Karanlık

Kadın 43. Bölüm 1. Fragmanı

FOX
Abone ol
görünümler 871 773
91% 4 266 381

Kadın: www.fox.com.tr/Kadin
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
FOX’a abone olmak için: bit.ly/2NKwZ8n
Kocası Sarp’ın ölümünden sonra Bahar’ı hayata bağlayan iki şey vardır: Çocukları Nisan(7) ve Doruk (4). Onlarla elele verip hayatı bir oyuna, fakirliği eğlenceye, yokluğu neşeye çevirmeyi başarır. İnsanın yüzü güldüğünde kalbinin de onunla birlikte gülümseyeceğine inanır.
Başrollerinde Özge Özpirinçci ve Caner Cindoruk’un yer aldığı dizi “Kadın”, Salı 20.00'de FOX’ta!
YAPIM: MED YAPIM & MF YAPIM
SENARYO: HANDE ALTAYLI
YÖNETMEN: NADİM GÜÇ
Oyuncular:
Bahar: Özge Özpirinçci
Sarp: Caner Cindoruk
Hatice: Bennu Yıldırımlar
Şirin: Seray Kaya
Jale: Ece Özdikici
Musa: Devrim Özder Akın
Arif: Feyyaz Duman
Yeliz: Ayça Erturan
Nisan: Kübra Süzgün
Doruk: Ali Semi Sefil

Bizi sosyal medyadan takip edin:
FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye/

Kadın Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/kadindizifox
Kadın Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/kadindizifox
Kadın Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/kadindizifox

Eğlence

katma

 

4 Dec 2018

foxdiziizledizi izlehdbölümparçatanıtımfragmanözge özprinçcicaner cindorukbennu yıldırımlarayça erturanece özdikicişerif erolseray kayafeyyaz dumandevrim özder akınkübra süzgünali semi sefilson bölümkadın son bölümson bölüm izle

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 457
Maryam SL
Maryam SL 2 aylar önce
Absolute craziness, absolute inhuman, absolute unimaginable, absolute madness, with 2 so innocents being played and deceived with so many unbelievably crazy sick people around themselves, and believing them that they would themselves would reach their goals, while most of these so called Kadins must be hospitalized. Fraud marriages, fraud personalities, no justice involvement, everything goes well with devils, What a heavenly country is beautiful Turkey. I think you better call it a murderous country. Your jobs are only to torture the people, jaunt like you do in prisons.
maqa 007
maqa 007 2 aylar önce
Bu Şirin yüzündən Kadın dizisinə bakamıyorum,
Ilker Fent
Ilker Fent 2 aylar önce
Sıkıntı veriyor artık uzatmanın bir anlamı yok biz ailecek izliyorduk bu saatten sonra seyretmeme kararı aldık haftalardır zırvaladı pes ettik baybay dizi
Pnr Gnydn
Pnr Gnydn 2 aylar önce
Şirin inşallah diziden çıkarsın seni gördükçe diziden soguyor insan umarım ilerleyen bölümlerde olmazsın
Mehmet Akın
Mehmet Akın 2 aylar önce
Çok saçmaladı biraz bile heyecan yok
şarkı flm tv
şarkı flm tv 2 aylar önce
Aferin kız nisan sana altın kelebek ödülünü kazanmış sın böyle devam et çok başarılı ve içten oynayan bir oyuncusun daha fazlasını hakedebiliyorsun 👏👏
Ferat Adın
Ferat Adın 2 aylar önce
Aynen arkadaşa katılıyorum her halde yüzüncü bölümde kavuşacaklar çok saçma final koyun bitsin
nurdan yurttaş
nurdan yurttaş 2 aylar önce
ceyda su taytindan bi kurtul anam be gina geldi:)
Burak ve Deniz'in Dünyası
bence babanızın arkadaşı diye kandırdılar çocukları
Axundova Gulsen
Axundova Gulsen 2 aylar önce
Pirilda cindir cixdi.
shoobeeNY
shoobeeNY 2 aylar önce
Pis yilan! Süründügünüde gorucez insallah
Dicle Demirkan
Dicle Demirkan 2 aylar önce
Pırıla neden bu kadar laf söyleniyor ki ! onun bir bildiği vardır bence , kendine göre bir plan hazırlıyordur illaki ve bence ona kötü yorumlar yazılacağına düşünün bi halini
deniz's edit
deniz's edit 2 aylar önce
0:35 ve nisan kaçırılır
Murat Demirkol
Murat Demirkol 2 aylar önce
Senarist de get ha bu ne hirto
ömer çivici
ömer çivici 2 aylar önce
Ceydaya sinir olanlar
selen boz
selen boz 2 aylar önce
Arif ve baharı yakistirsnlara gerçekten hayret ediyorum ya bahara baksaniza ariflen çektiği sahnelerde ne kadar samimiyetsiz ama sarplan öyle mi sanki gerçek hayatta seviyor gibi oyunculuğunu gösteriyor
selen boz
selen boz 2 aylar önce
Enver sen hiç adaletli değilsin sarpa yaptığın hareketler sözler hiç yakışmıyor sen bütün gerçeği bilensin şirinin günlüğünü okudun neyin derdindesin sarp mezarı kazınmış bir halde geldi sana halini gördün ne istiyorsun adam annesini mezarda gördü ama şu senarist ne yapıyor bilmiyorum sarpi bukadar salak yerine niye koyuyor ne annesinin hesabını soruyor ne envere bağırıp çağırıyor ve ne olursa olsun baharı yanına alıp onu asla bir saniye bile terk etmemesi gerekiyor o çocuklar onun yolunu gozluyor ya senaristin amacı sarpi böyle aptal yapıp arifi sevdirmek heralde ama ne olursa olsun sarp ve bahar olmalı onların aşkı çok güzeldi Arif ve bahar acayip itici geliyor bahar ariflen çektiği aşk sahnelerinde sanki yapmacik oynuyor acami gibi hiç orolunu yapamıyor ama sarplan öyle değil aşkida sevgiyide yansıtıyor gözlerinden
selen boz
selen boz 2 aylar önce
Ya şu Ceyda ya ne oluyor ya neyin derdinde anlamadım
Ayten Kücükakyüz
Ayten Kücükakyüz 2 aylar önce
bu dizi halandan oyniyor mu ??
Esila Aksoy
Esila Aksoy 2 aylar önce
Çocukları kaçırıyorlar haber verelim 😂
Zehra Tursucu
Zehra Tursucu 2 aylar önce
Ulan şirin sen olmasaydın Sarp gemi den dusmezdi evlenip silahlı adamlar peşinde olmazdı
İnadım Umudum Tahir kaleli'm
Pırıl oyun oynuyor bence şirin'e
Sibel Eroğlu
Sibel Eroğlu 2 aylar önce
Ya yine ceza gelmiş RTÜK ten.Ne istiyorlar anlamıyorum.Allahaşkına Erkenci Kuşu gormuyormu bunlar dizi baştanasaği abuk subuk sahnelerle dolu.Neden Kadın dizisine takmışlar...
F Karahindiba
F Karahindiba 2 aylar önce
trvid.com/video/video-CSNuJjXQuJA.html *Çocuklarımıza faydalı bilgiler, Abone olmayı unutmayın* 👧🏻🧑🏼
F Karahindiba
F Karahindiba 2 aylar önce
trvid.com/video/video-CSNuJjXQuJA.html *izle öğren, Abone ol* 📣 📣 📣
kelebek dunyasi
kelebek dunyasi 2 aylar önce
NISAN annen sana demedi mi yabancılardan uzak dur diye 😡😡şimdi bizide m3raktq biraktin
Nesrin Cingoz
Nesrin Cingoz 2 aylar önce
yaaa güzelim diziyi şu pislik şirinle mahvettiniz yaa ...
Zeynep MEMİŞ
Zeynep MEMİŞ 2 aylar önce
Bir senaryo ancak bu kadar katledilirdi 👏
şarkı dinle
şarkı dinle 2 aylar önce
Merhaba Nisan ben babanın arkadaşıyım sarp Çeşmeli nin gerçekten mi Nisan gg
Kaan Karasu
Kaan Karasu 2 aylar önce
Şunlar açık ki; -Bu dizi çok iyi -Türkiye dizi piyasası hep dram ,bunalım psikolojisi üzerine 'bunaltan , dram moduna sokan. Kimse şu Babam ve Oğlum filmindeki gibi yerinde dram yerinde anlatım yerinde eğlence ,komedi tutarını şimdilik yakalayamayacak gibi Şöyle ki bu kadar iyi bir dizinin izleyicisini bölüm sonu yaparken psikolojik yönlendirebilmesinide hesaplamalıydı dedirtiyor. Tadı damağında kalmakla aynı sıkıcı hikayeler, arası bir yol bahsedilen. Standartlaşan ulusal dizilerimizdeki 'bölüm sonu' merak ile bağlanıyor sonraki bölüme Tabiiii kimileri sonra ki bölümde ne olacak acaba? Kimileride yeni bölümdeki hikayelerde karakteri yaşamayı(empati eğlencesi) bekleyecek...
Hakan Yilmaz
Hakan Yilmaz 2 aylar önce
bencede planları vardır pirilin ama eğer şirine inanirsa ondan nefret ederim
Nihal Yeşilyurt
Nihal Yeşilyurt 2 aylar önce
yaa işte sarp bahar el ele tutuşsa hayat bayram olsa da şu masum insanlar artık kurtulsun daha ne kadar uzatabilirim diye düşünüyorlar da gittikçe kötü oluyor 40bölüm ağlattınız bi zahmet 40bölümde güldür ün hayatın gerçeklerini gözümüze sokuyorlar beğğğ..
Nihal Yeşilyurt
Nihal Yeşilyurt 2 aylar önce
HASTASIYIZZ DEDEEEE...😆
Ttzm Ttzm
Ttzm Ttzm 2 aylar önce
O değil de çocukları kaçıracaklar sanırım.
suga
suga 2 aylar önce
Filmi an itibariyle bıraktım.
CehennemiKapattim
CehennemiKapattim 2 aylar önce
Kadınınızı dikicem şimdi, adam gibi dizi izleyin. Eski Göktürk kadınlarına özenin cariye hevesli kevaşeler.
MaleWolf T.B
MaleWolf T.B 2 aylar önce
0:42 eğer Sizden İse Ben Efes Pilsen Alırım.
Oguljan Rahymowa
Oguljan Rahymowa 2 aylar önce
Şirin o elbiseyide senide yolarım her heşe buluyorsun bir bela kıvırcık saçlı bayat makarna
Ceren Erdoğdu
Ceren Erdoğdu 2 aylar önce
Şirin aynı sokuböceğine benziyon aq bi kerede insanları sokma yeter bi rahat bırak şunları
büşra yüzlü
büşra yüzlü 2 aylar önce
Bitsin artık bu çile
İnnova Reklam Web Tasarım Ajansı
süper tarifler bu linkteki kanalda. trvid.com/show-UCB2h4d1xejb4kfYtgRs2o9w
Musa Aydin
Musa Aydin 2 aylar önce
Evet yine kötü bir fragman
fatma gökalp
fatma gökalp 2 aylar önce
Pırıl 😃Numara yapıyor kendine göre bazı planları olduğunu düşünüyorum bana katılanlar bu yorumu beğensin
MhrGs1
MhrGs1 2 aylar önce
Iyicemen bokunu çıkartınız ha! Kızım dizisi bundan daha güzel hızlı gelişiyor !
Hasan Erden
Hasan Erden 2 aylar önce
Helal Ceyda ❤️😘
Zulfiyye Aleskerova
Zulfiyye Aleskerova 2 aylar önce
Ilk defa son iki bolumdu ki Sirinin tarafindayim! Cunki Arif❤️ benim favorim.
Berkay Akturk
Berkay Akturk 2 aylar önce
Bayan
arifçiyiz
arifçiyiz 2 aylar önce
ARİFİ güçlü bir karekterde görmek istiyoruz vurdulu kırdılı zaten BAHAR da bahara kaldı (insanlıktan çık ARİF bahar ve çocuklarını korumak için)
Eda Ziyagil
Eda Ziyagil 2 aylar önce
Bu dizinin konusu ne? Güzel mı izlesem mi Bende?
Gülbahar Yildirim
Gülbahar Yildirim 2 aylar önce
Ulan Yeliz Sarpı sadece parasi var diye Bahara dayatiyor adamda para var ama seref yok
arzu Huseynova
arzu Huseynova 2 aylar önce
Hayir piril ya
ENES BABA
ENES BABA 2 aylar önce
arkadaşlar beğenip yorum yapalım lütfen abone olalım @Ml3w
Crystal Shadow
Crystal Shadow 2 aylar önce
*Artık final versin*
Erdal Yalın
Erdal Yalın 2 aylar önce
Kadın dizisi izleyin çok anlamı var
Hüseyin Alperen
Hüseyin Alperen 2 aylar önce
Şirin tuvalete değil Dizinin içine s*çtın
Kahve Seven Kadın
Kahve Seven Kadın 2 aylar önce
Bune ya bir kerede olumlu birşey olsun
Ozge Tekin
Ozge Tekin 2 aylar önce
Yaaa. Bu. Sirin.hasda.diyorlar.niye.hasdaneye.yatmiyorda.filme.siciyor anlamadm
TANER SANLI
TANER SANLI 2 aylar önce
Güzel öykü için teşekkürler;memnuniyetimi bir seyirci olarak izleyerek göstermiş bulunuyorum...Ama seyirci olarak göstermiş olduğum alkışlarımın karşılığınıda öyle güzel bir son ile almak istiyorum...Seyirciyim;oyalanmak değil akılda kalan bir son ile şaşırmak istiyorum;dizinin yerine fragman izlemeyi tercih edeceğim...Güzel bir işin karşılığı olarak verdiği destek için seyirciye teşekkür etme zamanı ki;karakterler değerini yitirmesin!Zamanımızı çalmayın;uzattiğınız bölümler kadar uzamıyor zamanımız!
can 1010988
can 1010988 2 aylar önce
Ruh hastası mayyak şirin doymuyo kötülüğe
şennur özcan
şennur özcan 2 aylar önce
Artık izemeyeceğim bittiiiii bu kadarda olmaz yaaa
Matruşka Dabrowski
Matruşka Dabrowski 2 aylar önce
Bu dizinin tam olarak konusu Ne bilen varmı? Bu kadar saçmalıkta olmaz artık izleyiciyi aptal yerine koyuyorsunuz
Arsen Yelken
Arsen Yelken 2 aylar önce
İyice saçmaladınız. Koskoca bir işadamı ve diğerleri şizofren bir karakter karşısında el pençe divan oluyor. Gerçeğe yakın olsa biraz iyi olurdu. Böyle bir kadın böyle bir işadamının değil yanına uzağından bile geçemezken şimdi bütün sırlarını biliyor. Bıraktık biz izlemeyi artık. İyice alabora oldunuz...
Fatih Savur
Fatih Savur 2 aylar önce
Bıktık şu şirin salağından çıkarın artık şunu diziden
büş
büş 2 aylar önce
Bok gibi olmuş tebrikler
Kitty Lor
Kitty Lor 2 aylar önce
If Bahar will end up with Sarp, I will hate this series. Sarp should leave her alone and stay with his pretty stupid wife. Bahar should stay with Arif, if she doesn;t see how wonderful he is, then she is blind. Only feel sorry for Arif.
guncelvideolar
guncelvideolar 2 aylar önce
salak hasta bir kız uzerinden film yuruyor.yani bazen dusunuyorum da senarist yonetmen falan mı olsak..
Sultan Kılıç
Sultan Kılıç 2 aylar önce
İyice midem bulandı sarpla pırıl beraber olacaksa pırıl şirin ile plan yapmasın 🤷‍♀️izlenilen artık calla düzgünce devam edin bitirin boş boş uzatıyorsunuz
Eylem Kynr
Eylem Kynr 2 aylar önce
Izliyorz bi bölümü heycanla bekliyorz hic birsey olmuyo bidahaki bolumun fragmanini bekliyorz dizide sadece bir gun geciyor ne kadar cok sacmaladinz
miraç asker
miraç asker 2 aylar önce
bu hikaye bize çok tanıdık geldi büyük dedemde askerde evleniyor 2 çocuğu oluyor yani bize tanıdık geldi ve biz o akrabalarımızı bulamıyoruz
Nergiz Nora
Nergiz Nora 2 aylar önce
Fragmanlari da artiq karsima cikarsa izliyorum oysa nasilda heyacanla bekliyordum yeni haftani dizini izlemekcin
aurora
aurora 2 aylar önce
Yeter ya her şey sirinin etrafında dönüyor resmen tüm planları işliyor yaptığı hiçbiseyin cezası yok dokunulmaz gibi acayip saçmalıyorsunuz artık sizi izleyenleri kesinlikle haketmiyosunuz bence üstelik çok yavaş ilerliyo dizi biseyleri değiştirin artık
Msp_Bts Girl
Msp_Bts Girl 2 aylar önce
Şeytan şirin😡
yeter Öz yurt
yeter Öz yurt 2 aylar önce
Allah'ın cezaları
Ayse Buyuk
Ayse Buyuk 2 aylar önce
Ay çok saçmaladınız şirin yılanını görmek istemiyoruz artik hep mi kötüler kazanır
Emine Geldi
Emine Geldi 2 aylar önce
Ya şu şirin kadınların yüz karası bu kadar itici ki tiksindim
Nefes tahir Kaleli
Nefes tahir Kaleli 2 aylar önce
Kızın adını şeytan yerine şirin koymuşlar. Kesinlikle nüfus müdürünün bir hatası bu. :) Abi şu karıyı boğmak isteyen tek ben miyim?
Nuraynaz Çavuş
Nuraynaz Çavuş 2 aylar önce
pırıl varya şirini öyle oyuna getirecek ki daha yerden kazırsınız kıvırcık kraliçeyi
Yıldız Gelmen
Yıldız Gelmen 2 aylar önce
Final olsun kadın iyice baydı dizi izlemek istemiyoruz artik
Merve'nin Lezzet Mutfağı
Kanalima abine olup yorum yapana hemen donus yapicam
meloş köse
meloş köse 2 aylar önce
İyice saçmaladı artık .sadece fragmandan takip ediyorum
sss
sss 2 aylar önce
Ben zaten bu dizinin umdunu bıraktım
sss
sss 2 aylar önce
Bozdunuz işte güzel diziyi
sss
sss 2 aylar önce
Bu diziye bakmaya artık hiç canım istemiyor
LPS Makaron
LPS Makaron 2 aylar önce
Ya yeter artık bitsin şu işkence baharı artık mutlu görelim hep bi olaylar bi bişeyler bitmedi gitti
Tuna Şen
Tuna Şen 2 aylar önce
Cehennemin dibini iciyonuz
lovely fish
lovely fish 2 aylar önce
Anwar ,durok and jaidaa are the best ,,they are the main actors in this show they should paid them more than bahar and sarab
tu da
tu da 2 aylar önce
Bu nasil bir okul! Resmen türkiyeyi türkleri resil ediyorlar! Türkiyede cocuklari okularda böylemi koruyorlar?! Nasil gelen bir yabanci cocuklari öyle kandirarak isinsiz alir okuldan?!
Kamile Abdiyeva
Kamile Abdiyeva 2 aylar önce
Qaliba birakicagim diziler arasina katiliyor
quenn king 123
quenn king 123 2 aylar önce
Yonetmen sicma pozisyondami yaziyo senaryonu ne 🤔
quenn king 123
quenn king 123 2 aylar önce
En sodaki sarpin sifatina sicayib sikik baba seni Arif😍
Zeynep Oztekin
Zeynep Oztekin 2 aylar önce
Geber şirin
Zehra'nın mutfağı
Zehra'nın mutfağı 2 aylar önce
Gerçekten bunaldım bahaŕı sarpla neden görüştürmüyorsunuz 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Damla Damla
Damla Damla 2 aylar önce
O adam Nisan Doruk'u kesin kaçıracak 😱😨
Damla kara
Damla kara 2 aylar önce
Bu ne yaaaaaa 😕😕😕
yılann
yılann 2 aylar önce
Sarp❤Bahar Katılanlar +1'lesin Arif♡Bahar Katılanlar yorum yapsın Benim fikrim Sarp❤bahar
yılann
yılann 2 aylar önce
Sirine mi güveniyolarr ?? What ??? Sanırım senarist yarın şirinle ceydayı evlendircek
yılann
yılann 2 aylar önce
Şirinin rol yapmasına bayılıyorum yhaa evet dizide nefretsi bi varlık ama mükemmel bi de oyuncu
Sonraki
Yeliz'in cenazesi - Kadın 47. Bölüm
03:19
Kim Öldü? - Kadın 45. Bölüm
07:50
görünümler 2 100 000
Drake Cut Off During Grammys Speech
1:20
MEETING THE MINI DOBRE BROTHERS?!
16:11
görünümler 1 807 187