Karanlık

Konuşanlar 38. Bölüm Shot

Konuşanlar
Abone ol
görünümler 1 594 345
100% 17 000 0

►Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗

►Konuşanlar kanalına abone olup bildirimleri açarak, içerikleri ilk siz izleyebilirsiniz. Konuşanlar kanalına abone olmak için: bit.ly/3dnWD01

► Hasan Can Kaya Instagram Hesabı: instagram.com/hasancankay...

► Hasan Can Kaya Twitter Hesabı: twitter.com/kayahasancan?s=08

Eğlence

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 345
Konuşanlar
Konuşanlar Aylar önce
Kanala abone olmayı unutmayalım ve en beğendiğiniz şakaları yoruma yazabilirsiniz.. 🤗🤗
Erol Tuncer
Erol Tuncer Aylar önce
Param bittiği için exxen aboneliğimi yatiramadim kusura bakma hasan
Mustafa Özdemir
Mustafa Özdemir Aylar önce
Beleş izliyek be abi öğrenciyiz
The Peace
The Peace Aylar önce
Video çok kısaltılmış
Pinar Aslan44
Pinar Aslan44 Aylar önce
Balkaymagim askitom biz yurt dışında yaşıyoruz..nereden seyredeceği Z programı cici kuşum🤗🤗🤗🙃🙃🙃😝😝😝😝😝
666 Music
666 Music Aylar önce
Tm be )))
Ibrahim Polat
Ibrahim Polat Gün önce
Emeginize saglik kardeşim 🤣🤣🤣✌✌✌
Güzide Erkan
Güzide Erkan Gün önce
İbrahime karşı yapılan yersiz seviyesiz alaylar hiç hoş değildi.
HATICE OZDEMIR
HATICE OZDEMIR 2 gün önce
Keske Erkeklerin cogu Ibrahim gibi olsa.....
Neslihan Böget
Neslihan Böget 3 gün önce
Vay be muhabbetlere bak , adam zeki ama mizah anlayışınız çok farklı be kardeşim...
DENIZ ATEŞ
DENIZ ATEŞ 4 gün önce
Ibrahim çok yakişikli ya
Reyhan Elman
Reyhan Elman 4 gün önce
Ne günlere kaldık Yarabbi sadece küfürle program yapiliyo ve gençler bunları izleyip örnek aliyo
Mazlum Rüzgar
Mazlum Rüzgar 4 gün önce
Yaw abe ne yapıp ,ne ediyorsun milletin yediği boku cikartiyorsun, arkadaş olsa bile ,helal olsun sana 😘😅😅
Taren Seva
Taren Seva 6 gün önce
Aşağıların aşağısı
Emine güneş
Emine güneş 6 gün önce
Bu adamın insan sarraflığı beni benden alıyor offfff
Afterglow
Afterglow 6 gün önce
Kadınlar, kadınlığın ayaklar altına alınmasına kahkahalarla gülüyor, şereflerini masaya meze ediyor. Yazık
Adem kocak
Adem kocak 6 gün önce
Bazen cem Yılmaz'dan bile komik mi bu adam diyorum içimden çok iyi yaa 🤣 🤣
Erhan Toprak
Erhan Toprak 6 gün önce
Metaverse geliyor sikmişim astral seyahati.
Yusuf Cet
Yusuf Cet 6 gün önce
Bolumler nerden izleniyor?
rabia ama haklı
rabia ama haklı 7 gün önce
İbrahim o kadar bensin ki bizi üzerler be
rabia ama haklı
rabia ama haklı 7 gün önce
İbrahim gibisi kaldı mı hala ya şaşırdım yani
Samet Durna
Samet Durna Gün önce
Var var daha neslimiz tükenmek üzere 😂
Faruk Bülbül
Faruk Bülbül 9 gün önce
Didem abla bol keseden sallıyor
Cenker Ceylasun
Cenker Ceylasun 9 gün önce
3 saatlik shot istiyoruz
Meriç Melike Akkuş
Meriç Melike Akkuş 10 gün önce
İbrahim etem gibi kim varsa beni bulsun o da bulabilir sorun yok
Ali Ekber Şahin
Ali Ekber Şahin 10 gün önce
👍👍
Eren Sevinc
Eren Sevinc 11 gün önce
8:24
Rabia Cinbas
Rabia Cinbas 11 gün önce
İbrahimi bana verin yaaa çok tontiş🤩🤩😂
Yaren Doymuş
Yaren Doymuş 11 gün önce
Adam sevgilisinden ayrıldığından beri enerjisi düşmüş resmen
kağıt helva
kağıt helva 11 gün önce
Ahh İbrahim ne güzel bir ruhun varmış senin.oradakilerin seni anlamaması çok normal.yolun aydın olsun.tez zamanda evlen ve çoluk çocuğa karış.senin gibilerin sayısı artmalı 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Tylla dreams
Tylla dreams 11 gün önce
Ya bişey diyeceğim, İbrahim'in inst hesabını bilen var mı?
muratali ketenci
muratali ketenci 11 gün önce
Uzatın videoları lütfen yetmiıo hiç birimize 👍
edanur yeni
edanur yeni 12 gün önce
Ben bu bölümü beğenmedim ibrahime yapılan alaycı tavır hoş değildi herkesin kendi tercihi olan bir şeye kekoluk diyemezsiniz ve gülemezsiniz gereksiz davranıştı
melike k.
melike k. 12 gün önce
YA ÇOK KOMİK
Hilal Paça
Hilal Paça 14 gün önce
Sorsan hepsi özgürlük ve fikir ayrılığına karşı sağduyulu ama adam ben kimseyle birlikte olmadım deyince aşağılayıcı ve küçük düşürücü şekilde gülünüyor. Halbuki kendi tercihi fakat bu şuan günümüz gençleri için nedense çok bağnaz geliyor siz de buna körükle gidiyorsunuz
Merjen Balyýewa
Merjen Balyýewa 15 gün önce
Konser bileti neyin konser bileti bilen varmy
Nurka Nurlana
Nurka Nurlana 15 gün önce
Milli olan cocuga helal olsun bakir adam
davud eldarzade
davud eldarzade 15 gün önce
Konusanlari tum.bolum nereden izleye bilirim?
Ersin Bozkurt
Ersin Bozkurt 15 gün önce
Salakça muhabbetler. Bir şey kaybetmemişim izlememekte!!
irmak
irmak 16 gün önce
SUSARTIK
Cansel Deniz
Cansel Deniz 16 gün önce
İbrahim +1
Hilal Sevgili
Hilal Sevgili 16 gün önce
1:30 da ki pembeli kıza biri macun ve dış fırçası firlatsin 😂😂😂😂
Hidayet Kaya
Hidayet Kaya 17 gün önce
Millet palavra yarışına girmiş mk
ÜMIT YILMAZ
ÜMIT YILMAZ 17 gün önce
Tek yaptığınız terbiyesizlik........
Esra Taniş
Esra Taniş 17 gün önce
Edepsizligin terbiyesiliginn adı kahkaha olmus
başak korkmaz
başak korkmaz 17 gün önce
İbrahimin kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş
tahsin şimşek
tahsin şimşek 18 gün önce
Nerden tanîşıyor bu insanlar abiiiiiiiiiiii
değişim 💓zamani 💓korkma
Piskologa gitsem inşallah o sabancida okuyan kizlara denk gelmem 🙏
Huriye tunç
Huriye tunç 18 gün önce
Normal insanların ibrahim gibi olması gerekirken sanki ibrahim anormalmis gibi gösterip insanları harama teşvik etmeyin
Nerdem
Nerdem 2 saatler önce
@Monarch Culture yav bırakıvır bacım yaav böyle eğlencemi olur
Monarch Culture
Monarch Culture 2 saatler önce
Gülüp eğleniyorlar burda kendilerine bir hayat biçimi seçmiyolar düşünmeyin böyle
Nerdem
Nerdem 3 gün önce
Helal👍
İkra İlim
İkra İlim 18 gün önce
Cehalet vezni rezalet
sema Türe
sema Türe 19 gün önce
Astral seyahat ile Yozgat'a gitmek😂
~BLACKBERRY~
~BLACKBERRY~ 19 gün önce
😂😂😂😂😂😂
Nazlıcan Güler
Nazlıcan Güler 20 gün önce
Cansu aynı kaderi paylaşıyoruz aynı düşüncelerdeyiz 😂
Edi Elveezy
Edi Elveezy 20 gün önce
Yaaaaaa bu niye bukadar Komik 😁
ozan mert aşık
ozan mert aşık 20 gün önce
bilet icin iletişime gecein benmle
Emrah KARATEKE.TÜRKİYE-AVUSTURYA
❤️❤️
Sevde Nur Yaşar
Sevde Nur Yaşar 24 gün önce
7.20 de ne diyor 🤨
Yağmur rain
Yağmur rain 24 gün önce
Biriyle birlikte olmamak kekoluk mu
Furkan Fatih Özdemir
Furkan Fatih Özdemir 23 gün önce
kesinlikle... hasan, birazda kendisine konuşacak konu çıksın diye atıyor tutuyor
suleyman Demir Akyol
suleyman Demir Akyol 25 gün önce
Memleket kerhaneye dönmüş kerhaneleri kapatmak mantikliymis demekki
yaşıyoz ama boşuna
yaşıyoz ama boşuna 26 gün önce
İbrahime aşık oldm
nazlı
nazlı 26 gün önce
Leyla Ilıcalı yı farkedenler
Ahmed Said Akyıldız
Ahmed Said Akyıldız 27 gün önce
3:39
fuat asut
fuat asut 27 gün önce
Surekli gulme efektti olmasaymis keske.
Cafer Arslan
Cafer Arslan 27 gün önce
Bayiliyorum Hasan cana yaa,mahalleden biri gibi,ne Zaman stresli olsam ilac gibi geliyo
Mina Ashido
Mina Ashido 28 gün önce
8:23
Mina Ashido
Mina Ashido 28 gün önce
8:22
Mutevellinur
Mutevellinur 28 gün önce
Dakika 8 deki çocuk daha önce kimseyle birlikte olmadı diye alaya alınıyor. Bu normal bir şey değil mi?
MetamorpheuS
MetamorpheuS 28 gün önce
Sorgu Meleği gibisin Hasan.
TURGAY SOY
TURGAY SOY 28 gün önce
Olum ne astrali bende yıllarca öyle sandım meğer kafanda kuruyomuşun..
ahmet kılınç
ahmet kılınç 29 gün önce
EDEP AKLIN TERCÜMANIDIR HERKES EDEBİ KADAR AKILLI AKLI KADAR ŞEREFLİ ŞEREFİ KADAR DEĞERLİDİR HZ MEVLANA EDEP YA HUUU... ...
Joseph Proudhon
Joseph Proudhon Aylar önce
İbrahim daha 26 yaşında. 30 üstü adamlar var, daha birinin bile elini tutmamış. Dinin ve coğrafyanın insanı realiteden kopardığı bir ülke burası. 🤷🏻‍♂️
Cüneyt Han
Cüneyt Han Aylar önce
At yalanı ziya sen kim ki nefis taşıyan ziya
Mustafa Anıl
Mustafa Anıl Aylar önce
Şimdi bunlar bacak bacak üstüne atıp beraber oldukları insanları ya da en mahrem anılarını anlatınca kendilerini çağdaş felan zannediyorlar ya.. Hayattaki tek gayesi 2 saniyelik bir zevk olan insanları etkiliyosunuz, malesef bu da büyük bir gruba denk geliyor. Gerçekten ne kadar cahil olduğunuzu ve sonradan görme yaşanmışlıklarınızı o kadar belli ediyorsunuz ki.. Malesef çocuklar sizleri izleyip normal olanın sizler olduğunu zannedecekler ben onlar için üzülüyorum
Safiye Gül
Safiye Gül 5 gün önce
@Savaş Şahin bir de ben.
swiss chocolate
swiss chocolate 11 gün önce
@Mustafa Anıl mide bulandırıcı..
nuremsa🌼
nuremsa🌼 14 gün önce
Vaybe cidden okadar haklisinki helal olsun 🌺
biridünyadan
biridünyadan 15 gün önce
Son kisma dahilim.
Ramazan AR
Ramazan AR 18 gün önce
Böylelerini buralara getiren ve yükselten acunlar
İhsan Gönüllüer
Millet sürekli bir tarafından meslek uyduruyor
mustafa alali00
mustafa alali00 Aylar önce
Hasan abi gelmek istiyorum hic gelemiyorum antepte oturuyom insallh okursun bu yorumu
Her Telden
Her Telden Aylar önce
Efendi İbo :))
Şeriban Demir
Şeriban Demir Aylar önce
Abi kusura bakma ama hiç gülemiyorum bu konuşmalara
Muhammet Bilal Akgül
Nikah: ben kalkayım dedi heralde
Hüdai Okumuş
Hüdai Okumuş Aylar önce
Kim demiş Türkiye motor üretmiyor demiş he çeşit motor var
kara kalpak
kara kalpak Aylar önce
Sırf üşendiğimden exxen'e üye olmuyordum artık şart oldu. TRvid çok doyurucu bir platform ama yeterince Hasan Can Kaya içermiyor.
Rubar Canoglu
Rubar Canoglu Aylar önce
Bu adam efsena
Bilge bilge
Bilge bilge Aylar önce
İbrahim ruh ikizim resmen fkslf
Kübra Yılmaz
Kübra Yılmaz Aylar önce
Sizin için exxen almışmıyımdır jndhxjxjx
Ali Aktur
Ali Aktur Aylar önce
Bu adami dinleyenler hergin gunaha girer
AyBer✨
AyBer✨ Aylar önce
Ayşem için geldim😍
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 18 gün önce
Ben de Ayşe'm için geldim😇
FATIMA ZEHRA YENİSEY
İbrahim’e keko diyen Hasancan’a bak. Iğıl ığıl otuzbirci.
SEZGİN IŞIK
SEZGİN IŞIK Aylar önce
5:19 daki bayan serbest meslek.
İzzettin Dikel
İzzettin Dikel Aylar önce
Yemin ediyorum keşke senin sahnende yer alabilsem varya şans 😥
Tansel Güngör
Tansel Güngör Aylar önce
Exxen de bu tadı vermmiyor
Can ipek
Can ipek Aylar önce
İnce bele tahammül edememek nedir ya halbuki ince belli gayet iyidir be😁😁
Ender Erbek
Ender Erbek Aylar önce
Alihan neymiş arkadaş...
Steam Steam
Steam Steam Aylar önce
Bunlar kurgu bence
Fevzi Doğanay
Fevzi Doğanay Aylar önce
Ben sıçtım tüyü nereye dikeyim... 🤣🤣
MUSVIQ NABIYEV
MUSVIQ NABIYEV Aylar önce
AZARBAYCANAN salam cox kozal arqasdarmada soyladm kim baxdsa sordum har kas cox bayanib
Sevda
Sevda Aylar önce
Eğer doğruysa İbrahim beni bulmalısın :d
Tarık Karabulut
Tarık Karabulut 29 gün önce
Nasıl ulaşıcam
Melek Kirsan
Melek Kirsan Aylar önce
Oha o İbrahim ne öyle kalbine ölürüm ben senin çok yakışıklı bide ya❤️
Cagdas Akbas
Cagdas Akbas Aylar önce
Grupçu milf ablamızın İnternet geçmişini aşırı merak ettim buralardaysa göndersin fjdhndm
Merve Çakmaktaş
Merve Çakmaktaş Aylar önce
Uzun saçlı çocuk beni nolur bul yaaaaaa 🤣🤣🤣
Fərid
Fərid Aylar önce
Qanuni mirtdaşir qaqaş
Ali Yıldırım
Ali Yıldırım Aylar önce
👏👏👏👏👏👏
Aylin Bekem
Aylin Bekem Aylar önce
Harikasin Hasan Can
caps lock
caps lock Aylar önce
8:00 belki dindar biridir. Eskiden biriyle birlikte oldum demek ayıptl şimdi olmadım demek😂
Байпам Мустафаев
Relax 100%
Hayat❤
Hayat❤ Aylar önce
Bakireyi çok merek ettim 😄
ali ila
ali ila Aylar önce
03:59 Bakarmısınız, birde psikoloji okuyor !!!
En yeni Müzik
En yeni Müzik Aylar önce
*Şöyle bir saatlik '' Head Shot '' bölümü yapsanız tadından yenmez.*
Sonraki
Konuşanlar 39. Bölüm Shot
7:05
görünümler 1 100 000
Konuşanlar 25. Bölüm | Ekstralar
13:43
Konuşanlar 42. Bölüm Shot
9:53
görünümler 1 300 000
FIRST 1.18 MINECRAFT SPEEDRUN
9:07
görünümler 462 048
OFFLINETV RUINS THANKSGIVING DINNER
18:50
Konuşanlar 22. Bölüm | Ekstralar
16:29
Konuşanlar 11. Bölüm Shot | EXXEN
14:22
Konuşanlar 26. Bölüm | Ekstralar
14:12
Konuşanlar 24. Bölüm | Ekstralar
12:37
Konuşanlar 36. Bölüm Shot
7:52
görünümler 1 100 000
Konuşanlar 20. Bölüm | Ekstralar
13:20
Kimler benim gibi ? 😂🤣
0:10
görünümler 1 012 973