Karanlık

İtiraf chaleng

Mahşerin4atlisi
görünümler 1 897 766
94% 18 004 974

#muhammetpolat #gozdemizz #gozdenizm #bekircananka #canokilic #enesbatur #ayaz #cagatayakman #muratboz #ismailyk #hadiya #delimine #kafadanlar #aykutyavuz #mendeburlemur #muratboz #hadise #benionecikar #oppokeşfet #benikesfetecikar #süpersüper #oppokeşfet #benikesfetecikar #benionecikar #KEŞFET

katma

 

11 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Kadir
Kadir 6 dakika önce
Çernobildeki radyasyondan daha kötü bunlar. Yanlarına yaklaşmamak lazım.
Suat Candar
Suat Candar 15 saatler önce
Herkese iyi Bayramlar Dilerim 🤗🥰🇹🇷
Burak Arda
Burak Arda Gün önce
Doğrusu çelınç yanlış yazmışsın (!)
gitarveben
gitarveben Gün önce
İtiraf çelinç başlıyoğğrr
Pervane Ehmedova
Pervane Ehmedova 2 gün önce
BEN DE DİYON MARKKET TE NEDEN BOŞ POSEYLER VAR
Emre Konya
Emre Konya 2 gün önce
Chalengmı ahabsbsmsmdmxmdmdmdmmd Allah sizi kahretsin ben sizinle niye aynı döneme geldim ya artık diyecek sözüm yok
Milyoner YT
Milyoner YT 3 gün önce
Aynı ben foruma gidip Real de her şeyi yiyip çöpünü atıyordum 😂😂
Furkan Özdemir
Furkan Özdemir 3 gün önce
bir ufaktan bunlarda şivemi desem konuşmadamı bi sıkıntı var bu kardeşlerimde doktor numarası attıyım bunlara tedavi için
Harry_PottaH_ Editx
Harry_PottaH_ Editx 4 gün önce
Şeymi dostum: Kalbiiiiğm
jiminmin cikoats,8 GÜNAY
Müjme olmuş doru söylemişler işte
Nisanur Şahin
Nisanur Şahin 4 gün önce
Al bismillah 🧠al
Ghostkiller 81
Ghostkiller 81 4 gün önce
Allah tiktok kullananlara beyin versin amin
Brawl Eldar
Brawl Eldar 4 gün önce
630.Yorum
İbrahim Yılmaz
İbrahim Yılmaz 5 gün önce
♿️♿️♿️♿️♿️
ŞENEL KARACA
ŞENEL KARACA 5 gün önce
Sevgiye saygı ya
ARZU XD
ARZU XD 5 gün önce
Bende bişey itraf etcem birisi vardı dileniyodu anneme yazık para verelim ona dedim annem hayır dedi gizlice abime verdim parayı şurdaki dilenciye ver bunu abiş dedim
Gacha Nur
Gacha Nur 6 gün önce
Sarılı pick me
Sabri Öztürk
Sabri Öztürk 6 gün önce
Yeni hayat filminde 4 yıl adada kalan adam 2 saniye şurda kalsın bak neyim
Talha Yıldırım
Talha Yıldırım 6 gün önce
İtiraf çelinç başlıyor arkadaşlar
Tahir Sevis
Tahir Sevis 9 gün önce
Sizi cok seviom
isimsiz patron
isimsiz patron 9 gün önce
Tüm erkekler kürt
Çılgın Kuzenler
Çılgın Kuzenler 9 gün önce
Çok üzüldüm ayrılmışlar
mousa hamou
mousa hamou 9 gün önce
Muhammet ben sicok seviyorum
Numan Uluözlü
Numan Uluözlü 10 gün önce
Chaleng aynen böyle yazılıyor ya bırovo 😜
Əıi Jdkdkd
Əıi Jdkdkd 10 gün önce
Ffkdpepel
EWOZ
EWOZ 10 gün önce
Bende diyom markette bunların yarışı nerde diye 😅
Abdullah Bakır #freeporçay #saveralph
Şu ortama bak - 1000 iq orda 2 saniye dursam net psikolojim bozulur aq. Alın lazım olur 🧠
Bad Soul
Bad Soul 10 gün önce
Yazik La size .Kafanizda ne tür bir parca eksik Biri çözssün artık sizi .Sizde kurtulun Bizde .
Jaeile 12
Jaeile 12 11 gün önce
Şu mavi kazaklıyla kıvırcık saçlı erkekler aynı Rauf ve Faike benzemiyormu ya?
ömer özen
ömer özen 11 gün önce
Flash tvden wm liralık teklif var yarn gelin sartları konusalım
Buglem Buglem
Buglem Buglem 12 gün önce
peki niye rujunu verdin
Murat Akdemi
Murat Akdemi 12 gün önce
Senin. Yanındayım
🤙🏻Søftiekpøp🔮
İtiraf cehlenç başlası
TRON
TRON 12 gün önce
Keko şov
Zuleyxaİlhamə Əlizadə Əliyeva
Muhteşəm
Ismet Al
Ismet Al 12 gün önce
Al Bismillah🧠
adem nebiyev
adem nebiyev 12 gün önce
Ben sizi çok seviyorum 💟💖😙
İsim Soyisim
İsim Soyisim 13 gün önce
Şu ortama bomba atsak tel kaybımız bomba olur.
Aygül Çevirel
Aygül Çevirel 13 gün önce
Lütfen bunun devamı gelsin diyenler beyensin
Ülkü Mete
Ülkü Mete 14 gün önce
Gözde abla çok güzelsin tik tokun pirensesisin
Eda Sancak
Eda Sancak 14 gün önce
Chalenge
Irmak Mercan
Irmak Mercan 14 gün önce
Ya bak adınız ne diyeyim siz alamamıştım derdindesiniz
nazlım's
nazlım's 14 gün önce
Herkes yazmış bide bunları izleyen var diye izlemeyin hoşunuza gitmiyorsa siz bu yorumu izledikten sonra yapıyorsunuz mantıken kendinizle çelişiyorsunuz buda benden size 🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠🧠 bol gönderdim baya olmayanı var çünkü
戈doruq¿
戈doruq¿ 15 gün önce
cringe ve çok iyimiş gibi alkışlıyorlar
yasemin özenç
yasemin özenç 15 gün önce
Itiraf ÇELİNÇ baslioo
Zeliha çerkezoglu
Zeliha çerkezoglu 16 gün önce
Ya mimiş ya sende haaaa
Ayşe Zeren Özçelik
Ayşe Zeren Özçelik 16 gün önce
+🧠 yeni mi? -hayır perwolle yıkandı
Hilal Lrmğl
Hilal Lrmğl 17 gün önce
Allahım bu şekilde ölmek istemiyorum bunlar yüzünden bizde mal oluyoz yha
Ali Eren
Ali Eren 4 gün önce
fh
Efe İnal
Efe İnal 17 gün önce
Olm siz neyi alkışlıyonuz?
Game Over
Game Over 17 gün önce
Bu itiraf challenge sizi bir birinize daha yakinlastiriyo çok iyi bi sey
Türkler
Türkler 18 gün önce
Oha kızmıyolarmıydı
Draco Malfoy
Draco Malfoy 18 gün önce
Çok tatlılar 😁
せFīrəŁørđぬ
せFīrəŁørđぬ 7 gün önce
What?♿
BRKN brkn
BRKN brkn 18 gün önce
Allah sizi alsın...
Gülten Kuvanç
Gülten Kuvanç 18 gün önce
kızı dövecekti 😂😂😂
Zeynep Akçam
Zeynep Akçam 18 gün önce
Calinç başlasın
Kader Aslancirit
Kader Aslancirit 18 gün önce
Aynı kurbağada ben de var ben çocuğum babam sevgililer günü nde bana aldı.
prenses aylinçe
prenses aylinçe 18 gün önce
Oisb
prenses aylinçe
prenses aylinçe 18 gün önce
Beıib
şilan cesur
şilan cesur 18 gün önce
Mami neden çöpe attin o rujun yapılabilmesi için hayvanlarda deneyyapılıyor
şilan cesur
şilan cesur 18 gün önce
Mami neden çöpe attin o rujun yapılabilmesi için hayvanlarda deneyyapılıyor
Askim Burce
Askim Burce 18 gün önce
Mahşerin4atlisi sen minişin ve muhammed in fanı mısın? Hep onlarla ilgili video atiyosunda merak ettim 😕
Hüseyin Zenginoğlu
Hüseyin Zenginoğlu 18 gün önce
Allahıma bin şükür olsun..
《KRUVASAN》
《KRUVASAN》 19 gün önce
Bezelye Kadar Beynim Vardı Nerede bilen varmı?
Ecevit Uzmali
Ecevit Uzmali 19 gün önce
En sevdim yıkılır gözdenin ve muhammetvpolat
Melek Topal
Melek Topal 19 gün önce
Şu kız kim esmerli
İlknur Çınar evet ergenim size ne
Benim kardeşim bunları izlemeye başlamış sürekli ana sayfama çıkıyor önerme diyom kız yine izliyo lan ben tik tok kullanmıyom bu da diyo ki ben büyüyünce tiktoker olcam Allah akıl fikir versin diyom geçen gün kız bana şu çocuğun sesini dinletti onu beğendim ama 🎶ama yine de bunları ana sayfam da istemiyom
BAY. F
BAY. F 20 gün önce
Bu ortamda 3 dakika falan durabilirim en az 🤯
Ramin Nadirzade
Ramin Nadirzade 20 gün önce
Mavi kyafetli cocukun sevgilisi yok ama onlar sevgiden konusuyorlardi🥺🥺
Potter Head Army
Potter Head Army 20 gün önce
Bunları seven nası bi yokluktadır abi. Şunların olduğu ortamda iki dakka dursam.... Piskoloji elden gidiyeeeeeehhh
GAMERツ MIWKA
GAMERツ MIWKA 21 gün önce
🤣🤣🤣😁
çınar er.
çınar er. 21 gün önce
Allah balani versin
Bengisu Baştürk
Bengisu Baştürk 21 gün önce
Az daha izleseydim akıl sağlığım bozulabilirdi Birde sarı saçlı kıza gıcık oldum konuşma tarzı çok sinir bozucu
Bayram Bayramov
Bayram Bayramov 21 gün önce
😂
Edanur Doğan
Edanur Doğan 21 gün önce
Şuraya bomba atsak tek kayıp bomba olur
Maide Kaya
Maide Kaya 21 gün önce
Gı yüzük çöpe atılurmi
böğürtlen kuş
böğürtlen kuş 21 gün önce
Miniş in üstündeki kıyafet cemrenin kıyafeti 🧐🧐🧐
Zeynal Kızıl
Zeynal Kızıl 21 gün önce
Suwbwuhw😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Abdulkerim Solmaz
Abdulkerim Solmaz 21 gün önce
Abi şovmeni çıkar ayıptır gunahtir
DjLordOf
DjLordOf 21 gün önce
İdrar challenge anladım ben🤣🤣🤣🤣
Resul Ertuğrul Tekin
Resul Ertuğrul Tekin 22 gün önce
Sarışın kız kadar yapmacık bir insan görmedim yaaa
HAMZA TÜREL
HAMZA TÜREL 22 gün önce
♿♿♿♿♿🤮🤮🤮bayılcam bu ne lan
•Just Pelin•
•Just Pelin• 22 gün önce
Arkadaşlar herkes biliyordur hayvanlar üzerinde deney yapılıyor... Bilmeyenler için bakım ürünleri insanların canını yakıcak mı diye hayvanların üstünde deniyorlar, Gözlerine şampuan sıkıyorlar, üstlerine kimyasal döküyorlar vb. ve çoğu hayvan ölüyor bazıları kör falan oluyor... Lütfen bakım ürünleri alırken arkasında Not Tested Animals yazmayan ürünleri almayalım. Almazsak o markalar güçsüzleşir ve hayvanları denek yapmayı bırakırlar. Elimizden geldiğince yardım etmeye çalışalım, ve bunu yayarsanız çok sevinirim 🥺 #Hayvanlardenekdeğildir #Saveralph #Güzellikiçinhayvanöldürmeyin
Çisem İnan
Çisem İnan 22 gün önce
Abla seni çok seviyorum😍😍
esra Yunus
esra Yunus 23 gün önce
👍👍👍👍👍
Cengiz Doğru
Cengiz Doğru 23 gün önce
Chaleng değil chelleng
sevde zema höçük
sevde zema höçük 23 gün önce
🧠 Al bismillah
Sevil Ay
Sevil Ay 23 gün önce
Abi bunlar 13 14 yaşındalar belki. Anneleri babaları nerde ya?
& pıroblem &
& pıroblem & 23 gün önce
Sari saçlı kiz niye cocuk gibi son ses guluyor kulagim patladi ALLAH BEYIN VERSIN BUNLARA😟😟😟
şaziye Gündoğan
şaziye Gündoğan 23 gün önce
Bende diyom neden bu aburcumurlar acık
Petra¿ ?
Petra¿ ? 23 gün önce
"itiraf chaleng"
Türker ORUÇ
Türker ORUÇ 23 gün önce
Cringe yüzünden beyni Ölüpde burda beyin arayan kardeşim sende hoşgeldin!
Tuğrul
Tuğrul 23 gün önce
çelinç
Firdevs Dağhan
Firdevs Dağhan 24 gün önce
Muhammed ismine mamiş diye hitap edilmesi bir beni mi rahatsız ediyor
SGSE Gül Ali
SGSE Gül Ali 24 gün önce
şu kızı ana okuluna yazdırın belki büyür de adam olur
REİS 9624
REİS 9624 24 gün önce
al bismillah 🧠
Esra Deniz
Esra Deniz 24 gün önce
Bunlarda şimdi yeni nesilmi vay halimize
Meryem GUNGORMUS2
Meryem GUNGORMUS2 24 gün önce
Sarı saçlı kıza sinir olanlardanım
Melike Arslan
Melike Arslan 24 gün önce
bdue73y
şehane Rüstəmova
şehane Rüstəmova 24 gün önce
Şarkının ismi ne
Sonraki
DAİREDEN SON ÇIKAN KAZANIR ?! #5
28:08
görünümler 16 000 000
Bad Boy Doruk Atakul😎
10:32
görünümler 1 100 000
Çok Güzel Hareketler 2 - 84.Bölüm
2:4:02
Kadın Hormonu Alan Traderlar
24:15
görünümler 357 325
En sevdiğin markalar Cashback’te!
0:19
Emre Bol: Kimsin lan sen Alper!
5:16
görünümler 264 954
A SPOR CANLI YAYINI
17:16:56
görünümler 1 902 088