Karanlık

Minecraft'ın Dünyasında MÜKEMMEL Başlangıç Nasıl Yapılır? |Survival Sezon 2 (01)

Luser
Abone ol
görünümler 407 896
50% 1 1

Minecraft 1.19 Caves and Cliffs güncellemesinden sonra tehlikeli mağaralarının derinliklerine inmeden, minik bir yağmur ormanı adasında başlayarak yeni bir maceraya atılıyoruz. Devasa okyanusta bulunabilecek onlarca kıymetli şeyin peşindeyken sandıklı teknenin kullanım avantajını başlarken çok iyi anlayacağız.

Her zaman olduğu gibi 2.sezon maceramızda redstone devreleri, ihtişamlı yapıları ve şaşırıp işinize yarayacak bir çok farmı sizlere sunacağım.

Bu heyecan verici yeni yolculukta desteklemek için için bana katılın!
trvid.com/show-UCfZ4...

Twitch: www.twitch.tv/luser
Discord: discord.com/invite/CtDHx7gjAK
Twitter: twitter.com/lusercik

İletişim(Contact): luseriletisim@gmail.com

Oyun

katma

 

4 Eki 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 656
Luser
Luser 2 aylar önce
Yeni minecraft sezonunu bu kadar fazla beklediğinizi düşünmemiştim, 1. bölüm için yaptığınız tüm yorumları okuyorum herkese çok teşekkür ederim🙂
Batuhan Yıldız
Batuhan Yıldız 11 gün önce
Şimdiden eline sağlık sen yaptıysan güzel olmuştur
Batuhan Yıldız
Batuhan Yıldız 11 gün önce
Abi daha yeni gördüm varya
valorant delisi
valorant delisi 14 gün önce
abi o altındaki lişecaves açelyanın altındaki oraya doğru mağara yap sonra da orayı afk farm yap
mdota192
mdota192 18 gün önce
Minecraft serileri konusunda keyif alabildiğim tek kanal sensin. Algoritmadan kaynaklı sanırım ama görmen gereken değeri görmüyorsun bence.
Zeroin
Zeroin Aylar önce
hocam zahmet olmazsa seed i yazarmısın
aydin_0106
aydin_0106 2 aylar önce
Yeni seri herkese hayırlı olsun, uzun bi seri olması dileğiyle...
Hüseyin Efe KAYA
Hüseyin Efe KAYA Aylar önce
Aydın naber kanka?
Yusuf Ahmad
Yusuf Ahmad Aylar önce
Aminn
Mvp Kerem
Mvp Kerem Aylar önce
@RinatReyiz1 k
HunterXL-
HunterXL- Aylar önce
hayırlı olsun
Aytunc Güngür
Aytunc Güngür 2 aylar önce
Amin
Musician
Musician Aylar önce
Anlatım tarzını, videondaki samimiyeti, basit detayları bile hikayeleştirerek ifade etmene bayılıyorum Luser. Umarım gelecekte senin katıl üyen olabilirim. Seviyorum seni
VIPoyuncu
VIPoyuncu Gün önce
Kökleri baraka yapmışım diyen luser in ağacı barakaya yapması
Burak Ayberk Arslan
Burak Ayberk Arslan 2 aylar önce
Sonunda beklediğim seri geldi, buna ihtiyacımız vardı artık, reis senin minecraft oynayışını izledikçe benimde minecraft aşkım kabarıyor.
OSMAN
OSMAN 2 aylar önce
İnşallah 100 bölüme ulaşan efsane bir seri olur. Hasret kaldım böyle bir seriye...
Piyanist Minecraft
Piyanist Minecraft Aylar önce
@Toprak Çetin Harbi test ettim. Arklarla o seedde mc oynuyoz bi' süredir videodaki ametist şeyi fln da yerli yerinde.
Toprak Çetin
Toprak Çetin Aylar önce
@Piyanist Minecraft harbi mi
Aytunc Güngür
Aytunc Güngür 2 aylar önce
Aynen
X- PRO
X- PRO 2 aylar önce
amin,
OSMAN
OSMAN 2 aylar önce
@ketrilyon düzelttim sağol görmemişim
Michael Walker
Michael Walker 2 aylar önce
Çektiğin videolar , serilerin ilginş olmakla birlikte gerçekten oyun hakkında fazla bilgi edinmemizi ve yrni şeyler öyrenmemizi sağlıyor. Videolardakı emek resmen göz ardı edilemez. İnşallah kanalını daha geniş kitlelere yaymayı başa bilirsin.
Wh1te Angel
Wh1te Angel 2 aylar önce
Yeni seri hayırlı olsun bakalım hepimizi nasıl bir macera bekliyor :))
Bahadır Sarıcaoğlu
Bahadır Sarıcaoğlu 2 aylar önce
Umarım gerçekten uzun bir seri olur. Seni izlemek gerçekten çok keyif verici ve dinlendirici oluyor. Teşekkürler böyle kaliteli videolar çektiğin için.
Recep İlkay Bostan
Recep İlkay Bostan 2 aylar önce
Kaç sene oldu bilmiyorum ama, önceki seriyi hiç kaçırmadan tüm bölümlerini televizyon karşısında yemek yerken bir şeyler içerken izlemek harikülade bir şeydi. Şimdi kendi iş yerimde aynısını büyük bir zevkle yapıyorum. Uzun soluklu, güzel ve eğlenceli bir seri olmasını diliyoruz 😊
Eslem Sude Tavşan
Eslem Sude Tavşan 2 aylar önce
Umarım uzun soluklu, keyifli bir seri olur şimdiden heyecanlı zaten, 1.19 ile başladık hayırlı uğurlu olsun..
Eren Kahreman
Eren Kahreman 2 aylar önce
Yeni seri hepimize hayırlı olsun 🤝👏👏uzuuun bir seri olması dileğiyle :)
Bay Rakun
Bay Rakun 2 aylar önce
Vatana millete hayırlı olsun arkadaşlar uzun seri olması dileğiyle
MaWeriC
MaWeriC 2 aylar önce
Sürükleyici, dizi gibi bir maceraya hazır olun. Hissediyorum en az 50 bölümü var bu serinin…
Apors
Apors 2 aylar önce
Yıllardır beklenen seri ve yıllar sonra da dizi niyetine açıp tekrar izlenecek seri, hoşgeldin.
EfoChad
EfoChad Aylar önce
@Ege Aydın java texture pack li
Yusuf
Yusuf 2 aylar önce
@Ege Aydın Java knk.
TahaKhanMC
TahaKhanMC 2 aylar önce
@Ege Aydın büyük ihtimalle bedrock değil ama bedrock ise son sürüm eğer değilse bile herhalde 1.19.2 veya 1.19
Ege Aydın
Ege Aydın 2 aylar önce
@Piyanist Minecraft kanka sürüm ne peki?(bedrock sürümü yanlış analamadıysam o yüzden sordum)
Piyanist Minecraft
Piyanist Minecraft 2 aylar önce
SEED: 1479235289
nox
nox 2 aylar önce
teknenin girişi için denizden adanin bir kenarindan mağara tarzi bir giris yapabilirsin, karayip korsanlarindaki gibi. zamanla seri ilerledikçe magaranin tavanini adanin ust zemini ile birlestirip benzersiz bir yapi ortaya cikarabilirsin. yeni sezon yeni heyecan. hayirli olsun tekrardan bize de izlemek beğenmek düşer 🎉
“springbonnie” ali arhan şahin
gerçekten güzel bir başlangıç özellikle adada başlamamız ayrı bir güzellik katıyor adayı komple ileri zamanlarda güzel bir yerleşim yerine dönüştürmen çok güzel olur küçük bir kasaba.
Ahmet Mirza Bilgen
Ahmet Mirza Bilgen 2 aylar önce
Bu sezon kızıltaş sistemleriyle çok daha havalı şeyler yapılsa bence çok iyi olur.
Zemheri
Zemheri 2 aylar önce
Sağ ve sol elinde meşe kütüğü ile başlasaydın büyük ihtimalle duygusal patlamalar yaşardım o seri bambaşka bir seriydi iyi ku varsın luser :)
İsot Biber
İsot Biber 2 aylar önce
Uzun soluklu bir seri olması dileğiyle. Uzun zamandır böyle bir seri bekliyordum zaten ❤
İlker Avcı
İlker Avcı 2 aylar önce
Abi TRvid da uzun zamandır kaliteli içerik izleyememiştim bu ayrıcalığı bize sağladığın için canı gönülden teşekkür ederim ❤️❤️ Seviliyorsun
Murat Aydoğan
Murat Aydoğan 2 aylar önce
Yeni seri hayırlı olsun, özüne dönmen bizi mutlu etti umarım uzun bir seri olur abi
Tekeş Oğlu
Tekeş Oğlu 3 gün önce
Abi devamını bekliyoruz
3899 Enes
3899 Enes 2 aylar önce
Yeni seri herkese Hayırlı Olsun uzun soluklu bir seri olması dileğiyle ❤
Yasin Çetin
Yasin Çetin 2 aylar önce
Uzun zamandır beklediğim şey eskiye dönüyoruz çok güzel bir seri olucağına eminim eskiler özlendi
WentUs
WentUs 2 aylar önce
sonunda yaşadığına dahil bir kanıt güzel video eline sağlık🔥❤️
OxygeN
OxygeN 2 aylar önce
Abi gözyaşlarımı tutamıyorum. Çok özlemişim böyle survival serilerini. Umarım güzel ve uzun bir macera olur
hande
hande 2 aylar önce
Çok iyi oldu ya resmen boşluğunu yaşıyorum serinin yokluğunun. Bu sezon tüm mobların hayvanat bahçesi tarzı bişi yapsan süper olur
erai atici
erai atici 2 aylar önce
gercekten bu isi hakkiyla yapan birisin su seriyi cerezimi alip dizi niyetine izlemek o kadar keyif veriyor ki bana umarim olabildigince uzun surer :)
cold
cold 2 aylar önce
eraiii atiiicii
Fırat montana
Fırat montana 2 aylar önce
Özlenilen seri sonunda geldi seri hepimize hayırlı uğurlu olsun lusera kolay gelsin bize iyi seyirler
Mathwani
Mathwani Aylar önce
Yine yeni bölümlerini dört gözle beklemeye başladığımız bir seri. Eline sağlık Luser, iyi eğlenceler.
Berkay Efendi
Berkay Efendi 16 gün önce
bu adamın bu işi oynayış tarzından ve editinden,severek yaptığını anlayabilirsiniz.
yorumsuz
yorumsuz 2 aylar önce
Öncelikle yeni serin hayırlı olsun. Bu seri için önerim elytra alana kadar hızlı sonrsasında çok yavaş gelişmen yönünde. Bu sayede hem yavaş gelişsende daha az yorulursun hemde serinin ömrü çok uzun olur ayrıca seyir zevki de önemli ölçüde artar.
İsmail Eren DOĞAN
İsmail Eren DOĞAN 2 aylar önce
Yeni seri en uzun seri olması ve seni yükseltmesi dileğiyle
Elif
Elif 2 aylar önce
Öneri: yeni bölüm veya başlayacağın yeni seriler için easter egg kullanırsan takipçilerle iletişim ve etkileşimin kuvvetlenir. Yani ipucundan bahsediyorum. Örneğin 100 gün serisi yapacaksındır ve bir resim veya hikayende gizli biyerde 100 sayısını gösterirsin ve takipçilerin meraklanır. Bu yöntemi şarkıcılar çok kullanır Yeni ve beklediğimiz seri nihayet geldi. Teşekkürler Luserr ! 😊
Faruk Kerem
Faruk Kerem 2 aylar önce
Yeni sezon hayırlı olsun 1.sezon gibi uzun olması umuduyla.... Seviliyorsun abim.
Tronin X
Tronin X Aylar önce
30 yaşıma geldim Minecraft'ı 2 sene önce keşfettim ama oynayamamıştım. Sonra Hüseyin'i yani Luser'ı tanıdım ve bu oyun benim tek eğlencem oldu. Teşekkürler @Luser 😊👏
Cihangir Mehmet Keleş
Sonunda uzun bir aradan sonra yeniden survival görmek beni çok sevindirdi inşallah yeni bölümler gelir seviliyosun abi
Rebelwom
Rebelwom 2 aylar önce
Yeniden survival hasret kalmıştık,uzun bir seri olması dileğiyle...
hehe
hehe 2 aylar önce
Uzun ve bitmeyen bir seri olması dileğiyle, bende senin ile beraber survival oynamaya başlıyorum, yeni seri gerçekten çok iyi oldu
Mustafa UZUN
Mustafa UZUN 2 aylar önce
Biz de yerimizi alalım. Güzel bi hikaye başlıyor...
Berkay GÜL
Berkay GÜL 2 aylar önce
Abi serilerin sinema tadında ayrıca her bölüme bu şekilde hawli girişler yaparsan güzel olur seviliyosun
Samet Salman
Samet Salman Gün önce
gerçekten baya güzel olmuş
RolexCraft
RolexCraft 2 aylar önce
Sonunda bi 5 yıllık bır seri daha... luser ve abonelerine Hayırlı olsun
Raxmaii_
Raxmaii_ Aylar önce
@Berat Yasin yok canim sende
Berat Yasin
Berat Yasin Aylar önce
*takipçi
Batuhan Karacan
Batuhan Karacan 2 aylar önce
Adayı AC oyunlarındaki gibi bir liman şehri yapar mısın çok hoş gözükeceğini düşünüyorum ellerine sağlık
Oyun Mekanı
Oyun Mekanı Aylar önce
Gerçekten özledik. Belgesel Tadında anlaytışın huzur veriyo insana
CeKa FNAF Edits
CeKa FNAF Edits 2 aylar önce
Abi Yaptığın Yüzeye çıkan yere Odalar Yapabilirsin Orayı Biraz Daha Genişletip Seviliyorsun :)
WALTUH
WALTUH 2 aylar önce
abi denizin ortasında bi ada olduğu için korsan temalı birşeyler yapabilirsin baya hoş olur
ejder
ejder 2 aylar önce
Mükemmel Bir Seri, Umarım Kısa Sürmez. 100 Bölümlere Kadar Ulaşır.
Lastruin
Lastruin 2 aylar önce
Yılardır beklediğim mükemmel seri harikasın Hüseyin abi
Mustafa Çardak
Mustafa Çardak 2 aylar önce
13:30 da taş baltası olup demir çapa yapan koca yürekli Luser abimiz seni seviyoruz
burak selvi
burak selvi 2 aylar önce
Yeni seri hepimize hayırlı olsun bizim kışlık dizi başlamış... Umarım uzun olur.
İmanlı_Spiderman
İmanlı_Spiderman 2 aylar önce
Abi örneğin biraz daha ileri zamanlarda mağrandan bir çıkıntı açarak iskelenin altına veya yanına bir su altı inceleme yeri yapabilirsin. Bence güzel olur
Kayra İle oyunlar
Kayra İle oyunlar 2 aylar önce
Denizin altından gidebildiğimiz her türlü canavarı hapsettiği bir yer olsa çok iyi olur bide her canavarın kafesinin içini farklı bir şekilde dekore etsen mükemmel olur abi
Ca Co
Ca Co 5 gün önce
Abi senin vidiolarini çok seviyorum
B4RİS
B4RİS 2 aylar önce
Çok Başarılı, Akıcı, Sarıyor Sıkmıyor, Eğlenceli, Kısacası Mükemmel Bir Video. Ben Buna Luser Klası Derim Tüm Videoların Harika Bunun Sebebi İse Sesinin Güzelliği İnceliği, Tane Tane Konuşuyorsun Ve Sesin İnanılmaz İyi Geliyor Kulağımıza. Rahatlıyorum Senin Videolarını İzlerken. Senin O Buildlerine Hayranım Bazen Diyorum 'Bu Yapı Buraya Yakışmaz' Ama Sen Yakıştırıyorsun Buildlerin Ve Build Zekan İnanılmaz. Lafı Uzatmadan Harikasın Ve Rakipsizsin Abi
Yasin Studios
Yasin Studios 2 aylar önce
Güzel bir seri olacak , içime doğdu
KLYNC
KLYNC Aylar önce
Şükürler olsun ya. Tam zamanında en çok ihtiyacım olan şeylerden biri başladı.
Cavidan Alizade #SaveRalph
Luser sesimizi duydu! Uzun soluklu bir seri olması dileğiyle
Ahmet Kaçar
Ahmet Kaçar Aylar önce
Senin survival videolarını izlerken build'lerin o kadar çok hoşuma gidiyor ki açıp Minecraft oynayasım geliyor
Muhammed Ali Tuncar
Muhammed Ali Tuncar 2 aylar önce
özüne dönmen güzel bitmeyen bir seri olmasını bekliyoruz
~ANKA~
~ANKA~ Aylar önce
Herkes böyle bir seri bekliyordu uzun soluklu bir maceraya. ....
Serious
Serious 2 aylar önce
Uzun Zamandır Yeni Bir Seri Bekliyordum Ve Sonunda Geldi Yeni Bölümleri Heyecanla Bekliyorum
M.r.s_bee🐝
M.r.s_bee🐝 2 aylar önce
Yapıların çok güzel bunun için kolay bir başlangıç evi yapabilirmisin?
Umut Can Belci
Umut Can Belci Aylar önce
Belgesel tadında bir video olmuş devamını dört gözle bekliyorum
Yunus Emre Yurttutan
Yunus Emre Yurttutan 2 aylar önce
Yeni seri hayırlı olsun. Sonunda Luser geri döndü. İlk seri gibi uzun soluklu, yıllar sürecek bi seri olur inşAllah.
Flmoy
Flmoy 2 aylar önce
Aslında bu sezonda ilerledikçe küçük modlar kurabilirsin. Yeni bir kaç boss ve item gibi.
[MK] Alfgarda
[MK] Alfgarda 2 aylar önce
sonunda ya, eski serinin bitmesi baya üzmüştü
Arda Yelmen
Arda Yelmen Aylar önce
2-3 yıl önce yemek yerken izliyodum şimdi kahvaltımı hazırladım ana sayfamda bu videoyu gördüm çok mutlu oldum özlendi
Ozan Girgin
Ozan Girgin 2 aylar önce
tekne ile deniz seviyedinden su üzerinden adanın köşesinden birazcık içeriye doğru girebileceğin, gemi tamiratına yarayan etrafı ve üstü kapalı eski çağlara ait tersane tarzında bir yer yapabilirsin veya denizaltıların girdiği bölümler gibi küçük bir yer hoş durur middle age tarzında ayrıca gemiyle girdiğin yerde basic storage işlerini halledebileceğin veya basit sistemlerin bulunduğu bir bölüm yapabilirsin işe yarar tabii çok büyük bir yer değil adanın yapısını sonraki sistemleri ve yapıları etkilemeyecek bir büyüklük yeterli olur uzun süre. ileriki zamanlar için de güzel bir hâtıra yapısı olmuş olur.
Son of the Light
Son of the Light 2 aylar önce
Yan tarafa desteklerle havada kalmış bir adacık, bitimine doğru şelale yapip altina da şelaleden ötürü gözükmeyen gizli bir bölme yapabilirsin.
ismetTalha3820
ismetTalha3820 2 aylar önce
Bir iskeleye ve adaya sahibiz, ticaretimizi tekneler ile yapıyoruz. Bence iskeleye yakın demir atmış minik bir tekne buildi çok hoş gözükür
X-Hypteion
X-Hypteion Aylar önce
Abi şu an yaptığın baseyi gemi gibi yapsana yüzen bir adaymış gibi gözükse sonradan arkalarına küçük küçük adalar ekleyip sanki bu ana gemiyle beraber yüzüyormuş gibi hava versen çok güzel deniz temalı bir seri olur(biraz one piece havasıda katar hem)
Gristy
Gristy 2 aylar önce
17:40 abi bence oraya bi maden girişi gibi bir yer yapsaydın ve içine girerken tekneyle girip tekleneyle çıkabileceğin bir yer gibi yapsaydın keşke anlamadıysan şöyle mesela: bi koridor olucak ve koridorda su olucak tekneyle girip çıkabil diye
Ege
Ege Aylar önce
Yeni seride, build olarak Yeralti sehri yapabilirsin ilerliyen vadelerde.
ekrem buğra özdemir
Luser yeni bir survival serisine başlamışsa saatin 1i geçmiş olması önemsiz kalıyor ve izliyorsun 😅 çok sevindim survivala başlamana. Umarım uupp uzuunn ve hem senin için hem de bizim için keyifli bir seri olur. Hayırlı olsun kardeşim 👍😊
Orçun Gürgütler
Orçun Gürgütler 2 aylar önce
Yeni seri hayırlı olsun Şeker kamışı farmı balık farmı yapabilirsin işine yarar İlerleyen bölümlerde ağaç rv güzel olabilir
Abdullah
Abdullah Aylar önce
uzun soluklu güzel bi seri olur umarım hayırlı olsun.
Zırto
Zırto 2 aylar önce
ada nın ortasından bir nehir geçirip üstüne yıkılmış bir köprü yaparsan aşırı güzel durur
Fesli Sceptile
Fesli Sceptile 2 aylar önce
O adanın etrafına yapay adalar yapıp o adalarda gökdelen benzeri şeyler yapıp Fener yapabilirsin her ada farklı bir element rengini temsil edicek şekilde ayarlanırsa baya iyi olur
valorant delisi
valorant delisi 14 gün önce
altında özel toprağı var ondan bir sürü var hem onları al hemde alttaki madeni yağmala
furkan bahçekapılı
furkan bahçekapılı 2 aylar önce
Benim düşüncem kar biomuna kurulup bir hayat bir köy inşa etmendi ama adaya kurulup burayı çok güzel bir hale getireceğine inanıyorum ve sabırsızlıkla diğer bölümleri bekliyorum kolay gelsin
Mesut Arda
Mesut Arda 2 aylar önce
Optifine a güzel bir shader eklersen güzel olabilir. Hayırlı olsun bu arada 😅
Can Bulut
Can Bulut 2 aylar önce
Kanalını yeni keşfettim ve videonu gerçekten çok beğendim gelecek bölümleri heyecanla bekliyorum başarılar.
Frostmourne
Frostmourne 2 aylar önce
Modlu seriler ve bilgi videoları harbi sıkmıştı yeni seri harika olacak gibi derin nefes aldıracak kanala bence.
Yasin
Yasin 2 aylar önce
Hayırlı olsun Luser, bunu çok özlemiştik...
Yeager
Yeager 2 aylar önce
yıllardır beklediğim serinin geri dönüşü :) (abi öneri olarak yapı yaparken falan biraz detaylı anlatabilir misin çok iyi olur ) Abi seedi vericekmisin
Balaban Yanbakan
Balaban Yanbakan 2 aylar önce
bir sonraki video 6 ay sonra gelmez umarım artık mc içerikleri çeken adam akıllı youtuber kalmadı lütfen devam et
Abdulkadir
Abdulkadir 2 aylar önce
Sonunda beklediğim an geldi yeni sezon hayırlı olsun
rjsjksjs
rjsjksjs Aylar önce
Çok özlemişim gerçekten eline emeğine sağlık o zaman tekrardan buralardayız 🤙🏽
yuc3lk
yuc3lk 2 aylar önce
yeni sezon hayırlı olsun luser diğer bölümleri iple çekiyorum
Şemsettin ÇİFTÇİ
seriye dönmüşsün senin eski serin beni çok etkilemişti bunun üzerine bende devesa bir köy yaptım hemde videoalrında öğrettin fikirlerle. bir önerim olacak eski serinde netherda duvara boydan bir iskele yapmıştın bunu bu seri içinde yapabilirsin örneğin iskele yaptığın yerin sağ veya soluna uzatabilirsin iskeleyi böylelilkle daha bol bir görüntü yakalarsın.
Yasin Doğan
Yasin Doğan 2 aylar önce
Sonunda ya özledik eskisi gibi ❤
ferhat ince
ferhat ince 2 aylar önce
Minecraft hiç bu kadar güzel ve sakinleştirici gelmemişti oyunu o kadar iyi oynuyoki ağaç dikme restore etmeler filan biz arkadaşlarla oynarken yam yam gibi her şeye saldırıyoruz bulunduğumuz konumdan bedrocka kadar her şeyi yıkıp döküyoruz :) onun üstüne bu medeniyet öncüsü umarım serinin devamı gelir
enesrhyme
enesrhyme Aylar önce
hadi bakalım tekrardan harika bir seri bize bekliyor :))
Atakan Kaya
Atakan Kaya 3 gün önce
Seed ne acaba
ErdemuS06
ErdemuS06 2 aylar önce
bence ilerleyen zamanlarda depolama olarak sandık odanı luch cave e yapabilirsin
Hasan Ali Taş
Hasan Ali Taş 2 aylar önce
Yeni seri vatana millete hayırlı uğurlu olsun
Bugra Poyraz
Bugra Poyraz 2 aylar önce
Abi eskisi gibi uzun soluklu bir seri olması dileğiyle...
Frox
Frox 2 aylar önce
Mükemmel bir video umarım uzun süre devam eder bu seri.
Sonraki