Karanlık

Jet Sosyete 20.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Jet Sosyete
Abone ol
görünümler 1 261 491
91% 6 367 620

Alışveriş haftası sebebiyle ofiste Yaşar hariç herkese hediye paketi geliyordur. Yaşar bu duruma çok bozulmaktadır. Ona hiç hediye yollanmadığını zanneder fakat durum öyle değildir. Paketlerin peşine düşünce onu sürpriz beklemektedir.
Şennur gizli gizli Kumsal’la görüşmektedir. Bu gizemli hal Talip’in başka şüpheler duymasına yol açar.
Tony’nin yalı turlarından esinlenerek Alara, Tony ve Gündüz gece özel arkeoloji turları düzenlemeye kara verir. Bu turlara katılımın çok yüksek olmasındaki sebep pek de düşündüğümüz gibi değildir.
Melike ve Ozan’ın geçen yıl O Ses Türkiye’ye yaptıkları başvuru kabul edilir. Yarışmaya katılacaklarını ailelerine nasıl açıklayacaklarını düşünen ikili tekrar yakınlaşacak mıdır? Nazlı ve İlayda’nın bu duruma tepkisi ne olacaktır?
Jet Sosyete resmi hesapları:
instagram.com/jetsosyete/
facebook.com/jetsosyete
twitter.com/jetsosyete_tv
trvid.com/u-jetsosyete

► Jet Sosyete Kanalına Abone Olun: goo.gl/uZTqFD
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH



#bkm #jetsosyete #gülsebirsel #beşiktaşkültürmerkezi #çağlarçorumlu #cengizbozkurt #deryakaradaş #sarpapak #aslıbekiroğlu #enisarıkan

Komedi

katma

 

7 Nov 2018

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 723
Sena Sadık
Sena Sadık Gün önce
Bu bölümde şennura acayip gıcık oldum cidden ya
Mustafa Ciftci
Mustafa Ciftci 8 gün önce
Sennura bi ceza verilsin. Hani boyle butun aldiklarini yasa r yuksel kendi eliyle versin gulse ne olur yap bunu
Mustafa Ciftci
Mustafa Ciftci 8 gün önce
İlaydaaaaaaa gercek prensess!!!!! ve arkadaslar gizem cok guzel soylememis mi gulse birsel gercekten olaylara bakis acins yorumlarina kirmadan incitmene incitmeden pataklamana hayranim ve sapka cikartiyorum.seni seviyom gulse birsel iyi ki varsin
öznur güneş
öznur güneş 12 gün önce
Of sennura sinir oldum yasara hep çok üzülüyorum
Pikachu Zey
Pikachu Zey 13 gün önce
Şennur normalde en sevdigim karakter ama bu bolum acayip sinir oldum
Flying Fireworks
Flying Fireworks 16 gün önce
Gündüz-Ozan Kumsal-Şennur çift gibi davranınca çok tatlılar ya :D
rayim ali
rayim ali 17 gün önce
gizemi sevenler like
ORÇUN
ORÇUN 19 gün önce
gizem bi sus ya vallahi merak ettim kız ne anlatacak
Yaren tpts
Yaren tpts 25 gün önce
24:58 gündüzün şarkı söylemesi :ddd
Rümeysa Kursun
Rümeysa Kursun Aylar önce
TikTok u cevirip KotKit yapmak😂😂😂
Zemile Abdullazade
Zemile Abdullazade Aylar önce
Ya bu dizideki her oyuncu tek tek komedinin 21 ci yüzyıl kralları ya,başkası olamaz yani dizi ve sinema sektöründe
Zemile Abdullazade
Zemile Abdullazade Aylar önce
Gizrm gizem ilayda şennur hepsi mükemmel karakterler
TREASUREFUN1 THE CRAZY
Sennur KIL olanlar +1
Fa_ Bu
Fa_ Bu Aylar önce
Ya görende başta bunlar bişey yaptı sanir
Kartal KA
Kartal KA Aylar önce
01:28:35 göbek deliği yok bunun
Melek Nur Aytekin
Melek Nur Aytekin Aylar önce
Diziyi neredeyse sırf Gizem için izliyorum
Kamran Nasibov
Kamran Nasibov Aylar önce
Şennurdan tiksiniyorum . Leş bi karakter
buffalo gold
buffalo gold 2 aylar önce
Laa-raa yuksel yaz!rianna yuksel! Daha fazla sennur teyze lutfen
Cemal Elgin
Cemal Elgin 2 aylar önce
Hadisenin rol icabı gülüşünün gerçektede aynı olduğunu tespit etmek kaç puan 🤔🤔
Derin Kuru
Derin Kuru 2 aylar önce
20:30 Şennur ilk defa çayını bıraktı
Selda Acar
Selda Acar 2 aylar önce
Burhannnnn ve Şahikaaaa lutfennnnnn....Onlarda gelsin en azından konuk olsunlar.
LPS Minişler Baltanesi TV
GÜZEL
yusuf çetin
yusuf çetin 2 aylar önce
1:20:29 En guldugum taraf
Mia Playz
Mia Playz 2 aylar önce
Bu dizi sırf Gizem için izlenilir mükemmel yaaa 😂😂😂😂
Alice Marsden
Alice Marsden 2 aylar önce
1:20:30 Tony ahahahahhha yaaa mükemmel 😂😂😂
Namaz Kazimov official
Bu şennuru çıkarsalar iyi olurr.
Ayhan Çapan
Ayhan Çapan 2 aylar önce
Bu bölümde Melike bir çok yerde yanlış nota bastı. Gündüz de dizinin ana karakteri bence...
güllü Öz
güllü Öz 2 aylar önce
Lgs çalışmam lazım iken buradayız
Utku Hot
Utku Hot 2 aylar önce
şennur malları yürütürken kendimi kötü hissettim ya
Melek Saçu
Melek Saçu 2 aylar önce
~•~•~•~•~•~•
Melek Saçu
Melek Saçu 2 aylar önce
~acun sen iyiki oyuncu degilsin~
Zuzu’nun Oyuncak Dünyası
Sizi çok seviyorum sizle tanışmak istiyorum
safiye ayla
safiye ayla 2 aylar önce
Bu sezon bütün maçlara benimle gelir misin? 😂
Mahmut Yıldız
Mahmut Yıldız 2 aylar önce
Şennura sövdüm durdum 😅 çıksa çok iyi olur 😑
Yadigar okatan
Yadigar okatan 2 aylar önce
Jet sosyete işte
Fast Gamer
Fast Gamer 3 aylar önce
Sennurun yaptığı çok kötü bence yaptığı yanına kalmasaydı keske
Aslıhan Altınöz
Aslıhan Altınöz 3 aylar önce
O ses Türkiye’nin en güzel bölümü
Aslıhan Altınöz
Aslıhan Altınöz 3 aylar önce
Kot kit = Tik tok
Elif Atabaş
Elif Atabaş 3 aylar önce
Bankacının kızı bence diziden çıkmalı yada hareketleri düzeltilmeli .Sadece fikrim bu yönde. Diğer karakterler bence mükemmel
Ümit Erdal
Ümit Erdal 3 aylar önce
sennur ölse de rahat rahat ızlesek
Ümit Erdal
Ümit Erdal 3 aylar önce
su sennur hanımın sahnlerınde gulumseme falan kalmıyor sınır oluyorum gelemıyorum
*Feride
*Feride 3 aylar önce
Huhuhu
FERİDEM HİLALİM
FERİDEM HİLALİM 3 aylar önce
mükemmel bir dizi gerçekten hiç bitmesin
Naila  Shaikha
Naila Shaikha 3 aylar önce
Nazlı çok güzel bir sesı var nazlı sen çok sıvıyorum ❤️
oyuncak ülkesi
oyuncak ülkesi 3 aylar önce
Gizem abla mükemmeldir 😄😄
Sena Yılmaz
Sena Yılmaz 3 aylar önce
1:28:30 iyenç bı sesi var
berkcan fc
berkcan fc 3 aylar önce
Tüm ekip full kadro mükemmel yaaağh
Mr.31
Mr.31 3 aylar önce
ilayda, yasar ve gizem süper rol yapiyorlar gercekten bravo
Ümit Ocak
Ümit Ocak 3 aylar önce
Mükemmel olmuş vala❤❤❤❤❤❤❤❤❤👍🖒👍👍👍👍👍👍👍👍
WAFFEL slime Tv
WAFFEL slime Tv 3 aylar önce
En sevdiğim karakter ilayda 😍😍 süper oyuncu be
Nehir Su KOÇ
Nehir Su KOÇ 3 aylar önce
22.00 çok güzel söylemişler 💫💫💫😍😍👏🏻👏🏻🙏🙏
Nisanur Aslan
Nisanur Aslan 4 aylar önce
Ya şu kumsal mıdır nedir o yeni geldi ve kötü ve siz eski oyunculardan şennur'u suçluyorsunuzz😡yani olabilir sevmiyorsunuz ama bence şennur'u suçlamayın ve şennur kendi bu rölü istemiyor yönetmen yaptiriyor😡🤬
Adım Yok
Adım Yok 4 aylar önce
Bu o ses türkiye sahnesi gerçek olsa tarihe geçer
Onur Ülgü
Onur Ülgü 4 aylar önce
Ozan Gündüz aşkı 😍😂
Ali Günal
Ali Günal 4 aylar önce
Eğlenceli olmuş ama şennurun yaşarın paketini alması vede o adamında aptal gibi ona vermedi biraz saçma.Ama yinede çok eğlenceli ve komik bir dizi bu kadar az kişiniz izlmesi garip.
Fatma Ela Bay
Fatma Ela Bay 4 aylar önce
Seda yı değıl ve yazıyı ay gizem
Cumali Koçovalı
Cumali Koçovalı 4 aylar önce
42:48 kotkit 🤩 tiktok
Turkish Power
Turkish Power 4 aylar önce
Gündüzün şarkıya eşlik etme sahneleri efsane.nene... ya ne? Master chefe katılmalılar bence ekip olarak gündüz sennur talil tüm ekip yıkılır valla o bölüm
Mert Gölbaşı
Mert Gölbaşı 4 aylar önce
En çok güldüğüm bölümlerden biriydi. Gizem harika yaa :D
miraflex 806 oficial
miraflex 806 oficial 4 aylar önce
Şimbilli erdala bak sen ya 😂
Ayse Demirel
Ayse Demirel 4 aylar önce
Komedi dizisi ama yinede Ozan durumu benim hic hosuma gitmiyor 🙄
1 V 0
1 V 0 4 aylar önce
neden son bölümlerde erkekler erkeklere kızlar kızlara yürüyo noluyo la asdfgasdasgf
Kevser USTA
Kevser USTA 4 aylar önce
Şennurun bi şekilde cezalandırılması gerekiyodu.
mehmet emin özyazgan
mehmet emin özyazgan 4 aylar önce
gülse birsel formuna girmiş avrupa yakası hastalarına duyurulur
aybuke
aybuke 4 aylar önce
o sese cidden katılsalar bu seslere kimse dönmez. şu ikilinin borozan sesini dinlemekten diziden soğudum.. gidin reklamınızı başka yerde yapın ya
simsek gundogd
simsek gundogd 4 aylar önce
gitar sahnelerini kaldirin yani cok itici.
onehellofa youngling
onehellofa youngling 4 aylar önce
Ozan & Melike - Hovarda 21:53
Urf Pilotu Corki
Urf Pilotu Corki 4 aylar önce
Şennur çok antipatik olmaya başladı biraz azaltın artık sıkmaya başladı
Mr. Black
Mr. Black 4 aylar önce
Ben bu diziyi hiç izlemedim. Avrupa yakasına kıyasla komedi yönünden nasıl?
Mehmet XxxxX
Mehmet XxxxX 4 aylar önce
Bu dizi çok tutmadı ama Gülse Birsel in çevresi geniş olduğu için tüm ünlüler tarafından boostlanıyor.
selçuk bulu
selçuk bulu 4 aylar önce
Kumsal şennurdan şennur kumsaldan ne anlıyor acaba,ilayda ve melike harika
Levent Daştan
Levent Daştan 4 aylar önce
*winter is coming*
Yiğit Koca
Yiğit Koca 5 aylar önce
Ozanın giydiği sweat tshort ortasında mavi kareli hangi marka acaba?
kanatsızkelebek
kanatsızkelebek 5 aylar önce
Isveçli kızın içinden ibo çıktı😁
Hasret Can
Hasret Can 5 aylar önce
Gülsenin sesi Aslı'dan güzel
Büşra Meryem Zengin
Büşra Meryem Zengin 5 aylar önce
Bu babannenin 'ammaaan' deyişini bildirim sesi yapmak istiyorum.
Beyza xx
Beyza xx 5 aylar önce
Şennur karakterini her şeye maydonoz etmeyin başka ihsan istemem...
Xeyale Imanova
Xeyale Imanova 5 aylar önce
Oldumm gulmekdennn🤣🤣🤣
Erkan Uncu
Erkan Uncu 5 aylar önce
çok iyi diyom başka bişey demiyom çüki sabahları bir avuç yoğurt yiyom doyuyom
DropBeyy
DropBeyy 5 aylar önce
şennuru bıçaklama butonuyum
Güvercin Takla Pigeon Life
Melike cokkk guzel bence Saclari yeter
Güvercin Takla Pigeon Life
Acunu gormek istemiyoruz dizilerde
Ibrahim Altndl
Ibrahim Altndl 5 aylar önce
yaşar karakteri bildiğin Burhan Altıntop'u taklit ediyor ama olmuyor onun gibisi gelmez! :)
Tahmina Teymurova
Tahmina Teymurova 5 aylar önce
eglenceli yapim
Celik Celik
Celik Celik 5 aylar önce
Süper olmuş eğlenebildiğimiz tek dizi çok başarılı
Dersim Cakmak
Dersim Cakmak 5 aylar önce
kele derken? en super tuni
Dilara Akyol
Dilara Akyol 5 aylar önce
Ozanın manitayız deyişi ha ha ha
Mustafa Delimus
Mustafa Delimus 5 aylar önce
Bayrağımıza siyah band çeken karşıta yer vermek , jet sosyete bu akılla giderse mevcut kadro için bile izliyen çıkmaz.
z-dogan Dogan
z-dogan Dogan 5 aylar önce
Acunun oyunculugu sifir 0000
Sümeyye 095
Sümeyye 095 5 aylar önce
20:07 Çox özledim 😂😂😂😂
Minnak Tilki
Minnak Tilki 5 aylar önce
Ya bu Nazlı ne kadar gereksiz bi karakter hani oyuncuya saygım sonsuz ama karakter aşırı gereksiz yaaa
SILA
SILA 5 aylar önce
Nazlı kim lan ben onu bile bilmiyorum
Eslem Dobrucalı
Eslem Dobrucalı 5 aylar önce
mükemmel kadro mükemmel dizi de aslı bekiro niye burda yav olmuyor olmuyor cok yapmacık
Arda Batu
Arda Batu 5 aylar önce
Jet sosyete super 😀😀
Sonya safa
Sonya safa 5 aylar önce
6
skfb1907
skfb1907 5 aylar önce
Gülseden güzeli Adrana Lima ❤️
Zaur Mehdi
Zaur Mehdi 5 aylar önce
Shennurun yaptigi resmen hirsizlik. Bunun neyi komik? O haric bolum ve oyuncular mukemmel
Esméralda Esméralda
Esméralda Esméralda 5 aylar önce
ya su yaşar sürekli fırsatları hediyeleri paraları kaçırıyor ya adamın şansına ben üzülüyorum cidden yeter artık ya bişeyler kazansın adam
BaskeToloJi
BaskeToloJi 5 aylar önce
Bu Bölüm efsane, sakin kacirmayin!
BaskeToloJi
BaskeToloJi 5 aylar önce
Benim bir sorum olacak O KIM? Peki o Zaman BU KIM? 😂😂😂😂
miss teacher
miss teacher 5 aylar önce
hasibe eren, pelinken çok iyi ama şennur hiç ÇEKİLMİYOR yaa
Sonraki
Jet Sosyete 21.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:44:50
Jet Sosyete 19.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:28:09
Flinch w/ Blackpink
5:35
görünümler 8 965 175
Do All Teen Moms Think the Same?
11:30
görünümler 2 364 872
Jet Sosyete 22.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:44:11
1 Erkek 1 Kadın || 44. Bölüm Star
45:22
1 Erkek 1 Kadın || 98. Bölüm Star
47:26
A Healthy Dose Of Medical Sketches
48:46
Picking up Moms with a Puppy!
14:31
görünümler 259 142
QI Compilation | Winding Up Sandi
10:14