Karanlık

Masumiyet 9. Bölüm 1. Fragmanı | Ela Hasta!

Masumiyet
Abone ol
görünümler 3 539 602
98% 34 783 613

Masumiyet 9. Bölüm 1. Fragmanı
Masumiyet Her Çarşamba 20.00'de FOX'ta!
Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın (Deniz Çakır) hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın (İlayda Alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.
OYUNCULAR: HÜLYA AVŞAR, MEHMET ASLANTUĞ, DENİZ ÇAKIR, İLAYDA ALİŞAN, SERKAY TÜTÜNCÜ, DENİZ IŞIN, SELEN UÇER, TOLGA GÜLEÇ, NESLİHAN ARSLAN, ASENA TUĞAL, ERTUĞRUL POSTOĞLU, ALAYÇA ÖZTÜRK GİDİŞLİ, KİMYA GÖKÇE AYTAÇ, GİZEM ERGÜN, ASENA KESKİNCİ, OZAN KAYA OKTU, SEVGİ TEMEL, RÜÇHAN ÇALIŞKUR
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Masumiyet: https: //www.fox.com.tr/Masumiyet/izle
Resmi Facebook Sayfası: facebook.com/masumiyetfox/
#Masumiyet #FOX #FOXplay

Eğlence

katma

 

14 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Masumiyet
Masumiyet 29 gün önce
Bu sular hiç durulmaz gibi...
NUR
NUR 21 gün önce
@Емилия Иванова gt?
Емилия Иванова
🔥🔥🔥👍
NUR
NUR 21 gün önce
@ILKKO STARRR gt?
ILKKO STARRR
ILKKO STARRR 21 gün önce
🔥
NUR
NUR 21 gün önce
@Aysel Agayeva gt?
erkan ölmez
erkan ölmez 18 gün önce
Bu dizideki roller çokmu yapmacık banamı öyle geliyor
Derya Varıcı
Derya Varıcı 20 gün önce
İsmail Bey'in 7/24 kullandığı kelime ne dediysem ''O''
ILKKO STARRR
ILKKO STARRR 21 gün önce
🔥🔥🔥🔥
Gul Gul
Gul Gul 22 gün önce
ELAYA KEKLiK HiÇ YAKIŞMIYOR. ELA ÇOK GUZEL KIZ AMA MALESEF KEKLiK OLMAZSA DAHA GUZEL OLUCAK SAÇLARI
Tural
Tural 22 gün önce
Gorurem cox fikirleshirsiz deyim bilin men doymuwem Elani.oz aramizda ama
Medine Kadirova
Medine Kadirova 22 gün önce
Ela biraz kafanı duvara vur da kendıne gel ya
Xanim Zamanli
Xanim Zamanli 22 gün önce
Elayi doven kimse bu comentimi okuyosa gelip benide dovsun lutfen, yuzunu gorurum belki 😂 kafa gitdi kafa oldu 1500😂
Xanim Zamanli
Xanim Zamanli 22 gün önce
Masum olan bir tek benim bence, bu diziyi hala izliyorum diye 😂😂
Ugur Ugurum
Ugur Ugurum 22 gün önce
Dizinin adı Masumiyyet,de Masum hanı?😂🤣😁
Mehmet Akif Canlı
Mehmet Akif Canlı 22 gün önce
Açıkca söylemek gerekirse Hulya Avşar bu rolü yapamamış gibi geliyor bana genc oyuncularin yannda solda sıfır...yada anne rolünü oynamiyor ...olmamiş Hulya olmamiş..
EditQueen
EditQueen 22 gün önce
ELA; çokmu hastayım anne neden böyleyim Annesi : covid olmuşsundur yavrum insanlarla sosyalleşme
EditQueen
EditQueen 22 gün önce
Yakında elayı yerde gezen karınca dövdü diycekler diye korkuyorum Yazık
Her Seyden Biraz
Her Seyden Biraz 22 gün önce
Bu dizi 'Ufak Tefek Cinayetler' dizisine benziyor.Kim yapti, nasil yapti bi anlamadik gitti.Her bolum birinden supheleniyorsun))Sonda hic aklina gelmiyecek en masum gorunen birinin yaptigi ortaya cikiyo🤦‍♀️
Bts army zeynepsu
Bts army zeynepsu 22 gün önce
Dizide anlamadigim: Masum gözüken masum değil Masum gözükmeyen masum 😑😑😑😑😑😑😑😑😑
Hestia '
Hestia ' 22 gün önce
Birde düşünsenize her şeyi Harun bey yapmış
ecem asiye k
ecem asiye k 22 gün önce
Ela💓ilk
ecem asiye k
ecem asiye k 22 gün önce
İlker kendi ağzıyla elaya aşık olduğunu söyledi eve o sarhoş haliyle tekrar gelmeyeceğini ebemde biliyor
ecem asiye k
ecem asiye k 22 gün önce
Herkes 'Saçma ama Harun ve Baharı sahipleniyorum' , 'Harun ve Baharın ilerki bölümlerde evleneceği düşüncesi çık artık kafamdan' veya 'biliyorum Harunla Baharı tek sahiplenen benim' vb. demiş olum tek siz değilsiniz bizde öyleyiz safolar Sjsjsjjssjsj 😂💞
ecem asiye k
ecem asiye k 22 gün önce
İsmail çok kötü bence
Zekiye Çıldır
Zekiye Çıldır 22 gün önce
Bence Ela'ya şiddet uygulatan kişi kimsenin aklına gelmeyecek olan İlker'in eniştesi.Çünkü şirketin başına geçmek için İlker'i bitirmeye çalışıyor olabilir.
Elif Demirkapı
Elif Demirkapı 22 gün önce
Bence ismailin bi sevgilisi var
Leyla Axmedova
Leyla Axmedova 22 gün önce
Fraqman 3.5 mln defa izlenmiş. Bu bir reytinq gostericisi degildir. Sadece 1 mln insan ayni fragmani 3 kere izlemiş (hiç bişey anlamadiklari için😂)
Behiyye Hüseyn Hashimova
bu dizide masum olan bir tek benim galiba
Onur
Onur 22 gün önce
İşder karşdi😂 iyi rol yapmaq bu olsa gerek.
Zöhre Baş
Zöhre Baş 22 gün önce
Bu dizi gittikce saçmalıyor ilk olayda İlker tamamen suçludu deliller de ileri gösteriyordu olay saçma sapan yere geldi bu film de sade bahar Harun için izliyorum
Seyma Şaşmaz
Seyma Şaşmaz 22 gün önce
Bide ela kendini dovdurduyse ve basindan beri intikam icin rol yapiyosa
Warda Kashif
Warda Kashif 22 gün önce
Ela'nın biraz güçlü olmasını istiyorum artık güven kendine. 🤐
Emrullah Kaplan
Emrullah Kaplan 22 gün önce
Evet amcamız ilker in öz babası değil ona olan bu tutumu da bundan olsa gerek
Emrullah Kaplan
Emrullah Kaplan 22 gün önce
Yoksa niye bu kadar iş çeviriyor gibi görünsün ki
zhr trn
zhr trn 22 gün önce
Hülya Avşar'ın oynayamaması
Аиша Мамедова
Cengiz ve Iremin arasında eskiden bir yaşanmışlık olmuş olmasın? Iremin Cengizin ismini duyuncaki hallerinin başka açıklaması olamaz bence..
Kismet Sarac
Kismet Sarac 22 gün önce
İsmailin oz oglu deil galiba
Nilufer Gungor
Nilufer Gungor 23 gün önce
Neden artik 2. ve 3.fragman olarak yayinlanmiyor fragmanlar.
B. B.
B. B. 23 gün önce
Ben timurdan şüpheliyim en çok. Doğum gününde oradaydı ama sonrasında herkesin nerde olduğu gösterilmedi belki o evi önceden takip edip biliyodu ve ela doğum gününde ortadan kaybolunca gitti oraya ilkerin yarım bıraktığına devam etti. Adam bi damla göz yaşı dökmedi be kızının başına neler geldi de. Elleriyle boğar tüm ailesini çıkarları için. Planıda net bi şekilde ilkerin üstüne kalacak para alırızdı.
Enes Karabay
Enes Karabay 23 gün önce
Elayı komşularının çocuğu vardı aynı üniversiteye gidiyorlardı bence o dövdü aşıktı o adam elaya ilkerle olmalarına daha fazla dayanamadı ve dövdü (Teoridir).
Elif Ayaz
Elif Ayaz 23 gün önce
Ne uzattilar bu suclu mevzusunu be.. Bir sonuca varsalar artik.
sevdayaman
sevdayaman 23 gün önce
Konusu cok guzel cok sassirtici cok kafa karistirici cok sinsice planlar var cok rafine hazirlanmis senaryo
Bir garip yolcu
Bir garip yolcu 23 gün önce
Harun sana geliyorum dediğinde bence Banu’ya gidiyor.....
Kader Yaman Tekin
Kader Yaman Tekin 23 gün önce
Ahahahahah. Helal olsun senariste sanirim sirayla filmin butun kadrosu supheli gosterilip en son oklar seyirciye cevrilcek
SHERTV UZ
SHERTV UZ 23 gün önce
trvid.com/video/video-NSf3GB5pw3o.html
Dünya tatlisi filipim
Bence elanin arkadawi murat var ya o yapdi ne yapdiysa .
Pistak
Pistak 23 gün önce
Buro da kim testi bulduysa o yapmıştır
Berrincik TV
Berrincik TV 23 gün önce
Hiç bir şey anlamadım yaa 2. fragman istiyoruz
vefasiz sevdam
vefasiz sevdam 23 gün önce
Harun ve hale arasın da öz geçmiş var ve İlker harunun oğlu hele harunun kızını maşa olarak kullanıyor Harun da ilkerin katil çıkmasını istiyor
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben İlkerle Elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben İlkerle Elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben İlkerle Elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben İlkerle Elayi mutlu görmek istiyorum Ben İlkerle Elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben illerle elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben illerle elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben illerle elayi mutlu görmek istiyorum
Ela&İlker
Ela&İlker 23 gün önce
Ben illerle elayi mutlu görmek istiyorum
absffa
absffa 23 gün önce
COOK GUZELĞ
Gulizar Sarb
Gulizar Sarb 23 gün önce
Çok heyecanlı
Asiye Öztürk
Asiye Öztürk 23 gün önce
Elayı döven İlker arabadan atan babası gibi geldi bana 🤔
Miss Sunshine
Miss Sunshine 23 gün önce
Nasil yani baba o olaydan öncede nefret etmiyormuydu ? Ve hepsini gördü demekki baba izledi dur demedi bi sey anlamadim .. haftaya beklieyek bakalim. 1 hafta ilker yapmadi diger hafta ilker yapti ben gördüm sonraki hafta ilker masum ondan sonra Ilker olabilir ama kesin belge yok diger hafta ilker degildi iremdi sonraki hafta ilker sadece başlattı devamını başkası getirdi
Nevin
Nevin 23 gün önce
Anlaşılan Elayı döven ilkerin babası
Emre Efe
Emre Efe 23 gün önce
Elayı ben dövdüm mahkeme nerde oluyo ben üstüme alıcam kimse suçlu çıkmıyo yaaaa delircem bennnn 🤷‍♀️
Serap Ercan
Serap Ercan 23 gün önce
Tutustun dimi 😂
Fatma GENÇ
Fatma GENÇ 24 gün önce
hayır dizidekiler hasta, biz izleyicilerde de paranoya başlangıcı başladı. tişikkirler masumiyet dizi senaristi.
ÜÇ KAFADAR
ÜÇ KAFADAR 24 gün önce
Dalasa döndü
Alpha Pinocchio
Alpha Pinocchio 24 gün önce
Mert yaptı bence. Çünkü Mert gece de doğum gününe geç geldi. Guya hediye almayı unuttuğu için geç geldi. Üstelik 5 bölümde mahkemede Ela İlker yapmadı dediğinde garipleşti.İsmailin gördüğü sadece Elaya sandalye ile vuraması.Bunlar benim diziyi takip edip çıkardığım sonuçlar...
Deniz
Deniz 24 gün önce
Kesin bu ismail karısını aldatıyordur
Fatmanur altn
Fatmanur altn 24 gün önce
9. Bölümün fragmanını atacağınıza 7. Bölümü atsanız nasıl olur acabaa
Zeynep Kutlu
Zeynep Kutlu 24 gün önce
oha ilkerin babası da mı aldatıyor
Merve Erdogan
Merve Erdogan 24 gün önce
Ama benimde bir huyum var uzayınca bir dizi hiç izleyesim gelmiyor
Haci Hacizade
Haci Hacizade 24 gün önce
Çok uzatınız ben dövdüm elayi diye barmak isdiyorum😂
DENİZ SANER
DENİZ SANER 24 gün önce
Vallaha benim de inanasım gelmiyo😧
Elvin Zeynalov
Elvin Zeynalov 24 gün önce
Ya bu ne ya aklim karma karisik oldu bi ters kose var ama bi bakalim hayirlisiyla🤔
wish waterfall
wish waterfall 24 gün önce
İsmailin Hale'ye Senin oğlun senin oğlun demesi çok dikkat çekici acaba İlker başkasının oğlu mu ?Herkes oğlum var diye övünür bu baba resmen düşman oğluna.Bu işte bir bit yeniği var 🤔kafamız allak bullak bu kızı kim dövdü senarist başarılı, kafamiz çorba 😁
Semra semra
Semra semra 24 gün önce
Bence İlker İsmail'in oğlu değil başkasının oğlu ve o da bunu biliyor o yüzden böyle davranıyor olabilir İlker'e
Banu Düzyol
Banu Düzyol 24 gün önce
Bahar Timur’u şutlasa ,Harun ile Bahar olsa 😉
Nebahat Bozdemir
Nebahat Bozdemir 24 gün önce
Ela gercekten hastalikli dusunuyor ilker elanin hamile oldugunu bildigi haldeki hamile olmasada birsey degismez osandalyeyi kaldirip vurdumu eee devamini oyapti veya yapmadi yapan bulunsun ama bu ilkeri masum gostermez cani oldugunu gosterir bir canliyi katletti
EDHO Cakirbeyliler
EDHO Cakirbeyliler 24 gün önce
Bu dizide kimse mahsum değil beliki
dzcysvmynkz dzcysvmynkz
sanki elanın annesinde de bi sıkıntı var gibi
Fatma Yavuz
Fatma Yavuz 24 gün önce
Bence Ela’nın kuzeni yaptı elayı çok kıskanıyo👍
Melike Yiğitoğlu
Melike Yiğitoğlu 24 gün önce
Allah aşkına her bölüm bildiğimden de şüphe ediyorum bu ne Arap saçındanda beter okun kime döneceği belli olmuyor 😂😂😂
Gizem Turgut
Gizem Turgut 24 gün önce
Bir de irem üzülmesin diye harun yapıyomuş uff
Harun Berk Üstün
Harun Berk Üstün 25 gün önce
Benim Adım Melek dizisi daha güzel
ŞEHRİBAN SOYLU AVCI
ŞEHRİBAN SOYLU AVCI 25 gün önce
Tek suçlu ela bence aptal
Elşən Ağamirov
Elşən Ağamirov 25 gün önce
ben anladim kizi dovduren ilkerin babasi kendi manitasina dovdurmus
Merve Es
Merve Es 25 gün önce
ismail iremin babasının sevgilisiyle birşeyleri var onun yanına gidiyor bak bu burada kalsın
Zuhra Ghani
Zuhra Ghani 25 gün önce
I think he is lying ilker's dad
Cansu Yılmaz
Cansu Yılmaz 25 gün önce
Halenin oğlunu Suçsuz gibi korumasından vazgeçmesini, İsmailin "Her şeyi gördüm" dedikten sonra susmamasını, İlkerin kendine gelip yaptıklarını itiraf etmesini, Harunun kızı (irem) için çabaladığını iremin farketmesini, İrem in artık kendine gelip yaptığı yanlışları farketmesini babasından af dilemesini, Gülizar ve nevalin elanın hakkında kötü konuşmasının timurun duyup müdahale etmesini, timurun eşini aldattığını herkesin öğrenmesini, Handenin Banuyla iş birliği yapmasını herkesin öğrenmesini, Emelin bahargile daha yakın olmasını, Baharın Harun ile bir olup gerçekleri ortaya çıkarmasını, Elanın artık iç sesini duymayıp kendi hakkını sonuna kadar savunmasını, Bircenin ilkere terapi sahnelerinin artmasını, ilkerin irem ve ela arasında artık bir seçim yapmamasını onun çöküşünü izlemeyi ve hatta Kırmızı Odaya terapiye gitmesini tüm Türkiye olarak bekliyoruz Buna yemin edebilirim ama Kanıtlayamam Ben Bir kadın olarak böyle son bulmasını İSTİYORUM.
Yulduz Matyakubova
Yulduz Matyakubova 25 gün önce
Biraktim artik bu diziyi yaaa ne mano var na mantik hayal kirikligina ugratiyorsunuz seyircileri yok yaaa
Mehmet Kumral
Mehmet Kumral 25 gün önce
Bu film sezon finali olursa biz ne izleyecez acaba Beğeni için teşekkürler
tellywod_ fs
tellywod_ fs 25 gün önce
Arkadaşlar her şeyi itiraf ediyorum.... Elayı ben dövdüm oh bee zjsnsjhwan😅🤣
Buse Seyhan Ali
Buse Seyhan Ali 25 gün önce
Yeni fragman ne zaman gelicek
maeve titania
maeve titania 25 gün önce
Bebeğim sen fragmanları hep böyle geç mi vereceksin
S. ue
S. ue 25 gün önce
ya bu diziyi izliyorsun izliyorsun bir sonuca varamiyorsun. Boş. Geyik. Bla bla bla👎
Elvan ******
Elvan ****** 25 gün önce
yaaaa 2.fragmanı verin artık
zülfiye yılmaz
zülfiye yılmaz 25 gün önce
İsmail de bişeylık var sanki o sersrş beni öyle sınır ettiki şimdi sana geliyorum diyor eminle hangisi masum bilemedim he valla ilker ismail oğlu çıkmazsa şaşırmam çok ilginç gördüm diyor o zmn o yaptı oğlunu sevmiyor zaten ne çıkıcak diziden
Alieva__ Aydan
Alieva__ Aydan 25 gün önce
Nerdee 2 fragmaan?????
Tunar Abdiyev
Tunar Abdiyev 25 gün önce
Elaya İlkerin babasi yapdi ne yapdiysa her weyin icinden o cikicak bakarsiniz
Noor Mustafa
Noor Mustafa 25 gün önce
Please episode 9 ?
Asuman Kavcıoğlu
Asuman Kavcıoğlu 25 gün önce
İsmail avukata mı gidiyor ? 🤔
Yasemin
Yasemin 25 gün önce
Size zahmet olmassa 2. Fragman gelebilirmi artık
Zeynep Sogut
Zeynep Sogut 25 gün önce
Karmakarışık bir fragman 🤷🏼‍♀️
Glr u
Glr u 25 gün önce
Kesin ilkerin nabası üvey
Aytən Zamanova
Aytən Zamanova 25 gün önce
Harun beyle Bahar ılıskısı olsa mesela😍
Sonraki
Innocence Episode 9
2:10:40
görünümler 2 400 000
Innocence Episode 8
2:17:15
görünümler 2 600 000
Innocence Episode 1
2:01:31
görünümler 10 000 000
Masumiyet 11. Bölüm
2:05:58
görünümler 1 900 000
Innocence Episode 2
2:08:23
görünümler 8 900 000
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
görünümler 12 000 000
Innocence Episode 7
2:15:16
görünümler 3 000 000
Çukur 4. Sezon 36. Bölüm Fragman
1:09
Maraşlı 17. Bölüm
2:17:24
görünümler 1 757 327
Sadakatsiz 29. Bölüm Fragmanı
0:48
görünümler 3 764 868