Karanlık

Hugola - POŞET "Prod. By Mentor" (Official Music Video)

HUGOLA
Abone ol
görünümler 449 218
93% 35 107 2 545

Bunu yapmak fazlasıyla cringe idi.. Ama biliyorsun eğer bir poşet trendi varsa orada biz varız.. Özellikle 25 kuruş ise..
İnstagram adresim: instagram.com/hurkangugen/
Mentor'un kanalı: trvid.com/show-UCqaL3E6v05YBZ2HzRHdSomA

Oyun

katma

 

10 Jan 2019

poşet25 kuruşpoşet müzikpoşet hugolahugohugolahugola müzikoffical videoPOŞET YASASIpoşet 25 kuruşparalı poşetpoşet vinepoşet komiktrendmüzikpoşet klipmüzik klipprod byhugola poşethugola klipmüzik klip türkçekomik klip

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 6 680
HUGOLA
HUGOLA 13 gün önce
Müzik yapmayacağım demiştim ama tutamadım kendimi... İlkokul resitali tadında klibimiz, iyi seyirler..
Arda Tot
Arda Tot 21 saatler önce
Yap hugo sen mükemmel poşet pardon şarkı yapıyosun.
Saybır Rulz Tivi
Abi sen eskiden böyle degildin yaaa csgo videolarinda falan bi onlara bak bide bunlara bak simdi klasik turkiye youtuberi oldun mesela sen eskiden videolarda hic orta parmak falan yapmazdin simdi her video nda var bence eski haline donmelisin sana illa cs cek demiyom ama o videolardaki haline donmelisin bence...♥♥♥♥
DexOx Prime
DexOx Prime Gün önce
Abi Videoda aşırı samimi sin Yorumlar neden böyle?!
Hanım Ulukök
Hanım Ulukök Gün önce
ayak yandı
bezmiş buğra :D
bezmiş buğra :D 2 gün önce
Pose poset aliyorim poseeeeeeeeetttt
Febricitantem - Roblox
Febricitantem - Roblox 2 dakika önce
cringe point :D
Eldrithc Arrow
Eldrithc Arrow 8 dakika önce
Hll abi Güzel müzik
WrochLauH TV - WLH7V
WrochLauH TV - WLH7V 11 dakika önce
Beleş A•101 Reklam Keyf
Sarı Lojistik
Sarı Lojistik 13 dakika önce
Beleşe A•101 Reklamı
Kutlucan Yılmaz
Kutlucan Yılmaz 56 dakika önce
Mentorun ses tonuna düştüm
Bim Poşeti
Bim Poşeti Saatler önce
Kes
Alper Öztürk
Alper Öztürk Saatler önce
Bi süre sonra “alıyorum porsche” gibi oluyo amk
Amaçsız Ghoul
Amaçsız Ghoul Saatler önce
*Hugola çok değişti adamın artık saçı var ! .d*
KING PLAYER
KING PLAYER Saatler önce
hugola şu anda evrendeki en cringe müziği yaptığın için uzaylılar peşinde mümkünse 1-2 hafta içinde galaksinin koruyucalarına başvur .istihbarattan aldığım bilgilere göre uzaylılar 1 ay içinde seni yok edicekler
AlfaSans
AlfaSans Saatler önce
Dünyanın en saçma ama En güzel şarkısı
cicikuX
cicikuX 2 saatler önce
O kadar şeye zam geldi siktiriboktan bir poşet paralı oldu ortalık karıştı kelebek etkisi dedikleri bu olsa gerek.
Berk Özdemir
Berk Özdemir 10 saatler önce
enerji snerji den daha güzel adı her neyse ?
Sadece Futbol
Sadece Futbol 11 saatler önce
Poşet ezenlere tazminat davası 25 krş 😂
Death BEY
Death BEY 12 saatler önce
1:34 25 kuruş yakılırmı ya :(
berkay MBG
berkay MBG 12 saatler önce
1:13 hugala ananı sikiyim mentor haha
CEKO GT
CEKO GT 13 saatler önce
Bagimli oldum lan
Ay Yıldız Tim
Ay Yıldız Tim 13 saatler önce
Bu şarkıdan günlük dozumu alacağım hiç aklıma gelmezdi fşskxğsmdşa😂😂❤️❤️
Kabile Reisi
Kabile Reisi 13 saatler önce
Olum neden bu kadar yakışıklısın amk
Çay Jumping
Çay Jumping 13 saatler önce
Poset poset.ariyorum poset Poset poset aliyorum poset x2 3 kg elma 2 kg.muz cebimdeki son 25 kurus falan iste yetisemedim sozleri yazmaya
Cemile DİRİK
Cemile DİRİK 13 saatler önce
Poşet poşet o shıt
Sedef Deran
Sedef Deran 13 saatler önce
A101 reklam almış (kaç tl verdiler lan)
x.mr. error
x.mr. error 14 saatler önce
Olum çok iyi lan
The Holy Rebel
The Holy Rebel 14 saatler önce
Beat Biraz Ezhel-Alo yu andırıyor
Mert Ilıca
Mert Ilıca 14 saatler önce
A
Lost Pwerlx
Lost Pwerlx 14 saatler önce
Abi çok güzel ya tebrik ederim.
Berk Özdemir
Berk Özdemir 15 saatler önce
şarkı çok güzel lan! nedennn
Kapşonlu DEDE
Kapşonlu DEDE 15 saatler önce
Lan videoyu indirdiğinizde effekt ekleniyo ulan HUGOLA
RossHh
RossHh 16 saatler önce
Enerji Duldul sonrada bu efsane bi TRvid Türiye
MEMOLANDIN BABOLANDIN
MEMOLANDIN BABOLANDIN 16 saatler önce
3 kilo elma 2 tane muz cebimdeki son 25 kuruş
ㅤzZcocuk
ㅤzZcocuk 16 saatler önce
Klipe harcanan toplam para: 4.25TL
Eren Zorlu
Eren Zorlu 17 saatler önce
şaka maka güzel olmuş lan
baran şahin
baran şahin 17 saatler önce
sözler xD verse 1 poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet 3 kilo elma 2 tane muz cebimdeki son 25 kuruş türlü türlü hepsi rengarenk seçemiyorum senden 1 tane geri kalan hepsini eve götürünce aklım gidiyor bunu düşününce onlarca şey elimde bilmiyorum koycam ben bunları nereye verse 2 poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet cebimde kalan son tekim gözler hep benim üstüme dikik seni almaya çalışan bir çok tipik insan peşimde diyorum onlara artık 'Gidin' poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet poşet poşet alıyorum poşet
Taş yalayan thanosXxXilimünati
POŞET
baran şahin
baran şahin 17 saatler önce
bağımlılık yaptı lan
Eren Sülün
Eren Sülün 19 saatler önce
Cidden video için poşet mi aldın? Çok şanslısın neye benzediğini unuttum.
Ay em Ayhağğn
Ay em Ayhağğn 19 saatler önce
Kanepe
Dragon D
Dragon D 19 saatler önce
0:35 sadece banamı güzel geliyo
Hamza genar Genel
Hamza genar Genel 19 saatler önce
Çok abartılmadım mı ya😂
Hamza genar Genel
Hamza genar Genel 19 saatler önce
Abartılmadı mı
Dojmechanick TV
Dojmechanick TV 20 saatler önce
Klipten sonra gidip tüm poşetleri A-101 e iade edicek
nehrin beyhan
nehrin beyhan 20 saatler önce
Cok güzel olmuş
Turk Scorer
Turk Scorer 20 saatler önce
Hurkan Gugen :)
Hayri Potır
Hayri Potır 20 saatler önce
Mentor'a düştüm sanırım
Meto qiwiortlars
Meto qiwiortlars 20 saatler önce
Onlara artik gidin diyorm
mehmet demir
mehmet demir 21 saatler önce
Bim'in ve A101'in yaptığı en pahalı şey herhalde POŞET
BRKY KYLT
BRKY KYLT 21 saatler önce
sınavdan 70 alınca ben (temsili) 1:14 :D
Arda Tot
Arda Tot 21 saatler önce
Mükemmel şarkı ya 4 kere dineldim devam ederim
TROyunEviGaming
TROyunEviGaming 21 saatler önce
ABİ NE REKLAM YAPTIN BE REKLAM DAN GELEN PARA KLİPTEN PAHALI
Taha Kocabas
Taha Kocabas 21 saatler önce
Poşet poşet Hugola alıp yırtıyo poşet Sıkıyosa yakıyo Ama 25 kuruş
ÇELİK YUMRUKLAR ATOM
ÇELİK YUMRUKLAR ATOM 21 saatler önce
Abone abone oluyorum abone
MGS MUHAMMED Ali
MGS MUHAMMED Ali 21 saatler önce
A-101 den reklam almışsın közümden kaçmadı
Türk Gamer HD
Türk Gamer HD 22 saatler önce
1:18 gülmekten koptum qewqweweeqwqewqewqewewqe
Dilara Walker
Dilara Walker 22 saatler önce
2.5 dislike bim a101 şok ve diğer marketler bence
Berat Altun
Berat Altun 22 saatler önce
Galiba A101 sponsor
Berat Altun
Berat Altun 22 saatler önce
Abi onlara letgo da ne kadara satarsın :D
Sülbiye Akalın
Sülbiye Akalın 23 saatler önce
Günlük doz
mavi kasirga 26_
mavi kasirga 26_ 23 saatler önce
Ariyorum globallllll
KOD ADI GaMeR
KOD ADI GaMeR 23 saatler önce
Belki adam poşetleri 2018de aldı amk
Saybır Rulz Tivi
Hugolanin eski videolarindaki halini izledik diyenler +1
Umut Kuruyamaç
Umut Kuruyamaç Gün önce
Lanet olsun adamım bağımlılık yaptı.
Aysel Dinler
Aysel Dinler Gün önce
Şarkıyı ezberlemek için geldim
baris yildirim
baris yildirim Gün önce
Porse
Twitch`Te Komik
Twitch`Te Komik Gün önce
kesin a 101 reklamı
Efe Gündevir
Efe Gündevir Gün önce
Bence Porsche dio aq
Ensar SED
Ensar SED Gün önce
Poşet allmiyalim
King Of Karadeniz
arka müziği mi atsan acaba ?
R O D E X N
R O D E X N Gün önce
youtuberler da iyi kazanıyor he.
Power Ranger BOK YEŞİLİ
1:18 den sonrasi mükemmel aga ya sarip sarip izledim
Dark West
Dark West Gün önce
İngilish home 75 kuruş a poşet veriyo
A. Faruk
A. Faruk Gün önce
Boş yapıyorsun Hugo
Hüseyin Nihal ATSIZ
1:15 efsane ya
catuhan çatkuya
catuhan çatkuya Gün önce
BEN GLOBALIM
Doğan Bartu BALTIÇ
Zengin
RedWhite TV
RedWhite TV Gün önce
Mentor acı çekmiş yaşlı dede sesiyle poşet poşet diyor 1 hafta boğaz gg
Gumballz
Gumballz Gün önce
Bu youtuberlarda iyi kazaniyo ha
EmirSenpai
EmirSenpai Gün önce
poşet ile bullshit i karıştırabilirdin. tam cringe olurdu
mustafa özev
mustafa özev Gün önce
Poset 25kr aaaaaaaaaa
Muhammet Emin Çelik
Abi o madem o kadar poşet alçak paran vardı niye videolarına reklam koyuyorsun
Furkan Canbulat
Furkan Canbulat Gün önce
eyyy
Fr33dom41
Fr33dom41 Gün önce
Saçlar güzel olmuş
Ahmet Akın Yazıcı
*A101Den Demi Reklam Alıyonuz La sshshshshsh*
Eren Koç
Eren Koç Gün önce
O poşetleri bulamayan var aynı poşetle 5 markete girdim
Sinan Baki Kaçar
A-101 sponsor olmuş herhalde 🐺
Bloody Knife
Bloody Knife Gün önce
Ilk defa yanan bi 25 krş gördüm
AliAze
AliAze Gün önce
marketi nerdeb buldunuz amk?
Nikon Haci
Nikon Haci Gün önce
2 tane muz sen muzu taneli mi alıyorsun
Umut
Umut Gün önce
1 saatliğini isteyenler kanala go
Eren DEDE
Eren DEDE Gün önce
Spotify da olsa Keşkeeeeee ;(
Kerem Demirci
Kerem Demirci Gün önce
Şu an poşetler 25kr 5 sene 100 TL olacak
Arma Gedon
Arma Gedon Gün önce
abi kendine müzik kanalı açsana iyi olr :D
Aura
Aura Gün önce
BEN GLOBALİM
Aura
Aura Gün önce
sana birşey diyimmi
Aura
Aura Gün önce
bence
Hermess34
Hermess34 Gün önce
İlk 20. saniyede marketin niçinde iksiide gülmemek için zor tutyor kendini :D
Volkanik Wu Kong
Volkanik Wu Kong Gün önce
siz ne boş adamlarsınız aq
Minecraft dünyası
Hugola kusura bakmada şarkı ....... ...... ... .... gibi olmuş artık anladın fıdkdkdkkakaa
magenta
magenta Gün önce
Ne ara 500k izlendi aq ?
Jadolive-isimiz Adam
Mentorda soyluyor sesini duyuyorum
Jadolive-isimiz Adam
Kesinlikle A101 sponsor değildir!!
Space
Space Gün önce
Ne reklamı ya
mustafa g
mustafa g Gün önce
Sarquenin yaptığı daha güzel aq
3 Süper Gamer
3 Süper Gamer Gün önce
Önemli bilgi:poşetlerin hepsi 2018den kalmıştır!!!!
Efe Batuhan küçükler
"poşet poşet alıyorum boşet" gibi oluyor
Sonraki
Apple Be Like
3 gün önce
Conspiracy Series
5 gün önce