Karanlık

Mülteci Kedi - Caner Dağlı

TuzBiber Stand-Up
görünümler 338 402
50% 1 1

Komedi

katma

 

28 Eyl 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 116
Ali Can
Ali Can 2 aylar önce
Kedi de mülteci 🙂
Hakan Hasdiraz
Hakan Hasdiraz Aylar önce
Sen saka yaparken Iyi zafer partililer saka yaparken kotu 😂
Yasir Koca
Yasir Koca 3 gün önce
​@MURUD şakayı makayı siktir et de biz Türküz ve bu ülkenin sahibiyiz istediğimizi yapma hakkına sahibiz suriler afganlar vs üzerinde
Tuğba Ayangil
Tuğba Ayangil 26 gün önce
Zafer Partisinden yürümeyeni dövüyorlar sanırım.Cok iş yapıyor ama biraz daha özgün bir şey bulsanız gerçek anlamda mizah olur biz de dolu dolu gulebiliriz.😉
Athe Atalay
Athe Atalay 27 gün önce
​@MURUD Bazen
MURUD
MURUD Aylar önce
Hakaret şakamı?
EQUİNOX MUSİC
EQUİNOX MUSİC Aylar önce
kedi şakası çok güzelmiş ama asdfasdafsdfasd
Abdurrahman Karakuş
Abdurrahman Karakuş 2 aylar önce
Şakayı yapan zaten Ümit Özdağ kedinin cinsini kendisi soruyor videoda, olan bir espriyi tekrar yapmışsın. Kimsenin bir şey bilmediği bir yerde bir kişi her şeyi bilebilir diye boşuna demiyorlar.
gürol çavdar
gürol çavdar Aylar önce
Guzel ifade etmişler ne yapacaklarını..
EQUİNOX MUSİC
EQUİNOX MUSİC Aylar önce
bi bok yapamazlar :D
Fdm Cskn
Fdm Cskn Aylar önce
Seyirci kitlesi harika ya adamlar gülmekten kırıldı İhağhağ diye sesler geliyor skxb
ökkeş keklik
ökkeş keklik 8 gün önce
Gülemeyen bir tek benmiyim..
Mine U
Mine U Aylar önce
😂😂😂😂😂👍
Murat İlbaş
Murat İlbaş Aylar önce
gayet ince espiriler geçirmiş zafer partililere:) bir dahakine kalın kalın espiriler geçirmek ümidiyle:)
IISeSiZLiKII
IISeSiZLiKII 2 aylar önce
Haha bende hatayliyim 😂
ATSIZ
ATSIZ Aylar önce
Doğru söylemisler burası türk yurdu uzun yıllardır bunu unutturmaya çalışsalarda!
Prof.DR.kömürcü
Prof.DR.kömürcü 14 gün önce
​@Adem Gündogdu sen malmısın evladım
ATSIZ
ATSIZ Aylar önce
@Adem Gündogdu ??
Adem Gündogdu
Adem Gündogdu Aylar önce
Türk yurdu değil
Takım TC
Takım TC 2 aylar önce
Bir Zafer seçmeni olarak espride bir şey yok, başarılar.
Ahmet Alın
Ahmet Alın Aylar önce
Bir zafer seçmeni olarak lutfettiniz paşam.Teşekkürler.Saygılar.
Emre
Emre Aylar önce
@Takım TC "Türkçeyi" diye yazılır kanka bu arada.
Saldiray
Saldiray Aylar önce
@Emir G herturlu gonderecez kardes! Zoruna gitmesin
Çağlar PEKER
Çağlar PEKER Aylar önce
@Takım TC Ümit hocanın dediği gibi, salağa salak, yavşağa da yavşak demek lazım. Bu söylediklerinizi zaten herkes biliyor, benim bu art niyet karşısında, hissiyatı mı küfürsüz ifade edeceğime hiç ifade etmem. Anlamını karşılamaz...
Takım TC
Takım TC Aylar önce
@Çağlar PEKER Bir komedyene yapılacak en büyük tepki gülmemektir. Komik olmadığını, Zafer Partisi'nin Hatay'ı bir Türk şehri olarak gördüğünü ve asla Hataylılara hakaret etmeyeceğini. Söyleseniz doğru bir tepki olur. Küfür etmek olmamış.
BRUSK BRUSK
BRUSK BRUSK Aylar önce
😂
ALLAHLESS
ALLAHLESS 2 aylar önce
Bak bu iyiymis yada kafam güzel
Muhammet Karaer
Muhammet Karaer 14 gün önce
Abi adam şaka yapıyor. Biraz rahat olun
Acemi YouTuber
Acemi YouTuber 2 aylar önce
Zafer partili olarak şaka da bir şey olmadığını gördüm tşk🌹
apur cun
apur cun 2 aylar önce
@Acemi TRvidr yaaavv ne şakası arkadaş biraz uyanık olun. Ağır şeyler söylüyor. Bunun gibi sözde güldürü yaptığını sanan cafe soytarılarini TRvid da çok gördüm. Hepsi Türk düşmanlığı yapıyor. Biraz uyanın bu uyku nereye kadar
Acemi YouTuber
Acemi YouTuber 2 aylar önce
@apur cun herkesin şaka anlayışı farklıdır
apur cun
apur cun 2 aylar önce
Şaka bu kadar değil kardeş. Bu numaralara gelme. Şakayı bul izle mülteci operasyon çocuğu sakasim AMG ar*bi diye yazanlara helal olsun.
Gurkay Cengiz
Gurkay Cengiz 2 aylar önce
Muhtemelen zafere vereceğim ama komikti :D
Süleyman Samet Güner
Ümit Özdağ'ın siyasi kapasitesi tartışılabilir ancak siyasi mizah; sizde hiç olmadığı kadar göçmen durmuş. .
Random Human
Random Human 2 aylar önce
Çok komikti bi daha olmasın.
Monomer
Monomer 2 aylar önce
Espri komik de senin mizacın espri yapmaya müsait değil Düşündürdü güldürmedi
IBLIS AZRAEL
IBLIS AZRAEL 2 aylar önce
@Furkan efe Zerenüz nasıl ki Nasreddin hoca fıkraları da güldürüyor Temel fıkraları da güldürüyor ama hem güldürüp hem düşündüren Nasreddin hoca fıkraları tamamıyla mizah amaçlı yazılan Temel fıkraları kadar güldüremiyor ya adam ondan bahsediyor
Monomer
Monomer 2 aylar önce
@Furkan efe Zerenüz benim çevremde öyle insanlar yok sen öğretir misin bana
Furkan efe Zerenüz
Furkan efe Zerenüz 2 aylar önce
@Monomer adamın anlatışıyla da komik mizacı da uymuş bence insanlara küçümsemeden yaklaşmayı öğrenmelisin
Monomer
Monomer 2 aylar önce
@Furkan efe Zerenüz seni zorlayacağını biliyorum fakat cümleyi bir daha oku kanka
Furkan efe Zerenüz
Furkan efe Zerenüz 2 aylar önce
Gayet de komik sen bi yüz kaslarına baktır
Surprisingly Amazed
Ben gülemedim 🤔
Recep Yaşar
Recep Yaşar Aylar önce
😒 acilen elindeki mikrofonu bırak !!
Küregen
Küregen 28 gün önce
Zafer Partililer şaka yaparken niye dariliyorsun alt tarafı küfürlü şaka yapmışlar
Mülayim CAN
Mülayim CAN 2 aylar önce
Geçen Pes 2015 videosu paylaştılar
Web Master
Web Master Aylar önce
kahkaha tufani. bu kadar komik olmak zorunda miydi 10 saattir gülüyorum.
wolf dog
wolf dog 27 gün önce
Lan o değilde bu adamın ülke ile ilgili tek planı mültecileri göndermek herhalde
EQUİNOX MUSİC
EQUİNOX MUSİC 4 gün önce
baska bir argumani yokta ondan sadece bu konuyu buyuterek oy topluyor . kendiside multeci ama anlatmiyor
Egehan beg
Egehan beg 17 gün önce
Bencede Yani ekonomi planin nedir diyorsun adama mültecileri gönderince düzelir diyor Ki doğru mültecileri gönderirsen ekonomi bir nebze düzelir ama işte o bir nebze yetmez başka bir planida yokki adamin
Sıtkı Çiçek
Sıtkı Çiçek 2 aylar önce
Annenin yaninda hep böyle konusurlarmi
Arthur SCHOPENHAUER
Arthur SCHOPENHAUER 2 aylar önce
Zafer gelecek, asalaklar gidecek
Ahmet Alın
Ahmet Alın Aylar önce
Haa gider bekle.Kol bozuk operatörü değişse nolur
Gitarı Konuşturan Adam...
Sen komik misin şimdi :(
Serpil Koçak
Serpil Koçak Aylar önce
Allah aşkına ben bu espriden zerre nasibini almamış kanalı engelledikce niye ısrarla çıkıyor akışa?
Yusuf Şahin
Yusuf Şahin Aylar önce
Espride alınacak bişey yok ama komik değil
Muhammet Çakan
Muhammet Çakan 12 gün önce
Komik değilsin . Tek gerçek var oda Baturay Özdemir ...
HÜSEYİN KOÇ
HÜSEYİN KOÇ Aylar önce
komik mi la bu şimdi? böyykkk
Adem Gündogdu
Adem Gündogdu Aylar önce
Hahhhahahahah
İzzet Ayhan
İzzet Ayhan 2 aylar önce
Tamam en son sen gidersin.
Gunzo
Gunzo 2 aylar önce
Umit ozdag Turkiyeli bile degil, gitsin kendi ulkesi Dagistan'da mucahitler ile ugrassin.
Hasan Efe
Hasan Efe 2 aylar önce
hataylılar arap mı amk
Black Eagle
Black Eagle Aylar önce
çok kötü espiriler kedi de mülteci felan bide bunlara gülenler var .
Via Viatores Quaerit
Via Viatores Quaerit 2 aylar önce
Espri komik değil.
Eren Gültekin
Eren Gültekin 21 gün önce
İyi demiş gitbence
yusuf Yalcin
yusuf Yalcin Aylar önce
Karektersiz Benamus
Muhammed Magrebi
Muhammed Magrebi Aylar önce
Ciddi ciddi bana da böyle söylemlerde bulunuyor zafer partililer hakarete varan söylemler hatta.
Kaan
Kaan Aylar önce
Senin soyadın Libya Türklerinden değil mi?
Bora Kaya
Bora Kaya 2 aylar önce
Senle ben kalacaz saçma
rezaa
rezaa 2 aylar önce
Ahmet güloglu
Turgay Ergül
Turgay Ergül 2 aylar önce
Sorunu sorun değilmiş gibi mizah yaparsan olacağı bu. Az bile demişler sana.
Bedirhan Durbin
Bedirhan Durbin 2 aylar önce
Bu video bende gordum çok saçmaydı
Süleyman Solak
Süleyman Solak 27 gün önce
Ahhhhhh, willkommen Zafer Tourismus
özhan polat
özhan polat 28 gün önce
Espirinin kalitesizliğinden sonra kafamda oluşan jenerik müziği Dünyayı anlamak belki zor bir mesele Ama hayat geçiyor şöyle böyle Her şeyden uzaklaşıp gülmekse mesele Katıl aramıza ve de sen de söyle Barababbap barabbabbap Güldür Güldür
Gökçe Karadeveci
Gökçe Karadeveci 2 aylar önce
müq
Kağan Gürhan
Kağan Gürhan 2 aylar önce
Allah aşkına bunun nesine gülüyor bu insanlar..
Kendi Halinde Biri
Kendi Halinde Biri Aylar önce
Oylat Zafere
ÊNES yuceah
ÊNES yuceah Aylar önce
Komik değil
Kayıp Ruh
Kayıp Ruh 2 aylar önce
O kadar zorlama gülüyorlar ki
Odysseia
Odysseia Aylar önce
Bu şimdi kendine komedyenim mi diyor? Yazık biri buna komik olmadığını söylesin
yasin tan
yasin tan Aylar önce
moruk, ulkenin gelecegini risk altina alan sorunlari boyle dassak haline getirirsen, sorun onemini yitirir.bence hirsizliklar, sosyal medya yasasi....vb hk saka yap...bu olay ciddi....
Saldiray
Saldiray Aylar önce
O cocugu mu yok ulkede? Turk olmayanlar Turklere kustugu nefreti dile getiremeyince farkli yollari denerler. Teroristleri sevdikleri kadar bizi sevmiyorlar.Fakat,sorsan boyle bir sey yok derler
Hasan Akdeniz
Hasan Akdeniz 2 aylar önce
Max zafer partisi
Tekin Damaroğlu
Tekin Damaroğlu 2 aylar önce
@Hasan Akdeniz Zafer Partisi kadar akp politikalarına karşı parti yok. Sen git kılıçdaryana ver. Akp'ye 11. seçimini hediye edecekmiş. Kendisi kripto akp'linin önde gidenidir.
Hasan Akdeniz
Hasan Akdeniz 2 aylar önce
@Çetin Girgin akp-zafer itifakı dışında bir partiye
Hasan Akdeniz
Hasan Akdeniz 2 aylar önce
@IBLIS AZRAEL kendi fikirinde olmayan birine imalı konuşarak , laf soktuğunu sanan zavallı , soytarılık baba mesleğimi , yoksa genlerden gelmemi?
IBLIS AZRAEL
IBLIS AZRAEL 2 aylar önce
@Çetin Girgin kime vereceği ortada değil mi sence (ama oyunu mu verir başka bir şeyini mi bilemem)
Çetin Girgin
Çetin Girgin 2 aylar önce
Sen hangi partiye oy vereceksin çok merak ettim
Arahorn
Arahorn Aylar önce
Uhahahhaha
Arda Yldz
Arda Yldz Aylar önce
Doğu Demirkol a benzemeye çalışıyor arkadaş
Λ_Λ
Λ_Λ 2 aylar önce
Kendinizi çok dikkate alınan biriymiş gibi göstermeye çalışınca öyle olmuyorsunuz maalesef.
thechiliz
thechiliz Aylar önce
Kesin arap bu
EQUİNOX MUSİC
EQUİNOX MUSİC 4 gün önce
arap olsa ne acem olsa ne
Mertcan özer
Mertcan özer 2 aylar önce
Komik ama dhdhdhhdhd
Gökhan G.
Gökhan G. Aylar önce
A*ap
_krtys
_krtys 2 aylar önce
Zorlama
Safto YuSuF
Safto YuSuF 2 aylar önce
Bune şimdi
Hüsrev Serbest
Hüsrev Serbest 2 aylar önce
Boş beleş çöp gibi
Celal Özcan
Celal Özcan Aylar önce
Kendisi göçmen olan , ikiyüzlü , ve hatta futbolcu transferi gibi o partiden bu partiye dolaşan Ümit Özdağ efendiye bakın siz …. Onu da gönderelim Japonya’ya , doğduğu yere gitsin …
Sonraki
Müge Anlı - İsmail Türküsev
1:01
Tutkum Boğuşmak Show 1. Bölüm
54:51
Charlie and cute doctor 😘 #shorts
1:00
Recep İvedik 7 - Fragman (Official)
1:38