Karanlık

Laiklik elden gidiyyea - Amerikan Dublaj

Veysel Zaloglu
görünümler 2 007 800
97% 50 346 1 532

Kanalıma abone olmayı videoyu beğenmeyi unutmayın :)

Eğlence

katma

 

12 May 2018

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 400
Fatih Sultan Mehmet Han
Valla bize yazık..remix _50 B izleniyor.. Temel beyin konuşmaları en fazla 1B izleniyiiii... Ekonomi elden gdfiyiii...adalet gidiyiii.. Dolar yükseliy.. Ama laiklik gitmiyi...irtica gelmiyyiii.. Akp gidiyiiiii..... Ülkemize saadet geliyyiiiii...
Ebu Corleone
Ebu Corleone 4 saatler önce
sesin manyak tam filimlik
Erol Basoglu
Erol Basoglu 4 saatler önce
Var ya müthişsin kardeş, get the fuck off, off the shit 🤣🤣🤣🤣🤣
U.L.A.Ş _____
U.L.A.Ş _____ 5 saatler önce
Veysel cok fenasin adamim yeaahhh😂😂😂😂😂😂
Murat Uğurlu
Murat Uğurlu 5 saatler önce
Taktir elden gidiyeah :D
Özgür Karaca
Özgür Karaca 5 saatler önce
911 :D
HerBoktanAnlayanKhezban #
Gidiyeah Gidiyeah Komedi Tepki
Devin
Devin 6 saatler önce
Yunus Baran
Yunus Baran 6 saatler önce
#freeezhel Özgür Düşünce
Ali akar
Ali akar 6 saatler önce
İngilizce kelimenin anlamı ne
Oğuzhan Aydin
Oğuzhan Aydin 7 saatler önce
Abi efsane olmuş be
serbest atış
serbest atış 7 saatler önce
Hahhaahaha
ahmetselim durgun
ahmetselim durgun 8 saatler önce
Sonunda
Vartolu Saadettin
Vartolu Saadettin 8 saatler önce
0:41
Larissa _Luna
Larissa _Luna 9 saatler önce
Bu ne la bsjdjebdbdnw beynim elden gideyeahhh
Arzu Güçlü
Arzu Güçlü 11 saatler önce
😂😂😂 dublaj yapiyeah
Master Lawyer
Master Lawyer 12 saatler önce
Get the fuck out on the shit ne ya :) :) :)
Ahmet Korkmazlar
Ahmet Korkmazlar 13 saatler önce
Obama adımız adımıza şanımız
Fakir Ve Öfkeli
Fakir Ve Öfkeli 14 saatler önce
Biz burda dublaj yapıyee😄
Ayse Merve
Ayse Merve 15 saatler önce
😂😂😂 vay moruk vay
İNGİLİZVALİSİ MUSTAFAKEMAL
MUSTAFA KEMAL YAHUDİDİR ihanet sebebi budur. osmanlidan kavminin intikamini almistir. icimizdeki türk fetöcü hain generaller gibidir. mustafa kemalin el yazilari ve mal varligi yazin kaynaklariyla cikar. haim nahum yazin 8 dakikalik video cikar. ispanyadan selanige yerlestirilen yahudilerden. itthat ve terakki yahudi güdümünde selanikten gelme. ben size her cümlemi uzun uzun anlatirim ama okumazsiniz. arastiran bulur. yahudiler osmanliyi 1. dünya savasina soktu. balkan ihaneti canakkale ihaneti. filistin ihaneti yüzünden 65.000 esir verdik. omurgamiz kirildi mondrosu imzalamak zorunda kaldik. 7. maddesini rauf orbay imzaladi. mustafa kemalin kankasi. tüm isgaller bu maddeden dolayi oldu. vahdettinden hain yaverler gibi yetki alinca ingilizler yunani anadoluya saldirtti mustafa kemali kahraman yapip icerden inkilaplari yapip türkiyeyi ters yüz etmek islamdan uzaklastirmak icin. canakkalenin sadece sehidi 400.000dir. yunan savasinda 190.000 yunana 190.000 türk. 2 bucuk sene sürdü. 9163 ŞEHİT. rakamlar komedi. danisikli dövüs. İSLAMIN GÜCÜNÜ KIRMAK İÇİN 500.000 VATANDAŞI ÖLDÜRTTÜ. youtube yazin cikar. 1919 sonrasi SADECE YUNANLA SAVASTIK. 7 DÜVEL FALAN YOK. HIKAYE. YALAN. yunanistanda ihtilal oldu. ingilizler yardimi kesti yunanistana. lozanda vatanin 5de 4 ü satildi. musuldan baska biryer istenmedi. ne istedilerse kabul etti ismet. agzini acip surayi istiyorum diye savasmadi. her cümlemin kitaplar dolusu detayi var. hilafeti yik o bizi kurtardi. seriati yik. o bizi kurtardi. 1000 yillik yaziyi 1 gecede degistir tarihle islam alemiyle araya perde cek milleti cahil birak. o bizi kurtardi. yahudiyle savas bakalim yazisini yada tatil gününü degistirebiliyor misin? düsmanin yapamadigini yapti. sapka giymeyenleri as. o bizi kurtardi. peki ananin amini sikse o zaman da o bizi kurtardi mi diyeceksin yoksa tavuk gibi gidaklayacak misin? türk milletinin derisini degistirmek istedi. baska bir millet yapmak istedi. hristiyan türk gibi örnegin. kurani tercüme ettirdi aslinin yerine tercümesini koymak icin. karabekire kuran tercümesi icin ne demis arastirin. peygambere ve kurana küfrediyor idareyi eline gecirdikten SONRA!!!
Mesut İnan
Mesut İnan 9 saatler önce
Hadi Allaha emanet ol
Mesut İnan
Mesut İnan 9 saatler önce
Hristiyan Türk demişsin ancak emin ol onlar bizden daha Türk olarak yaşıyor. Malazgirt savaşında Alparslanin yanında savaşan peçenek Türkleri de müslüman değildir.Ancak kendi irkdasini görünce karsısında taraf değiştirmiştir.Turkleri diniyle bölemezsin Türk Türktür müslüman olmayan attila da Türktür Oğuz kağan da Türktür bilge kağan da Türktür bu insanlar müslüman değil diye Türk değil diyemezsin
Mesut İnan
Mesut İnan 9 saatler önce
1000 yıllık alfabe dediğin Türk alfabesi değil arap alfabesidir biz arap olmadığımız için değişen alfabe bizim alfabemiz değildir.sorulmasi gereken soru osmanlı neden Türk alfabesi yerine arap alfabesi kullanmıştır
Mesut İnan
Mesut İnan 9 saatler önce
insanları islamdan uzaklaştırmak diye bir şey yok çünkü o dönem insanların yüzde 3 ü bile kuranı okumamış ve zaten osmanlıdaki alfabeyle kuran okumakta çok zor insanlar hurafelere inanıyor.
Mesut İnan
Mesut İnan 9 saatler önce
Lozanda satılan bir yer yoktur herkes elinden geleni yapmıştır en iyi sonuç için ilber ortaylı hoca da söyler bunu
Yunus Emre Düvenci
Yunus Emre Düvenci 15 saatler önce
911 e arerem :D
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
Tolga İncekara
Tolga İncekara 15 saatler önce
KOMIKMI ADAM DOGRULARI SOYLUYOR BU MILLET NE CEKTI BE BU ZIHNITYETTEN SU TURKIYEYI BI SAL ARTIK CHP HDP BIKTIK SIZDEN VATAN HAINI SIYONIST USAKLARI
CS:GO ZAMANI !
CS:GO ZAMANI ! 15 saatler önce
Okul elden gideyeah yeeeeeee
colt red
colt red 15 saatler önce
adam gollum gibi mk makyaja gerek yohh diyeaahh;))
favorite girl
favorite girl 15 saatler önce
Obama adımız adımız da şanımız 😂😂😂😂😂😂
Taha Karagöz
Taha Karagöz 15 saatler önce
Teksas kabadayisi bunlar ya 😂😂😂😂
müslüm Baybariz
müslüm Baybariz 15 saatler önce
Arkadaşlar kanalima destek olursanız çok sevinirim karşılıklı.trvid.com/show-UChnXSR37oW3ez6J4PANIK_g
Nelson Nelson
Nelson Nelson 15 saatler önce
Hahaha cok iyi
Kasım Kündüm
Kasım Kündüm 16 saatler önce
Muazzam.
Apoliminati Örgütü
Apoliminati Örgütü 16 saatler önce
ÇOK İYİEAH😂
Салех Микайилов
Tanrı Şahidim olsun 911 zeng ederem 😂😂
Kismet Hanlaroglu
Kismet Hanlaroglu 17 saatler önce
🤣🤣🤣🤣
Bi dur bi dur
Bi dur bi dur 17 saatler önce
Günde 100$ kazanmak istiyorsanız işte size fırsat adumoney.win/5150711033680/ linke tıkla kayıt ol hemen kazanmaya başla.
Murat Can
Murat Can 18 saatler önce
Abi süper yaa😂😂😂
KaanW Arts.
KaanW Arts. 18 saatler önce
Get the fuck off the shit!
Sıra Bizde
Sıra Bizde 19 saatler önce
eğlenmek gülmek farklı içerikler görmek için kanalımıza göz atabilirsiniz.
Songul Bayram
Songul Bayram 21 saatler önce
Adriana limani
Tugrul Derin
Tugrul Derin 23 saatler önce
Biz burda dublaj yapiyeah texas kabadayisi bunlae
Mert Burak Koçpınar
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
murat adıguzel
murat adıguzel Gün önce
Get the fuck of one the shit 😂😂😂😂😂😂
İlkan Bey
İlkan Bey Gün önce
Çok güldüm ben elden gidiyeah
Batuhan Gülden
Batuhan Gülden Gün önce
Biz burda Dublaj yapıyeah
#ŁucasVEVØ
#ŁucasVEVØ Gün önce
Tanrı Şahidim Olsun 911 İ ararım İWLSÖFİSKFÖDŞFŞVL
yunakorea kpop
yunakorea kpop Gün önce
Abi efsanesin yaa
#EssEcİ SeanS
#EssEcİ SeanS Gün önce
oruç elden gidiyeahhhh
BiBakıp Çıkıcam
Bu videoyu galdıır, bak vallahi 155i ararın 👆
TÜRK ASKERİ
TÜRK ASKERİ Gün önce
Süper
Pvpci maniac
Pvpci maniac Gün önce
eminem cizi cristiano ronaldo lionel messi ümit davala
Midori Gurinnu
Midori Gurinnu Gün önce
TRUMP KRISTOF KOLOMBUN MANEVİ OĞLUDUR! GET THE FUCK OFF ON THE SHIT MAN
cann demir
cann demir Gün önce
Teksas kabadayısı bunlar yeaaah :)
Yaşar Keskin
Yaşar Keskin Gün önce
Tanrı şahidim olsun 911'i ararım :)
KingTR
KingTR Gün önce
obama adımız admız şanımız
TR- EYÜP akda
TR- EYÜP akda Gün önce
Bu hayatta 3 insan tipi vardır 1.dedeyi tutanlar 2.teyzeyi tutanlar 3. Kıza azanlar
Kendini velet Sanan velet
Get the fuck of on the shit!
Kendini velet Sanan velet
Ulan avradının partisine boş oy attığım!
Arda Aydın
Arda Aydın Gün önce
Hava zaten bedava!!!!!
montaj man
montaj man Gün önce
dublaj trende gidiyeah
Merthan Dağ
Merthan Dağ Gün önce
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ❤️🇹🇷
Taner Taner
Taner Taner Gün önce
Bitirdin bizi reyizz.
Eren Reyiz
Eren Reyiz Gün önce
Get The Fuck Off On The Shit :DD
Berk Oruc
Berk Oruc Gün önce
yarıldım aq
STORY GAME
STORY GAME Gün önce
GET THE FUCK OFF ON THE SHIT :) :) :) WDADWEQWE
xSpecial
xSpecial Gün önce
wqeewqqwe
ALİ METEHAN,ERCAN AKYOL
GET THE FUCK OF SHİT
Samsung Samsun
Samsung Samsun Gün önce
Teksas kabadayısı bunlar ya 😅😅
Mehmet ÜNAL
Mehmet ÜNAL Gün önce
Çok iyi miks yapmışsın , hangi video programını kullanıyorsun ???
Mehmet ÜNAL
Mehmet ÜNAL Gün önce
Müthişsin be kardeşim
ANDROİD KANALIM
ANDROİD KANALIM Gün önce
Biz burda dublaj yapıyy.. 😃
gökhan türk
gökhan türk 2 gün önce
911. Ararım
Vatan Kurdu
Vatan Kurdu 2 gün önce
Get The Fuck a I lie I Shit doğru yazmışımdır umarım:D:D
Vatan Kurdu
Vatan Kurdu 2 gün önce
Nigalih elden gidieaaah Fedaralizim gelie😂😂😂😂😂😂
Der letzte Mann auf Erden
Amk. Yobazi.......dinini siktigim......... laikligini siktigim........
Der letzte Mann auf Erden
Taha Han sozde musluman Pic, anani, avradini, karini sikem......Ben ateist degilim........
Taha Han
Taha Han Gün önce
+Der letzte Mann auf Erden Ateist piç ananı sikem
Der letzte Mann auf Erden
Taha Han senin gibi serefsiz bir mahluk ATI sican ananin Amina koyayim...........
Taha Han
Taha Han Gün önce
+Der letzte Mann auf Erden Seni gibi bir oç u doguran anayı sikem
Der letzte Mann auf Erden
Taha Han konusma lan Pic oglu Pic........
Volkan YILDIRIM
Volkan YILDIRIM 2 gün önce
CHP'li TÜRK VATANSEVERLERİ AKP'yi NEDEN SEVMEZLER? Adalet ve Kalkınmaya düşman bir örgüt olduğu için. Kuvvayi Milliye düşmanı bir örgüt olduğu için. Ulusal liderimiz Mustafa Kemal Atatürk'e düşman bir örgüt olduğu için. Cumhuriyet rejimine ve demokrasiye düşman bir örgüt olduğu için. Türk ırkına, Türk kültürüne düşman bir örgüt olduğu için. Türkiye Cumhuriyeti devletinin üniter yapısına düşman bir örgüt olduğu için. Recep Tayyip ERDOĞAN'ın büyük Orta doğu Projesi eş başkanı olduğu için. Şeriat devleti kurmak, dikta sistemi ile yönetmek istedikleri için. Kozmik odayı Fetö'ye (Amerikan sponsorlu, Arap mafyasına) açtıkları için. 100 yıllık Cumhuriyet kazanımlarını talan ettikleri için. Devlet hazinesini savaş ganimeti olarak yağmaladıkları ettikleri için. Türk gençlerini imam hatiplerde devşirip Araplaştırdıkları için. Türk Devleti yapısının düşmanı takım elbiseli mollalar oldukları için. Cumhurbaşkanlığı makamına ve Millet meclisine hakaret bir örgüt olduğu için. Değerli Türk vatanseverleri; Retö giderse ancak, Fetö ve diğerleri gider, ülke tekrar fabrika ayarlarına döner. Bu nedenle, Seçim sandıklarını iyi koruyalım, Oy vermekten kaçınmayalım. Tanrının Işığı hep üzerinizde olsun.
M. KeLce
M. KeLce 19 saatler önce
*Hangi parti çalışıyor ise insanlar ona oy verirler ben kemalistim çalışmasa da chp'ye oy vereceğim demek at gözlüğü takarak yolda yürümekle aynı şey.İnsanları kendi görüşüyle aynı görüşe sahip değil diye koyun,yobaz gibi küçümser kelimeler kullanarak aşağılamaya çalışmak onursuz bir davranıştan öteye gidemez. Aklınızı ve zihninizi biraz olsun çalıştırmaya çalışmanız dileklerimle.*
Arda_ XD_PRO
Arda_ XD_PRO 2 gün önce
Ya
AGA MEMNUN
AGA MEMNUN 2 gün önce
trvid.com/u-edit?o=U&video_id=oZsP1K-_ENo Veysel benim amatör videoyu izlesene bir.. :)
M U H A M M E D A L İ Y I L D I R I M
BU SAYDIKLARIN FUTBOLCU BE OBAMAYI YEDİRMEYİZ SİZE OBAMA ADIMIZ ADIMIZ VE ŞANIMIZ BAK TANRI ŞAHİDİM OLSUN 911'İ ARARIM TEKSAS KABADAYISI BUNLAR YAV HAHAHAHA:)))
Merhametli Kovboy31
Merhametli Kovboy31 2 gün önce
Kız bana çok tatlı geldi bence güzel ve çok masum duruyor :D
eyüp şahin
eyüp şahin 2 gün önce
federalizim geliyehhhhhhhh
ömer Aksungur
ömer Aksungur 2 gün önce
Tanrı şahidim olsun ki bu 911 ararım 😂😂😂
alper gagaoglu
alper gagaoglu 2 gün önce
GET THE FUCK OF ON THE SHİT
YUSUF TUBE
YUSUF TUBE 2 gün önce
geliyeah 🤣saydıkların futbolcu 🤣
YUSUF TUBE
YUSUF TUBE 2 gün önce
gençler kanalıma abone olmayı unutmayınız sevinirim
Zekai Canbolat
Zekai Canbolat 2 gün önce
Get the funk off shit
Fortnite Mobile Türkiye
Texas kabadayısı bunlar yea
AKA GAMER
AKA GAMER 2 gün önce
🤣🤣🤣
*Qaranlik pasbort * *
Fedaralizim geliye 😅
Harun Emre Ayan
Harun Emre Ayan 2 gün önce
Kürtaj yapmak elden gidiyeahh
Mehmetali Celik
Mehmetali Celik 2 gün önce
başkanlık seçiminde kime oy vereceksiniz adriana limana :D
Muharrem Cantürk
Muharrem Cantürk 2 gün önce
Tanrı Şahidim olsunki 911 i ararım hshxhshxgsgd
Last Player
Last Player 2 gün önce
KRALSIN ABİIİ GENE GÜLDÜRDÜN 😂😂
kunt kurt
kunt kurt 2 gün önce
Obamayı yedirtmeyiğğh size obama adımız adımızla şanımız 😂😂
muka turhan
muka turhan 2 gün önce
Bu yolun sonu kötüye gidiyeaaahhh :D zoryna da giddiyeahhh
fırlama çocuk
fırlama çocuk 2 gün önce
Veysel abi 😂😂 dkxkskfgk
BTB İnfection
BTB İnfection 2 gün önce
tam 2000. yorum
Sarp Yilmaz
Sarp Yilmaz 2 gün önce
Sipiker aynı Müjde Ar dmi çok benziyor
Sonraki