Karanlık

Kontrolden çıkan bir hırsızlık vakası 🫳 

Sinemori
Abone ol 142 B
görünümler 505 B
50% 1

Almanya'da bir okulda çığırından çıkan bir hırsızlık vakası. Öğrencisi hırsızlıkla suçlanan bir öğretmen, gerçeği açığa çıkarmak adına bir tuzak kurar. Ancak bu, kontrol edilemeyen sonuçlar doğuracaktır. Yönetmen İlker Çatak'ın etik, vicdan ve şüphe gibi kavramların üzerine gittiği Oscar adayı filmi The Teachers' Lounge, şu an sinemalarda.
#TheTeachersLounge #Sinema #FilmÖnerileri

Film ve Animasyon

katma

 

5 Şub 2024

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 130   
@mesmehuseyn3578
@mesmehuseyn3578 19 gün önce
Sinemalarda sözüne kadar her şey iyiydi
@HEGGEN0
@HEGGEN0 18 gün önce
HD filmcehennemi
@hahMen
@hahMen 18 gün önce
Ne alaka la
@s_4ygdddcrfcrcrrc
@s_4ygdddcrfcrcrrc 18 gün önce
​@@hahMen Sinema paralı ve para yok
@ateistleri-terleten-sual
İnternette var şu an
@sanifbabayev6925
@sanifbabayev6925 17 gün önce
Elbet bir gün "HDfilmcehennemi"ne gelecektir snsnsnsbsb
@ghost2536
@ghost2536 21 gün önce
Yönetmen çok başarılı bir türk sonunda be
@amineozdemir6179
@amineozdemir6179 17 gün önce
Aslında bilmezekte yetenekli ve başarılı çok türk yönetmen var
@benmurat6290
@benmurat6290 13 gün önce
Almanya da doğup büyümüş türkiyeden çıkmaz aq
@tobescientist6136
@tobescientist6136 10 gün önce
Türk
@tircicihatileyoladairhersey
​@@tobescientist6136türk
@emrecanabanus1652
@emrecanabanus1652 21 gün önce
yahu filmi izledim eleştirmek için birkaç şey yazmak istiyorum. iç sesim diyor ki hayatımda bu kadar değersiz hissettiren bir 190 lira daha harcamamıştım. sonra kendi kendime diyorum ki bunu kelimelere dökmek yorum yapmak olmuyor, bari lanthimos sirki ama yönetmen bir lanthimos değil denebilir herhalde diyorum. bakıyorum o da denemez. bu filmin zan altında tutulması gereken bir nokta var arkadaşlar, filmde gerçekleşen her eylemin üstünde varoluşla zıtlık taşıyan bir boşluk var ve bu bir bakış açısı değil. boşluk. enter the void türünden bir boşluk da değil. ansızlık var filmde. ansızlık dediysem meursault gibi de değil. çocuk yapmaman gerektiğini bildiğin halde çocuk yapmışsın gibi bir film bu
@peenqueen5856
@peenqueen5856 21 gün önce
190 dakika demek.istedin.
@Spookials-Eri
@Spookials-Eri 21 gün önce
@@peenqueen5856bilet fiyatları malum biliyorsun
@bayramadanur2775
@bayramadanur2775 20 gün önce
​@@peenqueen5856mağaradan çık 😂
@fiaren
@fiaren 20 gün önce
​@@peenqueen5856bilet fiyatlarından haberin yok herhalde
@Bounhukuk
@Bounhukuk 20 gün önce
​@@peenqueen5856 sinema bileti 190 liraymış
@Klarcrowe
@Klarcrowe 19 gün önce
İlgi çekici buldum içeriğini ve sinematografiyle birlikte özellikle karakterlerin yüz mimiklerine odaklanıp ön plana çıkarmışlar videodan anladığım kadarıyla ve bu güzel olmuş ama 1 saat 38 dakikada önemli hikaye sekanslarını ne kadar iyi anlatabilmişlerdir bilmiyorum. Yani biraz daha uzun olabilirmiş filmin süresi bana kalırsa.
@melikeyekeduz5065
@melikeyekeduz5065 20 gün önce
Türkiyedeki veli çocuk ilişkisi 😨
@tircicihatileyoladairhersey
Türk zaten bahsedilenler çocuğun ailesi
@user-yu2tn5xg4p
@user-yu2tn5xg4p 22 gün önce
Abi dediğin filmleri hep izliyorum gerçekten işini biliyorsun hepsi müthiş filmler
@user-lc7ye3ip5t
@user-lc7ye3ip5t 21 gün önce
ismi nedir bu filimi
@eneshrn1
@eneshrn1 21 gün önce
​@@user-lc7ye3ip5t videonun sonunda soyluyor ya
@SnyzoneEsrople
@SnyzoneEsrople 20 gün önce
Fİlm Adı: The teachers lounge
@Ruzgar-xe1dw
@Ruzgar-xe1dw 2 gün önce
Sago olasın
@kingofparadise
@kingofparadise 22 gün önce
Vizyonda şuan çok gitmek istiyorum vakit yok yav
@Joker_Morgan
@Joker_Morgan 20 gün önce
Nasıl Vaktin Yok Bro Eğer Bir İnsan Gerçekten Gitmek İsterse Bahane Üretmez Vakit Yaratır. Zamanını Boşa Harcamaz
@rabiasss_7
@rabiasss_7 19 gün önce
​@@Joker_Morganne alaka kanka okuyan calisan insanlar var adam bahane mi uretmis
@arshnicz
@arshnicz 18 gün önce
herkes tum gun telefon/pc basinda vakit gecirmiyor @@Joker_Morgan
@Joker_Morgan
@Joker_Morgan 18 gün önce
@@arshnicz Sen Onun Avukatımısın Sanamı Sordum Bro?
@kzlznz
@kzlznz 18 gün önce
Herkes senin gibi obez mide boş vakti olcak​@@Joker_Morgan
@ZNY34
@ZNY34 21 gün önce
Türk bir yönetmen mi tasarlamış ? Merak uyandırıcı
@ahmettanriverdi5238
@ahmettanriverdi5238 19 gün önce
Tasarlamış mı? O ne ya?
@Berke198
@Berke198 19 gün önce
Gurbetçi galiba Türk değil
@ahmettanriverdi5238
@ahmettanriverdi5238 19 gün önce
@@Berke198 gurbetçi milliyet mi ki sen Türklük ile kıyaslayorsun?
@zeyneparslan3613
@zeyneparslan3613 18 gün önce
​@@Berke198 adam türk alman istanbulda okumuş Mr.robot dizisinde yazılım mühendiliği danışmanlığı yapan da bi türk.
@Berke198
@Berke198 18 gün önce
@@ahmettanriverdi5238 gurbetçiler Türk asıllı Alman oluyor Türk değil
@ahmetmetec.6555
@ahmetmetec.6555 22 gün önce
İlker in filmi güzel film izlemiştim
@Adem-8
@Adem-8 22 gün önce
İlker amca oğlun mu
@mustafacetinkaya7308
@mustafacetinkaya7308 21 gün önce
😂
@ahmetmetec.6555
@ahmetmetec.6555 21 gün önce
Aynen bizim burda evi var,😂 Üslup çok sırıtıyor
@son-kedi
@son-kedi 17 gün önce
Yönetmen bile göçmüş
@OrhanDemirci-df9pf
@OrhanDemirci-df9pf 21 gün önce
Türkler drama ve karakomedi harici film yapamıyor mu.
@V38637
@V38637 20 gün önce
Ne yani avengers mı bekliyorsun?
@OrhanDemirci-df9pf
@OrhanDemirci-df9pf 20 gün önce
@@V38637 evet
@feridenuray
@feridenuray 20 gün önce
​@@V38637evet!
@EnesKgn
@EnesKgn 18 gün önce
çok biliyosan kendin yapsana
@OrhanDemirci-df9pf
@OrhanDemirci-df9pf 18 gün önce
@@EnesKgn küfür yemek hoşuna gidiyor galiba
@scanandemir8731
@scanandemir8731 18 gün önce
Bizim sınıfta normal birgün:
@ALPASTAN
@ALPASTAN 18 gün önce
Öngörülemeyen sonuçlara hazırlan
@YusufGargantua
@YusufGargantua 18 gün önce
beyin göçü çok acı bir şey bizimkiler yaz dizlerini izlesin
@_MA7HD
@_MA7HD 18 gün önce
benim oğlum yapmaz diyen adam guardiola ya benziyor
@mustafaberatolas121
@mustafaberatolas121 21 gün önce
filmin ismi ne
@suzukii777
@suzukii777 12 gün önce
Film ismi pls
@meryemsahra
@meryemsahra 20 gün önce
Bagirmaya bir anlam veremedim ama
@keinzufall8259
@keinzufall8259 21 gün önce
Tabiki de bir yabsnci ögrenci hirzis Russ degil Polanski hic degil😂
@yasemizn
@yasemizn 18 gün önce
Türkler her yerde
@YusufGargantua
@YusufGargantua 18 gün önce
beyin gocu
@yengin012
@yengin012 19 gün önce
Seyrettim güzel
@bedo...-dz6ze
@bedo...-dz6ze 11 gün önce
Filmin ismi
@Zeynalova314
@Zeynalova314 21 gün önce
Maraqlidir
@ketaryeon_8583
@ketaryeon_8583 18 gün önce
Çocuğu yakalayip çaldığı seyi alcak babasina soylemicek bidaha bişey calinirsa sen calmasan bile babana soylerim diyecek filim bitecek
@amip.
@amip. 22 gün önce
Çocuğun babası aynı Türklere benziyor. Türk mü
@lili2619
@lili2619 21 gün önce
Ortadoğulu izlenimi var. Türk, Kürt, Acem veya Arap muhtemelen.
@kafkaesk_
@kafkaesk_ 21 gün önce
İşte propaganda yapıyorlar. Almanya'da okulda ders verdim, hiçbir öğretmen derse girince öğrencilere "yırtılıncaya kadar bağırın" demiyor. Sınıf ortamları gayet açık ve neşeli, böyle karanlık ve depresif sınıfları yok. Ayrıca çocukların hırsızlığını bulmak için öğretmenin tuzak kurması da saçma, okullarda kamera var zaten. Bu kadar aptal bir kurgu görmemiştim. Yönetmen, kendi çocukluk yıllarında gittiği okulu tasvir etmiş belli ki.
@susununi6537
@susununi6537 21 gün önce
suçlanan çocuk türk
@susununi6537
@susununi6537 21 gün önce
suçlanan çocuk türk
@ezgi743
@ezgi743 21 gün önce
Evet adam türk
@yalnzcabiriyimistekiminumr8171
O baba pep guardiola değil mi lan
@benBUSEnizz
@benBUSEnizz 18 gün önce
The teachers lounge
@Harbi3lu
@Harbi3lu 18 gün önce
Lan Bi An Hitlerin Stalini Çaldığı Aklıma Geldi
@GamerRickC137
@GamerRickC137 22 gün önce
Türkçesi Öğretmenler Odası Ve Nedense Google'a Filmin Türkçe İsmini Yazınca Milli Eğitim Bakanlığı Çıkıyor?
@Mirzalord
@Mirzalord 22 gün önce
Safariye yazdım direkt film çıktı
@kivancyldrm9865
@kivancyldrm9865 20 gün önce
Buna şaşırmaman gerek.. Türkiyede öğretmenlere değer verilmediği için olabilirimi acaba.
@feridenuray
@feridenuray 20 gün önce
​@@kivancyldrm9865 Türk hükümeti Google'a bile hükmedebiliyor diyorsun vay be!😂😂
@kivancyldrm9865
@kivancyldrm9865 20 gün önce
@@feridenuray yani olabilir. 😂
@bedo...-dz6ze
@bedo...-dz6ze 11 gün önce
Film the teachers laugnge
@Eylul.pxq7
@Eylul.pxq7 17 gün önce
Neflix te varmıı
@aressb
@aressb 9 gün önce
bence lucasın annesi değildi hırsız
@utkugundogdulu5476
@utkugundogdulu5476 18 gün önce
Sen bide bizim ablamın sınıfını gör yemeyinden tut okul çantasına kalem kutusundan kalem silgilere bi ablamın arkadaşı çalınmamış ya he bide kapıda koruma iki öğrenci var ve hepsi türkçe dersinde oluyomuş ablam 8 sınıf
@catmaneditz
@catmaneditz 18 gün önce
Alman bilgisini neden verdin
@mehmetmutlu5832
@mehmetmutlu5832 10 saatler önce
Çünkü alman filmi yönetmen göç edi
@asefhuseynov8151
@asefhuseynov8151 7 gün önce
Selam nolur altdakı kişi ablam ve bana hava atıyor nolur banada like atın her gün bana hava atıp beni kıskandırıyo ve o bu filime sinemada bakmışdı
@nisademir6037
@nisademir6037 6 gün önce
Almanya da Yaşıyorum Xd
@Ayal-hj1ub
@Ayal-hj1ub 21 gün önce
Arka fonda müziyin ismi ne söylermisiniz?
@zelly-
@zelly- 20 gün önce
Luminary
@EnergyWave_editzZ
@EnergyWave_editzZ 12 gün önce
NEİN!
@Minazuki..
@Minazuki.. 17 gün önce
O kadar abartı değil ben izledim Happy Sugar Life daha iyi
@turhanguler9221
@turhanguler9221 20 gün önce
Napim
@hickimse43
@hickimse43 22 gün önce
Abi senin 31 zamanın gelmiş beli. (Sesinde bir tükenmişlik sezdim)
@inflamess
@inflamess 22 gün önce
ya da bi kahve içsin ?
@hickimse43
@hickimse43 22 gün önce
@@inflamess patlamasılazım
@gulbasmac1959
@gulbasmac1959 22 gün önce
konuştu yine herkesi kendisi bilen bi 31 bağımlısı
@yusufcanturgut6750
@yusufcanturgut6750 22 gün önce
Kaç yaşındasın? 13 veya 14?
@hickimse43
@hickimse43 22 gün önce
@@yusufcanturgut6750 seninde 31 zamanın gelmiş.
Sonraki
Son 25 yılın en iyi 20 filmi!
10:16
NİŞANTAŞI SOKAK LEZZETLERİ - VLOG
1:01:11
friends ✨ prank 💫
0:17
görünümler 54 Mn
hadi çek kanka 😂❤️ #shorts
0:18