Karanlık

Meyvede şeker var kardeşim

Fit Yemek
Abone ol
görünümler 265 051
96% 10 000 313

katma

 

25 Ağu 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 403
Dr. Doctor
Dr. Doctor 19 saatler önce
Hahahajshdb 😂
Alper Aslan
Alper Aslan 16 gün önce
Serinin devamı gelsin lütfen 😀
Necla Arabacı
Necla Arabacı 16 gün önce
Emre abi çok güzel
Barış Aslan
Barış Aslan 19 gün önce
fruktoz:D?
Metafiziksel Mikrofon
Metafiziksel Mikrofon 25 gün önce
Frenk üzümünün glisemik indeksine ve düşük kalorisine ( 55kcal / G-15 ) aldanıp bol tüketmeyin. İnanılmaz iştah açıyor ve diyetinize farkına varmadan zarar verebiliyor. Eccük ondan eccük bundan kaçırayım derken 3 saat içinde 570 kcal saydım. Günde yarım nar yiyin arkadaşlar. Hem indeksi / kalorisi düşük hem de faydası bol.
Kızılelma
Kızılelma Aylar önce
Uzaylılar keşke muzmuzmuz diye konuşsalardı 😂
Oğuzhan Ünlü
Oğuzhan Ünlü Aylar önce
E kanka sen serdar aktolgaya karşı geliyosun o diyetteki öğrencilerine yedirmiyo meyve
Freddie
Freddie Aylar önce
istediğiniz kadar meyve yiyin hiçbi şey olmaz belki cırcır yapar
Nursena Yaprak
Nursena Yaprak Aylar önce
😂😂
Azerbaycan türkü
Azerbaycan türkü Aylar önce
Hahahahahahahahahha
Ünal Yılmaz
Ünal Yılmaz Aylar önce
Yağ yapar😄
Lou Bloom
Lou Bloom Aylar önce
Çok iyi
birisi
birisi Aylar önce
süpersiniz yaaaa
İbrahim Sıddıkoğlu
😂😂😂
Predator
Predator Aylar önce
Ellerinizi neden öyle tutuyorsunuz?😁😁
Sağlıklı Beslenme
meyve çok önemli
CJ
CJ Aylar önce
Devamke diyor uzaylılar onlardan zekiyiz sorun yok
ayşe x
ayşe x Aylar önce
yahahajakzjs cok iyi
Endler Guppy
Endler Guppy Aylar önce
asjsacfhtghdsAGHFDSYUFAGDYHDYGAGAHYUA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Yaren Kuyumcu
Yaren Kuyumcu Aylar önce
Ahahahahahahahahaahah çok iyiii yaa 👌😅😂😂
anime όχι edit × qué 💝
Dünya 3.seviye bir gezegen daha 22.ye gelemeden omnitrix teknolojisine gelemeden sular yok oluyor bari 4.seviyeyi görek
Demir Demir
Demir Demir Aylar önce
iyi de meyve şekerinin fazlası tabi ki yağlandırcak fruktoz karaciğerde depolanıyor kapasite fazlası yağa dönüşcek buhar olup uçmayacak
Freddie
Freddie Aylar önce
@Demir Demir glukoz neye dönüşür?
Demir Demir
Demir Demir Aylar önce
@Freddie Ne:) Vücudu yağlandırmasından bahsediyorum ben onun dışında şeker zaten yağa değil glukoza dönüşür yani karbonhidrat:)
Freddie
Freddie Aylar önce
meyvedeki şekerden dönüşen yağ sağlıklı yağdır
Demir Demir
Demir Demir Aylar önce
@Freddie bu konuda biçok araştırma yaptım dilerseniz siz de araştırın
Freddie
Freddie Aylar önce
araştırmanı öneririm
Serpil sena Demir
Serpil sena Demir Aylar önce
Bir fitnesscı soru cevap yapıyordu spor öncesi ve sonrası şeker tüketmeyin meyve bile tüketmeyin diyordu. Tam olarak ne zaman yememiz gerekiyor
Akın Görgün
Akın Görgün Aylar önce
Şeker fake enerji olduğu için çok önerilmez. Yaklaşık 20dk sonra başladığın noktaya geri dönersin. Meyve için düzeni kendi antrenman ve beslenme stiline göre yapmalısın
1967-EwO
1967-EwO Aylar önce
İlk baştaki müzik eskiden babamın zil sesiydi bende oyun oynuyordum o ses caldi çamaşır sepetinin içine saklandım 😂
Ceyhun Sema
Ceyhun Sema Aylar önce
Şöyle daha komik olurdu dünya: bana para verğ banw para verğğğğ uzaylılar: gaç lan gaç
Eren Baltoprak
Eren Baltoprak Aylar önce
Yok ben sondaki devamkeye kafayı taktım
Revivent Catch
Revivent Catch Aylar önce
Birde bunun ayran yada yogurt yeme deriyi kalinlastirir versiyonu var
Hasan Abbasoğlu
Hasan Abbasoğlu Aylar önce
Fruktoz yani meyve şekeri profesyonel seviyede problem yaratabilecek düzeydedir kesildiğinde yağ yakımı sofra şekeri kesilimi gibi insülin direnci düştüğünde başlar hedefinize çok daha kolay ulaşabilmek keskin ve profesyonel bir diyet yapıp hayatınızı zindan etmek isterseniz çok daha güzel ve net sonuç alır biraz daha hedefe kolay ulaşırsınız meyve,süt ve süt ürünleri keserek ancak kimsenin ifbb pro card alma yada podyum hayali yoksa böyle şeylere takılmayın
Hasan Abbasoğlu
Hasan Abbasoğlu Aylar önce
Aynı zamanda sadece şekeri kestik yağ yaktık diye bir kural yoktur kas kazanımı yağ yakımı bunlar birer başlıktır ve geniş alt başlıklar altında incelenebilir ben sadece pratikte varolan profesyonel bir bilgiyi verdim o kadar
Emir Kagan Duman
Emir Kagan Duman Aylar önce
haykırdım
şeriatı yedim
şeriatı yedim Aylar önce
Mali'de türk manavı ve yerli diyalog... Ulan ya
tugbaN
tugbaN Aylar önce
elma yerken izliyom
Alt Kayisoglu
Alt Kayisoglu Aylar önce
Bizim hoca derdi ki uzaylılar dünyayı neden işgal etmiyor çünkü alperenin beynini uzaya yollamışlar uzaylılar da onu analiz etmişler ve mallık tespit etmişler o yüzden gelmiyorlar
areZ
areZ Aylar önce
Aklıma takılan tek şey cezayirde (ya da herhangi bir afrika ülkesi coğrafyam pek iyi değildir) türkçe.mi konuşuyorlar
WRAXİUS
WRAXİUS Aylar önce
Hala niye bize uzaylılar saldırmadı biliyormusunuz çünki Türkiyedeki tiktokurlar yüzünden onlarında cringe damarları patlar diye korkuyorlar
Rabia Özbey
Rabia Özbey Aylar önce
Çokiyi ya 🤣🤣
ᏦᎬᎡᎬᎷ
ᏦᎬᎡᎬᎷ Aylar önce
Afrikada öyle bir yer olmasını ayrı bi sevdim
Daily Motivation
Daily Motivation Aylar önce
arkadaşlar kanala yeni bir video attım sinematik tarzda izlerseniz sevinirim
Top secret History
Top secret History Aylar önce
Wewevevewevve ?
Büşra Seveb
Büşra Seveb Aylar önce
Abi ünlü rutini yerine Kadın powerlifter rutini yapar mısın ben powerlifter olmak istiyorum ama bu konuda türkiyede hiç kadınlara yönelik içerik görmedim
beton ama yumuşak olan
Aynen yaaa
z ruveyda
z ruveyda Aylar önce
Bu videoyu çekerken ne kadar güldüğünüzü tahmin edebiliyorum 😂😂😂
selinay yilmaz
selinay yilmaz Aylar önce
Abi bir video cekermisin okul gunlerinde salikli ne yiyebilecegimize yada okul gunlerinde nasil zayifliyacagimiz bir konuda 🤗
UmT
UmT Aylar önce
O kadar takipçin var, direkt abartıp dalga geçeceğine neden bu şekilde bir sav var araştır . Herkes rekreasyon amaçlı spor yapmıyor. Dalga geçeyim derken komik duruma düşüyorsun :I
osytrognsy
osytrognsy Aylar önce
Iki gündür onuncudur izliyorum, her defasında İlk defa gibi gülüyorum
lqz
lqz Aylar önce
Onu kes bu nu kes ne yiyelim taş mı
Batu Karpuzoğlu
Batu Karpuzoğlu Aylar önce
Vouv vouv, vouvovuovo vouv vouv!
Bir Kişi
Bir Kişi Aylar önce
Çok iyi
Esma yıldız
Esma yıldız Aylar önce
Selam bile vermeden uzaklaşalım 😂😂
Emine Turay
Emine Turay Aylar önce
😅😅😅😅
Oğuzhan DMR
Oğuzhan DMR Aylar önce
asdasdasd
Kürşat Özenç
Kürşat Özenç Aylar önce
Yok mu
Cronotx
Cronotx Aylar önce
Ha ha ha. Efane olmuş. Elinize sağlık.
Arman Özkök
Arman Özkök Aylar önce
Ya senin bu short videolar cok güzel yaa bayram versiyonuda cok iyiydi
TerihanPeyze
TerihanPeyze Aylar önce
onu yemem bunu yemem derseniz sonunda lezita ızgara dilimli piliç fileto yersiniz
Okay Tuncay
Okay Tuncay Aylar önce
annem düşük karbonhidratlı ve yağdan yüksek besleniyordu. tahıl yok, baklagil ara sıra, meyve serbest idi. hatta meyveyi çok yediği de oluyordu. daha sonra ketojenik beslenmeye başladı. yani en çok değişen şey çok şekerli meyveleri tüketmemesi oldu (sadece porsiyonuna dikkat ederek dağ meyveleri var) ve hemen kilo verdi. 1 haftada tam 4 kilo, elbet bir kısmı su. ancak hepsi de su değil.
Okay Tuncay
Okay Tuncay Aylar önce
@Ulaş Vatansever aynen öyle. ki ultra performans gerektiren bir sporla uğraşmıyorsa sporcular da çok faydasını görüyor ketojenik beslenmenin.
Ulaş Vatansever
Ulaş Vatansever Aylar önce
karbonhidrat zaten sadece sporcular için gerekli sedanter insanların low carb/ketojenik beslenmesi çok daha mantıklı
Okay Tuncay
Okay Tuncay Aylar önce
ayrıca meyveyi fazla kaçırmanın da direk karaciğere yağlanma yaptığı da bilinen bir gerçek.
Serdar Yavaş
Serdar Yavaş Aylar önce
😂😃🤣😁
Yakıklar
Yakıklar Aylar önce
HLKASHGOQMXOIWQH
Mert Kılıç
Mert Kılıç Aylar önce
DJDLSLFŞSŞDŞ
Aydın Er
Aydın Er Aylar önce
Befaz unla ilgili parodi yapın lütfen
vivien l
vivien l Aylar önce
😄😄
Kudret Bozkurt
Kudret Bozkurt Aylar önce
gerçerken bi nuke atın
Song Collector
Song Collector Aylar önce
efso olmuş böyle dewamke
Algan Alptigin
Algan Alptigin Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣
nevzat göçmez
nevzat göçmez Aylar önce
Uzaylılar bu yuzden gelmiyor demiş güzeldi 😂🤣
Şafak Güler
Şafak Güler Aylar önce
Serdar aktolga yemeyin diyor yaptığınız mizaha bak....
Muhammet Doğru
Muhammet Doğru Aylar önce
Serdar aktolga hocamız bu işi bilmiyor mu yani şimdi ? O da bilmiyorsa kim biliyor ??
Mehmet traning
Mehmet traning Aylar önce
@Muhammet Doğru evet dğrusunda ona bakılırsa idman 45 dk yı geçmesinde diyor o damı doğru ben strett warkout yapıyorum ve 45 dk idman olmaz yani az benim için ayrıca meyve çok abartmassan sana gerekli ççünkü idmanda glikojen depoları kullanılıcak veya alınan besinler enrjiyle yakılıcak o yüzden ben şahsen saçma buluyorum
Muhammet Doğru
Muhammet Doğru Aylar önce
@Mehmet traning dostum bu hoca bildiğin hocalara benzemiyor. Adam türk sporuna adını altın harflerle yazdırmış bir isim.
Mehmet traning
Mehmet traning Aylar önce
hoca diye herşeyi doğrumu ?
emir koçak
emir koçak Aylar önce
Yapma Emre be
gakeppl
gakeppl Aylar önce
Djdjdj maalesef ki elimde olmadan bu videoda karnına vurarak meyveyi kesiyosun diyen kişi seviyesindeyim. Bütün uzaylılardan, ileri medeniyetlerden ve beslenme-fitness komünitesinden özür dilerim.
furgeci • 4 years ago
HOOPP DUR BAKİM MEYVE Mİ YİYORAUN VAR SEKER VAR ONDA YEME
Melis Şahin
Melis Şahin Aylar önce
Serdar aktolga tayfa dislikes.
Akif Doğru
Akif Doğru Aylar önce
Weoweaw
Ahmet Altun
Ahmet Altun Aylar önce
Çok şekerli olanları yemiyorum, eyvah bea salağız demek ki 😵
Ali Y.
Ali Y. Aylar önce
O göz hareketi efsane
Irem
Irem Aylar önce
AŞIRI İYİ DFLKJDFNDSFKJDNÖ
autumn -
autumn - Aylar önce
NE YAPIYORSUNUZ ALLAH AŞKINA SKWPWKWPDKWPSKWŞXKS
shaard
shaard Aylar önce
devamke diyen uzaylılar da çok zeki olmasa gerek
Burak Öztaşkın
Burak Öztaşkın Aylar önce
Yulaf videosu gelsin artık yav 14 tl ne aç kaldık🥺
Berna Özdemir
Berna Özdemir Aylar önce
Olm DFKGKDKXKDKFKKDKFKDKDKSKDKDKD
Büşra Seveb
Büşra Seveb Aylar önce
Bal, meyve şekeri ve tatlandırıcı kilo vermenizi yavaşlatmaz Ama toz şeker ve içinde şekerli şuruplar olan yapay ürünler yavaşlatır hatta kilo aldırır, çünkü kana çok çabuk karışırlar Bal yüksek miktarda fruktoz içerdiği için yavaş geçiyor (korkmayın karaciğeriniz ölmez her saat bal kaşıklamadıgınız sürece) Meyvede de hem fruktoz hem de lif var o yüzden meyve vücuttan daha da yavaş geçiyor Çok kiloluysanız şekersizliğe alışmak için istediğiniz kadar bal yiyin eğer zayıfsanız biraz kaçınmaya çalışın kahvaltıda kaymakla falan yiyebilirsiniz Meyveyi de hiç kısmayın meyve hem tatlıdır hem tok tutar Ben böyle yaptım 100 kilodan 65 e düştüm şimdi kas yapmaya çalışıyorum hem iyi görünmek hem daha çok yiyebilmek için yemeyi çok seviyorum xd
Büşra Seveb
Büşra Seveb Aylar önce
@Patrick Jane Kilo aldırır dedim kalorinin fazla olmasıyla aynı şey mi iyi değilsin allahım
Büşra Seveb
Büşra Seveb Aylar önce
@Patrick Jane Ben tok tutar anlamında söyledim, yavaş yavaş kan şekerini çıkartıyor. Sürekli aç olan insan ister istemez kilo alır. Günün sonunda yavaş sindirilen şeyler yesen de kalori fazlası kalori fazlasıdır, bunu inkar eden olmadı
Patrick Jane
Patrick Jane Aylar önce
Çok saçma bir mantığın var. Şeker,kana ne kadar hızlı geçerse o kadar mı fazla enerjiye dönüşüyor? Toz şeker evet kana hızlı geçer hızlıca sindirilir ama 12 kaloriyse 12 kalori kalır 15 e çıkmaz. Kilo alma zaten fazla enerjinin yağa dönüşmesiyle olur. neyse kısa keseyim fruktoz,glikoz ve enerji metabolizması felan gibi konuları bir daha çalış bence.
Elif
Elif Aylar önce
Benim yaptığım şey yanlış olduğunu şimdi öğrendim şekerli diye sadece haftada bir kere çok az meyve yiyordum oda haftada bir tatlı hakkım var o yüzden
Mehmet traning
Mehmet traning Aylar önce
@Elif AYNEN DOĞRU AMA FULL KESMEK YANLIŞ
Elif
Elif Aylar önce
@Mehmet traning en fazla günde bir olur meyvelerde fruktoz şekeri var oda karaciğerde depolanıyor fazlası ise bel çevresinde yağlanmaya sebep oluyor bu yüzden meyveye de dikkat etmek lazım bnce
Mehmet traning
Mehmet traning Aylar önce
meyve tatlımı kardeşim.vitamin mineral bunlarıda karşılar sen onu 1 günde 1 2 meyve olarak deiştir şeker doğal şeker çok yemesen sıkınıtısı olmaz hatta çok yararı olur
Fikret Abi
Fikret Abi Aylar önce
Gelinciğe benziyon abi
• lαrα
• lαrα Aylar önce
şimdi çekirdeksiz üzüm kilo yapar mı yapmaz mı? ona göre gömücem, tüm yaz kilo yapar diye yemedim biri meyve şekerinin normal şekerden farkını anlatabilir mi?
• lαrα
• lαrα Aylar önce
@mert ahahahaha teşekkürler :D
mert
mert Aylar önce
@• lαrα Afiyet olsun ozaman :-D
• lαrα
• lαrα Aylar önce
@mert eve o kadar almıyoruz biz shdjdhdjdh
mert
mert Aylar önce
Büyük boy 3 salkım yemediğin sürece kilo yapmaz :-D
wub
wub Aylar önce
ketojenik beslenen biri olarak ayar oldum haklı olduğunu biliyorum ama şekerin hiçbir türlüsü bana yaramıyor lol
Ata
Ata Aylar önce
agirlik antremanindan once enerji vermesi icin yemek en mantiklisi zaten
Ezgi Pak
Ezgi Pak Aylar önce
Yemekhanede şeftaliyi "şeker"li olduğu için almak istemeyen arkadaşım geldi aklıma.. Selam vermeden uzaklaşmıştım
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@mert ancak yapılan en büyük hata şekeri birden kesmek olacaktır çünkü seker alkol gibidir ve alkoliklerin tedavileri nasıl kademeli olarak alkol alımı azaltılıyorsa sekerde öyle azaltılmalı mesela ben öyle yaptım yani kademeli olarak azaltıyorum ve işe yarıyor
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@mert dogru
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@mert öyle birşey olmuyor bende
Ezgi Pak
Ezgi Pak Aylar önce
@Tepegöz şeker bağımlılığı konusunda katılıyorum, bi süre ara vermek kontrolsüz yeme isteğini ve o şeker açlığını bastırıyor. Fakat neticede glikoz hücrenin temel enerji kaynağı ve bunu her yerden kesmek mantıklı değil bence. İşlenmiş şekerden uzak durmak kafi olur diye düşünüyorum.
Tepegöz
Tepegöz Aylar önce
@Tekir Kedi Kolay gelsin. Benim sözüm bağımlı olanlara. Şeker beynin ödül merkezini uyardığı için çok ciddi bağımlı yapabiliyor. Çok rahat yılda 50 kg şeker tüketen insanlar var.
hülagü han
hülagü han Aylar önce
Tam da yarım saat önce meyve yemiştim. Şansa yaşıyoruz
GKARE1
GKARE1 Aylar önce
Sabahları 7.00 - 11.00 arası bir avuç büyüklüğünde yiyebilirsiniz diyor Teoman Karadağ... Bir de böyle şakaları youtube da harcamayın, bostancı gösteri merkezinde 5 yıl kapalı gişe oynarsınız...
GKARE1
GKARE1 Aylar önce
Serdar Aktolga'ya da inanıyorum bu konuda. Aşırı Laktoz ve fruktoz kilo verme hızımı yavaşlatmıştı...
Zehra
Zehra Aylar önce
Nektari yiyerek izledim :D
Halim ATÇEKEN
Halim ATÇEKEN Aylar önce
mizah anlayışına hastayım ya on numara olmuş yeminle 😂👑
mehmet burak
mehmet burak Aylar önce
Yorumumu silen fit yemeğe teşekkür ediyorum. seneden fit tarif almıştım ayıp ettin kanka eyvallah
Busra Eren
Busra Eren Aylar önce
Kötü olmuş biraz daha içten olsun 💔💔
Yağmur k.
Yağmur k. Aylar önce
ahahahah çok iyi
Özgür
Özgür Aylar önce
Hahhahhahaahhaaaha İSMDİASŞFKŞQŞSMFŞQDMCŞASŞMCSİSŞCKLX😂😂😂😂😅🤣 NE KADAR KOMİK AQ abi siz spor yapın mizah falan yapmayın
Özgür
Özgür Aylar önce
@Mehmet traning aynen öyle kanka
Mehmet traning
Mehmet traning Aylar önce
@Aetherian adam demek istiyoki sadece basın boş şeylerle kafa yormayın.
nastasic
nastasic Aylar önce
?
Aetherian
Aetherian Aylar önce
?
Mystic Blue
Mystic Blue Aylar önce
Çok iyi video ya
Keremman
Keremman Aylar önce
kanalın yeni hali çoh iyi bee
Selin
Selin Aylar önce
ya bu ne ĞXLXĞWLXİWĞXÖWİXĞQKD
Gus So Cutie
Gus So Cutie Aylar önce
''Selam bile vermeden uzaklaşalım''
Ululu
Ululu Aylar önce
Fruktoz un fazlasını vücut tolere edemez kalori açığına bakmaksızın yağ olarak depolanır
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@Ululu zaten yazdan yaza yiyorum kışın sevdigim bir meyve olmadıgı için kışı meyvesiz geçirebilirim yani sıkıntı yok 👍
Ululu
Ululu Aylar önce
@Tekir Kedi kavun karpuz en sekerli olanlari ama bence yesil elma muz tüketmeye calis yine de sen bilirsin
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@Ululu su an ben tatlı ihtiyacımı çok sevdigim için abartmadan kavun ve karpuzdan karşılıyorum geri kalan kalorilerimide yag , protein ve karbonhidrattan alıp makroları dengelemeye çalışıyorum ancak şu an yag takım sürecim devam ediyor eger bir tıkanma yaşarsam meyve yemeyide kesicem ancak şu an boşuna kendime stress vermeme gerek yok sonuçta stress tatlıdan daha çok katoboliktir o yuzden kotunun iyisi olan tatlıyı az miktarda tuketmeteyim bakalım bu sekil yag oranım nereye kadar dusecek
Ululu
Ululu Aylar önce
@Tekir Kedi yağ yakmak için glikojen depolarının az miktarda dolu ya da boş olması lazım. Diyet +spor yaparsan makro ve mikroları da iyi dengelemen gerekir o dengeye tutturamazsan vücudunu enerjisiz bırakırsan illa ki protein kaybı da olacaktır, protein glükoza çevrilerek vücudun metabolik aktivitelerini gerçekleştirmek zorunda. İleri seviyeysen zaten her türlü protein kaybı olur çünkü vücut hayatta kalmaya çalıştığı için yağ depolarını harcamak istemez. %7 yağ oranı verdiğim bir örnekti zaten konumuzla alakası yok %10 15 e gelmek bile o kadar kolay değil zaten.
Tekir Kedi
Tekir Kedi Aylar önce
@Ululu vücut enerji olarak neden depo haldeki glikojeni ve yagı kullanması geregirken proteinden çekme ihtiyacı hissetsin ? Bundan eminmisin ? Birde %10 ile 15 arası yag oranı yeterli ve en idealidir %7 ye zaten ilaçsız inemez kimse
GANGSTER TURTLES
GANGSTER TURTLES Aylar önce
Daha komik olmayan videolar da izledim o yüzden o kadar da dokunmadı bana
Sinan Yilmaz
Sinan Yilmaz Aylar önce
Serdar aktolga yemeyin diyor ondan Sen daha mi iyi biliyorsun fit yemek
Sinan Yilmaz
Sinan Yilmaz Aylar önce
@Bravo aynen ve ayni bolge antrenmani hafta da Bir yapiyor cunku steroid aliyor, onun yaptigi antrenmani biz yapsak daha kas kaybederiz, kasi o kadar cok tahribat veriyor ki steroid e ragmen 1 haftada zor dinleniyor, yumurtalari tum yiyor ve cok tuketiyor fakat bedenine zarar vermiyor antrenman sayesinde,bunu savas hoca bile soyledi
Bravo
Bravo Aylar önce
Serdar aktolga ya bakarsak antrenman süresi 45 dakikayı geçmesinde diyor kendisi basmış steroridi hareketten harekete atlıyor bam bam basıyor dinlenmeden geçiyor
Kaan Kaynak
Kaan Kaynak Aylar önce
Ööcmadlcödalöcmadlöcmslöacm
Sonraki
Trying to get a girl in 2021 be like :
1:00
Sizce?😂
0:46
görünümler 1 032 985
Gönül Dağı 37. Bölüm Fragmanı
1:01
3D Yazıcı ile İŞLEVSEL Baskılar!
14:43
Emrullah Sürmeli - Baba (Bedel)
3:07
görünümler 1 489 716