Karanlık

KİTLEME ÜÇLÜ REBUILD /ARDEN GÜLDÜ,UĞUR DELİRDİ / FİFA 23 KARİYER MODU /

OnurOnline
Abone ol
görünümler 185 823
99% 9 900 1

Oyun

katma

 

3 Kas 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 370
Onimusha
Onimusha 2 aylar önce
Onur bir de kurulu düzenimiz var yeğenim deseydin tam olurmuş. Bu arada her video başında puan tablosu ekrana gelirse güzel olur 👍🏻
FURKAN kiremitçi
FURKAN kiremitçi 2 aylar önce
Yalnız galatasaray hepsini tokatlamis
Metehan Solak
Metehan Solak 2 aylar önce
1:15:31 kimse fark etmemiş ama Muslera'nın 6 asisti var kaleden. Çoğu rebuild'de kimi zaman yedek kimi zaman da ilk 11'e yazabilirsiniz ama almıyorsunuz Muslera'yı dikkatinizi çekmek istiyorum. 79+1 kaleci. Ucuza yedek. Yasak olmayan bölümlerde alınması lazım.
CR7 winner
CR7 winner 2 aylar önce
@Metehan Solak Aynen ya buglu kaleci ölü hali bile en az 6 clean sheet çıkartıyor
Metehan Solak
Metehan Solak 2 aylar önce
@Huseyin Karatas clean sheet mevzusunu rakipken dedim tabi yedekse clean sheet olmaz ama bazen sezonu kapatıyor kaleciler orada kafayı çıkarıp güzel maç çıkarır Nando
Huseyin Karatas
Huseyin Karatas 2 aylar önce
Yedek kaleci olursa nasıl clean sheet çıkarsın kardeşim anca sakatlanırsa veya keserse. Ayrıca bunlar gelişim planı felan vermiyorlar. Direk simüle ediyorlar. Yoksa +2/3 yerine +5/6 görebiliriz.
Metehan Solak
Metehan Solak 2 aylar önce
@Huseyin Karatas bir belki iki kez gördüm kaçırmış olabilirim ama 78 reyting 84 potansiyeli olan kaleci bir sezonda çıksa çıksa 80-81 oluyor. Muslera tek sezonda 10'dan fazla clean sheet çıkarıyor ondan dedim 🤷🏻‍♂️
Huseyin Karatas
Huseyin Karatas 2 aylar önce
Bazen alınıyor ama genel de yedekler düşük reyting ve yüksek potansiyel alınıyor. Bide reyting kuralı oluyor reytingler de bazen. Kural olmayınca alınıyor.
Ethicist
Ethicist 2 aylar önce
Konsept Fikri: 80+ tüm oyuncuları çarka yazın. Sırayla çarkı çevirin ve hangi oyuncu gelirse onu takımınıza alın. Alınan oyuncuyu çarktan çıkarıp öyle çevirmeye devam edin. Boş kalan mevkilereyse en fazla 75 overall oyuncu seçin. Böylece aynı bölgede çok sayıda 85+ oyuncu gelirse de birbirlerini kesme durumundan verim sıkıntısı da olabilir.
Ceyhun Eratik
Ceyhun Eratik 2 aylar önce
Onur 50 yıldır köy kahvesinde okey oynayıp manyak gibi taşlayan dayılar gibi Uğur'u fena tokatlamış. Bu adam deccalin bünyeye bürünmüş hali resmen respect Onur O` 😆
Mert Karasoy
Mert Karasoy 2 aylar önce
Rebuild Tarihinin en keyif veren üçlüsü 💛
BAGBOY
BAGBOY 2 aylar önce
@Mustafa Emir Özdemir Gürkanı izlemek kadar zevksiz biri yok adamın kafası kadar burnu var konuşması ölü gibi hiç eglendirmiyor uyuz gibi konuşuyor
Mustafa Emir Özdemir
Mustafa Emir Özdemir 2 aylar önce
Kesinlikle gürkan abiyle daha iyiydi ama fikrine saygı duyarım
Sis Üreğir
Sis Üreğir 2 aylar önce
Herkesin şahsi fikri ama bence şuanki ekip daha eğlenceli
BAGBOY
BAGBOY 2 aylar önce
@Emir_ kazaz Gürkanı izlerken uykum geliyordu onu izlemek ağır işsizliktir
Emir_ kazaz
Emir_ kazaz 2 aylar önce
Net Gürkan abiyle daha iyiydi bence baya daha iyiydi hatta
Onur YILDIRIM
Onur YILDIRIM 2 aylar önce
Onurun ugura sectirirken oyunculari hep yuksek overalldan asagi dogru soylemesi. Ugur buna bir kez uyansaydi hepsini en yuksek alirdi
İbrahim Gümüş
İbrahim Gümüş Aylar önce
En çok güldüğüm 3 lu rebiuld oldu
Hakan Kaya
Hakan Kaya 2 aylar önce
2 rebuilddir tartışmasız bir şekilde en zayıf olan kadro kazanıyor, bence Lucescu seçmek yasak olsun veya bir şekilde kısıtlaması olsun.
Mustafa Mutlu
Mustafa Mutlu 2 aylar önce
Acaba lucescu gerçekte de zayıf kadrolarla defansif oynamayı sevdiği için bir boost mu oluyor
Hakan Kaya
Hakan Kaya 2 aylar önce
@Hüseyin Altin Bence o 2 sebepten dolayı başarılı olamadı. 1. sebebi kadrosu Uğur abiye göre gayet iyiydi , 2.'si Portekiz takımıyla eşleşip elendi. Lucescu seçmek daha kötü kadrolarla daha iyi sonuç verebiliyor , ek olarak Portekiz takımlarına elenmek gibi bir yan etkisi de olabilir , çünkü bir ara yine Lucescu alıp Sporting'e elenmişti Arden. Ya da belki tüm bunlar oyunun bir hatasıdır ve yeni güncellemeler veya kadro güncellemeleriyle düzeltilir.
Hüseyin Altin
Hüseyin Altin 2 aylar önce
Ardende lucescu seçti
Absürd Komedi
Absürd Komedi 2 aylar önce
Uğur abinin teknik zekası çok mükemmel.Kaç kez oldu en zayıf kadroyla 1ci bitirdi.Herhangi bir kulübe teknik direktör olarak gitse büyük işler başarır
Ömerim
Ömerim 3 gün önce
@Fuad Ahmed fatih terimi hiç oyunculuğuyla konuşulurken gördünmü öylede olabilir yani
Fuad Ahmed
Fuad Ahmed 2 aylar önce
O işler öyle kolay olunmuyor.Maradona gibi dahi futbolcular teknik direktör yapamamış,Uğur'un yapabileceği ne malum?!
Oğuzcan Aras
Oğuzcan Aras 2 aylar önce
Birbirinize kadro kurun o kadrolarla şl almaya çalışın örn: Arden Uğura, Uğur Onura, Onur da Ardene kadro kursun overall belirleyin altına veya üstüne çıkmayın o kadrolarla başarı elde etmeye çalışın.
Uğur Baykal
Uğur Baykal 2 aylar önce
Yedek seçiminde kural sıkıntısı olmuş sanki seçtiğiniz oyuncudan 5 ov az yedek olabiliyor olsaydı daha iyiydi Uğur bey çok iyi kullanmış bu açığı sadece öneri amaçlıdır. İyi akşamlar
Onur
Onur 2 aylar önce
Arden'in bunu problem edeceğini düşünmüyorum fakat Zeka konularında vesaire herhangi birisinin üzerine bu kadar gidiliyor olması rahatsız edici. Umarım daha dikkatli olursunuz yıllardır 3lü Rebuild izliyorum. Onlarca şaka dalaşma vesaire gördüm keyif de aldım fakat kişisel söylenen iğneleyici sözler rahatsız edici.
Umut Kılınçer
Umut Kılınçer 2 aylar önce
Sonuna kadar haklısın cidden ben de sinir oldum
Ferdi Ozan
Ferdi Ozan 2 aylar önce
Önerim bu tarz bulma veya buldurma videolarında mevkileri çarka koyup çevirerek yapmanız. Bu şekilde arden gibi sona kabak gibi kesin santrafor bırakmamanız sağlanır. Ve aynı şekilde en iyi oyuncu olarak forvet kullanılabilir.
Muhammet Enes GÖÇEN
Muhammet Enes GÖÇEN 2 aylar önce
Arden'in Portekiz şanssızlığı sebebiyle herhangi bir Rebuild de Portekiz ligine kendinizi koyun ve herhangi bir Portekiz takımı seçerek başlayın o zaman nasıl bir sonuç olacak görelim. Emeğinize sağlık teşekkür ederiz içerikler için.
Onur 💯
Onur 💯 2 aylar önce
Bu simülasyonun saçma sonuçları benim zevkimi biraz bitirmeye başladı. Onur Abi'nin takımı domine etmeliydi :/
Berkay Akgün
Berkay Akgün 2 aylar önce
hepiniz aynı formasyonla oynasaydınız keşke yedekleri oynatmak diye bir şey olmamalı boşuna mı seçti uğur bey bonaventurayı pedroyu ghezzalı
athırsızı timoty
athırsızı timoty 2 aylar önce
Onur Online sen bizim kalbimizin şampiyonusun. Yüzünün güldüğünü görünce mutlu oldum abim. Oyun bir kenara sen hep mutlu ol yeter ❤️
kayra celensoy
kayra celensoy 2 aylar önce
Rastgele çarkı bütün oyuncular 75 - 90 a kadar çarkı ayarlayıp rasgele bir oyuncu rebuild yapın 🙂
eTna
eTna 2 aylar önce
Bu rebuildde seçimleri kapalı yapmalısınız yani ülkeleri herkes secicek daha sonra oyuncular açıklanacak . Ne seçtiğini en son görüceksinki ilk seçende son seçende eşit olsun
ibrahim Yıldırım
ibrahim Yıldırım 2 aylar önce
hayatı boyunca daha geçen sene rebuild yapmaya başlayan uğur abi mantıklı isimler koyup feyk atmaya çalışıyo ama kaç yıldır bu işi yapan arden aklıma gelmedi diyo ben daha bişey demiyorum :):):):)
Emin Salis
Emin Salis 2 aylar önce
Abi makara yapmayı çok azalttınız çok ciddileştiniz, üçünüz bir olup oyuna sallamaya başladınız ( bu konuda kesinlikle haklısınız) ama şaka yollu çekişmeleriniz daha çok keyif veriyor. Yine de muhteşemsiniz sakın yanlış anlamayın.
Abdullah Türkoğlu
Abdullah Türkoğlu 2 aylar önce
Arden gerçekten çok saygılı bir çocuk söylenen hiç bir kötü sözü uzatmıyor gülüyor geçiyor. Genç yaşına rağmen olgun davranıyor naçizane tebrik ediyorum 👏
İshak Çabuk
İshak Çabuk 2 aylar önce
@Mert Arık 😂 herif
Mert Arık
Mert Arık 2 aylar önce
@İshak Çabuk milletin "adamlık" seviyesine sen mi karar veriyosun la?
Doğukan Samet Kabil
Doğukan Samet Kabil 2 aylar önce
Arden hakketten mal ama :D
IIBlue HD
IIBlue HD 2 aylar önce
@Semih Catal adamların aralarında öyle bir samimiyet var demek ki
İshak Çabuk
İshak Çabuk 2 aylar önce
Senle ardeni toplasan tam 1 adam eder
ufuk alp
ufuk alp 2 aylar önce
Arden ve Uğur 4-2-3-1 taktik kuralı ihlali yapmış, Onur sadece oyun başında ki taktik kuralına uymuş. Bu üçlü rebuild hükmen Onur'a yazarr........
Mücahit KESKİN
Mücahit KESKİN 2 aylar önce
@Burak Kara onur başta hepimiz aynı taktikle oyuyoruz diyor bu söyleme göre kural hatası
Burak Kara
Burak Kara 2 aylar önce
@Baroki evet ondan
Baroki
Baroki 2 aylar önce
Kardeşim o dizilişi sadece oyuncu seçerken temsili olsun diye yapıyorlar. Oyuncuları seçtikten sonra hep değiştiriyorlar zaten 1 senedir hiç mi dikkat etmedin.
Enes Tatlı
Enes Tatlı 2 aylar önce
abi tek bir pc üzerinden mesela arden abinin sunumuyla draftı yaptıktan sonra 3 takımı aynı lige koyun. kadroları taktikleri siz söyleyin arden abi ayarlasın. ligdeki birbirinizle maçları simüle edin izleyelim. kalan maçları hızlı simüle edin. avrupada da eşleşirseniz onları da simüle edin.
Kaan
Kaan 2 aylar önce
Bence rebuildlere yeni fikir olarak Avrupa kupalarında sizi eleyen takım finale çikarsa ekstra 50 puan verilsin
Emre Bıçakçı
Emre Bıçakçı 2 aylar önce
Abi bence kim milyoner olmak ister gibi bi komsept yapın biri full soru hazılasın mesela arden yada başka biri o soruları cevaplayın kazandıkça para gelir ve o paralar ike oyuncu alın
Rorschach
Rorschach 2 aylar önce
Her rebuild lucescuyu sevmiyorum diye ağlayan overratedbahçeli kardeşim, savaştan çıkmış kadrosuyla sana cl yüzü göstermediği için mi bu ağlama
Y U
Y U 2 aylar önce
Ileride takipçilerine anket açıp takım kurma rebuildı bekliyoruz takipçi kapışması
Sis Üreğir
Sis Üreğir 2 aylar önce
Krallar bu konsept için önerim var ya her mevkiyi sırasıyla alın yani atıyorum kalede onur abi uğur abiye aldırsın sonra sol beki uğur abi ardene aldırsın sonra sağ beki arden onur abiye aldırsın gibi bittikçe başa dönüp 3 tur yapılır böylece tahmin konusunda çok avantajlı biri olmaz ayrıca bir de bununla ilgili farklı bir konsept önerim de herkes sırayla 3 oyuncuyu kişilere dağıtsın yani örneğin uğur abi kaleci için onur abinin hazırladığı 3 ülkeden birini kendine birini onur abiye birini ardene versin sonra onur abi uğur abinin hazırladığı beklerden birini kendine birini ardene birini uğur abiye versin gibi
Şükrü
Şükrü 2 aylar önce
İşte beklediğim rebuild geldi 🤭😋
İbrahim
İbrahim 2 aylar önce
Yani Uğur'u tebrik etmek lazım tabii şans faktörü de çok önemli yine de bu işi en iyi Uğur biliyor Bu açıkça belli toprağım tebrik ederim
Murat Emre Eygün
Murat Emre Eygün 2 aylar önce
Ardeni severim takip de ederim ama bu videodaki Onur reise karşı mühendisliği sınıfta kaldı sanki be 😂
Can Arslan
Can Arslan 2 aylar önce
Video fikrini çok beğendim. Teşekkürler sizlere, keyif alarak izledim.
Mustafa Balkan
Mustafa Balkan Aylar önce
Xaver schlager RED BULL LEIPZIG de oynuyo
cosmos Galaxy
cosmos Galaxy 2 aylar önce
dediğiniz gibi gittiğiniz ligden hoca almak yasak olmalı çünki o hocayı alınca o hocanın taktikleri o takıma uygulandığı için o hoca gidince taktiksel boşluk yaşıyorlar.
Cihannüma
Cihannüma 2 aylar önce
ÖNERİ : Bir rebuild'te çarka 90'dan 70'e futbolcu yazın her mevki için ve sırayla 3 katılımcıya futbolcu seçin, kadro böyle kurulsun. Zaten en iyi kadro bile kazanamayabiliyor veya en kötü kadro kazanıyor. Bu şekilde hem kadrolar farklı olur hem de sürprizli olur.
Cihannüma
Cihannüma 2 aylar önce
@Mustafa Y. Ben aslında tam anlatamadım. Sadece overall sayı olarak yazılsın. o sayı geldiğinde ona uygun güçte oyuncu alınsın gibi bir şey demek istedim.
Mustafa Y.
Mustafa Y. 2 aylar önce
Cark da 3 kaleci yazili olsun mesela secilen silinsin gibi mi
Mustafa Aslan
Mustafa Aslan 2 aylar önce
Zeka gerektiren rebuildler Ardene haksızlık bence. Ardenin hakkını yedirmeyiz
tolga kalyoncu
tolga kalyoncu 2 aylar önce
konsept fikri yapıldı mı bilmiyorum gerçi ama taktik dahil bütün herşeyi çark belirlesin herkes aynı taktik oynuyoruz dedikten sonra 4-2-3-1 ' i tek oynatan kendisi oldu
HARUN
HARUN Aylar önce
Abi konsept fikri : Ayrı ayrı çarkalara kaleci stoper bek cdm cm cam kanat ve santrafor as ve yedek şekilde isimler yazılsın çekilen isimler silinip tekrar çark çevrilsin kim kimi çekerse 😂
Amin Yusifli
Amin Yusifli 2 aylar önce
Sezonun en iyi konsepti teşekkürler OnurOnline
Talha Coşkun
Talha Coşkun 2 aylar önce
Rebuild mantığında seçimlerde hep onur abi daha iyi olurken, puanlamada hep en kötü oluyor. Cidden şaşırtıcı ve sinir bozucu :)
BLNT 2yk
BLNT 2yk 2 aylar önce
23 te belli bir potansiyele sahip ve gelişime açık olan oyuncular çok çok iyi oyuncular olmasa bile iyi iş yapıyor taktigide iyi uygularsanız uğur gibi şampiyon oluyorsunuz ligde.Suna dikkat ediceksiniz potansiyelli ve 76 üstü genç oyuncular ile doğru taktik ligi paramparça ediyor.
Alp
Alp 2 aylar önce
Onur abi milanda oynayan sol beki alıyorum diyerek mendy'i alıyor ve uğur ardene hiç kartışrmamışsın falan diyor, fakat aynısını arden yaptığı zaman arden küçük beyni ile kötü yorum yapmasına rağmen şansına güzel seçti falan diyor garip
Yunus Emre Korkmaz Hd
Yunus Emre Korkmaz Hd 2 aylar önce
Uğur abide bal var nağmalup bitiripte nasıl şampiyon olamıyor ilginç son oyunda baya hatalı yapmışlar kariyer modunu.
Ahmet Kırtaş
Ahmet Kırtaş 2 aylar önce
uğur abi hep stratejik düşünmenin cezasını bu videoda çekmiş :)) dümdüz düşünse hep iyi oyuncuları alıyodu
Behruz Bayramov
Behruz Bayramov 2 aylar önce
Kitleme rebuilde ardenin yaşı küçük olduğu için çokta mantık yapamıyor. Onun için Onur kolayca oyuncuların en iyisini buldu
Emircan Köse
Emircan Köse 2 aylar önce
Ağabey hiç dikkat etmiyorsunuz ama oyuncu özellikleri biribirleyile uyumlu oynayabilme konusunda çok etkili oluyor çok iyi olsada çok iyi oynayamıyor takım
Yigit Ilkar
Yigit Ilkar 2 aylar önce
Dunya kadar bolumunuzu izledim. Gercekten en eglenceli video bu olmus dostlar elinize saglik 😂🎉🎉🎉
musa can
musa can 2 aylar önce
rebuild önerisi kur ve sil isimli herkes kendi kadrosunu kurup ve diğer arkadaşlarının da kadrosunu kuracak ve kurduğu kadroda bilinen oyuncuları silip yerlerine 75 reyting oyuncular getirilecek hem heyecanlı ve hemde birini direk yarıştan düşürme olacak düzeltmeleri sizler yapabilirsiniz görmek isterim bu önerimi
Can Herdem
Can Herdem 2 aylar önce
Abi samimi söylüyorum onca rebuild arasında onur abiye en çok üzüldüğüm rebuild olabilir abi namağlup 2.olmayı nasıl başardın Allah aşkına 😂
İbrahim AKDOĞAN
İbrahim AKDOĞAN 2 aylar önce
Uğur abiyi bu kadar net gördüm ya dahda birşey istemem iyiki varsınız ❤❤
Ali Demir
Ali Demir 2 aylar önce
Bu tür rebuildlerde yaptığınız 3 takımıda 3ünüzün ligine ekleyin bence
Eymen
Eymen 2 aylar önce
Keşke kurulan kadrodaki seçilmeyen oyuncularin en iyisi kendi takımlarına gelseydi o zaman daha iyi oyuncular koymak zorunda kalırdınız böyle olunca yaşlıları doldurmussunuz
GP EMRE
GP EMRE 2 aylar önce
Süper video olmuş ellerinize sağlık devam haftada 3
sinan kocyigit
sinan kocyigit 2 aylar önce
1. Fernando Silva 2. Abi feyklerim nasıl? Ne feyki Arden ??? Bu iki yerde acayip patladım :D
Strider
Strider 2 aylar önce
Format çok iyi ama son seçen Onur a çok avantajlı olmuş. Bir daha bu rebuild i yaptığınızda seçtiğiniz oyuncuları herkes seçimini yaptıktan sonra açıklarsanız(Uğur oyuncu seçiyor seçtiği oyuncuyu Arden veya Onur un not alıp herkes seçimini yaptıktan sonra açıklaması daha iyi olur), tongaya düşme durumunuz pek olmaz. Kimin fake attığından, kimin tuzak kurduğundan haberiniz olmaz ..
Muhammed Enes Saygıner
43:33 Kaç yıllık stoper Dıopun Sol Kanada Yazılması enteresan 😁
Ahmed Talha
Ahmed Talha 2 aylar önce
Onur abi bence ikonlarla falan rebuild yapabilirsiniz.
Mehmet Doğan
Mehmet Doğan 2 aylar önce
Onur abi başarısız olma sebebin kanatları dengesiz yani birini biraz önde diğerini biraz geride oynatman (slo-sğa) gibi . böyle şeyler aşırı etkiliyor yoksa şu kadro maç kaybetmemeli.
memati
memati 2 aylar önce
+1
Ismail Cakmak
Ismail Cakmak 2 aylar önce
Onur baba Ugur abiye boyle les bi kadro kurdurup, kendin en iyi secimleri yapip yine sampiyon olamamayi ve Ugur abiyi sampiyon yapmayi nasil basardin anlatsana :)
Ömer Hayyam
Ömer Hayyam 2 aylar önce
Football Manager 2023 ile online olarak üçlü lig yapın gerçek menajer kim oralarda görelim. FIFA ile olmaz bu iş. Bir yandan oraya devam ettirin. :)
Yasin Türker
Yasin Türker 2 aylar önce
abi sadece tek mevkisi olan oyuncularla üçlü rebuild yaparmısınız
Alparslan Oğuz
Alparslan Oğuz 2 aylar önce
Videonun başında herkes 4-2-3-1 oynayacak dediniz ama olmadı. Ve konseptin hiçbir anlamı kalmamış genç yedekleri doldurup kazanmış adam resmen
Slacker J
Slacker J 2 aylar önce
Almanya rebuild yapın. Her takımdan bir oyuncu, bayernden oyuncu almak yasak, almanyadan herhangi bir kaleci almak yasak. almanyada yetişmiş bir türk, türkyeden yurtdışına transfer yapmış bir oyuncu almak. Almanya dışından 17-25 yaş arası 80-84 overal oyuncu alabilin. Kurallar düzenleme hakkı rebuild çeken abilerim kardeşim ardendedir 💪✍️🤣🙋‍♂️
Edip Saydam
Edip Saydam 2 aylar önce
Arden 90lik oyuncuyu sona birakman cok iyi olmus bravo😂😂
Z For Zambrotta
Z For Zambrotta 2 aylar önce
Evrenin en kral adamı, Onuronline fanıyız. biz kaybetmeyiz sadece yaprak dökeriz…
Osö Fake
Osö Fake 2 aylar önce
ugurun ardene surekli kotu davranmasi.. ve eski grkn arden iliskisinin akla gelmeyen var mi..
Tuğra Kamil Eroğlu
Tuğra Kamil Eroğlu 2 aylar önce
İzmir'de yaşayan herkese geçmiş olsun
Mustafa Mutlu
Mustafa Mutlu 2 aylar önce
Rakiplere seçerken yaşlıları koymak çok mantıklı ama uğur çok uğraşmamış; ama futbolu bilmek yine de başka bir şey
Emre NAZLI
Emre NAZLI 2 aylar önce
Puan durumunuz için önerim şu: Örneğin Arden 343 aldı sonraki rebuildte 286 aldı bunları toplayarak gidin(629puan). Sebebide şu, birinci ikinciye rebuildte 200 puan fark atıyor ama sizin puan tablosunda sadece 1 puan farkediyor. Önerimi baside indirgersek, bölüm sonları aldığınız tüm puanları toplayın puan durumunuz öyle belli olsun.
Emre NAZLI
Emre NAZLI 2 aylar önce
​@Yunuss kardeş rebuildte kulağa saçma geliyor, fifa oynamak için var adamlar maç atlatarak sezon bitiriyor. Öneride bulundum çok kasma
Yunuss
Yunuss 2 aylar önce
KARDEŞİM SENİN MANTIĞINLA YOLA ÇIKARSAK MESELA GERÇEK HAYATTA GOLE GÖRE PUAN SIRALAMASI OLUR MU SENCE? MESELA FENER 30 GOL ATTI LİDER, BJK 23 GOL ATTI 2. FALAN, SAÇMA GELİYOR DİMİ KULAĞA? SENİN DEDİĞİNDE AYNI MANTIK
Coni Lesh
Coni Lesh 2 aylar önce
Olmaz öyle 1 puanla kazanmanın anlamı olmaz o zaman
Enes Tunç
Enes Tunç 2 aylar önce
Öyle zor olur ve saçma olur yanlış anlama benim düşüncem öyle çünkü 1 video da yapılan hata 2-3 videoya yansır hemde normaldede maçı 1-0 da kazansan 10-0 da kazansan 3 puan sonucta
PASHA 😈
PASHA 😈 2 aylar önce
Video fikri: ikon adamlarla Üclü rebuild yapin eglenceli olun
Efekan ünlü
Efekan ünlü 2 aylar önce
Abi konsept fikri premier lig big six’ten üçer oyuncu alın kalan iki adamı 75 reyting alın kendinizi premier lig dışındaki bi lige koyun (serie a)biraz daha rekabetçi güzel bi video olabilir.
Emirhan
Emirhan 2 aylar önce
Uğur abi çok bilgili o kadro ile birinci olmak zordu bence taktiği de çok iyi.
Mehmet Kurt
Mehmet Kurt 2 aylar önce
ardenin oyuncusunu onur, onurun oyuncusunu uğur, uğurun oyuncusunu arden alsın kimse kendisine alınan oyuncudan daha düşüğünü alamasın
Berke Yıldız
Berke Yıldız 2 aylar önce
Eğer istatistiklere 1 Haziran da bakarsanız kiralık oyuncular kendi takımına dönmüş oluyor ve krallık listelerinde gözükmüyorlar. Mesela uğur abinin gol ve asist krallık listelerinde hiçbir kiralık oyuncu yok , bence buna da dikkat edin
Metin nE
Metin nE 2 aylar önce
video önerisi hepiniz aynı kadro ile rebuild edin her şey aynı olacak
beğen gitsin
beğen gitsin 2 aylar önce
Bundan önceki videoda B yi vurguladı ve mutluydu yani bebek demek Şimdide pembe vurgulanmış buda kız olcağı anlamında hayırlı olsun abim 💛💙
Ozan Polat
Ozan Polat 2 aylar önce
Abi çok basit bir şey söyleyecem bilmiyorum iş yapabilir normal fifa23 videolarında kadro kurarken insanlar kimyaya çok önem veriyo overall umurlarında değil neredeyse kadronuz iyi olsa bile saçma sonuç almanızın sebebi belki bu olabilir, ya milliyetleri yada takımları aynı olacak şekilde ayarlasanız belki sonuçlar çok iyi olabilir mesela süper ligin 100 kat üstü de olsa onların hepsi aynı takımın topçuları kimyaları nerdeyse ful bi de buna dikkat edin derim hiç oynamadım anlamam da ama sadece kendi düşüncem bu ama dersenizki hepsini aynı takıma almamız kimyayı düzeltiyo onu bilmiyorum o zaman da en azından transferli rebuildlerde dikkat edebilirsiniz
Mert Yalpi
Mert Yalpi 2 aylar önce
Ardencim onur abiye neden sonda polonya-fransa-portekiz yaptırmadın zaten 90 üstü oyuncuyu sona bıraktın %33 şansa bıraksaydın lewo varmış gibi düşündürüp sallasaydın bi polonyalı düşük forvet ronaldoyu seçme ihtimalini düşürürdün 😂
Kadir Oğuzhan
Kadir Oğuzhan 2 aylar önce
onur abi mutlu olmanın sebebi bebeğinin olucak olması mı 2 videodır "b" şimdi "be" :D eğer öyle ise hayırlı olsun abi
ZURNA DÜRÜM(70 CM)
ZURNA DÜRÜM(70 CM) 2 aylar önce
♥️♥️ USTAMMM GÖBEK DELİĞİNE NAR EKŞİSİ DOLDURUP ÇİĞKÖFTE YERİM ADAMSIN ♥️♥️
Ricardo Quaresma🖤
Uğur abinin son seçimi gözükmese bile Fransız'ın Giroud olduğuna o kadar emindim ki ben bildim Uğur abi bilemedi çalışırken uyuya kalmış :D
Tjmontaj
Tjmontaj 2 aylar önce
Video Fikri: Abi Çarka Uğur-Arden Onur-uğur vb yazın çıktığı zaman oyuncularını değişsin
ᖽ Kiesza
ᖽ Kiesza 2 aylar önce
Geçen seneki videolardan şu an ki videolarda baya bi farklar var iyi anlamda tabii kide vardır ancak nedense eğlenmek yerine sadece kavgalarınızı izler hale geldiğimi düşünüyorum ne kadar şaka kendi aranızda eğlendiğinizi söylesenizde bize öyle yansıtmıyorsunuz ve eskisi gibi zevk alamıyorum rebuildlerden. Video saatleri 1.30 saatten bahsediyoruz sadece kavgalarınızı izlemek için 1.30 saat çok fazla
Ali Emre Macit
Ali Emre Macit 2 aylar önce
Geçen videolarda onur abi as kadroya 75lik de la vega yedeğe 78lik alvarezi almıştı uğur abi kabul etmemişti bu durumu alverezi serbest bıraktırmışlardı uğur abi bugün aynısını yapmış buna dikkan edin bir daha ki kimsenin hakkına girmeyin
Inanç Aydin
Inanç Aydin Aylar önce
Lan Onur'un saçma özlü sözleri, Ardenin tebrik edişi ve Uğurun hiç olaylara hiç tepki vermemesi.... jsdfdfhsksdjkffh çok iyi
İmamMESSİ
İmamMESSİ 2 aylar önce
26:46 dakka onur abi nin mükemmel isim okuma sanatı.
Atlas
Atlas 2 aylar önce
Burada bir seçim yapmam gerekiyor. -Sir Uğur Karakullukçu.
Onur Sahin
Onur Sahin 2 aylar önce
Adas simdi sallama maddi durumlar zor diye bende amerikadayim zor filan degil. Tamam hayat aileden uzak zor ama tr sartlarina bakinca insan defalarca mutlu oluyor.
Feyyaz Yaşım
Feyyaz Yaşım 2 aylar önce
Fifa 23 ün mantığını çözdüm asla iyi takım kurmayacaksın uğur abi kötü takımla hep 1.oluyor 70-80 likleri toplayacan 1.olursun
Edip Saydam
Edip Saydam 2 aylar önce
Konsept konusunda aranizda en iyiniz kuskusuz OnurOnline
Abdullah Demir
Abdullah Demir 2 aylar önce
Şu kadroyla bile uğura yenildiniz ya cidden yok artık size ya her şeyi geç onur uğurun bu kadar kötü kadrosu varken ne diye süper lig seçtiniz yani adama resmen 1.liği verdiniz bugün
İbrahim Bayrak
İbrahim Bayrak 2 aylar önce
Fotoğraf uyruk ve overall yazma işini video başında iyi yapmışsınız ama devaminda bozulmuş onlari yaparsaniz daha iyi olur
Hasan Hüseyin Altuntaş
Mükemmel bir bölüm 👏
Kadir Bakırcı
Kadir Bakırcı 2 aylar önce
Tezgaha getirdiler, en kötü kadroyu kurdu ama kral yine winner. Tebrikler Uğur
Tayfun Kızıltoprak
Tayfun Kızıltoprak 2 aylar önce
1:04:15 üzülmesine gerek yok çünkü Giresun flan bana çakıyor deyince haykırdım 😂🤣
Kaan
Kaan 2 aylar önce
Puan tablosunu verin artik yüzkere uyardik bi isinizi tam yapın ya
Berdan Ozdemir
Berdan Ozdemir 2 aylar önce
Onur Abi'nin sürekli overall sıralamasına göre sayması :D
Hakkı Onur ÜNER
Hakkı Onur ÜNER 2 aylar önce
42:05 abi BE yazan kağidi gösterip sakliyon . Abi bebekmi bekliyon, herhalde kiz kiyafetin bile kartonla ayni renk ben öyle düşündum varsa öyle bir durum hayirli olsun . Rebuildlerin devamini sabirsizlikla bekliyorum .
ibrahim Fidan
ibrahim Fidan 2 aylar önce
Abi bir sonrakine herkez kendine takim kursun iyi kotu ve orta oyunculardan jer mevkiye 3er tane. Oyunculari numaralandirin mesela oyuncular her seferinde farkli numarada olsun 1 oyuncuyu ugur bir oyuncuyu arden banllasin geriye hangi oyuncu kalirsa senin olsun ama hangi oyuncu hangi numarada oldugu bilinmesin anlatabildimmi bilmiyom ama insallah anlatabilmisimdir
Sonraki
Arcangel - Kame Hame | SR. SANTOS
2:25
Last To Leave Circle Wins $500,000
19:26
görünümler 255 000 000
Last To Take Hand Off Lamborghini, Keeps It
15:43
GEL DE SİNİRLENME Pubg Mobile
19:50
görünümler 118 431
RASTGELE TAKIMLA OYNADIM
56:46
görünümler 98 251