Karanlık

Kusursuz Kiracı 5. Bölüm Tanıtımı

MF Yapım
Abone ol
görünümler 128 259
99% 1 200 1

"Kusursuz Kiracı" her Salı 20:00 'de FOX'ta 🔥

"Kusursuz Kiracı" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉 bit.ly/3QEJ93m

Oyuncular;
Dilan Çiçek Deniz
Serkay Tütüncü
Bennu Yıldırımlar
Melisa Döngel
Ruhi Sarı
Rüçhan Çalışkur
Beyti Engin
Özlem Tokaslan
Umut Kurt
Deniz Cengiz - Suzi Dinç
İncinur Daşdemir
Nilsu Yılmaz

Eğlence

katma

 

19 Eyl 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 53
MF Yapım
MF Yapım 11 gün önce
"Kusursuz Kiracı" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉bit.ly/3QEJ93m
Hassan Karaca
Hassan Karaca 10 gün önce
Yukup mona aşk olsun inşallah
Cem Ergen
Cem Ergen 11 gün önce
Reytingler de ilk 10 da değil inşallah erken final olmaz. Dijital e çok yakışırdı bu dizi. Konusu farklı, oyuncu kadrosu iyi, komedi unsuru da var.
Zəynep Erener🕊️2
Komşulara baya bir ayar oldum.Mona haklı olduğunu ispatlasin.Leyla gerçek olsun.Evleri yakan kundakçı Yakup olmasın.Babasinin annesini öldürmesi üzerine çok büyük bir travmanın sonucu olarak Leylayı kendi kafasında kurmuş olmasın ya da Leyla yı bir yangın sonrası kaybetmiş ve hayaliyle yaşıyor olmasın lütfen.Bu arada oyunculukları mükemmel kendimi dizinin içinde bizzat yaşıyormuş gibi hissediyorum çok teşekkür ederim yasattiginiz her duygu için.♥️
Shehla1985 Aliyeva
Shehla1985 Aliyeva 10 gün önce
Tam tersi, bu diziyi özel yapan da bu saydıklarınızın olma ihtimali. Klişe senaryolardansa böyle bir farklılık iyi bence.
Zəynep Erener🕊️2
@c_ehmedova_22 bende aynı şeyleri düşünüyorum umarım bu bir yanıltmacadır da mutlu son olur.☺️
c_ehmedova_22
c_ehmedova_22 11 gün önce
Kuntakci mona bence cunki her akwam uyudugunda bilgisayarinda atew yaniyo ve o uyudukdan sonra yangin cikariyo kadin..yani mona uyuyo sonra uykudayken gidib evleri yakiyo bende istemiyorum mona olmasini cunki mona kotu karakter diyil ama belliki monna
Dilara YAPICI
Dilara YAPICI 11 gün önce
Direkt dizi yok olsun
zeynep asdf
zeynep asdf 11 gün önce
Leyla nasıl ölmüş ya
semra koçak
semra koçak 11 gün önce
çok güzel bir dizi 😊
batir K
batir K 11 gün önce
mona yi uyur gezer değilde şizofiren olsaydı,dizi daha heycanlımı olurdu,üç,tört kişilğiye sahip olan imsanı canlandırsaydı
Roya Memmeda
Roya Memmeda 10 gün önce
Zaten çoklu kişilik bozukluğu var monada
Зарифа Халилова
Evet zaten öyle ve Leylayı da kafasnda kurmuş zaten hayli
Vusal Bayramov
Vusal Bayramov 11 gün önce
Bence zaten şizofren
Demet Kara
Demet Kara 11 gün önce
Kız zaten şizofren arkadası leyla aslında hayalii
melisa gogus
melisa gogus 10 gün önce
Çokkk iyi bir dizi harika hiç bitmesin 🙏🏻🙏🏻😇
İsabbella
İsabbella 11 gün önce
4. bölüm Mona'nin ölü balık oyunculuğuna rağmen çok iyiydi
aura
aura 11 gün önce
Dizi acayip iyi
Gülhayat Baran
Gülhayat Baran 11 gün önce
Moana'nın şizofren olması çok da iyi değil ipucu çözebilme yeteneği olan iyi bir gazeteci
chocolateminsuga
chocolateminsuga 10 gün önce
3 ve 4. Ful Bölümü kanalda yayınlacak mısınız artık yoksa cidden bırakıcam izlemeyi, tv izlemek için saatim uyuşmuyor
seçil öykü
seçil öykü 11 gün önce
Mona çift kişilikli biri bence, yavaş yavaş iyileşmeye başlayacak gibi
Ayşegül
Ayşegül 11 gün önce
yakında yayından kaldirirlar gününü çarşambaya alsalar iyi olur salı kurtlar kapani gibi birde mafya dizisi klasik başladı erkekler onu seyrediyor zaten Oktay kaynarcayi artık farklı türde dizide görmek imkansız hale geldi
Barış Atalay
Barış Atalay 11 gün önce
Çarşamba günüde kuruluş osman falan başlıyacak ilerde. her türlü sıkıntı dizinin senaryosu güzeldi aslinda keşke yaz doneminde başlasaydı. Senaryo bakimindan farkliydi dizi.
Hediye Ermiş
Hediye Ermiş 11 gün önce
Yangınları monanin yapması? Vay anasını
remzilatrik
remzilatrik 11 gün önce
Ve yamac gelir 😂😂😂
A B
A B 11 gün önce
Bu dizi yıklıyor
Ozlem Tuncer
Ozlem Tuncer 10 gün önce
Çok saçma uyur gezer biri kesinlikle evden çıkıp kimseye yakalanmadan nasıl olur da ev yakabilir.mantığa aykırı
Bizden Kareler
Bizden Kareler 11 gün önce
Neden bölümler yüklenmiyor 😣
Aktrisa
Aktrisa 10 gün önce
Yükleniyor ama bu kanala değil resmi kanala siz hangi bölümü istiyorsanız yazın çıkacaktır
Bilge Koç
Bilge Koç 11 gün önce
Bu dizi kitaptan uyarlama, maalesef Leyla gerçek değil ölü ve kundakçı da mona
Esra Koz
Esra Koz 11 gün önce
@zeynep asdf İyide kitaba göre ilerlemiyorki tamamen hatta başka filmden esinti de var
Bilge Koç
Bilge Koç 11 gün önce
Kitabın adı ev di sanırım ama çok oldu okuyalı tam hatırlamıyorum, bir de dizide tamamen kitaba bağlı kalacaklar diye bişey yok adı üstünde uyarlama kitaptan farklı şeyler de olabilir
zeynep asdf
zeynep asdf 11 gün önce
Tüm sorrı bozdun ama
Hilal
Hilal 11 gün önce
@ST MUSİC EV (evi yak)
ST MUSİC
ST MUSİC 11 gün önce
İsmi ne?
Zeliha Genç
Zeliha Genç 11 gün önce
Abi Leyla gerçek mi
Aktrisa
Aktrisa 10 gün önce
Değil
Hediye Ermiş
Hediye Ermiş 11 gün önce
Gerçek
Baba Ehmedov
Baba Ehmedov 12 gün önce
😄
Turan Mehdiyev
Turan Mehdiyev 11 gün önce
LEŞlAnın xeyal olduğunu kim çıxartdı yaqubu vuran kimin atasıyd
Turan Mehdiyev
Turan Mehdiyev 10 gün önce
KİNONU İZLEYE BİLMEDİM MEQABAYTDA KUTARIB ONA GÖRE SORUŞDUM
Sulhana Mammadzada
Sulhana Mammadzada 10 gün önce
Zehmet olmasa daha diqqetli izleyin kinonu gorceysiz
İlhanry
İlhanry 12 gün önce
İlk
İlhanry
İlhanry 11 gün önce
@Suna Girgin mine değil mona
Suna Girgin
Suna Girgin 11 gün önce
Bence leyla minenin kafasında yarattığı biri
Sonraki
Bir Peri Masalı 1. Bölüm
1:53:25
görünümler 2 500 000
Püskevitli pasta…! #Adana #Tatlı
0:39
Aldatmak 1. Bölüm
2:25:18
görünümler 2 700 000
Ben Bu Cihana Sığmazam 1. Bölüm @atv
2:15:33
Denizin oyunculuğunu puanlayın🧿🥳
0:15
ESRA EROL - CEMİLE PARODİ
0:42
görünümler 535 147
ÇIĞLIK ATARSAN ÖLÜRSÜN !?
13:56
görünümler 550 665