Karanlık

Kırmızı Takımdan Ebru'ya Ters Köşe | MasterChef Türkiye 108. Bölüm

MasterChef Türkiye
görünümler 79 986
95% 767 33

MasterChef Türkiye 108. Bölümünde kırmızı takım Ebru'ya oyun oynadı.
MasterChef Türkiye 108. Bölümünü İzlemek İçin Tıklayın!:
trvid.com/video/video-SMVw_e_OzRo.html
MasterChef Türkiye’ye Abone Olmak İçin Tıklayın!: bit.ly/3paKvpP
TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladığı günden itibaren izleyicileri ekran başına kilitleyen yemek yarışması programı MasterChef Türkiye’de her bölüm nefes kesiyor! İşte MasterChef Türkiye’nin 27 Kasım 2020 tarihli 108. Bölümü.
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MASTERCHEF TÜRKİYE'YE VEDA EDEN İSİM!: trvid.com/video/video-B6ilEMdwNEw.html
Avantaj Oyununun Kazananı Belli Oldu : trvid.com/video/video-nGOdOwRzKxE.html
FURKAN'IN VEDASI EMİR'İ DERİNDEN YARALADI : trvid.com/video/video-LgVPoH1MEbU.html
Furkan'ın MasterChef Yolculuğu: trvid.com/video/video-zHW2VWg3DLI.html
Kırmızı Takımdan Olay Giriş: trvid.com/video/video-27_X7jwDIi4.html
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram : instagram.com/masterchefturkiye
Twitter : twitter.com/TvMasterchef
Facebook : facebook.com/MasterChefTurkiye
Web Site : www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye
#MasterChefTürkiye #TV8 #SomerŞef

Eğlence

katma

 

26 Nov 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 62
Hacer Mustafa Köse
Yayuuu ayyüce naptı daaaa😬😬😬😬
Esma Buluntu
Esma Buluntu Aylar önce
Ebru sen cidden rezil bir şef değil rezil bir insansın
Mustafa Arslan
Mustafa Arslan 2 aylar önce
Sefa cok iyi 🤗
Guniz Egeli
Guniz Egeli 2 aylar önce
Ebru yine yakti yemegi birdaha yapacakmis nedense elenmiyor
Emine Kahraman
Emine Kahraman 2 aylar önce
Sefa adam gibi adam susuyorsa bu pasifliginden degil sefa böyle basitliklerle değil yemekleriyle edebiyle saygisiyla yarisiyor sefa harika bir insan
siyavus ceferov
siyavus ceferov 2 aylar önce
SEFA REİS ŞAMPİYON😎😎👑
nesil eren
nesil eren 2 aylar önce
Epru elen be lütfen Allah aşkına elen git evinde çay demle! yıldık meymentesiz bet mendebur suratından. Bak kibarca rica ediyorum.
Elif Saritas
Elif Saritas 2 aylar önce
Abi ebru sen şans eseri kaldın hemde çok bir şey yapmış gibi egoist egoist davranio
Erda Tuduk
Erda Tuduk 2 aylar önce
Ebruyu kim koruyorsa elenmiyor bir turlu
Sena Demir
Sena Demir 2 aylar önce
ebrunun şu küçümsemesi beni bitiriyor abi sen çok mu başarılısın da milleti küçümsüyorsun ya
Selen Dinçer
Selen Dinçer 2 aylar önce
Potada ağlayıp zirliyo
Feyyaz Dikmen
Feyyaz Dikmen 2 aylar önce
Hiçbir becerisi yok zaten ayrıca küçümsemesine bakma potaya düşünce nasıl ağladığını biliyoruz. 👍
infin itive
infin itive 2 aylar önce
Peki ya Sefanım Dolmaya Özgülu vermesi ve Barbarosun karşısına Serhatı alması. 10 numara hareket. Kolay kazanmak istememiş belli ki.
Zeynep Serin
Zeynep Serin 2 aylar önce
şeflerin özgülü her fırsatta ne yaparsa yapsın övmeleri beni sinirlendiriyor
Mel Mel
Mel Mel 2 aylar önce
Sefler cok tarafli..Danilo ozgulu koruyo somer ebruyu..onlarin korumayla bu iki hala burdalar...sunduklari yemeklere bakin ozgulu ve ebru kazandirmak icin, neyse ki ebrunun ascili berbat
noir bada
noir bada 2 aylar önce
yorumlar verilen yemeklerden Türk mutfağı olmasından şikayetçi ama adaylar bu yemeklerde zayıf. daha önce ne imambayıldı yemiş ne de görmüştüm. sonra bu yemek neymiş diye baktığımda kendi kendime yaptığım yemek imambayıldıymış meğer :P
Oyuncu14 pro
Oyuncu14 pro 2 aylar önce
Ebru ne zaman gitcen
Ali
Ali 2 aylar önce
😁 Üzgünüm canım ama şampiyon olacağım
Delikiz Nazar
Delikiz Nazar 2 aylar önce
Ebru artık bir git tabak vukaramiyan bir kişi son 8 olmamalı yeter ya
Oguz Han
Oguz Han 2 aylar önce
Oynamayin sunlarla ya birakin artik, 😤yoruluyorum
Barış Yavuz
Barış Yavuz 2 aylar önce
Ebru Suratsız Buzdolabı gibi bir kızsın😃
Barış Yavuz
Barış Yavuz 2 aylar önce
@birisi ak Ebru çok içten pazarlıklı bir kız 😃
Barış Yavuz
Barış Yavuz 2 aylar önce
@birisi ak Mehmet şef Adamına göre muamele yapıyor
birisi ak
birisi ak 2 aylar önce
Mehmet şef de oğlak burcu
birisi ak
birisi ak 2 aylar önce
İlk başta soğuk dururlar.Konustukca samimi olduklarını sonra belli ederler
Barış Yavuz
Barış Yavuz 2 aylar önce
@birisi ak oğlak burcu Suratsızmı oluyor 😃
Z B1
Z B1 2 aylar önce
Ebru hayatımda senin kadar antipatik çok az insan gördüm. Biran önce gitde keyfile bakalım şu ekrana
Zeynep zeynep
Zeynep zeynep 2 aylar önce
Alışveriş Dünyası diğer yarışmacılar için izliyorum az müsaade edin de eleştiri yapalım. her şeye muhalefet olmayın
Alışveriş Dünyası
Zor izlettirmiuorlar
Selen Dinçer
Selen Dinçer 2 aylar önce
Aynen ya izleyesim gelmiyor artik
Zeynep zeynep
Zeynep zeynep 2 aylar önce
aynen valla insanın seyir zevkinin içine ediyor
Ayşegül Demir
Ayşegül Demir 2 aylar önce
Ebru bomboşlukla şuraya kadar geldin ya helal
LOOK AT ME
LOOK AT ME 2 aylar önce
Ben sefayı Finalde Serhatla görüyorum.Cidden şampiyonluk adayı Alican gibi ama 1.olabilme ihtimali var umarım final Serhat Sefa olur
Yaren Oktay
Yaren Oktay 2 aylar önce
Bence sefa son 4 yada 5 e kalır finalistler serhat barbaros
Emine Kahraman
Emine Kahraman 2 aylar önce
Sefa favorim sefa sefa sefa diyorum
Umutöncülfan umut hocanın Keçeli kalemleri
Sefa son 4 veya 5. Olacak bence
Ali
Ali 2 aylar önce
Bende öyle olsun isterdim! Ama Beyza sen haklısın
beyza
beyza 2 aylar önce
ben de isterim ama sefa bir iki haftaya elenir maalesef
Elif
Elif 2 aylar önce
Ya 30 saniye sonra tekrar indiler niye yukarıya çıkın diyorsunuz ki ahhshshshd
Ebrar AKCAN
Ebrar AKCAN 2 aylar önce
Ya şaka mısınız ya? Verdikleri 3 seçeneğe bak dalga mı geçiyorsunuz. Börek baklava zeytinyağlı şaka mı ya Türk mutfağı diye gözünüz dönmüş bari zor mutfaklar verin
Umid Ehmedzade
Umid Ehmedzade 2 aylar önce
Azerbaycandan salamlar desdeklediyimiz ve sevdiyimiz yarışmaçı Sefa ve Uğur yerde qalan yarışmaçılar mastırşefe şomenliye ve artisliye gelmişler çünki ciddiyetsizdirler
Umid Ehmedzade
Umid Ehmedzade 2 aylar önce
Azerbaycandan salamlar desdeklediyimiz ve sevdiyimiz yarışmaçı Sefa ve Uğur yerde qalan yarışmaçılar mastırşefe şomenliye ve artisliye gelmişler çünki ciddiyetsizdirler
Gülten Gülten
Gülten Gülten 2 aylar önce
Ebru ağzının payını aldinmi utanmadan birde dalga geciyorsun sefayla
Alışveriş Dünyası
Espiri abartama sefada camdan adam kirilkan olmasin
Mehmet Koçak
Mehmet Koçak 2 aylar önce
sefa her türlü aşağılamaya en güzel cevabı veriyor ya, ekran başında hazzını ben yaşıyorum
Zeynep Gül
Zeynep Gül 2 aylar önce
Ebru ve eray dan artık igreti geldi
milad zarei
milad zarei 2 aylar önce
yani turkiye mutfağı bu yil cok gastronomy yok srhat dunya mutfağna daha hakim haksizlik bu burasi turk masterşefi değilki en azindan geçen til daha coktu bu yil yarışmacilar hiçbirşey bilmiyorlar diye boyle
B Hasanovaa*
B Hasanovaa* 2 aylar önce
@Yunus Namlı sjsjsjsj😂😂
Yunus Namlı
Yunus Namlı 2 aylar önce
Burası masterchef Türkiye yalnız tam ismi böyle
HeartAche
HeartAche 2 aylar önce
*Masterchef bazen çok tartışmalı geçse de izlemeye doyamıyoruz diyenler +1🔥🔥* 👇
Sibel Yıldız
Sibel Yıldız 2 aylar önce
Barbaross şampiyon olacak diyenlerrr🏆🏆🏆🔪🔪🔪
B Hasanovaa*
B Hasanovaa* 2 aylar önce
Bennn
gülfidan elveren
gülfidan elveren 2 aylar önce
ben esraya gittikten sonra izlemiyorum ozetlere bakiyorum ebru ozgul gitse gene seyreederim
LÖLOŞ the First Bs
LÖLOŞ the First Bs 2 aylar önce
Abi türk yemeğinden bıktım.tmm ülkemin yemeği ama biraz değişik biraz teknik yemekler gelsin kim iyi ortaya çıkar şefler ebru zorlanmasın diye benim bile bildiğim yemeği yaptırıyorlar
Hazal 1907
Hazal 1907 2 aylar önce
Yaratıcılık görmek istiyorum şef tabaklarını zaten elemelerde yapıyorlar baydım artık dünyü mutfağıda yapılısın
LÖLOŞ the First Bs
LÖLOŞ the First Bs 2 aylar önce
Ebru'nun sefayla dalga geçmesine çok ayar oldum şefler sayesinde ordasın bide dalga geçiyor
Nico Costa
Nico Costa Aylar önce
@Feyyaz Dikmen ne rezil olcak kadin bu işten para kazaniyor. Sende ancak aval aval bu haftada elenmedi die youtuba ağliyon. Cidden bizim ülkedeki bazi insanlar tuhaf çozemiyorum. Sefati çözemediğim gibi
Emine Kahraman
Emine Kahraman 2 aylar önce
Aynan
Emine Kahraman
Emine Kahraman 2 aylar önce
Ebru aynada kendiyle alay etsin sefa adam gibi adam susmasi zayif oldugundan degil sadece yemekleriyle yarisiyor
Alışveriş Dünyası
Ne nazli sefaniz varmis ebru espiri sefa nazlimis 🤔
LÖLOŞ the First Bs
LÖLOŞ the First Bs 2 aylar önce
@Feyyaz Dikmen ağzına sağlık
Gong Yoo
Gong Yoo 2 aylar önce
Eray ya işin gücün laf. Yine yapamadın. Birde yukardan Emire karışıp durdun. Yemeģin altını açtırıp suyunun hemen çekmesine sebep oldun. Ebrunun ki geç atmasına rağmen yavaş yavaş pişti. Çocuğun yemeği diri kaldı beee.
Ali
Ali 2 aylar önce
ÖZGÜL BİR GİDEMEDİN GİTTİ
B Hasanovaa*
B Hasanovaa* 2 aylar önce
@Yunus Namlı basarli evt ama potaya girse stresini yonetemez direk elenr tabaklari kazandigindan potaya girmiyo gerci.
Yunus Namlı
Yunus Namlı 2 aylar önce
Özgül başarılı kolay kolay gitmez
A B
A B 2 aylar önce
Ebru ve Özgül ikinizde Serhat ın teknik bilgisinde bogıulursunuz ikinizde şeflerin pof pof ları ile geldiniz bu aşamaya
Dikiş Candır
Dikiş Candır 2 aylar önce
Ebru gerçekten de inanmış mı? Hiç öyle bir şeyi onlara duyururlar mı? Arkadaşlar benim içine umutlarımı sığdırdığım bir kanalım var rica etsem destek olur musunuz?🤗
Ayşe Erenuluğ
Ayşe Erenuluğ 2 aylar önce
Sefa ve kırmızı takım harikasınız:)
EXOCARDIAL EXO
EXOCARDIAL EXO 2 aylar önce
Her hafta exol ve master chef izleyicisi buluyorum kdjdjr
blablablabla **
blablablabla ** 2 aylar önce
Exoller mi buldum ben
Gözde Elmas
Gözde Elmas 2 aylar önce
yixing ve sefa destekleyicisi... kaliteli insan
frexcerela
frexcerela 2 aylar önce
Kaptan Sefa muhteşem😻🙌🏻
AlonegirlTvT
AlonegirlTvT 2 aylar önce
Yaa su ebruyla ozgulde bir gidemedi anasini yaaa😕😕
Selen Dinçer
Selen Dinçer 2 aylar önce
@Aykut Türkkan stres yönetimi yok o kadında fazla gidemez de potaya girmiyorlar işte bı sekilde
AlonegirlTvT
AlonegirlTvT 2 aylar önce
@Aykut Türkkan sanmiyorum finale bence emir sefa barbo serhat bu 4u gider
Aykut Türkkan
Aykut Türkkan 2 aylar önce
Özgül serhatla birlikte performans birincisi finale kadar gider.
Esma Coban
Esma Coban 2 aylar önce
Şu uğuru göstermeme cabasi🤦🏻‍♀️
Esma Coban
Esma Coban 2 aylar önce
Şu ebru bi elensin artık ya ayyuce bile ebrudan 1hafta bile olsa daha çok hak ediyordu 🤦🏻‍♀️
zoom cloud
zoom cloud Aylar önce
@Mehmet Yücel EBRU 1. olmaz ki
Ahmet murat GÜZEL
Ahmet murat GÜZEL 2 aylar önce
Ebru korkağın teki eli ayağı titriyor ikidir korkudan tabağını bile bitiremedi,kulis ayakları yapmasa çoktan elenip giderdi.
Mehmet Yücel
Mehmet Yücel 2 aylar önce
@Esma Coban Hak Olanı Yerine Getirselerdi 16 ya Girdiklerinde İlk Elenen Ebru Olurdu.
Esma Coban
Esma Coban 2 aylar önce
@Mehmet Yücel katılıyorum tamamen haksızlık adaletsizlik 1haftada 2kisi gitsin nolcak uğur disaklifiye olmuş ztn ebruyidq yapamadığı için gönderin hak olanı bu diğer eklenenlere haksızlık gibi bisey oluyo bu
Esma Coban
Esma Coban 2 aylar önce
@Mehmet Yücel inş gidicek buyuzden çok bile kaldi
Rümeysa Sözen
Rümeysa Sözen 2 aylar önce
Ya sefa çok tatlısın ya 😊
Ayşe Erenuluğ
Ayşe Erenuluğ 2 aylar önce
@Gözde Elmas Ki Sefa övülecek biri:)
Reyhan Demirci
Reyhan Demirci 2 aylar önce
Aynen ya ❤️
Queen Marinette
Queen Marinette 2 aylar önce
Ya bu Serhat fanları neden sürekli Sefaya laf atms peşinde acaba ??
Rümeysa Sözen
Rümeysa Sözen 2 aylar önce
@Rahime Gul kesinlikle ne bu Serhat düşkünlüğü
Rümeysa Sözen
Rümeysa Sözen 2 aylar önce
@Gözde Elmas walla ya
AŞKIN SİTEMİ
AŞKIN SİTEMİ 2 aylar önce
"Hepsi kendime ait olan şiirlerimi seslendiriyorum, abone olandan Allah razı olsun, tüm dilekleri kabul olsun inşAllah",.
Dilek geçer
Dilek geçer 2 aylar önce
20.
Sosa.
Sosa. 2 aylar önce
*MasterChef’i seven ve izleyen kimler var görelim 🙏* 👇
Ali
Ali 2 aylar önce
@Ömer Kaya Aynen öyle
Ömer Kaya
Ömer Kaya 2 aylar önce
Eğer insansan erkeksen bi cevap verirsin ama o adamlık sende yok
Sümeyra O
Sümeyra O 2 aylar önce
Sen de olmasan gece gece ne izlicez admin
Mehmet Yücel
Mehmet Yücel 2 aylar önce
Ebru= Damak Tadı Yok! El Lezzeti Yok! Bilgisi Yok! Chefler= Ebru Mükemmelsin!
Eymen Abdullah ATANSAY
@BABACIK BABACIK ben zaten aşçı olduğumu söylemedim ki? Saçma saçma konuşuyorsunuz. Eğer MasterChef Şampiyonu olmak istiyorsa tabağını yetiştirecek ben MasterChef'te yarışmıyorum eleştiri yapabilirim. Ama sen daha menemen yapamıyorsun demek hakarettir ki evet yapamıyorum var mı diyeceğin orada yarışan ben değilim.
Feyyaz Dikmen
Feyyaz Dikmen 2 aylar önce
@yaren algül ebru buraya kadar şeflerin yardımı ve kulisle geldi. Potaya düşsün göreceğim onu ama tabii yine ağlayıp şeflerin yardımıyla kurtulmazsa...
BABACIK BABACIK
BABACIK BABACIK 2 aylar önce
@Eymen Abdullah ATANSAY ağlamayın daha adam gibi menemen yapamıyorsunuz gelmişsiniz ahkam kesiyosunuz az ötede oynayın hadi
yaren algül
yaren algül 2 aylar önce
@Eymen Abdullah ATANSAY kız iyi yemek yapınca da torpil diyorsunuz. Sefa manyağı olmuşsunuz hepiniz. Yazık kafanıza
Eymen Abdullah ATANSAY
@yaren algül peki. Tabak yetiştiremeyen Ebru'yu mu kıskanacağız? Bırak bu işleri.
Uranüs Kasranov
Uranüs Kasranov 2 aylar önce
Ebru özgül kaçacak yeriniz kalmadı.. Erkek dayanışması böyle olur beyler bravo hepinize.
Güller Diyarı
Güller Diyarı 2 aylar önce
@Nurhayat Toprak 😂😂😂😂😂
Ahmet murat GÜZEL
Ahmet murat GÜZEL 2 aylar önce
Duygu ve Esra’dan başka kadın oyuncu yoktu zaten bunlar ahlaksız çöp kulisçi kene gibi yapıştılar.
a. ka
a. ka 2 aylar önce
@Nurhayat Toprak maalesef desteklenecek kadın kalmadı artık
Balz0N Urch1n
Balz0N Urch1n 2 aylar önce
@Nurhayat Toprak ebru taa yarışmanın en başından “ya bu haksızlık kazandığım halde potaya gidiyorum” triplerine giriyordu şimdi koalisyon kurup orada 1-2 hafta daha fazla kalmanın derdine düştü. O yarışmada final görmeyi hakedecek 2 kadın vardı biri esra diğeri duygu. Diğerleri anca bunların getir götürünü yapar. Arkadaş sana gayet iyi cevap vermiş kadınlar yapınca dayanışma erkekler yapınca kadın düşmanlığı...
Mehmet Yücel
Mehmet Yücel 2 aylar önce
@Uranüs Kasranov Anlamazlar Kardeşim Çeneni Yorma. Ebru Orda Satırla Barbarosu Kesse Sorun Yok. Barbarosun Yanlışlıkla Ebruya Kolu Çarpsa Miting Düzenlenir.
Dadas Babayev
Dadas Babayev 2 aylar önce
Sefanı bir benmi tatlı buluyorum
Yaren Oktay
Yaren Oktay 2 aylar önce
@Cevcev Civ sjsjsjsj
Yaren Oktay
Yaren Oktay 2 aylar önce
@Cevcev Civ sjsjsjsj
Selen Dinçer
Selen Dinçer 2 aylar önce
@Cevcev Civ hahahshxu
Cevcev Civ
Cevcev Civ 2 aylar önce
Evet
Mehmet Yücel
Mehmet Yücel 2 aylar önce
Ebru 1. Olursa Şaşırmam! Taraf Tutuyorsunuz!!!
Soner Holat
Soner Holat 2 aylar önce
Söz&Müzik🎵Soner Holat Replik🎶Haluk Bilginer Film 🎶Kış Uykusu:Nuri Bilge Ceylan ilk Single Spotify& Kanalımda🎧Saygılarımla...
Dadas Babayev
Dadas Babayev 2 aylar önce
İnşallah Serhat şampiyon olur
Ömer Kaya
Ömer Kaya 2 aylar önce
Hak ediyor
Fmusiqi tv
Fmusiqi tv 2 aylar önce
Azərbaycandan salamlar 👋🏻🇦🇿🇹🇷
AlonegirlTvT
AlonegirlTvT 2 aylar önce
Selam turkiyeden azerbeycana 😊😊
S.A Yeni geldim
S.A Yeni geldim 2 aylar önce
Ugur diskalifiye ne zaman olacak yada oldumu
Ömer Kaya
Ömer Kaya 2 aylar önce
Pazar
Fırat Aras
Fırat Aras 2 aylar önce
*2020 nin en cok okunan kitaplarını paylaştık* Videoma göz atarsanız sevinirim
Dadas Babayev
Dadas Babayev 2 aylar önce
Serhatı destekleyenler sefanı sevenler burdamı
zoom cloud
zoom cloud Aylar önce
@Umutöncülfan umut hocanın Keçeli kalemleri ayn bide emir
Nursen Yılmaz
Nursen Yılmaz 2 aylar önce
Ben sefayi sarati bararos desteliyom
Umutöncülfan umut hocanın Keçeli kalemleri
Serhat sefa barbaros Eray ✌🏼
büşra Konak
büşra Konak 2 aylar önce
ilk
Rapizm Edit
Rapizm Edit 2 aylar önce
Bu uğur diskalifiye oldu mu olmadı mı şimdi?
Mehmet Yücel
Mehmet Yücel 2 aylar önce
@Ayşe Şanal Acun, Ali Koç, Aziz Yıldırım, Kadınlar, Erkekler, Antalyanın Havası, Bursa Halkına, Kitap Okuya Okumayana, Kürtlere, Türklere, Dolara Euroya, Yerdeki Taşa, Ağaçtaki Elmaya, Fenerbahçelilere, Binali Yıldırıma, Cumhurbaşkanına, 15 Yaşındaki Kıza ve Adını Sayamadığım Bir Çok Kişiye Bayaaa Bayaa Küfür Ettiği İçin Diskalifiye Edildi. Twetter da Yazmış. 2019'a Kadar Da Etmiş Yani Çocukluj Falan Değil
Balz0N Urch1n
Balz0N Urch1n 2 aylar önce
1 ay önce değil haftalık çekiyorlar
Kenan İlitli
Kenan İlitli 2 aylar önce
@Ayşe Şanal herkese küfür etti
Ayşe Şanal
Ayşe Şanal 2 aylar önce
Uğur neden diskalifiye hala anlamadım varmı bilen😕
Alışveriş Dünyası
Olmadi
LALİSA MANOBAN
LALİSA MANOBAN 2 aylar önce
İlk
Melek Sude Silsüpür
Melek Sude Silsüpür 2 aylar önce
İlkkk
Sonraki
MasterChef Türkiye 2020 FİNALİ!
1:49:33
Arıza 19.Bölüm
2:8:21
görünümler 1 182 174
EN ACILI EV TURU (HASTANELİK OLDULAR!)
23:44
EVET veya HAYIR Meydan Okuması
9:46
görünümler 285 537
Tozkoparan İskender 5. Bölüm
1:2:36
görünümler 1 824 771
Acemi Anneler 74. Bölüm Fragmanı
0:34
EFSANE YAĞLI KAZIK YARIŞMASI!! #2
11:32
MAMİYE GEÇMİŞ OLSUN HEDİYESİ VERDİK
12:59