Karanlık

LİG BAŞLIYOR, EN HAZIR TAKIM HANGİSİ?

Hastalık Bu Futbol
görünümler 352 354
100% 27 000 0

Süper Lig başlıyor. Peki lige en hazır olan takım kim? Tek tek 4 büyük takımımızın kadro mühendisliklerini inceliyoruz. Bakalım kim nasıl bir transfer dönemi geçirdi? Kimin ne eksiği, ne fazlası var?

Keyifli seyirler!

EKİBİMİZE ÜYE OL ► bit.ly/2tkwxcC
ABONE OLMAYI UNUTMA ► bit.ly/2Tf87ZO
TÜM VİDEOLARIMIZ ► bit.ly/2ModPpU

HBF INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM
ALİCAN TWITTER ► bit.ly/2YypsiJ
ÖZGÜN TWITTER ► bit.ly/2HE2OP6

**

Spor

katma

 

2 Ağu 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 302
Hastalık Bu Futbol
Hastalık Bu Futbol 11 gün önce
DÜNYANIN EN İYİ LİGİ BAŞLIYOOOR! HBF INSTAGRAM ► bit.ly/2R4sIOM ALİCAN TWITTER ►bit.ly/2YypsiJ ÖZGÜN TWITTER ►bit.ly/2HE2OP6
schlitze
schlitze 8 gün önce
@Ramazan Furkan Yücel kiralık gitti
YAY
YAY 10 gün önce
Knk nasıl boyle guzel içerik yapıyorsun?
El Profesor
El Profesor 10 gün önce
İrfan Can'a kanatta oynayabiliyor diyen bir daha maç izlemesin
Ömer Emirhan
Ömer Emirhan 10 gün önce
Dünya’nın en ligi ama kötü
Pgodss
Pgodss 11 gün önce
Abi besiktas 4 lu defans a gecebilirmis haberin olsun
Selim Kaya
Selim Kaya 11 gün önce
Başlayınca kanser eden , bitince özlenen lig süper lig. Hoşgeldin gönlümün efendisi *Düzeltildi*
Sercan
Sercan 8 gün önce
🤣🤣😌😌😌😌😌🤣
a
a 11 gün önce
Özlenen*
BVTU
BVTU 11 gün önce
Harbiden ya
Emre Eroğlu
Emre Eroğlu 11 gün önce
Özlenen***
Kayrakan
Kayrakan 11 gün önce
@Pep Guardiola çok haklısın atam
Furkan Bülbül
Furkan Bülbül 11 gün önce
Bu kadar kaliteli içerik ürettiğiniz için size teşekkürlerimi borç bilirim iyi varsınız iyiki hastalık bu futbol var🖤
Ajan Smith Eğleniyor
1:01 Trabzonspor ❤️💙 7:00 Galatasaray 💛❤️ 13:52 Beşiktaş 🖤🤍 19:24 Fenerbahçe 💙💛
Mehmet Erdem
Mehmet Erdem 5 gün önce
Fenerbahçe burada bile sonuncu bence artık Anadolu takımı olarak sınıf değiştirmeli çünkü Ali Koç olduğu sürece 20 yılda iki kez şampiyonluk ancak görür o da belki yirmi yılda bjk gs TS uçar fark yaratır
Gökhan Akgün
Gökhan Akgün 11 gün önce
Mantıklı Realist düşünceler herşeyi olduğu gibi futbolun gerçeklerini anlatan çok güzel bir kanal emeğinize sağlık👏🏻
Doğukan Akın
Doğukan Akın 11 gün önce
Fenerbahçe hakkında beni üzen tek konu Zajc, Crespo ikilisinin bozulmasıdır. Ayrıca Bruma, Emre Mor, Joshua King transferleri inanılmaz gereksiz.
Hasan Keklik
Hasan Keklik 5 gün önce
@Levent yağcı lincoln tur atlattı emre mor sanki maçın tek golünü attı da
Levent yağcı
Levent yağcı 6 gün önce
İnanılmaz gereksiz dediğin transfer seni ilk etap macından tur atlattı
ET4
ET4 6 gün önce
@Hasan Keklik beğenmeyecek olsa zaten aldırmazdı anlamadığın bu bütün kararları kendisi veriyor zaten
Hasan Keklik
Hasan Keklik 6 gün önce
@ET4 kaç senedir şampiyonlar ligine çıkamadık haberin yok herhalde
benzemaidolümdürsyglr
Konudan bağımsız olarak sizi tebrik etmek istiyorum. Her zaman kaliteli videolar yapıyordunuz fakat hiçbir zaman daha iyisini denemekten vazgeçmediniz, zaman geçtikçe daha da geliştiniz ve her videonuz profesyonel belgesel tadında. Daha da gelişmek için çalıştığınıza da eminim. İşlerinizi seviyoruz, yeni videoları sabırsızlıkla bekliyoruz. Kolay gelsin ❤
Eyüp KARA
Eyüp KARA 11 gün önce
Son birkaç sezonda Süper Lig'in kalitesinin arttığını düşünüyorum fakat bir türlü klasik tempolu,koşan,takım ruhu olan Avrupa Kulübü olamadık.
Westley
Westley 6 gün önce
Lig kalitesi gelen oyunculara veya hocalara göre olsaydı en kral lig Suudi Arabistan PRO Ligi olurdu herhalde, bir ligin ülkesi kendi oyuncusunu rahatlıkla çıkartamıyorsa o lig ne premier olur ne de kalitesi artar. Avrupadan çıkan wonderkidlerden bizim çocukların ne farkı varda avrupada üstlerinde 30 ila 40 milyon euro dönerken biz 10 milyon bandının altına sıkışıp kalıyoruz.
Loxe
Loxe 8 gün önce
@Hasan Ali ya sanki ezildik ulan Kiev’i 2 maçtada ezdik 10 kişiyken bile daha iyiydi Fener ne bekliyorsunuz anlamadım ben Kiev’in kalecisi aldı zaten maçları
Cihat Acar
Cihat Acar 10 gün önce
@Hasan Ali Lan gol atamadık gol, milyon tane boş kale var bi tanesini sokamadılar. Fenerbahçe açık ara en iyi futbolu oynuyor şuan ancak şanssızdık.
İbrahim Kuzgölcük
İbrahim Kuzgölcük 11 gün önce
@Hasan Ali bizde sistem yok her sene yeni teknik direktör geliyor bir sistemi oturtamadan kovuluyor sonra yeni hoca yeni sistem oda kovuluyor mesela İtalya milli takımının bir sistemi var defans futbolu hangi teknik direktör gelirse gelsin o sistem ile devam ediyor ispanya milli takımı tiki taka mesela kulüplerin bir sistemi var gelen teknik direktör o sistemi geliştiriyor bizde maç içinde bile sistem değiyor yok 3 lü savunma yok 4 lü savunmaya geçti
Hasan Ali
Hasan Ali 11 gün önce
Kardesim kalite yükseliyor ama taktige sadakat yok , başarılı adamı bile yolluyorlar . Kadrolar baştan aşağı yenileniyor .Avrupa takımları en fazla 5 ekstra 1 oyuncu daha alıp sisteme sadık kalıyor. Bizde mümkün olmadığı için 6 ay maç yapmayan kievi eleyemiyoruz. İsmail Kartal olsaydı kievin içinden geçerdi.
Ebu
Ebu 11 gün önce
Trabzonspor gerçekten bu sene de en erken hazırlanan takım, Trabzonspor için 3 önemli tehdit var ilki şampiyon olmuş takımın yaşayacağı doygunluk, Avrupa arenasında kendisini göstermek isteyen oyuncuların ligi hiç önemsememesi, ya da geçen sene takımı ciddi anlamda taşıyan ve liderlik eden Hamsik'in yaşı sebebiyle performansının düşmesi (kesin olur demiyorum ama yaşlı oyuncularda sezondan sezona performans düşüklüğü şaşırtıcı seviyelerde olabiliyor). Tabi Trabzonspor geçen sene kazandığı şampiyonluğu bir doymak için değil değil de özgüven için kullanırsa, bu onların en önemli motivasyon kaynağı olabilir, burada da Avcı'ya büyük iş düşüyor. Galatasaray Trabzonspor'dan sonra ligin en hazır 2. takımı diyebiliriz, zaten aslında geçen seneki kadroda orta saha 3'lüsü hariç neredeyse her şey güzeldi, orta saha 3'lüsü tamamen değişti Torreira ve Evander'de gelirse orta saha 3'lüsü ligin en iddialı orta saha 3'lüsüne dönüşebilir ama bu iki isim gelirse takımın Taylan, Berkan ya da Cicaldau 3'lüsünden en az bir tanesini kiralaması gerekir ki bu oyuncuları ya geliştirip gelecek sezon kullanabilsin ya da piyasasının oluşmasını sağlayıp bir miktar para kazansın. Son olarak Galatasaray'da Okan Buruk'un Hamza'yı kadroda Berkan, Taylan Cicaldau 3'lüsünün en az birinin belki ikisinin performansına göre de belki de hepsinin önünde gördüğünü düşünüyorum. Galatasaray genelde kötü giden sezonlardan sonra hızlı silkelenip önceki sezonu taraftara hemen unuttururlar, Galatasaray'ın en önemli motivasyon kaynağı geçen sezon yaşadıkları olacaktır. Beşiktaş'ın kadrosu da gayet hazır, ama süper ligde 3'lü defans genelde işe yaramaz ve eğer Beşiktaş bu ısrarını sürdürürse bence pişman olur. Beşiktaş'ın bu sezon yaşayacağı bir diğer sıkıntı yabancı sınırı olacak gibi duruyor, eğer Beşiktaş Salih'in yerine yabancı bir orta saha alırsa, Beşiktaş yine yürüyen Çarşı Necip Uysal'a emanet demektir. Fenerbahçe'de bildiğimiz Fenerbahçe işte. Ama her şeye rağmen takımlar geçen seneye göre daha kaliteli görünüyor.
5 am guy
5 am guy 9 gün önce
instagram veya tel no, herhangi bir irtibat ortamı sağlayalım seninle. sezon sonu fenerbahçe şampiyon olunca şu yazdığın elli cümlelik upuzun paragrafları açıp gülerim suratına.
Ebu
Ebu 9 gün önce
​@Sinan Göl Bahsettiğim olay şu; Galatasaray zaten Mustafa Cengiz döneminde tek planı bonservis de artıda kalıp bir şekilde transfer döneminden kurtulmaktı bu planla 3,5 sezonda 2 şampiyonluk elde ettiler artık son sezonda tek amacı o günü kurtarmak olan plan patladı. Geçtiğimiz sezon plan takımı gençleştirmekti, sezon başında herkes kâğıt üstünde güzel kadro diyordu, ama bu sefer takım tecrübe eksikliği yaşadı, baskıyı kaldıramadı. Falcao konusu başlı başına bir hataydı buna kimse itiraz edemez 1,5 senedir santrafor bulamayan yönetimin kendini affettirmek için dünya yıldızı getirme çabasının adıydı Falcao. Bu tip transferleri eskiden her sezon 4 büyüklerden en az 2'si yapardı. Aslında Trabzonspor Avcı döneminden önce de doğru planlamayla kadro kuruyordu ama senin dediğin gibi Avcı kaliteyi arttırdı. Beşiktaş'ta bu sezon bir planı varmış izlenimi veriyor (her ne kadar şahsen 3'lünün yanlış bir plan olduğunu düşünsem de). Ama Fenerbahçe transferlere başlamadan önce bir planı var dedirtiyordu, bugün bakıyorsun takımda 40 tane oyuncu var, ama tahtaya yazacak 11 oyuncu bulamıyorsun.
Doğukan Rather
Doğukan Rather 9 gün önce
@Yusuf şikebahçe yazmanı öneririm arama motoruna
Talha Yılmaz
Talha Yılmaz 11 gün önce
Fenerbahçeye en az 3 tane 10 numara transferi lazım diye yorumladım... 😁😁Elinize sağlık çok güzel bir video olmuş.
kuzey görgülü
kuzey görgülü 6 gün önce
@sinan habil "hocam mümkünse bir tane daha yazın, bu kadar az orta sahamız varken bizden ne bekliyorsunuz hiç bilmiyorum."
Y'Efe
Y'Efe 11 gün önce
hedef 1 milyon orta saha
sinan habil
sinan habil 11 gün önce
hmm demek bir forvete ihtiyacınız var ... size o zaman ben bir ofansif ortasaha yazıyorum ..
Black M
Black M 11 gün önce
Form ve oynanan futbol bakımından Trabzonspor fazlasıyla hazır lige ancak şampiyonlar ligi play-off’undan alacağı sonuç çok kritik. Beşiktaş’ı geçen sene bitiren şey şl’ydi Trabzon da bu sene öyle olabilir ligle avrupa aynı anda zor yürüyor. Fakat Avcı’nın geçmiş avrupa performansı düşünülecek olursa bu sene lige ağırlık vereceklerdir. Trabzon’dan sonra bence Galatasaray öne çıkıyor Türk rotasyonları çok iyi. Seferovic ve diğer hücum hattı da oldukça güven veriyor. Onlar için kötü olan şey Antalya deplasmanıyla başlamaları. O maç 1.hafta için son isteyeceğiniz maçlardan birisi. Okan Buruk’a dair şüphelerim olsa da lig için hazır durumdalar. Beşiktaş cephesinde işler karışık hücumdaki isimler A kalite fakat oturmamış sistem ve savunma onların handikapı. “Atan-tutan” değerlendirmesi yapacak olursak keza Ersin diğer kulüplerin kalecilerinin yanında biraz zayıf kalıyor. Fakat Valerien’in kafasında fizik olarak ligin üstünde bir takım kurma planı söz konusu. İşin savunma kısmını ve elbette Türk rotasyonu sorununu çözebilirlerse şampiyonluk için güçlü bir aday Beşiktaş. Gelelim Fenerbahçe’ye. En tahmin edilemez olanı bence Fenerbahçe. Her zaman bir şekilde şampiyonluğu kovalıyorlar fakat son yıllarda işin sonunu bir türlü getiremiyorlar. Yıllardır sorunları bitirici forvet eksikliği. Bu sene de öyle olacak gibi duruyor. King lige ve takıma adapte olursa başarılı bi oyuncu fakat yeterli olmayabilir. Kadro genişliği bakımından sorunları yok denebilir. Camianın şampiyonluk isteği de keza hat safhada. Yine sezon boyu işi ilk 2’de 3’te götüreceklerdir fakat sonunu getirebilirler mi? Jorge Jesus’un performansını Kiev maçlarında beğenmedim fakat oldukça farklı düşünebilen bir hoca. Elindeki hamur kadroyu yoğurabilirse süper bir futbol oynayan takıma da dönüşebilir Fenerbahçe. Sezonu da ŞL’de erken açtılar bu durum sene sonunda yorgunluk belirtilerine yol açacaktır. Lige iyi başlangıç yapmak elbette çok önemli Fenerbahçe bunu çok iyi yapıyor ancak bir şekilde üst üste puan kaybı yaşadıkları dönem oluyor ve şampiyonluk öbür seneye kalıyor. Dolayısıyla Fenerbahçe’nin sonunu getirmeyi bilmesi lazım bu sene. Genel bir bakış atacak olursak lige hazır olma sıralaması benim açımdan: 1-) Trabzonspor 2- ) Galatasaray 3- ) Beşiktaş 4- ) Fenerbahçe BÜTÜN TAKIMLARA BAŞARILAR DİLERİM. Umarım futbol açısından pozitif ve sakatlıksız bir sezon olur. (Sınav senem olduğu için maçları izleyemeyeceğim fakat tabii ki takipteyiz dünyanın en iyi ligini 😄)
Awkeno🖤
Awkeno🖤 6 gün önce
@kdb_edit gs ve bjk ilk 4 e giremez bak izle
Black M
Black M 7 gün önce
@Sefa Çok teşekkürler 😊
Sefa Çok
Sefa Çok 8 gün önce
@Black M sınavında başarılar dilerim kardeşim umarım istediğin gibi olur
Black M
Black M 8 gün önce
@Ahmet Sağ ol kral 😊🙏🏻
kdb_edit
kdb_edit 8 gün önce
@Awkeno🖤 Yok be ben fenerbahçeliyim ama trabzon bu sezonda şampiyon olur fenerbahçe 2. galatasaray 3. beşiktaşta 4. olur gibi geliyo bana
Leacht
Leacht 11 gün önce
Fenerbahçeliyim ama bence şu an ligin en hazır takımlarından birisi Konyaspor. Böyle içeriklerde 4 büyükler hariç onlara da değinebilirsiniz haksızlık olmaması açısından. Tüm içeriklerinizi severek takip ediyorum başarılarınızın devamını dilerim :)
emrah ç.
emrah ç. 11 gün önce
Trabzonspor'lu olarak bizim kısım mükemmel olmuş. Bir tek ortasaha transferi es geçilmiş. Ş.ligi seviyesi için bir transfer olabilir, berat kiralik verilir. Çünkü hamsik olmadığında büyük boşluk bırakıyor oyuncu tipi olarak ve sezonu çıkarması da zor daha şimdiden sakatlandı.
Doğukan Rather
Doğukan Rather 9 gün önce
@Berk Dündar bence net var knk sert bi defansif orta saha mükemmel olur
Nurullah Kurutçu
Nurullah Kurutçu 11 gün önce
@mert Berat hakkında söylediklerine noktası virgülüne katılıyorum,tek iyi yani çok güzel uzun pas atması.fakat bakasetas için bende hemen hemen senin gibi düşünüyordum pas kabiliyeti falan yok derdim,lakin stada gidip canlı izlediğimde asıl kabiliyetinin topsuz alanda olduğunu gördüm.adam sürekli baskı yapıp defansı bunaltıyor.siopis gibi yapısmıyor tabiki ama inan bana daha faydalı presler yapıp rahatsız edip hataya zorluyor.
mert
mert 11 gün önce
Berat aldigi topu geri vermeyi birakmadigi surece kendisinden cok bi skm olmaz. Ayrica 10 numaralarida begenmiyorum bakasetas harbiden cok kotu. Zaten cok uber bi adam oldugunu dusunmuyorum bi sut atiyordu o da yok simdi. Abdulkadir beyde bi ogrenemedi rakip kale hangi tarafta.
Berk Dündar
Berk Dündar 11 gün önce
ben de bir trabzonsporlu olarak ortasahaya ihtiyaç duymadığımızı düşünüyorum (hamsik sakatlandığı halde) berat da kiralık falan verilmez ve muhtemelen bu sezon şans bulduğunda kendini tekrardan sevdirir. ha secdiremezse de orası yeterince kalabalık bi alan eksiklik çekmeyiz.
MAHİR CAN Keşküş
MAHİR CAN Keşküş 11 gün önce
6 numarada dorukhan var siopis var berat var doğucan var dorukhan la doğucan gerekirse 8 oynar ama ts ye 6 değil hamsikle rekabet yaoacak bi 8 lazım
Boran Firtina
Boran Firtina 11 gün önce
Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Bundan fazlası da yapılamaz zaten. Başarılarınızın devamı gelsin 👌
Emirhan YILMAZ
Emirhan YILMAZ 11 gün önce
Trabzon inşallah bu sene şampiyonlar liginde yüzümüzü güldürür.
Denizci🔱
Denizci🔱 9 gün önce
@Umutdenizofficial0 kardesim fb liyim 2011 bizimdir. Ancak bu sene ceyrek finale kadar en az ins gidersiniz cok büyük beklentim var. Süper ligte tabiki sizi tutmuyorum ancak ülke puani cok degerli
Umutdenizofficial0
Umutdenizofficial0 11 gün önce
Emin ol 2011 in intikamını alicaz
Zeki Umut Manço
Zeki Umut Manço 10 gün önce
bir galatasaraylı olarak söylüyorum ki fenerbahçenin orta sahasından 4 yeni orta saha kurulabiliyor .Bu teknik adamın kafasını çok karıştıran bir şey ve yaptıgı seçimlerden dolayıda sürekli eleştirilmesine neden olan bir problem. Geçmiş teknik direktörler oynattıklarıyla konuşulmadılar oynatmadıklarıyla konuşuldular aynı sorun fenerbahçenin karşısına bir daha çıkarsa o sene yine bu sene olmıyacak
5 am guy
5 am guy 9 gün önce
@Mahmut esat kocabey arao eğer jesus iyisiyle kötüsüyle erken gitmek isterse bile kulübe kazandırılmış iyi bir oyuncudur, yıllarca verim alınabilir. nasıl ki vitor ile problemli ayrıldıysak ama kim ve crespo gibi iki adet pırlanta değerinde transferi bize kattıysa, kesinlikle aynı olay arao'da da geçerli. jesus'tan bağımsız, iyi bir transfer. faydalanmaya devam edebileceğimiz bir oyuncu.
Denizci🔱
Denizci🔱 9 gün önce
@Mahmut esat kocabey arao da sikinti degil o kadar teknik bir adamki
Mahmut esat kocabey
Mahmut esat kocabey 10 gün önce
bu seneye kadar bahsettiğin şey geçerli değildi çünkü düzgün merkes os oyuncumuz yoktu ama bu sene sayı olarak gerçekten fazla .neyseki yapılan transferlerde arao dışında yaş problemi yok
mehmet ali yıldırım
bu kalite bu ortama fazla. teşekkürler hastalık futbol ekibi 💕🖤
İmran Yellow red
İmran Yellow red 11 gün önce
Bu platformda en güzel içerikleri en mükemmel şekilde yaptığınız için teşekkür ederim Allah yardımcınız olsun 💛❤🦁
Mr. Nobody
Mr. Nobody 10 gün önce
Bu Sezon Şampiyon Galatasaray!!! Tam Kadro oldu olacak, Torreira geldi, Meterns de gelmek üzere gelirse tüm boşuklar kanpaniyor ve Takim full Kadro oluyor. hhhhhhrrrr yatagina döşşekine kapisindaki eşşekine ölüsüne dirisine hergün birisine. Hepsine koyacagiz geçeceyiz.
Necati Adem Turker
Necati Adem Turker 9 gün önce
ben her zaman bizim bizim takımlarımızın (ve hatta diğer liglerden de benzer kalitede takımların) avrupada gruplara kalmasının bile oyuncu değerlerini, piyasasını artırdığını düşünürüm. bu sene gruplara kalınıp birazcık bir başarı gelirse beğenmediğimiz oyuncuların dahi kendini çok büyük kulüplere atabileceğini düşünüyorum. siz ne dersiniz bu konuda?
Diyojenimtırak
Diyojenimtırak 11 gün önce
MHY o formayı alır, sakatlanmadıkça da bırakmaz. genel olarak FB için çok kötü analiz yaptığınızı düşünüyorum. eldeki kabarık kadro konusunda haklısınız gerisi boş.
Tamer Kökmen
Tamer Kökmen 5 gün önce
Emeğinize sağlık. Transfer dönemi kapanınca bu videonun güncel hali gelirse süper olur ❤️
Memento Mori
Memento Mori 10 gün önce
Bu sezon efsane bir sezon olabilir. Yeni yönetim çok iyi adımlar atıyor yeni hakem sistemini çok beğendim sosyal medya hesapları da açılıyor ligdeki anadolu takımlarının da kalitesi ciddi anlamda artıyor özellikle adana demirspor transfer planlaması ile çok ilgimi çekiyor onun dışında bana lige en hazır takım trabzonspor , beşiktaş , adana, antalya gibi göründü en hayal kırıklığı uğradığım takım başakşehir diyebilirim.
Fatma Nur Canbolat
Fatma Nur Canbolat 11 gün önce
İçerikler futbol severleri cidden mest edecek derecede hem kalitleli ve emek verilmiş videolar hem de objektif bakış açısı mükemmel gerçekten tek kelime ile mükemmel bay-yıl-dimmm🌼🌙🙃
Satoshi Nakamoto
Satoshi Nakamoto 11 gün önce
Yine şaşırtmayan kalitede nefis bir içerik olmuş. Bir sonrakinde Kenan "G.O.A.T" Karaman hikayesini de bekliyoruz. Ellerinize sağlık.
Alpaslan Acet
Alpaslan Acet 11 gün önce
Devlet Bahçeli efsane olmuş zaten oda olmasa sayıları toplayamazdınız.
Tunahan Hamitoğlu
Tunahan Hamitoğlu 10 gün önce
Trabzonspor favorim. Ama CL'de oldukça yıpranacak. Ondan eminim. Galatasaray oldukça stabil, standart bir oyun planıyla oynayacak. Kısa zamanda kupadan elenip sadece lig üzerinde oynayıp ilk 3'ü hedefleyeceğini düşünüyorum. Beşiktaş hala oldukça kırılgan ve karışık bir yapıya sahip. İlk 5'in içinde olması benim için yeterli olur. 8+3'ün en çok dövdüğü kulüp olabilir benim gözümde. Yönetimin tavrında yıldırım demirören'e benzer bir hal görüyorum. Fenerbahçe oldukça sürpriz. Şampiyon'da olabilir 5'nci de. Ben hala tam olarak ne yaptıklarını kavrayamıyorum. Başakşehir yine bildiğimiz gibi, bu sene benim özellikle maçlarını izleyeceğim Alanya ve Konya. Gerçekten top oynayan, ilginç bir takım olabilecek ve bize keyif verecek olan takımım ise Karagümrük. Kasımpaşa'dan da sürpriz bekliyorum. Sağlam bir kadro yapısı var.. (Not :GözGöz spor)
Çam Sakızı
Çam Sakızı 11 gün önce
Umarım iyi bir sezon olur hakemlerin değil futbolun konuşulduğu savaşın değil barışın hakim olduğu tertemiz bir sezon olur inşallah.
Mustafa Yolgiden
Mustafa Yolgiden 10 gün önce
Asla olmayacağını biliyoruz da işte neyse,
H.B.İ
H.B.İ 11 gün önce
@ENES YAĞCI Haklısın bu holiganlarla türk futbolu bi adım ileriye gidemez
ENES YAĞCI
ENES YAĞCI 11 gün önce
@H.B.İ tek yol inanmak değil kardeşim inandığını şey için çabalamak
Çam Sakızı
Çam Sakızı 11 gün önce
@ENES YAĞCI en azından öyle bi ümidim var
Ahmet Nazım
Ahmet Nazım 11 gün önce
“Dünyanın en iyi ligi” demen çok hoşuma gidiyo diyenler
Ahmet Nazım
Ahmet Nazım 11 gün önce
Pardon neyden bahsediyonuz
Enes Ateş
Enes Ateş 11 gün önce
@SonKoyunGüdücü bu kadar saçma bir şey yok
Ahmet
Ahmet 11 gün önce
@SonKoyunGüdücü 5 yıldız mı kaldı
SonKoyunGüdücü
SonKoyunGüdücü 11 gün önce
5 yıldız davası ne oldu bu arada
Enes Ugur
Enes Ugur 11 gün önce
Liyakat ile yapılan işlere güzel bir örnek sunduğunuzu ve takipçiniz olan gençlere ilham vereceğinizi düşünüyorum. Emeğinize sağlık
Muhammed Aysal
Muhammed Aysal 11 gün önce
Hak eden kazansın umarım hak eden taraf oluruz ❤️💛
Hüsamettin Abasıyanık
Beşiktaş 4-3-3 oynayacak gibi gözüküyor dolayısıyla 5 stoper nicelik olarak yeterli ancak nitelik olarak yetersiz kalabilir dolayısıyla sağ stoper yeterli olur. Ayrıca saiss de defansif orta saha yedekleyebilir. Emirhan gitmese 3lü ortasaha ligin en iyisi olabilirdi umarım yönetim doğru transferler yapar.
chevauxmars
chevauxmars 10 gün önce
Bence bu sezon Süper Lig seyir keyfi açısından geçen seneye göre cok daha tatmin edecektir. bu 4 büyüğe dişli rakip olacak bir çok Anadolu takımı da var. umarım kaliteli ,cok az duran hakemlerin konusulmadigi temiz bir lig izleriz.
A𒈙𒐫A A𒈙𒐫A𒈙𒐫𒈙𒐫A𒈙A𒈙I𒈙A𒈙TA𒈙𒐫A𒈙𒐫A𒈙𒐫𒈙𒐫A𒈙A𒈙I𒈙A𒈙TA𒈙𒐫A𒈙𒐫A
İnşallah bu sezon Hakemler Düzgün Yönetir Ve Şampiyonlar Ligine Gideriz🖤🤍(Diğer Takımlarada Başarılar)
Ali Babayev
Ali Babayev 11 gün önce
Dünyanin en iyi ligi ve dünyanin en iyi futbol kanalı❤️
Av. Enver Yemlik
Av. Enver Yemlik 10 gün önce
Galatasaray'ın mevcut kadrosunun sadece lig için dahi yeteri olduğu yorumunuza katılmıyorum. Bence tartışmasız oyun kurulumunda savunmaya yardımcı olabilecek ve temposu da fena olmayan bir 6 numara şart oğlu şart. Ayrıca koca bir sezonun yükü Kerem ve Yunus 'a kalmamalı. Bu noktada kenarda oynayabilen oyun kurulumunu kanattan yapabilen bir kenar oyuncusu şart. Gomis'in de hazırlık kampındaki durumuna bakarsak Seferovic'in yanına onunla beraber oynayabilecek daha tecrübeli santrafor da gerek diye düşünüyorum. Son olarak Luyındama'nın sakarlığına az maruz kalmak adına maliyeti düşük bir stoper de alınabilir.
YaĞıZ EgE YuRtSeVeR
YaĞıZ EgE YuRtSeVeR 11 gün önce
Para için araplara satılan dünya kupasından dolayı bu sene gerçekten çok özledik. Erken başlaması ayrı bir güzel oldu
Kamer Karataş
Kamer Karataş 10 gün önce
@AbdurRahman Furkan Talha iftira değil hatta bir kaç kişi tutuklandı ve kanıtlandı
AbdurRahman Furkan Talha
@Kamer Karataş Müslümansan İftira atamazsın. İftira değil diyorsan ispatlamak mecburiyetindesin.
Kamer Karataş
Kamer Karataş 10 gün önce
@AbdurRahman Furkan Talha katar rüşvetle aldı
AbdurRahman Furkan Talha
@Mete1001 Kimden bahsediyorsun?
Özhan HAZIRLAR
Özhan HAZIRLAR 10 gün önce
Ağzınıza , elinize , beyninize sağlık harikasınız . Anadolu takımlarını da yaparsanız izleriz⚽️
Gray Y
Gray Y 11 gün önce
bu kadar kokusmus türk futbol sektörü icinde kaliteli ve objektif icerikleriniz icin tekrar tesekkürler. Bahceli espirisi sesli güldürdü! harikasiniz
meLo
meLo 11 gün önce
Aklım almıyor gerçekten takımlarımızı sağlam takip ediyor ve maçlarının çoğuna hakim gibisiniz ağzınıza sağlık.
ahmet acer
ahmet acer 7 gün önce
Son transferlerle birlikte takımların ideal 11 lerini yorumladığınız bir video daha yaparsanız çok güzel olur elinize emeğinize sağlık her videoyu hayranlıkla izliyoruz🙂
Tunç Özsoy
Tunç Özsoy 11 gün önce
4 büyükler kadar nuri şahininde göstereceği performansıda herkes tarafından merakla bekleniyor...
ÖNDER DELİBAŞ
ÖNDER DELİBAŞ 10 gün önce
ilhan palut da dıkkat edılmesı gereken oyun oynatıyor bu sene cok degısık bir lig olucak bakalım
Emir Dönmez
Emir Dönmez 11 gün önce
favorim nuri sahin sampiyon olmaz ama en zorlayici takim ilucagina garanti veriyorum
Yunus emre Yenice
Yunus emre Yenice 10 gün önce
Gerçek Futbol Gurmelerinin Ntv Spordan sonraki yeri Hastalık Bu Futbol TRvid kanalıdır. Bu kadar kaliteli ve detaylı içerikler ürettiğin için teşekkürler kral🙏
Richie Partridge
Richie Partridge 11 gün önce
Yüzlerce sayfayı ve yüzlerce farklı konularda içerikte video izledim bu kadar kaliteli içerik üreten bir sayfa görmedim. Hastalık bu futbol ailesini tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
electr 06
electr 06 11 gün önce
'Bu sezon 4-5 transfer yapıcaz.' Ali Koç
Sado
Sado 11 gün önce
Fenerbahçe'nin kadro mühendisliği yüzünden FM 23'te Fenerbahçe oynayacak arkadaşlar Lisans konusunda kafayı yiyecek gibi .d
Enes Ateş
Enes Ateş 11 gün önce
@Alperen Ozkilic bir de komik teklifler gelsin artık...
Alperen Ozkilic
Alperen Ozkilic 11 gün önce
oyuncuyu öner oyuncuyu öner oyuncuyu öner oyuncuyu öner oyuncuyu öner oyuncuyu öner oyuncuyu transfer listesine ekle ekle ekle ekle
Toprak Aksoy
Toprak Aksoy 11 gün önce
FM23 oynayacak param yok o yüzden kafayı yemeyeceğim üzüleyim mi sevineyim mi
KAPTAN JACK SPARROW
KAPTAN JACK SPARROW 11 gün önce
Çok heyecanlı bir sezon olucak "Burası karışacak vaziyet alın"
Taha Kurt
Taha Kurt 10 gün önce
crespo'nun ileri orta kısma değil kesinlikle ön libero kısmına, 6 numaraya, en olmadı 6,5 numara gibi oynatılması gerektiğini, yani arao'nun yedeği olarak görülmesi gerektiğini düşünüyorum
Ege Ayaz
Ege Ayaz 10 gün önce
yeni sezon fenerbahçe bileti 1- sakinleştirici 2- kolonya 3- strese karşı haplar 4- birkaç yastık(yumruklamak, biçmek için)
Schwarzer Adler
Schwarzer Adler 11 gün önce
fenerbahçe ismail hoca gittikten sonra baba bir golcü stoper ve iyi bir solbek alsaydı geçen sezon ts gibi 20 puan fark atardı.. 50 tane ortasaha oldu takımda.
Crank
Crank 9 gün önce
Orta saha mı bir Lincoln bir arao alındı başka alınmadı mı
Çınar
Çınar 10 gün önce
@Schwarzer Adler Fener cenabetligi olmadigi sürece hic sorun yok:)
Schwarzer Adler
Schwarzer Adler 10 gün önce
@Çınar umarım öyle olur hocam saygılar
Çınar
Çınar 10 gün önce
@Schwarzer Adler güvene kapilinmamasi gerekiyodu öyle de oldu fazlaliklardan kurtucaz sezon bitene ksdar oynanilan futboldan rahatsiz misin cidden? Mukemmel oynuyoruz bir santraforla ligi kucaklayacagiz. O sirada yavas yavas fazlaliklardan cikilir
Schwarzer Adler
Schwarzer Adler 10 gün önce
@Çınar baskı altında görmedik diye 10 tane ortasaha mı alınması gerekiyordu peki hocam? transfer stratejisi, takım planlaması düzgün mü fenerbahçe'nin?
rumeysa r
rumeysa r 11 gün önce
Tsnin kadro mühendisligi kendini belli ediyor. Ne yaptığını bilen bir başkan ve devamlılığı olan bir td.
Soykan Yiğit Sağlam
Soykan Yiğit Sağlam 10 gün önce
Gerçekten vizyon içeren bir içerik, inanılmazsınız harikasınız!
Altuğ Altay
Altuğ Altay 10 gün önce
Sizi keşfettiğim güne şükürler olsun böyle içerikleri bedava izleyebilmek çok büyük bir şans HBF❤️
Leo Hfk
Leo Hfk 11 gün önce
Ne kadar videoda olmasada Konyaspor şuan en hazır takım belkide. Tabii ki perşembe günü yapılacak konferans maçı hazır mı değil mi daha net bir şekilde gösterecek bize.
Sinan Sülük
Sinan Sülük 11 gün önce
Her zaman ki gibi harika bir video. Teşekkürler Timur 🖤
Recep Resul Erturk
Recep Resul Erturk 11 gün önce
Bu kadar güzel ve kaliteli ve aynı zamanda eğlendirici içerik sunduğunuz için çok teşekkür ediyorum @hastalık bu futbol ekibi
cristier ronaldo
cristier ronaldo 11 gün önce
geçen sezon gibi taktiksel analiz videolari gelsin +1
İbrahim Güldal
İbrahim Güldal 11 gün önce
Abi eyvallah güzel içerik de geçen yıl da gördüğümüz gibi bu lig artık 4 büyüklerden ziyade daha rekabetçi bir lig. O yüzden sizden ricam içerik üretirken artık "Anadolu takımları" gerçeğini de göz önünde bulundurun lütfen.
Ömer Ayılmazdır
Ömer Ayılmazdır 11 gün önce
keşke hiç bitmese dediğimiz bir harika içerik daha..
Megulpr
Megulpr 11 gün önce
Fenerbahçe gerçekten çok garip bir takım ya orta saha en kalabalık olan takımlardan belkide takımı ama ona rağmen orta saha alıyor forvette de en kötü olan yine o ama inatla iyi bir forveti yok
Cagtay Uysal
Cagtay Uysal 11 gün önce
Müthiş bir sezon bizi bekliyor umarım 37. Hafta gs fb maçına kadar herkes yarışta kalır
Cihat Acar
Cihat Acar 10 gün önce
@Burak Tezer ulan FB'nin 100 senelik tarihte yarışta olmadığı 2-3 sene sayılabilir, ts'nin ise yarışta olmadığı 40 sene sayarız haddini bil.
Cihat Acar
Cihat Acar 10 gün önce
@Burak Tezer zuhahahahah sg.
Tyler Durden
Tyler Durden 11 gün önce
@Burak Tezer En çok hakeden takımın şampiyon olmasını istiyorum ama ts hakedenler arasında değil. Geçen sene gördük nasıl şampiyon yapıldıklarını. Objektif olarak söylüyorum gerçekten ligi bilen bir kadro ve td ile hazır görünüyorlar ama bu sezon hem avrupada hem de ligte hüsran yaşayacaklar demedi deme. Şampiyonluk yarışı Fenerbahçe ve Galatasaray arasında yaşanır konya ve trabzon ilk 5'e bi ihtimal girerler. Sezon sonu bu dediklerimi hatırla haklı olduğumu göreceksin.
Burak Tezer
Burak Tezer 11 gün önce
@Oğuz OVACIK ligde en cok penalti kullanan takimlar gs ve fb 12 şer penalti kullanarak ligin zirvesinde en cok penalti kullanan iki takim
Oğuz OVACIK
Oğuz OVACIK 11 gün önce
​@Burak Tezer ama şunu da düşünmek gerekir bu sezon trabzon kırmızı kart ve penaltı jokerlerini kullanabilecek mi kullanırsa bu sezonki gibi neredeyse her maç tabi şampiyonluk yarışında yer alır
Semih Kerem
Semih Kerem 11 gün önce
Yemin ediyorum televizyon kanallarına 1000 basarsınız o size özgün sözcüklerinizle merak uyandıran bilgilerinize objektif olan tarafınıza çok farklısınız umarım çok hızlı şekilde 1 milyon olursunuz
Z3NC1
Z3NC1 11 gün önce
Yine sanat yapmışsınız abiler emeğinize sağlık ❤️
Mustafa Yanmaz
Mustafa Yanmaz 10 gün önce
Lütfen bu konuda bir video daha yap ama Anadolu takımları olsun mesela: Kayserispor, Sivasspor, Antalyaspor, gibi geçen sezon kendini göstermiş takımlar.
Koray Orhun Arslan
Koray Orhun Arslan 9 gün önce
Neredeyse bir Trabzonlu kadar harika yorumlamışsınız Trabzonsporu tebrik ederim 👏🏻
DJ MAMİ
DJ MAMİ 11 gün önce
Abi ligde değeri bilinmeyen futbolcuları listelermisin mesela bence efecan karaca halil akbunar bunlara örnek
Erdem Uzun
Erdem Uzun 11 gün önce
Her sene şu duyguyu yaşamak çok güzel bee
Umutdenizofficial0
Umutdenizofficial0 11 gün önce
Trabzonspor bu senede cok iyi inşallah şampiyonluk görürüz bu senede ❤💙❤💙❤💙
Umutdenizofficial0
Umutdenizofficial0 11 gün önce
@Plnfts 🐯❤💙
Burak Tezer
Burak Tezer 11 gün önce
Kim ne derse desin ts ligin en hazir takimi smp liginde ise bnce biraz agir gelebilir
Plnfts
Plnfts 11 gün önce
🦶🦅🦅
nool
nool 11 gün önce
Bence de iyisiniz , şampiyonlar liginde neler olucak onu merak ediyorum birtek
Umutdenizofficial0
Umutdenizofficial0 11 gün önce
@Tarık Görürüz kardeşim git başkasına yaz
batuhan
batuhan 6 gün önce
-yerli stoper -rotasyon kanat -yerli forvet -fırsat transferi ile kapatır galatasaray. hiçbiri olmasa bile ilk 11 gayet yeterli, yedek kalitesi de devre arasında arttırılır ve rahat götürür.
Ahmet Gelva
Ahmet Gelva 11 gün önce
Minnetarız mükemmel içerik üreticisi her şeyin daha fazlasını hakediyorsun❤️❤️
Emir Borozan
Emir Borozan 11 gün önce
geçen seneye oranla 4 büyüklerin kalitesinde net bir artış görüyorum hocalar ve oyuncularla birlikte
Can Cankurt
Can Cankurt 8 gün önce
Lemos - caulker - Novak - nazım - tisserand - max meyer - zajc - rossi - mhy- valencia -berisha - Serdar dursun Kessinlikle gitmeli yerine bitane net bir pivot santrfor alınmalı
semoslife
semoslife 11 gün önce
Yani Trabzonspor eğer iyi bir forvet iyi bir stoper ve bir orta saha takviyesi yaparsa düzenini bozmadan aynı şekilde oynar. Adamlar şampiyon kadroyu çok çok az bozdular. Riske girmeyip ligi bilen iyi oyuncuları takımlarına aldır. Yani mantık olarak şu an Trabzonspor iyi ama süper ligin ne yapacağı belli olmuyor .d
Mehmet Ali Okutan
Mehmet Ali Okutan 11 gün önce
Galatasaray'imin şampiyon olacağı adil bir sezon diliyorum
Tahir Aliyev
Tahir Aliyev 8 gün önce
@Ersun Yanal boş konuşup milletin canını sıkma, bas git şurdan
Ersun Yanal
Ersun Yanal 9 gün önce
adil olursa gs olamaz
Memento Mori
Memento Mori 10 gün önce
Bu sezon bana tanıdık geliyor sanki 2011 2012 sezonu gibi yine başımızda bir türk hoca yine berbat geçen bir sezon sonrası yapılan güzel transferler ve sondan bir önceki hafta fenerbahçe maçı
Ahmet TORBA
Ahmet TORBA 11 gün önce
Harika bi anlatım ve bilgi dolu bu video için teşekkürler HBF
METAVERSE
METAVERSE 7 gün önce
Bu sene kesinlikle FENERBAHÇE şampiyon olacak.Bunu hissediyorum.
Mehmet Muaz
Mehmet Muaz 11 gün önce
Cidden süper lige sövüyoruz sayıyoruz ama o olmadan da yapamıyoruz.Lig yokken ne yapacağımı şaşırıyorum valla :)
Kolpa Samet
Kolpa Samet 11 gün önce
emeğinize sağlık en iyi futbol kanalı
Melik Sözcüer
Melik Sözcüer 10 gün önce
Talk Show tarzı geçen futbol programlarından ayrı bir yerde olup yine de beni güldürdün:)) iyi bir narrasyon, tebrikler video için :))
WEX TV
WEX TV 7 gün önce
Her baretin bir anlamı vardır. Mavi; Bakımcı Kırmızı; İş güvenlikçi Beyaz; Mühendis ve Yönetici Turuncu; Ustabaşı ve Teknisyen
Emin ışık
Emin ışık 11 gün önce
tisserand, lemos, novak, caulker, zajc, merthakan, pelkas, max mayer, samatta, berisha ve nazım sangare kesinlikle gönderilmeli bence
Umut Can Demir
Umut Can Demir 11 gün önce
İnşallah Beşiktaş transferin son gününde iyi transfer yaparak bu sezon iyi bir yerde bitireceğe eminim 🖤🤍🦅
SPOOKZ
SPOOKZ 11 gün önce
aynı içeriği premier lig top 6 içinde yapsanız mükkemel olur dünyanın en çok izlenen ve en iyi ligi bunu hakediyor
Value_bets
Value_bets 11 gün önce
Emeginize saglik. Cok guzel analiz ve dogru yaklasim...👍
mustafa kaan barcın
mustafa kaan barcın 11 gün önce
Harika içerik ama kesinlikle anadolu takımlarının hızlı bile olsa bir veya iki video şeklinde hazırlanması talebiyle selamlar ve saygılar hastalıklı olan biz futbol sevdalısı bu kanala
Ashizm X
Ashizm X 11 gün önce
Abi video efsane premier lig versiyonu gelirse severek izleriz seviliyorsunuz emek için sağolun
Berat Yavuz
Berat Yavuz 11 gün önce
Gustavo Henrique as bir stoper olarak alınmadı kiralandı zaten. Muhtemelen Tisserand'ın satışı ya da kiralanma durumu olacak. Perez ve Szalai as stoper, Serdar ve Gustavo Henrique ise Bench desteği verecek. Onlibero olarak Arao var ayrıca dipnot olarak Arao'nun Stoperde de oynadığını belirtmek isterim ama Arao için şunu demek istiyorum. Sadece Jesus ile prime oynayan adam bundan sonraki sezonda ne yapabilr? İleri hücumda bence Arda ve Henrique olabildiğince şans görecek. Bu sene şampiyon olursak zaten taraftar gam yemez uzun vadeli bir TD ile anlaşılır ve kadro da ona göre planlanır. Fenerbahçe taraftarının beklediği üst üste bir şampiyonluk değil hasret kalınan bir şampiyonluk.
EROL ELBİR
EROL ELBİR 9 gün önce
Emeğinize sağlık çok başarılı bı çalışma olmuş tebrik ederim .
Mete Oğuz Bozbayır
Mete Oğuz Bozbayır 11 gün önce
Nefesine sağlık. Kaliten mükemmel fakat artık anadolu takımları revaşta Ben şahsen Adanademirspor ün şampiyon olmasını istiyorum.
Alihan Gündoğmuş
Alihan Gündoğmuş 11 gün önce
Muhteşem içerikler ve anlatımlar var ama neden Anadolu takımları hiç yer bulmuyor . Ankaragüçlüyüm tabi ki de sizden Anadolu kulüpleri için ayrı bir video isterim açıkçası. Yolunuz açık olsun
Ufuk Erbinel
Ufuk Erbinel 9 gün önce
zaten sözde 4 Büyükden sadece bahsedildiği için futbolumuz gelişmiyor.... gecen sene ligi kasıp kavuran örneğin Konya ya da Antalya yı da degerlendirmelere dahil edilseydi....
IbsIEaglepaw 1
IbsIEaglepaw 1 11 gün önce
Kupa beyi anadolunun en büyüğü Trabzonspor 55 yaşında 34 kupa 🏆
Naim
Naim 11 gün önce
Sıkıldıkça gelip tekrar tekrar izleyeceğim yeni video bu demek :) teşekkürler hastalık bu futbol
Ali Tarık ŞEN
Ali Tarık ŞEN 11 gün önce
eleme maçları oynayan takımların anelizlerini de yapar mısınız sohbet tarzı programınızda
Ülkücü Messi
Ülkücü Messi 11 gün önce
Fenerbahçemizin yine şampiyon olamayacağı bir sezon :(
Koray Salman
Koray Salman 9 gün önce
Fenerbahçe çoğu orta sahadan kurtulup bu parayla adam gibi bir santfor almaları lazım.
Hanimkelesigetirso2
Hanimkelesigetirso2 10 gün önce
Hastalık bu futbol bu işin en iyisi cidden süper içerikler üretiyor başarılarınızın devamını dilerim.
ali
ali 9 gün önce
Bu sene inanılmaz olacak transferler teknik direktörler diğer senelere göre çok farklı ve çeşitli
Yusuf Teoman Şahaner
Yusuf Teoman Şahaner 11 gün önce
Her sezon zaten keyifliydi bence ama bu sezon FM23 de Fenerbahçe kariyeri yapmak çok keyifli olacak. En az 10-15 oyuncunun satışıyla uğraşmak çok heyecan verici
Enes Zorlu
Enes Zorlu 10 gün önce
Ayn ben şimdiden Pedro veya Lincoln satmayı düşünüyorum
Vasim Bagirov
Vasim Bagirov 10 gün önce
Bu arada FB'de yedek kaleci olarak Göztepe'li İrfan Can transfer edildi.Bence Alioski ile birlikte bu sezonun en iyi transferi(FB'de)
Sonraki
Birbirinden ilginç 29 transfer videosu
19:40
If you like pancakes, you die
14:53
görünümler 1 036 095
Lucas Torreira Analizi
15:12
görünümler 316 000
ARDA TURAN | "HESAP VAKTİ"
27:24
görünümler 2 800 000
Ronaldo chop 😍
0:30
görünümler 6 149 386
Messi and Ronaldo vs World
0:42
görünümler 3 582 469