Karanlık

Komadayken İnanılmaz Bir Olaya Şahit Oldum

İşte Benim Hikayem
görünümler 3 369 160
100% 57 000 0

Ben Efe. 17 yaşındayım. Tam 5 ay 12 gün komada kaldım. Çok ilginç bir deneyimdi. Hayalle gerçek arasında gidip geliyordum. Bir süre sonra etrafımda konuşulanları duymaya başladım. Ancak tepki veremiyordum. Komadayken inanılmaz bir olaya şahit oldum. Şimdi size en başından itibaren yaşadığım her şeyi anlatacağım.

🟢 Bize şimdi hikayeni gönderebilirsin: story@myself.com

katma

 

27 Oca 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 928
akın ayvaz
akın ayvaz 8 aylar önce
Her like Pelin’e bir dayak 👩🏻‍🦳 👚 👖 ve bu kızda Pelin
akın ayvaz
akın ayvaz 8 aylar önce
Acaba komaya girenler ne hissediyor
Toca Life PRENCESS
Toca Life PRENCESS 9 aylar önce
Ya komaya giren insanlar komadan çıktıktan sonra hiç kimse bunları bilemez sen nasıl biliyorsun?
استاذ عماد
استاذ عماد 9 aylar önce
Ayy böyle başın taşa vurdu böyle çık ses geldi bir garip oldum😐😐
ÇILGINCA
ÇILGINCA 9 aylar önce
Bi daha çok güzel oldu ki yağmur başladı aynı yerde mi yoksa hava durumu gibi daha çok güzel miydi bilmiyorum ama şu bir gerçek ki böyle şeyler yazmak için ofsayt olduğuna karar verdi
Kang Sae - byeok
Kang Sae - byeok 9 aylar önce
Yorumumu beğenin de tekrar gelip izliyim
Kang Sae - byeok
Kang Sae - byeok 9 aylar önce
Ben bir noddle'yim UwU
Bad_ghast
Bad_ghast 9 aylar önce
o tükütük sesi ne öyle kurşun sesi gibi XDD
LEYA KİRSİN FAN
LEYA KİRSİN FAN 9 aylar önce
bu kanala bayiliyorum yaa
dünya
dünya 9 aylar önce
Ben de ayni seyi 3gün yasadim komaya girdim
Dark Queen
Dark Queen 9 aylar önce
4:55 müq
Dark Queen
Dark Queen 9 aylar önce
4:55
Emir Emir
Emir Emir 9 aylar önce
Kerem ve Pelin'in ............................................ ............................................................................................................................................................................................................................................................ Az bile sövdüm.
Revane Memmedova
Revane Memmedova 9 aylar önce
Komada olmak nasıl bişey şimdi anladım🙄..ben bazen komada olmak istiyorum🤦‍♀️biliyorum bu aptallık ama ben komaya girince biraz rahatlarım sanıyorum..dış seslerden ve krizler uzak olurum sanıyorum😑🤦‍♀️🤦‍♀️
hasan kesim
hasan kesim 9 aylar önce
Komik sin gacha life ^u^
Sofia
Sofia 9 aylar önce
👍🏻👏👏👏🌹🌹
Alperen Bayraktar
Alperen Bayraktar 9 aylar önce
gerçekmi
Esra Eroğlu
Esra Eroğlu 9 aylar önce
Zaten komadakiler etraftaki sesleri duyabiliyor .
idil akın
idil akın 9 aylar önce
(°-°)
Asya Mina Arıkan
Asya Mina Arıkan 9 aylar önce
Yandaki adama yazık
Sibel Marinova
Sibel Marinova 9 aylar önce
Ne
OS Parent by Çağrı Kağan
kardeşimin doğum gününde çekilmiş bu video
TUĞBA
TUĞBA 9 aylar önce
beni aldattılar bende onu ah etti m doğru olan buydu sadece Onunla ayrıldım bu kadar oldu bitti kül oldu gitti
Sevgi Özbey
Sevgi Özbey 10 aylar önce
Bena
yusuf mutluer
yusuf mutluer 10 aylar önce
herşeyi duydym havvvvvvvva
Draco Malfoy
Draco Malfoy 10 aylar önce
6:06
Pelin Tekin
Pelin Tekin 10 aylar önce
Aaağ benim de adım Pelin
MeresWat
MeresWat 10 aylar önce
Ben bağdemcik ameliyatı olduğum zaman bitti ameliyat lan elimi kaldıramıyorum gözümü açamıyorum konuşamıyorum elim de çok acıyo elime serum kaçmış ve narkoz etkisinde olduğum için hiçbişe yapamıyomuşum ben bunu 2 saat yaşadım o kaç ay yaşamış çok kötü bir durum
Eylül Kamalı
Eylül Kamalı 10 aylar önce
4:57 çoooook güzel. ....... ....... .......
Esra İslam
Esra İslam 10 aylar önce
Hiç sıkılmadan izledim çok güzeldi çok beyendim🙂🙃
Mahnaz Rahimi
Mahnaz Rahimi 11 aylar önce
Ben bu hisi biliyom bende 1 hafta komada kalmişitim
RED DRAGON
RED DRAGON 11 aylar önce
01:17 lan azrail var
The Emin
The Emin 11 aylar önce
Koma ya benzer olay yaşadım 1gün boyunca
Ayşegül Yılmaz
Ayşegül Yılmaz 11 aylar önce
Çok güzel hikayeleriniz var özelikle türk yapımı olması harika
Kağan Dağ
Kağan Dağ 11 aylar önce
6:11 ben olmaydım beni öldürceklerini zannedip altıma sıçardım
Sebahat 0cakcı
Sebahat 0cakcı 11 aylar önce
Tükürsem defol git desem derken varya gülmekten çatladım 🤣🤣🤣🤣
•Hayat Su Durak•
•Hayat Su Durak• 11 aylar önce
2 sezonluk dizi gibi sürükleyici bir konusu var.☺️
Nil’in Müzikleri
Nil’in Müzikleri 11 aylar önce
Bu kanal efsane
İrmak’ın rüyası Hoşgeldiniz
🐢 bu kaplumbağa 0 yaşında her like bir yaş en sonunda kaç yaşında olacak yoruma
Valo Home
Valo Home Yıl önce
5:05 gülerdim
Yalçın Dumanli
Yalçın Dumanli Yıl önce
Buradaki çocuk tavuk maskeli çocuk değil mi😎😎
zeynepin oyuncak gunlugu
Benimablamdiyoki bu yetişkin cizgifilimi
Gerçek Oyuncu
Gerçek Oyuncu Yıl önce
Allah Korusun
Yaren_darkin
Yaren_darkin Yıl önce
Ya mükemmel bir kanal olmuş bayıldım başarılar dilerim
Recep efe Kurt
Recep efe Kurt Yıl önce
Bu hikaye gercek mi. Gercekse ALLAH kimsenin basına vermesin
Aysel Namazli
Aysel Namazli Yıl önce
Hikayen çok güzel olmuş eline sağlık
Aysel Namazli
Aysel Namazli Yıl önce
Hikayen çok güzel olmuş eline sağlık
ᏢᎨᏁᏦ ᏕᎾᏝᎠᎨᎬᏒᏕ
Bunlar sinirlenince ığı ı mı dıyo sjsjsjj
Merve Düğenci
Merve Düğenci Yıl önce
çok güzrl bi hikayeydi☺
Berçem Demiralay
Allah herkese yardım etsin
Said Emen
Said Emen Yıl önce
q
jfjdkddjjd
jfjdkddjjd Yıl önce
OwO
TOFAŞ EFE
TOFAŞ EFE Yıl önce
Benim adımda Efe
ysymkmi
ysymkmi Yıl önce
👀
ÖĢŰŽexe
ÖĢŰŽexe Yıl önce
Sherlock abi... hoşgeldin abi sen nerelerdeydinya sensiz polisiye olmaz krdşm gel kitap çıkaralım adı da komadaki heronun rehberi olsun
BeRaTBey
BeRaTBey Yıl önce
Komaya girmedim ama gördüm kuzenim girdi çocuk gözünü açamiyodu baktım konuşuyordu O Günden Beri bidaha koma demedim
Kaan Arslankaya
Kaan Arslankaya Yıl önce
4:57 guoghıfutehgclıjlwlıyfkhglır
Gulnar Məmmədova
8:23 - sürekli pişmiş kəlle gibi sırıtıyordum🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃😄😄😀😀😀😀😁😁😁😆😅😅😂😂😂😂😂😂😂
Sumeyye Ocal
Sumeyye Ocal Yıl önce
Çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel
Erim Ergun
Erim Ergun Yıl önce
Bu nlar cerçek mi
Furkan orkan
Furkan orkan Yıl önce
Bu hikayeler gerçekmi
Utkan Ürem
Utkan Ürem Yıl önce
Arkadaşlar sakın sizde pelin ve bu adam gibi sahdık olmayanlar var sizde bu durumlardan sizde öyle olmayın hep sadık kalmamız gerek insanlık iyilikle dolmalı
Sebnem 013
Sebnem 013 Yıl önce
05:00 tükürüşüde bak 😃😃😃
Burak Guzel
Burak Guzel Yıl önce
5.59 da kadının saçında 666 yazıyor
Cebrail Ural
Cebrail Ural Yıl önce
pelinin saçı 😂😂😂
nEzko_chAn
nEzko_chAn Yıl önce
Walla jojuk kıza “haaap puuuuuuuu!” Yapmış ama kız da haketmiş
Berrak Eser
Berrak Eser Yıl önce
Tamam abicim komaya girdin ama tuvalet işini nasıl yaptın
Ali Alyaz
Ali Alyaz Yıl önce
Komadayken bi insan rüya göremezki🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Blimy_pasta
Blimy_pasta Yıl önce
5:10 kızın suratına mı tükürcen daha sona gelmeden yourumumu yazdım.
Mucize Efe GACHA LİFE
Adım efe benimmm
MİNECRAFT ROTASI
O görümmez güç Allah 🙏🏻🙏🏻
Siya Silvia
Siya Silvia Yıl önce
Kadin iyi yapmiş
Ezgi Yüksek
Ezgi Yüksek Yıl önce
👍
İsmail Okur
İsmail Okur Yıl önce
Kendime sadece bunu soruyorum benim hikayem neden bu kadar sıradan😔😔
Serpil Güney
Serpil Güney Yıl önce
Çok güzel hikayeler var bayılıyorum
svexy bs
svexy bs Yıl önce
Akılda o soru bubilaydna sonra pelinle hiç komustularmiii ? Lutfen dün banaaa
Nurhan Değirmenci
Allah (c.c.) kimseye böyle bir olay yaşatmasın Amin
Cool Queenz
Cool Queenz Yıl önce
4:40
Cool Queenz
Cool Queenz Yıl önce
Kim bunkanala aboneyse 1+ LİKE
Wonder
Wonder Yıl önce
Pişmiş keşle gibi sırıtıyordum dmdldkddmld
Comrade
Comrade Yıl önce
Keşke devamıda olsaymış
MİZAH ADAM
MİZAH ADAM Yıl önce
Bunu seslendiren kişi family guyda çogu karakteri seslendiriyor
Mushroom Slab
Mushroom Slab Yıl önce
Cidden yaşadınmı böyle birşey
Lâl
Lâl Yıl önce
Çok güzel tükürdü ama yüzüne keşke yapabilseydi wqöşjehuehwu
ESRA Sungu
ESRA Sungu Yıl önce
Umarım şuan iyidir bende hikayelera bayılırım
TOXIC BTS FANLARINA BEYIN NAKIL ARACI
Pişmiş kelle gibi sırıtıyodum D:
Ayşe Durmuş
Ayşe Durmuş Yıl önce
Cok keyif aldim
Umut karahan
Umut karahan Yıl önce
Ya koma çok kötü bişey alah göstermesin
ZüKüR
ZüKüR Yıl önce
bende komaya girdim ama 1 ay kafamdaki hiçbirşeyyi unutmaydım :D
Quenn Jisoo #sugawilyeaidim
04:59 rjzhhdjdhxfg🤣🤣
[] S o f t y []
[] S o f t y [] Yıl önce
Aman Allahım! ÇOK GÜZEL!
Dilek Turgut
Dilek Turgut Yıl önce
Vaaaayyyyy
BEROXD
BEROXD Yıl önce
yüzüne tükürsem diyo ya xd türk reyiz aynısını yapacak olan lar +1
NoName • PES FİFA
Muhteşem ibretlik bir hikaye 👍👍👏
arda drk
arda drk Yıl önce
Hiç durmadan izlemek istiyorum
Tamerlan Quluzade
Malsin
Warrior Girl
Warrior Girl Yıl önce
Abone oldum bildirimleri açtım beğendim ben ne sevap işledim de bu güzel kanalı keşfettim
Pqeen Krallığı
Hikayeleriniz aşırı dikkat çekiyor valla kim buluyorsa efsooooo yani tek kelimeyle MÜQQQ🤪
hzalienx
hzalienx Yıl önce
Ya bizde komadaysak ve hayal içinde yaşıyorsak
Hüseyin Gür
Hüseyin Gür Yıl önce
Mer
Sonraki
Alparslan Büyük Selçuklu 5. Bölüm
2:9:49
Kaderimin Oyunu 2. Bölüm Fragman
0:46
görünümler 1 258 919
Çok Güzel Hareketler 2 - 102.Bölüm
1:50:35
Üç Kuruş 6. Bölüm Fragman
1:11
görünümler 315 379