Karanlık

Koronanın Arka Odası - Güldür Güldür Show 239.Bölüm

Güldür Güldür
görünümler 1 440 211
92% 12 000 998

Koronanın Arka Odası’nda sular durulmuyor.


Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
instagram.com/guldurguldur/
twitter.com/Guldur_Guldur
facebook.com/guldurguldurtv/




► Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I

► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql

► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH





katma

 

10 Tem 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 0
Y8M
Y8M 2 gün önce
🤣
Rumeysa Y
Rumeysa Y 7 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️habhahahahahhahHahahahyhh öldüüüüüüm
Mahmut
Mahmut 25 gün önce
Bakın bakın ne anlatacam
Adventure Player
Adventure Player 29 gün önce
Celal Şengör efsnae olms fjejjf
grungieexx..
grungieexx.. Aylar önce
vurcuteam58= *stalker*
arda belenk
arda belenk Aylar önce
Varya bu güldür güldür oyuncuları harikalar
Ebru Akkartal
Ebru Akkartal Aylar önce
İbrahim hariç diğerleri kimlerin taklidini yapıyor çözemedim
ahmet ak
ahmet ak Aylar önce
Hamza Yardimcioglu geldi aklıma 😅😅😅
Queen Ackerman
Queen Ackerman Aylar önce
Yıl 2021 izleyenler var mı 👇👇😊
_ Lilith
_ Lilith Aylar önce
Bu seriye bayıldım:)
Ömer faruk Oksuz
Ömer faruk Oksuz Aylar önce
Bize bulaşmayan tek şey bilimsel düşünce o kadar doğru ki.
Mc Gamer
Mc Gamer Aylar önce
Yorum yazmak için ne yazcagimi bilemedim
》Gacha Taket BGP《
Sağlık bakanı altına not düşmüş videonun
Soner Aydogan
Soner Aydogan Aylar önce
Trump 15:15 dezenfekten için dedi ancak dünyada bir kişi içti ve öldü o da Rizeliydi 🧐
HERMİONE JEAN GRANGER
Bir şey soracağım, BurcuTim58 mi VurucuTim58 mi ????
Reshad Rustemov
Reshad Rustemov Aylar önce
Bakın bakın nə deycem
Muhammet Furkan DOLGUN
Silebilirdin.
Guşav Elbruz
Guşav Elbruz Aylar önce
Yükselenin ne kızım cahil mi :D :D :D
mehmet celenk
mehmet celenk Aylar önce
Bilal kimi taklit ediyor bu skeçte bilen var mı
Halil Oral
Halil Oral Aylar önce
İbrahim le naime koca ayı masa oynasın diyenler
Abdullah Altun
Abdullah Altun Aylar önce
ali sunalın akan skece burnunu sokmasına aşırı tilt oluyorum
Naci Bak
Naci Bak Aylar önce
Olgun yaşta beyim telefon 0552 412 09 26 bir bayanla tanışmak istiyorum merhaba
Tarafsız
Tarafsız Aylar önce
Kral oyunda vurucu tim diye efsane bir oyun vardı
Nilufar Khan
Nilufar Khan Aylar önce
🤣🤣🤣🤣😂😂😂
Emre Karaman
Emre Karaman Aylar önce
25 Nisan 2021 hala bitmedi o günlerden daha kötü durumda pandemi...
Güneş bayar
Güneş bayar Aylar önce
Bqkin bakin ne anlaticam
Furkan Özadam
Furkan Özadam 2 aylar önce
İbrahim birine benziyor ama kime
Bencil
Bencil 2 aylar önce
Celal şengör'de olsa tam olurdu...
Kerem Kesik
Kerem Kesik 2 aylar önce
Devamı gelsin
meryem Tulum
meryem Tulum 2 aylar önce
Cehaletin aşısı bulunmaz ki 🤦🏻‍♀️😅 bazılarına laf anlatmak çok zor
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 2 aylar önce
Cahillere bilim ve sanat bulaşmazmış 😸
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 2 aylar önce
Çinliler yeni doğan bebekleri bile yiyorlarmış, sadece fare, yarasa , yılan, böcek değil 🤮🥵😱🤢
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 2 aylar önce
Masa başında oturan ukala patron her dakika oyuncuların laflarını kesip oyunu durduracağına, beğenmiyorsa kalksın kendi oynasın becerebiliyorsa...
Hazal Çelik
Hazal Çelik 2 aylar önce
PP
ÜLKER ERTEK
ÜLKER ERTEK 2 aylar önce
Konu ve espiriler gercek hayatin icinden olmayinca cocuksu ve sacma oluyor.
Tanıtım Reis
Tanıtım Reis 2 aylar önce
evde karantinadayken naptıkları bölümü gelsin
Ahmet Çelik
Ahmet Çelik 2 aylar önce
😄
Kara Gölge
Kara Gölge 2 aylar önce
Amaaannnnnn izlemicem üşendim 😁😂🤣
oyun dünyası
oyun dünyası 2 aylar önce
3:02
ergülü Kapti
ergülü Kapti 3 aylar önce
Aynen ilber ortayli😅
REDPİLL CAFE OFFİCİAL CHANNEL
Skecin bir bolumunde cehaletin ilai yok gidip ufleyen kadina kendilerini ufletmisler kadinda 40 kisiye corona gecirmis derken alttan alta inanilmaz sekilde islamiyete laf sokuyorlar ...cok tehlimeli bu program ...bizi boyle mizahti komikti masumdu diyerek icten ice curuttuler...bana simdi diceksinizki...ulan sen hic izleyip gulmedinmi...izledim guldum...defalarca izledigim skecleri oldu..ama gordugum gercegide dile getirmeyecegim diye bir kanun yok...
ALI TOPTAŞ
ALI TOPTAŞ 3 aylar önce
Cahilliğin Aşısı olmazmış Acaba bu önemli sözleri birileri dinliyormu..
ALI TOPTAŞ
ALI TOPTAŞ 3 aylar önce
Bize Bulaşmayan Tek şey Bilimsel düşünce .Türk Tarihine geçecek en güzel Açıklama...Bir de okuyup Üfleme kelimesi .Işte gerçek yüzümüz......
Hüseyin Merkurt
Hüseyin Merkurt 3 aylar önce
Ali bey şu oyunların bölme be kardeşim içine ediyorsun skeçlerin
TC ALİ DEMİRKOL
TC ALİ DEMİRKOL 3 aylar önce
Vurucu tim58 mi Ben mucitim 58 sanıyordum
berkay can Çam
berkay can Çam 3 aylar önce
09:40 lan o olay gerçek mi
Aisha Ordukhanova
Aisha Ordukhanova 3 aylar önce
Yükselenin ne kızım,cahil mi?👏🏻
Dilara Calik
Dilara Calik 3 aylar önce
Ibrahimin ve bilalin saci cok guzel olmuş😂😂
Musa Deniz
Musa Deniz 3 aylar önce
Vurucu team 58 ne
VTT KILAVYÖTÖR max
VTT KILAVYÖTÖR max 3 aylar önce
Harika delirmişsin😂🙈
Faruk Durusoy
Faruk Durusoy 4 aylar önce
65 gün:”)
Ninja Robin
Ninja Robin 4 aylar önce
Vuğucu tim 58 😀😀
Kal tsit
Kal tsit 4 aylar önce
Cahilinde şakası hiç çekilmiyor
yalan dünya
yalan dünya 4 aylar önce
Harikaydi.👍👏👏❤❣❤
Aliye Aksu Sahin
Aliye Aksu Sahin 5 aylar önce
Maskeyle çiksaydilar bence daha etkili olurdu skeç
M. Saglam
M. Saglam 5 aylar önce
Hayati olmasa 10.10
selman şen
selman şen 5 aylar önce
Bir an Bilal'i amitabh bachchan zannettim yeminlen 😁😁😁
Lycanrocknroll
Lycanrocknroll 5 aylar önce
Bilim karşıtı sığır komplo teoricilerine iyi gönderme yapmışlar.
mahmut gazi doğan
mahmut gazi doğan 5 aylar önce
Corona 2052: Çocuklar bakın bakın ne anlatıcam. Bakın bakın ne anlatıcam🤣🤣🤣
Elif Filiz
Elif Filiz 5 aylar önce
koronanın arka odası korananın arka odası sizi çooooooooooooook seviyorum
Erdem Cankaya
Erdem Cankaya 5 aylar önce
covid muhabbeti baydı o yüzden beğenmedim izlemedim.
lets go
lets go 5 aylar önce
.......amaaan offf bosver😁😁
lets go
lets go 5 aylar önce
😀😀😀😀😀
cihan BEKTAŞ
cihan BEKTAŞ 5 aylar önce
Ali sunal .ne zaman skeclere yorum yapsa, skecler bir anda abarti olup tüm büyüsünü kaybediyor
Aydın Türk
Aydın Türk 5 aylar önce
Celal Şengör yokmu
Dogan Erdem
Dogan Erdem 5 aylar önce
Bakın bakın bu skeç in içine nasıl edicem güzelim skeç î hayatı mahfetmeyi bırak artık
Volkan P
Volkan P 5 aylar önce
Bakın bakın ne anlatacam 😂
Mustafa Sami
Mustafa Sami 5 aylar önce
Hayatinin bakın bakın ne anlatacam muhabbeti sadece beni mi bayıyor artık
İbrahim
İbrahim 5 aylar önce
Hayati karakterini duydukça kulak kıkırdağım gördükçe korneam kanıyor
Sedat Altındağ
Sedat Altındağ 5 aylar önce
Hayatiyle Bilal kimi canlandırıyor ya 😂😂
Sedat Altındağ
Sedat Altındağ Aylar önce
@Kadir Koyuncu kafamda deli sorulardı ya teşekkür ederim 😂😂🙏
Kadir Koyuncu
Kadir Koyuncu Aylar önce
Bilal murat bardakçı'yı, hayati sunay akın'ı
Hamza Özkan
Hamza Özkan 5 aylar önce
İlber ortaylı zannettim geldim meğer iboymuş
Müslüm Köse
Müslüm Köse 5 aylar önce
Hayatinin bu rolü çok gıcık
Aylin Tascı
Aylin Tascı 5 aylar önce
Bakın Bakın ne anlatacam cümlesi kadar saçma gereksiz bi cümle daha yok buna inasanların güldüğünü düşünüp hala ısrarla söyleten kimse bi baksın analiz yapsın o cümle söylenince birtek kimse gülüyormu
Yakup Karagöz
Yakup Karagöz 5 aylar önce
Hayatinin rolü sadece benimi sıktı rolü bu kadar abartmanın gereği yok
Gül Özdemir
Gül Özdemir 5 aylar önce
"Bana yaklaşma" güzel gönderme olmuş sağlık bakanına😃
Mustafa Yüksel
Mustafa Yüksel 5 aylar önce
Ali sunal kaldirilsami ordan ne ??
ladykugu
ladykugu 5 aylar önce
Çok güzel bir seri buuu devamı gelsin
Nuriyye Cavadova
Nuriyye Cavadova 5 aylar önce
Lütfen İlber Ortayli skeçi çok olsun yaaaa, lütfen...
Faydalı TV
Faydalı TV 5 aylar önce
taklitler harika olmuş
Hüzünlü Koala
Hüzünlü Koala 5 aylar önce
O deilde 5 ağustos 'ta da bitmedi koronaağğğğ
FurKaN ÇaKır
FurKaN ÇaKır 5 aylar önce
Hayatinin rolünü çok kötü yazmışlar ya
zerzevatt
zerzevatt 5 aylar önce
Kivircik sacli kimi taklit ediyor
ecol23
ecol23 5 aylar önce
Hayati Akın kim oluyor Celal Şengör mü başka biri mi?
Hakan YILMAZ
Hakan YILMAZ 5 aylar önce
Tarihin arka odasının taklidi
Serhat Aydın
Serhat Aydın 5 aylar önce
Ha ha ha komik ama haklı
Zaur Ceferzade
Zaur Ceferzade 5 aylar önce
Celal Hocayı neden yapmıyorlar yaaa
Burak Cağlar
Burak Cağlar 5 aylar önce
İki tane türk var ve onlarda gerçekten korona aşı buldular
Serdal Göçmen
Serdal Göçmen 5 aylar önce
Ali Sunal'a biri söylesin artık. Kesip durmasın oyunu. Biraz tiyatroya, sanata kültüre saygı göstersin. Bu ne görgüsüzlük ve saygısızlıktır. Ayrıca skeci izlerken onun gıcık gülmesini de duymak çok sinir bozucu. Çok sevdiğim babasının hatırı olamasa daha ağır konuşurdum.
EFECAN Aydın
EFECAN Aydın 5 aylar önce
Ya şu adam olmasa daha iyi olacak ya Bilal ve İbrahim çok iyi olurdu.
Canan Topal
Canan Topal 6 aylar önce
Cahille sohbeti kestim 😌 en iyisi buydu
Semih Korkut
Semih Korkut 6 aylar önce
Gülmemiz için mi çekilmiş bu skeç , mimik oynamadı ilk defa bi skeçte 🤷‍♂️
Mert Kelle
Mert Kelle 6 aylar önce
Bakın bakın ne anlatıcam😂 Vuğucutim58 mesaj atmış😆
özgü Senbas
özgü Senbas 6 aylar önce
çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook GÜZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL😁😂😄🙂😍😎🤗😚😘😘🥰😚😋😎😍🤣😂🤣😁😀🥰🥰🤔🤗😍🤩🤗😙🙂
Onur İnal
Onur İnal 6 aylar önce
Şuraya birde celal hoca lazım
Duygu Türkmen
Duygu Türkmen 6 aylar önce
tayfurr
Serdal Binkanat
Serdal Binkanat 6 aylar önce
Hayati olmasa daha iyi olurmuş
MEHMET ERDA ÇUHADAR
MEHMET ERDA ÇUHADAR 6 aylar önce
Covid-19 un aşısı bulunur ama cehaletin aşısı asla bulunmaz 🤣🤣😅😅😂😂
Halil İbrahim Çevik
Halil İbrahim Çevik 6 aylar önce
Ali sunalın gereksiz girişleri..
Nazan Yaglidag
Nazan Yaglidag 6 aylar önce
Ibrama cuk diye oturmuş bu rol çok güzel çok komik bayıldım. hayatı çok sinir bozucu izlerken darlaniyorum 🤪
Ahmet Yıldız
Ahmet Yıldız 6 aylar önce
Şevket sunucu olmalıydı bu skeçte
Sonraki
Serso - Güldür Güldür Show 247.Bölüm
17:23
Perks of Having Asthma
8:01
görünümler 915 182
Kurul - Güldür Güldür Show 263.Bölüm
14:27
Ceylan - MASHUP (Official Video)
4:46
Irmak Arıcı - Yallah
2:18
görünümler 1 290 529