Karanlık

Kendi İmkanlarıyla 'O Ses Türkiye'yi Canlandıran Çocuklardan İçinizi Isıtacak Görüntüler

Haber izle
Abone ol
görünümler 355 305
95% 3 694 173

Acun Ilıcalı, Instagram'dan yaşadıkları köyde kendi imkanlarıyla 'O Ses Türkiye'yi canlandıran çocukların görüntülerini paylaştı. Oldukça güzel görüntülerin yer aldığı video ise Acun Ilıcalı tarafından "İlk işim sizi bulmak olacak" mesajıyla paylaşıldı

katma

 

23 Oct 2018

ACUNO SES TÜRKİYEACUN ILICALI

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 208
Gül Buğu
Gül Buğu Aylar önce
😇😇😇Ne kadar tatlılar 😙😳
PANDAM İŞLERİ
PANDAM İŞLERİ Aylar önce
Instagram'da bunları görmüştüm ya şimdi haberlerde nin popüler olmuş
Eyican Nardan
Eyican Nardan Aylar önce
Çok güzel ya şirin 😘😜
Omer Yesilay
Omer Yesilay Aylar önce
O buton dedikleri şeyde domates ha ha ha şansa bak yahu
Şahin  Ateş
Şahin Ateş Aylar önce
Daha fazlasını bekliyorum çok iyi ya 😂😂😂
Ada Almina
Ada Almina Aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂
Hakime Acet
Hakime Acet Aylar önce
O iki cocuk nereye kaçtılar 🤣🤣🤣
Yanar Meherremov
Yanar Meherremov Aylar önce
Elerindeki imkanlarla çok güzel yapmışlar 😊
Fatıma Aydın
Fatıma Aydın Aylar önce
Ne yetenekli çocuklar maşallah 😊
life master
life master Aylar önce
adaletine sokıyım dünya ben ağlasam annem bile bakmıyo bana puh lanet olsun zengin olmak istiyom
S6syshsh Hshsjsjs
S6syshsh Hshsjsjs Aylar önce
Dbakırlı olan 👍👍👍👍👍👍👍
değişik günler
değişik günler Aylar önce
aha bizim koy
kenan bayramli
kenan bayramli Aylar önce
Əla
Eyup Güler
Eyup Güler Aylar önce
acun çocuklara para vermiş
Oyun Tv Murat
Oyun Tv Murat Aylar önce
Lan biz yapsak şimdiye ejderya daydık
Hasan Ulas Kurnz
Hasan Ulas Kurnz Aylar önce
Helal olsun sizi seviyorum ben murat bozu çok seviyorum
Bia Nyks
Bia Nyks Aylar önce
sandalyeyi çevirip giden çocuklar😂😂
IBRAHIM SEVA
IBRAHIM SEVA Aylar önce
Acun abi gerçekten Allah onun gönlüne göre versin bugün o Çocukların yüzünü güldürdü O seste Allah da Onun yüzünü güldürsün
Gulbahar Tekin
Gulbahar Tekin Aylar önce
domatesin kıymetini bilin kilosu 7 lira
Fatih Yakıcı
Fatih Yakıcı Aylar önce
Şimdi sahip olduklarımın değerini anladım...
ayça Ceceli
ayça Ceceli Aylar önce
ya yerim sizi 😂
Indira Eliyeva
Indira Eliyeva Aylar önce
😂😂
TÜRK HACKER
TÜRK HACKER Aylar önce
Ahada zengin oldunuz aq
GAZAPİZM BU HAYATIN HEYCANI MEYCANI YOK
haha cok komik bunlar ya
rummet bozkuş
rummet bozkuş Aylar önce
Diyarbakır da
kwby21 hera
kwby21 hera Aylar önce
Memleketimin her yeri ayrı güzel denir ya. Muhakkaki öyledir ama memleketin her yeri aynı ölçüde yaşam şartlarına sahip değildir. Küçücük bir örnek doğuda şartlar küçük yaşta çalışmayı gerektirir. Keza bir iş yerinde veya kendi işinde , kendi hayvanlarının toprağının başında. Hem çobanlık yap hem okula git ve gel sınava gir büyük başarılar al. Ama batıda insanlar daha ferah okul kurs dershane destek. Yani doğuyu hor görmeseniz ve burdaki cevher lere sahip çıksanız okumalarına yaşamalarına olanak sağlasanız. Yatırım yapsanız. İşte o zaman bu memleketin her yeri dahada güzelleşir. Din dil ırk kavramını arka plana atsanız. Sadece insan ve birey olarak değerlendirseniz. O zaman bu ülkenin gelişmişlik seviyesi , ekonomisi, hak hukuku daha neler neler düzelmezki. Bir DİYARBAKIR'lı olarak küçük kardeşlerimi tebrik ederim. Gösterdikleri medeni cesaret, oyunculuk yeteneği hepsi fevkalade güzeldi. Saygı ve sevgiyle kalın. Bir DİYARBAKIR,LI
Bir kore fanı Army
Ayn doğru bende mardinliyim istanbulda yaşıyorum teyzemin kızları okula deil işe gidiyorlar mardinde
Selcuk Cicekci
Selcuk Cicekci Aylar önce
😁😁😁😁😁 o sandalyeyi çevirenler ya süpersiniz koptum yaa 😂😂😂😂😂😂
Aysel Memmedova
Aysel Memmedova Aylar önce
harika vallahi
Refiga Resulova
Refiga Resulova Aylar önce
Acuna helal olsun onada o yakışır
slime time
slime time Aylar önce
Biz bunu hergün oynuyoz ama kameraya çeken yokk
LOC Korkusuz
LOC Korkusuz Aylar önce
Yasaklanan o ses seyi
Berat Aslan
Berat Aslan Aylar önce
Soyvayvir yetmedi amk
Seher Yakar
Seher Yakar Aylar önce
Türk Kürt ayrımı yapan insanlara sesleniyorum hepimiz ademden havvadan dogmayiz dünya onlara kalmadı bizemi kalacak huzur mutluluk içinde yassyiniz
Yıldızların buluşumu gökyüzü
Çok güzel .
BOZKURT ULUSUN
BOZKURT ULUSUN Aylar önce
Köylü çocuklar diyo ne aşşalıyosunuz çocukları
kemal Kılınç
kemal Kılınç Aylar önce
Nevar ne fakırıymış onlar çoğu zenginden mutludur şimdı
Hanife Aytekin
Hanife Aytekin Aylar önce
Cok güzel ve dogal olmuş işte bu helal cocuklar telefonlarlan meşgul olcak yerine boyle kendinizi geliştirin
Rana hatim
Rana hatim Aylar önce
😂😂😂
Gavhar Haliqowa
Gavhar Haliqowa Aylar önce
Helalolsun 👏👏👏
Mehmet Dagdelen
Mehmet Dagdelen Aylar önce
Diyarbakır yemiş alan köyü bu Kürtçe adı hevare bugün itibariyle Acun Ilıcalı tarafından İstanbul'a getirildi Oses Türkiye'ye konuk olarak
Hüseyin Mulla
Hüseyin Mulla Aylar önce
Helal olsun çocukları kendi imkanlarıyla hayallerini gerçek etmeye çalışmışlar
sibel arıcı ünal
👏👏👏👏 BRAVO !!!!
Neslihan Karakuş
Neslihan Karakuş Aylar önce
Valla helal 😁
Samet Kilcioglu
Samet Kilcioglu Aylar önce
ister köylü ister şehirli hiç farketmez.yeni nesili aileleri elleriyle uçuruma sürüklüyolar .Hz Muhammed a.s gibi bir peygamberin hayati örnek dururken.böyle islamla dinle kuranla Allah la ilgisi olmayan deyyuslar örnek alinir oldu.Allah hidayet nasib eylesi Allahumme amin.
Mavi Dünya
Mavi Dünya Aylar önce
Hani Alişan kapaklıkaya diyor ya yok vardı var yoktu diye tam tamına bir örnek bu söz için çok tatlılar
Rose RoSse
Rose RoSse Aylar önce
Ne guzel buyuk oyuncaklar olmadan tablet telefon olmadan egleniyorlar iste gercek mutluluk❤️
FB AŞKI
FB AŞKI Aylar önce
😂
Gülsen Akbati
Gülsen Akbati Aylar önce
insallah cocuklari bulmaz o mutlu dunyalarini guzel hayallerini sacma sapan programlara cikarip kirletmez
Gamer 62
Gamer 62 Aylar önce
sandalyeyi çeviren çocuklar köyden gelip sandalyeyi çevirip geri gidiyorlar qaliba
Mehmet Bayram
Mehmet Bayram Aylar önce
Kürt çocukları dünyanın neresinde görsem tanırım
Arzu ÖZKAN
Arzu ÖZKAN Aylar önce
Bence güzel dalga gecmisler 🤩aferin çocuklara
koko tv
koko tv Aylar önce
Halalı olsun sizlərə uşaqlar. Bizdə uşaqlığımızda televizorda xəbərlər proqramını təqlid edirdik. Uşaq dünyası. Xatirələrə daldım. ALLAH sizləri qorusun, canlarım mənim.👍👍👍🤲🤲🤲🙏🙏🙏❤❤❤
Ferdi Demir
Ferdi Demir Aylar önce
Ah acun bey sen bu insanları mutlu ediyorsun ya ALLAH TA SENİ MUTLU EDER İNŞALLAH 💘💘
Gökhan Demir
Gökhan Demir Aylar önce
90 yıllar geldi aklıma ne güzel oyunlarimizin vardı bu internet çıktı herşeyi bitirdi artık kimse bir birine bile komşulaga gitmez oldu
Zeki Aydin
Zeki Aydin Aylar önce
Allah akıl fikir versin bu ümmete mahşere gidiyoruz. 60 sene yaşasan ne olacak.
Gülüm gülüm
Gülüm gülüm Aylar önce
Paranın lùksùn konforun olmadıģı yerde temizlik huzur alınteri hayya edep iğlik insanlık var herşeyden ònce ALLAHa şùkùr var
spectra bhantom
spectra bhantom Aylar önce
Bu harika
Ayten Sadixova
Ayten Sadixova Aylar önce
Ayy ne kadar güzelsiniz Allah sizi korusun Azerbaycanida unutmamişsiniz😍😘😘😘
milan aasd
milan aasd Aylar önce
Sağlığın xoşbəxtliyin çox olduğu yer kənt həyatı
Cavad Piriyev
Cavad Piriyev Aylar önce
Bu cocuklar Azerbaycanda yasiyir ve onlar Azeridirler Acun bey onlari Azerbaycanda arasin
CoolBahaGt XD
CoolBahaGt XD Aylar önce
Cavad Piriyev şiveleri dogu şivesi ne alaka Azerbaycan
Rn Tn
Rn Tn Aylar önce
Orjinalinden daha güzel olmuş işin içinde çocuklar olunca herşey daha hoş oluyor
Furki Akar
Furki Akar Aylar önce
benim anlamadığım o nasıl domates vuruyon patlamıyo bi tek ona takıldım
nazli gunay
nazli gunay Aylar önce
Valla çocuklardaki akıl keşke büyüklerde bunu görse ben bayıl dim doğu-da bizim a yeseniz hep cam ağacı var erzurum mus bingöl günceli tarafı böyle hep yüksek kesim ve düz arazi
Ya əli
Ya əli Aylar önce
😂😂😂 afferin şirinlerime
Gulnar Calalova
Gulnar Calalova Aylar önce
Yaa yerim sizi ben😁😁ne güzelde düşünmüşler..
PERVIN MEHTIZADE
PERVIN MEHTIZADE Aylar önce
Halal olsun
sevgi delisi
sevgi delisi Aylar önce
Yaaa canlarım
ⒺⓃⒺⓈ- ⒽⒹ
😂😂😂👏👏👏
melek mk
melek mk Aylar önce
Herkes yazmış gelecek nesillere çocukları beğnmıyorlarmış o köylüler gelecekte ne olacak bı düşünün çiftçi bazı iş sahibi Allah sizi çocuksuz bıraksın genellikle köy çocukları piskopat oluyor ve geleceği mahvediyor
Yasemin Arama
Yasemin Arama Aylar önce
Çok samimice yaaa 😍
ertas abdullah
ertas abdullah Aylar önce
Haftaya bu cocuklarla oseste gorusuruz
Rıza Öztürk
Rıza Öztürk Aylar önce
Hadi bakalım ufaklıklar istemeden hayatınızı kurtardınız acun sayesinde😂
öznur ipek
öznur ipek Aylar önce
Allam keşke çocuk olsam
Yusuf Yusuf
Yusuf Yusuf Aylar önce
bizimkiler teknolojik aletlerden baska bi oyun bilmiyolar
MESUME MESUME
MESUME MESUME Aylar önce
COX GUZEL OLMUW🙋
Adem Taşdemir
Adem Taşdemir Aylar önce
Maşallah yavrularıma allah sağlık sıhhat huzur versin yuvanıza canlarım
defne çetin
defne çetin Aylar önce
Cok tatlisiniz 😚😚😚😚😚😚😚
defne çetin
defne çetin Aylar önce
Kurban olurum size okadar doğar siz
ErenM.
ErenM. Aylar önce
Yalnız sandalye mekanizması harika 😀
Huseyin Karaman
Huseyin Karaman Aylar önce
ah cocuklar ah siz bir tanesiniz hangi koydensiniz acaba
Yağmur Alçın
Yağmur Alçın Aylar önce
Insanin mutlu olması için elindekiyle yetinmeyi bilmesi gerekiyor.bu çocuklar elindekilerle yetinmeyi bildikleri için mutlular. cansiniz 😍😘
Aygun Huseynova
Aygun Huseynova Aylar önce
Çok güzelyaa Allah yardımcınız olsun.😊
celik celik
celik celik Aylar önce
Süper
Neva Vitali
Neva Vitali Aylar önce
Gerçeğinden daha güzel olmuş güzellerim benim.😂
Neva Vitali
Neva Vitali Aylar önce
+Kadiriye Şimşek Hahaha bana mı yazdınız acaba hanım abla hanım efendi😂
Kadiriye Şimşek
Kadiriye Şimşek Aylar önce
Iifmodeli
Rose Johnson
Rose Johnson Aylar önce
İnsanda isdedad olanda köy, şehir fark etmiyor.👍
avesta
avesta Aylar önce
ALLAH SIZI isgalcilerinizin serrinden korusun
MÜZGİN ATASEVER
MÜZGİN ATASEVER Aylar önce
Bi filmden alıntı bu ya ama aklıma gelmedi
Oyuncu-nun Yolu
Oyuncu-nun Yolu Aylar önce
Popüler kültürün çocuklar üzerindeki etkisi malesef... Hiç iç ısıtan bir görüntü de değil, aksine üzücü. Keşke gençlerimiz kolay yoldan para kazanmak gibi hayaller kurmak ve ünlü olmak gibi saçma sapan hayaller kurmak yerine, vatana millete faydalı olan kişilere özenseler. Hadise - Murat Boz gibi medya maymunlarını örnek alan zavallı içi boş bir nesil yetişti... Zengin ve ünlü olmayı yaşam amacı edinmiş zavallı gençlik...
memet Semiz
memet Semiz 23 gün önce
Eskiden yağ satarım bal satarım ustam ölmüş ben satarım, körebe, saklambaç,birdir bir,uzun eşek, sek sek,yakan top,ip atlama tek çift, lastik oyunlari vardı ama şimdi herşey ck ama ck değişmiş oyunlar bile medyaci olmuş dünya bi tuaf oldu kaldıki insanlar olmasın normal.ALLAH sonumuzu hayretsin ama kıyamete az kaldı adım adım yaklaşıyoruz.
Berfin Asal
Berfin Asal Aylar önce
Oyundamı oynamasınlar kuru kafa
Endless Gamers
Endless Gamers Aylar önce
bence zengin ve ünlü olmaya çalışmakta bir şey yok sadece kolay yoldan olmak istemekte sıkındı çalışma isteği yok
Nejat Oyunda
Nejat Oyunda Aylar önce
Bu bir oyun sen niye karışıyon
irem evren
irem evren Aylar önce
Oyuncu-nun Yolu oyunda mı oynamasınlar eğleniyorlar işte sizde anca eleştirin
cikolata perisi
cikolata perisi Aylar önce
Acun ılıcalının klbı çok güzel yrdım etsin bunlara
Roda İnan
Roda İnan Aylar önce
çok tatlılar canlarim yaw😊
Aysun Kır
Aysun Kır Aylar önce
Acun beye de bu yakışır zaten helal olsun en kısa zamanda çocukları TV 8 ekranda görmemiz dileğiyle ❤❤
Beyaz Kalp
Beyaz Kalp Aylar önce
Yaaaa HARIKASINIZZZ 😅 Eminim ki Acun görür bu çocukları 👍👍
ÇÏĢĐÊM MĘŤĘ
Kendisi paylasmis zaten hesabinda. Çocukları da bulacağını söylemiş
Melih Kardeş
Melih Kardeş Aylar önce
ne olursa olsun mutlular buda sevinecek bir durum
Ülkü yavuz
Ülkü yavuz Aylar önce
Ne varsa halen köylü çocuklarımız 'da var "oyun "nedir ve halen çocukluğumu yaşayan ..💞
Sevgi kurt
Sevgi kurt Aylar önce
Hadi bakalım Acun Ilıcalı goster kendini.
Mikro Max
Mikro Max Aylar önce
Guzel olmuş.
Raul Muradzade
Raul Muradzade Aylar önce
ne qewey oynuyurlar
Sebine Eliyeva
Sebine Eliyeva Aylar önce
Helal olsun çoçklar
bir bulut olsam
bir bulut olsam Aylar önce
Ben cok duygulandim cocuklugumda koyde buyudugumuz icin yoktan var etmek buymus diye iç gecirmedim degil😌😏😏
bir bulut olsam
bir bulut olsam Aylar önce
+mert efe yener seviyene dusemem havlama😏😏😏
mert efe yener
mert efe yener Aylar önce
+bir bulut olsam sus lan pezevenk
bir bulut olsam
bir bulut olsam Aylar önce
+mert efe yener bizde biliyoruz farzı misal vardır ya örnek vermek icin söyledim abartmanin geregi yok
mert efe yener
mert efe yener Aylar önce
Yoktan var eden ALLAHTIR
Nur er
Nur er Aylar önce
Burdan televizyon proglamlarina ders olsun bak cocuklar programlari nasıl oyun haline getirmişler gűlűyorlar egleniyorlar... yani dizilerde hirsizlik mafya tecavűz aldatma kandırma silah cekme gibi diziler acunun programlari sayesine reytin dűşűşleri yaşadi ne kadarda sűrvavior gerçek değil deselerde cocuklar heyecanla bakıyorlar...
Sonraki