Karanlık

İBB Meclis Toplantısında Tartışma Çıktı! Ekrem İmamoğlu ve Tevfik Göksu Arasında Çok Gergin Anlar

Halk Ekranı
Abone ol
görünümler 832 578
91% 10 986 1 024

İBB Meclis Toplantısında Tartışma Çıktı! Ekrem İmamoğlu ve Tevfik Göksu Arasında Gergin Anlar
İzlemek isteyebileceğiniz diğer videolarımız:
Kadın Üniversiteleri Açılıyor! Üniversite Öğrencileri Bu Duruma Ne Diyor?
trvid.com/video/video-2QS9tJ1MDN0.html
Enflasyon Açıklandı. Berat Albayrak'a Göre Enflasyon Düşüyor! Peki Halka Göre?
trvid.com/video/video-1tQyQpuFzF4.html
Kültür Sanat Ekranı kanalımıza buradan abone olabilirsiniz. Sevgiler.
trvid.com/show-UCQS7N882ZH-Uq9NU1rHuqTA
Patreon'dan bize bağış yapmak için:
www.patreon.com/halkekrani
Kanalımıza abone olmak için:
trvid.com/u-AçıkEkranTv
Ekrem İmamoğlu
Ekrem İmamoğlu 8 Temmuz 2019 İBB Meclisi Canlı Yayını
Ekrem İmamoğlu Canlı
İBB Meclis Toplantısı Canlı Yayın
8 Temmuz 2019 İBB Meclis Toplantısı
#İBBMeclisToplantısı #Ekremİmamoğlu #TevfikGöksu

katma

 

8 Jul 2019

habergündemsiyasetekonomiröportajsokak röportajlarıpolitikahalk ekranıhalka sordukEkrem İmamoğlu 8 Temmuz 2019 İBB Meclisi Canlı Yayınıekrem imamoğlucanlı yayınibb meclist toplantısıimamoğlu meclis canlıekrem imamoğlu toplantıimaoğlu açıklama8 temmuz canlı yayınibb 8 temmuztevfik göksuekrem imamoğlu tevfik göksu tartışmasıibb meclis toplantısı canlıibb meclis toplantısı tartışmaistanbul seçimleriimamoğlu tartışmaimamoğlu meclis

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 603
Mete Han
Mete Han 11 saatler önce
Adam ol tevfiiiiiiiiiik adam ol madam olma olmuşsun zaten
Rile Preldżić
Rile Preldżić 20 saatler önce
bana bak tevfik bu dünyada boşouna yaşıyosun götünü kaşıyosun, boş yapmayın ekrem babaya
benim adım
benim adım Gün önce
Çok büyütmeyin kimler harcandı bu ülkede bu adamda akp tarafından harcanacak ve unutulacak.
ARİF YILMAZ
ARİF YILMAZ Gün önce
Evet evet Ekrem başkan hizmet yapacak !!! 5 yıl boyunca yandaşlarıyla temiz bir şekilde götürmece yapar bir daha bu fırsat geçmez eline Duyumlarıma göre İSPARLARI KAFTANCIOĞLUNUN Eşinin kardeşine veriyorlarmış. Bu daha başlangıç
ahmet selcuk
ahmet selcuk 15 saatler önce
KARIŞTIR ORTALIĞI YERSELER TABİ HER GELEN ELBET YANDAŞINI DÜŞÜNECEK AKPNİN YEDİĞİ YETTİ ZATEN DUYUMLARIMA GÖRE MİŞ MUŞ NE?BENİMDE DUYUMLARIMA GÖRE ELEKTRİĞE%14.98 İLACA%26.4 ZAM GELMİŞ 2000 TL İLE GEÇİNEN Bİ HALK VARMIŞ VE BUNLARI BAŞTA TUTUYORLARMIŞ HATTA VEKİLİNİN BİRİSİ HER GÜN SİMİT YESİNLER 1000 TL KÖŞEYE ATARLAR DİYEREK VATANDAŞIN AKLIYLA DALGA GEÇİP KENDİSİ LÜKSTE YÜZÜYORMUŞ.
FurkanTopal
FurkanTopal 2 gün önce
"Suç duyurusunda bulunma hakkımızı saklı tutarak..." diye giren kim?
onur onur
onur onur 2 gün önce
Sonunda akp nim gercek yuzunu gün yüzüne cikaricak bir adam geldi
Yoyos Diekekw
Yoyos Diekekw 2 gün önce
AKP❤️❤️❤️❤️
Şeyma Selber
Şeyma Selber 2 gün önce
Çok güzel kapak yapiyorsun tevfik paşam .kutluyorum seni.👏
ahmet selcuk
ahmet selcuk 15 saatler önce
SEN ANCA KENDİNİ AVUTURSUN KAPAKLAR EKREM BAŞKANDAN GELİYOR 800 BİN FARK.
Yusuf Kafes
Yusuf Kafes 2 gün önce
Tipi tip
Baba Con
Baba Con 2 gün önce
Haddini bilmessen haddini bildirirler
Kürşad’ın Çerisi
Akp baş belasısın
Mekan Azatgulyyew
Mekan Azatgulyyew 3 gün önce
Ulan gerızekalılar bı kac sene bekleyınde gorun kan kusturucak bunlar akp gelsın dye aglıcaksınız gerızekalı bı suru 😠var olsun REİS🤘ne yaparsanız yapın yınede sıze kalmaz amerıka ısraıl uşakları
Murat
Murat 3 gün önce
GÖTSU yu
MUSa Ak
MUSa Ak 3 gün önce
Abi akpartili olarak şunu söylemek istiyorum... Akpartiyi bitirecek olan ne chpdir ne diger partilerdir.. Akparti , a haber gibi yayın organları olsun, erkan tan gibi özeleştiri yapmayıp yalayan tipler olsun, son yıllarda kullandıkları üslup ve ötekileştirme vb. Şeyler yüzünden kaybedecektir...Yani nasreddin hocanın hesabı Akparti kendi bindiği dalı kesiyor Haberleri yok....
istanbull mil
istanbull mil 3 gün önce
Arkadaş bunlar adamı dinden soğutur.dini siyasete keşke alet etmeseniz
Timur Han
Timur Han 3 gün önce
Tevfik bey zoruna gitmesin EKREM Bey İBB başkanı el hareketi yapmadan daha saygılı konuşun lütfen
Bilge Boz
Bilge Boz 3 gün önce
Ulan herşeye şakşak, herşeye şakşak... ne şakşakçı milletiz yahu.
Halil Yasar
Halil Yasar 3 gün önce
Ne kadar gereksiz ne kadar anlamsız cümleler
Mehmet Ali Yıldırım
Adam olun adam Recep tayyip erdoğan dır adamın hası
Ugur Korkmaz
Ugur Korkmaz 3 gün önce
Adam hakli onun ne konusacagina kimin karar verdigi belli.
Berkay Ertas
Berkay Ertas 3 gün önce
Bu ak partililerde vallahi Allah korkusu yok
Utku Doğdu
Utku Doğdu 3 gün önce
Ekrem Başkan kolay gelsin sana bu tevfik itiyle
Baron Cohen
Baron Cohen 3 gün önce
emanet emin insanlara tevdî edilir. ben veda konuşması yapmadım yeni bir başlangıç konuşması yaptım falan filan derken başkanlığa göz kırptı 2 dakika geçmeden erken öten horozun sesi kesildi. bari belli etme tevfik
murat güner
murat güner 4 gün önce
ne güzel demokratik bir ülke oldu bakın...konuşmalarına dahi izin vermeyen suçlamaları savunacagı yerde susturan bir istanbul başkanı oldu..pkk yı 5 yılda doyurur bu adam
Sezer Meriç
Sezer Meriç 4 gün önce
Chp nin en büyük iktidarı sadece bu. Pardon chpk k hdp iktidarı
RithkoM
RithkoM 4 gün önce
Değerli Halk Ekranı, Lütfen Windows'u etkinleştir.
Onur Yurttas
Onur Yurttas 4 gün önce
dübelsiz vidaladı.. helal başkan!! dağılın şimdi 🤣
ali terelilli
ali terelilli 4 gün önce
"Yeryüzünde bize hizmetkar kılınmış insanlar" Bu nasıl bir ifadedir acı olan şey ise haklılık payı da var.
nur uçmaz
nur uçmaz 4 gün önce
Sen ne çeşit kanı bozuksun lan,tez zamanda geber Ekrem !
Mehmet Çetinkaya
Mehmet Çetinkaya 4 gün önce
Yiyin Bir Birinizi Çook Kıymetli Müslümanlar.Elin Sizin Deyiminizle"Kavuru"Aya Cıktı Nekadar Müslüman Varsa Avrupaya Gimek İçin Cırpınıyor. Sizlerde Yiyin Bir birinizi.
Seçkin ÖZTÜRK
Seçkin ÖZTÜRK 4 gün önce
Allah seni ıslah etsin Sn. Tevfik...
Stronghold warrior
Stronghold warrior 4 gün önce
Esenler halkinin yuz karasi oldun halki rencide ettin calmaktan cirpmaktan baska ne yaptiniz oroapu çocuklari istanbulu sizin gibi harami hirsiz alçaklardan kurtardik tayyip te tahttan inecek mehmet tevfik efendi fetonun oz piçi..
cane corso zargon
cane corso zargon 4 gün önce
beyin yıkayan kanallarda videolar hep yoruma kapalı, birileri çıkar da doğruyu söyler diye ödleri kopuyor
Yakup 1071
Yakup 1071 4 gün önce
Kılıçdaroğlu imamoğlundan rahatsız aynı fikirde olan varmı sizce? Yoksa yanlışmı düsünüyorum
Cyber Free
Cyber Free 4 gün önce
Canlı yayındasınız el sallayın ampüller
Deli Kurt
Deli Kurt 4 gün önce
Anasının ami kaç metre kare olduğunu gördü. AMK kodumun badem bıyıklisi
Burak Şahin
Burak Şahin 4 gün önce
Bu mecliste boş boşuna konuşacagınıza şu istanbulla icraat vakti gelmedi başkan meclis başkanıyım diyorsunuz da boşuna icraat yok akp yaptıgı kadar bilen yapmadınız giden gelen yeri ararmış o gibi oldu şuan
2012 15
2012 15 4 gün önce
Mikrofonu keselim biliyo boş boş konuşacağını kestiriyo iyi yaptı 😂
Cyber Free
Cyber Free 4 gün önce
orman çocukları ülkeyi benimsemişler "İstanbul halkı bize bir emanet tevdi etmiştir bu emaneti tevdi ederken bizde bu emaneti yeni emniyet bildiğimiz emin bildiklerimize istanbul halkının emin bildiklerine tevdi ettik" orman kaçkını şerefsiz sana kim verdi ki ülkenin tapusunu kime emanet veriyorsun senin iradenle gelmedi o oraya biz getirdik sen devam et mikrofona sakso çekmeye mikrofon yiyici seni
osmanlı ottoman
osmanlı ottoman 4 gün önce
SONUNA KADAR R T E...... İnadına RTE
Mahmut EMİN
Mahmut EMİN 4 gün önce
TEVFİK BAŞKAN
Xanın səsi
Xanın səsi 4 gün önce
Tevfik Götsu, senin olmayan şerefini...
İbrahim Gurler
İbrahim Gurler 4 gün önce
İbb başkanıyken konuşmaya karar veren cumhurbaşkanı olduğu zaman halkın da sesini keser.Seni başkan yaptırmayacağız.Başkan Babacan
İbrahim Gurler
İbrahim Gurler 4 gün önce
Aynı konuşmayı rte yapsaydı diktatör derdiniz reise,iki yüzlü chp zihniyeti
Sistemim Kilitlendi
Sistemim Kilitlendi 4 gün önce
Ekrem Başkan öyle bir kapak yapıyor ki onun için izlemeye değer 😍👏
Sevinç Yıldırım
Sevinç Yıldırım 4 gün önce
Ayın ekrem İmamoğlu Başkanımız RECEP TAYYİP ERDOĞAN sizin kadar hava atmıyor !!
ss_ ss_ ss Yildiz
ss_ ss_ ss Yildiz 4 gün önce
sizin maksadiniz belli ne amacla söyledigiz belli yanar dönersiniz cunki Yasasin baskanim Imamoglu👍🏼👍🏼
Mehmet Kırmızıgül
Rabbim seni başımızdan eksik etmesin başkanım tek hayalim başkanlıktan cumhurbaşkanı olmanız rabbimin izniyle oda olacak👍
Sercan çalhanoğlu
Sercan çalhanoğlu 5 gün önce
Havlama lan aq göksusu
Sercan çalhanoğlu
Sercan çalhanoğlu 5 gün önce
Tevfik gerzeğinin yanındaki göksel günüşdağmı acaba ?
Sonraki
Dead By Daylight Parody 7 (Animated)
7:48
Dueling Hats - Key & Peele
2:10
görünümler 913 923
What's in my Tech Bag! [2019]
7:49
görünümler 1 302 419