Karanlık

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli - Mühür

netd müzik
Abone ol
görünümler 7 184 246
94% 140 865 7 802

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli'nin, DMC etiketiyle yayınlanan "Mühür" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.
Söz & Müzik: Irmak Arıcı
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Yönetmen: Hasan Kuyucu
netd müzik'te bu ay bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar bit.ly/nd-hit
Türkçe Pop bit.ly/nd-turkcepop
"Mühür" şarkı sözleri ile
Duydum ki biri yar olmuş sana
Aşkın zehrolmuş bana
Sevdan cehennem kalbin mesken
Oldu ama ömrüm deme ona
Yandım yandım yandım Allahım
Beni sana küstüren kadere ahdım
Yıllar yollar kaybım oldular
İhanetin mührü çözdü hadi bana eyvallah
Facebook bit.ly/nd-f
Twitter bit.ly/nd-tw
Instagram bit.ly/nd-ins
TRvid bit.ly/nd-yt

Müzik

katma

 

10 Jul 2019

netd MüzikTurkish MusicMusikmusiqiмузикаmuziekmusiquemusiqaaموسيقىTürkçe MüzikTurkish Pop2019 türkçe poppop şarkılarşarkılarşarkımüzikTürkçe popDamarHit Şarkılar2019 hit şarkılarizlekliptop 10top 20en hitçok dinlenenyeni şarkılaren yeni şarkılarturca musicaOfficialnetdIrmak ArıcıMustafa CeceliMühürDüet

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 7 899
bayse9344 Bas
bayse9344 Bas 25 dakika önce
👍🏻👍🏻👍🏻
Mustafa Cenk Deniz
Mustafa Cenk Deniz 29 dakika önce
İki ses de yürekten dağlayıcı... Emeğinize sağlık. 👌🏼
hayriye hayriye
hayriye hayriye 31 dakika önce
yıllar ve yollar kaybım oldular gercektende😥
mesut boyc
mesut boyc 53 dakika önce
Ayşegül💔
Doğucan Konca
Doğucan Konca Saatler önce
Seslere bak ya şarkıya tam oturmuş 😍😍😍😍
Ali Rıza
Ali Rıza Saatler önce
Mustafa Ceceli Ne harika adamsın her yandım deyişinde içimde fırtınalar koptu, kopmaya devam ediyor aynı düşüncem Irmak Arıcı içinde geçerli bir başyapıt yapmışsınız Tebrikler.
Kübra Maral
Kübra Maral Saatler önce
Tek kelimeylr muhteşem
Hileli Oyuncu
Hileli Oyuncu Saatler önce
laaaaann oglum ne kötü
Vesel Çaushi
Vesel Çaushi Saatler önce
Cok gyzel bu muzik
Sevgi S
Sevgi S Saatler önce
Super sin
Dilsad Suleymanov
Dilsad Suleymanov Saatler önce
KİM MÜZİYE KULAK ASA -ASA YORUMLARİ OKUYOR?
İbrahim ÖZBEK
İbrahim ÖZBEK Saatler önce
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Dada Dada
Dada Dada 2 saatler önce
M
iso Tv
iso Tv 2 saatler önce
cok güzel mustafa ceceli ayrı bır güzellik katmıs
fatma ay. ka.
fatma ay. ka. 2 saatler önce
Mustafa ceceli irmak arıcı gibi tipleri nerden buluyor şaşkınım 🤯🤯🤯
Gulsen Bektas
Gulsen Bektas 2 saatler önce
Mukkemel bir duet olmuş 😊 başarılarınızın devamını dilerim
نور الشمس
نور الشمس 3 saatler önce
تمووووووووووووووووووووووت الي عربي يخلي لايك ماكو هنا عرب🙂😅😙
İrem Nalçakan
İrem Nalçakan 3 saatler önce
Ömrüm deme ona...
Ebru Babuçcu
Ebru Babuçcu 3 saatler önce
Yeminle dağıldım dinlerken tüylerim diken diken oldu bu nasıl yorum helal olsun size ❤️
Jsjsjdj Kakaghajs
Jsjsjdj Kakaghajs 3 saatler önce
Mustafa Ceceli fanları.+1☝
Jsjsjdj Kakaghajs
Jsjsjdj Kakaghajs 3 saatler önce
Kızın sesini duyunca kulaklarının pasıni atanlar?😘
Okan Topçu
Okan Topçu 3 saatler önce
Mustafa Ceceliyi çok itici bulurum ama bu şarkısını sevdim.
Pınar ÖZEN ARSLAN
Pınar ÖZEN ARSLAN 3 saatler önce
Harika demek yetersiz kalıyor. Fevkulade..
hayalet casper
hayalet casper 3 saatler önce
💕
Kafamdaki Deli Sorular
Kafamdaki Deli Sorular 3 saatler önce
Paint lemi yaptınız video yu
Milli İstihbarat Teşkilat
Reymen ezip geçiyor herkezi
Ahmet Kara
Ahmet Kara 4 saatler önce
Ceceli tek söylemeliydi 😒
Elif Sarıgül
Elif Sarıgül 4 saatler önce
mükemmel olmuş bayıldım❤ sesinize sağlık
ayşe eren
ayşe eren 4 saatler önce
Her şey güzel de melodiyi çok mu aradınız yaa
çılgın oyuncu
çılgın oyuncu 4 saatler önce
👌
İsmail Günay
İsmail Günay 4 saatler önce
"Ömrüm deme ona" 😥
Hüzeyfe Yokmaç
Hüzeyfe Yokmaç 4 saatler önce
Dinlediğim Gibi Sana Attım Zalımın Kızı ..
Emin Mammadsuri
Emin Mammadsuri 4 saatler önce
cokkkkkk gözelllllll pis deyenin ozu pisdi. 😍😍😍😍😍😍😍😍
Sengul Bektas
Sengul Bektas 4 saatler önce
Öyle uzun cümlelere gerek yok bayıldım şarkıya enfes
alev itak
alev itak 5 saatler önce
ayy bu kızın kedi piyavlaması gibi cırtlak sesi ayy Ceceli'ye hiç yakışmamış bu düet.
Hacer kübra Şems
Hacer kübra Şems 5 saatler önce
Yandimmm...
Talip çiçek
Talip çiçek 5 saatler önce
Eyvallah diyemeyenler..
مصطفى عراقي
مصطفى عراقي 5 saatler önce
يلي يحب يسمع أغنية مترجمة موجود في قناتي تحياتي لكم
Duygu Yüce
Duygu Yüce 5 saatler önce
Ilk dinlemee de bile sözleri ezberlemek peki ??
وردة الدمشقية
O şarkıyı çok seviyorum.. 😍😍
ugur toktas
ugur toktas 5 saatler önce
çok güzel olmuş ...
Wepa Kowusow
Wepa Kowusow 5 saatler önce
Mustafa ceceli karina soylemis olabilermi acaba barissalar iyi olurdyda
ahmet koc
ahmet koc 6 saatler önce
Irmakla sarkıya gir mustafayla cıkama sonra muhürlen kal 😏
Agneza Hamza
Agneza Hamza 6 saatler önce
Mustafa çok güzel soyliyo aferin sana
türkmen kızı Türkmen kızı
Cok guzel olmus zaten mustefa ceceli pirofesyonel bi sanatci ellerine saglik
Ayşe Topcu
Ayşe Topcu 6 saatler önce
2:14 Allah aşkına dalga mı geçiyorsunuz o ne biçim bir sansürleme hadi her şeyi bıraktım lav PEMBE
Ayşe Topcu
Ayşe Topcu 7 saatler önce
Her zaman ki gibi basit diğer türk şarkılarına bezneyen bir şarkı ve güzel diğil
Nigar Nebiyeva
Nigar Nebiyeva 7 saatler önce
aglamag istediymde aglima gelen tek isim Mustafa Ceceli sarkilariyla yuregime oyle bir isliyorki honkur honkur aglamagim gelir Yaaannnndddiiimmm
Илгар Юсифов
Илгар Юсифов 7 saatler önce
Cok guzel kilip olmus.sesleride bir birine uyumlu.basarilar dilerim mustafa ceceli ve irmak arica 👍👍
mahir tüfenk
mahir tüfenk 7 saatler önce
tmm ırmak abla aşıksın işte itiraf et
Sonraki
bad guy (with Justin Bieber)
3:15
görünümler 408 394