Karanlık

KEKOLARIN YANINDA SİLAH DÜŞÜRMEK! - ( ÇOK BEKLENEN KIŞKIRTMA! )

Angara Bebesi
Abone ol
görünümler 2 184 637
79% 66 510 16 720

O büyük gün geldi çattı, benden bir yıldır beklediğiniz KEKOLARIN ÖNÜNDE SİLAH DÜŞÜRME şakası şimdi sizlerle.
Uzun zamandır keko kışkırtma videosu çekmiyordum, baya özlemişim çok riskli ve eğlenceli bir video oldu, sonuna kadar izlemeyi unutmayın.

** ÖNEMLİ DUYURU **
-VİDEO ÇEKİLMEDEN ÖNCE TÜM İZİNLER ALINMIŞTIR.
-VİDEODA BULUNAN KİŞİLERİN İZİNLERİ ALINMIŞTIR.
-EĞLENCE AMAÇLI ÇEKİLMİŞTİR.
Beni instagram'dan takip etmek için :
instagram.com/theangarabebesi
Sponsorluk, iletişim ve iş birlikleri için " iletisimangarabebesi@icloud.com " adresine mail atmanız yeterlidir.
Bizlere destek olmak amacıyla videomuzu beğenip ve kanalımıza hala abone değilseniz " ücretsiz " bir şekilde abone olabilirsiniz.

Eğlence

katma

 

7 Aug 2019

kekolarınyanındasilahdüşürmekkeko kışkırtmaangara bebesi kekokekolara silah çekmekkekolara tikim var şakasıkekolara silah çekme şakasıefsane şakakavgayla bitti

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 6 207
Angara Bebesi
Angara Bebesi 13 gün önce
UZUN ZAMANDIR BENDEN BU ŞAKAYI İSTİYORDUNUZ, BEN SİZİ KIRAR MIYIM
fatih şahin
fatih şahin 3 gün önce
Abi şarkı adi
fatih şahin
fatih şahin 3 gün önce
Abi şarkının adı ne lütfen söyle
Berk Sarıtaş
Berk Sarıtaş 3 gün önce
Trabzona FB forması ile git en tenha mahallelerine
Berk Sarıtaş
Berk Sarıtaş 3 gün önce
Samsun adalet mahallesi oraya polis giremiyor ıslık çalsan adam çıkıyor
Yusuf Hacı İlhan
Yusuf Hacı İlhan 6 dakika önce
Abi bende karapürçekliyim adres ver
İbrahimUST4
İbrahimUST4 50 dakika önce
Yapma Şöyle Şeyler Amına Koyim Bir Gün Sikecekler Görcen
Kadir Babacan
Kadir Babacan Saatler önce
ORADAKİ ÇOCUKLARA 100'ER LİRA VERİP KİRALAYAN BEBE :)
Cihan Ç.
Cihan Ç. Saatler önce
Amk hep senaryo.
Ahmet Yakut
Ahmet Yakut Saatler önce
La git la, la sus la, la kes la, la konuşma la
Robin Hood
Robin Hood 2 saatler önce
Kekolarila Daha cok video yapan lazim harkiasin aq haha
Вугар Алиев
Вугар Алиев 6 saatler önce
Nakadar guldum.super
Özcan Tuzun
Özcan Tuzun 6 saatler önce
Lan ibneler konuşmanız bile keko deyil gotler aydın telsiz Tepeye gel gör
Mehmet Baran
Mehmet Baran 7 saatler önce
Abi acıdım lan adama
Woo Woo
Woo Woo 10 saatler önce
Bir gün gerçekten kurmaca olmadığını görünce like aticam kardeşim yinede inandırıcı az da olsa...
DemonClaws
DemonClaws 10 saatler önce
Kesin Yaşanmıştır Hee ?
Emin Cevik
Emin Cevik 10 saatler önce
vay angaralı ben de karpurcekdeyım
Futbol Ailesi
Futbol Ailesi 10 saatler önce
Aynısını yap bu şakanin Ama sonda polisim de . +1
167
167 11 saatler önce
Kekolara trans taklidi yaparak adres sor
EkinSensei
EkinSensei 12 saatler önce
video sonunda müziğin adı ne
ajjssjej jerj4jnsjej
ajjssjej jerj4jnsjej 12 saatler önce
0:45 teki muziğin ismi nedir ?
Yavru KartaL
Yavru KartaL 12 saatler önce
10:55 abi gülmekten öldüm yaa 😂😂
Yunus Üner
Yunus Üner 12 saatler önce
Amk nası içerik üretmektir bu artık tutmuyor anla şunu artık tüm video ların başlığına keko kelimesini yazmaktan bıkmadınmı ya oldu olcak kanalın ismini keko yap
Beyzanur Değirmendaş
Beyzanur Değirmendaş 12 saatler önce
Adamlar keko falan degil bu mal bulasiyo
Eren İskele
Eren İskele 13 saatler önce
Olum şunu bir kerede ben dövmek istiyorum amk
Berke Şensoy
Berke Şensoy 13 saatler önce
8:55 te arkada ordulu hemşehrim yazar52 ordulılara selam bende orduluyum
Adem Işık
Adem Işık 13 saatler önce
kodumun arizona kertenkeleleri bu zavallı ların sahipleri yokmu
Beril Yıldız
Beril Yıldız 14 saatler önce
Kamerayı fark etmiyorlar mı?
akdenizli007
akdenizli007 14 saatler önce
Kimsede dememiş ben diyeyim. Yalanını sikeyim :)
Ömer Çelik
Ömer Çelik 14 saatler önce
Adam 7.30 da katana çekti amk
selma Demir
selma Demir 14 saatler önce
Helall yaaa moralim bozukken videolarını izliyom mutlu oluyom ALLAH razi olsun kardeşim
Pentr2x
Pentr2x 14 saatler önce
selam millet bugün düşük bütçeli dayak ile nasıl para kazanılır onu öğreticem iyi seyirler
Naurız Cumategi
Naurız Cumategi 15 saatler önce
Kanka 7:23 te nedendir bilmem ama sana canım acıdı ya
hamza delal
hamza delal 15 saatler önce
Namık kemalın bir sözü var aklına gelenler
BesteVom BestenVomBesten
BesteVom BestenVomBesten 16 saatler önce
FAKE FAKE FAKEEEEE !!!!
#MERCAN POLAT
#MERCAN POLAT 17 saatler önce
En sonunda ölcen abi valla ya hayır yani hiç mi canın yanmıyor😂♡♾️🤞🏻
Gmastreerr
Gmastreerr 17 saatler önce
La siz buna inaniyonuzmu aq adamlar tanidiklari
Alpaslan Türkes
Alpaslan Türkes 17 saatler önce
Daha cok güzel video olucak diye bekledim.. cok begenmedim daha iyi yapabilirdin
Habip Beyter
Habip Beyter 17 saatler önce
Keske düzenbaz oldugunu bu kadar belli etmesen hepsi kurmaca Ankara bebesi e böyle yapsan seni orada keser atarlardı 27 senedir bu sehir deyiz amk
fgh ghjjl
fgh ghjjl 17 saatler önce
Kamera orda ne arıyo
tAslan
tAslan 17 saatler önce
Hahahhaahhahahahahahahaha yemin ederim süper olmus ya hahahahahahha
abdulah yaman
abdulah yaman 17 saatler önce
Abi ne olur vidyoa at
KIMBILIR -
KIMBILIR - 19 saatler önce
aynı mekana 10 kişi dagıtmışsın sırayla video çekmişsin ama komik olmuş :D
Tarık Özkan
Tarık Özkan 19 saatler önce
Bi gün ölecek ama bakalım ne zaman
Mehmet Furkan
Mehmet Furkan 19 saatler önce
Müzik şarkıları söylüyorum 🤣🤣🤣
Adem Yavan
Adem Yavan 20 saatler önce
abi çok iyisin devam video lar çok iyi 1+ benim gibi düşünenler like
Hasan Erduran
Hasan Erduran 20 saatler önce
Hmm kurgunu sikeyim 😄
mehmet yılmaz
mehmet yılmaz 21 saatler önce
9:43 😁😁😁😁
Osman Yiğit Duran
Osman Yiğit Duran 21 saatler önce
Keko diye sataşıp durmayın dangalaklar.
Yasin Aslan
Yasin Aslan 21 saatler önce
*Atatürk: Türk milletinin Geleceği Gençlerimizdir* *Gençler:HAYIRDIRRR LAAAN* 😂
Berkay Sasi
Berkay Sasi 18 saatler önce
Ha hahaha çok komik amk
İlyas Aldemir
İlyas Aldemir 22 saatler önce
Silah daha iyi oynamış
Crazy Gamer
Crazy Gamer 23 saatler önce
adamlar psikopat falan ama hep ezilenin yanındalar
bektaş bektaş
bektaş bektaş 23 saatler önce
yapmacık oldugu çok belli
Volkan Sentürk
Volkan Sentürk 23 saatler önce
Kekoların %10 ehe la oglum %50 hayırdır gardaj % 40 ver la sila ver la sila
mehmet polat
mehmet polat Gün önce
Flim çekmiş o.c bi de buna inanıp akıl veren salaklar var
Hikmet Zulfuqarov
Silahi alan culurdaki mekeye benziyo diyenler
Poyraz Mgk
Poyraz Mgk Gün önce
La bok yoluna gidecen bigün devam et
King
King Gün önce
Amk saglamsin Canim kardesim berlinden selamlar
İnci Kardeşler
İnci Kardeşler Gün önce
devamı gelsin
Muhammed Kilincarslan
Ya olm ankara böyle değil bu adamlar da böyle değil adamın yaptığı hareketler onları tetikliyor memleketimi karalama .d
Yoldaş Vəliyev
Yoldaş Vəliyev Gün önce
Delimisin
Samurai
Samurai Gün önce
bir gün kendini öldürtüceksin....
WiWeen n
WiWeen n Gün önce
ROLLER güzel SENERYO müthiş ama para cebind3 kalmayacak
Zula
Zula Gün önce
Ulan A q Sıçtım Altıma jsajsajksjkjak
Çagrı Taner
Çagrı Taner Gün önce
*Reynmen seni görse telif atmakdansa intihar eder :D*
Çagrı Taner
Çagrı Taner Gün önce
@Buse Taşdemir doğru bence yani
Buse Taşdemir
Buse Taşdemir Gün önce
@Çagrı Taner yorumun komik ama bunun yaptığı çok yanlış biri orda birşey yapsa o suçlu olucak saçmalık
Çagrı Taner
Çagrı Taner Gün önce
@Buse Taşdemir *Gerçekten ha sjsjsj*
Buse Taşdemir
Buse Taşdemir Gün önce
😂😂😂😂
Musa Gundogdu
Musa Gundogdu Gün önce
Lan mal gibi kendini dövdürüyorsun aklını başına al amq daha güzel içerik üretip para kazanabilirsin yarın öbür gün çocuğun olacak gençsin
mehmet aygün
mehmet aygün Gün önce
10.16 mukemmel yaa gülmekten öldüm 🤣🤣
DJ Memo
DJ Memo Gün önce
Seni sikmediklerine dua et
ᴍᴇʟisᴀ X
ᴍᴇʟisᴀ X Gün önce
9:59 koptumm🤣🤣😂🤣🤣😂😋😂
Red Knight
Red Knight Gün önce
Harbi bebesin la kendini dovduruon
POYRAZ KARAYEL
POYRAZ KARAYEL Gün önce
iyyy cavla dümene bak
MURAT özcan
MURAT özcan Gün önce
Gercek olsa sallamayi kafana gecirir kafani karpuz gibi yararlardi;) sende adam salllamami cekmis tesbihmi cekmis umurunda degil gercek olsa göt kilinda dahil olmak üzere tüm vucudunun kimyasi degisirdi hade amk iyi düzmece bir video daha
Ünal Çelebi
Ünal Çelebi Gün önce
Tabanca daha iyi oynamış.
Yalcin Soylu
Yalcin Soylu Gün önce
Adamlara keko diyon gitsen adam gibi konussan sana kral gibi dawranirlar göt iyi sokmamislar bicagi
Umut Musa Altun
Umut Musa Altun Gün önce
Abidinpaşada neresiymiş bura la oturuyorum hiç bilmiyorum :D
abdullah kayalı
abdullah kayalı Gün önce
güzel rollplay
Mhdi Jlil
Mhdi Jlil Gün önce
Hayatimda en çok guldum camera şakasi valla bak😂😂😂😂😂😂😂
Mert İçtüzer
Mert İçtüzer Gün önce
10.15 ne güldüm ya
Zülfikar Şahin
Zülfikar Şahin Gün önce
Siktir lan uydurma video
Kolya Hasimov
Kolya Hasimov Gün önce
Salim vidova
Yunus KAYA
Yunus KAYA Gün önce
Tanımadığın tipler palayı çıkaracak sen öyle rahatça tassak yapacaksın sıktır 😁
Abdurrahman Varlı
Bu videoyu çeken gavatı görmüyorlar mı acaba bu nasıl video
Devrim Varsak
Devrim Varsak Gün önce
Silah onun degilki amk başka bi abiye ait
Gülşen Çelik
Gülşen Çelik Gün önce
tamam hoş güzel kaliteli içerik bir gün cidden bir şey olursa ne yapıcaksınız bir şeyi de dozumda bırakın
Sonraki
TABUTLA KORKUTMA ŞAKASI! - (  BAYILDI! )
12:00
KEKOLARIN YANINDA KIZLARI TACİZ ETMEK!
5:52
Kekoların Akıl Almaz Dansları
3:33
Kekoların clash royeli
15:22
görünümler 12
Kekoların zayıf noktası??
1:01
görünümler 13 132
Fetih2 kekoların feryadı
0:57
Kekoların 3 Temel Hareketi
1:48
r/TIHI | Thanks, I hate it!
12:45
görünümler 1 018 555
Architecture Tier List - JonTron
14:46
görünümler 2 452 709
Descendants 3 doesn't make any sense...
16:28
Playing Episode: Love Life
27:18
görünümler 3 462 989
Editor Edition 2 | Dude Perfect
8:06
görünümler 9 419 798