Karanlık

Kardeşlerim 24. Bölüm 2. Fragmanı | ''Geberteceğim seni!''

KARDEŞLERİM
Abone ol
görünümler 3 235 504
100% 66 000 0

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
atv resmi TRvid kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Oyuncuları:
Celil Nalçakan
Halit Özgür Sarı
Cüneyt Mete
Fadik Sevin Atasoy
Ahu Yağtu
Simge Selçuk
Yiğit Koçak
Su Burcu Yazgı Coşkun
Aylin Akpınar
Onur Seyit Yaran
Cihan Şimşek
Damlasu İkizoğlu
Gözde Türker
Kaan Sevi
Melis Minkari
İrem Salman
Lizge Cömert
Recep Usta

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
atv resmi TRvid kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

Eğlence

katma

 

13 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 859
H.H
H.H Aylar önce
Akif yine ekmeğinin peşinde djaojsoqksoa
Xanım Səmədoğlu
Akif gibi sevenimizde olmadı...
JALE NABIYEVA
JALE NABIYEVA Aylar önce
Yaa diyorumki acaba Akif Kadirin babasini annesini oldurduyunu bilse ne yapar? Oldururmu onu Katil mi olur…😣
b
b Aylar önce
insallah akife kotu birsey olur ve susan kabul etmez ama bence eder 🤗
Zehra Okur
Zehra Okur Aylar önce
Merak etmeyin akif ölmez cunku kötüye bisey olmaz😅😅
Qasımova Zara
Qasımova Zara Aylar önce
Yaaa bu para çantası calindiktan sonra bulundi ya sonra ne oldu ki anlamadım ya
Khaby Lame
Khaby Lame Aylar önce
Akif bu işdende yırtar panik yapmayın!😅
Türk ASMR
Türk ASMR Aylar önce
Ruyaaaa
Hasan Suğur
Hasan Suğur Aylar önce
SG İZLEDİKTEN SONRA TABİ BENDE ASİYENİN RÜYASI DERİM
Cansu Orhan
Cansu Orhan Aylar önce
FT Türkiye ekonomisi Avrupa'yı etkileyecek
qocaPØRTAL¹
qocaPØRTAL¹ Aylar önce
*Sa*
Melek Gül
Melek Gül Aylar önce
Akif malı
Rita Rita
Rita Rita Aylar önce
Bu heyecanlı ve zevkli değil
Mirzəyeva Gülnarə
Şok şok yaaa sisce ölucekmi bence xayınlar hiç olmes🤔🤣
elanur dağ
elanur dağ Aylar önce
Akif klip cek
Burak Dk
Burak Dk Aylar önce
Yeni sezonda diziye eklenen şeyler: Kadire %10000 merhamet Aybike %70 sevgi Akif %99999 şerefsizlik
Melike Yiğit
Melike Yiğit Aylar önce
Akif 🥺
iclaal
iclaal Aylar önce
akifle şahika idollerim, şahika öldü akif kalsın aga
Ramal Seyidzade
Ramal Seyidzade Aylar önce
Helal akiff guzel sesin var🤟😂
dilara 2803
dilara 2803 Aylar önce
24 bölüm ne zaman çıkacak ya bekliyorum halaa🥺🥺
Fatma
Fatma Aylar önce
Akif dizinin tadı tuzu nedense kizamıyamıyorum güldüruyor beni sesi harika daha fazla istiyoruz 🤗🤗🤗
Damla Kara
Damla Kara Aylar önce
Lan 24. Bölüme zor gelmiş bune yaa
İlknur Hırlı
İlknur Hırlı Aylar önce
LAN YETER YETER ŞU KARDEŞLERİN BAŞINA KÖTÜ ŞEYLER GELMESİN ARTIK ŞİMDİ DE AKİF ÖLUR SONRA KADİR HAPSE GİRER AYHHH TÖVBE
yakup demir
yakup demir Aylar önce
akif K.O
Mert Kirmizi
Mert Kirmizi Aylar önce
Sanırsam bu dizi 28 de final olcakmıs
Ömer Alper Aydın
Ömer Alper Aydın Aylar önce
Yok yalan o
1.bercem Dmr
1.bercem Dmr Aylar önce
35. Black
Hacer Güçkan
Hacer Güçkan Aylar önce
Akif kötü falan ama şu dizide tek güldüğüm de o
Berfin Sonkaya
Berfin Sonkaya Aylar önce
Neboooooş😂
Duru Demirtaş
Duru Demirtaş Aylar önce
olm kapak fotosu İİAÖWĞWJQĞEHWĞENĞWEHQĞDKĞAEJPDNAŞDN
çeşitli abi
çeşitli abi Aylar önce
Akif fakir mi oluyo
Kadir Sengul
Kadir Sengul Aylar önce
Dizi bitiyor laa
msyva08
msyva08 Aylar önce
Asiye gidib de abisine her seyi anlatmasi bi dert anlatmamamasi ayri bi dert. Anlatmasaydi her seyi saklamis olurdu . Simdi de gidib anlatmis abisini katil edice 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
- ࢪ࣪نَـشہ𓆤.
Duyuru bir konsept, umarım açıklarsınız 🤡💔
Tugba Dalgic
Tugba Dalgic Aylar önce
Akif öldümü
Gulsana gramfree
Gulsana gramfree Aylar önce
Bane
Merve Yalçın fan
Merve Yalçın fan Aylar önce
Jsvafr Akif 😂
Bxbxbs Xbsbbs
Bxbxbs Xbsbbs Aylar önce
Akif.kaan.kutarecak
Berat Uskul
Berat Uskul Aylar önce
Sarhoş Akif
Nur
Nur Aylar önce
Akifin sesini her dk dinliyorum çok iyi ya uzun versiyonu olsa keşke
Yess
Yess Aylar önce
Uzgunum ama begenemedimm
Mini Bilgi
Mini Bilgi Aylar önce
*Lise öğrencisiyim. aileme yük olmamak için TRvid'dan gelir kazanmak istiyorum. bu kadar kişi içinden birkaç kişi bile gelse bana yeter. gelen kişiler; şimdiden sağolun..💞🙏 gelmezseniz de canınız sağ olsun* 🙂
Bülent Duman
Bülent Duman Aylar önce
Sese düşenler ? Hahah
YAP TV
YAP TV Aylar önce
bak emin olun nolursa olsun hala okulda kalacaklar
CASNY OGUZ VEVO
CASNY OGUZ VEVO Aylar önce
Agab
Gulwen Tagiyeva
Gulwen Tagiyeva Aylar önce
Ya biri bana aciwlasin nolur..omer cixacaqmi diziden ?amerika falan dediler ya dizinin dadi duzu kacar e
bb
bb Aylar önce
Asdor barışsınn🥺🥺
yedek gokdemir
yedek gokdemir Aylar önce
Poyraz karayelden biliyorduk zaten krali 😁
Fatma Moktar
Fatma Moktar Aylar önce
مسلسل خوتي الحلقة ٢٤
Mert Kösem
Mert Kösem Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mert Kösem
Mert Kösem Aylar önce
Yürü be Akif çok komik yaa
Ozcan Bayrakci
Ozcan Bayrakci Aylar önce
Pandemi bitti biz Allah Allah Allah Allah Allah
Xusan Aliboyev
Xusan Aliboyev Aylar önce
Akif'in söylediği şarkının adı ne
Gülay Özbey
Gülay Özbey Aylar önce
Kadirin ahlakı nerde?
Gülay Özbey
Gülay Özbey Aylar önce
Bu Akif uslanmayacak galiba.
haminne
haminne Aylar önce
Akif ne manyak bi adam yaw suna bak tovbe
Tural Sxeliyev
Tural Sxeliyev Aylar önce
Hayırlı olsun bu bölümde hastanede geçecek
BLACKPİNK 💜BTS
BLACKPİNK 💜BTS Aylar önce
9:00 Akifin yüzü 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭🤭🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭🤭😂🤭😂🤭😂🤭😂🤭😂🤭🤭😂🤭😂🤭🤭😂🤭😂😄😂😄😂😄😂😄😄😂😄😂😄😄😂
Rashed Afghan
Rashed Afghan Aylar önce
😁😁
KARDELEN ÇİÇEĞİ
Bu ne yaaa
Gulay Quluzade
Gulay Quluzade Aylar önce
Gebertdi lam resmenn
Bayraktar
Bayraktar Aylar önce
İsraf...🤦
Vantaehy Bear Aze
Vantaehy Bear Aze Aylar önce
Bir mənə bax görüm?, Kiməm mən? Sən niyə mən çiməndə, içib gedib xalan qızına diz çökmüsən?!
Yıldız Kösem
Yıldız Kösem Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣
Yıldız Kösem
Yıldız Kösem Aylar önce
Çok komik lan
Beyza Yılmaz
Beyza Yılmaz Aylar önce
Ilahi akif Allahım yaaa🙄
Broken Darkness FF
Broken Darkness FF Aylar önce
I dont know why youtube is recommending this to us
Mezun Birisi
Mezun Birisi Aylar önce
Neboş çok safsın be kızım
Mami_Bs
Mami_Bs Aylar önce
olüyo
Vuqar Nurullayev
Vuqar Nurullayev Aylar önce
AKİF:KADİR BU NE SİNİR OĞLUM?
TOnly
TOnly Aylar önce
29. BÖLÜM Final Olacak....
AHMET ALTINDİŞ
AHMET ALTINDİŞ Aylar önce
Kardeşlerim...
Fire Ice
Fire Ice Aylar önce
Bence akif fakir olucak
Önder Metoğlu
Önder Metoğlu Aylar önce
Bence rüya birisi görümüş
TAE 🌌 STAN
TAE 🌌 STAN Aylar önce
نريد كل الاعلانات او الحلات حطونه ترجمه عربيه مثل التركيه💜☺ صح حافضه تركي بس عربي افتهم اكثر☺💜 نحنه العرب نحبكم هوايه💜💜
merve merve
merve merve Aylar önce
Akif😂😂😂😂😂😂😂
Sinem
Sinem Aylar önce
Tolgayla Harika yı sevgili yapın artık
Celal Gök
Celal Gök Aylar önce
Akif ölmesin diyenler
serra
serra Aylar önce
kadirin sinirli surat cok komikk
BTS ***BTS
BTS ***BTS Aylar önce
Her bölüm sonu veya başı biri ya ölüyo ya da hanstenelik oluyo
Minnoş Şeyler
Minnoş Şeyler Aylar önce
bu kadirde hiç bir şeyin değerini bilmiyor akif sayesinde hapisanede beleşe para buldu
göksu kesgin
göksu kesgin Aylar önce
Yine buram buram kaos kokuyor şaşırmadım
Esma Etyemez
Esma Etyemez Aylar önce
bu bölüm ün kurbani gene kadir olacak dimi senarist?
Samet Kuş
Samet Kuş Aylar önce
👍👍👍
Servet Alçın
Servet Alçın Aylar önce
Akifi sesinin güzel olduğunu hepimiz gördük senarist sayesinde
İrem Yılmazer
İrem Yılmazer Aylar önce
Nebos😂
حجي حجو
حجي حجو Aylar önce
25:::2
حجي حجو
حجي حجو Aylar önce
25
Aysen Kuru
Aysen Kuru Aylar önce
Ekranda heyecanla ve merakla izlediğim tek dizi gerçekten çok seviyorum AyBer👍❤💙💚💛
bts_and_liya
bts_and_liya Aylar önce
Olm bu ne ya ayber daha gecen bolum sevgili oldu şimdi sahneleri yok !
NURAY GÜRSOY
NURAY GÜRSOY Aylar önce
Bence asiye doruka tekrar küsecek kaan akifin ortaya çıkan oğlu nebahat , a herşeyi anlatacak nebahat akife kızsa, da onu boşamayacak Tabii öyle olmayabilir Bunlar sadece teori
İrem Morkoyun
İrem Morkoyun Aylar önce
Asıl üzüldüğüm şey çocuklar anne ve babalarını öldürenin Akif olduğunu öğrenirse neler olacağ🤦🏻‍♀️
Samet Dağ
Samet Dağ Aylar önce
Ğağağağağağağağağağ
xxxtentacion xxx
xxxtentacion xxx Aylar önce
Akif ölmesin
ʙᴇʟʟᴀ𖤐
ʙᴇʟʟᴀ𖤐 Aylar önce
Neden Akef Susan evine gitti?
Ayşe Erden
Ayşe Erden Aylar önce
Ama iyi söylüyor 🤩
Ahmet Kayaduman
Ahmet Kayaduman Aylar önce
Neboş daha güzel suzandan
Harun yanar
Harun yanar Aylar önce
Asiye herşeyde gurur yapıyor ve sevdiğine güvenmiyor madem bilmiyor sevmemicek
kaan catan
kaan catan Aylar önce
Yüce Kral GAREN
Yüce Kral GAREN Aylar önce
kadir umarım akifi öldürmemiştir
Nihat cəfərov
Nihat cəfərov Aylar önce
Akifin iyi sesi kadir her seyi ogrendi iyi oldu
Sonraki
POPPY PLAYTIME vs FNAF! - Animation
30:22
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
görünümler 11 000 000
KAÇIŞ DOMİNİK ÖZEL FRAGMAN!
0:58
OBLIVION - ELEŞTİREL PARODİ
7:15
görünümler 157 078
Teşkilat 25. Bölüm
2:23:01
görünümler 2 126 894