Karanlık

Kızılcık Şerbeti 40. Bölüm  

Kızılcık Şerbeti
Abone ol 1,4 Mn
görünümler 8 Mn
50% 1

Kızılcık Şerbeti 40. Bölümünde; Fatih ve Doğa ilişkisi görünürde sakinleşmiş gibi dursa da ikisi de farklı hesaplar peşindedir ve eteklerindeki taşları dökmeleri yakındır.
Nilay’ın bebeğinin sünnet olayı aile içinde farklı görüşlere neden olur. Olay çok da büyümeden Nilay, anne olarak kararını verecek ve kocasını da yanına alarak harekete geçecektir.
Maddi sıkıntı çekmeye başlayan Umut, harcamalarını kısmak için işe kaloriferleri kısmakla başlayacak ancak bu durum Nursema’nın hastalanmasına sebep olacaktır. Pembe ve Abdullah olaya dahil olmaya çalışsalar da Nursema onları uzak tutmak konusunda kararlıdır.
Kıvılcım’ın Rüzgar’ın kanalında yaptığı programa bağlanan birinin istediği yardım, Kıvılcım’ın hassas noktasına dokunup onu ve Rüzgar’ın harekete geçmesine neden olacaktır.
Kıvılcım ve Ertuğrul’un arkadaş olarak yakınlaşmaları, Rüzgar’ın evinde yenen dörtlü bir yemek esnasında iyice pekişecektir.
Ömer, sorununu kimseyle paylaşmamakta ısrar etmesi sonucu iyice yalnızlaşmıştır. Bu arada hastalığı hızla ilerlemektedir.
Kızılcık Şerbeti’nin kısaca konusu:
İyi eğitimli, realist ve modern bir kadın olan Kıvılcım (Evrim Alasya), eşinden boşandıktan sonra dimdik ayakta kalmış, iki kızını da inandığı değerler doğrultusunda yetiştirmiştir. Küçük kızı Çimen (Selin Türkmen) henüz liseye devam etmekte, büyük kızı Doğa (Sıla Türkoğlu) ise üniversitede diş hekimliği okumaktadır. Kıvılcım’ın tek isteği çocuklarının ileride başarılı ve mutlu olmalarını görmektir. Doğa’nın daha üniversiteye girdiği ilk yıl erkek arkadaşıyla evlenmesiyle büyük bir hayal kırıklığı yaşayan Kıvılcım, hayatının şokunu kızının kocasının ailesiyle tanışmasında yaşar. Doğa’nın kocası Fatih’in (Doğukan Güngör) ailesi muhafazakar bir ailedir. Kızının hayata bu kadar farklı bakan bir aileyle yapamayacağını düşünür. Doğa ise aşklarının her türlü farklılığın üstesinden geleceğine inanmaktadır. Kızılcık Şerbeti; doğruları aynı, yöntemleri farklı olan iki uç aile arasında kalan bir aşk hikayesidir.
Kızılcık Şerbeti’nin oyuncu kadrosunda; Barış Kılıç, Evrim Alasya, Settar Tanrıöğen, Sıla Türkoğlu, Sibel Taşçıoğlu, Doğukan Güngör, Müjde Uzman, Yiğit Kirazcı, Aliye Uzunatağan, Feyza Civelek, Ceren Yalazoğlu Karakoç, Emrah Altıntoprak, Feray Darıcı, Selin Türkmen, Özlem Çakar, Rahimcan Kapkap, Serkan Tınmaz, yer alıyor.
Kızılcık Şerbeti yeni bölümüyle Cuma 20.00'de Show TV’de!
Kızılcık Şerbeti TRvid kanalına abone olmak için ➡ showtv.tv/fsGmQ8
Kızılcık Şerbeti Facebook hesabını takip etmek için ➡ / kizilcikserbetitv
#SılaTürkoğlu
#BarışKılıç
#EvrimAlasya
#DoğukanGüngör
#KızılcıkŞerbeti

Eğlence

katma

 

23 Kas 2023

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 6 B   
@kizilcikserbetidizi
Kızılcık Şerbeti TRvid kanalına abone olmak için ➡ showtv.tv/fsGmQ8
@ahmetsener2288
@ahmetsener2288 Aylar önce
Ödümüz patladı o Ömer in ikizinin gelmesinden meğerse halüsünasyonmuş o ikiz keşke ölmeseydi yazık Ömer e😢😢😢
@yagmuraytas5920
@yagmuraytas5920 3 aylar önce
Umut’a sadece ben mi gıcık oluyorum yaa aşırı sorumsuz geliyor yani kendi gururu için sürekli Nursema’nın ödün vermesini bekliyor, kendisi ödün verdiği zamanlarda da kızın suratına çarpıyor sinir oldum
@Elifelaa
@Elifelaa 3 aylar önce
Bende kesinlikle !! Dur şirkette yavaş yavaş ise yara Allah allah ne sinir bozucu
@Lot-4656
@Lot-4656 3 aylar önce
Bu devirde kimse onun gibi davranmaz. Hatta ev araba bile aldirir kendine.
@bircani.9562
@bircani.9562 3 aylar önce
Ben ama gıcık olmuyor bilakis anlıyorum umut'u.. Kendisini umursamayan bir ailenin şirketinde çalışmayı sadece nursema için kabullendi, doğru drüst iş bile vermedi babası ve fatih tarafından ezik gibi aşağlansada nursema için katlaniyordu.. Adam kendini (özünü) değiştirmeye kalktı sevdiği kadın için siz gelmiş ne diyorsunuz ve dikkatinizi çekerim umut yinede çıkmadı, alıp başını gitmedi.. Nursema istemedi diye gitti şirketten.
@I.L.A.Y.D.A.
@I.L.A.Y.D.A. 3 aylar önce
Evlilik adamı değil de ondan. Öğrenci evi gibi yaşayalım istiyor aptal 😂
@serpilfiliz623
@serpilfiliz623 3 aylar önce
Eski turk filmlerinden firlamis gibi😁fakir ama gururlu genc.. Kaldimi boyle tipler. Daha ezik durumuna dusuyor
@haticeylmaz6271
@haticeylmaz6271 2 aylar önce
Ertuğrul,nursemanın evli olduğunu öğrendiğinden beri,hat sanatı merakı bitti nedense😂
@user-nm2jg3cz7m
@user-nm2jg3cz7m 2 aylar önce
Aynen😂😂
@Tyugrchf
@Tyugrchf Aylar önce
😂
@minie_vlogss
@minie_vlogss Aylar önce
Heye
@sadoqathabibova6595
Şimdi Kivilcima takiyor😂😂
@YaseminCelik-vk3yj
İçimi okudun djjdjeud
@user-in4kn3yf9i
@user-in4kn3yf9i 3 aylar önce
Omer beynindeki baloncuktan olmezse her sabah buz gibi denize girmekten zature olup olecek yani senarist takmis kafayi Ömer'e
@portakallimon...2715
@portakallimon...2715 2 aylar önce
😂
@nasibateshaboyeva9250
😂😂😂 güldüm 😅😅
@selina7686
@selina7686 2 aylar önce
HAHAHAHAHHAHAHA anira anira güldümmm
@zohreozel1965
@zohreozel1965 2 aylar önce
😂😂😂
@gulsumqurbanova8293
@gulsumqurbanova8293 2 aylar önce
İllaki öldürücek 😂
@user-cw3
@user-cw3 2 aylar önce
Karısını buz gibi eve bırakıp rahat rahat oturmuş karım nasılsın diyor deyyus!
@cagdasyorgun4115
@cagdasyorgun4115 5 gün önce
bu ülkede milyolarca emekli 10 binle ev geçindirmeye çalışırken sizler neye üzülüyorsunuz..pessssss..aynur
@demir45
@demir45 3 aylar önce
Umutun boğaz manzaralı evde kirada oturup ekonomiden şikayet etmesi, evlendiği halde bekar alışkanlıklarını sürdürmeye çalışıp hatta nursemaya da sen de öyle yaparsın demesi, onun yüzünden hasta olan karısına kaloriferleri açmak yerine geç bi ilaç vericem hiç bi şeyin kalmaz demesi ve dahası ayyy evlerden ırak
@bluejade3647
@bluejade3647 3 aylar önce
Ve kendisinin viking olup üşümemesi 😂
@Mrbdangel
@Mrbdangel 3 aylar önce
Bide eski bölümlerde nursemanın gururu incinir diye harçlık vermiyordu kız gidip tablo satmaya başlamıştı 😂
@larakeman3697
@larakeman3697 3 aylar önce
Umut evlenilecek adam degildi, Nursemaya yazik
@denizzzz8741
@denizzzz8741 3 aylar önce
Evet valla iyyyyyy
@gokyuzu26
@gokyuzu26 3 aylar önce
Nursema hayatının hatasını yaptı onunla evlenerek
@user-hu3kl4fj9z
@user-hu3kl4fj9z 3 aylar önce
Ertuğrul efendi kızına ahlâk dersi verip arkadaşının eşiyle gecelere gitmesi beni deli etti
@beyinbilgihanem3838
@beyinbilgihanem3838 3 aylar önce
Aynen din diyor ama alkol masasında oturuyor
@Atiye424
@Atiye424 Aylar önce
İşin içinde kadınlar var kendi erkek ya
@erkanozus3203
@erkanozus3203 3 aylar önce
Umutun kalorifer parasını ödeyemeyip,dışardan çiçek çorba göndermesi ile ibrahim tatlısesin flüt parası bulamayıp rakı sofrası kurdurtması kıyasıya yarışır 😅
@irinaermolaeva5520
@irinaermolaeva5520 3 aylar önce
Ya olucem suan bu ornegi hatirlayip bu yakistirmayi yapman shejddlwkrheksldjsowekfjdneebdjeiroror
@zekihasan-yg9xv
@zekihasan-yg9xv 3 aylar önce
Kel basa simsir tarak gibi oldu bu.
@husnyeuygun6650
@husnyeuygun6650 3 aylar önce
😂😂😂😂
@sirosss
@sirosss 3 aylar önce
Ahahahaha😂😂😂
@eliffegee
@eliffegee 3 aylar önce
Biri 3500 biri 500 tl ama akznakakak
@betultipiozkan4022
@betultipiozkan4022 3 aylar önce
Ertuğrul'un Mihri'yi erkek diye arkadaşının evine göndermemesi ama gece gündüz arkadaşının henüz boşandığı eski eşiyle beraber vakit geçirmesi aşırı göze batıyor. Ayrıca Fatihle avukatın el sıkışması da hiç gerçekçi değil. İki "muhafazakar"karşı cins birbirinin elini sıkmaz.
@abdulatifova_sitora3823
Aynen öyle alın bandende o kadar
@nerminhala
@nerminhala 3 aylar önce
Etonun bu tavrı tamamen gerçek. Bunun gibiler böyle. Kurallar kızlara gelince geçerli. Erkekler için değil. Bunlar bu kafa işte.
@slakemal9308
@slakemal9308 3 aylar önce
benim ailem de öyle.Dışarıda erkek arkadaşımla buluşabilirim ama evine gidemem. Bu hayatlar ne yazık ki gerçek. Saçma salak kurallarla yaşıyoruz.
@lilly_design
@lilly_design 3 aylar önce
Asistaninin kadin olması, kendisi kıvılcımla buluşması peki😅
@hopebringer3840
@hopebringer3840 3 aylar önce
El sıkmama şafiler gibi katı mezheplerde var diye biliyorum. Bu adam biraz daha ılımlı ama hala belli kalıpları aşamamış haliyle. İçine doğunca çıkmak zor. Gençlerin okul sağolsun kabuğunu kırabiliyoruz ama eski nesillerin kafasının değişmesi çok zor.
@l.k.7683
@l.k.7683 3 aylar önce
Pembe karakteri oynayan kişi çok iyi bir oyuncu. Bir annenin tepkileri, mimikleri ancak bu kadar olur.
@ebru.m361
@ebru.m361 3 aylar önce
Anne rolü diyince Bir hayriye hanım bir pembe zaten 😂
@kadriyepolat8013
@kadriyepolat8013 3 aylar önce
Ruhlarında var demekki kaynanalık :)
@kevseralhan4339
@kevseralhan4339 3 aylar önce
ÇOK GÜZEL OYNUYOR
@abbasayazqulizade2948
Qaynana olaraqda çox gözəl rol aparır
@portakallimon...2715
@portakallimon...2715 2 aylar önce
😊
@user-nb4mw4rt6u
@user-nb4mw4rt6u 3 aylar önce
Ömerin kıvılcım için yeterki mutlu olsun diyip goncayla yemege gelip kıvılcımı üzmesi çok yaratacı gerçekten
@furkanhzcan
@furkanhzcan 3 aylar önce
Ömer kendinden nefret ettirmeye çalişiyor zaten ömere bir şey olursa fazla üzülmesin diye
@mervearmutcu3850
@mervearmutcu3850 3 aylar önce
Pembenin evdeki her olayda nursemayi aramasi ile hayriye hanimin her olayda fikreti aramasi olumune kapışır 😀
@ebru.m361
@ebru.m361 3 aylar önce
Ah hayriye üzümlü kekim gidip birazda onu izleyeyim özlediğimi farkettim😅
@tugbayildirim3664
@tugbayildirim3664 3 aylar önce
İkisinin de devamlı Allah ağzımızin tadını bozmasın demesi😂😂
@leylaleyla5965
@leylaleyla5965 2 aylar önce
😅😅😅
@bendidoo
@bendidoo 3 aylar önce
Sönmez hanım dizinin başından beri ne dediyse doğru çıktı, ne söylediyse gerçekleşti. Kadın tam bir vizyoner. Mihrinin pizza gecesine babasının izin vermemesi sebebiyle katılamamasını yemek masasında sanki Ertuğrul beyin ağzından dökülür gibi anlatması tam bir durum okuma. Yaşı sebebiyle gün görmüş insan tanımış. Her sözü olaylara nokta atışı resmen. Her ne kadar kızsam da çoğu zaman Sönmez hanım demişti diyorum hep.
@wyzlls
@wyzlls 2 aylar önce
sonmez'in replikleriyle erto'nunkini yazan kisi ayni ondan askim
@Roseli.1
@Roseli.1 Aylar önce
Bu arada sönmez bir Nilay iki Nilay ne hissediyorsa doğru çıkıyor neyden suphelenirse gerçek çıkıyor nilayin 6. Hissi olsa kimse yıkamaz bizi 😂😂
@goncaatik609
@goncaatik609 28 gün önce
@@Roseli.1Nilayın ki sinsilik Sönmez in ki tecrübe. 🤭
@InfjDiane
@InfjDiane 3 aylar önce
Ah Doğanın çaresizliğini o kadar iyi anlıyorum ki. Fatih gibi bir karakter bir de parayla birleşince gerçekten büyük bir sınav
@Junior4AMG
@Junior4AMG 3 aylar önce
I won’t let my daughter to be raised in a household like Fatih. And Fatih has absolutely no morals. For people like him end justifies the means hence the world we live in reflects this attitude. Fatih is a despicable figure.
@fatmabaser4435
@fatmabaser4435 3 aylar önce
Tam o sahnede ben Fatih e söylenirken eşimle tartismamiza sebep oldu bana diyoki doğa kocasına başka bir erkekle tanıştım birlikte oldum demesine çok sinirlenmiş bende Fatih yaparken iyi de doğanın yaptığımı kötü diye tartışmaya başladık
@Yarennnnnnn
@Yarennnnnnn 3 aylar önce
Bende çok iyi anlıyorum doğayı ve aynısını yaşıyorum mahkeme aşamasındayım o kadar zor ki Allahtan çocuğum yok. Çocuksuz benim hayatım böyle olduysa çocuklu çok zor. Rabbim zorda kalan herkese yardım etsin
@semihadogan9053
@semihadogan9053 3 aylar önce
​@@fatmabaser4435aynı olayı yaşadım eşimle erkekler tabii haklı bulacaklar
@bernasaysn1229
@bernasaysn1229 3 aylar önce
​@@fatmabaser4435kız eşinle neden tartışıyosun dizi için boşver değer mii :)))
@sinembasoglu8411
@sinembasoglu8411 3 aylar önce
Sırf ikizinin ihtiyacı var diye mezarından dirilip gelen Bekir'e helal olsun
@h..a8567
@h..a8567 3 aylar önce
Hint dizileri bile bu kadarıni yapmadı😅😅
@stawbeery
@stawbeery 3 aylar önce
😂😂😂😂
@rukiye34yarba78
@rukiye34yarba78 3 aylar önce
😅😅😅 çok abartı
@Di_KM
@Di_KM 3 aylar önce
😂😂😂
@saltanatirginbaeva3148
🤣🤣🤣
@liecroisant1488
@liecroisant1488 Aylar önce
Mustafanın bak bana ve fatihe bi şey olmadı diyince Nilayın ha bu olmamış haliniz mi demesine kahkaha attım
@kubracelikkran7255
@kubracelikkran7255 3 aylar önce
Ya Nilay varya tam yeni doğum yapan lohusa😂 hemen fitde olmadı gobüşte kalmış gibi yapılmış. Tam ailemizden biri gibi ya😂😂 sendromlarıda öyle. Oyuncuyu tebrik etmek lazım
@thepinosblog
@thepinosblog 3 aylar önce
Aynen 😊
@bebikapusuz273
@bebikapusuz273 3 aylar önce
İstese de fit olamaz zaten aşırı kilolu
@delikz2893
@delikz2893 3 aylar önce
Zaten o kendi göbüşü😊
@serapbenli3148
@serapbenli3148 3 aylar önce
Annesinin senaristligi sayesinde bu rolü kaptı diyenlere inatla en akılda kalıcı karakter tespitleri yerinde doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmis o misal işte empati yoksunu hepside 🎉
@delikz2893
@delikz2893 3 aylar önce
@@serapbenli3148 bence çok tatlı diziye renk getiriyor.rolünü o kadar inandırıcı yapıyor demek ki insanlarda kızıyorlar. öyle insanlar var hayatlarımızda ortalığı karıştıran kıskanç ama öyle inandırıcı ki bu yüzden tepki alıyor
@cspolatt
@cspolatt 3 aylar önce
Sönmez teyzeye Allah ömürlük versin. Oyunculuğu falan aynı. Sesi muazzam ya. Sönmez gibi ailem olsaydı keşke.❤
@Nisa-km2ph
@Nisa-km2ph 3 aylar önce
Ertuğrul kızını 19 yasinda tanımadığı adamla evlendiriyo ama tanıdığı arkadaşı olan çocukla oturmasına kızıyo,çok komik.
@sumeyye9217
@sumeyye9217 3 aylar önce
👏👏👏
@Coskunss
@Coskunss 3 aylar önce
O görücü usulü evlilik bu bir erkekle oturması olarak bakıyor tanıdık veya tanımadıklığuna değil bence
@ruhanagdere4766
@ruhanagdere4766 3 aylar önce
Ama kendisi de Kıvılcım'la yalnız görüşüyor, arkadaşça...
@tulayy1691
@tulayy1691 3 aylar önce
Nerden bakarsan bak absurt.sahne gercekten gercekci yani oyleyiz malesef
@eminepiskin8456
@eminepiskin8456 3 aylar önce
@@ruhanagdere4766 bu ne pehriz bu ne lahana turşusu oldu
@ze5414
@ze5414 3 aylar önce
Her bölüm toplumsal bir mesaj vermeleri harika, o kızın yardım istemesi gizlice işaret yapması umarım şu an aynı durumu yaşayan herkese bir nebze olsun cesaret kazandırır ve yardımcı olur.🙏🏻🫶🏻
@fatmabaser4435
@fatmabaser4435 2 aylar önce
Türkiye de bu el işaretini genç Bir kız yada kadın yapsa bizim erkeklerimizden çoğu kadın ondan hoşlanıyor diye anlar
@lisawsq_18
@lisawsq_18 3 aylar önce
Nazlı eliyle o siddet görüyorum isaresini yapınca tüylerim diken diken oldu resmen dizi bile olsa.
@n-ext
@n-ext 3 aylar önce
Haklısın kesinlikle o sahne çok çarpıcı ama aynı zamanda bende senin yazım yanlışını görünce tüylerim diken diken oldu. Eliğle ne kankam kurban olduğum
@dilek7911
@dilek7911 3 aylar önce
​@@n-extahahahahahahahaha
@lisawsq_18
@lisawsq_18 3 aylar önce
@@n-ext evet yalnış olmuş hatırlatma için teşekkür ederim
@n-ext
@n-ext 3 aylar önce
@@lisawsq_18 rica ederim ne demek günün güzel olsun 🩵
@lisawsq_18
@lisawsq_18 3 aylar önce
@@n-ext teşekkürler
@pnrk.
@pnrk. Aylar önce
Bu avukatın suratsızlığı da beni benden alıyor yani. Ciddiyetle suratsızlık aynı şey değil öff.
@hilalyagci1311
@hilalyagci1311 3 aylar önce
Ertuğrul’un mihriye izin vermeyip kendinin kıvılcım ve alevle alkollü masada yemek yemesi
@user-oz9gk5cs5z
@user-oz9gk5cs5z 3 aylar önce
Kadınlara yapılan psikolojik ekonomik şiddet ve baskıcı zihniyet her kesimde var malesef zengin fakir akademisyen fark etmiyor hersey kadına yükleniyor
@sevisevito4990
@sevisevito4990 Aylar önce
Ertuğrul zaten Nursema dan balanamadi şimdi de Kivilcim a yüruyo Kivilcim da zaten kapi yi acik birakiyo adi Kivilcim ama Erkek özlemi varmiş kadinda ama baskiliyomuş kendini Müdürluk biti Kivilcim giti
@dailymerve6949
@dailymerve6949 2 aylar önce
Pembeye bayılıyorum ya. Tv de hic görmediğimiz bir karakter ve kesinlikle çok iyi rol yapiyor. Bravo
@user-iv9qw5fy4y
@user-iv9qw5fy4y Aylar önce
Tv de görmediğimiz mi o kadar çok kii
@n1llx.1
@n1llx.1 17 gün önce
hiç mi görmedin kanka çoğu dizide/filmde oynadı çokta başarılı bir oyuncu
@sumeyyekubra7
@sumeyyekubra7 3 aylar önce
ertuğrul'un gezmediği yer,görüşmediği insan kalmıyoken mihriye haremlik selamlıktan bahsetmesi,kısıtlaması çok ironik
@aslbozoglu2316
@aslbozoglu2316 3 aylar önce
Bu tür tipler genelde bu şekilde kendine serbest ailesindeki bayanlara yasaklı.
@user-hk4vi9sv6u
@user-hk4vi9sv6u 3 aylar önce
Kesinlikle brawo,bu nasil muhafazakarlik
@yineLeyla
@yineLeyla 3 aylar önce
İyide yahu bu kız iki günde tanıdığı adama kaçıp evleniyordu ya, şimdide meteyi falan kaçırır neme lazım...bence Eto haklı....
@slveinr
@slveinr 3 aylar önce
​@@yineLeylatanımadigi adamla evlendirmeye kalkanda babasi
@ebruozkan-gk2ev
@ebruozkan-gk2ev 3 aylar önce
​@@aslbozoglu2316öööpppööööıı
@trky_mzade5100
@trky_mzade5100 3 aylar önce
Pembe ne zaman ağzımızın tadı bozulmasın derse,kıyamet kopuyor. 2023 ün Hayriyesi 😂
@muhammedeminozkan896
@muhammedeminozkan896 3 aylar önce
Ertuğrul'un Mihri'nin bir erkekle görüşmesine izin vermemesi ama kendisinin sürekli Kıvılcım'la görüşmesi çök düşündürücü
@AlevSCh
@AlevSCh 3 aylar önce
Muhafazakar erkeklerin bir kısmı böyle ne yazık ki.
@sissisi9224
@sissisi9224 3 aylar önce
Aynen Ben bunu mihri babasına söyler sandım.
@haticeyuzlek3438
@haticeyuzlek3438 3 aylar önce
Evet, Nursema ile ilk tanıştıklarında ofiste yalnızlardı ve ikisi birlikte sergiye gitmişlerdi sonrasında Nursema’nın evli olduğunu öğrenince umutta fazla rahatmış diye laf çarpmıştı bir sahnesinde. Ama sırf karşı cinsten olduğu için kızının kendi akranıyla arkadaşlık etmesine tepki gösteriyor aynı hassasiyeti kendisi göstermiyor bu da bir çelişki..
@eireneboeralis172
@eireneboeralis172 3 aylar önce
kıvılcamla konuşurken zaten nursemadan hoşlandığı ama evli çıktığı imasını yapmıştı. zaman geçirdiği her kadını potansiyel eş görüyor haliyle mihri için de aynı düşüncede. kendisine gelince normal (çünkü erkek) kızına gelince uygun değil. kesinlikle ömer daha düzgün biri
@mirac.edits44
@mirac.edits44 3 aylar önce
12.sınıfta okuyorum dershaneye gitmek istiyorum Aileme yük olmamak için youtubeden birazcık para çıkartıp dershane parasını kendim ödemek istiyorum bu kadar insan içinden 25,30 kişi abone olursa moral verir. Anlayışınız için Teşekkür ederim.. 💜
@nihalkartal5283
@nihalkartal5283 3 aylar önce
Ömerin kapıda kardeşini gördüğü sahnede ruhumu teslim ettim ödüm koptu 😂
@nisasimsek3282
@nisasimsek3282 3 aylar önce
Yahu demekki yalnız değilim bu konuda Yoksa daha çok korkardım yemin ederimki su dizide en sevdiğim karakterlerden birtaneside ömerdi ama sanırım bundan sonra ikiz kardeşi olursa Ömer dizi de olmese de benim için ölmüştür 😅okadar korktum yani
@betulbagseven1469
@betulbagseven1469 3 aylar önce
Bence halüsinasyon görüyor 😵‍💫
@sscymis
@sscymis 3 aylar önce
KORKUDAN ÖTEKİ TARAFA GİDİP GELDİM O NASIL Bİ SAHNEYDİ ÖYLE AW
@nigar0019
@nigar0019 3 aylar önce
​@@betulbagseven1469bencede cunki yillardir nerdeydi peki
@nigar0019
@nigar0019 3 aylar önce
​@@betulbagseven1469ama bi detal daha var bekrin gozunun ucunda bi dikis mi nemi nese var
@aslmelek
@aslmelek 3 aylar önce
Nursema çok iyi bir eş,iyi bir dost,iyi bir evlat.Herkesin hayatında bir Nursema olsa nasıl güzelleşir hayat
@dybredlyn
@dybredlyn 3 aylar önce
Sıla Türkoğlu'nun oyunculuğuna hayran kaldım ya çok güzel bi kavga sahnesiydi. İçime işledi...
@kamaashrafova6345
@kamaashrafova6345 3 aylar önce
Benim icin en guzel sahne,kizlarinin hasta oldugunu anlar anlamaz Pembe ve Aponun eve doktor gondermeleri oldu beni resmen aglatti.....😢
@filizcanan9913
@filizcanan9913 2 aylar önce
Ana baba gibi varmi
@seherk1
@seherk1 3 aylar önce
Ömer'i söndürüp Ertuğrulu şişirmeleri sinirlerimi bozuyor
@abdul.738
@abdul.738 3 aylar önce
Acaba Ömer diziden mi çıkacak
@seherk1
@seherk1 3 aylar önce
​@@abdul.738 olabilir
@yadeozsin
@yadeozsin 3 aylar önce
Ömer gidecek bekir gelecek.. saçma😢 ömer kalaydı ya
@licogdaf2624
@licogdaf2624 3 aylar önce
⁠@@yadeozsinbekir gelmicek bekir omerin kafasinda halüsinasyon hastaliginin belirtisi
@onuraydin9258
@onuraydin9258 3 aylar önce
DOĞRU OLAN KİŞİ ERTUĞRUL ÇÜNKÜ
@zumree0
@zumree0 3 aylar önce
Pembenin bu servet içinde nazar değecek bir şeyimiz de yok demesi 😂
@reyhanpehlivan4625
@reyhanpehlivan4625 3 aylar önce
Nilay beni öldürüyo ya "mustafa sen travmalimisin" 🤣🤣🤣
@Kwox1nPm
@Kwox1nPm Aylar önce
Hele bebeğin pipisine belki düşmüştür demesi beni benden aldı 😂😂😂
@Usernut02
@Usernut02 2 aylar önce
Nursema ne kadar şanslı bi gribe yakalandı ailesi eşi nasil üstüne titriyor ben 20 yaşında iki çocukla beraber hastalanmistik biri ayağımda birinin besigini sallıyordum susmuyorlardi bende hastaydım beraber onlarla ağlaya ağlaya uyuyakalmistim kimseninde umrunda degildim oyuzden kimseye güvenmiyorum sirtimida Allah'tan başka kimseye dayamiyorum çok şükür yardımcı olarak herzaman bana yetti
@nurtenozkoray
@nurtenozkoray 3 aylar önce
En çok Rüzgar karakterine gülüyorum. Bir kez "ne yani güven uyandıracağım diye kel mi olayım?" dedi! 😂
@K.B.Sol_12
@K.B.Sol_12 2 aylar önce
Yo también me reí demasiado!!!
@semihamus7185
@semihamus7185 3 aylar önce
Doğanın dışarda bluzunun omuzlarını iyice indirmesi , evde iyice kaldırması 🥲
@zeynep2136..
@zeynep2136.. 2 aylar önce
Haha harbimi kaçıncı dakika
@gunayfarzalibayli2172
Ay Umut, sinirlerimi bozdun. Dışarıdan çorbayla, çiçeğe para verince, kaloriferi yakaydın.
@suzanyarim9507
@suzanyarim9507 3 aylar önce
Evet ya Umut'un gereksiz fakirliği çok sinirimi bozmaya başladı. Nursema da bu kadar fedakarlık yapmasın artık. Valla ya...
@bircani.9562
@bircani.9562 3 aylar önce
3500 TL tutmaz çiçek le çorbalar.. Aslında ince düşünerek eşi için sipariş vermiş. Ne varki bunda!!
@user-pz1bc4ni1i
@user-pz1bc4ni1i 3 aylar önce
Daha gerçekçi olmasını beklerdim. Kapı cam izolasyonu kontrolü yapsaydı, kullanmadıkları odada petek kapatıp kapı süpürgesi baksaydı, Nursema hasta olduğunda hastasın idare zamanı değil iyileşene kadar açalım deseydi. Daha inandırıcı olurdu, hepimiz üni okuduk 🤣 fakirlik gördük
@gamzeonar8804
@gamzeonar8804 3 aylar önce
Aynen oyle evde karin var butun gun yasayan biri var bu ne terbiyesizlik
@cak7977
@cak7977 3 aylar önce
Doğru👍
@htc5697
@htc5697 3 aylar önce
Juniorı bilip enfeksiyonu bilmeyen koca yürekli keşfetçi Nilay’ım 😂
@damlakoc3682
@damlakoc3682 Aylar önce
😂😂😂😂 gehjey
@brrk235
@brrk235 3 aylar önce
Bu dizi baya baya kadın haklarını en çok savunan dizi oldu. Nazlının eliyle yaptığı işaret çok önemli bi şey öğretiyo👍🏻
@pinarslan
@pinarslan 3 aylar önce
Evet bolumlerdir bi kadin bosanirsa, kocasi gucluyse cocugu da elinden alinir, hicbi sey de yapamaz mesaji veren bi kadin haklari savunucusu..
@aytensuleymanova8852
@aytensuleymanova8852 3 aylar önce
Nazlinin el hareketi tuylerimi diken diken yapti Allah hicbir kadini caresiz birakmasin
@zazazaza6921
@zazazaza6921 3 aylar önce
Ömer karakterinin bu kadar geri pilanda kalması Ertuğrul denen adamın her yerden çıkmadı kıvılcımla kanka olması çok saçma biz Ömer’le kıvılcımı geri istiyoruz 😢😢😢
@pofipofii1575
@pofipofii1575 3 aylar önce
Ömer’in bu kadar hızlı unutulup sahnelerinin azalması çok saçma ve Ertuğrul’u güzelleyip duruyorlar.
@Fahriye-uk7mn
@Fahriye-uk7mn 3 aylar önce
Aynen Ertuğrul gerçekten çok itici karakter olarak ta iğrenç
@yunaicinparcalaniricim
Aynen
@user-xh1pe4gu8z
@user-xh1pe4gu8z 3 aylar önce
Aynen oyle insanlar malesef cabuk unutulur ve kiymeti bilinmez😢
@nadiadicheva2382
@nadiadicheva2382 3 aylar önce
Омер не е обичал Кавалджим. Ако я обичаше, щеше да й признае за болестта си, не да й причинява болка като й каже, че се е влюбил в друга и веднага да се появи с нея. Кавалджим ще го запомни с изневярата му, не с любовта му към нея. А и Омер споделя с приятелката си, но не и с Кавалджим. Кавалджим няма защо да съжалява, че се е развела с него.
@Sizofren92
@Sizofren92 3 aylar önce
Gel gör ki, çok itici
@ozdnk3327
@ozdnk3327 3 aylar önce
Bekir'in gelmesi inşallah Ömer'in hastalığından dolayı gördüğü bir halüsinasyondur. İnşallah "Bu zamana kadar aslında yaşıyormuş" saçmalığı yapmamışlardır senaryoda.
@saadetaksu4489
@saadetaksu4489 3 aylar önce
Bence de hayal görüyor
@aysimaysii
@aysimaysii 3 aylar önce
Annem bile Ömer hayal görüyor dedi o kadar da saçmalamazlar dizide bence, beynindeki kabarcık mı balon mu artık her ne haltsa ona bağlasınlar da öyle bir aptallık yapmasınlar
@Mrbdangel
@Mrbdangel 3 aylar önce
Bence kesin ikizi geri dönecek ve kıvılcıma aşık olacak
@furkanhzcan
@furkanhzcan 3 aylar önce
Yok töreden kaçmış ölmüş göstermiş
@semaguner9698
@semaguner9698 3 aylar önce
Umutun gömlek tişörtle gezdiği havada doğalgaz faturasının 3.500 ₺ gelmesi saçmalığı😂
@LKuu-ub8ys
@LKuu-ub8ys Aylar önce
Abdullahla Pembe kızları bolluk bereket,huzur içinde yaşasın aç açlıkta kalmasın diye yardımda bulunuyorlar, fakir ama gururlu Umut ise üzerine alınıp trip atıyor😂
@SelinYucel-tx7eo
@SelinYucel-tx7eo 3 aylar önce
İçlerinden biri de diyemiyor mu “O kadar çok karışıyorsunki hayatlarımıza …Her şey senin kontrolünde olsun istiyorsun.” Valla öykkk geldi bu Pembe’nin ay ben öleyim repliğinden .Bir kalp krizi sahnesi yazar mısınız sayın senaristler .Pembe ölmeyi bayılmak zannediyor 😂
@prensesadacemree189
@prensesadacemree189 3 aylar önce
😂😂😂😂😂
@gulsah37
@gulsah37 2 aylar önce
❤❤❤
@user-gj4ip2yq7s
@user-gj4ip2yq7s 2 aylar önce
Ömerin ikizi geldiğinde tüylerim diken diken oldu, ödüm koptu resmen 😮
@fetaimu
@fetaimu 3 aylar önce
Valla Nilay'a sövüyoruz falan ama diziyi canlı tutan, bizi güldürebilen bi o kaldı😅
@melankolik60
@melankolik60 3 aylar önce
Nilay, uranyumun düşmüş falan dedi ya bi yerde 😂😂😂
@sinembasoglu8411
@sinembasoglu8411 3 aylar önce
Of evet Nilay'ı başlarda oyunculuğu kötü diye sevmiyordum ama şu an en çok ona gülüyorum 😂
@amazonkadn3591
@amazonkadn3591 3 aylar önce
Hisleri çok kuvvetli ya tatlışko seviyorum ben onu
@Cicek2523
@Cicek2523 3 aylar önce
Yaa ben bayılıyorum nilaya 😍😍 çok komik ve hisleri de kuvvetli bu onu daha izlenilebilir bir karakter yapıyor 😂😂
@iam8billion81
@iam8billion81 3 aylar önce
Çok şey bilince bir yere kadar susabiliyor insan demesi 🫶🏻😀
@nur195
@nur195 3 aylar önce
Ömer inşallah kafayı yemiştir. Çünkü kardeşinin ölmemiş olması aşırı saçma olur lütfen diziyi bozmayın
@nazlbgan2319
@nazlbgan2319 3 aylar önce
Halisülasyon bence, beyni oyun oynuyor.
@esraozogul2017
@esraozogul2017 2 aylar önce
😅😂
@oynurakarimbayevna4525
Nilayin "bu olmamış halinizmi?" dediği yerde koptum 😂😂😂
@melgun4649
@melgun4649 2 aylar önce
Kiz para yok diye pazar pazar geziyor, Umut kaloriferi acmak yerine cicek yolluyo😅
@vildanmutlu12
@vildanmutlu12 3 aylar önce
Umut’un kendi elleriyle çorba yapıcam deyipte dışarıdan satın alması… Umut’un kendi elleriyle yaptığı çorba, tadı kötü olsa bile Nursema’yı o kada çok mutlu ederdi ki… Ufak detaylarla romantik olmaktansa kolaya kaçmak… 😢
@ttzade1888
@ttzade1888 2 aylar önce
Kim ne derse desin Nursemayla Ertuğrul bey çok iyi olur uyumlular, adam aşırı karizmatik
@sultansk8668
@sultansk8668 3 aylar önce
Zulfikarin nursema icin yazik boynu bukuk duruyordu demesine nilayin fakirlikten degil onun normal durusu oyle demesi 😂😂😂😂😂😂
@dilberduru4480
@dilberduru4480 3 aylar önce
😂😂😂😂
@cilek3553
@cilek3553 3 aylar önce
😂😂😂😂 bnde koptum orda
@taranataghiyeva9593
@taranataghiyeva9593 3 aylar önce
O, da hemen tanisini koydu 😅
@vfavliyeva5929
@vfavliyeva5929 3 aylar önce
😅❤
@eminetunc5594
@eminetunc5594 3 aylar önce
Zülkar😅
@user-gm4rc4gc9j
@user-gm4rc4gc9j 3 aylar önce
Nilay beni gülmekten öldürüyor ya çok iyi bu bölüm espirileri beni baya güldürdü "erozyon oluşması, kimi tutacagımızı şaşırdık, sünnet operasyonu... vs"
@r.umudova5930
@r.umudova5930 3 aylar önce
Bide ziyagillerin koskune donduk demesi😂
@cigdem7186
@cigdem7186 3 aylar önce
Bide sünnet mi yaptınız diyen pembeye bakıyım düşmüş olabilir demesi 😂
@r.umudova5930
@r.umudova5930 3 aylar önce
@@cigdem7186 evet yaa))))
@FT-ue7qk
@FT-ue7qk 3 aylar önce
@@r.umudova5930sonumuz benzemesin diyo hahahahah 😂😂😂 ya ben Nilaya çok gülüyorum 😂
@merveakkas8528
@merveakkas8528 2 aylar önce
Göbek bağı mi o düşecek dediği yerde bende yarıldım ahahaha
@hanimakyol5172
@hanimakyol5172 3 aylar önce
Nursema için boynunun egikligi Fakirlıkten degıl onun durusu öyle demesı ah Nilay 😂🤣🤣🤣
@ayaznannesi2990
@ayaznannesi2990 3 aylar önce
Nazlının yardım istediği sahnede tüylerim diken diken oldu..🥺
@denizzzz8741
@denizzzz8741 3 aylar önce
Yıllar geçiyor ama barış kılıç hala çok yakışıklı
@nevruzaydn6832
@nevruzaydn6832 2 aylar önce
Şu ana kadar dizide avukat sahnesi kadar saçma bir sahne daha göremedim. Doga aldatıldığını öğrendiği zaman delil toplayıp boşanmak için kendini yırttı. Fatihin hic bir delili olmadan tehditler savurması ve avukatın buna pabuç bırakması çok çok saçmaydı
@marsillili6667
@marsillili6667 3 aylar önce
Umutun evliyken de bekar düzenini devam ettirmeye çalışması Nursemanin alışkanlıklarını yok saymasi çok düşüncesizce
@suatzekioto
@suatzekioto 3 aylar önce
Evlendiklerinde guzelim evin icine ettiler, sesi cikmadi, barda calismasini istemediler onuda kabul etti, isini birakti, nursemanin ailesi Adam yerine koymadi, is vermediler. Adamin onuruyla oynadilar... Adam Daha ne yapsaydi...
@marsillili6667
@marsillili6667 3 aylar önce
@@suatzekioto kombiyi acsaydi mesela
@femmefatale8903
@femmefatale8903 3 aylar önce
@@marsillili6667kanka hahahahaha altıma işedim 😂
@xxx-fe8kj
@xxx-fe8kj 3 aylar önce
​@@suatzekiotoAllah aşkına Bi git. Umut evlenilecek adam mı?sürekli erkekleri korumayın be
@hw4tj990
@hw4tj990 3 aylar önce
@@marsillili6667çok haklı bi isyan hxjxjxjc
@reyhanpehlivan4625
@reyhanpehlivan4625 3 aylar önce
"Is insani lafini gercekten sevmiyorum sanki is hayvani varmis gibi" 🤣🤣🤣 Rüzgar ve Nilay kahkaha atmamizi saglayanlar 👏👏
@melisa4436
@melisa4436 3 aylar önce
Kıvılcım'in Ertuğrul'a, "şuan inanamıyorum , hayatımda ilk kez beni biri sorgulamadan anladı," demesi.. ❤ Ömer de anlamış ve destek olmuştu ama yine de güzeldi desteklemesi. Güzel sahneydi. Sevgiler 😊❤
@Aqua-nh5qy
@Aqua-nh5qy 3 aylar önce
Hic güzel degil. Daha iki gün Önce bosandi hemen Ertugrul ile flört edip her gün date yapiyorlar
@zeynep-we9lt
@zeynep-we9lt 3 aylar önce
​@@Aqua-nh5qyflört etmiyorlar ayrıca Ömer onu aldatmis gibi falan suan fsrkindaysan
@melisa4436
@melisa4436 2 aylar önce
@@Aqua-nh5qy , güzel bence.. ee napsin .. çünkü Ömer kendine dk bir aşık oldum dedi bıraktı..
@GulcinGencoglu-qs5us
@GulcinGencoglu-qs5us 3 aylar önce
Yaaaa şu Pembenin ayılıp bayılmaları ben öleyim siz kurtulun demesi Neymiş Mustafa ve Nilay çoçuklarına Sünnet ettirmisker proplem bu👍👍👍
@esmahatunaklan8611
@esmahatunaklan8611 3 aylar önce
Nazlı sahnesinde zor durumdaki kadınlar için yayılması ve öğrenilmesi gereken el işareti dizinin en sevdiğim kısmıydı. Bu hale gelmemiz ne yazık ki çok ama çok acı. Fakat kadını en iyi anlayan yine bir kadındır. Gurur duydum.
@ManaCagla
@ManaCagla 2 aylar önce
Nursemayi bu duruma düsüren cimri umuta uyuz oldum yahuuuuu
@merveyigit7136
@merveyigit7136 3 aylar önce
Pembenin ses tonu davranışları konuşma tarzı tam bir kaynana tam bir babanne tam.bir anne değil mi yaaa. Gerçeğiyle birebir yapıyor rolunu
@gulbinakcay7225
@gulbinakcay7225 2 aylar önce
Keşke böyle kaynanam olsa
@balonnerdesin8101
@balonnerdesin8101 2 aylar önce
@@gulbinakcay7225 ya cidden ben de isterdim
@runzekrun1334
@runzekrun1334 3 aylar önce
Ömer'e çok haksızlık ediliyor dizide, hastalığı ile tek başına mücadele ediyor bu durumda olması çok üzücü
@aysedeniz2152
@aysedeniz2152 3 aylar önce
Umut’un düşüncesiz ve kendisine hiç toz kondurmayan hali iyice soğuttu kendisinden..
@ikbalgulbay3925
@ikbalgulbay3925 Aylar önce
umutun deniz manzaralı evde oturup fatura ödeyememesi sjsksososos
@eerturk8147
@eerturk8147 3 aylar önce
bu bebeklerin hic aglamamasi normal mi😂 sunnetten uyuyarak cikiyor
@e.yuseinova3685
@e.yuseinova3685 3 aylar önce
😂😂😂aynen cok uslu abisi
@naciyeyueksel1681
@naciyeyueksel1681 3 aylar önce
Anestezi
@aysunersan3613
@aysunersan3613 2 aylar önce
Zenginin çocuğu da başka 😂
@Rana_mel
@Rana_mel 2 aylar önce
Umutun bekarken yaşadığı berduş hayatını evlendikten sonra karısına da yaşatmaya çalışmasına deli oluyorum. Karına bakamayacaksan sefalet çektireceksen evlenmeseydin fakir ama gururlu halini en başta gösterip.
@Efruz3445
@Efruz3445 3 aylar önce
Ertuğrulun kızını metehana göndermeyip kendi yanında sürekli neslihanı gezdirmesi… erkekler şaşırtmıyo
@gulk8298
@gulk8298 3 aylar önce
Yanında neslihanla dolanıp arkadaşının eski karısıyla sabah akşam buluşarak yemek yemesi. Kişi herkesi kendi gibi görür
@kameryldrm6602
@kameryldrm6602 3 aylar önce
Kıvılcımla her dk beraber
@fatmahanim67
@fatmahanim67 3 aylar önce
Gerçekten muhafazakar erkekler kapatilsin
@Nimanimu187
@Nimanimu187 3 aylar önce
Muhafazakar olmasa da o yaşlardaki kızının herhangi bir erkek arkadaşının evine tek başına gitmesine tepki gösteren izin vermeyen çok kişi var tanıyorum. Bu muhafazakarlıktan ziyade kız çocuklarına yönelik kültürel bir kod. Koruma içgüdüsü gibi de. Avrupa Yakası dizisinde de bunun altı çok çizilmişti kaldı ki orada Aslı karakteri 19 değil 30 yaşında olmasına rağmen gece belli bir saatten sonra dışarı çıkamıyor, sevgilileri olamıyor, olsa da hemen söz kesilmesi gerekiyor, sözlü dahi olsa sevgilisinin evine tek başına gitmesi sorun oluyordu. Bu muhafazakar - seküler ayrımı değil bir Türk aile yapısı klasiğidir aslında. Ben de gençken o yaşlarda arkadaşlarımla dışarıda görüşebiliyorken bir arkadaşımın evine gitmem aileme göre mümkün değildi teklif dahi edilemezdi, yarı seküler bir aileden geliyorum, herkes açıktır ama çok inançlıdır da. Mihrinin ailesi ise tamamen dindar, bu durumda bu tepki normal kalıyor. Ayrıca Metehan ile dışarıda görüşmesinde sorun yok sadece evine gitmesi rahatsız ediyor, bu da anlaşılabilir o aile yapısına göre. Kendi de asistanı ile evde oturmuyor sonuçta dışarıda iş yapıyor ya da Kıvılcımla dışarıda arkadaşça buluşuyor, ama genç kız yaşıtı bir erkek arkadaşsının evinde olunca farklı bir durum oluyor. Ayrıca burada Ertuğrul biraz da Ünal ailesi ile mesafeli olmak da istiyor. İş ilişkilerinde bile uzaklaştı. Ömer’in Kıvılcım’ın eski eşi olmasıyla alakalı bir durum, Mihri’ye tepkisinin sebebi biraz da bu.
@dilekaltan8822
@dilekaltan8822 3 aylar önce
​@@Nimanimu187Türk aile yapısı ile ilgili değil aslında... Türklerin müslümanlığı kabul ettikten sonraki süreç bu... Yani müslümanliktan önce Türklerde erkek kadın ayrımı yok kadınlar kılıç kusaniyor at biniyor savaşa gidiyor devlet yönetiminde söz sahibi vs. Sonradan ataerkil olarak eğriliyoruz malesef ve erkektir yapar erkektir eder diyerek yanlış erkek çocukları yetiştiriyoruz ve o yanlış yetiştirdigimiz bozuk erkek çocukları yüzünden kız çocuklarimizin özgürlüğünü kısıtlıyoruz😔😔😔 bencede muhafazakar erkekler kapatılsın akılları hep uçkurda🤬
@sehlaagayeva7141
@sehlaagayeva7141 3 aylar önce
Nazlının el işareti yapması 😢 ağladım tüm şiddet gören kadınların ve çocukların öğrenmesi gereken bir şey 😢
@ufukguzel3569
@ufukguzel3569 3 aylar önce
Hiçbir işe yaramaz. bir velimiz şiddet görüyordu ahır gibi yerde yaşıyordu kocası olan pislik eve gelen yardımları başka kadına götürüyordu. Okuldaki öğretmen şikayet etti savcılık kadının korkarak verdiği ifadeyi kabul etti. Biraz eşelese her şey ortadaydı. Tüm mahalleli biliyordu . Yazık ki ne yazık
@user-qb5cd1zq2l
@user-qb5cd1zq2l 3 aylar önce
Nilayin anne belki dusmustur demesine gulme krizine girdim pembede gobekbagimi bu duscek kizim cevabi😂😂😂😂😂
@betulbalkan9112
@betulbalkan9112 3 aylar önce
Kıvılcım ve Ömeri özledik ya 😢
@gamzeduyar5272
@gamzeduyar5272 3 aylar önce
Bu bölümde de emin oldum ki ertugrul gösterildiği gibi asil donanımlı ahlaklı bir erkek değil masada ömere açıklama yaparken ki mimiklere dikkat iş geri çekmesi kızını ömerin oğluyla görüşmesine karşı çıkması kıvılcım için ön hazırlık senarist günümüz erkeklerin ayrılan kadını teselliyle kollarına nasıl aldığını yaya yaya göstermiş ilerleyen bölümlerde bu yorumu hatırlarsınız😊
@napimtabiatimbu
@napimtabiatimbu Aylar önce
Ne kadar donanımlı, eğitimli olursa olsun erkek erkektir en iyisi uzak durmak
@gamzeduyar5272
@gamzeduyar5272 Aylar önce
@@napimtabiatimbu Yaratılış gereği uzak duramıyoruz ama iyice inceleyip dikkat etmekte fayda var
@dojacat3529
@dojacat3529 14 gün önce
Fatih'in çok sevdiğim iki kadının yanındayım derken anası ve kızından bahsettiğine kalıbımı basarım
@Nam792
@Nam792 3 aylar önce
Yalı Çapkını İzlemeyi Bırakıp Kızılcık Şerbetine Başladığım İçin Çok Mutluyum Her Anlamda Olağanüstü Bir Dizi
@mirac.edits44
@mirac.edits44 3 aylar önce
12.sınıfta okuyorum dershaneye gitmek istiyorum Aileme yük olmamak için youtubeden birazcık para çıkartıp dershane parasını kendim ödemek istiyorum bu kadar insan içinden 25,30 kişi abone olursa moral verir. Anlayışınız için teşekkür ederim...
@CENK-hd1mq
@CENK-hd1mq 3 aylar önce
Brom nasıl izliyorsunuz öyle dizileri neyse hatanın neresinden dönersen kar
@cavidfetullayev162
@cavidfetullayev162 3 aylar önce
yanlis yoldasin
@Mfb393
@Mfb393 3 aylar önce
Iyyy o Ferit ne öyle ya bide şımarık seyranla görgüsüz babası iyi yapmışsın
@Siyah-bq7je
@Siyah-bq7je 3 aylar önce
2 aydır kızılcık şerbo izliyorum yç yi bıraktım ve akıl sağlığım yerine geri geldi
@Mina97866
@Mina97866 3 aylar önce
Ertuğrul kızı için Kıvılcım dan akıl alıyor, o gereğini yapıyor. Başı dertte olan bir kız Kıvılcım dan yardım istiyor. Onun içinde uğraşıyor.O kadar yoğun ki Kıvılcım kendi kızına yardım etmeye fırsat bulamıyor. Doğa mücadelesinde tek başına.🙄🥺
@nesilim
@nesilim 3 aylar önce
Kızına elınden geldıgınce yardım ettı destek oldu uyardı bugune kadar kadın evın onunde agladı o eve tekrar gırme gel bebegı alırız tekrar dava acıp dıye doga yıne de annesını ezıp gectı sureklı yaptıgı gıbı artık kendı halıne bıraktı o da dogayı
@ashaboodoo4464
@ashaboodoo4464 3 aylar önce
So happy that Nursema has her parent's help..everyone's in this serialsl has both bad ways and good ways..happy that this serial shows how they can and change and love.
@sedakfran8624
@sedakfran8624 2 aylar önce
Kucuk çoçuğun yaninda onu istemediginizi çok güzel soylediniz bravo.
@Dobiskedi
@Dobiskedi 3 aylar önce
dizideki fatih ve doganın tartısması, oyunculuk muhtesem.
@fatmanurgacal8901
@fatmanurgacal8901 3 aylar önce
son sahne tüyler ürperticiydi
@nurdiinc22
@nurdiinc22 3 aylar önce
Umut’un fakirliği olmasa dizinin konusu kalmadı
@Mrme-cn9je
@Mrme-cn9je 3 aylar önce
😂
@schnellekuche6105
@schnellekuche6105 3 aylar önce
😂😂😂😂😂😂
@memokap
@memokap 3 aylar önce
😂😂😂😂
@melisa4436
@melisa4436 3 aylar önce
😂😂
@bluejade3647
@bluejade3647 3 aylar önce
😂😂😂😂😂
@hinatauzumaki8283
@hinatauzumaki8283 3 aylar önce
Nilay ve Zülfikar esprilerine bayılıyorum.pempenin de oyunculuğu harika.
@eminetunc5594
@eminetunc5594 3 aylar önce
Zülkar 😂
@denizzzz8741
@denizzzz8741 3 aylar önce
1:05:58 sönmez hanım her seyi nasıl guzel anlıyor akıl veriyor anlıyor herkesi bravo
@user-mv6hc7jd9o
@user-mv6hc7jd9o 3 aylar önce
Allahım dün gece izledim son saniyelerde korkudan olmayan kardeşimin dirilip geliceğini sandım Allah razı olsun KIZILCIK şerboşlar
@oguzhankrsacloglu556
@oguzhankrsacloglu556 3 aylar önce
Nilay Allah senin iyiliğini versin 😂😂" belki düşmüştür" demekte ne oluyor yaa 😂😂😂
@crzdr
@crzdr 3 aylar önce
bekir'in geldiği sahne kadar korkunc sahnesi olmayan korku filmleri var yemin ederm ödüm patladı 😂
@sadipayaslimebden
@sadipayaslimebden 3 aylar önce
ödüm koptu. Ömerin baloncuğu şimdi patlamadıysa daha da patlamaz.
@kurufasulye1498
@kurufasulye1498 3 aylar önce
ahahahahshshshahah
@mirac.edits44
@mirac.edits44 3 aylar önce
12.sınıfta okuyorum dershaneye gitmek istiyorum Aileme yük olmamak için youtubeden birazcık para çıkartıp dershane parasını kendim ödemek istiyorum bu kadar insan içinden 25,30 kişi abone olursa moral verir. Anlayışınız için teşekkür ederim...
@gulramona2924
@gulramona2924 3 aylar önce
HAAHAHAHAHAA
@zeyne2536
@zeyne2536 3 aylar önce
Hahahah
@ATATURKdusmanlarininAMK_NJ
Hayret ilk defa farklı bi yorum yazmış... aylardır her dizinin altına gelip bu diziyi televizyon dan izlemek yerine telefondan izleyen kaç kişiyiz..... yazısını yazardı halbuki
@kocaeliizmit5182
@kocaeliizmit5182 3 aylar önce
Nursema'nin tutsak zenginlikten özgür yoksulluğa gitmeyi seçmesi.....umut'un da "istediğin yere gidebilirsin bana sormana gerek yok ' demesi.....ama işte sorun da burada zaten ..gidecek de para yok..... ne yapsin parasız özgür hayatı
@igne.oyalarimasya
@igne.oyalarimasya 3 aylar önce
boğaz manzaralı ev kiralayabilen koca yürekli fakir umut
@biyo_yorum
@biyo_yorum 3 aylar önce
Kız evde dönüyor hasta umut aman bir şey olmaz doğal gazı açma. Umut gönderiyor 3 kase çorba, Nursema, sen dünyanın en iyi kocası misin acaba?😅
@hulyakayak1015
@hulyakayak1015 3 aylar önce
Nursemanin babasinin yanında çalışmayacak kadar gururlu sönmez hanıma kiramı odeyemiyorum diyecek kadar onurlu umudumuz😅😅 Zülkar _Kaçak elektrik çektim Nilay _Allah senden razı olsun 😁😁😁
@pinarhakan2005
@pinarhakan2005 2 aylar önce
Birazcıkda SÖNMEZ Hanım’ın oyunculuğunumu övsek? Harika ötesi bi Kadın!
@mayorofstanza27
@mayorofstanza27 3 aylar önce
Sönmez Annenin Pembe için dediği "Kadın bu dünyaya doğmuş, gördüğü her şeyi doğru sanıyor" tespiti o kadar doğru ki...
@mayaipekkiper2883
@mayaipekkiper2883 3 aylar önce
Belki de doğrudur ?! Sizin gerçeğiniz mi doğru
@nazmiyedemir2078
@nazmiyedemir2078 3 aylar önce
Alevin Pembeyi çocuk baktığı için eleştirmesi ama kendisinin babası yaşındaki adama aşık olup sürekli pembenin dedikodusunu yapması çok iğrenç bence.
@kilic1345
@kilic1345 3 aylar önce
niye pembeninki doğru olamıyor mu bu seküler tayfanın da üstten üstte konuşması ayyyy bıkkınlık getirdi
@aysegul27100
@aysegul27100 3 aylar önce
​@@kilic1345kess
@caglarumut3395
@caglarumut3395 3 aylar önce
kıvılcıma da bir erkekten yeni ayrılmışken başka bir erkekle yakın olması doğru.Bu da pembenin ailesine çok ters.Açıkçası bana da ters.Arkadaşlık olarak kalmaz bu.Çünkü ertuğrul o zihniyette değil.Hocanın deediğini yap yaptığını yapma örneği kıvılcımınki.Gidip gidip ters düşeceği erkeklerle yakınlaşıyor
@gucuyettiginecullan4527
Müthiş bir dizi her saniyesi zevkli sıkılmadan izliyorum bütün oyuncular Müthiş Alev favorimdi Rüzgarla harika bir çift oldular özgür rahat çatlak sıradışı komik vurdumduymaz kimseyi tınlamayan bu karakterleriyle bir sinema filminde beraber oynamalılar.
@Leibniz123
@Leibniz123 2 aylar önce
Pembeyle nilayin sunnet muhabbeti sahnesinde koptum ahahahahahh dusmustur belki anne diyor ahahahhahahha
@elzbietaziemba3956
@elzbietaziemba3956 3 aylar önce
Świetny serial aktorzy niezawodni .Fati i Doga ich awantura to jak w realu brawa dla wszystkich co tworzą ten selial 👏👏👏♥️
Sonraki
Bir Sevdadır 5. Bölüm @trt1
2:15:07
Çok üzüldü 🥲
0:14
görünümler 685 B