Karanlık

INSTAGRAM'da SATILAN PARMAK İZİ İLE ÇALIŞAN AKILLI ASMA KİLİT - TAA

TAA
Abone ol
görünümler 420 808
93% 15 785 1 013

Bu bölümde instagramda satılan parmak izi okuyucu ile açılabilen akıllı asma kilidi inceliyorum.
instagram►instagram.com/taaisback/
Abone Olmayı Unutmayın►goo.gl/iEICGH
İşbirlikleri için: taa@creator.st
#inceleme #instagram #akıllı #parmakizi #kilit

Eğlence

katma

 

4 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 072
MEHMET GÜNEŞ
MEHMET GÜNEŞ 2 saatler önce
Prezervatif muhabbeti şahaneydi😀😀😛
Mehmet Kocaman
Mehmet Kocaman 2 saatler önce
Abi ğst komşunun tangası mikrofonu kapamış al onu
SD! :D
SD! :D 3 saatler önce
Yıl 2025 yeni icat "Akıllı Bok" koku bırakmıyor
Hazal Köse
Hazal Köse 3 saatler önce
Hatırlıyormusunuz note 10+'da parmak izi herkese açıktı hatırlayanlar +1 22
#ÇILGIN#
#ÇILGIN# Gün önce
Kulaklık bozuldu sandım
Bedrettin Subaşı
Penseyle tut akilli
Berlin EXCELLENT
Berlin EXCELLENT Gün önce
Chit Chat Kafam sikildi
Furkan Kılıç
Furkan Kılıç Gün önce
kullandığı spril çok tehlikeli bir cihaz olduğundan haberi yok galiba. spral in koruma mekanizması yok. Kaydırsa el gitti. Daha kötüsü ise, metali keserken spral in ucu kırılsa sıçrayıp vücuda saplanabilir.
Kane WWF
Kane WWF 2 gün önce
7:10 The UNDERTAKER🔥
mehmet elmas
mehmet elmas 2 gün önce
Son video begeni ve izleme karsilikli
Hamza Ozkan
Hamza Ozkan 2 gün önce
teknoloji öyle bir yere gidiyorki yakında götümüzde powrbank taşımakk zorunda kalacağız anasını satatyım şarjı bitse napcan bide aciliyetin varsa hsktr
ttt ttt
ttt ttt 2 gün önce
Bol gibi ses
neogeotr
neogeotr 2 gün önce
8:34 la adam kürekle vurdu aq 😁
Enes özen 18
Enes özen 18 3 gün önce
Kürek ne be reyizzzzzzz
Yusuf Acar
Yusuf Acar 3 gün önce
gereksiz bir kilit istersem bun bu kilitden parmak izlerini kopyalayıp macunla yapabilirim ozamanda kilit cöp olur
Yusuf Yureci
Yusuf Yureci 3 gün önce
olm askeriyede sart aw dndnd
Rahmi Yurtsever
Rahmi Yurtsever 4 gün önce
Dramerin kablosunu keseceksin diye bekledim
Nurgül Macit
Nurgül Macit 4 gün önce
Kitliyken jarj bitti prize kablo yetmaiyo pawerbank da yok napcan
ELI QULIYEV
ELI QULIYEV 4 gün önce
Abi orda sd kard var ora qiden kablo var onu kesersen havisasivar o silinir ve acilir
Muhittin Yılar
Muhittin Yılar 4 gün önce
Niye her cümlede küfrediyon?
Muhammed Cömert
Muhammed Cömert 2 gün önce
Kanalın olayı o kankam
Sezgin Aksoy
Sezgin Aksoy 4 gün önce
Bosver kilidi falan. Mikrafon incele. İyi çıkarsa kullanırsın reis.
XM1014
XM1014 5 gün önce
Altyazı koyun bence
kabiza
kabiza 5 gün önce
100 liralık bisikletim için 200 liralık bu kilitden aldım şimdi bisikleti değilde kiliti çalarlar diye çok korkuyorum ne yapmam lazım..?
Onur BARAN
Onur BARAN 3 gün önce
onada 300 ltllik kilit tak
GGG GGG
GGG GGG 5 gün önce
bitane minik mengene al elini sikcen kanka. bu işleri öyle yapın güvenlik şart
Beast dunk
Beast dunk 6 gün önce
Hay şu sesi bi tutturamadın aq
Ozan Şener
Ozan Şener 6 gün önce
Ses kötü yazınca ses düzelmiyor
CC - TV
CC - TV 7 gün önce
Dokunmatik kalite olsaymis alinirmis
Heil Hitler
Heil Hitler 7 gün önce
Abi asma kilitinin sarj etme yerine usb killer sok bakalim ne oluyor
Heil Hitler
Heil Hitler 2 gün önce
@Onur BARAN :D
Onur BARAN
Onur BARAN 3 gün önce
/kill asma kilit
Cagri Kurnaz
Cagri Kurnaz 7 gün önce
Ses kaydı BİMden aldığı ses kaydedici ile galiba.Onun da incelemesini bekleriz.
What's up Bro
What's up Bro 8 gün önce
ses ütüyle kaydedildi
olike456
olike456 8 gün önce
çok kaliteli bişey değil su geçiriyor mu mesela atıyorum bahçe kapısını kitlesen su girince bozulur mu.Gereksiz teknoloji ürünlerinden.
o la
o la 8 gün önce
Kullanma o aleti. Tutmayı bilmiyon sikicek elini.
charging diplomat
charging diplomat 8 gün önce
Abi iki tane anahtar ile çok kolay açılıyo baksaydın keşke
Devrim Astam
Devrim Astam 8 gün önce
Şarj olayı saçma
Cosqun Cavadov
Cosqun Cavadov 9 gün önce
Abi ya senin hikayelerin cok guzel
bilal akdağ
bilal akdağ 9 gün önce
siksen kulanmam ben hayatımı acaba kilit çizildimi korkusuyla yaşamam yaştırtmam yaşatırttırtmam yaşattı yeter aq ...
Mr.Dolphin Robodol
Mr.Dolphin Robodol 9 gün önce
mikrafonudamı instagramdan aldın
Admin
Admin 9 gün önce
Bu nasıl ses aq
Burak Krkmzz
Burak Krkmzz 9 gün önce
Abi üniversite öğrencisiyim yurtta kalıyorum asma kilit en önemli şey burda bazayı dolabı kitliyloruz
Mehmet emin Uzun
Mehmet emin Uzun 9 gün önce
Hikaye baya güzeldi hahahah :D 😂
qnur manav
qnur manav 10 gün önce
Abi metro rtv ( samanyolu diye de geçer ) molla abdullah efendi karisimini denermisin 0212 975 23 33 bu numaradan ulaşıver.
Muammer Akyüz
Muammer Akyüz 10 gün önce
Levye ile 13 salisede kırarım
Abdullah Kesim
Abdullah Kesim 10 gün önce
AnAhtar diye bi şey var niye kullaniyim bide şrj sıkıntısi var bide onumu doldurmakla uraşica bide yagmur alinca felen bozulcakmi onuda bilmiyorum bozuldu diyelim nasi kircam onu
İlker Tas
İlker Tas 10 gün önce
Ses ne lan mikrofon al
Mansur Halisçelik
Mansur Halisçelik 10 gün önce
Gotunden mi konusuyon siktirgit mikrofon alaq
BATUHAN TÜRKMEN
BATUHAN TÜRKMEN 10 gün önce
Kulanmam
Sentilay
Sentilay 10 gün önce
MASAJ ALETİ İNCELE !!! ♥
ALWAYS HOPE
ALWAYS HOPE 10 gün önce
Bırak kilidi mikrofon al bitane dayı.
Atakan ATASEVER
Atakan ATASEVER 10 gün önce
Abi sesin niye boğuk geliyo?
ysf kkc
ysf kkc 10 gün önce
Is guvenligi filan diyon elini ortadan ikiye ayiracaktin.git kendine küçük bir mengene al.en azından güvenliğin icin git biraz dolandırıl.
Aiden Heartstone
Aiden Heartstone 11 gün önce
ADAM kürek çıkartı amnskm dmxmmcmc
Emre Şimşek
Emre Şimşek 11 gün önce
Yarağam sen nasıl bir cocukluk geçirdin her ürünle ilgili anın var mk
Orhan
Orhan 11 gün önce
Mikrofonun çok kötü rahatsız ediyor
Taner YILMAz
Taner YILMAz 11 gün önce
Sese sokayim
Busemm 1060
Busemm 1060 11 gün önce
Abi çakma a50 incelermisin
Sefa xly
Sefa xly 11 gün önce
Mikrofonu 1-2 günlük Killa Hakan'a verdin galiba.
Emre Uludaş
Emre Uludaş 11 gün önce
Mirket sikiylemi kaydettin sesi
Osman safa Özen
Osman safa Özen 11 gün önce
Mikrofonu suriyeden getirttin heralde
Görkem özdemir
Görkem özdemir 12 gün önce
Ben niye gece 12.30 da bunu izliyorum? .d
müzik evi
müzik evi 12 gün önce
Bence kulanılmaz gelir piçin biri sensmrü çizer ondansonra at çöpe parayı
Sonraki
DEAN - instagram
4:39
görünümler 42
instagram - dean (cover)
4:57
Şampiyon 7. Bölüm Fragmanı
0:35
görünümler 662 323
Elimi Bırakma 51. Bölüm Fragmanı
0:36
Kadın 68. Bölüm 2. Fragmanı
0:56
görünümler 752 933