
Samet 4 aylar önce
Hırsıza disk kiliti dayanmaz takip cihazı tak daha iyi
murat durmazsu
murat durmazsu 2 aylar önce
Kardeş motoru komple yükleyip götürüyorlar 😆
Kadir Cakir
Kadir Cakir 4 aylar önce
Bağlamazsan kamyona yükler kaçarlar benimki gibi
Emre Can Kanyılmaz
Emre Can Kanyılmaz 4 aylar önce
Ben anahtarı üstünde bırakıyorum
Mustafa Kaşıkcı
Mustafa Kaşıkcı 4 aylar önce
Bir kolaya bakıyor o kilidi patlatmak 😂
Umut Yıldırm
Umut Yıldırm 4 aylar önce
@Mustafa Kaşıkcı ya benim motorun değeri 15 bin zaten arkadaşlar dedi uğraşmazlar onu çalmaya
Umut Yıldırm
Umut Yıldırm 4 aylar önce
@Mustafa Kaşıkcı oha ya ben de yeni girdim bu motor camiasına da çaldırmamak için ne yapmak lazım tam olarak kilidim çok sağlam
Mustafa Kaşıkcı
Mustafa Kaşıkcı 4 aylar önce
@Umut Yıldırm arkadaşımın mt07 sini çaldılar disk kilidine asitli içecek dökünce bozuluyormuş
Umut Yıldırm
Umut Yıldırm 4 aylar önce
O nasıl bişe la
Gökhan Erkan
Gökhan Erkan 3 aylar önce
2500 lira vericez kilide ? Tavsiye ediyosan tamam ya sorum yok. Çift alalım
S2GVincent
S2GVincent 4 aylar önce
Peki diski yada disk kilidini kiramiyorlarmi biz bı tane halatla bağlıyoruz
S2GVincent
S2GVincent 4 aylar önce
@Hakan Ateş bizdeki nc750 onu kaldiramazlar heralde
Hakan Ateş
Hakan Ateş 4 aylar önce
@Tayfun Dinç dominar 250'yi kaldırmaları zor baya ağır çünkü.
Manyak Güçlü Ölüm Roketi
@GorkaWorld abi bizim burda pis çingeneler direk at arabasına atıp götürüyor motoru disk kilidi işe yaramaz
GorkaWorld
GorkaWorld 4 aylar önce
Abusun disk kilidini kiramiyorlar ama dediğin gibi diski kırar,onun için de hassas sensörlü alarmı var. Birinin motora hafif dokunması bile yetiyor
Şanverdi
Şanverdi 4 aylar önce
Yarın minibüsle gelip kaldırırlar..
Karışık İşler
Karışık İşler 2 aylar önce
Ulan hırsızlar motoru vinçle kaldırıp araba yükleyip götürüyorlar sen diski kitleyip bıraksan ne fayda
Egeli_4809
Egeli_4809 4 aylar önce
Aliexpress de dagps marka takip cihazi var al tak derim ben kullaniom mootoru anlik takip edebilion
Burki
Burki 4 aylar önce
2 zincir ve alarmlı disk kilidi
Emre Temel
Emre Temel 25 gün önce
doninar 250 d sela altına rahatça sığıyormu
PÖSÜK OYUNDA
PÖSÜK OYUNDA 4 aylar önce
Abi Ptt kurye ile konuşurmusun
Ramazan Başpınar
Ramazan Başpınar 4 aylar önce
Bende 500₺ lik var ama iş goruyo
EtiCangaSeverim
EtiCangaSeverim 3 aylar önce
Daha iyisi bizde var
trol men
trol men 4 aylar önce
oha çok pahalıymıs:D
Mazarat
Mazarat 4 aylar önce
Gps var ve kilit var.
kral
kral 3 aylar önce
İzmir tepecikte kilide bogsan onu yine boş adamlar sanatkar abi hırsızlıkta
Cemal Bozoklu
Cemal Bozoklu 3 aylar önce
Sen istedini yap kaldırıp götürürler gene çalar yeterki istesinler
onay karakus
onay karakus 4 aylar önce
Artık iki kişi kucaklayıp gidiyorlar
motosiklet  kazası
motosiklet kazası 4 aylar önce
Motor pislenmis nasil motor yav jfjfjf yıka bi motor bereketli olsun
Egeli_4809
Egeli_4809 3 aylar önce
Onla ugrasamam tskarım takıp cihaxu 300 tiye
Ibrahim Efe
Ibrahim Efe 3 aylar önce
Garaja koyuyorum
Mustafa Ates
Mustafa Ates 4 aylar önce
Reklam yapıyorum demiyorda
BAY BORA
BAY BORA 4 aylar önce
Anlaşılan sizin mahalleden hırsız geçmemiş.
S0rryHealOwer1st
S0rryHealOwer1st 4 aylar önce
Sen gel esenyurtta boyle bırak avus filan dinlerler mi gör
Fatih Yılmaz
Fatih Yılmaz 4 aylar önce
Bırakmıyorum
Sonraki
Armor Kilit 8mm Testere Taş Test
8:42
I just bet 30K on a ping pong match
1:48
motolux,ceo 110cc ilk izlenimim
3:37
NAVİGASYONDAN NE KADAR HIZLIYIM ?!
18:51
NAVİGASYONDAN NE KADAR HIZLIYIM ?!
18:51
Skoda Fabia 1.0 TSi | OTOPARK.com
16:42