Karanlık

Masumlar Apartmanı 32. Bölüm

Masumlar Apartmanı
görünümler 4 999 807
59% 34 000 23 000

Masumlar Apartmanı 32. Bölüm Özeti:

Han, başındaki dertlerin hangi biriyle uğraşacağını bilemezken İnci’yle Barış arasındaki samimiyet karşısında çileden çıkar. Hikmet isteme hazırlıkları için herkesi seferber eder ve sonunda tüm aile toplanıp Memduh’un evine giderler. İnci’nin yeni işinin kutlama yemeğini fırsat bilen Gülben ve Neriman ise farklı planlar yapar. Ancak herkes dışardayken Hikmet’in gizlice yaptığı bir şey büyük bir krize yol açar. Bu kriz, Han’ın radikal bir karar almasıyla sonuçlanır. Han’ın emrivakisi, Safiye’yi delirme noktasına getirir. Naci ise tedavi konusunda Han’ın istediklerini yapacağını söyler. Ancak bir şartı vardır.

her salı 20.30’da 'de!


Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
bit.ly/2Rp0KQu
Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
bit.ly/36eFcie
Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/masumlarapar...
Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/masumlarapt
Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/masumlarapa...
-------------------------------------------------
TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/TRT1/
TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/trt1/
TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/trt1/
TRT1 Resmi TRvid Kanalı (Official TRvid Page): trvid.com/u-TRT1

katma

 

4 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
NaberYo
NaberYo 7 saatler önce
1:35:00 sensin bozuk deli mi ne 😄
Herhangi Bir Esrâ
Farah Zeynep 24 saatlik günün 26'sını ağzını ayırarak geçirmese iyi kız aslında.
jaserq
jaserq 2 gün önce
Bunlara yikarken zikirmatik aldirmak lazim.
jaserq
jaserq 2 gün önce
O kagittaki not olayi cok komikti. Senarist cok kasmis
Ximera Memmedova
Ximera Memmedova 5 gün önce
Amma komik Safiya😂
merve ozer
merve ozer 5 gün önce
Bu merveler hep mi duygusal olur ah be merve dizdar yine yıkıp geçtin nasil duygulandım 😘
{ღও Dαrk_. Aηgєlღও}
"Gözlerin derin mevzu ❤"
Mustafa TURAN
Mustafa TURAN 6 gün önce
37:30 müzik nedir bı türlü bulamadım
ÇİLEK 🍓🍓🍓
İncinin yalanları
Gülay Zambak
Gülay Zambak 9 gün önce
Baba: "safiye şu saçlarını da düzelt:)) mürebbiye gibi gezme😂🤣🤣
Zainab Abdullaeva
Zainab Abdullaeva 9 gün önce
Ama abarttınız sanki Neriman Ege’yle okuldada görüşmüyor 😂
Umid Qasimov
Umid Qasimov 11 gün önce
Bende arada cocuklugumu canldirim yazik raflarda kalmis hiss ediyorum
Nigar Ezimli
Nigar Ezimli 11 gün önce
Gülben ❤️
astral evren
astral evren 12 gün önce
Neriman egeden çok şey bekliyor hiç bir şey vermiyor saçma
astral evren
astral evren 12 gün önce
Anilla gulbenin sahneleri çok eğlenceliydi hxjxjkdkdld
Elif Gebeş
Elif Gebeş 13 gün önce
Okşan bence diziye renk kattı
Elif Gebeş
Elif Gebeş 13 gün önce
Esatla gulbenin sahnelerinde kalbim eridi resmen
astral evren
astral evren 13 gün önce
Safiyeden safiyenin kötü olmasindan çok sıkıldım yeter gayri biri de karşı çıkmıyor yeter kes sesini dihe
astral evren
astral evren 13 gün önce
Hikmetin cebine koyduğu kek... Dizi olduğunu sürekli kendime hatırlatmama rağmen çok üzülüyorum bu adama
astral evren
astral evren 13 gün önce
Kiz isteme sahnesinde en sevdiğim kisim cikolata yedikleri yer ve memduhun ihihih diye gülüşü
astral evren
astral evren 13 gün önce
Nerimanin sürekli saf saf bakip gidigini çıkararak gulmesine ayar olmaya başladım
astral evren
astral evren 13 gün önce
Çok aşırı titizler Gülben Esra'nın evine girerken düşünüyor Esra'nın rujunu sürüyor fırçalarını sürüyor yatağına oturuyor cjnxmxkxkdm mutfakta kullandiklari sürahinin içine bardak giriyor yikamadan gulbenin agzindan safiye içecek yanincjjffkxk safiye dışardan bişey yiyemiyor doğum gününde hazır pastayi mismis yedi. Naciyle dışarı çıkarken güzel güzel hazırlan incilere giderkenki kiyafet jcnckfmd
nevin Ayağ
nevin Ayağ 13 gün önce
Nacinin çaldığı parçanın adı ne ya
Meril Ait
Meril Ait 14 gün önce
Han iylesmesini istiyor ama naci sevdigin icin yasamak istemiyorsun yönetmen iyilestirin de bu kız da gülsün
Feyha Nemli
Feyha Nemli 14 gün önce
En manyaklari da Han
Feyha Nemli
Feyha Nemli 14 gün önce
Gulben dislerini yaptirsa keske cok kotu
Hayrettin Hayattin
Hayrettin Hayattin 15 gün önce
Deliler her zaman moda!
Video music Klip
Video music Klip 15 gün önce
10 dakikada 3 reklam insafbe
Nicat Zadə
Nicat Zadə 15 gün önce
Mənim oglum digər oğlumun 2ci il donumunde doğulub onu Allahın mənə hədiyyəsi kimi qəbul etmişəm o günü həm sevinclə Şükürlə qeyd edirem...Sükürler olsun...
roza şahseven
roza şahseven 15 gün önce
Allah saxlasın maşallah
Elif Müge
Elif Müge 16 gün önce
Tamam mı o zaman yapıyor muyuz çocuğu ne abi wfeougq2diuvwqcliuvaeiug
Arakne Fobia
Arakne Fobia 17 gün önce
1:59:05 Gülben dizinin başlarında Esat'la dışarı çıkıp köftecide yemek yememiş miydi? Hatta "ablam geçenlerde köfte yapmıştı, o daha güzeldi" demişti sanki.
Gülcan K
Gülcan K 18 gün önce
Bişey söylicem gülben'in küçüklüğü survivor daki aleyna'ya benzemiyor mu? Benim gibi düşünenler. 👇
GT - Sude
GT - Sude 21 gün önce
Bağımlı oldummm ysrdımmmm
Naz Bardakkaya
Naz Bardakkaya 22 gün önce
Gülben; benim kalbim ağzına kadar dolu 😂
Bilmem KİBEN
Bilmem KİBEN 22 gün önce
1
grungieexx..
grungieexx.. 23 gün önce
Sünger Bobbbbbb yürü be Esat
Azize Kalkan
Azize Kalkan 23 gün önce
Han kazan dairesine insanları kapatmayı anasından öğrenmiş ne olacak anasının oğlu
Zehra Akcoru
Zehra Akcoru 23 gün önce
Safiye sahneleri ne kadar saçmalıyor safiye Naci ile geziyor aşağıya oturmaya gidiyor giydiği şeye bak abarti
Veysel TARHAN
Veysel TARHAN 24 gün önce
Dk 36. Hikmet: Evlat acısı insanda neyi götürür biliyor musun Safiye? İnsanlığını. Ciğeri söner. Kalbi durur. Bir iskelet kalır. Senin hatan bu iskeleti insan sanmaktı. Senin hatan buydu kızım....
Esin Yazici
Esin Yazici 24 gün önce
Gülben efsanesin
Zehra Akcoru
Zehra Akcoru 24 gün önce
7.12 ta kağıdı yuttu ne kadar sacmaaa. Vay arkadaş yırt gitsin saçmalık
Yasemin Çoşkun
Yasemin Çoşkun 24 gün önce
Safiyenin o çaresızlıgı memduh beye gidişi ay çok kötü oldum :(
DeeCi Entertainment
DeeCi Entertainment 24 gün önce
Dramadan uzaklasip komik sahnelerin cogaltilmasi Iyi geldi ya yoksa boguyordu.
Ezgi Giray
Ezgi Giray 24 gün önce
Abi bölümün başı o kadar sinir bozucu ki
Ayan Belinay
Ayan Belinay 25 gün önce
Baba beni o kadar güldürüyorki bu ne ya
Lala Agayeva
Lala Agayeva 25 gün önce
Yeni yardımcı kadını sık-sık görmek isteyenler durağı😁
Yasemin Çoşkun
Yasemin Çoşkun 25 gün önce
Gülbeni adile naşite benzeten ben miyim sadece
Selçuk Aslan
Selçuk Aslan 19 gün önce
Evet sensin başkası benzemiyor kardo
Özlem Bozkurt
Özlem Bozkurt 25 gün önce
Veee sezon finalinde inci kazan dairesini öğrenir ve hanı terk eder.... Bakalım olucak mı
Lamiyə Şərifova
Lamiyə Şərifova 25 gün önce
Gulbenin ya demesii❤️ beni benden alıyor
Atilla Geniskol
Atilla Geniskol 26 gün önce
Bu Naci o odada günde tek öğün yemek yer Nereye zıçar banyoda yapmadı Yaw Bi battaniyesi bile yok Prodüksiyon adam orada hasta ettiniz
Nazlı w
Nazlı w 26 gün önce
2:10:51 çok tatlı bi sahneydi 🥰
Hatice Betül Cevizci
Hatice Betül Cevizci 26 gün önce
Baba yerden kağıt YEDİİİİİİİİİİİİ😲
Mehmet Tutuncuoglu
Mehmet Tutuncuoglu 26 gün önce
Harika oynamişsiniz bayildim bu diziye zor oyunculuk aslinda.deli rolu ruh hastasi kolay deyil bunu cevirmek
mumsema
mumsema 26 gün önce
HAN'DA BU ÖFKE KONTROLSÜZLÜĞÜNDE HAKLI MI NE. BİRİ BENİM EŞİMLE BÖYLE VICIK VICIK OLSA BENDE ÖFKELENİRDİM. BİRİ GECENİN 3 ÜNDE MANİTAMIN KAPISINA DAYANSA BENDE GEREĞİNİ YAPARDIM. ÇOCUĞA FAZLAMI YÜKLENİYOLAR NEEEEE
Gamze Agca
Gamze Agca 27 gün önce
O kadar cok mantık hatasi var ki 😂 doziyi iyice oyuncak ettiniz. Nacinin eline o klarnet nasil gecti?
Ema Valiyeva
Ema Valiyeva 27 gün önce
Safiyenin babası baya sinir etti beni. Səy oğlu səy
Azade Abdurahmanova
Azade Abdurahmanova 27 gün önce
Yüz verme,sonra kiradan düşər
Nazlı w
Nazlı w 28 gün önce
Gülben ve Anıl arkadaş olmalı bence ikisi de çok komik karakterler çok güzel olur
Beyza Boztepe
Beyza Boztepe 28 gün önce
Gülbenle birlikte ağladık çok güzel sahneydi
Mehmet Şirin
Mehmet Şirin 28 gün önce
2:14:34 supermen yere iniş yapacak sandım bi an...
Nhal Kapusuz
Nhal Kapusuz 28 gün önce
22 gün ve yıl sahnesinde neden 22 ?
macide ergün
macide ergün 29 gün önce
1.10.0 " bunların annesi lanet kadının biriydi " gülmekten kramplar girdi karnima 😂😂😂😂ayyh
Dilek Aktaş
Dilek Aktaş 29 gün önce
Nacinin kazandairesine kilitletilmesi o kadar saçma ki dizinin kalitesini düşürmüş dağ evi yada boş bir ev daha iyi senaryo olabilirdi
Orhan Tangur
Orhan Tangur 29 gün önce
7:20 dizinin en sacma sahneleri buydu. Suni bi heycan yaratmaya calismis senarist. Uydurma oldugu o kadar belliki. Daha mantikli sekildede not kaybedilebilirdi. Notu kaybetmek icin babaya taklalar attirilmis sacmalik.
Saiq Hidayetov
Saiq Hidayetov 29 gün önce
Anıl: gözlerin derin mevzu. Gülben: yaaa 👍🏻👏🏻
Yavuz sultan selim Caldiran 23 8 1514
Gulben hanim sen yinede opturme . Nikahlandiktan sonraya birak
Eren Taşar
Eren Taşar Aylar önce
1:10:09 kahkaha attım burada 😂😂
Mersinli Sevinc
Mersinli Sevinc Aylar önce
Anıl Gülben in yanında Bayrama adım Ali diyo ama bidahaki bölüm de Gülben Safiye ye Anıl diyo nerden biliyo ki adını
Mersinli Sevinc
Mersinli Sevinc 28 gün önce
Kimse farketmedi sanırım senarist hatasi heralde
eli_chb
eli_chb Aylar önce
Yüz verme ona kirasindan düser sonra 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kamuran Siyahkoç
Kamuran Siyahkoç Aylar önce
Ah gülben ağlattın beni 😔
Cihan Ürün
Cihan Ürün Aylar önce
facebook.com/groups/372388293953434/
《■TalyaFairy■》
Dizide deli olmayanlarda delirdi sonunda
Defne Beren Toğaç
Sonda Naci'nin klarnet ile çaldığı müziğin adını bilen varsa söyleyebilir mi?
Yasemin Çoşkun
Yasemin Çoşkun 25 gün önce
Doymadım doyamadım sevmelere seni ben yaz enterle 🤣
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
BAYA BAYA BAYA İYİİİ
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
OLUM HERKES ÇOK İYİ ROL YAPIYOO
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
GÜLBEN ÇOK İYİ ROL YAPIYO
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
SAFİYE ÇOK İYİ ROL YAPIYO
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
OLUM ALLAHMA DİZİ ÇOK İYİ YA
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
GÜLBEN ÇOK İYİ LAN HAHAHAHAH ÇOK TATLI FALN
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
OLUM TAMAM HAN SAFİYENİN İĞLİYİ İÇİN NACİYİ İĞLEŞTİRMEK İÇİN ONU ORDA TUTUYO OKEY DEEEEE OLUM KIZI DELİ YAPÇAK LANNN AKLI BAŞINDAN GİDİYO YAVAŞ YAVAŞ
Azo Başkan
Azo Başkan Aylar önce
ANIL BAYA İYİ OYNUYO HA
Hilal Gebeş
Hilal Gebeş Aylar önce
Ya o kadar sinir bozucu ki gülben hariç hepsi yemege gidebilir mi gidemez mi bunu ayarlıyorlar hiç birinin kendi kendine karar vermelerine fırsat yok
Ayşe Güzelalp
Ayşe Güzelalp Aylar önce
safiye’nin sürekli deliricemm demesi beni benden alıyor
Yasemin Çoşkun
Yasemin Çoşkun 25 gün önce
Deli haberi yok ,
Ozoyo Layka
Ozoyo Layka Aylar önce
bu kadar salak bi bölüm olamaz ya, kağıdı yutmak nedir aga
bbuse ffırat
bbuse ffırat Aylar önce
hayatına okşan gibi girsem napabilirsin ki :D
canan ateş
canan ateş Aylar önce
2/10/16 sn ❤️kalbimi bıraktım 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸kalbim çarptı ğülben : ben bu kadar mutlulukdan ne yapacam hiç bilmiyorum ❤️canım benim
nur Jackson
nur Jackson Aylar önce
Gerçek hayattaki Esatlar Gülbenlerin kıymetini hiç bilmez, ve hiç yüz vermezler... Ah Gülben yerine kendimi koyarak izledim, çok mutlu oldum, ne mutlu sana❤️
Bahar Candogan
Bahar Candogan Aylar önce
Sırf bu notu tutturdu uz die izlemicem alın oturun kendiniz izleyin
Bahar Candogan
Bahar Candogan Aylar önce
Ya ne saçma notu neden yutturuyosunz adama .. ya bi dizide sinir etmezsin diorum ama nerede insanları aptal yerine koymayı ne çok seviosunuz
Ebru Gümüşçü
Ebru Gümüşçü Aylar önce
Trt dizisi olunca barda gazoz ve soda içilir tabii
Ecrin Cinan
Ecrin Cinan Aylar önce
1:58:28 ya abi okulda önceden çok konuşulurdu bu bxjwhxkdbxkdxjsbxuebxjdbxiehckenckenxkebdknxibekcbcebxjsxbksxbksxkebxksbckebxecbkebchxbbokfbenckenoj
Elif Sakcalı
Elif Sakcalı Aylar önce
1:44:34 teki gülbenin çantası hangi marka
Tuana Dilara
Tuana Dilara Aylar önce
Gülben ve esatı izlerken sigara dayanmıyor ben yaşıyorum sanki aşkını çok güzel 😍
BS EDITCISI YT abonemi cekmeee
😘😘😘😘😘 😣
_RuNyo_Bs_
_RuNyo_Bs_ Aylar önce
1:22:56
Aslı Han
Aslı Han Aylar önce
Esatın her hareketini Gülben gibi izliyorum. “Yaaaaaaa” 😲☺️
Ayşe Demirtaş
Ayşe Demirtaş Aylar önce
Gülben bu nasıl bir oyunculuk bu nasıl bir yetenek?? Bu seneki bütün ödülleri sen hak ediyorsun. Altından daha değerli yetenegin oyunculuğun var seni ayakta alkışlıyorum 👏👏👏👏
Kübra Karaman
Kübra Karaman Aylar önce
"Yok bende bir bozukluk sensin bozuk!" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sevgi Yıldırım
Sevgi Yıldırım Aylar önce
Esatla gülbenin olduğu sahneye kalbimi bıraktım❤
Zeynep Kızılay
Zeynep Kızılay Aylar önce
Han çok gıcık bi karakter,içi dolu
Sonraki
Masumlar Apartmanı 25. Bölüm
2:25:51
görünümler 5 000 000
Hermitcraft SEASON 8 Day 1 RECAP!
15:08
Masumlar Apartmanı 1. Bölüm
2:20:29
görünümler 17 000 000
Masumlar Apartmanı 5. Bölüm
2:25:35
görünümler 8 000 000
Hekimoğlu 48.Bölüm - FULL BÖLÜM
1:55:00
Masumlar Apartmanı 30. Bölüm
2:32:07
görünümler 4 000 000
Masumlar Apartmanı 34. Bölüm
2:03:47
görünümler 4 000 000
Masumlar Apartmanı 35. Bölüm
2:42:41
görünümler 5 000 000
Hadise - Hay Hay
3:39
görünümler 4 115 566
Aşk Mantık İntikam 1. Bölüm
1:43:25
görünümler 4 498 288
Cam Tavanlar 3. Bölüm 3. Fragman
0:57
HERKESE YENİDEN MERHABA ! 🥺♥️
25:00