Karanlık

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 5. Bölüm - Doğum Günü Partisine Baskın

Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 5 524 938
90% 35 000 3 600

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-...

Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 5. Bölüm Özet:

Yıldız, her şeyi arkasında bırakıp gitmeye karar verdiğinde, hiç tahmin etmediği bir sürprizle karşılaşır. Kuzey, Yıldız’ın karşısında durmuş “gitme” demektedir. Yıldız, yıllardır Kuzey’den duymayı beklediği sözleri duymak üzeredir. Kuzey, Yıldız’a duymak istediklerini mi söyleyecektir, yoksa genç aşığın hayalleri yine yıkılacak mıdır? Kuzey’in Yıldız için duyduğu vicdan azabı uzun sürmez çünkü uğraşması gereken büyük bir bela vardır. Alacaklısı Sadullah, Kuzey’den borcunu tahsil etmek için bu sefer başka bir yola başvurmuştur. Kuzey, iyice sıkışır.
Yıldız ve Kuzey, ilk defa birer düşman değil, arkadaş olmaya çalışırlar. Kuzey’in peşindeki belalar, genç adamı zorladıkça Yıldızla olan düşmanlığı, yerini arkadaşlığa, belki de daha fazlasına bırakır. Yaşanan her olay, onları birbirlerine daha da yakınlaştırır. Yıldız, dümene geçip kaptanlık yapmak zorunda kaldığında ikili, yıllar sonra baş başa bir gece geçirir. Tüm fırtına dinip ortalık süt liman olduğunda ise ikiliyi, çok kötü bir sürpriz beklemektedir. Kuzey ve Yıldız, hiç ummadıkları bir tehlikeyle karşı karşıyadır.

Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler

Oyuncu Kadrosu:
Aslıhan Güner
İsmail Demirci
Toygan Avanoğlu
Cezmi Baskın
Zeynep Kankonde
Hüseyin Soysalan
Uğur Demirpehlivan

katma

 

12 Eki 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 463
Ela Nur
Ela Nur Aylar önce
Asigim gokceye
Cuma Budak
Cuma Budak Aylar önce
0196
pinkpunk aşırı fanı
camon camon bad boooy 🤣🤣
İcilal Niran temel
Mükemmel otesi
yeji _midzy _love
yeji _midzy _love 2 aylar önce
gökçe ellerine sağlık çok güzel dövdün
yeji _midzy _love
yeji _midzy _love 2 aylar önce
mine =ben mine darak yeme sini severim gökçe=ben sevmem
Ömer Emre Gündoğdu
Ömer Emre Gündoğdu 2 aylar önce
E
SEID007
SEID007 2 aylar önce
Ya gokce sinirlenincede,gulerkende birilerini pataklarkende çok tatli oluyor🤣🤣🤣🤣
Fatma Ceren
Fatma Ceren 2 aylar önce
Ulan bu vidyoyu izlerken keşke bende orda olsaydım dedim Bende kızların saçlarını yolardım şu an çok canım istedi yolmak
👑Fatma Nur 👑
👑Fatma Nur 👑 2 aylar önce
Gökçe abla annesiyle babasına çekmiş.mine abla sen kime çekdin acaba neden dayak yiyorsun azıcık ablana çek🤣🤣🤣
Ali Ali
Ali Ali 2 aylar önce
سخيقي
~AURORA~
~AURORA~ 3 aylar önce
Beğen son rakamına bak 1-Mine 2-Gökçe 3-Yıldız 4-Feride 5-Kuzey 6-Sefer 7-Nahide 8-Emin 9-Osman 0-Pembe
Semiha Yagli
Semiha Yagli 3 aylar önce
Uuuuuuuuuuuuuu çok güzel bir film nerede yazıyor ve bu çok önemli bir şey var ki o da ne var ki o da bir de yaz çok uzun bir süre sonra tekrar dene bir şey kjujhh ama 💜💙💚💛💛💛❤️💙💙💚💛❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ futbol 🏈🏈 çok daha iyi söylüyor ve ekliyor çok daha büyük
Adem Ünal
Adem Ünal 3 aylar önce
Büyük şov
Eli Hudeuhhh
Eli Hudeuhhh 3 aylar önce
Mine : Ben dayak yemeyi severim Gökce : Ben sevmem
Sehriyar Nezerli
Sehriyar Nezerli 3 aylar önce
3Ggyiyyorydy
Sehriyar Nezerli
Sehriyar Nezerli 3 aylar önce
Etq3t34iryfsttuzgtgdutï
Sehriyar Nezerli
Sehriyar Nezerli 3 aylar önce
Ghfggfggyyyyyhr
Hüseyin Kaya
Hüseyin Kaya 4 aylar önce
İkisi de çok komik
Hüseyin Kaya
Hüseyin Kaya 4 aylar önce
🤪😜😂🤣
Zeynep  solmaz
Zeynep solmaz 4 aylar önce
Sezon
Fatmanur Eroğlu
Fatmanur Eroğlu 4 aylar önce
Gökçeye bayılıyorum ya❣️
The Aylin 🤍💫
The Aylin 🤍💫 4 aylar önce
Yaaaaaa bennnnnnnn Pembeee ablayııııı çokkkk seviyooommmm ❤️💫
Tuana Usta
Tuana Usta 4 aylar önce
Osmanla eminin ayirmasini beklerdim ama kuzey zaten dedi benim dememe gerek yok
Elif Özdemir
Elif Özdemir 4 aylar önce
Mineyi çokseviyorum Vegökçeyiseviyorum Kuzeyle yıldızı
Gülistan Acar
Gülistan Acar 4 aylar önce
Bx0b1pqlakeu☺
Elif Özdemir
Elif Özdemir 4 aylar önce
Herkeziseviyorum
Nisa Dadas
Nisa Dadas 4 aylar önce
Gökçe minee🤣
Nisa Dadas
Nisa Dadas 4 aylar önce
Mine sürünüyo gökçe güzel tekme atıyoo😂
belinay tv
belinay tv 4 aylar önce
Gökçe baya iyi tekme atıyor ama mine pek iyi dönemiyor 😂
Kamuran Taşkıran
Kamuran Taşkıran 5 aylar önce
Mine çok savunmasızsın
Nurgül Barış
Nurgül Barış 5 aylar önce
aynen ya
Filiz Karabulut
Filiz Karabulut 5 aylar önce
V💝😣💔🕶💝💝💙❣💝🕶💦😏💦💝💕💕💕💕💕💖💦🙄😏😥
Filiz Karabulut
Filiz Karabulut 5 aylar önce
X💦💝🕶💔💦💞😏💝❣❣💚💜😏😣❣💌😎💗💖🐷😏💌💌
Hacer Sarıtaş
Hacer Sarıtaş 5 aylar önce
çok güzel bir dizi muteşem dişi💜👏👏
aysel sarı
aysel sarı 5 aylar önce
Bizede yalan yok gördüğün gibi yatıyoz 😂😂😂
Mehmetkaan Uzun
Mehmetkaan Uzun 5 aylar önce
Ufoh
Ulviyye Tagiyeva
Ulviyye Tagiyeva 5 aylar önce
Ben orda olsaydım kafalarını klrardım😂
f
f 5 aylar önce
ALLAH AŞKINA FİNAL OLMASIN! 😭💓❗
Hatice birinci
Hatice birinci 5 aylar önce
Mine dayak yesede Gökçe'nin elleri hala çok sert valla
Nazlıcan Alpay
Nazlıcan Alpay 5 aylar önce
aşırı güzel bide akşam çok güzel tam sohvurda izlicen yani okadar net güzel olduğu ben gökçe,mine,yıldız,kuzey,nahide,feride"ye bayılıyorum yaaaa bidaha söylemek istiyorum bu diziye bayıldım hatta sıralayım b a y ı l d ı m.Bukadar net.
Derya Kaya
Derya Kaya 5 aylar önce
Kuzey. Ablan. Şaka. Yaptı
CemsPink❄
CemsPink❄ 5 aylar önce
5:03 PEMBE🤣🤣🤣
Zeynep Sudee
Zeynep Sudee 5 aylar önce
Gökçe bana çekmiş
Necmettin Kazancı
Necmettin Kazancı 5 aylar önce
Evet mine hep sürünüyor gökse ise sürünmüyor çok güzel tekme attı
Nisan Kaya
Nisan Kaya 5 aylar önce
Harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Yiğit
Yiğit 5 aylar önce
Gökçehh saçını tut mineh kafasına vur
Emel Yildirim Kaptan
Emel Yildirim Kaptan 5 aylar önce
Gökçe fena dövdü
Buse Aydın
Buse Aydın 5 aylar önce
Ayy pembiş gitti çok üzüldüm yaaa keşke geri gelse
Yusuf Öktem
Yusuf Öktem 5 aylar önce
Feride oldu çok üzüldüm
Tuğba Mutlu
Tuğba Mutlu 5 aylar önce
Pembe: gomon gomon bedbon
Rasim Dəmirov
Rasim Dəmirov 6 aylar önce
Gökçe iyi dövdü
AHMET KAPTAN
AHMET KAPTAN 6 aylar önce
Hastasıyız dede
özcan Toprak
özcan Toprak 6 aylar önce
Y
özcan Toprak
özcan Toprak 6 aylar önce
Butyerlf
özcan Toprak
özcan Toprak 6 aylar önce
Aynen
{Cemcel Dizi}
{Cemcel Dizi} 6 aylar önce
Haydi bakalım kavga başlasın
Aysen Baloglanzade
Aysen Baloglanzade 6 aylar önce
Gökçe dogal ortamini bulunca kimseye acimiyor acaba gokcenin dovduyu kiz sag kaldimi? 😂😂😂
kkrjfldkklck
kkrjfldkklck 6 aylar önce
Vur vur geç içlerinde gökçemmm
Fatmanur Erbaş
Fatmanur Erbaş 6 aylar önce
Yabanci Sarkinin İsmi ne
Macide Kırbıyık
Macide Kırbıyık 6 aylar önce
Pembe kızın kafasına kafasına vuruyo🤣🤣🤣🤣
baba pro
baba pro 6 aylar önce
YALAN
Efe Tipi
Efe Tipi 6 aylar önce
🐣🌹🇹🇷🥰
DEĞİŞİKLİK İYİ DİRRR HAYATA OLUMLU BAK
Bİ DAKİKA Bİ DAKİKA (BEN MİNE DAHA YEMEYİ SEVERİM) GÖKÇE:(BEN SEMEM😈😈)
DEĞİŞİKLİK İYİ DİRRR HAYATA OLUMLU BAK
ALLAHIM GÜLMEKTEN KARNIM ARIDI HAHAHAHAHAH 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Esmanur Yiğit
Esmanur Yiğit 6 aylar önce
Ayne
Nejla Doğan
Nejla Doğan 6 aylar önce
ben mine in yerinde olsun onun azını burnunu kırarım
Sibel Koca
Sibel Koca 6 aylar önce
Vallaha gökçe. Taş gibi kız bide ben ona benziyorum
Nurettin Ay
Nurettin Ay 7 aylar önce
Gökçe Mine adam gibi dövüyorlar
CemsPink❄
CemsPink❄ 7 aylar önce
Ayfer=Siz Osmanla Emini Tanımıyorsunuz Kuzey=Osmani Tanıyorumda Emin Sürpriz Yumurtadan Cikti🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ceren Kalmış
Ceren Kalmış 7 aylar önce
Helal bee gökçe çok güzel dövdün mine sende ablandan biraz öğren😅
Ceren Kalmış
Ceren Kalmış 7 aylar önce
Gomon gomon betboy😅pembe yaa
ırmak
ırmak 7 aylar önce
Çok güzel
Yeşim Başarır
Yeşim Başarır 7 aylar önce
şarkıyı. açan. Duymadı. Bile. En. Son. Duydu
Mina Koç
Mina Koç 7 aylar önce
Ya minenin kavgası kuzeyin sinema izler gibi izleyin yorum yapma sı beni benden aldı😂
𝔸 𝕃 𝕐 𝔸❦
Osmani taniyorumda Emin supriz yumurtadan cikdi😂😂😂
𝐙𝐞𝐥𝐢𝐡𝐚 🪐
Olum gökçede çok gaza geliyorum
hasan seckın oztas
hasan seckın oztas 7 aylar önce
ljcfrs
Leyla Duru
Leyla Duru 7 aylar önce
Dkdkdihd
Emine Karaca
Emine Karaca 7 aylar önce
İğrenç ötesi bı film bukadar saçma bı film görmedim .
merve gulseven
merve gulseven 7 aylar önce
Gokceyle mineden fazla saclari dans ediyo 😂
Ordu Samsun
Ordu Samsun 7 aylar önce
Dov mine dov gokce
Ordu Samsun
Ordu Samsun 7 aylar önce
Ooooooo hadi kizlarrrrr😠😠😠
Ordu Samsun
Ordu Samsun 7 aylar önce
Allah seni bildigi gibi yapsin😂😂😂
Ordu Samsun
Ordu Samsun 7 aylar önce
Gokce bokscu oldugu icin
Rehim ramiloqlu
Rehim ramiloqlu 7 aylar önce
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 herkes beyendiyse bir lik atsın
kaona
kaona 7 aylar önce
Ben Gökçe yim resmen dayak yemeyi sevmem onlara dayak yediririm arkadaşlarımla kavga etimde onlara resmen krnılarına tekme vuruyorum saçlarını çekiyorum onları yere seriyorum 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Gülistan İçiğer
Gülistan İçiğer 7 aylar önce
Vala izlerken dövesim geldi kızları
Kübra Bozbey
Kübra Bozbey 7 aylar önce
İzlediğim en iyi sahne ya koptum yeminle🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ecrin Ayyıldız
Ecrin Ayyıldız 8 aylar önce
Gökçe zaten filmde 2. Sevdiğim sin 1. Yildiz
Ecrin Ayyıldız
Ecrin Ayyıldız 8 aylar önce
Mine kendini savun
MİRSAD KAÇAN
MİRSAD KAÇAN 8 aylar önce
Merhaba terlik geliyo🙄
meryem kahraman
meryem kahraman 8 aylar önce
Bende orda olmak isterdim
HAKAN OYUNCU
HAKAN OYUNCU 8 aylar önce
05.2 sahnesinde gülmekten öldüm 😂😂🤣
Ayaz Çetin
Ayaz Çetin 8 aylar önce
EDANUR 🇹🇷
Mina Ada🌸
Mina Ada🌸 8 aylar önce
Birgün sevmedigim arkadasim ciksa bende aynen böyle döverim onu 😎👊💣
Elmas Caran
Elmas Caran 8 aylar önce
ÇOK GÜZEL YAPIYOSUNUZ
Muhammed yonca
Muhammed yonca 8 aylar önce
Jdndi djd td cnxnx fr d hf dndmf dj dn burada e rb f nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın nasılsın A jci ricbdjbrrbrhrvrurbgdvrvrburbrrnvrjfrhfrhfth
Muhammed yonca
Muhammed yonca 8 aylar önce
Ncm yevsfqdvgdfc
damla esmeray
damla esmeray 8 aylar önce
ğökçe felaket kavga ediyor
Zahit Agirman
Zahit Agirman 8 aylar önce
Kuzey= nereye gittiklerini biliyo musunuz ? Aysun hanim kadin = Ayfer kuzey = aferin yerini milyon musunuz ? Kadın = Ayfer benim yaa
cuneytimren
cuneytimren 8 aylar önce
Yürü be Gökçe !!🤣❤
Sonraki
73* Questions With Adele | Vogue
18:29
görünümler 8 063 547
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 5. Bölüm
2:10:29
KADER GELİN NASIL ÖLDÜ?
2:10
görünümler 117 078
Fulya İle Umudun Olsun 75. Bölüm
2:2:54
SPOR AYAKKABIDAN KRAMPON YAPMAK ?!
22:35
Last To Take Hand Off Lamborghini, Keeps It
15:43
Arka Sokaklar 601. Bölüm Fragmanı
0:54