Karanlık

MESUT CAN TOMAY'I YALAN MAKİNESİNE BAĞLADIK ! w/

Ali Biçim
Abone ol
görünümler 2 767 005
50% 1 1

Selamlarsss,

Bu videoda sevgili Mesut Can Tomay'ı yalan makinesine bağladık ve hem sizlerin hem de bizlerin en merak ettiği soruları sorduk ve gerçeklerden kaçamadı, şaşkınlıklarla dolu bir video oldu hala hayretler içerisindeyim umarım siz bizim kadar şok olmazsınız...

GERÇEK HAYATTA OMEGLE ! : www.youtube.com/watch?v=2fUVs...

📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

Eğlence

katma

 

10 Ara 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 457
Mesut Can Tomay
Mesut Can Tomay 11 aylar önce
Kanziler atın like’ı bağlayalımss artık ablayı şu makineye …
burak fidan
burak fidan 15 saatler önce
Abi bağlayın artık
Melisa Geldi
Melisa Geldi Aylar önce
benim adım melisa 18 yasındayım ve öyrenciyim şartlar malum ben de geçinmek ićin knal açdım bana dostək ulursınız benim için çok buyük iyilik yapmış olursunuz
sude
sude 4 aylar önce
👍👍👍👍
Emre Öztürk
Emre Öztürk 5 aylar önce
Messi gibi top çevirdin ha videoda.
UMUT BRAWL
UMUT BRAWL 5 aylar önce
Salın ablayı yetwr
Mirac.wl00
Mirac.wl00 11 aylar önce
Soru: Eda ve mesut'un ciddi düşünceleri olsaydı tepkisi ne olurdu?
ѕ'
ѕ' 8 aylar önce
Beğenmiş lan
Uğur Çavuşdağ
Uğur Çavuşdağ 11 aylar önce
Bu soruyu eve yada hayır olarak sorması lazım güzel kardeşim
Hülya Işıkdemir
Hülya Işıkdemir 11 aylar önce
Bu soru çıksın bence
NWUVJ
NWUVJ 11 aylar önce
mesut her taraftan fişeklenirken, Ali’nin eğlenmesine nedemeli HAHAHAHAHAHHAAHA
Ayşegül
Ayşegül 11 aylar önce
Mesut'un cevapları ne kadar açık uçlu ya kapıyı da kapatmıyor reis 😁
Ashonez? ‘
Ashonez? ‘ 3 aylar önce
@Bunyamin Mese sana versin ozaman ahhahahahaıahjs
Bunyamin Mese
Bunyamin Mese 7 aylar önce
Bu güzellik sana fazla
sgrtmcyaren
sgrtmcyaren 11 aylar önce
Ali herhangi bi soru sorar. Cevap gelir,yine Ali; -Yalan söylüyosun.
Genel İzleyici
Genel İzleyici 11 aylar önce
Mesut'un Edaya yazılıyormuş gibi yapıp Ali'yi germesi çok iyi tam fırlama bu çocuk :D
Bekir Özyürek
Bekir Özyürek Aylar önce
Abi sevgili olun siz yaaaa
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
JUDGE PM
JUDGE PM 11 aylar önce
Merhaba Ben 10.Sınıf Öğrencisiyim. TRvid'den Para Kazanmak İstiyorum. Dershaneye Gidiyorum Aileme Fazla Yük Olmak İstemiyorum. Bu Kadar İnsandan 5 Kişi Gelse Bile Bana Moral Olur. Amacım Prim Değil Lütfen Yanlış Anlamayın Şimdiden Teşekkür Ediyorum.
ilaydaa
ilaydaa 11 aylar önce
Aynn
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
Mehmet KARAAGAC
Mehmet KARAAGAC 11 aylar önce
Videonun tek kötü yanı bitmesi başa sarıp sarıp izliyorum🤣🤣
Zeynep
Zeynep 11 aylar önce
🥲
s. i
s. i Aylar önce
4:43 buradaki hareketin anlamı ne neden gülüyor İbrahim bey 😄
Ahmet Arslan
Ahmet Arslan 11 aylar önce
9:08 deki gülmesine attım like'yi 😂
Demet Büşra URAN
Demet Büşra URAN 11 aylar önce
Ali Biçim dürüstlüğü diye bir gerçek var 👑 yalan makinesinden asla kaçmayacağını düşünüyor ve sabırsızlıkla bölümün gelmesini bekliyorum Ekleyerek söylemeliyim ki Mesut çok şaşırttın bir gün gitsen bile hatıran yeter deyip 😂 Ali Biçimle yola devam eder takipte kalırım net….
İbrahim Berk
İbrahim Berk 11 aylar önce
❤️❤️❤️
Kemal Akgun
Kemal Akgun 11 aylar önce
Hoca bitirdin ikiliyi 😂😂😂 bırakmadın mesut kivirsin
Ahmet Talha Bozdağ
Ahmet Talha Bozdağ 11 aylar önce
@Y bi kuruş almadım ilk yorumum ama alsam yoruma boğmazmıyım köpek gibi boğarımsss ühüü ali abi bişeler 🤪
Y
Y 11 aylar önce
Ne kadar para verdilerse yorum yapmis adam jhsldklakd
Ahmet Talha Bozdağ
Ahmet Talha Bozdağ 11 aylar önce
Hocam yalan söylüyosunuz bu kalpler yalan👎🏻👎🏻😂
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
kadir yalçın
kadir yalçın 11 aylar önce
İbrahim hocayı 100 bin like bağlayın ocak söndürdü hep 😂😂😂
Berkan ATALAY
Berkan ATALAY 11 aylar önce
Hahahaha 15. Dakika Mesutun kilosu kadar altın demesine Ali Biçimin şok olması 🤣🤣😁🤣
Ümüt ÜSTÜN
Ümüt ÜSTÜN 11 aylar önce
İbrahim abinin iç ses : Bir pislik çıkmadan bitirip gitsek der gibi aynı 😃😃
Mpower Gpower
Mpower Gpower 11 aylar önce
Eda hoşlanıyor çok hoşuna gitti gülüyor 😁
Rabia Köse
Rabia Köse 11 aylar önce
İbrahim hoca ufaktan gülme krizine girdi neler oluyo orda 😂
Umut Efe Bedel
Umut Efe Bedel 11 aylar önce
Aynssss
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
Emy Kids Channel
Emy Kids Channel 11 aylar önce
İbrahim bey hiç ikiniz beraber havuza girdinizmi dediğinde Mesutun yağları eridi resmen 😅😅😅😅
Uğur Yeşilyurt
Uğur Yeşilyurt 11 aylar önce
Lan Mesut’un Edadan hoşlanması gayet normal değil mi ?kız hem güzel hem sempatik daha ne olsun 🤷‍♂️
yurdagül çirci
yurdagül çirci 11 aylar önce
Sonundaaa haftalar sonrasi asiri derecede guldugum bir video olmuş 😂
Ali biçim fan
Ali biçim fan 11 aylar önce
Ali bicim bağlandığında sorulmasını istediğim soru : " Hayatında bir gacı var mı varsa kim ? " 👑
Edmar Mustafayev
Edmar Mustafayev 11 aylar önce
Ali biçim yalan makinesine bağlananda istediğim soru: Eda ve Mesut birlikde olmak isteseler tepkisi ne olur?
Réd
Réd 4 aylar önce
Evet
Semih Doğu Tan
Semih Doğu Tan 4 aylar önce
Harbi lan
LeeSin...
LeeSin... 7 aylar önce
Cevaplar evet hayır olacak ya hani???
Ekmek arası plaw
Ekmek arası plaw 11 aylar önce
Knk yalan makinası sadece yallansa yalan diyo yeni şu daha ii olur ikisi çıksa onaylar mısın?
gogle chrome
gogle chrome 11 aylar önce
@Lilyas haze benim aradığım cevap buydu ahhsajsjahsajks
Seval Akgun
Seval Akgun 11 aylar önce
Eda ile Mesut arasındaki uyum çok ayrı sabaha kadar izleyebilirim videolarınızı
filmografi plus
filmografi plus 11 aylar önce
Bu yolda amacımız sadece para kazanmak değil, eğlenip eğlendirmek diyip parayı cukkalayınca haftada iki video sözünüze rağmen kafanıza göre video atıp, atmadığınızda da kitlenizi adam yerine koymayıp bilgi bile vermeyen koca yürekli youtuber lar 👍 farklısınız sanmıştık, sizde eyşan çıktınız. Yolunuz açık olsun.
BD
BD 6 aylar önce
@Hakan Beylice adam sizin mental sağlığınıza göre mi video atsın ne saçmalıyorsunuz
Hakan Beylice
Hakan Beylice 11 aylar önce
@Ali Biçim peki benim mental sağlığım ne durumda onu biliyomusun abi. Herşeyden bunalmış sıkılmışken sizin videolarınızla ayakta kaldığımı bilmiyosun. Kendini düşünmesi kolay beni düşünmek peki, işte o zordur herkes yapamaz. Sizin iyi kötü bi düzeniniz var kötü anınızda yanınızda olan biri var benim bi siz vardınız sizide izlemek okadar kolay olmuyo artık ne zaman video atacağınız belli olmuyo. Bütün bunlara rağmen eğer kötüysen atma abi video ben yine seni düşünürüm.
Ali Biçim
Ali Biçim 11 aylar önce
çok tatlı uzun uzun yazmışsın da, bizim mental sağlığımızı düşünüyor musun hiç? düşünmüyorsun :) düşünme de zaten ama bizim kendi kendimizi düşünmemiz lazım. para yüzünden video atmamak vs. bunları git başka TRvidr’lara söyle. Para için, her gün video atanlara, yıllardır video atanlara söyle. Bize söyleme. Derdimiz para olsa, haftada 10 tane birbirinden saçma, bize ait olmayan bir sürü video izlersin ama bunu anlaman için senin nasıl bir distileden geçmen lazım, onu da ben bilemem. Yani bir şey yazarken, çizerken bence biraz düşünün. Aklına ilk geleni söyleyip, rahatlıyorsun da.. uzun vadeli olarak kendini yorarsın. yapma.
Slewislaw Jw
Slewislaw Jw 20 gün önce
sanırım yeni çift geliyor yakışır MESEDA😍😘😍
Sedat Bakıcı
Sedat Bakıcı 11 aylar önce
Eda mesuta soru sormadan önce saçlarını yana atması ve Mesutun islik çaldığında bakışmalara dikkat. Yaniyorsunuz 🤭💟
Z L
Z L 6 aylar önce
...
Uğur KILCI 😈
Uğur KILCI 😈 11 aylar önce
Ali Biçim: Zeki insan çok iyi yalan mı söyler? İbrahim Bey: Çok doğru. Ali Biçim: Yalan söylüyorsunuz hocam.
Uğur KILCI 😈
Uğur KILCI 😈 9 aylar önce
Bu 2 bin kişinin bir kaçı benim kanala gelse mük olurdu 😂
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
kaboka sajmer
kaboka sajmer 11 aylar önce
Aboow
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
Eda Oğur
Eda Oğur 11 aylar önce
Her sorunun ardından Ali: Çok büyük yalan söylüyorsun! Hahahahaha
Şahin Arıcı
Şahin Arıcı 11 aylar önce
Sürekli güldüğü için makine kafayı yedi
Dilek Sağanak
Dilek Sağanak 4 aylar önce
Ali ağbi Eda ablanın benden hoşlanıyor musun sorusunda sınav sonucu bekliyorsun sanki 😂😂😂
semanur kaymak
semanur kaymak 11 aylar önce
Mesutun ıslık çaldığında edanın ona bakıp gülmesii birtek beni mi heyecanlandırdı😆
Gulcinkoc
Gulcinkoc 11 aylar önce
beni güldürebilen,heyecanlandıran,moralsiz olduğumda açıp izleyip beni mutlu eden tek kanla iyiki varsınız :)
Gulcinkoc
Gulcinkoc 4 aylar önce
@Bilal Zeybel ne alaka?
Gulcinkoc
Gulcinkoc 4 aylar önce
@PUBG Lucifer. evet benim
PUBG Lucifer.
PUBG Lucifer. 11 aylar önce
Pp deki senmisin knk
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
Ferhat Ibili
Ferhat Ibili 11 aylar önce
Yavaş yürü Bilal
Şevval
Şevval 3 aylar önce
Ali kız kardeşime sarkamazsın derkenki edanın duruşu ve mutluluğu djdjdjjf🤣😂
Mustafa aka
Mustafa aka 11 aylar önce
Ali abi şaka bi kenarada hoca size takıla takıla şaka yapmaya başladı :D
İlkan Bilgi
İlkan Bilgi 11 aylar önce
Ulan bu adam kemalin yayınlarında sigara içerek da.şak muhabeti yapan adamdı burada cool takılıyor aw
BoRan
BoRan 11 aylar önce
İbrahim hocanın havuzla sıkıntısı var 😂😂
alex
alex 11 aylar önce
düğünden görüntüleri kanala da atın lütfen. tebrikler mesut, güzel altyapı...
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
şehabettin yanmaz
şehabettin yanmaz 11 aylar önce
Kimin düğünü
Abdullah
Abdullah 11 aylar önce
Mesutun 10 lafından 10 da yalan
Ken-Chan
Ken-Chan 11 aylar önce
3:22 arıza adam.. herkes bilmez 😂
ali uçar
ali uçar 11 aylar önce
Mesut edayı hayatıma kabul etmem diyince dünya başına yıkıldı edanın 😂
Burak Cem Oğuz
Burak Cem Oğuz 11 aylar önce
Ali’nin sürekli yalan demesi ahahahah
Mazlum Ötünç
Mazlum Ötünç 11 aylar önce
Hergün video istiyoruz lütfen ali bey artık sevgili partner mesutcan değil sevgili eniştem diyeceksiniz 😅
eda selçuk
eda selçuk 11 aylar önce
Hiçkimse: Ama hiçkimse: İbrahim hoca:Eda ile birlikte havuza girdiniz mi?😂
Yiğit
Yiğit 11 aylar önce
Lise Öğrencisiyim TRvid'dan Gelir kazanmak için bu kadar insan için'den 7-8 kişi bile destek olsa bana birazda olsun moral vermiş olurlar. Şimdiden destek verenlere çok çoook teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum cansınız
Ali ALAN
Ali ALAN 11 aylar önce
@AlihanHale aga yanlış anlama ama ben etmem aq her seferinde böyle videolar gördüğüm yalnızlığım gözüme sokuluyo gibi hisediyom
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
Betül avcı
Betül avcı 11 aylar önce
Ali'nin Eda'yı fark etmeyişi😂
Kübra Özcan
Kübra Özcan 6 aylar önce
12.50 de edanın mesutu savunması ve mesutun göz kırpması...
Anil Mutlu
Anil Mutlu 11 aylar önce
Aslında like atmamızın bir manası kalmıyor çünkü en önemli soruların cevaplarını sansürlüyorsunuz. ama yine de bastım like'ı :)
İrem Kaya
İrem Kaya 11 aylar önce
Ali biçimin hocaya arada yalan söylüyorsunuz hocam demesi çok tatlı 😂😂
Tranculax Gaming
Tranculax Gaming 11 aylar önce
Ali biçim abim senden daha fazla izlemişimdir bu videoyu ve hala güldürüyor.Seviliyorsunuz :)
Sema Yılmaz
Sema Yılmaz 11 aylar önce
Mesut çok tatlı ya 😆
Mehmet Erdoğan
Mehmet Erdoğan 11 aylar önce
Ali biçim harika bir adamsın yaa 😂😂
Yunus uzun
Yunus uzun 11 aylar önce
Yalan makinesine doğruyu söyleten ali biçim 😂
Koray Alacalı
Koray Alacalı 11 aylar önce
Mesut'un Edadan hoşlanması kadar normal bi durum yok Ali Gardaşşşşşş :D acayip güzel bir an oldu , çok sevindim ikiside senden tırstığı için belli etmemeye çalışıyodu böylelikle açığa çıktı. Stres yapıp boşuna germe çocukları : D
Editçi reis
Editçi reis 5 aylar önce
@mert +1
mert
mert 7 aylar önce
@Çorbagül justin selenayi neden birakti o zaman hadi ateistler bunuda açıklasın moruk
Suna Aydinalp
Suna Aydinalp 10 aylar önce
Bisey dicem mesut asla edaya bakmaz keza eda da bakmaz mesuta sadece yorumlarda shipleniyor diye devam ediliyo
Himmet Peköz
Himmet Peköz 11 aylar önce
@Çorbagül aga sizde insanlari sadece dis görünüsleriyle yargilafiniz icin, sevgi nedir bilmessiniz, bir insanin tipine asik olmassin, seni güldüren mutlu eder yaninda huzur buldun insana asik olursun, tipde bonusdur, yani istersen kendall ol, seni kironun teki mutlu edip güldürüyorsa ona asik olursun, ha bide egonu indirirsen kabullenirsin
Çorbagül
Çorbagül 11 aylar önce
Eda mesuttan asla hoşlanmaz ya kendall jenner gibi hatun napsın Mesut’u zaten küçük edadan
Ali Uğur
Ali Uğur 11 aylar önce
Mesut un yaptığı harekete İbrahim beyin güldüğü şey en anlatabilecek
Zümra
Zümra 10 aylar önce
Eda’nın tepkileri modum vallahi ya 😅😅
Samed Uysal
Samed Uysal 11 aylar önce
Makina Ali abiye bağlandığında çöker diyenler 😂
Ömer Çobanoğlu
Ömer Çobanoğlu 11 aylar önce
Altın varsa işler değişebilir gibi Eda Biçim dikkat et yarın bir gün Ali Biçim nikah masasına Mesut'u kucağında getirebilir :)
Ulaş Bozkurt
Ulaş Bozkurt 11 aylar önce
Mesut’un Eda’ya ıslık çalıp çağıdığı an koptum hahahhahahahha
Zeynİs
Zeynİs 11 aylar önce
Ünlü olmuşsun karşim
Levent C.
Levent C. 8 aylar önce
Süper ikili, harikasınız moralim düzeldi, teşekkürler.
Kanunî Sultan Süleyman
Mesut’un çok ara tasak davranması aşırı komik dndndndnd ne ciddi ne değil ama ali biçimin bazı şeyleri kabullenmesini istiyor gibi dkwmsmsmdmsndndnd
Emre Bayar
Emre Bayar 11 aylar önce
Ali biçim in soru sorup kendi kendine yalan söylüyorsunuz demesine gülmekten öldüm gerçekten çok iyisiniz umarım emeğinizin karşılığını çok daha iyi alırsınız
rafiq nagiyev
rafiq nagiyev 11 aylar önce
13:16 Eda falci gibi sordu😂
Zeynep Kara
Zeynep Kara 11 aylar önce
Eda ve Mesut’un çok farklı bi uyumu var bence çok yakışıyorlar
NightWolf
NightWolf 11 aylar önce
Ali biçim galiba bu yorumu gördü
Celal Sakınış
Celal Sakınış 11 aylar önce
Doğru vall bencede
Nesli
Nesli 11 aylar önce
Çok sempatikler
Duygu Özbay
Duygu Özbay 11 aylar önce
Ali Biçim görmesin 😂
aysucebrayolova
aysucebrayolova 9 aylar önce
İbrahim beyin gozleri sadece eda ve mezutda 😂
Ismail Aydemir
Ismail Aydemir 11 aylar önce
Ali yeter da bu ne genişlik birader ne biçim ne garip insanlarsınız siz la 😂😂😂
Emre Güleç
Emre Güleç 2 aylar önce
Eda şaka maka aynı ali biçim ya aynı 😂
Gözüm dalar uzaklara
Gözüm dalar uzaklara 11 aylar önce
Kilosu kadar altından sonra Ali’nin tepkisi hasta hasta yataktan fırlattınız beni bea hebabsbz😂😜😜
sude
sude 11 aylar önce
İbrahim hoca : Beraber havuza girdiniz mi Mesut: Nasip olmadı KSKQKDKQKDKQKDKWKDKWKDKE
JUDGE PM
JUDGE PM 11 aylar önce
Merhaba Ben 10.Sınıf Öğrencisiyim. TRvid'den Para Kazanmak İstiyorum. Dershaneye Gidiyorum Aileme Fazla Yük Olmak İstemiyorum. Bu Kadar İnsandan 5 Kişi Gelse Bile Bana Moral Olur. Amacım Prim Değil Lütfen Yanlış Anlamayın Şimdiden Teşekkür Ediyorum.
Celal Sakınış
Celal Sakınış 11 aylar önce
İbrahim hoca hep belaltu düşünüyor 😂😂😂
Eylül Türköz
Eylül Türköz 11 aylar önce
Yenisi gelicek diye eskileri 3.kez izleyen ben sizi bekliyorss 😚
Recep Öksüz
Recep Öksüz 11 aylar önce
Bence, edanin mesuta bu kadar kendisiyle ilgili sorular sorması mesuttan hoşlandığına işaret olabilir.
demon
demon 11 aylar önce
eda ile tomay'ı korku evine koyun ama ali onları korkutan kişi olsun
idris akgül
idris akgül 11 aylar önce
Mesutun yerinde olsam şey derdim: biz yola basladiklarimizi yolda bulduklarimiza değişmeyiz.
Bora Sayin
Bora Sayin 11 aylar önce
Survivor 2021 😂
Gökhan Narin
Gökhan Narin 7 aylar önce
Eda : Neler için kullanıyorsun vpn'i Mesut : Sanane lan !
Yusuf G
Yusuf G 11 aylar önce
Mesutun sonunda kayınço diyip el sıkışmaya çalışması bdhbdhbd
O Z A N
O Z A N 11 aylar önce
Eda neden kendini barbara palvin sanıyor? Hahahaha sanki her erkek ona aşık olmak zorundaymış gibi tavrı var
MUHAMMED İBİŞ
MUHAMMED İBİŞ 11 aylar önce
Eda da kırıtıyor gönlü var mı hoşlandı mı iş çiddiye binince tavrı ne olur bilinmezlik
Hüseyin Çalışkan
Hüseyin Çalışkan 11 aylar önce
Şu ortam şu sohbet tam komedi sizin ortamda takılmak o muhabbeti tatmak isterdim.
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH
BeytUllah
BeytUllah 10 aylar önce
Ali biçimin bi ara doksanlarda şu halimle olmayı istediğim dediğini hatırlıyorum.sebebini çok iyi anladım şimdi (Beverly Hills ) tehlikesin biçim abi😂😂
Ömer Işık
Ömer Işık 11 aylar önce
Ali biçimin herseye yalan demesi 😂
Can Saglam
Can Saglam 11 aylar önce
Ali’ye sorun Ece nazdan çocuğu olsun istiyor mu 😂😂
Umut Ayar
Umut Ayar 11 aylar önce
Ben de diyorum neden 2 haftadır video atmıyo bunlar diye 😂
Hüseyin Bayram
Hüseyin Bayram 11 aylar önce
Ali biçim adamlığı karizması komedyenliğiyle daha iyi yerlerde olman gerek reis ama her yere ayak uyduruyorsun
AlihanHale
AlihanHale 11 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm duaları kabul olsun İN-Ş-ALLAHH)
ABWORKSS GARAGE
ABWORKSS GARAGE 11 aylar önce
Edanın Mesutcana bakışından herşey belli oldu konu kilit usta
Agshin Rzayev
Agshin Rzayev 11 aylar önce
Mesut ve Eda evlenmeseler ........ .Bunu bura yazdim 😀🇦🇿
Emy Kids Channel
Emy Kids Channel 11 aylar önce
Eda nerde bulacaksın böyle tatlı sempatik bir Adam kap gitsin 😅
Alara Tutrakanlıoğlu
Alara Tutrakanlıoğlu 11 aylar önce
Keşke şey sorsaydınız "Ali Biçimi Eda için mi bırakmıyorsun"
ercan Hırka
ercan Hırka 11 aylar önce
Edanin son 1 2 dakika hareketlerine dikkat ederseniz mesutun ondan hoşlandığının hoşuna gittiğini bununla mutlu olduğunu net bir şekilde görebilirsiniz Allah tamamına erdirsin :)))
Dahmer's Waifu
Dahmer's Waifu 11 aylar önce
Harbi belli ediyor
emre çakır
emre çakır 11 aylar önce
Trendleerdeyizzzz Kanzilerrrrrr ❤ @Alibiçim
Canbey Seziş
Canbey Seziş 11 aylar önce
200bin like'ı gecti sn. Ali ablam , seninde teste tâbi tutulduğun o muhteşem video artık gelsin.
Hogwarts🍏
Hogwarts🍏 11 aylar önce
Sizin videolariniza bayiliyorum 👍🏻 bir video eksik bu video da veterinerlik ile ilgili bir video olsa cok güzel olurdu😂 (almanyadan selamlar)
Salih Kurt
Salih Kurt 11 aylar önce
Abi Eda’nın ilk TRvid başladığı haliyle şimdi ki hali :) ne ile besliyorsunuz bu kızı :)
yunus turan
yunus turan 11 aylar önce
Eda yi zorla mesuta kitlicekler bu aşktan kaçış yok mesut 😂😂😂
Betül Okumuş
Betül Okumuş 11 aylar önce
Mesutun ağırlığınca altın dedikten sonra Alinin üstten pis pis bakması kclslflffkfkfk Alinindr yalan makinesine bağlanmasını bekliyore
Mazlum Ötünç
Mazlum Ötünç 11 aylar önce
İnşallah evlenirler çok güzel bir kare olur böyle şeyler yakışır zaten ❤️
Perihan Gül Uçar
Perihan Gül Uçar 11 aylar önce
Mesut: Finalde n'olacak? Şimdi onun makinede çıktı. "Mesuttan hoşlanıyor musun" "Köpek gibi" bende de galiba bir ara şimdi buradan böyle mi çıkacağız 🤝🏻 Ali: Allah'ın belası ben şu kapanışı alayım da isterseniz bok gibi çıkın buradan Mesut: "Eda'ya ıslık çalar"😏
Sefa Haşıl
Sefa Haşıl 11 aylar önce
İbrahim hoca : Hiç havuza girdiniz mi Mesut : Daha nasip olmadı
Ebru Demir
Ebru Demir 11 aylar önce
Net birbirlerinden hoşlanıyorlar adım kadar eminim.. Aşk sevgi mutluluk varken saklamak niye ya salın gitsin ❣️
hiç
hiç 7 aylar önce
Kim olduğunu da belirtseydin Ali Biçimle Mesut Can da olabilir
mert
mert 7 aylar önce
@Diyar Tatar oha ismi çok iyiymiş LŞASŞADSŞLDKADLZK
Diyar Tatar
Diyar Tatar 10 aylar önce
@Bilgecan Dede Harbiden çok doğru.
Bilgecan Dede
Bilgecan Dede 10 aylar önce
ya ne hoşlanması awk prim için yapıyolar senin gibi 3 iq wallarda prim veriyo
Yigit Kenanoglu
Yigit Kenanoglu 11 aylar önce
Mesutun, edanın gözlerine bakamıyor olması
Merve Ates
Merve Ates 11 aylar önce
Mükemmel bir detaysın Ali biçim ❤️
Mehmet Emre Ceylan
Mehmet Emre Ceylan 11 aylar önce
3 bölüm Lie to Me izleyen insan, Ali Biçim’in eniştesi Mesut’un dümenlerini anlamak için bu cihaza ihtiyaç duymaz bcnxnsjj
Özgür Mavigöz
Özgür Mavigöz 11 aylar önce
Ali birader çok bağırıyorsun sayende Mesut’un nedediğini anlamıyor çoğu zaman biraz daha sakin olsan Mesut’unda konuşmasına izin versen çok seviniriz be keke
Mrt Ktkc
Mrt Ktkc 11 aylar önce
Ali medeni cesareti olan çok açık biri aliyi tebrik ediyorum. Mesut ve eda saklamadıkları için onlarada ayrı bir moral alkışı 🥳😂
Sonraki
TELEFONUMDA NE VAR ? 2 w/@Mesut Can Tomay
33:07
Revealing My Family after 3 years
22:35
görünümler 2 432 157
#beyazgölge #shorts
0:59
görünümler 797 854
Sen kameramısın ?😂
0:15
görünümler 353 390
Kuzey Yanık Çakma İcardi
0:37
görünümler 240 042
Konuşanlar 86. Bölüm Shot
8:52
görünümler 458 677