Karanlık

Mesut Süre İle İlişki Testi | #19 Kübra & Emir Damlıca

Konumuz Ne TV
Abone ol
görünümler 345 868
98% 11 593 202

Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı, videoyu beğenmeyi ve abone ol butonunun yanındaki çan simgesinden bildirimleri açmayı unutmayın.
İçeriklerden ve yeni gelişmeleri ilk siz öğrenmek istiyorsanız Discord kanalımıza katılabilirsiniz. discord.gg/Ed6ChKW
Mesut Süre İle İlişki Testi her Pazar saat 12:00'da yayında olacak.
Konumuz ne? Instagram; instagram.com/konumuzne/
Konumuz ne? Twitter; twitter.com/Konumuzne
Mesut Süre; instagram.com/mesut_sure/
Siz de seyirci olarak katılmak isterseniz biletler; www.biletix.com/etkinlik-grup/182857669/TURKIYE/tr
"İlişki Testi format fikri Santral Kumpanya yazar ekibine aittir."
Mesut Süre tek kişilik STAND UP gösterisi ile sahnede;
20 Şubat Çarşamba Akasya KS
23 Şubat Cuma Beylikdüzü Büyük Salon
1 Mart Cuma İsmet İnönü SM İzmir
9 Mart Cumartesi 4 Mevsim SM Ankara
19 mart Salı Tayyare KM Bursa
* Yeni nesil TV. Siz de kanalımızda içerik hazırlamak istiyorsanız ab@socialand.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.
* Kanal içerisinde yer alan tüm konseptler birbirinden bağımsız ve özgürdür. Videolarda söylenenler sadece söyleyenin sorumluluğundadır. Kanal yönetimi bunlardan sorumlu değildir.
#MesutSüre #İlişkiTesti

katma

 

10 Feb 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 632
Hatice Deniz
Hatice Deniz 16 saatler önce
Ne 13ü abi bölüm boyunca kırılkdık gülmekten 😂😂😂 harikaydı yine 😂👍🏿
Hatice Deniz
Hatice Deniz Gün önce
Şu 17. Dk daki cocuk mutlaka gelsin ya kızıldık resmen 😂😂
Türker Erdem
Türker Erdem Gün önce
gta indiriyorum şu an :)
Hakan özçelik
Hakan özçelik 4 gün önce
41:10 kız ağladı
mevlüt kara
mevlüt kara 5 gün önce
Yemek sepeti konuşan yeni mezun arkadaşa bittim 😄👏👏👏 Gülmekten yanaklarım ağrıdı lan 😄👏👏👏
mustafa ozkan
mustafa ozkan 10 gün önce
Emir saygıyla eğiliyorum önünde. Kübra ile 48 saat aynı yerde bulunamam ki 10 senelik beraberlik, hiç kolay değil. Çok rahatsız oldum. Doğallıkla patavatsızlık arasında çok ince bir çizgi var gerçekten.
Nurbanur Ünal
Nurbanur Ünal 10 gün önce
Engin altan düzyatana benzemiyomu bu adam ya 😂🤷‍♀️
Esme Sünbül
Esme Sünbül 11 gün önce
13
bastet basket
bastet basket 25 gün önce
Delisin be adamm😅
Şevval Ersöz
Şevval Ersöz 28 gün önce
Çok şirin evlenme teklifi ^^
emin apaydın
emin apaydın 29 gün önce
Kız adama baya boynuz gecirmis gibi
Gulden Kaya
Gulden Kaya 29 gün önce
Hoş geldin meydan larouse demesi çok konik oluyor hahaha
Şüheda Akdeniz
Şüheda Akdeniz Aylar önce
Niye bu kadar geç keşfettim 😂
Ecem ÖZER
Ecem ÖZER Aylar önce
direkt gözüme bakarak eceoş olmadı ya 😂😂
willy won
willy won Aylar önce
Bu kız bu adamı boynuzlamıştır
Sultan Baykus
Sultan Baykus Aylar önce
Ya sanırım en eğlendiğim bölüm Kübra emir enfes insanlarsınız
Emrah Polat
Emrah Polat Aylar önce
en önde oturan, kırmızı kazaklı, siyah taytlı mükemmel gülen kadın! beni bul..
Muratcan öztürk
Muratcan öztürk Aylar önce
Kızın çevreyi kirletip önemsememesi beni tilt etti , adam ne güzel düşünceli kız biraz örnek alsa iyi olacakmış :)
M. Deniz S.
M. Deniz S. Aylar önce
Tatlı çift, umarım herşey gönlünüzce olur; çoğalın bence. Sevgiler..
safak öz
safak öz Aylar önce
Ne kadar mide bulandırıcı ilişkiler 😂
Erman Suerkan
Erman Suerkan Aylar önce
Gülelim diye izlerken insanların nekadar karaktersiz olduklarına gulemiyorum maalesef. Kız erkek arkadaşı varken başkasıyla fingirdesmesine kahkahalar atıyorken kusmamak elde değil. Şimdi bana sallayan marjinal abiler olur. Onlarda umarım böyle insanlara denk gelir.
Filiz duramaz
Filiz duramaz Aylar önce
Beddua etmeden önce durdurdum :D :D
Sevim Nedenci
Sevim Nedenci Aylar önce
Yine erkeğin haline acidigimiz bir bölümle karsinizdayiz
Sevim Nedenci
Sevim Nedenci Aylar önce
Gelmek istiyorum ama kocam zeki ben cahil heder ederler bizi orda
Aslı Bayar
Aslı Bayar Aylar önce
kız ağır f..... yalnız
elif süpertitiz
elif süpertitiz Aylar önce
çok ruhsuz geldi bu çift bana kızda bir sinsilik var
çağatay demirbaş
17 deki çocuk tam bi beyinsiz
tamilya tamilya
tamilya tamilya Aylar önce
Aslanım #22 bölüm sarmadı, dönüp bu bölümü tekrar seyrettim.
Mehmet Emin Özsoy
Mehmet Emin Özsoy Aylar önce
En güldüğüm buydu. saol tşk.
tugba b
tugba b Aylar önce
Kadının hala lisedeki varoş halinde olması fakat güzel olduğu için varoşluğa bile sevimli denilmesi. .
Senem Doruk
Senem Doruk Aylar önce
Burçlarını da sorun lütfen!!!
Ece Işıldak
Ece Işıldak 2 aylar önce
adamın burnu çok güzel değil mi kskdkf
Furkan Arslan
Furkan Arslan 2 aylar önce
ben tek izliyorum yalnız üzdün mesut abi 😢 teselli etmek isteyen ve beraber izleyelim ulan diyen kızlar aşağıya gelsin lütfen..
Sedef Canan Yami
Sedef Canan Yami 2 aylar önce
baba/bacıeren karikatürüne gönderme miydi
Dilek Mahmutoğlu
Dilek Mahmutoğlu 2 aylar önce
Vay arkadaş, yüzleri görünce temkinli, belki hatta soğuk bir çift bekledim, monoton geçecek dedim, yine gülmekten kırıldım yahu :D Çok iyi
Merve Gündoğdu
Merve Gündoğdu 2 aylar önce
Uzun zamandır izlediğimiz en iyi bölümdü Aslan 😂
Bora Nayir
Bora Nayir 2 aylar önce
mesut süre ile kızın burnu birebir aynı gibi duruyor videoda :D
Zeynep __
Zeynep __ 2 aylar önce
Kübra yı çok sevdim
Esra Altıok
Esra Altıok 2 aylar önce
Mesut ya tam tersi genelde tek izliyoruz bizi tanı aslanım, halbuki sen de yalnızsın niye öyle düşündünse
ferhan balaban
ferhan balaban 2 aylar önce
En en en komik bölüm😍
İbrahim Kayatepe
İbrahim Kayatepe 2 aylar önce
Aslanim yeni bölüm nerede hadi artik
just software
just software 2 aylar önce
30.45 deki kızın koluyla uyarma çabasınin sebebini anlamadım 3. izleyisimde farkettim 😆
bb kk
bb kk 2 aylar önce
Kubra'nın firtlamis sutyen teli olmasa pek tatli bölümdü.
Şule Akın
Şule Akın 2 aylar önce
Emir sen daha iyilerine layiksin aslanım bsbshs
Rabia g
Rabia g 2 aylar önce
vayy Gop çocukları...çok sevdim bu ikiliyi. Gülmekten yemek yiyemediğim bölümlerden
Büşra Çınar
Büşra Çınar 2 aylar önce
Bu video bizi çok güldürdü
Muhammed Kuddusi BOZTAŞ
bi tek ben mi burdaki herkes über zenginmiş hissine kapılıyorum.Hiç geçim sıkıntısı konuşulmuyor varsa yoksa yurtdışı tatilleri.
Metehan Yüksel
Metehan Yüksel 2 aylar önce
Emir çok iyi çocuk gibi böyle çok içten çok samimi çok ahlaklı bir çocuk. Aynı şekilde Kübra Hanımda yapmacıklıktan uzak kendisi olan çok değerli bir insanmış Allah ayırmasın.
cylonbebek
cylonbebek 2 aylar önce
öne neden 2 tane muşmula suratlı bulup oturtuyosunuz her bölüm. cool görüncez diye kasmışlar embesiller.
okan ehliz
okan ehliz 2 aylar önce
Yeni bölüm nerde aslanlar bekliyoz burda ömrüm çürüdü
plserdarby
plserdarby 2 aylar önce
bu bölüm hiç iyi değildi
The Bridge
The Bridge 2 aylar önce
cocugun annemi karistirma demesi...
Mehmet Aksoy
Mehmet Aksoy 2 aylar önce
bu kızın burnu niye bu kadar kırmızı lan
Adnan Yılmaz
Adnan Yılmaz 2 aylar önce
17'sinde vereceğine vermiş, kapağı da Emir'e atmış..
Berk Savaş
Berk Savaş 2 aylar önce
Eminsin yani
şafak şahin
şafak şahin 2 aylar önce
patlattım ha çok tatlı kız :)
Erhan Gündüz
Erhan Gündüz 2 aylar önce
fazlı polatların geldiği bölüm 1, bu 2.
Filtresiz
Filtresiz 2 aylar önce
İlk 5 bölüme girer 👍
Erdi görgülü
Erdi görgülü 2 aylar önce
Gop da donla tur atmak ? Kan alırlar lan kan :D Küçükköy'den geçemezsin ashdgf :D
Senad Hadzalic
Senad Hadzalic 2 aylar önce
Ön koltukta oturan kırmızılı çok güzel gülüyor :D
Gizem
Gizem 2 aylar önce
Kız maşşallah güzellmiş ama burnu neden kırmızı abiii soğuk mu orası
grey sky
grey sky 2 aylar önce
Ay çok güldüm,Küboşun özgüvenine,Emir'in efendiliğine hayran oldum.Ömür boyu mutluluklar =)Ne datlu çiftsiniz =)
ceren şengüler
ceren şengüler 2 aylar önce
ya o mikrofon yerine yaka mikrofonu yok mu? çok komik duruyor .....
fikret doğru
fikret doğru 2 aylar önce
Bir sağındakini dudağından öp diyince öndeki kız yanındaki oğlana bakıp güldü :D :D oğlan sevgilisi ile gelmiş :D :D şeytan ayrıntıda gizlidir
seda karaca
seda karaca 2 aylar önce
Güzel çift
Genel İzleyici
Genel İzleyici 2 aylar önce
Emir efendi,kültürlü ne konuştuğunu çok iyi bilen tam donanımlı bir adam. Kübra Emir'in kıymetini bilmeli
Kamer Enes
Kamer Enes 2 aylar önce
Ooooohh! 50 değil en az 100 liralık bölüm olmuş onu da beleş izledik :)))
ersin sevinç
ersin sevinç 2 aylar önce
sevgili mesut süre veya konumuz ne . şu introdaki güzel tonlu gitarı kaydedip size bahşeden arkadaş kim acaba ? kendisini de takip edeceğim bir stratsever olarak
Anıl KARA
Anıl KARA 2 aylar önce
Niye ayağa kaldırdın olm beni boşu boşuna bişey sandım bende mk ^-^
Cem Turan
Cem Turan 2 aylar önce
Vallahi bu kız bu efendi çocuğu iyi tavlamış.
D. erol
D. erol 2 aylar önce
Ne güldüm be arkadaş. 🤣
Emre Ermin
Emre Ermin 2 aylar önce
efsane ötesiy bir bölümdü 41 kere maşallah.. çift de çok iyiydi, belki bir coğumuzun ilişkide kafamızı takacağımız seyleri, hiç sorun etmemiş, basit şeylerden kavga bile etseler, ileriye taşımamış bir genç çift, valla ben kendi adıma ikisinden cok şey edindim, bu programda. çok güldüm
Ali Şen
Ali Şen 2 aylar önce
ŞU YENI MEZUN BENİ KANSER ETTİ AYRICA KADIN HIC SAMIMI DEĞİL ZORLA MI GETIRDINIZ
BERNA KARA
BERNA KARA 2 aylar önce
Bu bölüm çok güzeldi :)
ÇAĞLAYAN ÖZBERK
ÇAĞLAYAN ÖZBERK 2 aylar önce
tü tü tü çok şükür beleşe güldük eğlendik maşallah
savas bek
savas bek 2 aylar önce
Simdiye kadar en iyi iliski testlerinden biri👏👏👏
Doğan Can Aslan
Doğan Can Aslan 2 aylar önce
yoo yalnız izliyorum abi.
Aleyna Kara
Aleyna Kara 2 aylar önce
Abi daha yeni izledim cidden hiç bi komiklik yok sırf böyle ciddi bi şekilde izledim hiç bi şekilde komik değilsin
Serat
Serat 2 aylar önce
50:17deki soldan ve alttan 2. arkadaş beni bul seneye beraber katılalım.
Sercan Koşar
Sercan Koşar 2 aylar önce
33:30 nerden çıkardın tek kişi izlemediğimizi, henüz biriyle birlikte izlemişliğim yok bu programı!
Ayşegül Kum
Ayşegül Kum 2 aylar önce
çok keyifli bir bölüm
nartann
nartann 2 aylar önce
Ulan ekşide gördüm merak ettim geldim ilk defa izledim programı deli güldüm çılgın eğlendim :))
Oğuz
Oğuz 2 aylar önce
Tahin fanı olunur yani Mesut Bey bir Bursa'lı olarak size yakıştıramadım
Gamzenur Baskan
Gamzenur Baskan 2 aylar önce
Harika bir bölümdü
müzeyyen kuruosman
müzeyyen kuruosman 2 aylar önce
Sabah ise giderken trende izliyorum. Resmen uykum aciliyor. Mutluluk sebebim. Mesut Sure baskan✌
Yusuf İslam Elkin
Yusuf İslam Elkin 2 aylar önce
'yapar mısın?' bölümündeki sorular??? --Yüze tükürmek --Tangayla Gaziosmanpaşa
Ayhan Özyazıcı
Ayhan Özyazıcı 2 aylar önce
Herkes sağındakini dudaktan öpsün deyince en öndeki mavilinin erkeğe bakışı :D
Asiye Gamze ÖZER
Asiye Gamze ÖZER 2 aylar önce
Asiyeoş Gamzeoş olmuyor 😂😂😂
Sengül Korkmaz
Sengül Korkmaz 2 aylar önce
41 kere maşallah😍😍 En iyi bölüm ve muhteşem çift👏
Özlem Kaya
Özlem Kaya 2 aylar önce
hahah kübra harika biri ya
Mehmet Ali GÜNSÜZ
Mehmet Ali GÜNSÜZ 2 aylar önce
Tahin shot “Shot ama on saniyede falan geliyor” 😂😂😂 bölümün en kral esprisiydi. Çocik esprisinin yanına koydum valla 😂
merve göv
merve göv 2 aylar önce
Ama herşeye rağmen çok iyi bölümdü😂😂😂😂😂
marina vicevici
marina vicevici 2 aylar önce
En iyi bölümlerden birtanesi. Küboş çok tatlı , çok güldüm.😂💕💕💕
Kübra Kaya
Kübra Kaya 2 aylar önce
Birde “hoş geldin ...” deme artık deme yaa 😱
yakup özeser
yakup özeser 2 aylar önce
🎆
Büşra Köylüoğlu
Büşra Köylüoğlu 2 aylar önce
En doğal samimi özgüvenli kadın, bölüm efsaneydi 👌replay/on
Dilara D
Dilara D 2 aylar önce
sanki olaylar hikaye de çift unutmuş gibi bunlar senaryo olabilir mi
Melisa Demir
Melisa Demir 2 aylar önce
Kizin gülüşü asiri hos ya, manyakta olsa gülüşü icin dayanilir akdkskdkdk
yagizim halil gören
yagizim halil gören 2 aylar önce
Şimdiye kadar ki en iyisi
Hülya Yılmaz
Hülya Yılmaz 2 aylar önce
Çok iyi bir bölüm olmuş.Mesut Süre adamdır 👍🏾
Hüseyin Bakırcı
Hüseyin Bakırcı 2 aylar önce
Trendlenmişiz abi hayırlı olsun :) trend videoları gezerken gördüm #38
Sonraki
The Broken Galaxy Folds: Explained!
9:49
görünümler 13 911 983
Insane Motivational Memes For Guys
13:46
görünümler 1 342 330
making and eating my first ever crunchwrap
14:28