Karanlık

MELİH'İN EVİNDE BİR GÜN GEÇİRDİK!

OHA diyorum!
Abone ol
görünümler 1 356 220
100% 53 000 0

Selam arkadaşlar,

Bu video ekip olarak Melih'in evinde bir gün geçirdik. Bakalım Melih bizi nasıl ağırlamış?

Massara Kurabiye: app.hps.im/d7ct/bd0a44b7
Serdar Başkan'ın Kitabı: app.hps.im/d7ct/bd0a44b7
Refika'dan Baharatlar: www.refikadan.com/baharat

Instagram ► instagram.com/ohadiyorum....
TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/

Müzik kütüphanemiz - Snapmuse ► bit.ly/3jvAJMF

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trvid.com/u-yapyap

Eğlence

katma

 

15 Mar 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 292
EROL
EROL 10 aylar önce
Hayatımda ilk kez reklam alınmadan bu kadar reklam yapıldığını gördüm 😂 . Massara birdaha asla unutmayacağım seni .
Alishka Qasanov
Alishka Qasanov 3 aylar önce
NAPİM
HSN YNK
HSN YNK 6 aylar önce
hyr
Buğrahan Başkaya
Buğrahan Başkaya 8 aylar önce
@KCrasher hh
Sosyalmedya
Sosyalmedya 8 aylar önce
Bide yeni attıkları massara videosuna bak jdjdkka
Elcin68 Elcin
Elcin68 Elcin 9 aylar önce
Massara yeme kapışması geldi dhsgshshashsjshs (hem de sponsor olmadan)
İsimsiz A
İsimsiz A 10 aylar önce
Yaklaşık 7 8 ay önce annesini kaybetti ve gördüğümüz gibi eşiyle de boşanmış birlikte yola çıktığı arkadaşları nerdeyse hepsi yarı yolda bıraktı hala motivasyonu tam bir şekilde yola devam ediyor uğraşıyo çabalıyo başka biri olsa asla kaldıramazdı bu kadar şeyleri
anways
anways 3 aylar önce
@Ali Türkoğlu Şeyma dan dolayı eşinden de boşanmış öyle görünüyor
anways
anways 3 aylar önce
Seyma ile olan ilişkisinden dolayı boşanmış onu da anladık
Elif
Elif 4 aylar önce
@Ceren Senekci medyum :")
Nida
Nida 4 aylar önce
@Ceren Senekci uuu ileri görüşlüsün kardeşimm
Arda Meric
Arda Meric 7 aylar önce
Aga be 🙏🥺❤️
Joker xdz
Joker xdz 10 aylar önce
MELİH GERÇEKTEN TRvid'UN ACUNU. BU ADAM NE OLURSA OLSUN SAYGIYI HAK EDİYOR.
Ö Ö
Ö Ö 9 aylar önce
TRvidn un ağası cidden
Kemal Doğan
Kemal Doğan 10 aylar önce
Ve boşandı :()
Beyza 。
Beyza 。 10 aylar önce
Cidden ben de çok benzetiyorum Acun'a
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
Kendi çapımda oyun videoları yapıyorum. Kanala göz atarsanız sevinirim
öömer y
öömer y 10 aylar önce
Kanalların şirket kafasından çıktığı editlere bile yansımış Melih in kendi şirketinde daha da iyi işler çıkacak umarım yolun açık olsun
Itır Ekici
Itır Ekici 7 aylar önce
@Ahmet mad lama diye yeni şirket kurdu onun
Onur
Onur 8 aylar önce
Radikal degisiklik yapilmadan ayakta kalamaz belli bi sey bu
Ahmet
Ahmet 8 aylar önce
Oha diyorum melih in mi
A V C A R
A V C A R 9 aylar önce
@Türk Beyi evet
King__40 YBJ
King__40 YBJ 10 aylar önce
@Türk Beyi evet
Duygu özdemir
Duygu özdemir 10 aylar önce
Melih bosandi arkadaslar bize hiç yansitmadan isine devam etti gercekten tam bir profosyenel hayirlisi olsun haklarinda
Ömer Hatip Gözal
Ömer Hatip Gözal 16 gün önce
@DreamsDrawing kahin
Enis Tekin
Enis Tekin 5 aylar önce
@nisa :D
nisa
nisa 5 aylar önce
@Enis Tekin instagramdan gördün sanırım hdhdhshdu aynı tepkiyi verdim yalnız değilsin
Enis Tekin
Enis Tekin 5 aylar önce
@nisa LANNN fuckk
Enis Tekin
Enis Tekin 5 aylar önce
@nisa kim demiş
Ahmet Fidan
Ahmet Fidan 10 aylar önce
Köpeğini sürekli videolarda görünce, evde birlikte bırakacağı kimse olmadığını anladım. Boşandığını tahmin etmiştim. Hayırlısı olsun.
Nisa Nur Kabasakaloğlu
@Batuhan Yaşar aynen
Batuhan Yaşar
Batuhan Yaşar 8 aylar önce
@Nisa Nur Kabasakaloğlu boşanmış eşinden
Nisa Nur Kabasakaloğlu
Hiç böyle düşünmemiştim :(((
Emirhan Budanur
Emirhan Budanur 10 aylar önce
Yakın zamanda annesini kaybetti eşiyle boşandı ekip arkadaşlarıyla ayrıldı ama adam asla çökmedi helal olsun
A V C A R
A V C A R 9 aylar önce
@Perfect Gaming tamamda yeni ekip kurdular işte
Perfect Gaming
Perfect Gaming 9 aylar önce
@A V C A R medlama kanka mediadog değil
A V C A R
A V C A R 9 aylar önce
@Sandaldaki Sesler hepsi ayrıldı yeni ekip kurdular MediaDog diye
Sandaldaki Sesler
Sandaldaki Sesler 10 aylar önce
@Multiplayerdan Konu Dışı Bekleyen Adam ok
Multiplayerdan Konu Dışı Bekleyen Adam
@Sandaldaki Sesler ayrıldı mq satmış adam hissesini
Hatice Betul Bozdogan
Hatice Betul Bozdogan 10 aylar önce
Melih bi itiraf videosunda hayatta yalniz kalmaktan, esinden ayrilmaktan cok korktugunu soylemisti, o geldi aklima simdi 🥺
Beyza saatçi
Beyza saatçi 9 aylar önce
Hem eşinden boşanmış hemde yakın bi zamanda annesi vefat etmiş 😔 ama adam herşeye rağmen dimdik ayakta ❤
Pisiko Yengeç
Pisiko Yengeç 9 aylar önce
Ağa be
mabedangel -_-
mabedangel -_- 9 aylar önce
Eşi kim instagram ı var mı
Zeynep Meyra
Zeynep Meyra 10 aylar önce
Hangi videosuydu acaba
zehra der
zehra der 10 aylar önce
MeLih evLi deyiL miydi
zeynep
zeynep 10 aylar önce
Melih özel hayatını sosyal medyadaya yansıtmadan yapman senin gerçekten profesyonel olduğunu gösteriyor gerçekten işinde çok başarılı bi insansın seni tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum .
Firdevs TAŞ
Firdevs TAŞ 10 aylar önce
Hatırlarsanız bir videoda Melih en büyük korkum dünyada yalnız kalmak demişti şimdi hem annesini kaybetmiş hemde eşinden boşanmış 😕😕
Firdevs TAŞ
Firdevs TAŞ 7 aylar önce
@Sena Tokgöz gördüm ve şok oldum
Sena Tokgöz
Sena Tokgöz 7 aylar önce
@Firdevs TAŞ instagramda melih şeymayı kalbine etiketledi elini tuttuğu fotoğraf falan paylaştı baya baya sevgililer postların altını okuyunca anlarsın sürekli kalpleşiyorlar beraberler sabah akşam :)
Firdevs TAŞ
Firdevs TAŞ 7 aylar önce
@Sena Tokgöz şaka mı?
Sena Tokgöz
Sena Tokgöz 7 aylar önce
şeymayla sevgili oldular
Nisa Nur Kabasakaloğlu
En azından babası ve birkaç arkadası var :(((
Oguzhan Wave
Oguzhan Wave 10 aylar önce
Melih reis tam sınıfın güldüreni gibi bize çok güleç bir insan gibi ama yalnızken kan ağlıyor gibi harbi üzüldük 😫
Bilal Sarıkaya
Bilal Sarıkaya 10 aylar önce
Melih gibi abim olsaydı ne olurdu ya,gerçekten aşırı sempatik,komik,ve rahat tam benlik adam,severek takip ediyorum kendisini ve oha diyorum kanalını harikasınız.Unurmadan ne diyoruz,MASSARA 🤣🤣🤣
Celine
Celine 10 aylar önce
Melih’in yorgun oldugunu gorebiliyorum umarim en yakin zamanda toparlanir seni seviyoruz melih ❤️
DİLAY
DİLAY 10 aylar önce
Melih muhteşem bir adam. İşi ile ilişkilerini ne güzel ayırdı bize hiç yansıtmadı boşandığını cidden gurur duyulası
Aleyna Akçay
Aleyna Akçay 2 aylar önce
@Nisanur Özkan ergen profili sjsks
Klytie
Klytie 5 aylar önce
Ayn
Nisanur Özkan
Nisanur Özkan 9 aylar önce
@Pisiko Yengeç anlamazsın 🙂
Pisiko Yengeç
Pisiko Yengeç 9 aylar önce
@Nisanur Özkan neresi iyi
Nisanur Özkan
Nisanur Özkan 9 aylar önce
profil çok ii 😍🤩
Ne Habersin Ne Türksün
Canim melih be Sen mediacraftın 1 Numarasısın benim gözümde ne kadar çok şey yaşamışsın meğer haberimiz şuan oluyor....);
Ne Habersin Ne Türksün
@Sevinç Özel Karısından ayrılmış sanirim çünkü bütün işaretler onu gösteriyor ve köpeğinide bu yuzden Ofise getiriyor Bakacak kimse olmadiğindan En önemlisi de Annesini birkaç ay önce kaybetmiş...
Sevinç Özel
Sevinç Özel 10 aylar önce
Mesela ne yaşamış bilmedigimden soruyorum
Ahmet Adıyaman
Ahmet Adıyaman 10 aylar önce
Sırf melih için izliyorum ya Beraber çalışmayı o kadar çok isterdim ki Hayat dolu adam ya
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
Kendi çapımda oyun videoları yapıyorum kanala göz atarsanız sevinirim
Sevgi Bay
Sevgi Bay 10 aylar önce
Massara bu kadar reklama kayıtsız kalmamalı en az 10 videoya sponsor olmalı 🤭🤭
Sadece Erdem
Sadece Erdem 10 aylar önce
Melih cidden söylüyorum sakarlık sende hiç itici durmuyor
Halil Efe Tunçbilek
Halil Efe Tunçbilek 9 aylar önce
@Perfect Gaming melih küçük olan çoçuk
Perfect Gaming
Perfect Gaming 9 aylar önce
melih ne lan 40 yaşındaki adama ismiyle hitap ediyo 15 yaşında çocuk
Halil Efe Tunçbilek
Halil Efe Tunçbilek 10 aylar önce
@BarışCan Akbaba belli bir sebepten ayrıldılar
BarışCan Akbaba
BarışCan Akbaba 10 aylar önce
Melih evli değilmiydi yaa
Rüzgar Güney
Rüzgar Güney 10 aylar önce
Sakarlık hiçbif insan için itici değildir ztn
Emine Nur Güzel
Emine Nur Güzel 10 aylar önce
Melih abi her şeye rağmen bu kadar güçlü duruyor olman beni mest etti ayrıca ev sahipliğini de çok beğendim 🥰
berk şenol
berk şenol 10 aylar önce
Şirket kafasından çıktıktan sonra gençlere daha çok hitap etmeye başladığını herkes farketmiştir. Umarım hiç bozmadan bu şekilde devam edersiniz
aysima
aysima 10 aylar önce
Siz mükkemmel bi insansınız. Tüm samimiyetimle söylüyorum. Mutlu oluyorsam sizin sayenizde ❤️
Naz
Naz 10 aylar önce
seyma mutfakta yemek yaparken surekli kontrole gelen annek gibisin jzhsndkehsjw
Enes DİNKUL
Enes DİNKUL 10 aylar önce
Yillar sonra tekrar başladim izlemeye içerikler farklilaşinca böyle devam youtubenin sefiri melih abuf
KCrasher
KCrasher 9 aylar önce
@Anıl Aydın olur
Anıl Aydın
Anıl Aydın 9 aylar önce
@KCrasher aboneşelim mi istersen
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
@Emir Cemo olur
Emir Cemo
Emir Cemo 10 aylar önce
@KCrasher Aboneleşelim istersen ?
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
@NİNJA teşekkür ederim . Ben de oldum
ömer Şekerci
ömer Şekerci 8 aylar önce
Melihte bu zamana kadar değişmeyen şeylerden biri hala yumurtayı tam kıramaması ve kabuk düşürmesi
Özgür Cansız
Özgür Cansız 10 aylar önce
Massarayı o kadar anlattınız ki Migros'tan alıp denedim,dediğiniz kadar varmış gerçekten.Kurabiye de tek geçerim👍😊
Özgür Cansız
Özgür Cansız 10 aylar önce
@İremss Rica ederim👍
İremss
İremss 10 aylar önce
@Özgür Cansız teşekkürlerr
Özgür Cansız
Özgür Cansız 10 aylar önce
@İremss Teneke kutular 36.95 TL.50 gr paketler 5.95 TL
İremss
İremss 10 aylar önce
Fiyatı neydi migrosta hatırlıyor musun?
Özge Alaca
Özge Alaca 10 aylar önce
Melih’e misafir olmak isterdim yaa pozitifliğe bak :)
Sultan Cantaş
Sultan Cantaş 10 aylar önce
İçeriğe bayıldımmmm 😄 iyi ki varsın melih❤️
EGE MUTLU
EGE MUTLU 10 aylar önce
Bunun Şeymanın evinde, Başkanın evinde ve kemalin evinde olanıda gelsin +1
Elif Roza Ünder
Elif Roza Ünder 7 aylar önce
Şeymanın evinde olanı var
Elif Roza Ünder
Elif Roza Ünder 7 aylar önce
@Çisem Naz Kazancı linkini atarmısin
Elif Roza Ünder
Elif Roza Ünder 7 aylar önce
@Çisem Naz Kazancı geldi mi benim haberim yoktu
Çisem Naz Kazancı
Çisem Naz Kazancı 7 aylar önce
Geldi
Elif Roza Ünder
Elif Roza Ünder 10 aylar önce
Eveeet lutfen
Emre Polat
Emre Polat 10 aylar önce
Bu ekip tam bir ekip oldu , sonunda yemeksiz videolar 😀
Mellow
Mellow 10 aylar önce
TRvid un bir Acunu olsaydı O da Melih olurdu tartışmasız.. Senelerdir takip ediyorum. Okudum liseyi bitireceğim bu sene Ve hala izliyorum .d
Arbas Koç
Arbas Koç 10 aylar önce
Melih’in evi daha güzel tanıtılabilir, gezdirilebilirdi bence bundan sonraki evler daha güzel gezilsin Sırada Başkan 😁😁
Emine A
Emine A 10 aylar önce
Bu videodan gerçekten çıkmak istemedim bi insan bu kadar profosyenel olabilirdi en içten duygularıma seni tebrik eder yeni kurduğun şirkette destegimiz sizinle (massara)
yıldız yaprak
yıldız yaprak 10 aylar önce
Ev turları gelsinnn 🙋 Melih sana sakarlık yakışıyor👍
Şeyma
Şeyma 10 aylar önce
Videoya bayıldım. 😂 Altın günü serisi yapar mısınız, hem de ev turu vs. olmuş olur? 🙃
Busenur KÖKSAL
Busenur KÖKSAL 10 aylar önce
Melih abinin temizlikçisine sabır diliyorum 😂
Kardelen Karakulak
Kardelen Karakulak 10 aylar önce
Annem bile milyon kere kek yapmasına rağmen hâlâ tarife bakıyor. Tebrikler Melih xbsnxbnsdnsn
Büşra Yılmaz
Büşra Yılmaz 10 aylar önce
Yemek harici videokar görmek gözlerimizi yaşarttı :')
Hira
Hira 10 aylar önce
Jhjjjhjhjjhhhhjhhjhhjhhjjhhj
Berk Savage
Berk Savage 10 aylar önce
@Büşra Yılmaz eheheh aynen
Büşra Yılmaz
Büşra Yılmaz 10 aylar önce
@Berk Savage olsun en azından konu yemek değil bu da bi gelişme kfkckfmfkf
andŞEYMA
andŞEYMA 10 aylar önce
@Ambush aboneleşelim mi
berat dağ
berat dağ 10 aylar önce
Ama yinede yemek videolarını seviyoruz
Ayse Yeşil
Ayse Yeşil 10 aylar önce
Cansın be Melih abicim Gülen yüzün solmasın.
İrem
İrem 8 aylar önce
Şeyma kendi evindeki tavırları burda da göstermiş 😂
deniz
deniz 10 aylar önce
Kac yıldır izlediğimiz insanların hayatlarına tanıklık etmek..:) hiç yabanci hissetmedim
Çiğdem Kuran
Çiğdem Kuran 3 aylar önce
Yeni keşfettiğim için çok şey kaybetmiş olsam da hiç keşfedememekten iyidir 😂 başarılar diliyorum ❤️
Yusuf Mert
Yusuf Mert 10 aylar önce
Farklı konseptleri özlemişiz çok keyifliydi
ıslak banyo terliği
ıslak banyo terliği 10 aylar önce
Nobody: Really nobody; Melih: Massara
Pınar Erdoğdu
Pınar Erdoğdu 10 aylar önce
Bu format çok güzelmiş devamı gelsin 😂
я люблю,SLAYER
я люблю,SLAYER 10 aylar önce
EMİNİM Kİ MELİH YUMURTA YERKEN KESSİNLİKE KABUKLU YİYORDUR :)
Tunç İshakoğlu
Tunç İshakoğlu 10 aylar önce
Maç yapalım dediniz yapmadınız nasıl içimde kaldı😂😂
Maryam
Maryam 10 aylar önce
Bence Melih abi çok güzel karsiladi arkadaşlarını çok samimi çok misafirperver yaptigin kekse bayildim gerçəkten canim çekti🥰
Yiğit
Yiğit 10 aylar önce
old ekip olsa ne güzel olurdu ya :(((
Saliha Avci
Saliha Avci 10 aylar önce
2016 daki oha diyorumu ozlıyenler kac kısı
anime severim
anime severim 10 aylar önce
Melih oha diyorumu senin icin izliyorum.Olmadigin videolarin hic birini izlemdim.Yemekler benden videolarinda bile sen yoksan öne kaydirip senin oldugun yerleri izliyorum.
pelin dafne
pelin dafne 10 aylar önce
Massara kelimesini hayatim boyunca unutmayacam galiba 🤣🤣🤣
Enes Okur
Enes Okur 10 aylar önce
2 sene önceki samimiyet kalmadı nefis yemek tariflerine döndü ve şu yeni gelenler hiç iyi deil
Rahman Yılmaz
Rahman Yılmaz 10 aylar önce
Yemeksiz videolar son buldu çok mutluyum ya +1 yapında belki görürler daha çok böyle yemeksiz video çekerler
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
kendi çapımda oyun videoları yapıyorum kanala göz atarsanız sevinirim
Son Goku
Son Goku 10 aylar önce
Melih Bey, Annenin ölümünü yeni ögrendim, basin sagolsun.... Almanyadan selamlar....
Nisa Miia
Nisa Miia 10 aylar önce
Melih'in çay bardakları mükemmel değil miğh
Kahraman Tan
Kahraman Tan 10 aylar önce
harbiden hahdkskskxh
Elif GÖKÇEBAŞ
Elif GÖKÇEBAŞ 10 aylar önce
Bence videonun başlığı Melih'in evinde massara yı öğreniyoruz olmalıydı 😂😂
Uğur Türkmen
Uğur Türkmen 10 aylar önce
Videonun; %70'i Massara %25'i Kek ve kahve yapımı %5'i Ev vlogu
eLiF
eLiF 10 aylar önce
Melih bey kapıyı açar mısınız belki bize yurt dışından getirdiğiniz sudan tattırırsınız?
Zeynep Meyra
Zeynep Meyra 10 aylar önce
@Emre Eker MWNNZNSMZKSKWKZKAKWK
Eray Çakır
Eray Çakır 10 aylar önce
Bizim haberimizi türkiyedede çektin bizi kaçakçıbaşı da ilan ettin Bak parça parça yaparam ha Parçala bakim hangimiz hangimizi parçalıyor Bana bak vurma ananın ananın eşsoleşek eşşoleşşek
Anıl Aydın
Anıl Aydın 10 aylar önce
S ve j 3 ve1
么TRツV"EGAS
么TRツV"EGAS 10 aylar önce
Sdajdkebe
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
Kendi çapımda oyun videoları yapıyorum. Kanala göz atarsanız sevinirim
Yusuf Ekşi
Yusuf Ekşi 10 aylar önce
Melih Bey kapıyı açar mısınız belki yurtdışından getirdiğiniz paralarla bize bir adet Massara ikram edersiniz.
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
kendi çapımda oyun videoları yapıyorum kanala göz atarsanız sevinirim
Mehmet Ali Eren
Mehmet Ali Eren 10 aylar önce
İyimiş bu vlog olayı ekibin hepsine yapın farklı bir içerik olmuş olur. Başkanın evini merak ediyorum cidden.
Emine Hatun Efendioğlu
Ev o kadar eşya ve küçük küçük parçalarla dolu ki ruhum daraldı :(
Başak Pehlivan
Başak Pehlivan 10 aylar önce
biz bu evde keyfle beraber yaşıyoruz... ağlicam
milonuzz 22
milonuzz 22 10 aylar önce
Karısıyla boşanmış
Burak Kurşun
Burak Kurşun 10 aylar önce
Sırayla bütün ev turları gelsin diyenler +1
Vuqar Memmedov
Vuqar Memmedov 10 aylar önce
bende o yorumu yazacaktim
Raya Hamidli
Raya Hamidli 10 aylar önce
+1
Enk Kanamat
Enk Kanamat 10 aylar önce
Nobody Melih:Massaraaaaa Canım çok fena massara çekti tadını bilmiyorum ama...
Mirza Efe Aktaş
Mirza Efe Aktaş 10 aylar önce
Melih son zamanlarda farkettiniz mi çok çökmüş duruyor hiç hayat enerjisi kalmamış sanki
kaan kurt
kaan kurt 10 aylar önce
Bu kanalda izlediğim en samimi video olmuş kamera arkasının ara ara dahil olması resmiyetten bir nebze olsa uzaklaşılması samimi bir ortam yaratmış
Mehmet Eren Kumsal
Mehmet Eren Kumsal 10 aylar önce
5:19 Melih ayrılmış belli çünkü diyorki "keyf ile beraber yaşıyoruz" diyor.
Tuğba Keser
Tuğba Keser 10 aylar önce
Bence diğerlerine de misafir olun aşırı eğlenceli video olmuş 😂😂 Şeymanın ev sahibliğini çok merak ediyorum
Yavuz selim Küçükkavruk
Bende
Halil Gocmen
Halil Gocmen 10 aylar önce
Aynn
Muhammed Kokulu
Muhammed Kokulu 10 aylar önce
Ne yediğimi bilmek istiyorum 😁😂😂
SUGA'® BİAS
SUGA'® BİAS 10 aylar önce
Melihin babasının melihe saç çıkarma sevdası😂😂
Alanur Mat
Alanur Mat 10 aylar önce
Bir de bunu herkesin evine yapın keyif çok tatlı elinize sağlık çok güzel olmuş hepinizi seviyorum bb
SerHorse
SerHorse 10 aylar önce
Bence bunun serisini yapmalısınız mesela herkesin evini gezin puanlayın ve en çok puana ulaşan bir ödül alsın bence güzel fikir.
İrem Tanyeri
İrem Tanyeri 10 aylar önce
'Ayrıldık' Demeden ayrıldığını nasıl anlatırsın gibi oluyor. Her videoda araya sıkıştırılan ufak tefek cümleler, bu video vb. :D Adam zeki valla :D
limmyzz
limmyzz 10 aylar önce
@Betül Aktaş instagram da fotoğrafları var bir sürü ama silmiş olabilir bilmiyorum
nixas
nixas 10 aylar önce
@Betül Aktaş rica ederim ne demek
Armina
Armina 10 aylar önce
Keki Kendisinin Yapmasından Belliydi Ayrıldığı... 😀😀😀😀🤣🤣🤣🤣😂😂😂😅😅😅
Betül Aktaş
Betül Aktaş 10 aylar önce
@Emine Zzzzeehra @cemre teşekkür ederim
Emine Zzzzeehra
Emine Zzzzeehra 10 aylar önce
@Betül Aktaş Konya’ya hediye vermek için gittiğinde eşi de vardı yanında
Furkan Yıldız
Furkan Yıldız 10 aylar önce
Saklambaç serisini çok özledik bu ekiple dev bi saklambaç gelmez mi
İlknur Kaçar
İlknur Kaçar 10 aylar önce
Melihin eve gidip temizleyip toplayasım geldi ya
Mehmet DEMİRCİ
Mehmet DEMİRCİ 10 aylar önce
Sayın Melih bey lütfen kapıyı açar mısınız? Belki Amerika'dan getirdiğiniz paralarla bize 1 bardak su ikram edersiniz
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
Kendi çapımda oyun videoları yapıyorum kanala göz atarsanız sevinirim
XhyperX
XhyperX 10 aylar önce
Sonunda yemeksiz videolar melihten yeni içerikler isteriz
Emre Uysal
Emre Uysal 10 aylar önce
7:41 Melih anladık sponsor reklamı almışsınız Massara yeme yarışması gider :)
Rojwan Apolo
Rojwan Apolo 10 aylar önce
Baya cok guzel bir video cekmisiniz. Melih varsa gulme karantili diyebilirim.😂😂 ellerinize sagalik.. devami gelsinn
Selin Çekirdek
Selin Çekirdek 10 aylar önce
1 TL yemek videosunda ki melih'in yumurtayı pörsütüşünden sonra yemek yaparken ciddiye alamıyorum
kader
kader 10 aylar önce
17:05 Bir melih sözü : "Fatihin gemileri kaydırdığı gibi şöyle sizde kaydırabilirsiniz"
kader
kader 10 aylar önce
@Armina 😅
Armina
Armina 10 aylar önce
@Kader Mutfaktayken Ben... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😀😀😀😂😂😂😅😅😅😅😅
Armina
Armina 10 aylar önce
Doğrusu : Melih'in Tabakları Getirirken Kaydırdığı Gibi... 😅😅😅😅😂😂😂😂😀😀😀😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Devekuşu TV
Devekuşu TV 10 aylar önce
Refika reklamını nasıl videoya böyle güzel yedirdiniz ya! :))
BamBam Yt
BamBam Yt 10 aylar önce
Ah be sen ne güzel bir insansın Melih..
Özcan efe
Özcan efe 10 aylar önce
Melih bey kapıyı açar mısınız belki bize yurtdışından getirdiğiniz paralarla bir bardak su ikram edersiniz...
berra boztepe
berra boztepe 10 aylar önce
Massara reklam olsa bukadar söylenmez🤣🤣🤣🤣🤣
Bilginoğlu
Bilginoğlu 10 aylar önce
Videonun %5'i : Melih şef %15'i: ev tanıtımı goygoy %80'i: massara
Bilginoğlu
Bilginoğlu 10 aylar önce
@Mustafa Erkoyuncu hayır ama reklam gibi yapmışlar her dakika her saniye o manada :)
Mustafa Erkoyuncu
Mustafa Erkoyuncu 10 aylar önce
Massara ne demek? Reklam mı?
Bilginoğlu
Bilginoğlu 10 aylar önce
@Tiktokerları kısırlaştırmayı düşünen birilan ne diyorsunuz ben beğenmedim demedim ki
KCrasher
KCrasher 10 aylar önce
Kendi çapımda oyun videoları yapıyorum. Kanala göz atarsanız sevinirim
Bilginoğlu
Bilginoğlu 10 aylar önce
@çağla çelik bunu beklemiyordum en azından :) her saniye massara massara yani kimse beklemiyordu bence.
Çağlar Dirim
Çağlar Dirim 10 aylar önce
Ya böyle videolar gelmeye devam etsin diyenler +1 çok komik video🤣🤣
2021 Mehmet Berkay
2021 Mehmet Berkay 10 aylar önce
Hele diyorum son zamanlarda keyf neden videolara çok çıkıyor diye Melih bey evlilik sonlandırma işlemi yapmış hayırlısı
Bilgesu Ünal
Bilgesu Ünal 10 aylar önce
Özel bir Melih kek tarifinde kabartma tozu yoktur ve yapılan kekin adı Kağıt kektir😂😂😂😂😂😂
Ahmet Eren
Ahmet Eren 10 aylar önce
Sonunda tamamen yemekle ilgili olmayan bir video
Zeynep
Zeynep 10 aylar önce
Bu içeriği çok beğendim, seri haline gelmeli 👍🏻🤩
Sima Yaşar
Sima Yaşar 10 aylar önce
KESİNLİKLEEEEEEE👌👌👌👌
raşit özkan
raşit özkan 10 aylar önce
Gulmekten yarıldım devamı gelsin 😂😂😂
meri
meri 10 aylar önce
23 kere masara söylediklerinden sonra gidip masaraya internetten bakan kaç kişiyiz🤣🤣
Ahmet Çıkla
Ahmet Çıkla 10 aylar önce
Melih bey bcaa kullanmanız gözümden kaçmadı ne kadarda sportif bir adam :D
Burak Gürkan
Burak Gürkan 10 aylar önce
13:26 Evimizde mikser yokmuş 😂😂😂
Berfin Alis
Berfin Alis 7 aylar önce
Şeyma'nın ev ziyareti videosundan sonra izledim ve gerçekten eğlenceli video dediğin budur yani o videodan sonra.. Şu Şeyma ve Kemal'i salın gitsinler.
Ali Fatih Abay
Ali Fatih Abay 10 aylar önce
Melihe gülmekten öldüm ya 🤣🤣
Muhammed Burak Alp
Muhammed Burak Alp 10 aylar önce
salon ne kadar özenli ise mutfak da bir o kadar sade. :D
Harika Aydemir
Harika Aydemir 9 aylar önce
Bende ona takıldım
Fatma Karagoz
Fatma Karagoz 9 aylar önce
Yalnız Şeyma evde rahat ve keyfin mutfağa giremeyeceğini biliyor, ilk eve geldiklerinde keyf direkt onun üstüne atlıyor :)) aralarında bi şey olduğu kesin :))
Fatma Karagoz
Fatma Karagoz 7 aylar önce
Doğru bilmişim şuan sevgililer :)
BadGirl 14
BadGirl 14 10 aylar önce
Kemalin evini merak ediyom... Eminim ki, baya dağınıkdır🤦‍♀️...
angel_cery
angel_cery 3 aylar önce
Tm BaD GoRiL ApLa
BadGirl 14
BadGirl 14 10 aylar önce
@prw.sıla. gibi :p
prw.sıla.
prw.sıla. 10 aylar önce
@Ömer Sağar İg: omeristemq sjfjjsjwkaksjdnfjjdjjd
Ömer Sağar İg: omeristemq
MeDmÖrL ApLaĞ
Ceren Mutlu
Ceren Mutlu 10 aylar önce
@Yusuf 42 annesi babasi izmirde onlarla yaşamıyor
Sonraki
Meme Olympics #7
8:26
görünümler 3 331 061
ARABADA HESAP KİTLEMELİ KAPIŞMA
22:59
MASSARA YEME KAPIŞMASI
19:02
görünümler 589 000
Evlatlık Kızkardeşim Bir Milyarder.
10:54