Karanlık

Melih'in Evinde SQUID GAME Günü!

OHA diyorum!
Abone ol
görünümler 265 668
94% 10 000 566

Selamlar,
Bu videoda ekibimiz Melih'in evine konuk oldular ve bugünlerde popüler olan Squid Game dizisinin oyunlarını oynadılar.
Bakalım sona kalan kim olmuş!

Instagram ► instagram.com/ohadiyorum....
TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/

Videolarda kullandığımız müzikler için; www.epidemicsound.com/referra...

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trvid.com/u-yapyap

katma

 

12 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 112
Sude Ödemiş
Sude Ödemiş 14 gün önce
En güzel bildirim 😊
MaDMaN70906
MaDMaN70906 14 gün önce
Şeyma'nın ayık hali buysa sarhoş halini aşırı merak ettim ya :D
Aysun İslamzadə
Aysun İslamzadə 14 gün önce
Sanat güneşim ne kıız
G
G 14 gün önce
20:32 Çiftlerin her seferinde çiftimize gelmesi..
G
G 14 gün önce
11:47 Yerine koydum DKSKFKSJFKSDKS
Gökçe Çelik
Gökçe Çelik 14 gün önce
25:00 DDJHFDJHKSJ
Ayse Kabuk
Ayse Kabuk 14 gün önce
Keyfo ve oyunları😍
GodsCandy
GodsCandy 14 gün önce
serdar baskan neden taso gibi oynuyor mektub çevirmeyi dik tutuyor fdsgsd
Ezgi Demir
Ezgi Demir 14 gün önce
Acaba ne zaman gözü kapalı sipariş gelicek :/
merwwater
merwwater 14 gün önce
Çok eğlendim yaaa
merwwater
merwwater 14 gün önce
Ben bu ekiple çok daha eğleniyorum açıkçası . Hem video kalitesi de bence arttı👌
CANSU Kebapci
CANSU Kebapci 14 gün önce
Videonun yıldızı keyf😂😂😂♥️♥️
Arda Turel
Arda Turel 14 gün önce
Şeymanın kafası çok güzel :D
Nur
Nur 14 gün önce
23.00 Keyf nasıl mışıl mışıl uyuyor ya🥰
Ramil Nazirli
Ramil Nazirli 14 gün önce
Cok güzel davamı gelsin
Dila Aksu
Dila Aksu 14 gün önce
07:05 O değilde yani o köpeğin tatlılığı beni benden aldı
yağmur grn
yağmur grn 14 gün önce
0:14 te Kemalin kopege oturdugunu zannettim BAJSVJAVSJABSKQPSJ
Ayhan Vezirli
Ayhan Vezirli 14 gün önce
🇦🇿❤️🇵🇰😎😎
MİKERANZİ
MİKERANZİ 14 gün önce
Şeymel 💜
bayram ali fidan
bayram ali fidan 14 gün önce
94. yorum nice
Deniz Beytekin
Deniz Beytekin 14 gün önce
Şeyma ablanın terlikler yakmıyor mu 😂
Mehmet Dulkadir
Mehmet Dulkadir 14 gün önce
Kolsuzluk başa bela Melih bey
Rumeysa Yılmaz
Rumeysa Yılmaz 14 gün önce
Şeyma’nın gülme krizleri çok tatlı ya cjfjfjc
Zehra
Zehra 14 gün önce
Keyf i yemek istiyorum çok tatlııı
Gürsel G.
Gürsel G. 14 gün önce
Devamı gelsin
mehmet emin Koç
mehmet emin Koç 14 gün önce
İzzete ne oldu acaba birden aklıma geldi
Fuad Məmmədov8
Fuad Məmmədov8 14 gün önce
herkes squid game cekiyor
Yusuf Buğra
Yusuf Buğra 14 gün önce
Videolar Süper ❤️
ONUR BÜKE
ONUR BÜKE 14 gün önce
KORAMEL GİBİİİ 🤣🤣
Yağmur Kara
Yağmur Kara 14 gün önce
Melih ve fantastik içerikleri 🙌
arda aydın
arda aydın 14 gün önce
8:16 melih abi her zamanki beceriksizliğini koruyor 🤣
ff
ff 14 gün önce
Selam
Elmar Dadaşov
Elmar Dadaşov 14 gün önce
5:45 ah sanat gunesim benim
Sabina Aliyeva
Sabina Aliyeva 14 gün önce
Ne tesadüf bende bu gün izledim diziyi.
Eylül Çelik
Eylül Çelik 14 gün önce
6:08 sol alt köşeye kalbimi bıraktım 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Atom
Atom 14 gün önce
OHA game
Atom
Atom 14 gün önce
Oha game Oyun şartları : Gözü kapal en pahalı yemek yeyen kazaznır En son pes eden kazanır Şans yemeği
Fikret Miman
Fikret Miman 14 gün önce
Aleykum selam
Furkan Caneş
Furkan Caneş 14 gün önce
Akıllar da tek soru neden Melih in evi
Emre Can İnce
Emre Can İnce 14 gün önce
Bu şekildeki gündemdeki konuları bir vlog tarzında sunan videolarınızı bekliyorum. Bence bu videonuz son aylardaki en iyi videonuz olmuş. Teşekkürler Mad Lama ailesi.
ALPERHAN
ALPERHAN 14 gün önce
Ulan beeeesss
ecrinduru koca
ecrinduru koca 14 gün önce
Bu videoya like gelmezmi yaa
Özgür Akbaş
Özgür Akbaş 14 gün önce
Seymanin gülmemek icin kendini zor tutmasi 8:03 cok tatlı ❤❤❤
Yağmur Allahverdiyeva
Bi de baktım o da ne sürü sürü bi sürü çile dıptıs
morunicornn3
morunicornn3 14 gün önce
Dizi ne kadar yanlış izlenirse o kadar yanlış izlemişsiniz bildiklerimi unuttum
RapsyyanKiLS
RapsyyanKiLS 14 gün önce
111111111111
Sude
Sude 14 gün önce
8:21 melih sen bence bir daha bu oyunu oynama😂😂😂
Nisa KOÇ
Nisa KOÇ 14 gün önce
Bildirimi görünce ben "amazing"
positivity’s cozy place 🍄
Çok eğelenmeli bir video olmuş 🍄✨👍🙈
Zeynep Ersun
Zeynep Ersun 14 gün önce
İlk
Furkan Çiçek
Furkan Çiçek 14 gün önce
Abi 1 gunlugune eski ekiple video gelsin
Doğukan
Doğukan 14 gün önce
İşte bu adamın fikri zekâ içeri çok güzel böyle video hoşuma gidiyor mendemur ailesine slm olsun👊
Ege Ekinci
Ege Ekinci 14 gün önce
Squid game şekeri yeme yarışması yapın abi
semanur başkan
semanur başkan 14 gün önce
Melih haykırdım sana ahahahha
xox
xox 14 gün önce
Şeyma'nın Melih'e "ah sanat güneşim benim" demesi....fav ilişki! :D
Özgür Akbaş
Özgür Akbaş 14 gün önce
5:44 tam dakikayı bulmuştum yazayim dedim benden once yazmis:) neyse bende Yazayim videonun basında gördüm bu yorumu :D
Emir Ekici
Emir Ekici 14 gün önce
@Nərgiz Talıblı 5.45
İdeal Məmmədzadə
İdeal Məmmədzadə 14 gün önce
Evet ya hangi dakika
xox
xox 14 gün önce
@Nərgiz Talıblı 5:44 💜
Nərgiz Talıblı
Nərgiz Talıblı 14 gün önce
Hangi dakika? :)
Kənan
Kənan 14 gün önce
8:10 çok güldüm
Emir
Emir 14 gün önce
Çok güzel bir video olmuş ellerinize sağlık 🤗
Ahmet
Ahmet 14 gün önce
massara
Yusuf Kenan BAYRAK
Yusuf Kenan BAYRAK 14 gün önce
Kelime oyunundaki o Tamer Yeşildağ detayı
Cansu Leyla P
Cansu Leyla P 14 gün önce
Tekrar istiyoruz !
Tahsin İlhan
Tahsin İlhan 14 gün önce
SQuid game ne
{___}
{___} 14 gün önce
Dizi
Cansu Leyla P
Cansu Leyla P 14 gün önce
Film
LMTDS-1
LMTDS-1 14 gün önce
Bu dizide nasıl ünlü oldu yaaa ❤️
Varlik Özlem Özel
Varlik Özlem Özel 14 gün önce
Bu bugünler de mağazalarda olan kartla oynayan oyun mu?
Hüseynli Ismayil
Hüseynli Ismayil 14 gün önce
0:37 MASSARA
Hüseynli Ismayil
Hüseynli Ismayil 14 gün önce
10 kişi yazmışken bir yorum atayım
Sena Nrsn
Sena Nrsn 14 gün önce
Sizin yüzünüzden almanyaya dönüste havalimanindan masara aldim Gercekten yedigim en güzel kurabiyelerdendi
Said Davşan
Said Davşan 14 gün önce
Muq video
⨠emin online⨠
⨠emin online⨠ 14 gün önce
ilk yorum
EGECAN GÜRSOY
EGECAN GÜRSOY 14 gün önce
298 like 38 yorum şıp diye
Ğğğğ
Ğğğğ 14 gün önce
32:30 ŞEÇEĞÇWĞFŞWŞFLWÇD
Hasan
Hasan 14 gün önce
Oha diyorumda büyük ödül yemek olur kesin
Kənan
Kənan 14 gün önce
Gelen o bildirimin güzelliyi var ya her şeye değer.💜
Ceylin Oflaz
Ceylin Oflaz 14 gün önce
31. Yorum
Sevilay Kurt
Sevilay Kurt 14 gün önce
😂😂😂😂
Adem Şahin
Adem Şahin 14 gün önce
Kemal'in evinde 1 gün gelsin diyenler+1
Ceren Yıldırım
Ceren Yıldırım 14 gün önce
Hahahshdısjsjslfmeğfneşfkelfkr of çok iyiii
Funny Videos
Funny Videos 14 gün önce
Yes new video.
Barış Bapun
Barış Bapun 14 gün önce
Bu ekib çok güzel
Sude
Sude 14 gün önce
Muhteşem formatt💜
Ennur Demirkan
Ennur Demirkan 14 gün önce
Bayılıyorum size ya
MustHave
MustHave 14 gün önce
Mutlaka 2. kez oynamalısınız.
Nisanur ' kanalı
Nisanur ' kanalı 14 gün önce
Ilk
OYUN KAMPI
OYUN KAMPI 14 gün önce
Abi sizi 3 yıldır takipteyim başarılarını dilerim ❤️
ege kömürcü
ege kömürcü 14 gün önce
ben 7 yıldır takipteyim
AZOŞŞ
AZOŞŞ 14 gün önce
Elim deydi bi baktım 3 sn önce jsnsnsns
Arda Bozkurt
Arda Bozkurt 14 gün önce
Ilk
Elif Albayrak
Elif Albayrak 14 gün önce
Len ben ilk diyene kadar 100 kişi yazmış bu ne hız😂
jiletFERO
jiletFERO 14 gün önce
Tuna Tavusla yemek kapışması gelsin
vahşi Panda
vahşi Panda 14 gün önce
İlk
QueX
QueX 14 gün önce
kalp
egymeN
egymeN 14 gün önce
Ilk
luna
luna 14 gün önce
kemal abiye bayılıyorrruuuum
Zeynep Zeynep
Zeynep Zeynep 14 gün önce
İlk abi nolur sabitler misin küçüklüğüm seninle geçtiii plsss...
süpermen alperen
süpermen alperen 14 gün önce
Bir flim bukadar tutacağını tahmin etmiyodum ama eğlenceli olmuş
süpermen alperen
süpermen alperen 14 gün önce
@İrem hshshshsh
İrem
İrem 14 gün önce
Olm Bi izleseydin
{Gamer Elifsude}
{Gamer Elifsude} 14 gün önce
5 like 0 yorum 😲
Nil Uyar
Nil Uyar 14 gün önce
İlk
Özlemmm
Özlemmm 14 gün önce
😁
Animasyonlar Ünlüsü
of muq
Efe Yasin Kocabey
Efe Yasin Kocabey 14 gün önce
İlk
luna
luna 14 gün önce
gelen o bildirimin güzelliğii
𝖄𝖎𝖌̆𝖎𝖙
A
Sonraki
4 KİŞİ BİR KARAVANDA YAŞAMAK!
35:59
MELİH'İN EVİNDE BİR GÜN GEÇİRDİK!
25:05
250TL'YE BİM vs MACRO CENTER
27:34
görünümler 284 000
Emrullah Sürmeli - Baba (Bedel)
3:07
görünümler 4 307 872
GERÇEK HAYATTA SQUID GAME OYNADIK!
16:07
Üç Kuruş 1. Bölüm Ön İzleme
1:38
Yargı 6. Bölüm - Sürpriz Nikah!
5:17
Çok Güzel Hareketler 2 - 96.Bölüm
2:4:24