Karanlık

Koroğlu Ailesinin Akide Şekeri Geleneği | Camdaki Kız 11. Bölüm

Camdaki Kız
Abone ol
görünümler 527 398
96% 3 300 124

Camdaki Kız 11. Bölüm - Nalan Koroğlu ailesinin akide şekeri geleneğine ayak uydurdu.

Feride’nin, Nalan üzerinde kurduğu baskı Adil’in sabrının taşmasına neden olur ve büyük bir kavga ederler. Selen, Koroğlu ailesi için koşturmaya devam ederken, Levent’in başı kendisinden para isteyen ablası Aylin’le derttedir.

Rafet’in Nalan’ın otelde çalışmasına karşı çıkması Nalan’ı çok üzer ama durumu kabullenir. Gülcihan ve Selen’le gittiği defilede herkesin göz önünde olan Nalan için yeni bir sınav daha başlamıştır.

Nalan, sıcakkanlılığı ile herkesin ilk görüşte sevgisini kazanan, dünyalar güzeli bir genç kadındır. Ailesinin tek çocuğu olduğu için el bebek gül bebek büyütülmüş, hayatını varlık içinde yaşamış ve en iyi okullardan dereceyle mezun olan Nalan, Türkiye'nin en büyük oteller zinciri olan Koroğlu'nun şirketinde mimar olarak çalışırken birden kendisini Sedat Koroğlu'yla evlilik arifesinde bulur. Nalan ve Sedat, geçmişlerinde sakladıkları karanlık sırlardan uzaklaştıklarını düşünerek, umutla bu masalda el ele yürümeye başlasalar da; kısa bir zaman sonra hayatları, gerçek bir karanlığa gömülecektir.

Oyuncular: Burcu Biricik, Devrim Yakut, Feyyez Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek bulunuyor.

Web Site : www.ogmpictures.com
Facebook : facebook.com/camdakikiztv
Twitter : twitter.com/camdakikizdizi
İnstagram: instagram.com/camdakikiz

Twitter: twitter.com/OGMPictures
İnstagram: instagram.com/ogm.pictures

katma

 

16 Eyl 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 139
Gülşah C
Gülşah C 12 gün önce
Gelinim yanımda diyor damattan bahseden yok ne kırıcı 🤐
Çatara
Çatara 28 gün önce
Böyle sahneler çoğalsın diyenler👍
Sebile Suenes
Sebile Suenes Aylar önce
Valla geçen gün peynirci baba da gördüm alacaktım almadım :) annem alırdı arada. Ağzımız tatlansın şu korumaya inat. Bi şekerle tuzu ayırt edebiliyorum zaten 🧐
sehrs
sehrs Aylar önce
Bende gerçek altın sandım
elif yildiz
elif yildiz Aylar önce
Akide şekeri cani çeken bir benmiyim acaba.
Serpil Bilişik
Serpil Bilişik Aylar önce
Altın tozundan yapılan akide şekeri özeldir güzel ve lezzetli bir tadı vardır asla jelibon gibi değildir kıymetli bir şekerdir.
Serpil Bilişik
Serpil Bilişik Aylar önce
@Betül YILDIZ evet aynen öyle ne var ki bunda
Betül YILDIZ
Betül YILDIZ Aylar önce
Vay be biz altını alıp boynumuza zor takıyoruz. Millet yiyormuş
Melis Doeh
Melis Doeh Aylar önce
Nalan hep onun kilosunu kontrol eden, yediği lokmayı sayan, istediğini yediğinde zehir etmesini bilen bir kadınla büyümüş. Kız şeker yemekten korkuyor.
sumeyye eren
sumeyye eren Aylar önce
5:08 sedatın gülüşüne hasta oldum
Pınar Krhn
Pınar Krhn Aylar önce
Rafet acımasız olmasının nedeni zor hayat yaşamaası ve acısını başkalarından çıkarması gerçekten zor bir durum. Herşeye karışmakta bir hastalıktır.
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz Aylar önce
Hastalık değil biz buna varyemezlik, diktatörlük deriz
Tttyy Msk
Tttyy Msk Aylar önce
Nalan şekere uzaylı görmüş gibi bakması ne tuhaff
Elif Gibi Sevmek
Elif Gibi Sevmek Aylar önce
0:25 Rafet Bey son akşam yemeği tablosuna gönderme mi yaptı bana mı öyle geldi
Cansel Çeri
Cansel Çeri Aylar önce
Muzonun agir başliligı osuma cok gidiyo cok anlayıslı cok sakin ani tüm erkekler oyle olsa ne guzel olurdu
selin-es
selin-es Aylar önce
Ne kadar huzur dolu bir video
MD LL
MD LL Aylar önce
Hiç inandırıcı deil valla
Ceylan Ceylin
Ceylan Ceylin Aylar önce
Tek normal olan Rafet bence...
Pınar Yücetaş
Pınar Yücetaş Aylar önce
Muzo neden sevilmiyor
Nazira Nayman
Nazira Nayman Aylar önce
Rafeti ferideyle evlendirmek lazım
Revan Eliyev
Revan Eliyev Aylar önce
Məncə Hayri Nalanin öz atası.
Kanalıma Hoşgeldiniz
Muzi ile Nalan olsaydı keşke. Bakışlarıyla bile anlaşıyorlar ya😍😍
Sadece Mavi
Sadece Mavi Aylar önce
Muzo konuşmaya başlayınca kendimi korku filminde hisediyorum😂
HaZan VakTi
HaZan VakTi Aylar önce
Peyniri bile ölcenler sekeri gorunce yiyicez diye ne mutluluk yasiyorlar ama.🤦‍♀️🤣🤣🤣🤣🤣
Esra Tukk
Esra Tukk Aylar önce
Vandan mı almış gülcihanı😄😄
ebru taşbaşı
ebru taşbaşı Aylar önce
Canı m çekti valla gece gece
Nuray Hasanova
Nuray Hasanova Aylar önce
Şimdi ben hangi diziyi seyredeyim? Baht oyunu, Camdaki kız, Masumlar apartmanı , Kırmızı oda .
Alperen Zorlu
Alperen Zorlu 29 gün önce
Yargıyı izle
Fatma KORKMAZ
Fatma KORKMAZ Aylar önce
Masumlar Apartmanı🤗
Merve
Merve Aylar önce
O ne la merasimle akide şekeri yediler 😂
Gacha Life
Gacha Life Aylar önce
He ya
Sevara Demır
Sevara Demır Aylar önce
Krske muzo ve nalyan olsa
Döndü Özoglu
Döndü Özoglu Aylar önce
Koroglu ailesi bı alem 🤣
ellen wilson
ellen wilson Aylar önce
Any chance for English sub please? Been following this right from the start with English sub but can not find anymore!
Toca Life:Nutella
Toca Life:Nutella Aylar önce
Akide şekerini altın sanan ben🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Duran ÇINAR
Duran ÇINAR Aylar önce
Muzo sayesinde bu diziyi izliyorum Sedat çok boş bir karekter
Melek
Melek Aylar önce
Coxuklarimin bir lokmasini kesmeyecegim diye cocuklarin lokmasini saymak. 20 gram peynir 5 adet zeytin bilmem kac dilim ekmek siniri koymak gercekten cok iyi bir babasin rafet bey
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz Aylar önce
20 gram peynir 5 zeytin 3 dilim domates insan doyamazki psikolojik doymayı geç karın bile doymaz valla ben kahvaltı da sadece bu kadar yersem öğlen yemeğine kadar midem guruldar 😂
jade sarah
jade sarah Aylar önce
Nalan n'a pas l'habitude de manger des bonbons,, , franchement je ne sais pas comment elle va réussir à s'intégrer dans une vie normal sans sa mère surtout une nuit de noce§§§§
neşe Erkaya
neşe Erkaya Aylar önce
Rafet ne güzel konuştu be!
nagehan koc
nagehan koc Aylar önce
Dun biraz bakiyim dedim hani cok izleniyormus mus tam 10 dk izledim hicbir sey konusmayip surekli zirvalamaktan ileri gitmedi sadece nalanin annesi hakli ama o da gunah kecisi
Fatime Xaspoladova
Fatime Xaspoladova Aylar önce
Ah Selen ah, sen eskiden sarayin avlusundan çil çil altin sacardin. Şimdi akide şekerini sana altin diye yutturmaya çalisiyorlar.🤣
Ercan55 ayrıç
Ercan55 ayrıç 5 gün önce
Hürremin suçu
Ecrin Çil
Ecrin Çil Aylar önce
😂😂😂
sümeyya yayar
sümeyya yayar Aylar önce
Nalan güçlü olsun kendini ezdirmesin de.sedat salagi ninemle bile birlikte olabilir nalanin mutluluk güçlü olmasi önemli Sedat mis hayriymis umurunda değil Nalan tek güçlü olsunyanina erkek karakte rkoymak kolay
aslan dragon
aslan dragon Aylar önce
Rafet van mi dedi bunlar vanlımı
HTC ATSY
HTC ATSY Aylar önce
5:14 çenede şey olunca gerçekten şey oluyor 😅😅😅🤣
Ekin Hazal
Ekin Hazal Aylar önce
Aaa sen çocuklarını sever miydin ya Rafet? 🤷🏻‍♀️
Rose Diamond
Rose Diamond Aylar önce
Cimrilikten en fazla çeyrek takar diye beklerken ödül niyetine şeker nedir yaa.....varyemez
ebru taşbaşı
ebru taşbaşı Aylar önce
Hem de ne
Rose Diamond
Rose Diamond Aylar önce
Rafetin cimriliğinden de gına geldi haa... Zenginlik içinde yokluk yaşatıyor.
Zehra
Zehra Aylar önce
Tako nun elindeki kutuda çil çil atınlar var zanneden ben😂
Ecrin Çil
Ecrin Çil Aylar önce
😂
Toca Life:Nutella
Toca Life:Nutella Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ayten Suleymanli
Ayten Suleymanli Aylar önce
Muzo gitmesin diyenler
Rehman Hesenov
Rehman Hesenov Aylar önce
Sedat Nalan😍
Tülay Ç.
Tülay Ç. Aylar önce
Selen neden çocuk istemiyor acaba
Altun bbr
Altun bbr Aylar önce
@Tülay Ç. yok sanmam levent eşini seviyor çünkü
Tülay Ç.
Tülay Ç. Aylar önce
@Altun bbr evet ailesi de biliyor demedim aslinda demek istedigim selen bi taraftan babasi bi taraftan annesi ayriyeten bi taraftan bi sekilde uzerine geliyorlar Levent in patlayacak en son bu adam da. Kesin Billur la aldatır
Altun bbr
Altun bbr Aylar önce
@Tülay Ç. yok hayır saflıktan değil aileside bilmiyor çocuğu olmadığını üzülmesinler diye söylemiyor
Tülay Ç.
Tülay Ç. Aylar önce
@Altun bbr yaaa.. :( leventi biraz da saf bulmuslar bastiriyorlar adami bi cok yönden
Altun bbr
Altun bbr Aylar önce
Çocuğu olmuyor deniyo ama olmuyo kocasının haberi yok bu durumdan
Tülay Ç.
Tülay Ç. Aylar önce
Zaten gulcihe aşiret kızıydı demekki vanliymis
Gülyeter Bilir
Gülyeter Bilir Aylar önce
Ne su ne ekmek vardı bi tek sevgi vardı diyor şimdi sevgi hariç herşey var ne vahim
Sedat Kaplan
Sedat Kaplan Aylar önce
Bu devirde paranın satın alamadığı herhangi bir şey var mı?
Reyhan Yildirim
Reyhan Yildirim 25 gün önce
@Hayat Okulu Mezunu mersedes kullanan biri olarak söylüyorum burda bahis olan sevgi mersedes ise teneke parçası anlatabiliyomuyum
büşra babür
büşra babür Aylar önce
@Hayat Okulu Mezunuaksine bizzat yaşadım, paranın alamayacağı örneği verdi isteyerek alma oluyor yani isteyerek sevgi alamazsın hele ki aile ortamı sevgisi...
Hayat Okulu Mezunu
Hayat Okulu Mezunu Aylar önce
@Tuba gecen Şahin ile Mercedes'e binen iki kişiyi bir mağazaya gönderin, izleyin bakalım muameleyi, sevgiyi, merhameti...
Hayat Okulu Mezunu
Hayat Okulu Mezunu Aylar önce
@büşra babür Her günü "Ay başı geldi..!" korkusuyla geçiren, bu korkudan dolayı ailesine odaklanamayan birileriyle karşılaşmamışsınız anlaşılan? (Film/dizi senaryolarında 'fakir ama mutlu' tiplemesi vardır, 21.yy'lın tüketici toplumunda değil)
Tuba gecen
Tuba gecen Aylar önce
Saygı merhamet
Hayal kız
Hayal kız Aylar önce
Muzo bi kere geldi sofraya hemen neşe geldi hep gelsin ya
Hayal kız
Hayal kız Aylar önce
Kıyamam nalan yerken nasıl mutlu 😍
Ceren Pek
Ceren Pek Aylar önce
Yanlız tam bu videoyu açarken bilmeden akide şekeri yemem. Yanlız tek fark ben iki tane birlilte atıyorum ağzıma😂😂buda benim geleneğim
Ceren Pek
Ceren Pek Aylar önce
@Bilosch Su evet
Bilosch Su
Bilosch Su Aylar önce
Güzel mi
Selma Akbayır
Selma Akbayır Aylar önce
bu kadar zenginlik içinde insan bi paklava maklava yer yada başka bişey şeker nedir ya çocuklar bilem yemiyo artik onu
Selma Akbayır
Selma Akbayır Aylar önce
@Canan Nayman 😊😊aynen o kadar varlık ne için
Canan Nayman
Canan Nayman Aylar önce
Bence çok şey kaçırıyorlar.
Altun bbr
Altun bbr Aylar önce
Ağzının tadini bilmiyorlar demekki 😂
Turkanozdemir Ozdemir
Hic kimseye Musoya sevgisini gösteriyor .Acaba Cavit in oğlumu
Başak Cengil
Başak Cengil Aylar önce
Aaa Gülcihan hanim vanliymis yaa
Tarafsız Yorumcu
Tarafsız Yorumcu Aylar önce
Hayrinin sahneyi tako çekiyor herhalde abi bu ne az yukarı kaldirin kamerayı rahatlayak
eda kapukaya
eda kapukaya Aylar önce
Akide şekerini yerken Nalan’ın mutluluğu ❤️❤️❤️
Eylül Bilge
Eylül Bilge Aylar önce
levent de aldatıyor karısını yazık kadına
Melek Dedebas
Melek Dedebas Aylar önce
Nerden bildin
neira
neira Aylar önce
Fragman geldi mi
Zeliha A
Zeliha A Aylar önce
Şu hayri gitsin diziden gitmiyorsa nalanla sedata bulaşmasın. Nalan ve Sedat Çok yakışıyorlar
ZEYNUBE ÖZKAN
ZEYNUBE ÖZKAN Aylar önce
😂😂
Tarafsız Yorumcu
Tarafsız Yorumcu Aylar önce
Yakışıyorlar evet çok iyi dedin müthiş bir uyumlari varda aldatma devam ederse olayın igrencligini yakışıyorlar diyemi kapatacaksin açıkçası su evreden sonra böyle birşey olursa Sedat pisliklik yaparsa nasıl destekleyelim biz akillanirsa Hayriye Gerek kalmaz ztn
Blackpurple
Blackpurple Aylar önce
Bence de
Eylül Bilge
Eylül Bilge Aylar önce
muza evlatlik mi anlamadim öz çocukları değil mi
Nilufer Yozlu
Nilufer Yozlu Aylar önce
Rica ederim eylül, hanim iyi aksamlar
Eylül Bilge
Eylül Bilge Aylar önce
@Nilufer Yozlu Teşekkür ederim
Nilufer Yozlu
Nilufer Yozlu Aylar önce
Babası Rafet Koroglu degil
esma kusar
esma kusar Aylar önce
diziyi kıtap için izlemeye başladım daha dogrusu sedat nalan degıl hayrı nalan shipperım ben ama adamın govde var kafa yok napıyonuz senarist artık gostersenızmı hani oyuncu kıtlıgıda yok ama hayırlısı yani
Gurke Yav
Gurke Yav Aylar önce
Muzzooooo gitme ja gitme😢😢😢😢😢😢
Fragman Dünyası
Fragman Dünyası Aylar önce
Artık Nalan ve Sedat birlikte mutlu aile olsun ! YETER SENARİST YETER !
Teodora Nikonorova
Teodora Nikonorova Aylar önce
Senarist yazmıyor bunu kitapdan uyarlama. Kitapda gerçek hayatdan. Gerçekde Sedat Nalanın hayatını mahvediyor senaristler ne yapsın?! Ayrıca Nalanın gerkeç aşkı Hayridir. Ama onunda Sedatdan geri kalır bir yanı yok. O da evli ve çocuklu ayrıca Nalanı aldatıcak
Ayşe Zeynep Demir
Ayşe Zeynep Demir Aylar önce
Kitaptan uyarlama bu kafalarına göre değiştiremezler
Fragman Dünyası
Fragman Dünyası Aylar önce
Camdaki kız dizisini başından beri severek izleyenler
AdborFc❤️‍🔥
Muzaffer’in en azından “Ben gidiyorum ve gitmeye karar verdim”tarzı cümleler kurmasını beklerdim. Umarım Muzaffer gideceği yerde daha mutlu,huzurlu,ferah ve keyifli günler geçirir. Her ne kadar gitmesini istemesekte kendi içinde doğru ve yerinde bir karar verdi. Umarım diziden çıkmaz💜🦋
Ali Sinan
Ali Sinan Aylar önce
Selamlar dostlar yıllardır tiyatroyla uğraşıyorum, kendi yazdığım skeçleri canlandırıyorum, pandemiden dolayı ekmeğimize kan doğrandı, uğrayıp bi bakarsanız ve eğer gerçekten eğlenirseniz, desteklerinizi esirgemeyiniz, teşekkür ederim ☺️🙏.
Mervenur
Mervenur Aylar önce
Muzo Ferideyi görünce gidemeyecek bence Nalanı yalnız bırakamayacak.
Pesetmekyok Kaçışşart
Geleceği gördün 😃
Ekin Gök
Ekin Gök Aylar önce
İnşallah ya
alperencik58
alperencik58 Aylar önce
Bencede
Nilay Pirol
Nilay Pirol Aylar önce
Bencede
gulbetul özdemir
gulbetul özdemir Aylar önce
Muzo gitmiyooooor..
İlay
İlay Aylar önce
1:28 burda Sedat'a bi ben mi üzüldüm
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan Aylar önce
Tako Bütün Olaylar Görüyor Aşk Memnun Beşir Gibi 🤣🤣
rawannn💕💜
rawannn💕💜 Aylar önce
😍😍😍😍😍😍😍
Herseyim Çocuklarım💖💖
Muzonun ben gidiyorum diyecegini zannettim ama degilmis insallah gitmez
Akın Bal
Akın Bal Aylar önce
Altın Diyince Altın Takacak Sandım Akide Şekeriymiş Meğerse.
#EXO sarangsaram
#EXO sarangsaram Aylar önce
@El EM Google yaz çıkar karşına jelibon gibi değil ama Sert şeker bildiğin bayram da dağıtılır ya eskiler tokkal şeker der
El EM
El EM Aylar önce
Akide şekeri ne ki jelibon gibi birşeymi?
Tuncay Huseynov
Tuncay Huseynov Aylar önce
Mende qizil dagidacaq deye dusundum😅
Safiye Derin
Safiye Derin Aylar önce
Rahmetli babanem anlatırdı Bi kadın vardı tonlarca fındık yapıyormuş demiş gelin fındık açmaya o zmn patos yk hepinize 5 er tane balık gitmişler 5 tane balık çk iyi annem büyük ablam gitmişler gece yarısına kdr fındık açmışlar snr kadın gelmiş elinde 1 paket balık kraker al uşuğum 5 tane balık sana 5 tane sana paketi pay etmiş babanem diyo avcumuza bakakaldık öyle 😂😂
alperencik58
alperencik58 Aylar önce
@JustBeHappy ınlar için özel demekki
Hilal Sarıtaş
Hilal Sarıtaş Aylar önce
Gönlümdeki yarayı kapat Nalaaaannn
Şifa Kaya
Şifa Kaya Aylar önce
Ah selen akide şekerim
this is 🌙
this is 🌙 Aylar önce
Senarist kitaba uyma artık Nalan ve Sedat birlikte mutlu aile olsun bizi dinle Senarist!!!
Özlem Sarı
Özlem Sarı Aylar önce
@ayfer sara Bir diziyle bilinçlenecek bu insanlar uzayda mı yaşıyorlar?
Ses Birki
Ses Birki Aylar önce
Kitapta nasıl kiii
Betul
Betul Aylar önce
@yasemin bravo aklın yolu bir
ayfer sara
ayfer sara Aylar önce
Niye? Gerceklerin islenmesi lazim ki hayatta bu hatalari yapanlar gorup bilinclensin! Bu gercek hikayeden alinti!
MVT boy's
MVT boy's Aylar önce
Uçkuruna sahip çıkamayan birisine o kızın saç teli bile fazla. Kuyunun suyu kendinden olsun gerek, sonradan dökmekmekle dolmaz o kuyu.
Ceren♥️
Ceren♥️ Aylar önce
ilk
Sonraki
The Hardest Class at Harvard
0:29
görünümler 5 067 250
Camdaki Kız | 10. Bölüm
2:17:17
görünümler 8 200 000
Camdaki Kız | 15. Bölüm
2:12:22
görünümler 5 600 000
Camdaki Kız | 11. Bölüm
2:37:30
görünümler 7 900 000
BAL AKIMI BİTMİYORDU! #shorts
0:21
görünümler 804 943
Uncharted | Altyazılı Fragman
2:40
görünümler 128 383