Karanlık

Kadın 65. Bölüm Fragmanı (Yeni Sezon)

Kadın
Abone ol
görünümler 2 009 236
97% 33 822 1 006

Başrollerinde Özge Özpirinçci ve Caner Cindoruk’un yer aldığı "Kadın" her salı Fox'da!
Kadın dizisi resmi youtube kanalı: goo.gl/6YXaGx
Oyuncular:
Özge Özpirinçci
Caner Cindoruk
Bennu Yıldırımlar
Ayça Erturan
Ece Özdikici
Şerif Erol
Seray Kaya
Feyyaz Duman
Devrim Özder Akın
Kübra Süzgün
Ali Semi Sefil
#kadın #medyapım #kadınyenisezon

Eğlence

katma

 

9 Sep 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 597
Kadın
Kadın 7 gün önce
Farklı yaş ve sosyal statüden 7 kadının trajikomik hikayesi 👇👇 trvid.com/video/video-NY5c9jvlUlw.html
Ali Zharawa
Ali Zharawa Gün önce
Nergz💋💋
İrfan Toprak
İrfan Toprak 3 gün önce
@şeyma ışıl kaya Gerçekten harika bir dizi iyi geceler🌹
boss hesap
boss hesap 4 gün önce
Lütfen nisanın adı şevval olsun şevval ablama çok benziyor nolur 😀😀
Meryem Şanlı
Meryem Şanlı 4 gün önce
@nisanur özkan annesi ölmüş
Уразов Пулат
Уразов Пулат 6 saatler önce
Напишите мне перевод этих слов
Ziyoda Inom
Ziyoda Inom 7 saatler önce
😍😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Ssaf
Ssaf 8 saatler önce
Hatice öldü bence
Ali Aslan
Ali Aslan 9 saatler önce
Banada bir kalp atarmırmisin yaşasın kadın
selda terekli
selda terekli 9 saatler önce
bahar bi iş kadını olmuştur çocuklar büyümüştür vs vs daha da saçma sapan bir hal almıştır dizi
sensiz Renka
sensiz Renka 11 saatler önce
Ne zaman yeni bolum olacag ya
yusuf eymen
yusuf eymen 12 saatler önce
Allahım Yarabbim yaa ! nerdeyse tüm diziler başladı. bi kadın dizisi ortalıkta yok. umarım 3.sezon iyi geçer. yoksa yönetmenden tut , ışıkçısına kadar herkese beddua ederim bak. yaparım bak.😈
eli eo
eli eo 21 saatler önce
Ancias ile romanı bekliyorum
Hazel Fentty
Hazel Fentty 21 saatler önce
Hayatimda görduğum en guzel fragman.
Nisan Nil
Nisan Nil Gün önce
Ee peki ne zaman başlıyor???
Dilara Erdoğan
Dilara Erdoğan Gün önce
Sarp yoksa yokuz ona göre
Eda Varol
Eda Varol Gün önce
Ayşe kulin değilmi o
Zümrüd Bayramova
ya simdi ise sizde bu kez de bir isteyim var simdi 2 ci fraqmani gonderin artik llllllluuuuuuutttttttfffffeeeennnnnn
Nuri Uslu
Nuri Uslu Gün önce
Biz bu salı yani bugün bekliyorduk. Yakındayı daha uzun etmeyin.
Serbayim Kacan
Serbayim Kacan Gün önce
Sarp ortaya çıktığından beri filim bütün gizemini ve heycanını kaybetti.Bence sarpı diziden almaları lazım ve kadın yeni bir savaşla karşı karşıya kalıp dizi yeniden heycan kazanması lazım.Dizide konu kalmadı herşey ortada artık.
Ceren Akbas
Ceren Akbas Gün önce
Bahar neden eski soyadını kullanıyor 😂
Ben Nisa.
Ben Nisa. Gün önce
ya 1 hafta oldu hayla cıkmadı dizii tv de ne zaman cıkcak
Eylül Ada Bayram
Bugün kadin var❤😎👌
50 bin obone challenge
Of bi başlayamadı fragmanı bile sırlarla dolu 😀 no sarp no arif no Anne 😆😆😆😆
als g
als g Gün önce
Ne zaman başlıyo?
Elif Özmen
Elif Özmen Gün önce
Umarim bugun başliyordur
Yunus Bagsiz
Yunus Bagsiz Gün önce
Çünkü Kadınım ve güçlüyüm
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
Bir an önce başlasa !
İLAYDA JİMİN PARK
İşte kadınların gücü
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
6000 aboneye az kaldı umarım desteklersin
Ilmira Iskandarova
Man Ayol filmining muhlisiman....🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Ali Zharawa
Ali Zharawa Gün önce
هەربژی
Ali Zharawa
Ali Zharawa Gün önce
😗😘😗😗😗
Yorgun’um Çok yorgun
Arif ve hatice ölmüş.
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
6000 aboneye az kaldı umarım desteklersin
Aydeniz Açkurt
Aydeniz Açkurt Gün önce
Kesin nezirin mirasından zengin oldu
Aydeniz Açkurt
Aydeniz Açkurt Gün önce
@Murat Ali ALTIN haaa bende kanalı zannettim
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
@Aydeniz Açkurt beni
Aydeniz Açkurt
Aydeniz Açkurt Gün önce
Kimi destekleyeceğim
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
6000 aboneye az kaldı umarım desteklersin
Soap Love
Soap Love Gün önce
3 yili bosha harcadim.neftet ediyorum artim bu diziye.iyrenc yaptilar.olseydi iyi olurdu.sarp cocuklarina kendi baka bilir.
eda Bas ailesi
eda Bas ailesi Gün önce
nezaman baslicak uzatmayin baslatin artik diziyi iyice bakasim kalmadi :)
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
6000 aboneye az kaldı umarım desteklersin
RəfiqBakılı Eldarov
Gerçekten o kadar güzelki yazmaya bişey bulamadım.
Furkan Sahin
Furkan Sahin 2 gün önce
Dizi ne zaman başlayacak?
Büşra Gökdemir
Büşra Gökdemir 2 gün önce
kadınlara kendini en güçlü hissettirebilecekleri bölüm olduğuna eminim. bahar bir kadından çok türk annelerinin özünü anlatıyor. sırf bu yüzden çok seviyorum.
Umid Xelilov
Umid Xelilov 2 gün önce
Hatice öldü. Çünkü artık humeyra geldi.humeyra haticenin yerini doldurucaktır.hatice ex
Murat Ali ALTIN
Murat Ali ALTIN Gün önce
@Akif Çelik csdbdsnb 6000 aboneye az kaldı umarım desteklersin
Akif Çelik
Akif Çelik Gün önce
Haticeye değil neticeye bak
Alaa Theiban
Alaa Theiban 2 gün önce
The beautiful thing that the lights are open in the trailer like 41 trailer just when Sarp only came that's Sarp is different Sarp is the life for Bahar 💜😍😎#sarbah
Esma Nur
Esma Nur 2 gün önce
Özledik be
Nermin Abdurrehmanova
Sozler cox guzel ve insanin icini kalbini titretdi ve bir daha kadin oldugum ucun kurur duydum❤️
Akif Çelik
Akif Çelik Gün önce
Bende erkekliğimden utandım.Keşke bende bağyan olsaydım
nutella beyx
nutella beyx 2 gün önce
*SAVAŞIRSAM MUTLAKA KAZANIRIM* bahar~~
Ayşenur Ünlü
Ayşenur Ünlü 3 gün önce
Humeyra ve Ozge Ozpirincciyi tekrardan birarada gormek beni cok heyecanlandirdi ve yillar öncesine götürdü sabirsizlaniyorum😍😍
Nur Cihan
Nur Cihan 3 gün önce
En güzel yeni sezon fragmanıydı
LİMON TV
LİMON TV 3 gün önce
Ne zaman başlıyacak
Züleyha Şahin
Züleyha Şahin 3 gün önce
Keşke kadın olmak kazanmaya yetseydi yetmiyor ne derseniz diyin hep yarimsiniz hep eksiksiniz her savaşınızda yenilmeye mahkumsunuz....
Δημητρης Βριαρεως
Αυτή στο τέλος θα γίνει φεμινίστρια και λεσβία να μου το θυμηθείτε.
Cemile Polat
Cemile Polat 3 gün önce
Kadınım savasrisam kazanirim
anahi velasco
anahi velasco 3 gün önce
Cuando en México tvazteca??
Hilal Yasar
Hilal Yasar 3 gün önce
Ceyda çok güzel olmuş ya
Billie Eilish
Billie Eilish 3 gün önce
“Çünkü ben bir kadınım savaşırsam kazanırım”
Ali Orhqn
Ali Orhqn 3 gün önce
Dizi bitti mi simdi
Öykü Usta
Öykü Usta 3 gün önce
" ÇÜNKÜ BEN BİR KADINIM. SAVAŞIRSAM MUTLAKA KAZANIRIM " 💪💪❤❤
RESİM DÜNYASI
RESİM DÜNYASI 3 gün önce
"Çünkü ben bir kadınım savaşında mutlaka kazanırim"
gül bozat
gül bozat 3 gün önce
Fragman çok saçma
Merve Aydın
Merve Aydın 3 gün önce
Ne zaman başlayacak
Saniye Gürdal
Saniye Gürdal 3 gün önce
Yeni sezonda OYUNCU degisikligi yapildiysa HIC DE IYI BI SEY YAPMADINIZ DERIM TABI BU BENIM FIKRIM
Sudenaz Ekr
Sudenaz Ekr 3 gün önce
Kadınlara dikkat SEN ANLAT KARADENIZ'den👑 başladı. Bikac dizide özentilik yapiyo 👊
Efe Orpak
Efe Orpak 3 gün önce
Bahar’ın TEDX konuşması en anlamlı fragman. (Çocuklar Tedte, “Ben bir kadınım, savaşırsam mutlaka kazanırım)
savaş kılıçkaya
savaş kılıçkaya 3 gün önce
paramparça dizisinin mahide si
merzifon 05
merzifon 05 3 gün önce
Sarptan önce dizi cok güzeldi sarp geldikten sonra dizi bozuldu Ben son kac bölümü izlemedim oyüzden
Aydeniz Açkurt
Aydeniz Açkurt Gün önce
Bence bunun tek sorumlusu senarist. Madem Sarpı geri getirecekti neden arif ile bahar aşkını yaptı bence sarpla daha çok yakışıyorlar. Arife de onu seven güzelbşr kız vermeleri lazım
Arif Gibi Sevmek
Arif Gibi Sevmek 3 gün önce
Kesinlikle haklısın aynen öyle,saçma bir sezon daha bizi bekliyor
Lan Oğlum
Lan Oğlum 3 gün önce
Melekler Korusun geldi aklıma
Sonraki
Woman Episode 64
2:22:37
görünümler 1
'The Other Woman' Trailer HD
2:19
Kadın 64. Bölüm 1. Fragmanı
0:57
Hercai 13. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
görünümler 1 981 444
SUSAMAM KLİBİNE TEPKİ!
20:17
görünümler 1 065 794
Kalk Gidelim 77. Bölüm
2:29:01
görünümler 172 114