Karanlık

Invictus Gaming ( IG ) vs SK Telecom T1 ( SKT ) Maçı | MSI 2019 Grup Aşaması 2. Gün

LoLespor
Abone ol
görünümler 65 384
99% 547 1

MSI 2019 Grup Aşaması 2. gün 6. maç Invictus Gaming ( IG ) vs SK Telecom T1 ( SKT ).
Maç Başlangıcı: 6:37 League of Legends mücadelelerinden haberdar olmak için LoLespor kanalına abone olun 👉 bit.ly/LoLespor

Dünyanın en iyi 6 takımı final aşamasına çıkabilmek için MSI 2019 Grup Aşaması’nda karşı karşıya! 2. günün 6. maçında Invictus Gaming ile SK Telecom T1 karşılaştı. Takımlar aşağıdaki oyuncular ve de şampiyonlar ile Sihirdar Vadisi'ne çıktılar.

Invictus Gaming ( IG )
Üst Koridor: TheShy - Kennen
Ormancı: Ning - Camille
Orta Koridor: Rookie - Ryze
Nişancı: JackeyLove - Draven
Destek: Baolan - Nautilus

SK Telecom T1 ( SKT )
Üst Koridor: Khan - Sylas
Ormancı: Clid - Lee Sin
Orta Koridor: Faker - Irelia
Nişancı: Teddy - Sona
Destek: Mata - Taric

❓MSI 2019 grup aşamasında kimler mücadele ediyor?
LEC'den G2 Esports ( G2 ) - Avrupa ( EU )
LCK'den SK telecom T1 ( SKT ) - Kore ( KR )
LPL'den Invictus Gaming ( IG ) - Çin ( CH )
LCS'ten Team Liquid ( TL ) - Kuzey Amerika ( NA )
LMS'ten Flash Wolves ( FW ) - Taipei, Hong Kong ve Makao ( LMS )
VCS'ten Phong Vũ Buffalo ( PVB ) - Vietnam ( VN )

MSI 2019 Fikstürü 👉 bit.ly/LoLFikstur
MSI 2019 takımlarını tanıyın 👉 riot.com/2ISNQYL
MSI 2019 hakkında detaylı bilgi için👉 bit.ly/MSI2019Detay

Fikstür, sonuçlar ve diğer tüm haberler için: tr.lolesports.com/tr

League of Legends ( LoL ) heyecanına ortak ol!
Twitter: twitter.com/lolespor
Facebook: facebook.com/lolespor
Instagram: instagram.com/lolespor/

Oyun

katma

 

10 May 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 72
LoLespor
LoLespor 3 yıl önce
MSI 2019 Maç Özetleri👉 bit.ly/MSI2019ozetler MSI 2019 Maçlar 👉bit.ly/MSI2019maclar MSI 2019 tüm içeriklerini burada bulabilirsiniz👉bit.ly/MSI2019Tumu League of Legends mücadelelerinden haberdar olmak için LoLespor kanalına abone olun 👉bit.ly/LoLespor
strane bedengiye
strane bedengiye 3 yıl önce
Ysk maçın tekrarlanmasına karar verdi gerekçlerini fakerın killerin yeniden sayılmasını istemesi...
Payk OTP
Payk OTP 3 yıl önce
aman abi düşman götüne ıyıkı gıtmemısız msı felan fbnın elendıgıne uzulmustum tabı ama su sevıye oyunları gorunce sevınıyorum
Burak 00
Burak 00 3 yıl önce
Olm gitsek 2. Slotu alıcaktık
Retravision
Retravision 3 yıl önce
@Labarai X pvb
MonoKuma
MonoKuma 3 yıl önce
Bu arada bu rekor sanırım. profesionel arenada daha önce bu kadar hızlı biten bi maç varmıydı??
xhasan2020
xhasan2020 2 yıl önce
uzun bi aradan sonra tekrar buraya uğradımda gerçekten İG'NİN İG OLDUGU ZAMANLAR O ZAMANLAR İG YE TEK KAFA TUTABİLİCEK SKT Yİ 15 DAKİKADA YENMİŞLERDİ
Mustafa Aydemir
Mustafa Aydemir 3 yıl önce
theshy ın o sondaki yürüyüşü ne cool bee
Münevver Turğut
Münevver Turğut 3 yıl önce
Ig gecen seneye gore daha da guclenmis vay be
Yavuz Suer
Yavuz Suer 3 yıl önce
Son fıghtta kule altında beklemek yerıne fakere yardım etseler bırazdaha gecıkebılırdı
Alp GÜNAYDIN
Alp GÜNAYDIN 3 yıl önce
Net koç hatası yalnız. Sen hızlı oynamayı seven bir takıma karşı nasıl oluyor da sona-taric seçiyorsun. Hemde senin en güvendiğin yerlerden biri bot lane iken. Hadi onu geçtim bari 2. yasaklamadan sonra rakip komp. uygunsa yap. Üstüne gittin böyle bir takıma karşı irelia aldın. İrelia üçlü çıkana kadar kadar hiç bir şey yapamaz ki. Mata ve clidde hiç güzel oynamadı. Haketmişler böyle kaybetmeyi.
Billocan
Billocan 3 yıl önce
bu gidişle İG yine dünya şampı olur
Münevver Turğut
Münevver Turğut 3 yıl önce
Haklısın rakipsizler
Eski Warwick
Eski Warwick 3 yıl önce
Lan varya özür dilemek zor gelmiştir
Eski Warwick
Eski Warwick 3 yıl önce
@Eren Samet Karataş ne oldu birisi yani olcak o mal mı dedi kanka
Eren Samet Karataş
Eren Samet Karataş 3 yıl önce
Silmiş yorumu .d
Eren Samet Karataş
Eren Samet Karataş 3 yıl önce
Adam zaten "yine" demiş, okuman yok mu
Emir
Emir 3 yıl önce
Duraklama maçtan uzun 😆
Kadir Uysal
Kadir Uysal 3 yıl önce
Koskoca skt sona taric yapıyor inanılmaz rakibini çok küçümsediler
ShadowReaper
ShadowReaper 3 yıl önce
@Serkan Milas ayrica teddy jag da muazzam oynarken skt de berbat oynamaya basladi takimi yeterli kaynak mi saglamiyor bilmiyorum ama etki gosteremiyor Suanki en iyi 2bot Rng ve Ig botu
ShadowReaper
ShadowReaper 3 yıl önce
@Serkan Milas kotu skt den ziyade digerlerinin gelismesi zaten olay yillar once skt disinda hicbir takimda muazzam bir makro yoktu o yuzden asiri iyi goruluyordu diger takimlar hep gelisirken skt yerinde sayinca skt de geride kaldi evet eski oyuncular gitti ama o oyuncular bile iyi durumda degil gecmiste kisili kalmamak lazim suan bang de peanut ta wolf ta surunuyor malesef suanki aslinda skt nin en iyi kadrosu (bireysel olarak) ama uyum saglayamiyorlar bi mac faker 1v9 atiyor bi mac teddy 1v9 atiyor ama hic beraber iyi oynayamiyorlar uyumdan dolayi en iyi olan kadro en kotu gozukuyor
Serkan Milas
Serkan Milas 3 yıl önce
@ShadowReaper Tl serisinde Doublelift hiç oynamadı o yüzden kazanması normal.Hep de yanlış komptan gitti.Ama Skt maçı 3-0 da bitebilirdi biraz şans biraz Skt beceriksizliği oldu.Zaten 2-2 olduktan sonra maç almanın biraz şans olduğu belli.IG ile karşılaşmadılar kötü Skt karşısında 3-2 zor aldılar.Çok güvenme yani G2'ya ama hak ettiler bir şekilde o ayrı.
ShadowReaper
ShadowReaper 3 yıl önce
@Serkan Milas yakın bi zamanda cevap vermişsin hala aynı şeyi mi düşnüyorsun :D
Vefa Odemix
Vefa Odemix 3 yıl önce
Ne küçümsemesi olm IG favoriydi zaten
Kadir Özgün
Kadir Özgün 3 yıl önce
%90 mesaj %5 duraklatma %5 diğer
Emre Unlu
Emre Unlu 3 yıl önce
Oyunun daha 10 dk sini izledim ama skt bronz 1 e doğru depar atıyo
Ferdi KANAT
Ferdi KANAT 3 yıl önce
@Ali Melik adam da hakaret etmiş zaten :d
Ali Melik
Ali Melik 3 yıl önce
Abartmayalım hiç kimse bir oyunla bu kadar ağır eleştirilmez.Eleştiri yapılıyorsada orantılı yapılır mesela pro arenaya yakışmayan performans desen okey ama bronz 1 demek hakaretten başka bir şey değil.
berk bayar
berk bayar 2 yıl önce
Tarihin en büyük stompu
Purple Grenade
Purple Grenade 3 yıl önce
Özeti yüklemişsiniz sadece?
Faruk akçay
Faruk akçay 3 yıl önce
Aman ig bey neler yapıyorsunuz
Mehmet Çıkmaz
Mehmet Çıkmaz 3 yıl önce
Bot farkı gg . Team report pls
ibrahim zein zein
ibrahim zein zein 3 yıl önce
SKT gg
Æmir ALTINSOY
Æmir ALTINSOY 3 yıl önce
fb elendi diyenlere cevap dsfjdjsf elenmese dk 8 de oyun biterdi
Serkan Milas
Serkan Milas 3 yıl önce
Ben 7'de biter diyodum ama 8 de iyi maksimumu 9 :D
Bjorn İronside
Bjorn İronside 3 yıl önce
Kimse zaten feneebahceden son 6ya kalıp da ekstra bi performans beklemiyodu ikinci slotu almak önemliydi alamadık sağlık olsun
Berke Vural
Berke Vural 3 yıl önce
Hard smurfing
ziya sarı
ziya sarı 3 yıl önce
ben yanıma 3 5 bronz arkadas alip oynasam 16dk dayanırdım skt skt olalı boyle rezil olmamistir
Münevver Turğut
Münevver Turğut 3 yıl önce
Aynen aynen sen de fakersin
Ali Melik
Ali Melik 3 yıl önce
ziya sarı ciddiye alsalar en fazla 10 dakika sürerdi
Mamo Can
Mamo Can 3 yıl önce
Tokat nedir? Nasıl atılır?
Münevver Turğut
Münevver Turğut 3 yıl önce
Hemde skt ye dbxb
Mete Taşçıoğlu
Mete Taşçıoğlu 3 yıl önce
madem base atıp gelcekti faker flash atmayıp 100 canı kalıp base atsaydı boş flash harcamıs balon olmaya doru gidiyor faker
Ali Melik
Ali Melik 3 yıl önce
Mete Taşçıoğlu hesaplama tutmayıp ölse niye flash attı diyecektiniz pro lar küçük bir ölme ihtimali bile varsa flash atar 1 kill in bile önemi çok büyük
Üzgün Şair
Üzgün Şair 3 yıl önce
skt yanlıs heroları aldı o yuzden kaybettı . Bidaki oyunda goruceksınız kazanıcak
Üzgün Şair
Üzgün Şair 3 yıl önce
@Münevver Turğut dostum en son macı skt kazandı ıg nı nyenılmezlık serısını bozdu haberin yok heralde o mactan once yazmıstım bu yorumu :D
Münevver Turğut
Münevver Turğut 3 yıl önce
Ig yi kimse yenemez bence
Üzgün Şair
Üzgün Şair 3 yıl önce
@Emirhan Çetintaş IG agresif oynayan bır takım SKT şeçim ekranında oyunu kaybettı Teddy gıbı bır oyuncuya sona oynattı bu yenılgının tek sorumlusu koclarıdır nokta..
Emirhan Çetintaş
Emirhan Çetintaş 3 yıl önce
yine yenilecek bak önden rez alıyorum
BombaVoyage Rakish
BombaVoyage Rakish 3 yıl önce
Uygunsuz içerik
Jøsèph
Jøsèph 3 yıl önce
1.45 te sağdaki oyuncu ne yapıyor xD
Ömer Çetin
Ömer Çetin 3 yıl önce
rookıe napıyor oyle
Metrickz valentina
Metrickz valentina 3 yıl önce
Yusuf37TR 😂😂😂😂😂
Dilran
Dilran 3 yıl önce
Hades vs jackeylove
Muhammed Ali Alcan
Muhammed Ali Alcan 3 yıl önce
Özet miydi bu ?
Muhammed Ali Alcan
Muhammed Ali Alcan 3 yıl önce
@Ogün Şahin İroni yaptım aga 😂 Şaka gibi maçtı başladığı gibi bitirdi IG
Ogün Şahin
Ogün Şahin 3 yıl önce
yok knk maçın tamamı 15 dk 57 saniye hala şoktayım
tayyip kaya
tayyip kaya 3 yıl önce
Faker da olsan 1v9 yapamıyosun
Emirhan Çetintaş
Emirhan Çetintaş 3 yıl önce
@tayyip kaya ondan önce kaç kere gang yedi hemde ningin geleceği aşırı belliyken
tayyip kaya
tayyip kaya 3 yıl önce
@Emirhan Çetintaş son tp le girişi iyidi knk bot kaybettirdi
Sonraki
YENİ MOD / GEAR FRONT
17:48
görünümler 65 555
average sion #shorts Kardeş Lig Ne?
1:00