Karanlık

Menajerimi Ara 11. Bölüm Ön İzleme

Menajerimi Ara
görünümler 1 805 417
98% 17 839 215

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-detay?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
Hayallerinin peşinde Antalya’dan İstanbul’a taşınan Dicle, sinema dünyasında kendine bir yer açmak ve bu devasa, acımasız şehirde tutunmak için canla başla uğraşmaktadır. Aylardır iş aramasına rağmen her gittiği yapım şirketinden geri çevrilir. Ne yazık ki kısa zamanda hayallerini süsleyen bu sektörün köpekbalıklarıyla dolu olduğunu kavrar. Bütün umutlarının tükendiği yerde yardım isteyebileceği tek bir insan kalmıştır; yıllardır görmediği, kendisini daha doğmadan terk eden babası Kıraç Özdal…
Piyasanın en ünlü menajerlik şirketlerinden biri olan Ego Ajans’ın beş ortağından biri olan Kıraç, varlığını herkesten sakladığı kızı Dicle’yi karşısında gördüğünde şoke olur. Babasının yardım ricasını savuşturmaya çalışması Dicle’nin gururunu çok kırar… Ama hiç beklenmedik bir anda karşısına büyük bir fırsat çıkar ve babasına rağmen Feris’in ona yaptığı iş teklifini kabul eder.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Yönetmen: Ali Bilgin
Senaryo Yazarı: Yelda Eroğlu, Yeşim Çıtak
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Sedef: Melisa Seda
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra

katma

 

25 Oct 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Berfin Nur Ceren
Berfin Nur Ceren 17 gün önce
Barış ama bro fc 😂✌️
Mehman Asgerov
Mehman Asgerov 23 gün önce
Niye bölümlər silinib bizim üçün???
ساره
ساره 24 gün önce
شسم الاغنيه اللي غناها امير؟
Rumeysa Halvalı
Rumeysa Halvalı 26 gün önce
Ieıeıeoe
Suleyman Avci
Suleyman Avci 26 gün önce
Berenin sahnelerinden bıktım artık dicle ile bariş arasinda geçsin dizi dicleye itiraf etsin aşkını barış
Neslihan Bilsel
Neslihan Bilsel 26 gün önce
Lütfen ilk bölümlerdeki gibi konuk ünlülere daha cok yer verin. Yoksa ergen dizisi olup çıkacak
Büşra Şahin
Büşra Şahin 27 gün önce
Hele şükür biri anladı barışın dicleyi sevdiğini...
Hamarat
Hamarat 27 gün önce
Bu ne ya , devami yokmu diziyi . Hep yari , yari dizi . Final nerede ?
Zeynali Aysel
Zeynali Aysel 27 gün önce
ya bende barışa bakıp ölüyorum ne yapim🤪
Sara Meredowa
Sara Meredowa 27 gün önce
Madem Dicleyi seviyorda niye gidip Berenle çıkıyo acaba
Bindokuzyüz Doksanaltı
Son iki bölümdür niye ünlü gelmiyor?
hwahagja_ sonyeo
hwahagja_ sonyeo 27 gün önce
Birileri girdi araya dediği kişinin FERİS olmasına şaşıran bir ben miyim ???
hwahagja_ sonyeo
hwahagja_ sonyeo 27 gün önce
11. BÖLÜM 2. FRAGMANI ... ANLAMI ORDA SAKLI ... ÇOOOK İYİ YA ..
shakespearesta
shakespearesta 28 gün önce
barışcım, canım, dicle'yi kıskanıyorsun, emir'le görmeye dayanamıyorsun, E O ZAMAN NEDEN BEREN'DEN AYRILMIYOSUN GERİZEKÂLI
Guner Duru
Guner Duru 28 gün önce
Ya bence kesinlikle Dicle ve barış
Nunu 767
Nunu 767 28 gün önce
Ya Ben emiri de sevdim yakistii
Dee
Dee 28 gün önce
Ay o kadar şeyden sonra aşık olmasın artık lütfen, anca kaybettikten sonra aklınız başınıza gelir hep
Ejanker
Ejanker 28 gün önce
Bu nasık ön izleme?? Bildiğin bölümde neler olacak her şey söylenmiş.. saçma sapan iş yapmayın!
Sultan Türker
Sultan Türker 28 gün önce
.
Sultan Türker
Sultan Türker 28 gün önce
.
Nisan Avar
Nisan Avar 28 gün önce
Eger 2. on izleme gelirse Emir’in ask itirafını istiyoruz
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicbar
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
DİCBAR
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicbar olsun lütfen
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Barış ve Dicle
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicbarr
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicle barış
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicle barış
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicbar
Dizi Delisi
Dizi Delisi 29 gün önce
Dicbar
Erhan Köseoğlu
Erhan Köseoğlu 29 gün önce
barışı öbür bölüm bir okuyup üfleyek
Mehmet can Kılınç
Mehmet can Kılınç 29 gün önce
hiç bitmesin menajerimi ara
hakan emir
hakan emir 29 gün önce
Kadınları anlamakta ciddi anlamda güçlük çekiyorum nasıl oluyor da bir kadın Berenden nefret ederken sevgili olmasına rağmen başka birini kıskanan onunla yakınlaşan Barış'ı sevebiliyor? kadın gerçekten kadının kurduymuş
Şevval Gül ÇITLAK
Şevval Gül ÇITLAK 29 gün önce
Peki o sondaki bakışa ne demeli? Çok iyi ddşheijsşhjelg
liva _**
liva _** 29 gün önce
İsteyince akıllı olabiliyormuş Barış’ın abisi
Fatma Özkaya
Fatma Özkaya 29 gün önce
Barış resmen 2 kadını parmağında oynatıyor. Berene de dicleye de yaptıği haksizlik. Senaristler lütfen bizi sasirtin kadın dayanışması görmek istiyoruz. Beren ve dicle barışa haddini bildirsin. Türk dizilerinde bir ilk olur sanırım :)
Merve Uysal
Merve Uysal 29 gün önce
Bu dizi muğazam
Rümeysa Selek
Rümeysa Selek 29 gün önce
Denizcan Aktaş ❤
Rümeysa Selek
Rümeysa Selek 29 gün önce
Dicle Barış ❤❤
Mehin Fettahova
Mehin Fettahova 29 gün önce
Beren rolunu hiç sevmiyorum😩 genel olarak dizige aşığım😍😍😍👍👍👍
Maureen Watson
Maureen Watson 29 gün önce
Absolutely spot on... a great series.
Assalah Fakhir Mehdey
ترجمة 😭😭
Ayormi
Ayormi Aylar önce
Merve Boluğur gerçekten gelirse bu dizi patlar ratingler falan yani bir anda yükselir bence bu aralar bayağı karşıma çıkıyor kız
Sevde Zülal
Sevde Zülal Aylar önce
salak bi baris cikiyo bos bos triplerde karısma lan emirimle dicleme seni var ya döverim cocuk dicle senle mutlu olmiycak emir le olcak otur oturdugun yerde
Hacer o.karacan
Hacer o.karacan Aylar önce
Bu dizilerde de birinin birine asik oldugunu mutlaka 3. Sahis soyleyince anliyorlar cunki basroller gerizekali olmak zorunda 😂
Mirsemed Fatime
Mirsemed Fatime Aylar önce
Dizi ciftleri: 1 Baris❤ Dicle 2 Aydin ❤Meral 3 Feris❤Nejat 4 Cinar❤Julide 5 Kirac❤Mayda Emirde Barisi kiskandirmak icin ❤
Mirsemed Fatime
Mirsemed Fatime Aylar önce
Baris aptal resmen Dicleyi sevdiyini kendi bile anlamyor. Bu arada Aydini ilk kes "sen Dicleye asik olmusun" dediyinde sevidim .
HKS sökmen
HKS sökmen Aylar önce
Sinem kobal ,gizem güven, arda kural olabilir çok iyi olur bence
yerimiese
yerimiese Aylar önce
*Gedizimi* getirin şu diziye ಥ‿ಥ
Celaleddin Yılmaz
Celaleddin Yılmaz Aylar önce
Abisi kardeşinin dicle ye aşık oldugunu anlıyor ama barış kendisi anlamiyor
minguinho mn
minguinho mn Aylar önce
Sen nerden biliyorsun derken cok tatlisin Barış.. hicc öylesine
Lavin Kaya
Lavin Kaya Aylar önce
Bu sahne kesin rüya bak demedi demeyin çünkü böyle şeyler yaşanmadı yaşanmadı yasansaydi gösterirlerdi gün bitti ertesi güne geçti. Barış abisine rüyasını anlatıyor rez alın
IŞIL DENİZ
IŞIL DENİZ Aylar önce
Berenden bilanlar lutfen bir layk artık beren den ayrıl baris zaten turk dizisine baglayacak amaaa yeni fragman geldiiii
Salih Özkaya
Salih Özkaya Aylar önce
Dicle 💜emir
Maliha Sadat
Maliha Sadat Aylar önce
Artik baris kararli olsun deyinler bunden sonra kararli olur emir ve diclenin arasinda mutlu edimeyinler mutsuz edibilirler cok kararli olacak gurursunuz
sevgi qatarı
sevgi qatarı Aylar önce
Emir iyiki geldi gelmesiyle siziye daha da bi renk geldi sanki😍😍 EMİR DİCLE olsun bence
Nur Kaya
Nur Kaya Aylar önce
Konuşurken arkada çalan müziğin adı ne biliyor musunuz
lalaland
lalaland Aylar önce
Geldi gene “bro”
Deniz Karataş
Deniz Karataş Aylar önce
Frqrqm ne zaman gepicek atın qrikkkk
Deniz Karataş
Deniz Karataş Aylar önce
Fragram
Binnaz Turan
Binnaz Turan Aylar önce
Ya bu fondaki müzik çok güzel, lütfen yayınlayın!!!
Binnaz Turan
Binnaz Turan Aylar önce
@Tamam buldun beni Teşekkürler. :D
Tamam buldun beni
Tamam buldun beni Aylar önce
Menajerimi ara mesafeler yazınca çıkıyor
Serie Manía
Serie Manía Aylar önce
Barış gerçekten Dicle'yi sevseydi Dicle tehdit edilince bunu çözüp Beren'in sırrı bildiğini söylemeli ama Dicle onun için sadece Emire karşı reklamı kaptırdığındaki gibi hırstan başka bir şey değil, oysa Emir bu konuyu bilse söylerdi, Dicle'ye direkt yardım ederdi. Barış fark etmez bile Dicle'nin Beren tarafından tehdit edildiğini..
Aylin YONDEMIR
Aylin YONDEMIR Aylar önce
Fragmannn
Ruh Sky
Ruh Sky Aylar önce
Barış, Dicle'den seninle kalmasını istemiştir. Ve eğer iyi bir arkadaşın olsan Dicle'ye Beren'in, Kıraç'ın babası olduğunu bildiğini neden söylemiyorsun?
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Fragman bekliyoruz hâlâ
hemide aliyeva
hemide aliyeva Aylar önce
Berenin qicigligi bezdirdi. Tam eseb pozucudu
Serie Manía
Serie Manía Aylar önce
-Bunlar birleşince ortaya ne çıkıyor peki? +Ne çıkıyor? -Emir Dicleyi gördüğü anda tutulmuş ve cidden onu seviyor❤❤❤
Aslı
Aslı Aylar önce
Fragman atın looo
Mərdan57 Məmmədov
Neden fragman gelmiyor ki? Acaba🤔
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Büyük ihtimalle hala 11. Bölümü çekiyorlar yetistiremwdiler
Aslı
Aslı Aylar önce
Selam
scrosciare.nottivago
Aydın kralsın ya 🙏 biri barış'a söylemese kendisi farkına varmicaktı
Done Girl
Done Girl Aylar önce
-Bunlari birleştirince ortaya ne cıkıyor peki ? -Ne cıkıyor ? -Oğlum sen bu kızı baya baya aşık olmussun 💘
Cucumber Elephant
Cucumber Elephant Aylar önce
Çocuğun abisi bile akıllandı barışta tık yok
Zəhra Məmmədova
Zəhra Məmmədova Aylar önce
Barış bi sal Dicleyi ya... Bi git ya
Done Girl
Done Girl Aylar önce
-Sen nerden biliyosun ? -Hiğğççh Bi yerden tanıdık geldi bu hikaya'de 😂😂😂
Done Girl
Done Girl Aylar önce
Ya şu arka plan müziğini bilen varsa yazsın nolurrrr ????????
Done Girl
Done Girl Aylar önce
@Tuğba çok çok teşekkürlerr
Tuğba
Tuğba Aylar önce
Menajerimi ara mesafeler
merve
merve Aylar önce
berenin olayları sıktı artık lütfen ünlüler falan gelsin
Elif Albay
Elif Albay Aylar önce
Ya bu dizi ne zamandir izlemek istedigim bi diziydi gecen hafta actim izledim bundan onceki bolumleri ve sasirdim ya dedim ulkemde ilk kez bir kadinin tek basina alaninda cok basarili olabildigi veya bir genc kizin korkusuzca hayallerinin peşinden gittigi gercekten vicik vicik saatler suren bakismalar yerine hayatinda gercek hayatta oldugu gibi ciddi bir iliski isteyen bir kadin var ilk basta ana dusman gibi gorunen karakterler kirac ve beren gibi her ne kadar yetistirilme tarzindan veyasadiklarindan simarik ve zubbe olsalarda gayet dostane ve tatliydilar gayet guclu konulara deyiniyolardi unlu olmanin yaninda ciddi zorluklar da getirmesi zaten gelen konuklari hic soyemiyorum sukran ovalinin oldugu bolumde hem ful zamanli annelik yapip hem de isini profesyonelce yapan bi kadini gorduk mesela ama 10. Bolumde kimin kafasi artik klasik turk dizilerinde kaldiysa artik isin icine birden nerden geldigi belli olmayan bi entirika toplumuzun vazgecilmezi olan ahlak adi altinda yapilan igrenc ithamlar ve bunlari sadece bir erkegin duzeltebilecek pozisonda oldugu bi duzmece noluyo abi ya sizin ornek olmaniz lazim diger dizilerden bi farkiniz vardi kendinizi bu sekilde ispatladiniz bravo cidden ya aman insanlarin aklindaki bu kadin ve entrika denklemini saf kiz ve yakisikli ama akli nerde okdugu belli olmayan erkek denklemini aman bozmayin siz ya
Sude Uygun
Sude Uygun Aylar önce
fragman ne zaman gelicek
H. K.
H. K. Aylar önce
Ne çıkıyor dediğinde icimden dengesiz herifin tekisin demek geldi
Aslı
Aslı Aylar önce
Ayn
laouini donia
laouini donia Aylar önce
3 gün ve hala fragman yok niye?!
Mey Ay
Mey Ay Aylar önce
Bu ne saçma bir aydınlanış... Barış zaten kızdan hoşlandığının farkındaydı... Genel olarak mantık yürütebilen bir insandı... Ne yapıyorsanız yapmayı bırakın lütfen.
Sema Kurt
Sema Kurt Aylar önce
Yanliz sonunda baris ifadeye bi ben mi guldum
napıcan adımı
napıcan adımı Aylar önce
Salın artık şu fragmanıııııı
Erhan Köseoğlu
Erhan Köseoğlu Aylar önce
fragman gelsin artık abi
zeynep
zeynep Aylar önce
Ya lütfen fragman gönderin bunla yetinemiyorum
Huseyn Zehra
Huseyn Zehra Aylar önce
Əvvəlki senarist geri dönsün!!! Biz onun yazdığı ssenariləri sevmişdik!!!
Huseyn Zehra
Huseyn Zehra Aylar önce
Dizi əvvəlki kimi həyəcanlandırmır. Hər həftə görəsən hansı konuk oyuncu gələcək, nələr olacaq deyə gözləyirdim. Komik hadisələr də çox olurdu. Dizini get gedə dramatikləşdirirlər və bu da heç xoşuma gəlmir. Ürək sıxıntısı, əsəb gərginlik yaşamaq istəsəm gedib hercai, ya da sefirin kızı filan izləyərdim. Əvvəlki bütün diziləri sırf bu dizi üçün tərk etdim. Lütfən bunu da digərlərinə BƏNZƏTMƏYİN!!!
Ebrar Özmen
Ebrar Özmen Aylar önce
Fragmannnnn
Random Bey
Random Bey Aylar önce
Avlu’dan sonra bu rol bu çocuğa olmamış bence orada performansı zirvedeydi sıradan bir rol gibi geldi bu bana.
Nisa Asan
Nisa Asan Aylar önce
Dizi değişiyor reytingler düşüyor 👎👎 biz eski menajerimi ara yı özledik. Gerçi dizinin ismini yakında sevgilimi ara yaparlar 😂 bu dizi en başta çok güzeldi şimdi sevgili meselelerine soktunuz zengin oğlan fakir kız ekstra kıskanç bir kız. Burda kıskanç olan Beren fakir olan Dicle zengin olan barış. Saçmalıyosunız gün geçtikçe...... ŞUNU UNUTMAYIN DİZİNİN BİTİP BİTMEMESİNİ BİZ YANİ SEYİRCİ BELİRLİYOR SİZ DEĞİL ONA GÖRE DÜZELTİN DİZİYİ
Ümran Poyraz
Ümran Poyraz Aylar önce
Çarşamba oldu ya bir fragman atın yeter da
merve 1903
merve 1903 Aylar önce
Şimdi bunları bir araya getirince ne çıkıyor bir sadakatsiz volkan vakası daha
Elif Kivrak
Elif Kivrak Aylar önce
Yeni fragman ne zaman gelecekkkkk 🙄
rezil kevser
rezil kevser Aylar önce
arkadaşlar ben yanlış yorumlara mı geldim
rezil kevser
rezil kevser Aylar önce
@ay ışığında bir gitar melodisi hiç bizim yorumlar gibi değil
ay ışığında bir gitar melodisi
Nasıl yani aşkım
kevser toslu
kevser toslu Aylar önce
Hangi gün ?
rezil kevser
rezil kevser Aylar önce
pazar
Firdevs Eren
Firdevs Eren Aylar önce
Barışın anlattığı olay 1.bölümde varmıydı?
Firdevs Eren
Firdevs Eren 27 gün önce
@rezil kevser evet öyleymiş
rezil kevser
rezil kevser Aylar önce
yeni bölümde olacak
Serie Manía
Serie Manía Aylar önce
Bence Emir karakterinin gelmesiyle #Menajerimiara kesinlikle boyut atladı. Ben eskiden bu kadar heyecanla beklemezdim diziyi. Şimdi fragman ne zaman çıkacak diye devamlı kontrol ediyorum. #DicMir in uyum farkı bence bu
Elif Canbolat
Elif Canbolat Aylar önce
FRAGMANI VE ESKİ SENARİSTİ GÖNDERİN ATIN BİZE LÜTFENNN!!
zeynep yıldırım
zeynep yıldırım Aylar önce
abi aradan 3 gün geçti yayınlayın artık şu fragmnı
Sonraki
Menajerimi Ara 11. Bölüm
2:15:52
görünümler 1 200 000
Menajerimi Ara 14. Bölüm Fragman
00:59
görünümler 1 400 000
Rell Ability Reveal | New Champion
1:34
görünümler 1 546 302
Anti-Smoking Campaigns on Tik Tok
15:05
Menajerimi Ara 14. Bölüm Ön İzleme
01:01
Alev Alev 4. Bölüm
2:19:31
görünümler 1 500 000
Masumlar Apartmanı 11. Bölüm
2:20:22
görünümler 4 100 000
Menajerimi Ara 11. Bölüm 2. Fragman
00:59
Menajerimi Ara 13. Bölüm
2:12:04
görünümler 969 000
BTS: Dynamite
3:49
görünümler 5 818 499
GOT7 "Breath (넌 날 숨 쉬게 해)" M/V
3:50
Doğduğun Ev Kaderindir | 21. Bölüm
2:13:00
Sol Yanım 2. Bölüm Fragman
1:00
görünümler 717 745
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
görünümler 1 084 686