Karanlık

İZMİT SOKAK LEZZETLERİNİ DENEDİK ! w/

Ali Biçim
Abone ol
görünümler 1 072 023
50% 1 1

Selamlarsss

Bu videoda partnerim Mesut Can Tomay ile birlikte memleketim olan İzmit’e gittik ve İzmit’te yer alan sokak lezzetlerini denedik. Neleri denedik derseniz sabah kelle paça çorbası ile başlayan yemek serüvenimiz tüm gün devam etti ve birbirinden lezzetli yemekler tattık. Bol yemekli ve eğlenceli bir video sizleri bekliyor, hepinize keyifli seyirler :)

DİĞER VİDEOLAR

ÜLKELERİN GELENEKSEL YEMEKLERİNİ DENEDİK!
trvid.com/video/video-SmdE7LkuYKo.html

KADIN ÜRÜNLERİNİ DENEDİK #2
trvid.com/video/video-nsFh0oeS968.html

📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

Eğlence

katma

 

18 Kas 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 621
hasan berkay
hasan berkay 16 gün önce
Mantıcı abinin heyecanı gözlerinden okunuyor, sevdiği çok belli bu işi. Umarım karşılığını alırsın abim.
Emre
Emre Gün önce
Mantıcı dayı bizi öyle güzel karşılamadı
Mur4t JPG
Mur4t JPG 11 gün önce
Çok sempatik biri
Yağmur
Yağmur 11 gün önce
kendisi en başından beridir çok emek veren, güleryüzlü tatlı bir abimizdir. hakettiği yerde görmek dileğiyle
omertanl
omertanl 12 gün önce
arkadaşlar gerçekten mantı harika. yiyecekseniz orjinalini yiyin tavsiye ederim.
Cem
Cem 12 gün önce
batar o kafayla arkadas
Kübra Gülec
Kübra Gülec Gün önce
Oglumuzun özel durumundan dolayi 16 gün izmit de özel bi rehabitasyon merkezinde ders verdirdik. Otelimiz mackaya cok yakindi. Her aksam macka da yemegimizi yedik. Cok güzel ve temiz bir mekan. Yemekler 10/10. özellikle cig köftesi muazzam.
Pako
Pako 13 gün önce
Mantıcı abinin aşırı çabaları öyle çok kalbime dokundu ki cidden çok içim buruktu. Adam tutunabilmek için herşeyi yapmış bu çok belli inşallah yolu açık olsun
İrem Ergün Erbatu
İrem Ergün Erbatu 3 gün önce
İzmitliyim doğma büyüme. Piknik hamburgeri bende çok severim. Ama sokak lezzetiyse kesinlikle simiti denemenizi isterdim. Tatlıcı güveni bilmiyordum sizin sayenizde bende deneyeceğim gidip.
MANİTOVSKİ
MANİTOVSKİ 15 gün önce
Herkes bide mantıcıya değinmiş ama tatlıcı abide çok medeni ve hoşgörülü bir insan cidden esnaflık dediğin böyle olur. Harika bir mekan
Hakan ozdemir
Hakan ozdemir 12 gün önce
Cunki mantığının takdigi bu yorum yapanlar hepsi ondan
Aykut
Aykut 16 gün önce
Mantıcı kardeşim inşAllah emeklerinin karşılığını alırsın.İşine verdiğin saygı ve emek heyecanından belli oluyor.🙂
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA
Sákìn.. Oýnàtmá.._. Lìstèmé.. Bákmáyìn
Buket Demirkıran
Buket Demirkıran 2 gün önce
İzmit deyince aklıma döner gelir özellikle dürüm dönemleri harika üniversitesi zamanı yaşamıştım
Özlem Çayır
Özlem Çayır 3 gün önce
Bi izmitli olarak sokak yemekleri 31 yıldır görmedim duymadım simit ve kestaneden başka caddelerde sokaklarda bir şey yok... Sokak lezzetleri diyorsanız sokak satıcılardan yemeniz gerekmiyor mu ... Restorantta yediğin zaman neresi sokak lezzeti oluyor anlamıyorum
Güneşş 🥳
Güneşş 🥳 3 gün önce
Tatlıcı abinin ses tonunun karizmalığı 😎🤩
MerVe ÇaM
MerVe ÇaM 2 gün önce
Rizeliyim istanbulda yaşıyorum izmitte evimiz var ailem yılın bi bölümünü izmitte geçiriyor....izmiti ben rizeye benzetiyorum zaten izmitin büyük bi bölümü rizeli tecir olaylarından dolayı gelip yerleşen çok bu güzel memlekete....rize gibi havası var çok seviyorum ailemin gelmesini 4 gözle bekliyorum yine izmite gidicem ve o güzel havasını soluycam nasip....sokak lezzeti diyince valla ben gittiğimde fethiye caddesi boyunca tezgah açan abilerden kestane...simit...alıyorum ve evimizim yanında pişmaniye dükkanı var sokak lezzeti dediğimiz şey Minnak arabanız olur içinde biseyler pişirir ikram edip satış yaparsınız bunlar sokak lezzeti değil bildiğiniz mekan yani yinede emeğinize sağlık 👏👏👏
Rüzgarrr
Rüzgarrr 16 gün önce
İzmit'e gidince Ali abinin sohbetinin kalitesi arttı
Kadir Bas
Kadir Bas 13 gün önce
Valla ya
Enes Çakır
Enes Çakır 13 gün önce
Thor asgardda güçlü alide izmitte
Rüzgarrr
Rüzgarrr 15 gün önce
@SAMET41 Allah Allah
SAMET41
SAMET41 15 gün önce
İzmitli çünkü
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA
Sákìn.. Oýnàtmá.._. Lìstèmé.. Bákmáyìn
askokuskoyuzz41
askokuskoyuzz41 3 gün önce
İzmite geldiğinizde cadde katıktan katık yemeden dönmeyin. İzmitliyim diye demiyorum ama katık baya iyidir. Birde mini köşkte köfte yemelisiniz gelenlere de fikir olsun
Kürşad Gökçe
Kürşad Gökçe 3 gün önce
İZMİTE GELİP YENİCUMAYA GİTMEMENİZ ÜZDÜ. TADİLATTA BİLE OLSA BAHSETSEYDİNİZ İYİYDİ.
şampiyon İron
şampiyon İron 15 gün önce
Mantici. Kardeşimizz helal olsunn işin hakkıni gözlerinden belli edıyor 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷💓
ENSAR GENÇ
ENSAR GENÇ 2 gün önce
Abi pişmaniyeyi bu halkevi ile yenicuma arasında pişmaniyeci vardı orda ki abi 40 yıldır orda keşke onun oraya gitseydiniz @ali biçim
Coni Tv
Coni Tv 15 gün önce
Mantıcı abinin verdiği emek kendisinin heyecanından anlaşıyor, Allah yolunu açık etsin. Bir gün yolum düşerse çok gelmek isterim dükkanına.
Ece Özkök
Ece Özkök 13 gün önce
Çok ilginç bir şekilde fark ettim
CİHAD GÜÇLÜ
CİHAD GÜÇLÜ Gün önce
@noluyoya ve @umiterdim le beraber bı sokak lezzetleri İzmit'te yakışır :)
Ömür Kip
Ömür Kip 3 gün önce
Sivas ne zaman geliyo abiii SEVİLİYORSUNUZZ ivjjj❤
gökşin
gökşin 11 gün önce
her yerini karış karış bildiğim memleketim İzmit'im görünce heyecanlanmamak elde değil 😍
Sıla Demirel
Sıla Demirel 3 gün önce
İzmitli olmaktan gurur duyuyorum. 😊💚🖤
Berkay
Berkay 16 gün önce
Kendi memleketimi yeniden görmek güzel bir his.
Recep İlkay Bostan
Recep İlkay Bostan 13 gün önce
İzmitliyim İzmit’te yaşıyorum ama videoyu izlerken bile özledim izmiti
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA
Sákìn.. Oýnàtmá.._. Lìstèmé.. Bákmáyìn
Kübra Göl
Kübra Göl 8 gün önce
bi izmitli olarak taze sokak simidi ve accra chocolate’de tatlı da denemenizi isterdim,emeğinize sağlık 🙂
caner kanra
caner kanra 2 gün önce
26:12 dk sonra sizi takip eden bi dayı var abi 🤣🤣🤣
Volkan Kerem Şakar
Volkan Kerem Şakar 2 gün önce
İzmitin adi simitten gelme.. nasil yemezsiniz?
M.
M. 11 gün önce
İzmitim bak işte şehrin güzelliği her zamanki yerinde 💚🖤💚🖤 yeşil siyah en büyük körfez
Jesse Pinkman
Jesse Pinkman 10 gün önce
Mantıcı Emre abim işini severek özenerek hakkını vererek yapıyorsun emeklerine çabalarına hayran kaldım allah seni daha iyi yerlere getirir umarım seni daha büyük yerlerde görürüz
İlkay Koç
İlkay Koç 15 gün önce
Karanlık sisli bir İzmit gecesi diyerek videoyu açmanızı beklemiştim hdhdjdsh ama olsun memlekettir be 🖤 İyi ki geldiniz
Abdulkadir Akdemirli
Üni için izmitteyim mantıcı abi hariç hepsini denedim ilk fırsatta mantıcı abiyede uğricam
Enes Çınar
Enes Çınar 15 gün önce
Bu sokak lezzetleri bölümü ayrı kaliteli olmuş. Ya şehre çok hakim olduğunuz için ya da formatı giderek geliştirdiğiniz için
Recep Çakır
Recep Çakır 14 gün önce
Şehir güzel, siz bambaşkasınız , lezzet bambaşka 💯
Hülya Koç oğlu
Helal olsun sıze be
Betül avcı
Betül avcı 15 gün önce
Mantı mekanını çok beğendim. Sadece tatmakla kalmıyorsunuz aslında oranın reklamını da yapmış oluyorsunuz iyiki varsınız lan valla 🌸
Cihat
Cihat Gün önce
Kabak tatlısı Sakarya’nın dır
Black White
Black White 16 gün önce
İzmitin halkının mütevazi ve hoşgörülü olduğunu bir kez daha görmüş olduk . İzmitimde izmitim
Yks mağduru
Yks mağduru 3 gün önce
Hoşgörümü 😂😂 dikat edin her an dolandırabilirsiniz.
ahmet kısacık
ahmet kısacık 10 gün önce
O videoda öyle ben 5 yıldır yaşıyorum
soulflyy
soulflyy 11 gün önce
Emin miyiz 🥲
Mert Kartal
Mert Kartal 12 gün önce
Kanka sende onlar gibi paralı ol sana da hoşgörü gösterirler
Soyfi
Soyfi 15 gün önce
@Ukbe Talha Çelik çok normal hacı buralarda hele hele semtler çok sıkıntı
alp eren nazlı
alp eren nazlı 12 gün önce
Bombacı Emre beyi takdir ediyor alkışlıyorum. İşini böylesine özenle ve eğlenerek yapmak gerçek takdire şayan. İnşallah çok başarılı olur.
Umut Ozdemir
Umut Ozdemir 14 gün önce
mizahınıza sağlık.cansınız.sizin bizi güldürdüğünüz gibi sizde hep gülün inş.krallarrrr
Melike Köseoğlu
Melike Köseoğlu 12 gün önce
Şehrimize hoşgeldiniz çok güzel bir video olmuş 😇😇❤️
Canberk Ertem
Canberk Ertem 15 gün önce
Doğduğumdan beri izmitli olan biri olarak yaklaşık 19 yıldır her gün önünden geçtiğim yemek yediğim bir yeri görmek garip duygusaldı ama kesinlikle katık dönere gidilmeliydi izleyince bir kere daha dedim ki iyi ki izmitliyiz
Canberk Ertem
Canberk Ertem 10 gün önce
@Ceren harbiden bi bekledim katık çobandan yenir bu arada cadde diyen katık yememiştir helal sana
Ceren
Ceren 10 gün önce
çoban katiga gitmelerini beklemistim...
eren tekin
eren tekin 16 gün önce
Yaşadığım memleketin güzel yerlerini, insanını, tarihini tüm herkese sunduğunuz için teşekkür ederim çok kaliteli bir video olmuş ❤️
yıldıray özliyen
yıldıray özliyen 14 gün önce
Çocukluğumun içinde dolaştınız abiler. Babamın elinden tuttum, dolaştım peşinizden. Gözlerim doldu:) Tatlıcı Güven, Piknik Burger, Maçka, İpek Pişmaniye, Pişkin Simit, Köfteci Behçet, Kocaelispor... İyi ki varsınız😎
Burak Oz
Burak Oz 10 gün önce
Uuuuuu
KocaeliPort
KocaeliPort 13 gün önce
Piknik burger orjinal değil maalesef. Eski sahibinin kiracısı, tescilli markasını izinsiz olarak kullanıyor. Hamburgerin alakası yok orjinal haliye...
ActionMan Beat's
ActionMan Beat's 8 gün önce
İzmit’e gelmişsiniz haberimiz yok be abi denk gelmeyi çok isterdim seviliyorsunuz başarılar 👍🏿
furkan ozdemır
furkan ozdemır 15 gün önce
Memleketimi buralarda görmek ne kadar güzel
Enes
Enes 15 gün önce
Baba İzmitli olarak izlemek büyük keyifti.Denk geldiğiniz bütün esnaf abiler yakın arkadaşım gibiler.Videoda görmek çok garip bir duyguydu.Bu duyguyu yaşattığın için sağol var ol Ali abicim.
Hande Karataş
Hande Karataş 16 gün önce
Mantıcı abinin yeteneğine hayran kaldim hem yemek yapiyor hem müzik Umarim cok büyük yerlere gelir
Neslihan
Neslihan 15 gün önce
Yakışıklı da hee
R S
R S 16 gün önce
Czn den neyi eksik fazlası var
Mehmet Mehmet
Mehmet Mehmet 11 gün önce
Guzel bir gezinti guzel lezzetler hosgeldiniz begendik sadece merkezde kalmissiniz daha genis gezintileri bekliyoruz.
Ethem Efe Karaaslan
Ethem Efe Karaaslan 3 gün önce
Ya maçkaya gitmiş gidemedim ya, görmek vardı.
Emir Sürek
Emir Sürek 14 gün önce
Ali Biçimin içindeki heyecanı ve vermek istediği duyguyu izmitli olmayan anlayamaz :) anlamaya çalışmayın da zaten olmaz ..
erman arpağ
erman arpağ 14 gün önce
Tam bir izmit mekanlarına gidilmiş herkesin eline sağlık :)) 🤩🤩 piknik in tekrar açıldığını videodan öğrendim müthiş 😅
Harun
Harun 11 gün önce
@KocaeliPort kesinlikle hamburgerleri leş gibiydi
KocaeliPort
KocaeliPort 13 gün önce
Aman dikkat. Piknik yeniden açılmadı. Kiracısı izinsiz olarak markayı kullanarak kazanç sağlamaya çalışıyor. Eski piknikle alakası yok hamburgerlerin.
Sn K
Sn K 15 gün önce
Izmitli olmak cok baskadir. Bir cok sehir gordum insan tanidim ama Izmitlinin Izmite olan sevdasi cok baska. Diger memleketler icin hic duymadim boyle bir seyi. Dunya bir yana izmitim bir yana ❤
İbrahim Batur
İbrahim Batur 11 gün önce
Aynen öyle izmitliyim istanbul da yaşayan biri olarak. İzmit dışında başka bir şehirde izmitliyle karşılaşmak çok zordur. İzmitin insanı da havası da başka. 🙏
Leskozya
Leskozya 11 gün önce
@Sky Fy sizinki farklılık değil simit izmitindir hatta İzmit simidi tescilli sanırsam İzmiri yerlisinden çok dağdan gelen farklılaştırma peşinde kanalizasyon kokan şehrinizde mutluluklar
Leskozya
Leskozya 11 gün önce
@Sky Fy sizinki farklılık değil simit izmitindir hatta İzmit simidi tescilli sanırsam İzmiri yerlisinden çok dağdan gelen farklılaştırma peşinde kanalizasyon kokan şehrinizde mutluluklar
Halukcan Marangoz
Halukcan Marangoz 11 gün önce
Samsunum da Samsınım memleket da 55
Sky Fy
Sky Fy 12 gün önce
@Berk Toy evet ne kadar güzel işte sıradanlık bize göre değil biz her zaman farklı ve özeliz 😎😎😁
Kemal Saraç
Kemal Saraç 15 gün önce
Yeni sokak lezzetlerini Sinop'ta çekilmesini isterim Nokul , mantı ve ıslama vazgeçilmezimiz
Fatma'nın Mutfağı
Fatma'nın Mutfağı 15 gün önce
hepsi birbirinden güzel lezzetlerdi sokak lezzetleri videolarınızın 2,3,4,5.... bölümlerinizi çekmenizi dilerim afiyet olsun
Berat Uzunoğlu
Berat Uzunoğlu 15 gün önce
İzmitli olduğum için gurur duydum yine 😅❤ Videoda izmitce olmaması beni üzdü sadece… Ali abi izmitceyi kesemedin heralde ayaa
Ethem Efe Karaaslan
Ethem Efe Karaaslan 3 gün önce
Mesut can tomay İzmit emi geldi şakamı bu.
Oguzhan Aydın
Oguzhan Aydın 16 gün önce
Kahvaltı yaparken izlemek müthiş bir keyif
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA
Sákìn.. Oýnàtmá.._. Lìstèmé.. Bákmáyìn
Esra Polat
Esra Polat 10 gün önce
Okuduğum ve bir süre yaşadığım şehir suyu eline değen kalıyor orda mükemmel bir yer bence gece bir anda yatağımdan kalkıp çorba içmeye gittiğim günler geldi aklıma güzel bir video olmuş çok giden olmuyor ama gidilmesi gereken yerlerden 😂
Mehmet Aydedeoğlu
Mehmet Aydedeoğlu 14 gün önce
Böyle videolar biraz daha sık gelsin Reis yolunuz açık olsun Kütahya'dan selamlar .
B K
B K 14 gün önce
bu arada bir izmitli kolay yetişmiyor.. tekrardan şahit olmuş olduk, güzel video olmuş emeğinize sağlık 🤭
Ali Biçim
Ali Biçim 14 gün önce
❤️
SEM Rosto
SEM Rosto 15 gün önce
Ulan gurbetteyim şu üniversite için ama ne özlemişim izmitimi beee taşına topragina yumulucam şimdi... Az kaldi en kisa zamanda görüşmek üzere öz aso şehrim💚🖤
Saki Bahadır
Saki Bahadır 14 gün önce
klasik anlamda anladığımız youtuber tarzı tek izlediğim eğlence kanalı süpersiniz :D
Ali Biçim
Ali Biçim 14 gün önce
🥰
Helin İmrağ
Helin İmrağ 11 gün önce
Videoları bu kadar uzun tutmanız mükemmel teşekürler hiç gitmedim ama sayenizde gitmiş kadar oldum 💜
dayicomics
dayicomics 10 gün önce
Babacım adama bir pişkin simit yedirmedin, köfteci behçet'e götürmedin, bu nasıl İzmit sokak lezzetleri yahu:))) Bu arada İzmit sokak lezzetlerinin iki büyük topu, kır pidesi ve katık döneri de es geçmişsin, gözümden kaçmadı :)))
CELİL GÖKMEN
CELİL GÖKMEN 13 gün önce
Güzel bir video olmuş elinize emeğinize sağlık seviliyorsunuz❤❤
kurtulus yilmaz
kurtulus yilmaz 16 gün önce
Bu konsepti çok seviyorum, gayet keyifli. Ufak bir önerimde gittiğiniz şehrin önemli yerlerini,caddelerini, sahili vs gibi yerlerden görüntüler toplayıp Videonun başına, arasına gibi çok sıkıcı olmayacak şekilde yedirirseniz daha izlenir olur diye düşünüyorum.Böylece ileri ki zamanlarda şehrini tanıtmak isteyen belediyelerden teklif alır veya teklif verirsiniz.Extra güzel olur.Patronun cebine para girerse o sizi daha mutlu eder,siz mutlu olursanız biz mutlu oluruz. Harikasınız❤
Gamzesu
Gamzesu 10 gün önce
İzmit sen dünyanın en güzel şehrisin, seni çok özledim🥺♥️
Batuhan Sarı
Batuhan Sarı 14 gün önce
Konya’ya gelirseniz sizi memnuniyetle gezdirmek isterim😊😊
Aycan Karaibraimoğlu
Aycan Karaibraimoğlu 14 gün önce
Türkiye’nin kokoreç ile anılan şehirlerinde kokoreç yedim. (İzmir, Ankara, Çanakkale, İstanbul gibi) kokoreç ofisinin bu konuda rakibi yok. Ağzımın tadı bozulmasın diye sadece İzmit’e gittiğimde kokoreç yiyorum artık 😀
Lazarov
Lazarov 15 gün önce
Mantıcı kardeşim işinde bir yerlere gelmek isteyen ve çabalayan iyi niyetli bir insan. Ancak başarı için bu güzel arkadaşı bu hale sokan bu fikirlere iten bu ülkenin ve dünyanın durumu için de üzülüyorum. Çok yazık.
Kaan Talha
Kaan Talha 16 gün önce
Bir izmitli olarak sizi burda görmek büyük mutluluk.
SAKIN OYNATMA LİSTEME BAKMA
Sákìn.. Oýnàtmá.._. Lìstèmé.. Bákmáyìn
Ahmet Kalem
Ahmet Kalem 15 gün önce
Videoyu bilerek bugün pazar sabah kahvaltısı için izlememiştim harbiden buna değermiş… harika video
Ahmet Hazer
Ahmet Hazer 15 gün önce
Video güzel olmuş. Bir İzmitli olarak İzmit'i görmek hoşuma gitti. Bu bir eleştiri değil ama tavsiye olarak görün lütfen. İzmit'in simidi meşhurdur sokak lezzeti denince akla ilk gelenlerden biri simittir. Fethiye Caddesi'nden geçerken taze gevrek bir simit denenebilirdi. Ayrıca pişmaniye otoyolda tesisten alınmak yerine üretim tesisine gidebilir. Pişmaniyenin üretim aşaması görüntülenenebilirdi. Hatta Ali Biçim ve Mesut Can Tomay boneleri eldivenleri takıp pişmaniye çekebilirdi. Bu konuda pişmaniyeciler dernek başkanı kesinlikle yardımcı olur. İzmit merkezde bir üretim tesisinde bu çekimi yapmanız için yardımcı olurdu. Bu detaylar İzmiti daha iyi tanıtan detaylar olabilirdi.
Eylem Doğan
Eylem Doğan 15 gün önce
Fırında kabak tatlısını Antalya usülü yapmayı çok seviyorum Antalya’ya gelirseniz yaparım ❤
🖤Daily🖤
🖤Daily🖤 14 gün önce
İzmitle daha çok video gelsin sizi seviyoruz 💙
İrem Yaman
İrem Yaman 16 gün önce
gönlü güzel Ali abimin doğup, büyüdüğü bu güzel toprakları bize tanıttığınız için çok teşekkür ederiz ❤🌹 esnafın samimiyeti ve insanlarının Ali abimi ve Mesutcan'ımı ne kadar çok sevdiği gözlerinden belli oluyor 😍
Halil Aydin
Halil Aydin 14 gün önce
En kısa sürede tatlıcıya gidip sütlü Nuriyeyi denemek istiyorum böyle bilgiler vermeye devam etmeniz temennisiyle 🙏🏻🙏🏻
Mustafa özcan
Mustafa özcan 4 gün önce
İzmit'e gelip simit yemeden olur mu? Keşke onuda deneseydiniz.
Yasemin Yürük
Yasemin Yürük 15 gün önce
İzmit’te tanıtılacak çoook daha güzel yerler var
Murathan Oktar
Murathan Oktar 15 gün önce
Antalyaya gidin bir de lütfen kabak tatlısı, köfte, piyaz, gazi helvası, yanık dondurma, serpme börek, bağaça.
Hilayy 🐈🌙
Hilayy 🐈🌙 16 gün önce
Ne kadar güzel bir şehirmiş İzmit 🌸 videonun başladığı yer özellikle şahane 👑 iyi ki gitmişsiniz, klasik yerlerden gına 🤦gelmişti çok keyifli bir video olmuş ✨
Kingkofemre
Kingkofemre 15 gün önce
Siz gittiğiniz yerlerin farklı şeylerini meşhur yiyeceklerini göstermeniz lazım İzmit yedikleriniz her şehirde var
İ Ay
İ Ay 15 gün önce
Izmit'i ayrı seviyorum ya.Ikinci memleketim...🤌🏻
İlknur Çırak Yıldırım
Öğrenci arkadaşlarla şu közde mantıya hayranız, cidden çok çok lezzetliii. Burda görmek mutlu etti
Erdi Yıldız
Erdi Yıldız 2 gün önce
Selam Bu mantıcının adı ne acaba ?
ebrar türk
ebrar türk 15 gün önce
40 dakikayı görünce gelen mutluluk... seviliyorsunuzz
Şafak DURAN
Şafak DURAN 16 gün önce
İzmitli olarak çok sevindim.. Köfteci Behçet vardı kuyumcular çarşısı orayada gidilebilir.. Video çok mutlu etti beni.. İzmitli olmanın gururunu sayende daha çok yaşıyorum 😊❤️ İzmitin saat kulesine giden izmitli çok azdır.. 😁 Gölcüğe de bekleriz gelmeden önce haberimiz olsun öpüldün ıvjj
Şafak DURAN
Şafak DURAN 15 gün önce
@İLKER CAN KOÇLU Mekan değiştirdiği an batar..
İLKER CAN KOÇLU
İLKER CAN KOÇLU 15 gün önce
Muhteşem köfteci Behçet
Berat AKBAŞ
Berat AKBAŞ 15 gün önce
Kral çok iyi, emeğinize sağlık da Allah rızası için bi meyve filan kesin artık 😂😂
Umut Ozdemir
Umut Ozdemir 14 gün önce
ali biçim kraldır gerisi yalandır.adammmmm.seviliyorsun bro
Ada Ayaz
Ada Ayaz 11 gün önce
Canim memleketim her yetin ayrı güzel ❤❤❤
Yalan Dünya
Yalan Dünya 14 gün önce
Bu serilerin devamı gelmeli bence :)
Ömür
Ömür 16 gün önce
Ülkem gibi var mı ya her köşesi ayrı güzel canım vatanım.
driver
driver 7 gün önce
Tatlıcı amcanın kültürü kendini belli ediyor.
Selim Hür
Selim Hür 15 gün önce
KÖRFEZİM BAK İŞTE HODRİ MEYDAN HER ZAMANKİ YERİNDEEEE YÜREKTE KALPLERDE BU ALEMDE KRAK BİZİZ BAK İŞTE 💚🤍
Can Deniz
Can Deniz 15 gün önce
Yeni içerik başlığı geziyorum öğreniyorum olsun her şehrin güzelliklerini falan gösterin bize gezerek anlatarak Mesut’un güzel anlatımıyla falan
Bağırganlı
Bağırganlı 14 gün önce
Nöbette olduğum bir günde geldin be reis , görüşememenin hüznü içindeyim … 🫤 seviliyorsun Ali Biçim …
Alpcan Çelikağ
Alpcan Çelikağ 15 gün önce
İzmit esnafını hayranlıkla izledim cidden, Allah iş karşılığı versin hepsine çok güzel yapıyorlar işlerini
Okay Özkaya
Okay Özkaya 15 gün önce
Piknik burgerin çalışan ekibine bak... söylemesen de gençliğini burda geçirdiğini söylerdik abim
Dilara Duman
Dilara Duman 2 gün önce
izmitim de izmitim🤍
evrim kaya
evrim kaya 15 gün önce
Ali abide sonlara doğru gereksiz duygu yoğunluğu olmuş böyle gerçekten büyüdüğünü artık o geçmişin asla geri gelmeyeceğini ve anılarının üzerinden asırlar geçtiğini sanki o an anlamışcasına bir hüzün vardı yüzünde seni seviyoruz ali abim nice videolarda buluşmak dileğiyle...
Ali Biçim
Ali Biçim 15 gün önce
Eyvallah güzel kirvems❤️
Olcay Koçaklı
Olcay Koçaklı 14 gün önce
Adamsınız ya 😅❤️❤️❤️
Melek Khrmn
Melek Khrmn 15 gün önce
Harika video olmuş keyifle izliyorum selamlar ☺️
Burcu buse Kaynak
Burcu buse Kaynak 14 gün önce
herkes der halkın adamı Ali Biçim ,normalde ben der derdim Ali Biçim bir başka diye ama bu videoda o çocuk geldiğinde Mesut'un öyle samimi tavrı beni benden aldı. gönüllerin adamısın. Ne güzel gülüyorsun kurban olduğum.Rica etsem bir kere güler misin? SLKNSLKNCSLDNCLSN HARBİDEN ALİ İNSAN BİR DURUR ÇOCUĞA BAKAR DI BE TAMAM EN İZMİT SENSİN TAMAM
BJK03
BJK03 15 gün önce
ABİ UMARIM İYİSİNDİR SANKİ BİRAZ ÜZGÜN GÖRDÜM SENİ BELKİ DE DOĞDUĞUN ŞEHİRE MAHALLEYE GELDİĞİN İÇİNDİR AMA ÜZLMEMEYE DİKKAT ET VE HAYAT ÜZMEK ÜZÜLMEK KIRMAK KIRILMAK İÇİN ÇOK KISA. BU GÜZEL VİDEO İÇİN DE TEŞEKKÜR EDERİM. BATMAN İLİNDEN SELAMLAR.
Sonraki
14 METRE KOKOREÇ YEME YARIŞMASI!
19:03
görünümler 1 600 000
HATAY SOKAK LEZZETLERİ!
39:48
görünümler 1 600 000
Kobra Murat İle Roman Gibi Bir Gün !
24:07
Mr Green Finding His Brother in Midway
0:37
Hayat Bugün 7. Bölüm
2:20:34
görünümler 450 527
TOKSİK KADIN VİDEOLARINA TEPKİ!
22:35
#beyazgölge #shorts
0:59
görünümler 622 398
1 MİLYON ÖZEL HOLLYWOOD !
27:27
görünümler 457 115