Karanlık

JUAN'LARIN KÖLESİ OLDUK ! ( ŞAH & MAT OYUNU CEZASI )

Merve Yalçın
görünümler 2 019 210
96% 83 756 2 929

Aşağıdaki linkten RiseOfKingdoms oyununu indirin:
bit.ly/2WV834D
🎁Hediye kodunu kullanın ve $5 kazanın: us2ywwjqbh
Bu video Lilith Game sponsorluğunda yapılmıştır.

Herkese merhabalar ben Merve Yalçın. Bu videoda Content House'da Şah & Mat oyununda kaybettiğimiz için Erkekler tarafının kölesi olduğumuz video ile karşınızdayım. Bu videoda Content House sakinleri olan Berkejuan , Cemre Solmaz, Kürşatjuan, Yaren Alaca ve Ayhanjuan ile birlikteyiz. Videoyu beğenmeyi unutmayın. Keyifli izlemelerrrrr. Abone olmayı da unutmayınnn.
Instagram: instagram.com/merve.yalciinn
#MerveYalçın
#ContentHouse

Eğlence

katma

 

17 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 6 524
Merve Yalçın
Merve Yalçın Aylar önce
Arkadaşlar videoyu izlediğiniz için çok teşekkür ederim ❤️ yorumlarınız benim için çok önemli , görüşlerinizi yazmayı unutmayın . Aynı zamanda izleyen herkesin like veya dislike tuşuna basmasını istiyorum hepinizi çok seviyorum ❤️
Sams S8
Sams S8 2 saatler önce
Kalp bi IKi Kalp ATdim 3 Tani Kalp ATdim 🇪🇦 bu R daYim Kalp ATdim ❤
sultan okumus
sultan okumus 7 saatler önce
👺
Aysel Gökdemir
Aysel Gökdemir 7 saatler önce
Mervecim gerçek ten seni tanımayı çok isterdim 1ay sonra olsada yazmayı başardım
Hilal Sitare Sordi
Hilal Sitare Sordi 10 saatler önce
Canım. Ablam💋💋💋💋
Hilal Sitare Sordi
Hilal Sitare Sordi 10 saatler önce
Sizi. Seviyorum
Ruviş sevim Durmaz
Ruviş sevim Durmaz Saatler önce
Ni ye tuvalet temizlemek kötümü evi süpürmek herkes tanıyor onlar ses çırtmıyo sizi seviyorum ama azıtıyorsunuzya aaaa😰
Cigdem Sen
Cigdem Sen Saatler önce
Salak bizim annelarimiz napıyor sende oy çok kötdiyon
Melek Kartal
Melek Kartal 2 saatler önce
Abla seni çok seviyorum tiktok’ta seni görünce seni çok sevdim ❤️❤️MERVE ABLAYI SEVENLER LİKE ATSIN❤️❤️
Umut Çalışkan
Umut Çalışkan 2 saatler önce
Yaren ablanın sesi neymiş yaa. Ben bi ara sanatçı sandım
Elif YAMAN
Elif YAMAN 4 saatler önce
Anla robloxun da tanıtımını yapsanıza
Elif Naz Çakır
Elif Naz Çakır 4 saatler önce
Ağzını burnunu kırardın
HİRANUR ERİŞEN
HİRANUR ERİŞEN 5 saatler önce
Erkekleri hiç sevmiyorum🤮🤮👎🏿👎🏿
Sena Desticioğlu
Sena Desticioğlu 5 saatler önce
Hep kölesi kalın la askkajsjhshs
inci Şenkuş
inci Şenkuş 6 saatler önce
Merve abla neden video atmıyorsun 😭😭😭
Beyza cengiz
Beyza cengiz 6 saatler önce
Aba ben sizin yerinizde olsam herkeze dalardım 🤣
Şükriye Ertuş
Şükriye Ertuş 7 saatler önce
Merve abla video attt
ULVIYYE FETULLAYEVA
ULVIYYE FETULLAYEVA 8 saatler önce
Cevap ver ablaaaaa🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Beyza Duran
Beyza Duran 9 saatler önce
Şimdide erkekler köle olsun lütfen
Hilal Sitare Sordi
Hilal Sitare Sordi 10 saatler önce
Abla. Bi. Vidyoda. Kıral. Olcaksın💋
Teymurkhan Chovdarov
Teymurkhan Chovdarov 10 saatler önce
Merve abla kral kölenin devamı gelsin lütfennnnn
Eymen Balkan
Eymen Balkan 11 saatler önce
Senin kalanını arıyordum yıllardır şimdi buldun şimdi bana kalpıyor altı yoksa ben
Beril Seed
Beril Seed 11 saatler önce
Bağırırdım
Zina Sebisov
Zina Sebisov 11 saatler önce
Ya abal niye bido cekmiyosun
Aslı Tenekeci
Aslı Tenekeci 12 saatler önce
Yaren abla sesin çok güzel☺☺
Furkan Bozkurt
Furkan Bozkurt 12 saatler önce
Merve abla nolurrr cemre ablayıda alınnnn bizi seviyosanız
Furkan Bozkurt
Furkan Bozkurt 13 saatler önce
Baya baya eziyet çektiniz 😄
Ali Balkaş
Ali Balkaş 13 saatler önce
Beğen nüvesi son rakamına bak 1 yaren alaca 2 Merve yalçın 3 berfin mis 4 cemre 5 Ceren 6 kükü juan 7 berke 8 ayhan 9 Asya burcum 10 cellat 11 buse Korkmaz 12 eda sakız 13 sude bulut 14 mert batur 15 didem 16 Mehmet javeed 17 ikizler 18 melih 19. Yağız junior 00 arya mis
nurcan Kaptan
nurcan Kaptan 14 saatler önce
Çok güzel olmuş
Feyza Arslan
Feyza Arslan 14 saatler önce
Cezayı daha küçük yapsaydınız bu kızlara yapılırmı hiç yaa
muhammed pro pala
muhammed pro pala 15 saatler önce
3 kız sizde çok guzelsiniz ben efe
Barış Lok
Barış Lok 15 saatler önce
Oldür
Ayse Kayacan
Ayse Kayacan 15 saatler önce
Çok güzel video yaren kendi tuzağına düştü o döğmelere meğlemi sürülüyo şaşırdım valla bimiyom ama bence berke daha çok çektirdi 💓💓❤❤❤❤
Tunahan Aydin
Tunahan Aydin 15 saatler önce
Merve abla hergün senden video bekliyorum artık önceden attığın videolarını izliyorum
Sevim Ocaktan
Sevim Ocaktan 16 saatler önce
Yazık kızlara
Sefa Bozdaş
Sefa Bozdaş 17 saatler önce
Cemre yi bantlamaya nasıl kıydınız ya dünyanın en güzel kızı o.
Mor Oyun
Mor Oyun Gün önce
❤️❤️
Türker Cihan
Türker Cihan Gün önce
12:45 oda Bi nimet
Şevval Kaplam
Şevval Kaplam Gün önce
Yaren nedenini bilmiyorum fakat çoğu videoda üzgün gözüküyor biraz ilgi göstermelisiniz meleğe 💫
Şevval Kaplam
Şevval Kaplam Gün önce
Neden herkes cemreye daha yakın diğerleri ne?
Efe Taşar
Efe Taşar Gün önce
Brawl stars var Merve abla
Satılmış Sarı
Çok eski
Satılmış Sarı
Özür dilerim yanlış yazdım seni çok seviyorum Merve abla
Ahmet Süğüt
Ahmet Süğüt Gün önce
İlahi kral Jeanabilerim siz öyle bir delirttiniz ki ablalarımı delirdiler sizi gebertecek ler öyle yapmayın Bir de çok komik hahaha ama siz gününüzü göreceksiniz ablaların sizi çok pis gösterecekler günüsü sizi abone oldum ve beğendim çok güzel bir film
ARNOLX Pubg
ARNOLX Pubg Gün önce
us2ywwjqbh
Musa Uzun
Musa Uzun Gün önce
Kürşat Abi Acımasızlık %999 Ayhan Abi Acımasızlık %85 Berke Abi Acımasızlık %1
anlamlı videolar
12:48 sut zıyan oldu
Raul Eliyev
Raul Eliyev Gün önce
Ama kürşat abi ya çok acımasızsın
Raul Eliyev
Raul Eliyev Gün önce
Abla seni çok seviyorumm
Yeni Baku
Yeni Baku Gün önce
bumu keyifli qızlara resmen eziyet etmişsiniz😭😭
Yeni Baku
Yeni Baku Gün önce
bence oglanlar çok acımasızlar
yucel sarimsakli
yucel sarimsakli Gün önce
Ben. Sana. AsIk. Oldum
yucel sarimsakli
yucel sarimsakli Gün önce
Ben. Sana. AsIk. Olbu
yucel sarimsakli
yucel sarimsakli Gün önce
Benimle. Evlenirmisi
Ravza Papaya Yazıcı
Rüyamda sen cemre ve yaren abla ile alt komşundunuz keşke gerçek olsa
yucel sarimsakli
yucel sarimsakli Gün önce
Bnimle. Evlenirmisi
yucel sarimsakli
yucel sarimsakli Gün önce
Bin. Evlenimi. Sin
ilker darıcı
ilker darıcı Gün önce
12:15 de cemrenin kendisini bulması 😅🤣😂
büşra Emen
büşra Emen Gün önce
Abla diyarbakıra buluşma yapın lütfen lütfen lütfen sizi cok seviyorum ❤❤❤❤❤❤❤❤
Ömer can Yüksel
Merve abla tolette Allah dedin çarpılma biz senin çarpılmanı istemeyiz
Sevim Keles
Sevim Keles Gün önce
Aslinda yaren ve ayhan ilcakdi berke ve cemre kürsat merve
Zeynep Porgali
Zeynep Porgali Gün önce
Sizi çoooooooook seviyorum.
Ege Çağan ŞEN
Ege Çağan ŞEN Gün önce
Ulan AdBlock For TRvid Yükledik Hala Rise Of Kingdoms Diyonuz
Buket Kaya
Buket Kaya Gün önce
Kardeşime hagı kız güzel dedim seni gösterdi
Firdevs Şentürk
xov
Mehmet Erdogan
Mehmet Erdogan Gün önce
Şu erkeklere çok gıcık oldum
Satılmış Sarı
Prenses ve Gül
minik tv
minik tv Gün önce
Cemoş:çok tatlı Yaroş:sessiz Mervoş:ıyi kız Ama lütfen cerenide yanınıza alın ya ceren,merve,cemre,yaren abla video çekin. Nolurr sizleri çok seviyorum 😁
Serkan Doğan
Serkan Doğan 5 saatler önce
Aynen çok haklısın
Yasemin Akın
Yasemin Akın Gün önce
ben onu kölem yapardım
Feyzullah Tembel
Feyzullah Tembel Gün önce
Kılalım ya
Selma Kizilkaya
Selma Kizilkaya Gün önce
Kürşat abi cemre ye eziyet çektirme
Rabia Yayla
Rabia Yayla Gün önce
Abla neden video atmıyorsun
Hakan Arslan
Hakan Arslan Gün önce
Abla yeni youtube videosu gelsin
Lamiya Huseynova
Lamiya Huseynova Gün önce
Boşanın
Ryna
Ryna Gün önce
16:36 arkadaki ne yapıyor la lol oynuıyor qemötça wnrywqöyqeryer
Ryna
Ryna Gün önce
15:53 sekter lan çekerdim ne yapacam aq :Dqktçöwmöçyamqaryqer
Sabri Çepni
Sabri Çepni 2 gün önce
1 aydır video yok
HATİCE VE EKİBİ
HATİCE VE EKİBİ 2 gün önce
Abla ne zaman siz kıraliçe olcaksınız
Oyun Odası
Oyun Odası 2 gün önce
Cemre ablaya yazik
EFE KURTULUŞ
EFE KURTULUŞ 2 gün önce
Bu video çok güzel merve ablacım abla lütfen kalp at yorumuma lütfen🙏🙏🙏🙏😔😔
Eylül Şahin
Eylül Şahin 2 gün önce
Süte acıdım onu bulamayanlarda var
Ceren Ömür
Ceren Ömür 2 gün önce
13:00 neden süt Lavabo da acaba müslümanlar nimeti Lavabo ya götürmezler.
¿Kawai Abbey¿
¿Kawai Abbey¿ 2 gün önce
Çok iyi abla yaaaa bu arada ilk defa izlemedim
Defneninkalemleri
Defneninkalemleri 2 gün önce
Bunların evi Betül çakmak ve Alper rendenin 1 aylığına gittikleri ev değilmi aynısı değil ama ona benziyor
Filiz Dündar
Filiz Dündar 2 gün önce
ya ben hic bisey yapmazeim gunun tadini cikarirdim
Maria Dolesidou
Maria Dolesidou 2 gün önce
Ablaaàaaa
Sonraki
Merve Özbey - Vuracak
3:40
görünümler 149
3 True Summertime Horror Stories
16:40
Merve Özbey - Kül
3:14
görünümler 1
Merve Özbey - Tebrikler
4:02
görünümler 28
Ich schminke EURE Looks nach!
10:49
Siren Head Returns- Horror Short Film
5:30