Karanlık

Kalk Gidelim 67. Bölüm Fragmanı

Kalk Gidelim
Abone ol
görünümler 220 170
97% 2 066 55

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 204
Ümmühan Meral
Ümmühan Meral 2 aylar önce
Şu nehiri çıkarın diziden nehirin sahneleri geldi mi kanal değiştirmek zorunda kalıyorum
OYUNCAK 5
OYUNCAK 5 3 aylar önce
kalk gidelim dizisi arka sokaklar izisi kaaar ömrü olsun inşallah amin
Kedi Kedi
Kedi Kedi 3 aylar önce
Nehir itici
Maraq Dünyası
Maraq Dünyası 3 aylar önce
Gizem dolu bi bolum daha
Maraq Dünyası
Maraq Dünyası 2 aylar önce
Sagol kardeşim
Demet Akalin Fan Demet Akalin Fan
Bende agayevim)
Elbet bir Gun
Elbet bir Gun 3 aylar önce
Ya deniz bi karar ver artikkkk
Elbet bir Gun
Elbet bir Gun 3 aylar önce
Kim sevdi nasil sevdi? Jxjfkxjf
Mervenur E.
Mervenur E. 3 aylar önce
En büyük seyfettin olduğuna göre ya seyfettin evlatlık ya da hic kimse değil çünkü hic çocukları olmadığı için gibi bir şey okudular
Sıla Yılmaz
Sıla Yılmaz 3 aylar önce
Hopbalaa
abdullah albayrak
abdullah albayrak 3 aylar önce
Nehir kimseyi sevmiyor gitsin bence
hadi ordan
hadi ordan 3 aylar önce
Fragmanı bile komedi yaaa
Metehan Topel
Metehan Topel 3 aylar önce
EVLATLIKLAR Dizi çöktü 💨💨
Usta Gençlik
Usta Gençlik 3 aylar önce
Ailece severek izledigimiz guzel bir dizi
HÜLYA ŞEN
HÜLYA ŞEN 3 aylar önce
Şu nehir yönetmenin akrabası filan mı acaba. Dizide herkes nehir de nehir.. çok itici ukala diğer kızlar ne kadar sempatik badegül bile..
Mustafa Özmen
Mustafa Özmen 3 aylar önce
Nehir başrol mü mk her yerde bu kız
Yasin DoğanTV
Yasin DoğanTV 3 aylar önce
evlatlık çıkarsanız yemin ediyom o yazarın ben ta dan girecem
Merve Aydın
Merve Aydın 3 aylar önce
Fazladan erkek kadrosu olunca yeni kadın geliyor herhalde
mehmet tüngül
mehmet tüngül 3 aylar önce
aha eğlence gelecek bölümde de devam edecek açık nett.Bence Nuriye evlatlık...
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 3 aylar önce
ESKİ TRT 1 YAYINA BAŞLASIN 🙏
Ezgi Aksoyy
Ezgi Aksoyy 3 aylar önce
Şu canberkten bıktım valla!! Çok iğrenç, çok kabaaaa!! Bi diziden çıkartılsa ne iyi olurduuuu.......
Meral Aras 《Blv》
Meral Aras 《Blv》 3 aylar önce
Aynen bende öyleee.
Ezgi Aksoyy
Ezgi Aksoyy 3 aylar önce
Sinan: Benimle evlenirmisin. Yaa çok tatlı bi çocuk bu😄. Çoookkk YAKIŞIKLI yaaa. Bayılırım bu adama. Şarkılarıda mükemmell!! ❤❤
yorgun kelebek
yorgun kelebek 3 aylar önce
Oooo 67.demek 😂ZONGULDAK ❤️
afenls 3458
afenls 3458 3 aylar önce
Çok karışık ve nehir kesin canberkeln evlenicek
Hud Brud
Hud Brud 3 aylar önce
Lütfen! Nehir, Sinan ve su yeni gelen kiz ciksin!! Ne alaka bunlar ya! Böyle „Genc-Tripler“ Sahneleri cok sIkmaya basladi! Gercekden yeter!!
Nilos FB
Nilos FB 3 aylar önce
Yeni gelen kız? Yildiz'mi?
Sena Köse
Sena Köse 3 aylar önce
Mumide seyfoda nuriyede tabiki dalsinniz daalll
siradan birisi
siradan birisi 3 aylar önce
Evlatlık olan şakir çünkü sefer sinyal verdi nehire bi daha cocugumuz olmadi dedi nasip degilmis falan demisti
Loho Medya
Loho Medya 3 aylar önce
Kalk bu ba
tekno com
tekno com 3 aylar önce
Süper bir bölüm daha geliyor.
Mehmet Özkan
Mehmet Özkan 3 aylar önce
Kalk gidelim cok güzel yaaaa gulmekten karnIm acIdI
HakkıAkyol144P
HakkıAkyol144P 3 aylar önce
Üçüde evlatlık falan değil. Geçen bölümde Mustafa Ali ve Seyfo Halile şaka yaptı bu bölümde Halil ve belki Hacı Baba onlara şaka yapıyor
Mert Ko
Mert Ko 3 aylar önce
Bence mustafa Ali üvey evlat
goodman happyman
goodman happyman 3 aylar önce
Bu diziyi lütfen bitirmeyin cumartesi aksamlarim bu diziyle anlam kazandı. Misafir kabul etmiyoruz.
jack wilson
jack wilson 3 aylar önce
Ne güzel çekmişsiniz işte cumartesiyi beklemenin ne anlamı var verin izleyelim.
Amin Ersadll
Amin Ersadll 3 aylar önce
Yıldız güzəl kız isafın aklını aldı
zz zzz
zz zzz 3 aylar önce
Nehir etrafinda donen senaryoda iyice sacmalandi. Tadi kacti artik. Sıkıcı oluyor.
FARUK KOCABIYIK
FARUK KOCABIYIK 3 aylar önce
'BEN DE İNSAF NEDEN OLMASİNKİ'
Yüksel Mansurgüler
Yüksel Mansurgüler 3 aylar önce
Çok komik dizi ya...😍
Ali Ulukara
Ali Ulukara 3 aylar önce
Baya komik bölüm olcak
Cavid Agayev
Cavid Agayev 3 aylar önce
bence nehir camberki secsin oyle daha guzel olur
Ezgi Aksoyy
Ezgi Aksoyy 3 aylar önce
@Rümeysa Sinanoğlu aynennnn çok kaba çok iğrenççç
Rümeysa Sinanoğlu
Rümeysa Sinanoğlu 3 aylar önce
Seçmesin! Qıcık oluyorum şu canberke. çok kaba 😈😤
Sefa Korkmaz
Sefa Korkmaz 3 aylar önce
Artık nehir işine bir son verin kimi seviyorsa artık onu seçsin
gezegen66
gezegen66 3 aylar önce
Hah şöyle filme seller sulargibi gelin bizde cumartesiyi sabirsizca bekleyek aga
moda dünyası musiqi
moda dünyası musiqi 3 aylar önce
Mükəmməl dizi.
KÂMİL selvi
KÂMİL selvi 3 aylar önce
Bekle bekle geçmez artık dallar😄😄😄😄
Bilgi Dünyası Şen
Bilgi Dünyası Şen 3 aylar önce
Şu sinan ı hiç sevmiyorum gitsin diziden
Hande Ekici
Hande Ekici 3 aylar önce
Aynen bende çok seviyorum Sinanı! Çokda yakışıklıymış.😍😍❤❤❤ Aşkım benim
Meral Aras 《Blv》
Meral Aras 《Blv》 3 aylar önce
Aynen öyle. Bende katılıyorum! SENİ SEVİYORUZ SİNAN!!! ❤Sinan❤........❤
Rümeysa Sinanoğlu
Rümeysa Sinanoğlu 3 aylar önce
@Beyza Yanılıyosunnn!! Sen sevmesende her kes senin yerinde diğilki... Biz seviyoruzz!!!! Tüm Türkiye SEVİYORR!!!
Rümeysa Sinanoğlu
Rümeysa Sinanoğlu 3 aylar önce
@Ezgi Aksoyy aynen öyle Türkiyede çok seviliyor. Sevenleri daha çokk!
Ezgi Aksoyy
Ezgi Aksoyy 3 aylar önce
@Beyza sen dizide sevmiyo ola bilirsinn!!! Onun sevenleri milyonlarla. Türkiyede çok sevilen bi şarkıcı-oyuncu.
serkan akarsu
serkan akarsu 3 aylar önce
trvid.com/video/video-LjfWbPnK1GU.html destek için izleyelim minikler çok şeker
Lalaboy Man
Lalaboy Man 3 aylar önce
Selamin aleyküm!!!🥳🥳🥳
Filiz Tabak
Filiz Tabak 3 aylar önce
Teşeklürler kalk gideyilme emeyi geçen herkese oyuncularına sette çalışan herkese herkesin emeği var🥀🌹🌷❣💕💖👍👍👍👍
Kenan Rusemov
Kenan Rusemov 3 aylar önce
Mumu evlatlik olmamali cunki dedesine benziyormus
Kübra K
Kübra K 3 aylar önce
Şakir takım elbiseyle baya iyi olmuş.
KÂMİL selvi
KÂMİL selvi 3 aylar önce
Oooo
münteha boylu
münteha boylu 3 aylar önce
Haftayı sabırsızlıkla bekleyenler +1
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu 3 aylar önce
Bende Haftayı iple çekiyorum
Atakan Küloğlu
Atakan Küloğlu 3 aylar önce
+1
Sonraki
My Friend And I Liked The Same Guy
3:30
Reacting to the FUNNIEST Animations !
9:19
Lucas The Spider - It Slipped
0:55
görünümler 3 576 926
OLD ANIME THEMES VS. NEW ANIME THEMES
18:46
Brewstew - Walking Home From School
3:45
It Follows (2014) KILL COUNT
19:24
görünümler 1 259 296
MY BODY UNDER A MICROSCOPE CHALLENGE!
10:21