Karanlık

MALUM "İŞ" ÜSTÜNDE SEVGİLİNE YAKALANDIN // NAPARSIN?! (+18)

BossLayf
Abone ol
görünümler 701 406
96% 50 713 1 662

Naparsın?! serimizin ikinci videosu MALUM "İŞ" ÜSTÜNDE SEVGİLİNE YAKALANDIN // NAPARSIN?! (+18) ile karşınızdayız. Naparsın bölüm 2 konu başlıkları:
00:18 - Sevgilin ağzını şapırdatarak yemek yiyor. Naparsın?
04:54 - Lisedesin, ödev kontrolü var, ödevini yapmayı unuttun. Naparsın?
08:04 - +18 Malum iş üstünde sevgiline yakalandın. Naparsın?
Twitter'da ve TRvid yorumları üzerinden #naparsın olarak bize N'aparsın olaylarınızı gönderebilirsiniz! :D
Daha fazlası için abone olmayı unutmayın. Twitch değil burası abonelik ücretsiz :)
Abone ol 👉 goo.gl/VtaJFk
#naparsın
BossLayf Türkiye'de bir ilki gerçekleştirilen eğlenceli bir canlı yayın "In Real Life" (IRL) programıdır.
🌐 Takipte Kalın!
Twitch: www.twitch.tv/bosslayf
TRvid: trvid.com/u-bosslayf
Facebook: facebook.com/bosslayf
Twitter: twitter.com/bosslayf
Instagram: instagram.com/bosslayf
Kişisel Hesaplarımız👇
🔴Ferit "Wtcnn" Karakaya
www.twitch.tv/wtcn
instagram.com/wtcnn/
twitter.com/feritkw
trvid.com/u-WrisTCutterF

🔵Kemal Can "KendineMüzisyen" Parlak
www.twitch.tv/kendinemuzisyen
instagram.com/kendinemuzisyen.jpg/
twitter.com/KendineMuzisyen
trvid.com/u-KendineMüzisyen

⚫Şükrü "Uthenera" Şentürk
instagram.com/utheneras/
twitter.com/Utheneras
www.twitch.tv/uthenera
►Enis Kirazoğlu
trvid.com/u-amciliss
instagram.com/eniskirazoglu/
twitter.com/EnisKirazoglu

📺 Diğer Videolar
BossLayf - Yayıncılar Arası Halı Saha Maçı
🔸bit.ly/BossLayfHalisaha
BossLayf - KendineMuzisyen'in Ailesi İle Sohbet Muhabbet
🔸trvid.com/video/video-w0hblH66O6o.html
BossLayf Komik Anlar
🔸 bit.ly/BossLayfKomik

Eğlence

katma

 

7 Jan 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 730
SincapGazi
SincapGazi 5 saatler önce
18 yaşından küçüğüm ve çok etkilendim ;(
Mehmetcan Öztürk
Mehmetcan Öztürk 6 saatler önce
*10:45*
Helforce The
Helforce The 23 saatler önce
şu rakunu görünce gülesim geliyo
Figen Kılıç
Figen Kılıç Gün önce
06:23 bizim okulun zili lan jgrekjgherkvl
Arjin Ekin
Arjin Ekin 2 gün önce
Hala hala yaş 16 izliyom amk
Kerem Akkuş
Kerem Akkuş 6 gün önce
kemal ne adaamısn amk sen ya
Begüm Tekin
Begüm Tekin 7 gün önce
Ferit sürekli evleniyor skskjdjsjsjsjeje
g4ngst3r t4vş4n
g4ngst3r t4vş4n 8 gün önce
Şükrü beni s*kicekmisin doğru söyle. 🤣🤣
Misaki Mei
Misaki Mei 9 gün önce
Sapık bir şey izlerken annene yakalandın ne yaparsın #naparsın
Knk burasi bağcılar 000
+18 olan her şeye hazırsın ulan şükrü sncncmmdksbshdbs
Hakan Börü
Hakan Börü 10 gün önce
Devaaammm 😂😂
ツMete Düzenli
ツMete Düzenli 11 gün önce
ferit efsane yaaa
Mor Kumpir
Mor Kumpir 12 gün önce
10:41 BAŞKA BİR ŞEY DEMEME GEREK YOK:D
Mor Kumpir
Mor Kumpir 12 gün önce
09:16 Ferit'in bir saniyelik yüz ifadesiine dikkatli bakın :d
sjhdhj suhss
sjhdhj suhss 14 gün önce
Ferit deneyimli baksana nasıl da aynısını yaptı 10:30
Mustafa Arslan
Mustafa Arslan 15 gün önce
Aradığınız yer 9:16
Icē Zerrada
Icē Zerrada 15 gün önce
ya bak şimdi o malum iş ihtimalinden iki büyük ihtimal var birisi sen o anlık hisiyatla hemde hızını almışken bütün erkeler aynı fikirde yanına bi kadın gelsin dalar siker mk he sevgilisiyse anlık bi hissiyat çünkü he 2. ise olgunluğu ve biraz kızı anlayışlı olması yönünde mesela yakaladı sizi napıyorsun diye aha panik yok aynen öyle diyin Ya aşkım bak bu normal bir ihtiyaç ve kendime engel olamadım ve seninle öyle bir ilişkiye girmek istemiyorum yani sana o gözle bakmak istemiyorum bunu anlayışla karışılicağını çünkü o kdar olgun ve zeki olduğunu biliyorum senin olgun ve zeki yönünü seviyorum (işe yararmı :/
Eray Sayant
Eray Sayant 17 gün önce
delircem AmkĞWĞŞDLGUĞSFIEĞSĞVJVUDĞRŞGLRŞDPVOFPSĞCLGLİEDĞDĞ
Abdülkadir Keten
Abdülkadir Keten 17 gün önce
Ulan enis in içinde varmış
Thomas Alva Edison
Thomas Alva Edison 18 gün önce
enis tam kız amk
KOMİK MONTAJ STÜDYOSU
Bugünkü haberimizde Ünlü Twitch yayıncısı Ferit [WTCN] Roleplay Yaparken olayı gerçeğe dönüştürdü. 10:40
Bertuğ K.
Bertuğ K. 19 gün önce
Kanalımda pubg mobile hilesi var!!!
Mehmet YiffFox
Mehmet YiffFox 19 gün önce
+18 bölümü 18 yaş üstü izleyen 18 yaşın altından daha az olum videodan çıkın demeye gerek yok
Yasin Özeren
Yasin Özeren 19 gün önce
feritin gözler miss
FreQuezZ
FreQuezZ 21 gün önce
#naparsın arkadaşında 20 000 tl lik bir pc si var ama sende 1 gb ram ekran kartı bile olmayan bir pc in var naparsın
Kadir Büyükaydın
Kadir Büyükaydın 22 gün önce
Enis Kirazoğlu çok güzel rol yapıyosun ya :D
Beratcan Kavraz
Beratcan Kavraz 22 gün önce
Fleck
Fleck 22 gün önce
bizim zil amk lskwldkekskw
E yalçın
E yalçın 23 gün önce
mastürbasyon yaparken kapıyı açık unutmak mı ? yaptıklarımı söylemek istemiyorum :D
#HeyBeatAşıl Fan
#HeyBeatAşıl Fan 24 gün önce
O ödevi hatırlatanın anasını sikerim bu arada.
Salih Koçovalı
Salih Koçovalı 24 gün önce
ferit abi işi biliyo :DDDDD
Heres
Heres 25 gün önce
Analoğu karıştırmışım aşkım ÇSMNhjkbnf f
Sahure Çalışkan
Sahure Çalışkan 25 gün önce
Enis kirazoğlu lutfen öbür video konuğu mithrain olsun
Bulan Adam
Bulan Adam 25 gün önce
ŞU EVLENDİLER EFSANE GÜLDÜRÜYO YA :d
sue cg
sue cg 25 gün önce
Kemalda doğal peruk var o kadın olsun 😂
Berdan Afşin
Berdan Afşin 25 gün önce
Dolmuşta çok sıkışık biri dolmuşta sana elliyor #naparsın ?
batu erten
batu erten 25 gün önce
DEVAM
Ali Erciyas
Ali Erciyas 26 gün önce
aras karanfiloğlunu yapcaktınız iyi yapar o pezeveng
Bedirhan Çam
Bedirhan Çam 26 gün önce
Enis kirazoğlunu bitek benmi aras karanfile benzettim benzetenler +1
Anonim Bir İnsan
Anonim Bir İnsan 26 gün önce
SKWŞSLSĞQPEP
Şükran Çoraplı
Şükran Çoraplı 26 gün önce
Yanlışlıkla kız tuvaletine girdin ve iki kız da girdi #naparsın?
FF- Emir
FF- Emir 26 gün önce
1:13 helikopter mk
Ümit BOZOK
Ümit BOZOK 27 gün önce
18 yaşı altı olanların videoyu o noktada kapatmaması gerçeği :D
cahit doğan
cahit doğan 27 gün önce
yorumlardan aldığınız +18 yorumları yapmaya devam edin gülmekten altıma sıçtım
Baki Köse
Baki Köse 27 gün önce
1:20 örnek alın örneeek !!!!
Mücahit Kuş
Mücahit Kuş 28 gün önce
AZMAMA ÇELINÇ SDFGHJGFDSF
DrtDiamond GrowTopia
10:40 ta gerçek sandım len
otaku heryerde
otaku heryerde Aylar önce
1:35 dur malum videoyu kapatmayı unutmuşum hbghhdfkcrıbff
Mr. Cienfiegos
Mr. Cienfiegos Aylar önce
4:35 duygulandık mı millet Nefret İstanbul'un şahı türkçe rapin kralı
CoryriX
CoryriX Aylar önce
Kesinlikle +18 diye videoyu kapatıcağım şu an inandım kendime...
OVERKILL
OVERKILL Aylar önce
Tuvalette sigara içerken sınırlı müdüre rastlamak hatta belediye başkanı ziyaretinde oohhhhh missss
Eylül Şilan Altuntaş
AHAHAHAHAHAHAHAHA
Bahololo Lolololo
Bahololo Lolololo Aylar önce
Çenem acıdı çenenekoyim
Efe Büyük
Efe Büyük Aylar önce
kemalle ferit vurusuken sevgilisine yakalansın naparsın
Eren Aslan
Eren Aslan Aylar önce
ferit en iyisi yha :D
Her Kafadan Bir Ses
Sevgilinin yanında osurdu veya osurdun ne yaparsın ?
Baha Arı
Baha Arı Aylar önce
En yakın arkadaşının annesi ile iş üstündeyken yakalansın +1
Cornelius
Cornelius Aylar önce
Kulaklarımın pasını siktin enis abi teşekkür ederim
Cseren Bekmezci
Cseren Bekmezci Aylar önce
11:41 "Alt+Tab" AŞDÖWŞDŞWŞDŞWĞDÖW Çok iyi yaa
hamza demir
hamza demir Aylar önce
600b izlenme var 129 b abone ne aq
Equer Edits
Equer Edits Aylar önce
8:03 yoo 😂
Emir Selçuk Doğan
Aileni trafik kazasında kaybettiğini ogrenirsin fakat aileni uzaylılar kaçırmıştır #neyaparsın
emre ölçek
emre ölçek Aylar önce
Kız arkadaşınla beraberken ailene yakalandın #naparsın?
Sudenaz AKGÜN
Sudenaz AKGÜN Aylar önce
Yaw şu stüdyoya bir Elraen iyi gider *-*
ghost ogy
ghost ogy Aylar önce
6:04 yıkıldım amk :D
Nice Player
Nice Player Aylar önce
4:16 ben o sesi sadece banyoda çıkarabiliyorum helal olsun enise :D
Random Main
Random Main Aylar önce
BİRİSİYLE S1K1Ş1KEN SEVGİLİNE YAKALANIRSAN NAPARSIN #naparsın
iHexs 2
iHexs 2 Aylar önce
Şükrü :aasD.as:Das:d
Onur Aksoy
Onur Aksoy Aylar önce
daha kaçıncı kere izleyecem merak ediyorum doğrusu...
özgür öztürk
özgür öztürk Aylar önce
Şükrünün yemek yerken bile ağzı oynamıyor vay amq
emir yetim
emir yetim Aylar önce
kro erkek modeli in mode
Mustafa Ciyan
Mustafa Ciyan Aylar önce
Ferit kalkınca sallancak sandım amk
Ahmet Marulalioglu
Ahmet Marulalioglu Aylar önce
Çavuşu tokatlıyomrum de
can guvenc
can guvenc Aylar önce
Sevgilin ile birlikte bir tatile gideceksin fakat sevgilin uçaklardan korkuyor sevgilin uçağın içinde korkudan titriyor ve çok farklı davranıyor onu sakinleştirmek için n'aparsın?
Gönenç Güze
Gönenç Güze Aylar önce
Feritin 31 ifadesi 😂😂😂
Ömer Tarık Sarı
Ömer Tarık Sarı Aylar önce
Siz bunu annenizin babanızın karşısında yapamazsınız ama alemlerin rabbi Allah'ın önünde yapıyorsunuz ve tabi bu illetin gözarda edilemeyecek kadar çok zararınıda unutmamak gerek
Yağız Emre Güzel
DBDÖFJSÖFJSŞCMSİGMWİFJŞSJRŞSJRĞGKADİFM GÜLMEKTEN ÖLDÜM ANDMSJFLEDKAİCÖ
Samet Çoban
Samet Çoban Aylar önce
Başka bi kızla yatakta yakalandın naparsın ? ( beğenin görsün QWLJKDQWJD )
Arda İkinci
Arda İkinci Aylar önce
Narudan tek yedin naparsın ?
u.furkan toklu
u.furkan toklu Aylar önce
7:05 denedim olmuyor
Metin Taşkın
Metin Taşkın Aylar önce
4:20 hangisi kız anlamadım :)
KOMİK MONTAJ STÜDYOSU
Ejejgsoskgwo v
Yiğit Demiroğlu
Yiğit Demiroğlu Aylar önce
Sinema salanunda film izletken en hryecanlı kısmında telefonun çaldı #naparsın
Muhammed Aydın
Muhammed Aydın Aylar önce
Abi bakın çok iyi taktik ben hep öyle yapardım ödevi hatırlatınca tuvalete gidiyosun öncesinde kontrolden önce giderken kontrol edilmiş bi arkadasından çaktırmadan alıp gidip fotokopi çektirip geliyosun olmadı kalemle geçiriyosun dönüp önüne atıyosun diosun ve geldiğinde elinde görürse oda dolabımdaymış veya dolap yoksa evden getirdiler de hocam çaktırmadan alıyım dedim diyip YIRTIYOSUN H.O.
Ali köse
Ali köse Aylar önce
şükrüotuzbirçekiyor
adnan orhan
adnan orhan Aylar önce
Enis Kız Olcakmış Son Anda Erkek Olmuş
blablaaa blaba
blablaaa blaba Aylar önce
evli barklı adamsın enis yazık la hareketlere bak.
Ahmet Yağız
Ahmet Yağız Aylar önce
10:41 ferit abi çarpılıyor musun belli deil
Arda Durmuş
Arda Durmuş Aylar önce
Arkadaşını sevgilinle birlikteyken yakaladın ne yaparsın
aras sönmez
aras sönmez Aylar önce
BU VİDEODA ŞÜKRÜNÜN DİŞLERİNİ BİR YERE SIKIŞTIRDIK O DİŞLERİ BULANA 10 TL LİK STEAM KODU (İLK BULAN KİŞİYE VERİLECEKTİR)
TitaNyx
TitaNyx Aylar önce
MÜKO :D
Mahmuttaha Ekinci
Mahmuttaha Ekinci Aylar önce
Abi Sizin Kafadan istiyorum
Mehmet koçak
Mehmet koçak Aylar önce
Genel eve gidin
Berk Çelik
Berk Çelik Aylar önce
Beni de alın! Karın tokluğuna çalışırım. :D
ApersonWithWings
ApersonWithWings Aylar önce
Hahaha AMK gülmekten oldum
samet uzun
samet uzun Aylar önce
TRvidnin en güzel içeriği amk naparsın ?
Kaan Allen
Kaan Allen Aylar önce
10:45 ferit yıllardır bu anı bekliyormus
YUSUF OKAN ŞAHİN
YUSUF OKAN ŞAHİN Aylar önce
Gülmekten altima isicektim ...
Benjamin Millberg
Benjamin Millberg Aylar önce
Napiyosun sen? Fifa oynuyoruz cocuklarla. shdkandkKSİRKqanXMFNWKFKWJRANQJRANDAMFKANFKALXLAMRKSKZ
Hasan Tahsin
Hasan Tahsin Aylar önce
Efsane olmuş
Hapsuruq
Hapsuruq Aylar önce
niye 18’den küçükler terkediyo videoyu onlar 31 çekemiyo mu :DD
Sonraki
İSTANBUL SERÜVENİ | BOSSLAYF
14:58