Karanlık

Masumlar Apartmanı 42. Bölüm

Masumlar Apartmanı
görünümler 3 338 718
92% 21 000 1 600

Masumlar Apartmanı 42. Bölüm Özeti:
İsteme sırasında yaşanan hadisenin ardından Gülben utanç ve ümitsizlik içinde kıvranır. Teselliyi ise kendi gibi anormal gördüğü tek kişide bulur. Safiye, bir yandan Gülben’le ilgilenmeye çalışırken bir yandan da Naci’nin dönüşünün sevincini yaşar. Bu sevinç, beraberinde korkuyu da getirir. İyileşmek bir kenara, Safiye’nin daha da kötülediğini görünce Naci ne yapacaktır? Naci’ninse bambaşka bir planı vardır.
Kendi yasını unutup ailesini toparlama derdine düşen Han, Safiye’ye gelen bir haberle sarsılır. Rüya ise Han’la ilgili yeni öğrendiği bir bilginin peşine düşer. Esat yaşananlardan dolayı şaşkın ve ne düşüneceğini bilemez haldedir. Gülben, tamamen ümidini kaybetmişken Esat onu bir kez daha şaşırtır.
Gerçek hayatların, iç acıtan hikayelerinden uyarlanmış bir başyapıt olan “Masumlar Apartmanı” yeni bölümleriyle her salı 20.00’de TRT 1’de!
Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/masumlarapar...
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/masumlarapa...
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/trt1/
TRT1 Resmi TRvid Kanalı (Official TRvid Page): trvid.com/u-TRT1

katma

 

12 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 781
Chef's Çap
Chef's Çap 27 dakika önce
*Safiye hastayım sana yaa Naci yi görüp o telaşın beni nasıl güldürüyo* 😂♥️
ezoblanka
ezoblanka 9 saatler önce
Sen kızı istiycen mi yoksa kalsın mı hahahaha
feyza agdemir
feyza agdemir 14 saatler önce
Ben herkesin aksine ruya yi cok sevdim...iyiki gelmiş...hosgeldin ruya.
Who The Hell Is Bucky?
Who The Hell Is Bucky? 14 saatler önce
01:09:42
Büşra
Büşra 14 saatler önce
Her yerde sarı kantaronu arıyor gözüm incinin gülüşleri safiyeye laf sokmaları ah Farah ahh
laila Su
laila Su 17 saatler önce
Şu Naci çok gicik oluyom ya yine geldi miy miy miyyy
Ceren Ceren
Ceren Ceren 17 saatler önce
1:39:46 Ölmüyorsun di mi sen? Ne oldu en son? 😂😂 İyi tamam evde kalda gör! O kavanoz kavanoz kurduğun turşulara benzersin😂😂
Ceren Ceren
Ceren Ceren 18 saatler önce
Sen kızı isteyecek misin yoksa kalsın mı? Ahahahahah😂😂😂😂
Ceren Ceren
Ceren Ceren 18 saatler önce
Ne zaman kendimden nefret etsem yanına geliyorum, biliyorum çok bencilce ama gelmeseydim canım yanardı... Ah Gülben..
Büşra
Büşra 19 saatler önce
Gözüm hep eski sezonu arıyor hep
Büşra
Büşra 19 saatler önce
Naci ve Safiyenin çocukluk dönemi ara ara geri gelse yaa diziye renk katsa
Medine Guvenç
Medine Guvenç 19 saatler önce
İnci gelsin ya
Seda Sağdıç
Seda Sağdıç 19 saatler önce
Kimse de dememiş kına gecesi yaptıktan sonra nasıl nişan düşünülüyor diye..
Chef's Çap
Chef's Çap Gün önce
*Han geldiğine bin pişman* 😂
Ella
Ella Gün önce
Doctor var tedavi olur Gulben,aman Allahim jahillik en buyuk hastalik.
abbsnn cose
abbsnn cose Gün önce
Esat ne kadar mantıklı düşünüyor. “Vazgeçmemek uzaktan sevmek değil savaşmak, mücadele etmektir”🧡
Çiğdem Ata
Çiğdem Ata Gün önce
Böyle bir hastalık var kabul etmezler evde terör estirirler Dr gitmezler VALLA bu sefer sinir oldum
Goldie Idrizova
Goldie Idrizova Gün önce
Bana sen lazımsın. İyi halin ile, kötü halin ile, olduğun kadarıyla sen lazımsın...
Goldie Idrizova
Goldie Idrizova Gün önce
İnsan yaralarının acılarının dedikodusunu bir yabancıya yapabilir mi ? Ayıp değil mi çocukluğuma...
Goldie Idrizova
Goldie Idrizova Gün önce
Çünkü vazgeçmemek öyle uzaklara dalıp gitmek değildir, gerçek vazgeçmemek savaşmaktır.
abbsnn cose
abbsnn cose Gün önce
Neriman'ı ne zaman ilkokul çocuğu gibi giydirmekten vazgeçecekler? Tamam belki karakteri ama o elbise...beyaz çorap ve SİYAH BABET? Gerçekten mi ya ;(
Goldie Idrizova
Goldie Idrizova Gün önce
Kimse seni onun sevdiği kadar çok sevmeyecek... Gerçekten olan bu malesef.
ESAT❤GÜLBEN
ESAT❤GÜLBEN Gün önce
Arkadaşlar artık gülben poşeti yukarıdaki eve bırakmıyo yıkıyo 🤩❤🤭başaracaksın biliyorum gülben ben inanıyorum sana
Sevda Yıldırım
benim anlamadığım şey gülben neden yetişkin bezi kullanmıyor??? o kadar yorgan çarşaf gideceğine bez kullansana be gülben çiçeğim
Vusal Hesenov
Vusal Hesenov 2 gün önce
Ben Türkiyede en ünlü filim yapan şirketlere rica ediyorum ve sesleniyorum bu Gülbeni heç kacırmayın elinizden.o bün filimlere ve baş rolara laiq bir insan,ben hayranam onun bu Gülben obrazına.ve yemin ederem ki onan hayatda asıl adı ne amma o en böyük obrazlara laiq bir insan.profisional rol yapıyor aferin Gülben aferin 🌹🌹🌹🤗👍
Ayşe Nur AKBAŞ
Ayşe Nur AKBAŞ 2 gün önce
Gülbenin elbiseleri çok güzel
Hatice CURA
Hatice CURA 2 gün önce
Bazı adamlar var; bakışları, söyledikleri, sustukları, attığı adımları... Şiir gibi...
Yasoalex,rain
Yasoalex,rain 2 gün önce
Bu dizide tüm ayle yane tüm apartman mutlu olsun baska hic bir sey istemiyorum. Senaristin ellerine saglik diyorum esat gülbeden vazgecmedi oh be icim rahatladi.
N.T S
N.T S 2 gün önce
Bu Naci malı ne diyor ya çok acil fln diye haber yollayıp kitapçı açacağım demek nedir ya. Birde konuşmaya girişi fln. Gerzek resmen, gebermek üzereyken safiye diyordu ama iyileşince g.tü kalktı. Sinir bozucu olmuş açıkçası.
Gulalek Brmva
Gulalek Brmva 2 gün önce
ne cok abartiyolar ya gulben doktora gitse düzelecek hal buki
Saime Toprak
Saime Toprak 2 gün önce
Yaaa!!!
unal42bal
unal42bal 2 gün önce
Annesi neden süslenmiş ve güzel giyinmiş ki? Merak ettim.
Sümeyye Aksoy
Sümeyye Aksoy 2 gün önce
Qq
Balarisi
Balarisi 2 gün önce
Bence anılla gülben daha çok yakışıyor
Özge Yıldız
Özge Yıldız 3 gün önce
Neriman'ı ne zaman ilkokul çocuğu gibi giydirmekten vazgeçecekler? Tamam belki karakteri ama o elbise...beyaz çorap ve SİYAH BABET? Gerçekten mi ya ;(
Serpil Şimşek
Serpil Şimşek 3 gün önce
Anil sen harika bir detaysin "uzulmem icin uzulmen yeter...
Büşra
Büşra 3 gün önce
Kaç bölüm oldu izliyorum ama alışamıyorum İnci varken ki tadı vermiyor oyuncunun da böyle kaliteli bir projeyi bırakıp gitmesi gerçekten anlaşılır değil sahneleri hafifletilebilirdi azaltılabilirdi böyle olması projeden %50 çalmış resmen
Yaren K
Yaren K 3 gün önce
Safiye tatlıyken bile çok kaba davranıyor. Naci’nin yüzüne bile kapıyı kapattı. Sürekli abartılı çıkışlar, hakaretler. Bunları gerçekten romantize edebiliyor musunuz?
GISELA EMPERATRIZ LEON YAÑEZ
Tanto sufrimiento pobrecitos 😞
GISELA EMPERATRIZ LEON YAÑEZ
Que novela más triste hasta la melodía me llega alma..los felicito tremendos actores son super bueno y lo que más pena me dio la muerte de inci que fuerte y ver tanto dolor ....
CARAMELO
CARAMELO Gün önce
Hola 👋 si yo veo esta serie sin traducir ya que has escrito en español podrías decirme quién es esa chica nueva ? Del cabello rizado que está con el otro que parece estar loco
mikea hiooi
mikea hiooi 2 gün önce
Esat’ın asla vazgeçmeyip Gülben’i doktora gitmeye ikna etmesi> bölümdeki her şey. Kırmızı Oda’da kaçıp gitmişti, zor olacak doktora alışma seansları.
Turqut Rustemzade
Turqut Rustemzade 3 gün önce
Uf bu Neriman hiç hoşuma qitmiyor , bu nr dans yaaaa , hele şunun kalqotkasının renqı üfffff
Beyhan Öztürk
Beyhan Öztürk 3 gün önce
Naci ne kadar severse sevsin önceliğini evladından yana kullandı! Evlenme teklifinden vazgeçti. Üstelik Safiyenin onu yıllarca beklemesine rağmen😔 O kadını ne hale getirdin be Naci! Kadının en yakın arkadaşı ile evlen çocuk yap yıllar sonra karşısına çık hala bekle oldumu bu hiç yazık😔
Selda
Selda 3 gün önce
Bütün sebep Senaristin fantezisi,ona kızmak lâzım,gerçek hikayede Naci ölmüş !!! gerçeğinde de, Safiye'nin Annesi bütün hayatı zehir etmiş herkeze !!!!!
Roses Roses
Roses Roses 3 gün önce
Gülben evden çıkmadan çok güzel seven üç tane adam bulmuş ne güzel ama üzücü
Aksana Yuzbeyova
Aksana Yuzbeyova 3 gün önce
Bele sevgi varmi goresen?
Ahmet Taş
Ahmet Taş 3 gün önce
Ceylan aradı hangi ceylan Urfa dağlarindaki🤣🤣🤣🤣🤣🤣
hira yıldız
hira yıldız 3 gün önce
eskiden güle oynaya açtığım diziydi şimdi birikmiş 2 bölüm öyle atlayarak izlemek için izliyorum amaaan masumlar apartmanı da boşa çıktı benim için
Ahmet Taş
Ahmet Taş 3 gün önce
Bu dizinin açık ara en iyi oyuncusu anıl ya o şuan burdami kendisi kıvırcıklar giremez 😂😂😂😂
Zeynep duru Tetik
Zeynep duru Tetik 3 gün önce
İnci öldü mü
S. KY.
S. KY. 3 gün önce
Günaydin
Aysel Tek
Aysel Tek 3 gün önce
Maşallah evden çıkamıyor lar ama talipleri kapıdan ayrılmıyor 😀
S. KY.
S. KY. 3 gün önce
Aynen ya
Fatmanur Aydın
Fatmanur Aydın 4 gün önce
Nerimanla incinin kardeşine ne oldu niye hiç gözükmüyorlar
Ahmet Taş
Ahmet Taş 4 gün önce
Şu Naci ye de artık can çekişmeyin be kardeşim
Zeyneb Hesen-zade
Zeyneb Hesen-zade 4 gün önce
Naci iyilesipte mi geldi? ve ya tedaviyi yarimmi birakip geldi.,?
Melek Cetin
Melek Cetin 4 gün önce
Eski keyfi alamaz oldum bir tek ben mi boyleyim?Cok yoruyor artik.
wnnalis cioov
wnnalis cioov 4 gün önce
Esat'ın savaşmana ihtiyacım var demesi 🌸
Ebrar Mutlu
Ebrar Mutlu 4 gün önce
nobody: hikmet amca: sen ölmedin mi?
Annemin Elinden
Annemin Elinden 4 gün önce
Kitapçı açıcam dedi ya la. Yeminle suratına kitapla vurasım geldi. "Safiyem sana çok acil bir şey söylemem lazım. Paranı dövize yatır" dese daha gerçekçi olurdu. Hayır bir de bu bölüm Ezgicim Molacım bir tatlı bir tatlı. Şuna bakın 1:21:55 Yapılır mı bu?
elvin oruc
elvin oruc 4 gün önce
Neriman okulu bitirdi hala bebek kimi giyiniyo ya o ne cocuk gibi beyaz corap giymis uyy😏
wnnalis cioov
wnnalis cioov 4 gün önce
Safiye: ziplayip durma, biraz aqir ol Gulben: zipliyor 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Pikachu
Pikachu 4 gün önce
savaşmana ihtiyacım var.!
Elif
Elif 4 gün önce
Apartmanı aşk yuvasi yapmışlar biri aşağıda biri yukarıda buluşuyor 😂😂 hadi yine iyisiniz hicbir erkek kapımın önüne gelmedi😂😏😏
tuf tuf
tuf tuf 4 gün önce
Oksani cok seviyorum ya, daha fazla oksan sahneleriiiii
bilishu aliss
bilishu aliss 4 gün önce
Esat’ın asla vazgeçmeyip Gülben’i doktora gitmeye ikna etmesi> bölümdeki her şey. Kırmızı Oda’da kaçıp gitmişti, zor olacak doktora alışma seansları.
Luna Reeves
Luna Reeves 4 gün önce
Keşke Rüya karakterine başka oyuncu seçselerdi,bir türlü kabullenemiyorum
Ummuhan Memis
Ummuhan Memis 4 gün önce
naci iyilesmedi yalan soyluyo galiba ve gulben gercegi ne zaman soyleyecekti ki
Ali
Ali 5 gün önce
bölümler gereksiz uzun 2 buçuk saat bölümmü olur
Ayşən Quliyeva
Ayşən Quliyeva 5 gün önce
"Nikah için baş vurmaya gidiyorlar, siz ancak çay için" 😂
Aysel Tek
Aysel Tek 5 gün önce
Hem seviyoruz hem uyumlu olamıyoruz anlayışı çok saçma bir durum
bilishu aliss
bilishu aliss 4 gün önce
"Vazgeçmemek uzaklara dalıp sevmek değildir, gerçek vazgeçmemek savaşmaktır"
Aysel Tek
Aysel Tek 5 gün önce
İyileşmek için hiçbir çaba sarf etmedikleri bir dizi anlamadım gitti
Lale Musaeva
Lale Musaeva 5 gün önce
Hangi ceylan urfa daglarinda ki,avci awagdami soruyor awagi gelicekmiw🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Elif
Elif 5 gün önce
Ah gülbencim aynı derdi taşıyanlar anlaşabilir. İstemeden sonra anıl 'ın yânina koşman bile bunu gösterir.
G H
G H 5 gün önce
Hikmet babaya bayilanlar
Selma Sert
Selma Sert 5 gün önce
Gülben gülsün dünya gülsün 😄😄 cokkk tatlı ya❤️
Фатима Ансарова
Safiye: ziplayip durma, biraz aqir ol Gulben: zipliyor 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Edanur Çekil
Edanur Çekil 5 gün önce
Sevgi , iyileştirir.
Aysel Mamedova
Aysel Mamedova 5 gün önce
Gulbenin kawlarini aldiqi gunu gorecekmiyim acaba?😂
Semaye Memmedova
Semaye Memmedova 5 gün önce
Naci sanki hayal kirikligini bana yasatdi.orda olu Nacini yolmaq isteyen benmiyimmm🤔
Umran Dogan
Umran Dogan 5 gün önce
Artık çok sıkıcı malesef. Basrol gidince asla eskisi gibi olmuyor diziler.
Ebru Çaltepe
Ebru Çaltepe 6 gün önce
Şu kız ne zaman tedavi olucak baydık
Hatice Kuru
Hatice Kuru 6 gün önce
Baba ağzını burnunu kirarim onun hanin bakisi
Ayça
Ayça 6 gün önce
"Vazgeçmemek uzaklara dalıp sevmek değildir, gerçek vazgeçmemek savaşmaktır"
mmpj twod
mmpj twod 6 gün önce
Merve Dizdar sen müthiş bir oyuncusun..Gülben'i oynamıyor yaşıyor.
Fatma Karapınar
Fatma Karapınar 6 gün önce
Zıplayıp durma Gülben, biraz ağır ol muuuu?😂😂 ya safiye alemsin hssjsjsjsjs
Efla Hilal ♪
Efla Hilal ♪ 6 gün önce
naci yaktın bizi naciii
Selwan selim
Selwan selim 6 gün önce
Anıl ❤❤
Kebire Tasci
Kebire Tasci 6 gün önce
Bayrami ozledim....
mmpj twod
mmpj twod 6 gün önce
Okşan'ın patavatsızlığı... aşırı sinir oldum salak söylenir mi böyle bir şey yaa sürprizi bozdu deliricem
Asia
Asia 6 gün önce
Gülbenin bağirmaları olmasa iyi placan ayrıca bı kadar şeye rağmen adam kabuk esiyo helal
shokofe seyedin
shokofe seyedin 6 gün önce
Ayyy o kediye bayıldım😂😍😍😍
Ömer Harmankuyu
Ömer Harmankuyu 6 gün önce
Keşke inciyiöĺdürmeseymisiz😢😢😢😢😢👩😖😭
Müslüme Şimşek
Müslüme Şimşek 6 gün önce
Han'ın tipi bi düzelsin artık.
niddg viiut
niddg viiut 6 gün önce
"Üzülmem için üzülmen yeter" ah Anıl kuşum yaa...
HB K
HB K 6 gün önce
Çok güldüm bu bölümde ya😂
SeLma SeLma
SeLma SeLma 6 gün önce
Hikmet e bayılıyorum ve bazı bölümler de içim yanıyor çok tatlı ya hele şuna bak koş koş gelmiş ölmemiş yine 😂😂bitter al az şekerli
Nazan Erdogan
Nazan Erdogan 6 gün önce
Hepiniz delisiniz Safiye sözü
Sevgi GÜLER
Sevgi GÜLER 6 gün önce
Şu Safiye ölse herşey yoluna girer gibi
niddg viiut
niddg viiut 6 gün önce
kontrol mağdurudur. Cemaatin beyanına göre Türkiye'nin %50'si gülen cemaati üyesidir
ELİF YEŞİLYURT
ELİF YEŞİLYURT 6 gün önce
Yemin ederim ideal erkek benim için Anıl ya...
Nazan Erdogan
Nazan Erdogan 6 gün önce
Saçları yandı babam yanmadı onu cehenneme bıraktım orda yansın anıl harika oyuncusun
Nefes Boz
Nefes Boz 7 gün önce
50:40
songül yamer
songül yamer 7 gün önce
Gülben’in bağırışı çok sinir bozucu
Dreamer Esma
Dreamer Esma 7 gün önce
Okşan'ın patavatsızlığı... aşırı sinir oldum salak söylenir mi böyle bir şey yaa sürprizi bozdu deliricem
Fунчае аз Курьон💐🌿
Хикмат добрый Папа и не вреть правду говорить всегда У турецких жизни вранье много реальном жизни у них улыбка🤗 раздражаеть человека🙄 чесных очень мало я жила и знаю удачи всем💐 хорошего просмотра всем
Fунчае аз Курьон💐🌿
Отличный фильм У Есата мама необыкновенная актриса на турецкую женщину не похожа Дай всем счастье Жалко этой семьи Сафия очень красивая женщина смотрю каждый выпуск этого фильма 😔💐💍💍💍💍
hoiy vinosa
hoiy vinosa 5 gün önce
Merve Dizdar sen müthiş bir oyuncusun..Gülben'i oynamıyor yaşıyor.
Sonraki
Masumlar Apartmanı 41. Bölüm
2:09:14
görünümler 2 800 000
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
görünümler 18 000 000
Masumlar Apartmanı 44. Bölüm
2:08:11
görünümler 441 000
Masumlar Apartmanı 40. Bölüm
2:14:01
görünümler 3 200 000
Masumlar Apartmanı 38. Bölüm
2:25:56
görünümler 4 400 000
Yargı 6. Bölüm
2:19:00
görünümler 2 000 000
🔴 📺 Taraftara Açık Antrenman
1:16:42
White vs red ice cream challenge #Shorts
0:59
Kalp Yarası 17. Bölüm @atv
2:22:43
görünümler 1 093 855