Karanlık
No video :(

İstanbullu Gelin 50. Bölüm Fragman

İstanbullu Gelin
görünümler 1 395 116
92% 6 584 511

İstanbullu Gelin'in bütün bölümleri startv.com.tr'de→ www.startv.com.tr/dizi/istanbullu-gelin
İstanbullu Gelin’e Abone Olmak İçin → bit.ly/istgln-dd-sub
İstanbullu Gelin, annesiz babasız büyümüş, genç yaşta hayatın yükünü sırtlamış, çok güzel ve gururlu bir genç kız olan Süreyya’nın, aniden karşısına çıkan zengin ve karizmatik iş adamı Faruk’a aşık olarak Bursa’ya gelin gitmesiyle başlayan dramatik bir aşk hikayesidir. Büyük şehirde yetişmiş, özgürlüğüne düşkün Süreyya ve modern görüntüsüne rağmen ailesine ve geleneklere sıkı sıkıya bağlı Faruk arasındaki aşk, daha ilk dakikadan itibaren pek çok sınavdan geçecektir.
Süreyya, konağın çatısı altına giren herkesin tek hakimi olmak isteyen kayınvalidesi Esma hanım, tek amacı genç kızın ayağını kaydırarak onun statüsünü elde etmek isteyen eltisi İpek, kocasının her biri birbirinden sorunlu kardeşleri Fikret, Osman ve Murat’la ilgili sorunlarla boğuşurken, Faruk ise hiç beklemediği bir anda karşısına çıkan sürpriz bir düşmanla başa çıkmak zorunda kalacaktır.
Olaylar geliştikçe neredeyse dört yüz yıldır bütün haşmetiyle ayakta duran konak temellerinden sarsılacak, bütün aile bundan nasibini alacaktır.
Yapım: O3 Medya
Yapımcı: Onur Güvenatam
Yönetmen: Zeynep Günay Tan - Deniz Koloş
Senaryo: Teşrik-i Mesai
Oyuncu Kadrosu:
Faruk: Özcan Deniz
Süreyya: Aslı Enver
Esma: İpek Bilgin
Fikret: Salih Bademci
Adem: Fırat Tanış
Osman: Güven Murat Akpınar
Murat: Berkay Hardal
Senem: Neslihan Yeldan
İpek: Dilara Aksüyek
Kıymet: Nergis Çorakçı
Nurgül: Pelinsu Pir
Gülistan: Eren Balkan
Mustafa: Ahmet Sabri Özmener
Nazif: Muharrem Türkseven

katma

 

14 May 2018

İstanbullu gelin izleİstanbullu gelin oyuncularİstanbullu gelinİstanbullu gelin dizisiyerli dizi hd izleİstanbullu gelin müziğiFaruk ile süreyyaAslı enverÖzcan denizÖzcan deniz yeni diziSalih bademciİstanbullu gelin fragmanFırat tanış03 medyaStar tvStar İstanbullu gelinOnur güvenatamİstanbullu Gelin 50. Bölüm Fragman

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 471
Ioana C
Ioana C 4 gün önce
Paul, ce se întâmplă? Nu mai traduci măcar aceste mici spoturi?Te rog!!!
Mrs Sea
Mrs Sea 4 gün önce
Bu Gözdenin gelmesinden bi cacık olmayacak ben söylim. Şimdi plan şu: Adem Faruğun geçmişinden birini getirdi ve konuşur diye Faruğu tedirgin ediyor. Ama Gözdenin konuşmasına Adem zaten izin vermeyecek. Bir nevi Faruğun ona yaptığını yapacak. Halimi getirip onu huzursuz etmişti. Sonra Adem Faruğun karşısına geçecek ve Gözde meselesini Faruğa anlatcak itiraf edecek aynı onun yaptığı gibi. Bence Adem sadece Halimin intikamını alıyor. Esmanın konuşmasından, Faruğa hissetiği kardeşlik duygularından dolayı düzelecek ama sadece canı yandı onun dinmesini bekliyor.
Göçmen kızı
Göçmen kızı 4 gün önce
Illa dizilere eski sevgili sokacaklar. Uyuz oluyorum
garimim
garimim 4 gün önce
Diziye yeni girecek oyuncular için iki şart var: iri göğüs ve mini etek sanırım.
huseyn esedov
huseyn esedov 4 gün önce
Ya o kızın neyşi Var farukun yanında ? 😡
Metin Sahin
Metin Sahin 5 gün önce
Ortalık baya karışacak gibi duruyor arkadaşlar. Hadi hayırlısı.
Maral Dovranova
Maral Dovranova 5 gün önce
Bir izledik dizim bu lutfen tadinda bitirinler
Samsung S3
Samsung S3 5 gün önce
Vee benim için istanbul lu gelin final olmustur bu saatten sonra adam gibi final edin bozmadan diziyi
Krasi Mira
Krasi Mira 5 gün önce
Baydınız artık... şurda beğendiğimiz bir dizi vardı onu da batırdınız. her bölüm bunu yazmaktan sıkıldım artık. Televizyondan izlemeye bile gerek duymuyorum. Şurdan bir iki kesite bakınca anlaşılıyor zaten ne olduğu. Bari bitirin gitsin. Şöyle keyifle izlenmiyor artık.
Елньур Алиев
Ne qeder uzadillare kinonu
Osman Sureyya
Osman Sureyya 6 gün önce
Aradaslar, bu dizi gercek bir hikayeden uyarlanmistir. Hayatta oldugu gibi bazi olaylar hosumuza gitmeyebilir ama bu dizinin en buyuk ozelligi cok kaliteli oyuncu ve yonetmenlerin olmasidir. Sabirli olalim ...
Necla Demir
Necla Demir 6 gün önce
Faruk un Süreyya ya olan sadakati sevgisi işte böyle eş dedirtiyordu izletiyordu ben şok olmadı keşke öyle kalsaydı
Alihuseyin Ceferzade
Bitmesin boyle iyi .Bence bu defa Sureyya gitmiyib aski ugruna savasacaq.Sonunda Faruk olmesinde
Filiz Xxx
Filiz Xxx 6 gün önce
Bıraz saçmaladılar
Eylül Yağmur tuna
Eylül Yağmur tuna 6 gün önce
nerden gelip çıktı bu gözde yuvalarını ayırmaya çalışıyor faruk ve süreyyanın gıcık gözde
nesrin metin
nesrin metin 6 gün önce
Faruk'un eskileride bitmek bilmiyo yazïk süreyya'ya
Siyah Futbol
Siyah Futbol 6 gün önce
Faruk kadını yollasa ne olacak ? Faruk benim gözümde bundan sonra hep pezevenk'in teki olarak kalacak. Bir kadının yokluğunu unutmak için direk başka kadına giden adamdan zaten hayır gelmez. Ben burada bırakıyorum diziyi bu kadar uzatmak için boku çıkmaz. Fikret olayı desen 2 3 bölümdür esranın geri gelmesiyle esrayla yatmasıyla zaten boka sarmıştı. Dizi tamamen sıçılıyor haftaya iyice kötü yaparlar.
BET G
BET G 6 gün önce
Sayenizde öve öve bitiremediğim diziyi izlemeyi bıraktım. Suyunu çıkarmak dedikleri tam olarak bu. Mahvettiniz iyice bravo!
Meryem Nur
Meryem Nur 6 gün önce
Entrika entrika...
Damla Yegin
Damla Yegin 6 gün önce
Bu ne ya bir barışıyorlar bir ayrılıyorlar final yapında kurtulalım
kübra memis
kübra memis 6 gün önce
Yok artik yani bitmesi gereken yerde bitirin su dizileride. Tadi damagimizda kalsin. Bu ne ya?
Asli Çelik
Asli Çelik 6 gün önce
Her hafta heyecanla beklediğim bu dizi artık bana heyecan vermiyor"..Diğer dizilerden farkı kalmadı..klişeleşti
ozan kurtbay
ozan kurtbay 6 gün önce
Turkiyenin en iyi tarot egitim videoları trvid.com/video/video-y_vxAPktQfc.html
Rabiya demir
Rabiya demir 6 gün önce
Arkadaşlar beni bişeyi fark etim süreyya ve bu yeni gelen kadın yılar önce kavak yellerinde birlikte oynadı yılar sonra süreyya ve bu kadını bi dizide gördüğüm için çok mutlu oldum tamam kadın kötü karak terde oynuyo ola bilir ama görüyoruzki aradan yılar geçse de belki dizinin reytikleri daha da yüksele bilir
ismail Tekel
ismail Tekel 6 gün önce
bu gidişle dilara ademden ayrılır
tegmen Fatma Derinoz
BU KADIN KİM YA? ADEM YAPTIYSA EĞER YANİ BU KADINI ADEM ORTAYA ÇIKARDIYSA EĞER PES DİYORUM . BURCUNUN ANNESİ DE İYİCE AZMIŞ YA :)
Ozlem Kurnaz
Ozlem Kurnaz 6 gün önce
Dizinin içine ettiniz
Anneannişinin Orkidesi
öffff şimdide bu kara kedi mi çıktı ööööf öf
Duygu Zurba
Duygu Zurba 6 gün önce
Dizinin en mantıklı çözümü final bence.konu bulunamıyor.bulunan konularda cok basit....
простой парень
Бляяя Адем сука
Melek xanim
Melek xanim 6 gün önce
hayirrrrr yaaaaa boyle cirkinleşdireceksizse bitirin daha iyi
Büşra Vural
Büşra Vural 6 gün önce
Bu kadının girmesi çok saçma oldu ya
Kuzu Kara
Kuzu Kara 6 gün önce
Kavak yellerinden nereden nereye
Elif Hayal
Elif Hayal 6 gün önce
Ya bu dizileri kim yazıyo bilmiyorum ama burdan duyan varsa tüm kanallara sesleniyorum ben bi vatandaş olarak artık mahkemeye başvurucam bu ne ya reyting yapıcam diye insanlara bu kadar rezil şeyler izletemezsiniz osman süreyyaya aşıktı yani yengesine ipek faruğa aşıktı yani kaynına sonra osman anasının eski kırığının kızıyla nişanlandı garip damadının anasıyla flört ediyo şimdi uyduracak hiç bi şey kalmayınca ailenin dünürü burcu gelinin anası fikrete evin oğluna kızının kaynına salça oluyo sizler topluma neyi aşılayıp neyi öğretmeye çalışıyosunuz ya neyi örnekliyosunuz ahlaksızlığımı eeeey RTÜK sana sesleniyorum kemal sunalın filmlerinde çocukların ahlakını bozuyo diye eşekoğlu eşek lafını yıllardır bipletiyosun bu tarz yayınlara neden el atmıyosun rtük eğer gerçekten vatandaşı düşünüp işini yapıyosa göreve çağırıyorum ey yetkililer nerdesiniz biz aptal değiliz
Jale Elekberova
Jale Elekberova 6 gün önce
kenardan bakınca yani türklər bumu😔
Ferid Haydar
Ferid Haydar 7 gün önce
Diziyin yine bokun cikartdilar yaa yeter ya dogru duzgun bi bolum verin izliyelim
S Sh
S Sh 7 gün önce
Bu sezon finalı Süreyya Azerbaycana kacicak)))
Dizi Bilgileri
Dizi Bilgileri 7 gün önce
Ne güzel olaysız sakin sakin izliyorduk diziyi. İyice saçmaladı bu dizi. Gözdeymiş ademmiş... Yahu Esma sultan bile ayağına kadar gelip özür diledi sen daha ne kudurdun adem!? Siren bizi hep güldürüyordu zaten. Yine espri niyetine koymuşlar o sahneyi. Sizce gerçekten akla mantığa uyar mı Siren Fikret aşkı? Fikret istemez zaten. Amaç güldürmek. İpek de ne bahtsız kızmış öyle. Kocasını yiyorlar kadının 😂
aslıhan demirer
aslıhan demirer 7 gün önce
Yaa aklima takildi konuyla hic alamasi yok ama hizmetci bi kiz vardi ilk bolumlerde ona ne oldu ki. Fal bakip kehanetlerde bulunuyordu psikopat. Ben mi kacirdim acaba onun gidisini.
Ilhama Asadullayeva
Ilhama Asadullayeva 7 gün önce
qutarsın bu serial maraqsız elədiz
Dady Jasmin
Dady Jasmin 7 gün önce
I personally don’t believe Farouk slept with this woman because Farouk is not that kind of man even under influence of alcohol 🍷 he would not do that. I believe Farouk drink 🍷 too much and pass out, this vamp decide to take advantage. The true will come out eventually I just hope this stress does not cause My queen 👸 Sureyya lost her baby 👶.
Sophie K.
Sophie K. 5 gün önce
99% of men do it (sleep with other women) 1 pct they lie (that they didn't)
Ileana Ivan
Ileana Ivan 6 gün önce
Dady Jasmin me too!!
LAZ.HAR.
LAZ.HAR. 7 gün önce
And I do not believe it.
LAZ.HAR.
LAZ.HAR. 7 gün önce
slept...
Aise Ölmez
Aise Ölmez 7 gün önce
Bence Adem intikam alacak Ve faruk un Süreyya dan olan çocuğu babasız büyüyecek böylece Adem kendıne yapılanı ödetecek sanırım aklım da deli sorular😂
Fatma Denizler
Fatma Denizler 7 gün önce
bide bi gözde çıktı bu gözde cok kòtü adem oyununu yaptı tipsiz
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 7 gün önce
Düzgün tutun kamerayı öyle
gönül demir
gönül demir 7 gün önce
Saçmalamayın artık ya siteleyle Fikret ne alaka farukla o kadın vss bu dizinin gercek hayattan alınma ya gerceğide böylemi bilmiyorum.
Kayra Zaimoğlu
Kayra Zaimoğlu 7 gün önce
Bence artik final olmali çook uzadı
Samsung
Samsung 7 gün önce
Her sezon finalına gederken farukun eski sevgililerinden ortaya cıkıyor..şaka gibi....
Rrigii I
Rrigii I 7 gün önce
By the way that woman is soooo uglyyy
Rrigii I
Rrigii I 7 gün önce
Can please sb tell me who that woman issssssss????
E. C.
E. C. 7 gün önce
Buneee yaaaa iyice saçmalıyorlar. Yok o kadın birden adem yüzünden ortaya çıktı. Hele saçmalığın tam ötesi bu ne ya birde burcunun annesi fikrete sulaniyor. Yuhhh yani. Böyle devam giderse ben izlemem artık bu diziyi....
e n
e n 7 gün önce
ay kiyamam canim sureyyam sen zaten cocuklukdan eksiksin.wimdide hayat seni ihanet etmiw bir kocayla uzecek.yapma ya adem wunu.bukadari fazla.
Gülsah Aslan
Gülsah Aslan 7 gün önce
Ben o Gözdenin gözlerini oyarim, onun o kirmizi yelelerinden tuttuğum gibi onu Stark Tower da "en büyük Tanrı benim " diye bağıran Loki yi ayağından tuttuğu gibi yerden yere vuran Hulk gibi kemiklerini kırarım. Lülülü seni çatal dilli çıngıraklı yılan seni. Allahım senin gibi dişi örümceklerin azabından gazabından korusun.
şener şener
şener şener 7 gün önce
İyice film iğrenç oldu
Semra Toprak
Semra Toprak 7 gün önce
izlenmeyecek kadar sulandı, cıvıdı.
M. R
M. R 7 gün önce
Didem inselel ne güzel kadınsın sen be❤️
э гасанов
э гасанов 7 gün önce
ужас пришла все испортит
yusuf şener
yusuf şener 7 gün önce
Bu kadini gonderin
Sevda Tagiyeva
Sevda Tagiyeva 7 gün önce
final olsun day . cok sacmaliyirsiz yonetmen bey
Besra Kilicci
Besra Kilicci 7 gün önce
Özcan'ın denizin karizmasi🌹
Tuba Lynn
Tuba Lynn 7 gün önce
Galiba Süreyya arkadaşları ile Faruk takipe çıkmış ay çok heyecanlandım
Ayşe GONCA
Ayşe GONCA 7 gün önce
Fikret şok geçirdi
Yhya Kemal
Yhya Kemal 7 gün önce
Fikret kalp siren FikSir
Sema Memmedova
Sema Memmedova 7 gün önce
en cox sevdiyim serealdi istanbullu gelin ona gore her sey tebiidi her seralada baxmiram,birde ozumuzun vicdan haqqi seralina
Bashar Nayfeh
Bashar Nayfeh 7 gün önce
ولله شتقتلو المسلسل الي مش حاضر 10 حلقات حتى اكثر من ورا الثانوية واالتوجيهي
Ntiana Papadopoulou
Ntiana Papadopoulou 7 gün önce
Who is she?
Sophie K.
Sophie K. 5 gün önce
Apparently she had an affair with Faruk while his wife was in Prague. She is cooperating with Adem who wants revenge. I think we have had enough bullshit (please excuse the language)
kelebek prenses
kelebek prenses 7 gün önce
Adem Faruka sinirlisin ok da Sureyyanin ne sucu var . Bebeyi olucak yakinda Yazik digilmi ama.🤭
Serpil O'Brien
Serpil O'Brien 7 gün önce
Faruku eskisi gibi sevmiyorum ben artık aq! Benden daha varmı?
Ору цим Гулиев
serial ucuza gedir artiq
Aslihan Kocak
Aslihan Kocak 7 gün önce
Bi tek ben mi final kokusu alıyorum ?
Beyza Sahin
Beyza Sahin 7 gün önce
Birisi aldattığından şüphelenir, birisinin eski sevgilisi yada takıldığı hala kendisine aşık geçmişinden biri çıkar ortaya falan.... Nolur klasikleşmesin. Daha önce hiç olmadı hep farklıydı ve inceydi istanbullu gelin ama bu bölüm öyle olursa senaryo bulamadıkları saçmalamaya başladılar demektir
Umut Aydoğmuş
Umut Aydoğmuş 7 gün önce
star paranormal activity 4 filmi yayınlayın mısın lütfen bekletmeyin artık lütfen star bekletme star
Sonraki