Karanlık

I Trapped My Little Brother in LEGO Prison for 24 Hours!

Preston
Abone ol
görünümler 6 670 512
93% 79 841 5 242

I Trapped My Little Brother in LEGO Prison for 24 Hours! with Preston 👊
🔥 "FIRE" Merchandise logo clothing line!
🡆 www.PrestonsStylez.com
🎮 Join my Fan Discord!
🡆 discord.gg/Preston
👀 FOLLOW ME HERE!
🡆 Instagram - instagram.com/realtbnrfrags
🡆 Twitter - twitter.com/Preston
------------------------------
Additional music provided by Epidemic Sound
Click here for a free trial! 🡆 share.epidemicsound.com/TBNR

Eğlence

katma

 

22 May 2019

kidsfunnychallengelegoprisontrapprestonlittle brother24 hourscomedy

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 6 404
Preston
Preston 25 gün önce
Subscribe or I'll lock you in lego prison
Umar Akhtar
Umar Akhtar 22 gün önce
Mr Beast?
Kayla
Kayla 22 gün önce
BAD WORD IN ROBLOX yes.
Mark Uhl
Mark Uhl 22 gün önce
make it look reall
Charlotte's Worldツ
Charlotte's Worldツ 22 gün önce
IM ALREADY SUBBED YAY
John Gardner
John Gardner 22 gün önce
Has haa the look on joshs face
rehan khan
rehan khan 6 dakika önce
Just unbuild the legs tbnrdumbojosh
King Gamer
King Gamer 11 dakika önce
This how many people love perston |
J. .W
J. .W 19 dakika önce
Dude bro! I thought you were Morgz there for a sec lol!
Orange Abomination
Orange Abomination Saatler önce
The real challenge is recording for 30 min.. i.. I mean 24 hours
IndoGamer NP
IndoGamer NP 2 saatler önce
Challenge nick. To say yes to you. For 24 hours
Becky Kendall
Becky Kendall 3 saatler önce
I would take the toilet and stand on it to jump over
Landells Thompson
Landells Thompson 3 saatler önce
E
Aleen Peng
Aleen Peng 4 saatler önce
Child Abuse
Eerin Flores
Eerin Flores 6 saatler önce
lock brianna in prison
Elena Alvarez
Elena Alvarez 6 saatler önce
Come’on Bri how dare you
Ally Isaac
Ally Isaac 6 saatler önce
He could just unbuild and rebuild the “jail” after he was out 🤦‍♂️ 🤦‍♀️
Christian Henningsen
Christian Henningsen 6 saatler önce
Baby shh
Janice Fernandez
Janice Fernandez 7 saatler önce
Clickbait?
Glynn Roberts
Glynn Roberts 8 saatler önce
Emma Tvsh
kiley meyer
kiley meyer 8 saatler önce
That the suit that unshakable wore
Gary Laird
Gary Laird 9 saatler önce
i subscrbed
Alatreon169
Alatreon169 9 saatler önce
Bruh he could literally just climb out
Pooja Kartik
Pooja Kartik 9 saatler önce
Preston I sub and I don’t play Minecraft so if you try to find an account that is me on Minecraft you won’t find me
Gavin Soby
Gavin Soby 10 saatler önce
1 like= 1 RIP for Josh
Fortnite Loser
Fortnite Loser 10 saatler önce
I subbed
xXDàřķBłåçķWøłfXx wolf
On mincraft u called me a bish..
Melissa Andres
Melissa Andres 11 saatler önce
Its your gerferand
Lisa GriffinWillis
Lisa GriffinWillis 11 saatler önce
I don't care if you lock me up in a in a Lego jail
Lisa GriffinWillis
Lisa GriffinWillis 11 saatler önce
Push the bar,s to get out of the Lego jail
Mylah rich
Mylah rich 11 saatler önce
tefggfggy khh kjo
Brent Torre
Brent Torre 11 saatler önce
So legit Jk that's just fake they dident even try
Jesus Cruz
Jesus Cruz 12 saatler önce
Why is your much $20
Maddie Fay
Maddie Fay 12 saatler önce
Haha “nope your not goin ANYWHERE JOSH” “OFFICER CHUNKUS”
Maddie Fay
Maddie Fay 12 saatler önce
Meant to say chungus
Sophie CD
Sophie CD 13 saatler önce
Hi u guys are the boys best
AncientLivings
AncientLivings 13 saatler önce
1 hour left and tries to escape I would have waited that one hour bruh
Teddy_Love
Teddy_Love 13 saatler önce
hi
Teddy_Love
Teddy_Love 13 saatler önce
yeah josh got out
Teddy_Love
Teddy_Love 13 saatler önce
hahaha josh
ELF1219 Y
ELF1219 Y 13 saatler önce
Hi Preston
ELF1219 Y
ELF1219 Y 13 saatler önce
Hi Preston
alvar goes high likk noob
alvar goes high likk noob 13 saatler önce
Yay
alvar goes high likk noob
alvar goes high likk noob 13 saatler önce
Legooooooo
Emma Willcox
Emma Willcox 14 saatler önce
... ?..
Origami Gaming
Origami Gaming 14 saatler önce
Bruh Preston’s brother could have jumped over the walls
CrazyCain543
CrazyCain543 14 saatler önce
if he knew the saw was there then why did he wait until hour 23? he could have broken out during the night
XxWolfyPlazxX Wolf Army
XxWolfyPlazxX Wolf Army 14 saatler önce
I subscribe I do t wanna
XxWolfyPlazxX Wolf Army
XxWolfyPlazxX Wolf Army 14 saatler önce
Noooo
Sondra Ward
Sondra Ward 15 saatler önce
Brianna is helping Joshua out of jail.
charlie obrien
charlie obrien 15 saatler önce
Preston that person was me haha Preston
legendarygamer2017
legendarygamer2017 16 saatler önce
Can you do more videos that you lock people up like your wife like if you want that video
Nisha Nathalie Menghnani
Nisha Nathalie Menghnani 16 saatler önce
Briana helps josh escape
Jedha Kharvi
Jedha Kharvi 16 saatler önce
Preston is Morgz brother
Abdullah Siddiqui
Abdullah Siddiqui 17 saatler önce
U just set ur own brother in a lego jail lol
Alix O'Brien
Alix O'Brien 17 saatler önce
Josh Looks like he is 10 years old
Dabmaster 123456
Dabmaster 123456 18 saatler önce
Hi Preston I have a channel called dabmaster 123456 if you see this please make a video about it
Beata Trendowicz
Beata Trendowicz 18 saatler önce
bree helpt josh asckayp
Fred Fred 2
Fred Fred 2 19 saatler önce
I love ur videos
A Guz342
A Guz342 19 saatler önce
I get out of that easaly by climbing the wall
insanity is the best
insanity is the best 19 saatler önce
Were is part 2?
Deb C
Deb C 20 saatler önce
I AM WARDEN CHUGNGIS.YOUR FIRED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
farman ghareb
farman ghareb 20 saatler önce
Hgkf
Χρηστος Γιαννιος
pizza and sprite are my favouret
Pierluca Tagariello
Pierluca Tagariello 21 saatler önce
Police!!
Mason Walsh
Mason Walsh 21 saatler önce
This is a parody right?
SansTheGamer channel
SansTheGamer channel 21 saatler önce
This is only actors (probobly not)
Caden Carson
Caden Carson 22 saatler önce
Hi
raidsmom
raidsmom 23 saatler önce
LOL his face on the title and why didn’t he kick the legos?
Rob Saunders
Rob Saunders 23 saatler önce
Preston and unspeakable are my favourite youtubers
Robert Martignago
josh escaped and your wife helped him
- Katgirlplayz -
- Katgirlplayz - Gün önce
He hit da Woah guys!
Kids Paradise
Kids Paradise Gün önce
😆🤣😂😹😹🇧🇩
Cassie Harsh
Cassie Harsh Gün önce
Did anyone else see Tydus in the backround of the store?
Murphy Wright
Murphy Wright Gün önce
Hey officer chungus somebody trying to help Joshua out
Sharkosaurus This is my life buildosaurus
Preston:this cost me 35$ at target Mr beast:this cost me 2,000,000$ at carphone warehouse
Michael Garcia
Michael Garcia Gün önce
N
Catherine Bower
Catherine Bower Gün önce
Hahahahahahah this is all planed hahahahahahah Josh is so week he can’t break out of flipping lEGO
robert blackshear
Brianna helps Josh
Bao Than
Bao Than Gün önce
Preston why are you mean ?
the maxison family
Get out of there and never seal agin but I will trick hem with dounts
the maxison family
I would
Victoria Beard
Victoria Beard Gün önce
btw preston brianna helped josh get out
Naldo Huepfel
Naldo Huepfel Gün önce
That wheeze at target sounded like a horse
Taylor Martin
Taylor Martin Gün önce
He could have just climbed over during the night smh
ALex. fhhdh
ALex. fhhdh Gün önce
Ofisr chunggis is giving bad fod. For the prisinr.
Maria Bedolla
Maria Bedolla Gün önce
Preston’s turn
Cecilia Cronenberg
He should have just put his foot in the window and climbed out
Jenya Hostyeva
Jenya Hostyeva Gün önce
Why should you break out of jail when you have 1 hour left 😑
Fat ice Oof
Fat ice Oof Gün önce
Police in gta v be like
The27FireLords YT
Brea!Why!You let a kid take you over.Also Josh couldn’t spend 4 more hours in jail!
Elijah Givhan
Elijah Givhan Gün önce
Watch out because Brianna is taking your soul in your pillow your design pillows is Joshua the Lord and he's going to take us all out because it's going to cut the bars so you better hurry and get out of here
Potato KingYT
Potato KingYT Gün önce
Threat level demon lol one punch man
Gacha Girlz
Gacha Girlz Gün önce
I love the fact that Joshua walked past them and did the woah like they were weak
Carver Bane
Carver Bane Gün önce
NO I WILL NOT SUBSCRIBE TO YOU THESE VIDS ARE FOR 1 YEAR OLD PEOPLE SUPED
Ellen M
Ellen M Gün önce
All you care about is your murch
aixel von le
aixel von le Gün önce
You can break the lego
urfacegoeshere
urfacegoeshere Gün önce
Josh you could've just slide up the bars
urfacegoeshere
urfacegoeshere Gün önce
Preston thank you for respecting Josh in the hide and seek video
urfacegoeshere
urfacegoeshere Gün önce
Bri you act like a trash talker to Josh then you make him free out from lego prison
Cloudy Cat
Cloudy Cat Gün önce
This is why you never steal ANYTHING.
Marvelous Matthew B
I went 24 hours with out the bathroom
Bobby E
Bobby E Gün önce
Hi Preston
Ashley Shindler
Ashley Shindler Gün önce
You are so cool
VD GAMING.
VD GAMING. Gün önce
Ill just knock the walla down
John Hons
John Hons Gün önce
...
Arrow FNM
Arrow FNM Gün önce
He could have stepped on the window and got out the top
barry pratt
barry pratt Gün önce
Noooooooooooooooooo🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙃🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙃🙃🙂🙂🙂🙂🙃😉🦄🥰🦄🦄🦄🐚🐚🐚🌻🌼🐎
Sonraki
GAMING on The First 8K TV!!!!
13:44
görünümler 1 608 842
GIANT LEGO Escape Room!
18:30
görünümler 1 800 000
This VIRUS might END Minecraft FOREVER...
17:28
HOW TO PLAY AS A PRISONER in MINECRAFT!
16:38
5 WAYS TO BREAK INTO A SECRET BASE!
14:46
FIRST TO ESCAPE LEGO PRISON WINS $10,000!
17:36
My Weird Trip to the UK
8:53
görünümler 4 313 827
International Pizza Hut Taste Test
14:37
görünümler 1 981 310
I'm Gay - Eugene Lee Yang
5:09
görünümler 6 387 529
NEW 2HYPE HOUSE TOUR!
23:39
görünümler 552 344
Summer Before College | Hannah Stocking
8:10